نوشته شده توسط : Mihayloo

در اینجا چند گزینه سرمایه گذاری برای بازنشستگان برای تامین هزینه های ماهانه خانوار خود آورده شده است. ایده این است که یک سبد بازنشستگان با ترکیبی از این محصولات ایجاد کنیم.

بازنشستگی برای بسیاری به معنای پایان دوره درآمد است، مگر اینکه فردی به عنوان مشاور کار کند. برای بازنشستگان، استفاده بهینه از مجموعه بازنشستگی خود که به جلوگیری از بدهی مالیاتی کمک می کند و جریان منظم درآمد را فراهم می کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. ایجاد یک سبد بازنشستگی با ترکیبی از درآمد ثابت و سرمایه گذاری های مرتبط با بازار همچنان یک چالش بزرگ برای بسیاری از بازنشستگان است. چالش این است که از صندوق های بازنشستگی بیشتر نمانید - یک نفر در 58 یا 60 سالگی بازنشسته می شود، در حالی که امید به زندگی می تواند 80 باشد.

ایده این است که یک سبد بازنشستگی با ترکیبی از این محصولات ایجاد شود. در اینجا چند گزینه سرمایه گذاری برای بازنشستگان برای تامین هزینه های ماهانه خانوار خود آورده شده است.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

من در مورد بسیاری از موارد در مورد مشکلات اقتصادی و فرصت هایی که ملت ما با آن روبرو است با شما صحبت کرده ام. خوب ، همانطور که احتمالاً در گزارش های خبری شنیده اید ، مشکلات آمریکا بی نظیر نیست. سایر کشورها با مشکلات اقتصادی بسیار شدید روبرو هستند. در حقیقت ، هر دو کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به طور یکسان در طولانی ترین رکود اقتصادی جهانی در تاریخ پس از جنگ بوده اند. و این خبر بد برای همه ما است. وقتی کشورهای دیگر رشد نمی کنند ، آنها کمتر از ما خریداری می کنند ، و ما می بینیم که کمتر شغل در خانه ایجاد شده است. وقتی رشد نمی کنیم ، کمتر از آنها خریداری می کنیم ، که باعث تضعیف اقتصاد آنها و البته توانایی آنها برای خرید از ما می شود. این یک چرخه شرور است.

وقتی متوجه می شوید که چقدر در معرض خطر است ، می توانید خطر رکود جهانی را درک کنید. صادرات بیش از 5 میلیون شغل در ایالات متحده را تشکیل می دهد. دو از هر پنج هکتار که توسط کشاورزان آمریکایی کاشته شده است ، برای صادرات محصولات زراعی تولید می کنند. اما به دلیل رکود اقتصادی آنها ، سایر کشورها نسبت به سال گذشته محصولات مزرعه آمریکایی کمتری را خریداری می کنند. کشاورزان ما صدمه دیده اند - و آنها فقط یک گروه هستند.

بنابراین ، ما در حال تلاش برای تبدیل این وضعیت هستیم. ما به جهانیان یادآوری می کنیم که ، بله ، همه ما مشکلات جدی داریم. اما سیستم اقتصادی ما - مبتنی بر آزادی فردی ، ابتکار عمل خصوصی و تجارت آزاد - پیشرفت بیشتری به بشر نسبت به سایر تاریخ ها داشته است. حفظ آن ، محافظت از آن و تقویت آن در همه علایق ماست.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اگر در کوتاه مدت ارزش خود را انتخاب نکند ، احتمالاً یک سرمایه گذاری عالی نیست. اگر Dogecoin با قیمت پایین ثابت باقی بماند ، سرمایه گذاری خوبی نیست. در دراز مدت ، اگر Dogecoin قادر به عقب نشینی و تقسیم محدوده معاملات فعلی خود باشد ، می تواند یک سرمایه گذاری خوب باشد.

آیا خوب است که Dogecoin را برای طولانی مدت نگه دارید؟

در نتیجه ، Dogecoin ممکن است یک سرمایه گذاری سوداگرانه در بازار رمزنگاری محسوب شود. حتی اگر علاقه مندان مایل به نگه داشتن آن به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت باشند ، ممکن است عاقلانه نباشد که بسته به اهداف خود ، بیش از حد از نمونه کارها خود را به Dogecoin اختصاص دهید.

آیا Dogecoin هرگز ارزش هر چیزی را خواهد داشت؟

DigitalCoinPrice پیش بینی می کند که Doge در سال جاری بالاتر از 0. 12 دلار نخواهد بود. برای سال 2025 ، حداکثر پیش بینی 0. 17 دلار را ارائه می دهد. سپس به نشانه Meme پیشنهاد می شود که شاهد افزایش تدریجی و به طور متوسط 0. 37 دلار در سال 2030 باشد.

آیا Dogecoin می تواند به 20 دلار برسد؟

اما آیا Dogecoin می تواند به 20 دلار برسد؟این احتمالاً خیلی دور از دسترس نیست. برای اینکه Dogecoin 20 دلار ارزش داشته باشد ، کلاه بازار آن باید به 2. 7 تریلیون دلار برسد. کل صنعت رمزنگاری امروز 1 تریلیون دلار ارزش ندارد.

آیا Dogecoin در سال 2022 منفجر خواهد شد؟



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

این سند راهنمای اضافی ADS 201 نشان می دهد که نحوه تهیه این ضمیمه CDCS مورد نیاز را نشان می دهد.

نکات: انتخاب شاخص های عملکرد

شاخص های عملکرد در قلب ایجاد یک سیستم مدیریت مؤثر عملکرد قرار دارند - آنها داده هایی را که باید جمع آوری شود تعریف می کنند و نتایج واقعی به دست آمده را برای مقایسه با نتایج برنامه ریزی شده در طول زمان تعریف می کنند.

شاخص های عملکرد اقداماتی است که USAID برای تشخیص پیشرفت به سمت نتایج موجود در یک چارچوب نتایج استفاده می کند. هنگامی که هر نتیجه را با اقدامات مناسب و دقیق جفت می کند ، USAID بخش خوبی از ابهام را که ذاتی در بسیاری از اظهارات نتایج است ، از بین می برد.

شاخص های عملکرد درک ما از نتایج را اصلاح می کنند که یک CDCS مأموریتی برای دستیابی به آن انجام می دهد. همانطور که تبلیغات USAID نیاز دارد ، انتظار می رود PMP "چگونه پیشرفت ، عملکرد ، فرضیات برنامه ای و زمینه عملیاتی تحت کنترل قرار می گیرد" تحت هر DO ، با استفاده از شاخص های عملکرد.

انتخاب شاخص های عملکرد

در هنگام تهیه CDC ، کارکنان باید شاخص ها را مطابق الزامات USAID انتخاب کنند که خواستار آن هستند:



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

هزینه های تجاری هزینه هایی است که شما برای اداره تجارت پرداخت کرده اید. همه هزینه های تجاری کسر نمی شود.

کسر چیست

هزینه های تجاری کسر درآمد مشمول مالیات شرکت و میزان مالیات مورد نیاز برای پرداخت آن را کاهش می دهد.

مثال

محاسبات$
درآمد 80،000
هزینه های تجاری 15،000
- هزینه های تجاری کسر 5000
- هزینه های تجاری غیر کسر 10،000
درآمد مشمول مالیات ("درآمد مشمول مالیات") 80،000 - 5،000 = 75،000 (درآمد منهای کسر هزینه)

به طور کلی ، هزینه های تجاری کسر آن "کاملاً و منحصراً در تولید درآمد" است. به عبارت دیگر ، آنها باید تمام این شرایط را برآورده کنند:

  • هزینه ها صرفاً در تولید درآمد انجام می شود.
  • هزینه ها یک مسئولیت مشروط نیست ، یعنی آنها به رویدادی بستگی ندارند که ممکن است در آینده رخ دهد یا نباشد. به عبارت دیگر ، هزینه ها باید متحمل شوند. هنگامی که مسئولیت قانونی برای پرداخت هزینه ، بدون در نظر گرفتن تاریخ پرداخت واقعی پول ، هزینه ای متحمل می شود.
  • هزینه ها از نظر ماهیت درآمد و نه سرمایه است.
  • هزینه ها طبق قانون مالیات بر درآمد 1947 از کسر ممنوع نیست.


:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اگر سفر شما شامل مسافرت از طریق لندن یا در لندن برای ارتباط با یک سرویس ریلی ملی دیگر است ، بلیط شما باید شامل هزینه انتقال در لندن زیرزمینی ، DLR یا

خدمات Thameslink بین ایستگاه های اصلی لندن.

به عنوان مثال - بلیط Hastings to York برای سفر به خدمات زیرزمینی بین ویکتوریا ، Charing Cross ، Cannon Street یا London Bridge و Kings Cross St Pancras Stations یا در سرویس های Thameslink از Bridge London یا Blackfriars تا St. Pancras International معتبر است.

برای بررسی اینکه آیا هزینه سفر به سراسر لندن در بلیط شما گنجانده شده است ، به دنبال نماد ‘'که در بلیط تحت اطلاعات" مسیر "نشان داده می شود ، به عنوان مثال."هر مجازات"

بلیط های نمایش این شاخص برای سفر بین هر دو ایستگاه نشان داده شده در لیست ایستگاه (در زیر) مناسب برای مسیر سفر از طریق سفر معتبر است.

شما مجاز هستید که یک بار سفر انتقال خود را بشکنید و زیرزمین ، الیزابت یا DLR را در هر ایستگاه میانی ، به عنوان مثال ترک کنید. اگر در زیرزمین بین ویکتوریا و اوستون سفر می کنید ، می توانید از سیرک آکسفورد خارج شوید. با این حال ، اگر متعاقباً مایل به ادامه سفر خود در زیر زمین هستید ، مجبور خواهید بود بلیط دیگری را خریداری کنید یا هنگام سفر به Euston از Pay استفاده کنید.

لیست لندن زیرزمینی ، خط الیزابت و ایستگاه های DLR که بین آنها بلیط های تک/برگشتی معتبر برای سفر - از طریق لندن "استفاده می شود - منوط به مسیر سفر از طریق سفر ساخته شده

چوب عیاشی امراسام خیابان بیکر
طلوع بانک پارس کردن نیروگاه باتری
سیاه پوست جاده سیاه اسب بریکسون آب کانادا
خیابان توپ صلیب شارژ ایلینگ برادوی جاده Edgware
فیل و قلعه خاکریز اوستون میدان اوستون
فارینگدون پارک فینسبوری گرینویچ (DLR) Highbury & Islington
المپیا کنزینگتون شهر کنتی Kings Cross Pancras دروازه لنکستر
Lewisham (DLR) لیموترش خیابان لیورپول پل لندن
مریلبون غوغا خیابان قدیمی پتنینگتون
پارک کوئینز ریچموند هفت خواهر ساقه
چوپان بوش جنوب غربی قشر Stratford International (DLR)
تاتنهام هیل تپه برج با صدر خندق
ویکتوریا Walthamstow Central ورم وست برمپتون
غربال وست هامپستد وایتچاپل ویمبلدون
وولویچ آرسنال (DLR) وولویچ (خط الیزابت)

برخی از ایستگاه های ترمینال لندن در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند و بلیط هایی که نماد متقابل لندن را نشان می دهد ، برای برقراری ارتباط بین آنها در سطح خیابان معتبر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

investing vs trading

بازار سهام دارای دو بخش ، یعنی بازار اولیه و بازار ثانویه است. در بازار ثانویه ، خرید و فروش اوراق بهادار صادر شده در ابتدا صورت می گیرد. شرکت کنندگان در بازار ثانویه به عنوان معامله گران ، سرمایه گذاران و دلالان طبقه بندی می شوند. یک خط نازک از مشخصات بین تجارت و سرمایه گذاری وجود دارد که در قصد شرکت کننده در ضمن خرج کردن پول نهفته است ، یعنی یک سرمایه گذار با یک دیدگاه خاص در ذهن سرمایه گذاری می کندبازگشت یا خروجی تولید شده.

از طرف دیگر ، معاملات توسط معامله گران با هدف کسب درآمد انجام می شود. آنها هیچ ارتباطی با آنچه خریداری می کنند یا می فروشند ، هیچ ارتباطی ندارند ، تنها چیزی که می خواهند این است که وقتی قیمت امنیت کمتر باشد و با بالا رفتن قیمت ، به فروش برسند ، برای کسب سود.

بنابراین ، در اینجا ما به مقایسه و تمایز بین تجارت و سرمایه گذاری با جزئیات می پردازیم.

محتوا: تجارت در مقابل سرمایه گذاری



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

تجارت با استفاده از جعبه های Renko در Metatrader 4. این EA به یک نمودار متصل می شود (نمودار 1M بهترین است) و سپس یک نمودار آفلاین جدید با جعبه های Renko ایجاد می کند.

این نسخه از V4. 12 ساخته شده است. من به یاد نمی آورم که کجا آن را گرفتم ، در وهله اول برای همیشه طول کشید.

این اکنون v4. 13 EA است. اصلاحاتی که من ایجاد کرده ام به شرح زیر است:

22 آگوست 2014 (تیم ولچ) (v4. 13):

  • یک گزینه راه اندازی (BuildChartSwhenmarketOffline) اضافه کرد تا نمودارهای آفلاین را در هنگام بسته شدن بازار () برای ساخت نمودارهای آفلاین بسازد
  • متغیر RenkoboxSize را از یک INT به یک دو برابر برای دقت 5 رقمی ارز تغییر داد (یعنی 5. 5 == 55 پیپت)

Renko Live Charts

فقط یک یادداشت در مورد تصویر. اگر تصویر یک نمودار معمول Renko را با Wicks به نمایش بگذارد ، آنگاه فتیله روی شمع 3 معیوب است - باید فراتر از محدوده آجری قبلی باشد ، در غیر این صورت آجر قبلی نمی توانست به پایان برسد. همان نقص در آجر هفتم است ، جایی که فتیله کاملاً از دست رفته است.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

باندهای عمق و قیمت بازار را به خاطر می آورید؟دو مفهوم که به طور خلاصه در فصل آخر به آن اشاره کردیم؟ما همچنین گفتیم که در این فصل به آنها به شکلی عمیق متمرکز خواهیم شد ، درست است؟و بنابراین ، این دقیقاً همان کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم.

دانستن همه چیز در مورد عمق بازار و باندهای قیمت در هنگام سفارش سفارش در بورس اوراق بهادار بسیار ضروری است. این دو مفهوم این پتانسیل را دارند که در نهایت تصمیم خود را در مورد عمل خود تصمیم بگیرند - چه سفارش دهید یا نه ، و چه زمانی باید این کار را انجام دهید.

معنای عمق بازار: یک مرور کلی

همچنین به عنوان عمق بازار (DOM) شناخته می شود ، عمق بازار در اصل یک معیار است که میزان نقدینگی را در یک دارایی یا پیشخوان اندازه گیری می کند. از آن برای سنجش تقاضا و عرضه دارایی مانند سهام استفاده می شود. این کار با استفاده از تعداد سفارشات خرید و فروش که در حال حاضر برای آن دارایی باز است انجام می شود.

هرچه تعداد سفارشات خرید و فروش آزاد بیشتر باشد ، گفته می شود عمق بازار برای آن دارایی بیشتر است. این به طور مؤثر به نقدینگی بیشتر ترجمه می شود. عمق بازار برای یک دارایی را می توان به راحتی از طریق وب سایت بورس یا از طریق پورتال معاملاتی خود بررسی کرد.

به طور کلی ، به عنوان بخشی از بخش عمق بازار ، کارگزاران سهام و بورس اوراق بهادار فقط 5 قیمت پیشنهادی برتر را نشان می دهند و قیمت ها را به همراه مقدار موجود سهام تحت هر قیمت می پرسند. این معمولاً به عنوان داده های سطح 2 یا 5 عمق شناخته می شود ، زیرا 5 قیمت برتر را به تنهایی نشان می دهد. با این حال ، این چیزی است که شما باید بدانید. همچنین چند کارگزار سهام وجود دارد که 20 قیمت پیشنهادی برتر را نشان می دهند و قیمت دارایی را می خواهند. این معمولاً به عنوان داده های سطح 3 یا عمق 20 شناخته می شود.

عمق بالای بازار: یک مثال

در اینجا عکس فوری از وب سایت NSE وجود دارد که عمق بازار برای هندوستان روی محدود را نشان می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

خلاصه مختصری برای آینده طلا: یا خرید قوی ، خرید ، فروش قوی ، فروش یا سیگنال های خنثی. همچنین یک تجزیه و تحلیل فنی مفصل را بر اساس سیگنال های خرید/فروش میانگین های حرکت (ساده و نمایی برای طیف گسترده ای از دوره ها) ارائه می دهد و سیگنال های بی طرف ، بیش از حد یا خنثی از شاخص های نمودار مشترک (از جمله RSI ، MACD و CCI ، خرید ، فروش ، بیش از حد ، بیش از حد یا خنثی است.). علاوه بر این ، این صفحه حاوی سطح محوری برای استاندارد ، فیبوناچی و کاماریلا است. تمام مطالعات فنی در بازه های زمانی مختلف موجود است.

نقاط محوری 27 دسامبر 2022 08:46 AM GMT

نامS3S2S1نقاط محوریR1R2R3
باستانی 1810. 21 1811. 98 1812. 91 1814. 68 1815. 61 1817. 38 1818. 31
فیبوناچی 1811. 98 1813. 01 1813. 65 1814. 68 1815. 71 1816. 35 1817. 38
کاماریلا 1813. 11 1813. 35 1813. 60 1814. 68 1814. 10 1814. 34 1814. 59
وودی 1809. 79 1811. 77 1812. 49 1814. 47 1815. 19 1817. 17 1817. 89
دیمارک - - 1812. 45 1814. 45 1815. 15 - -

شاخص های فنی 27 دسامبر 2022 08:46 AM GMT

خلاصه: خرید قوی

میانگین حرکت در 27 دسامبر 2022 08:46 AM GMT

خلاصه: خرید قوی

ما شما را ترغیب می کنیم تا از نظرات برای تعامل با سایر کاربران ، به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود و سؤال از نویسندگان و یکدیگر استفاده کنید. با این حال ، برای حفظ سطح بالای گفتمان ، همه ما به ارزش خود رسیده ایم و انتظار داریم ، لطفاً معیارهای زیر را در خاطر داشته باشید:

مکالمه را غنی کنید ، آن را زباله نکنید.

متمرکز و در مسیر باشید. فقط مطالب مربوط به موضوع مورد بحث را ارسال کنید.

با احترام رفتارکن. حتی نظرات منفی را می توان به صورت مثبت و دیپلماتیک قاب بندی کرد. از حملات ، تهمت یا حملات شخصی که به یک نویسنده یا کاربر دیگر هدایت می شود ، خودداری کنید. نژادپرستی ، سکسیسم و سایر اشکال تبعیض تحمل نمی شود.

عاملان هرزنامه یا سوءاستفاده از سایت حذف می شوند و از ثبت نام آینده به اختیار Investing.com ممنوع می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

قبل از ضبط ، به صورت دستی یک معامله را به عنوان یک لایه دوم اجرای قانون در بالای قوانین ریسک بررسی کنید.

بیشتر بدانید

بررسی دستی یکی از ویژگی های RaineProtect است.

برای یک لایه اضافی از حمایت از کلاهبرداری ، ممکن است بخواهید قبل از اسیر ، یک معامله را به صورت دستی بررسی کنید. بررسی دستی معمولاً برای:

مقادیر معامله بالا: اگر مقادیر معامله متوسط بسیار بالایی (ATV) دارید ، ممکن است متوجه شوید که ضرر پولی حتی یک بار بازپرداخت واحد هزینه های عملیاتی بررسی دستی را توجیه می کند.

گسترش در بازارهای پرخطر: اگر به یک منطقه پرخطر گسترش می یابید ، ایده خوبی است که به صورت دستی معاملات را بررسی کنید تا پرداخت های کلاهبرداری را به حداقل برسانید.

هنگامی که به نمره خاص ریسک برسد یا یک قانون خطر خاص را برای بررسی دستی به مدیریت پرونده ارسال می کند ، برای بررسی دستی ارسال می شود. این پرونده شامل جزئیات پرداخت ، اطلاعات خطر موجود مانند DNA خریدار و نتایج ریسک و گزینه های کنترل کلاهبرداری خواهد بود. سپس یک داور در منطقه مشتری به پرونده دسترسی پیدا می کند و معامله را می پذیرد یا رد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

آدام هیز، دکترای CFA، یک نویسنده مالی با بیش از 15 سال تجربه در وال استریت به عنوان معامله گر مشتقات است. آدام علاوه بر تخصص گسترده اش در تجارت مشتقه، در اقتصاد و امور مالی رفتاری متخصص است. آدام فوق لیسانس خود را در اقتصاد از مدرسه جدید تحقیقات اجتماعی و دکترای خود را دریافت کرد. از دانشگاه ویسکانسین مدیسون در جامعه شناسی. او دارای منشور CFA و همچنین دارای مجوزهای سری 7، 55 و 63 FINRA است. او در حال حاضر در دانشگاه عبری اورشلیم به تحقیق و تدریس جامعه شناسی اقتصادی و مطالعات اجتماعی مالی می پردازد.

Thomas J. Brock یک CFA و CPA با بیش از 20 سال تجربه در زمینه های مختلف از جمله سرمایه گذاری، مدیریت پرتفوی بیمه، امور مالی و حسابداری، سرمایه گذاری شخصی و مشاوره برنامه ریزی مالی، و توسعه مطالب آموزشی در مورد بیمه عمر و مستمری است.

هانس دانیل جاسپرسون بیش از یک دهه تجربه در تحقیقات سیاست عمومی، با تاکید بر توسعه نیروی کار، آموزش و عدالت اقتصادی دارد. تحقیقات او با اعضای کنگره ایالات متحده، آژانس های فدرال و سیاست گذاران در چندین ایالت به اشتراک گذاشته شده است.

روانشناسی بازار چیست؟

روانشناسی بازار به رفتارهای غالب و احساسات کل بازیگران بازار در هر مقطع زمانی اشاره دارد. این اصطلاح اغلب توسط رسانه های مالی و تحلیلگران برای توضیح حرکت بازار استفاده می شود که ممکن است با معیارهای دیگر، مانند فاندامنتال توضیح داده نشود.

روانشناسی بازار رفتار کلی یک بازار را بر اساس عوامل احساسی و شناختی در شبکه توصیف می کند و نباید با روانشناسی معامله گر که به همان عوامل اشاره دارد اما فقط بر یک فرد تأثیر می گذارد، اشتباه گرفته شود.

خوراکی های کلیدی



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اصطلاح "سرمایه گذاری جایگزین" ، ممکن است سرمایه گذاری را به ذهن متبادر کند که فقط سرمایه گذاران بزرگ نهادی به آن دسترسی داشته باشند ، یا حداقل سرمایه گذاری که به طور کلی برای درک متوسط سرمایه گذار بسیار پیچیده است. این یک تصور غلط رایج است و تا همین اواخر ممکن است تا حدودی درست باشد. اما با تغییر مقررات اخیر ، دسترسی به این کلاس از سرمایه گذاری ها برای مخاطبان بسیار گسترده تر باز شده و مزایا بسیار سودمندتر از آنچه انتظار دارید. فلزات گرانبها ، نفت و گاز ، سرمایه گذاری ، صندوق های تامینی ، املاک و مستغلات - همه اینها بخشی از گزینه های دیگر یا ALTS ، کلاس سرمایه گذاری است.

تمام سرمایه گذاری های جایگزین در یکی از دو دسته گسترده قرار می گیرند: سرمایه گذاری های عمومی یا خصوصی. یک سرمایه گذاری جایگزین که احتمالاً از آن شنیده اید REIT یا اعتماد به نفس سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. این یک سرمایه گذاری جایگزین عمومی است. مشاور مالی شما احتمالاً از آنها یاد کرده است ، و حتی ممکن است برخی از منابع REIT در نمونه کارها خود داشته باشید. و در حالی که REITS می تواند گزینه خوبی باشد ، آنها بسیاری از مزایای سرمایه گذاری های جایگزین خصوصی را از دست می دهند. بسیاری از سرمایه گذاران از این تمایز آگاه نیستند. با این حال،صندوق های املاک و مستغلات خصوصی به طور قابل توجهی از REITS بهتر عمل می کنندبشرما می دانیم که بزرگترین شکاف در بیشتر اوراق بهادار سرمایه گذاران در سرمایه گذاری های جایگزین خصوصی است و این همان چیزی است که ما به صفر می پردازیم.

بنابراین ، چرا در وهله اول در فضای دارایی جایگزین سرمایه گذاری می کنید؟

اگر یک سرمایه گذار فردی به طور متوسط تخصیص سرمایه گذاری خود را با بچه های بزرگ مقایسه کند ، آنها تفاوت گسترده ای پیدا می کنند.

به این داده ها نگاهی بیندازید که اختلاف بین چگونگی سرمایه گذاری مؤسسات (بچه های بزرگ) و افراد را برجسته می کند.

متوسط سرمایه گذار نهادی (صندوق های محافظت ، دفاتر خانواده ، موقوفات) تا 30 ٪ از اوراق بهادار خود را در مواردی غیر از سهام ، اوراق قرضه و صندوق های متقابل دارد. این سرمایه گذاری ها می تواند در املاک و مستغلات ، سرمایه گذاری و صندوق های تامینی از جمله موارد دیگر باشد. این را با یک سرمایه گذار فردی متوسط که 95 ٪ از پول خود را در بازار سهام قرار می دهد مقایسه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

بعید است که بازارها با هرگونه انتشار داده در دوره کریسمس جابجا شوند ، اما خروج دست و پنجه نرم از خط مشی صفر در چین و تحولات در بازار انرژی ممکن است باعث وخیم شدن در احساسات جهانی شود. ما در اوایل سال 2023 به دلار صعود می کنیم. بانک ملی چک جلسات امسال بانکهای مرکزی منطقه را می بندد.

USD: هیچ داده کلیدی در دو هفته آینده وجود ندارد

با نزدیک شدن به آرام ترین دوره سال ، بازارها هنوز هم در حال غافلگیری هجوم آور دیروز توسط بانک ژاپن هستند. واکنش بازار به شوک BOJ شاهد فروش گسترده ای در اوراق قرضه بوده است ، اما هیچ سرریز منفی به سهام غربی وجود ندارد. USD/JPY در زمان نوشتن در حدود 131. 80 معامله می شود: بسته شدن سال بالاتر از 130. 00 ممکن است یک توسعه خوش آمدید در BOJ باشد زیرا می تواند نشان دهد که گمانه زنی ها در مورد عادی سازی بیشتر سیاست - در حال حاضر - در حال بررسی است.

امروز ، بازارها به اعتماد به نفس مصرف کننده هیئت مدیره کنفرانس و همچنین داده های فروش خانه نگاه می کنند. دیروز ، شروع مسکن بالاتر از اجماع در حالی که مجوزهای ساختمانی بسیار بیشتر از آنچه انتظار می رفت فرو رفت. در همسایگی کانادا ، انتظار دارید که داده های CPI امروز بعد از ظهر بر دلار کانادا تأثیر بگذارد.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

امپراتوری پارسیان یکی از بزرگترین در جهان باستان بود.

Bas-relief carved on the walls of old buildings from the Persian city of Persepolis _Delbars via Shutterstock

پارسیان این امداد را بر روی دیوارهای ساختمان در شهر پرسپولیس حک کردند.(اعتبار تصویر: Delbars از طریق Shutterstock)

  • آنها کی بودن؟
  • امپراتوری فارسی
  • جنگهای یونانی
  • انتهای امپراتوری فارسی
  • منابع اضافی
  • کتابشناسی - فهرست کتب

پارسیان ، ساکنان باستانی آنچه اکنون ایران است ، یکی از بزرگترین و قدرتمندترین امپراتوری های جهان باستان را ایجاد کرد که از 550 B. C شکوفا شد. به 330 B. C. در اوج خود ، امپراتوری پارس ، که به عنوان امپراتوری هخامن نیز شناخته می شود ، از دریای دریای مدیترانه شرقی تا مرز غربی با هند امتداد داشت و شامل مجموعه متنوعی از فرهنگ ها و گروه های قومی بود. بالاخره فتح شداسکندر کبیردر طول حمله خود به آسیا در قرن چهارم B. C.

توراج داریا ، صندلی ماسیا در مطالعات و فرهنگ فارسی در دانشگاه کالیفرنیا ، ایروین و سردبیر "گفت:" امپراتوری هخامنشی به طرز چشمگیری متفاوت از پیشینیان خود بود. "کاوش در امپراتوری: هخامنشی فارسی در Longue Dureé(در برگه جدید باز می شود) "(ناشران مزدا ، 2014)." این اولین امپراتوری جهانی بود. این یک امپراتوری آفریقایی و اوراسیا است زیرا بخش هایی از آفریقا ، آسیا و اروپا را شامل می شود. "

پارسیان باستان چه کسانی بودند؟



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) یک سازمان بین دولتی است که در سال 1960 توسط کنوانسیون EFTA برای ارتقاء تجارت آزاد و ادغام اقتصادی بین کشورهای عضو خود (امروز ایسلند ، لیختن اشتاین ، نروژ و سوئیس) ، در اروپا و جهانی تأسیس شد.

EFTA ادغام سیاسی را پیش بینی نمی کند. این قانون را صادر نمی کند و اتحادیه گمرکی را ایجاد نمی کند.

اولین هدف EFTA آزاد کردن تجارت بین کشورهای عضو آن بود. در سال 1972 ، هر ایالت EFTA توافق نامه های تجارت آزاد دو جانبه (FTA) را با EEC مذاکره کرد. در حال حاضر ، کشورهای EFTA در کنار هم 29 FTA در حال لازم هستند یا در انتظار تصویب هستند که 40 کشور شریک در سراسر جهان (خارج از اروپا) را پوشش می دهد.

از سال 1994 ، دبیرخانه EFTA در مدیریت توافق نامه EEA به ایسلند ، لیختن اشتاین و نروژ کمک کرده است.

دبیرخانه EFTA در مدیریت توافق های دو جانبه بین سوئیس و اتحادیه اروپا دخیل نیست. از سال 2001 ، کنوانسیون EFTA به منظور تراز کردن محتوای خود با توافق نامه های دو جانبه سوئیس-اتحادیه اروپا و توافق نامه EEA به طور مداوم به روز شده است. به عنوان مثال ، مفاد حرکت آزاد افراد بین همه کشورهای EFTA را شامل می شود.

آیا کشورهای عضو EFTA نیز می توانند توافق نامه های تجارت آزاد دو جانبه را امضا کنند؟

بله ، کشورهای EFTA موظف به کنوانسیون EFTA نیستند که توافق نامه های تجاری ترجیحی را به عنوان یک گروه نتیجه بگیرند. آنها حق کامل را برای ورود به ترتیبات دو طرفه کشور ثانویه حفظ می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

دوشنبه 9 آوریل: پنج موردی که بازارها در مورد این هفته صحبت می کنند ، فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا (ECB) دقایقی از آخرین جلسات خود را منتشر می کنند ، و چین گزارش های واردات ، صادرات (جمعه) و.

هفته جدید ، فرصت های جدید تجارت! هفته گذشته با یک انفجار به پایان رسید! ما حرکات خوبی داشتیم که بیشتر توسط اصول ایجاد می شد ، اما جالب اینکه این نوسانات مهم در این امر بسیار مهم اتفاق می افتاد.

EUR/USD در جلسه دوشنبه مسطح است. در حال حاضر ، این جفت ارز در 1. 2273 معامله می شود که در روز 0. 07 ٪ کاهش یافته است. در جبهه انتشار ، شاخص های منطقه یورو ناامید شدند. مازاد تجارت آلمان کاهش یافت.

GBP/USD به طور غیر منتظره مقاومت اول را در 1. 4030/40 با شورت متوقف می کند که ما در کنار هم تجارت می کنیم. با این حال ، همانطور که در روز جمعه نوشتیم ، من فقط به مدت طولانی بالاتر از 1. 4105 معکوس می کردم. ما دقیقاً در صدر قرار گرفتیم.

کلید USD/JPY به جهت پشتیبانی در 106. 80/90 است. نگه داشتن در اینجا امیدهای بازیابی را زنده نگه می دارد که دوباره 107. 50 را هدف قرار می دهد و یک فرصت فروش در 107. 85/90. شلوارک را با توقف بالاتر از 108. 20 امتحان کنید. عدم موفقیت.

EUR/USD قادر به ضرب و شتم مقاومت اول در 1. 2275/80 نیست ، زیرا ما 50 سود را می گیریم (نمی توانیم در این روند جانبی معاملات بسیار دور را انجام دهیم) ، اما مقاومت شدید در 1. 2310/20 از اهمیت بیشتری برخوردار است. شورت را امتحان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Quotex

سرمایه گذاری های مالی قادر به به دست آوردن سودهای بزرگ یا خسارات بزرگی هستند. بنابراین مهم است که بدانید کجا سرمایه گذاری کنید و آیا این یک کارگزار قابل اعتماد ، چه بصورت آنلاین و چه آفلاین است. یکی از این نوع کارگزاران آنلاین QUOTEX است ، جایی که می توانید سرمایه گذاری و تجارت کنید.

اما با وجود هر بستر تجارت آنلاین یا سرمایه گذاری ، بسیار مهم است که بدانید قانونی است یا فقط یک کلاهبرداری. امروز می خواهیم جواب را پیدا کنیم ، خواه کاملاً قانونی باشد یا فقط یک کلاهبرداری.

QUOTEX: درک پلتفرم



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اوراق قرضه بخش مهمی از اقتصاد است زیرا به آنها اجازه می دهند دولت ها و شرکت ها با نرخ جذاب با شرایط ساختاری برای بازپرداخت ، وام بگیرند. آنها همچنین به سرمایه گذاران اجازه می دهند بازده پایدار و قابل پیش بینی سرمایه گذاری خود را با ریسک کمتری نسبت به بازار سهام تضمین کنند.

شما می توانید با خرید اوراق قرضه یا وثیقه شخصی در اوراق قرضه سرمایه گذاری کنید. با این حال ، تفاوت های مهمی بین این دو وجود دارد ، و درک آنها به عنوان یک سرمایه گذار مهم است.

این که آیا شما یک سرمایه گذار جدید اوراق بهادار هستید یا در حال بررسی گزینه های به روزرسانی نمونه کارها خود هستید ، این کمک می کند تا درک کنید که اوراق قرضه چیست ، چگونه کار می کنند و چگونه آنها نسبت به تغییرات بازار واکنش نشان می دهند.

اوراق قرضه چیست؟

پیوند وام است. وقتی یکی را خریداری می کنید ، در ازای پرداخت بهره به سازمان صادر کننده وام می دهید. در اینجا برخی از انواع مختلف اوراق قرضه و ویژگی های آنها آورده شده است:

  • اوراق قرضه آژانس توسط آژانس های دولتی فدرال ایالات متحده یا توسط شرکتهای تحت حمایت دولت می تواند صادر یا تضمین شود.
  • اوراق قرضه شرکتی توسط مشاغل برای جمع آوری پول برای خرید یا هزینه های سرمایه صادر می شود.
  • اوراق بین المللی شامل بدهی هایی است که توسط دولت ها و شرکت های خارج از ایالات متحده فروخته می شود
  • اوراق قرضه شهرداری توسط دولت های شهر ، ایالتی و محلی برای تأمین بودجه مدارس جدید ، جاده ها و سایر پروژه های جامعه محور صادر می شود.
  • اوراق بهادار پس انداز صادر شده توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده در فرقه های کوچک 25 دلار در دسترس است.
  • اوراق خزانه توسط دولت فدرال صادر می شود و از ایمان کامل و اعتبار دولت ایالات متحده حمایت می شود.

آنچه سرمایه گذاران باید در مورد اوراق قرضه بدانند

مهمترین ویژگی های یک اوراق از منظر سرمایه گذاری بلوغ و عملکرد آن است.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

سرمایه گذاری با سودآوری با بازار سهام مستقیم یا سرمایه گذاری های مرتبط با واحد متفاوت است ، نه اینکه بلافاصله فراز و نشیب های نوسانات بازارصندوق سودمدل سودآوری برخی از بازده های حاصل از بودجه خود را در سالهای خوب برای یارانه پاداش در سالهای عملکرد ضعیف تر بازار و تضمین پرداخت کلیه سرمایه های سرمایه گذاری شده به همراه پاداش های اضافه شده در مورد مرگ ، باز می گرداند. سودهای خود همچنان بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری ها در انگلستان را تشکیل می دهد. آنها برای هر شخص مناسب نخواهند بود اما در اوراق بهادار افرادی که به دنبال یک سرمایه گذاری محتاطانه هستند که احتمالاً از سپرده های نقدی بهتر عمل می کند و از سرمایه های بین المللی و طولانی مدت حمایت می کند ، جایگاه دارند. اگر سرمایه گذاران به دنبال متنوع سازی ریسک خود باشند یا به دنبال جایگزین کمتری برای بسیاری از بودجه های مدیریت شده هستند ، با سود کار می کند.

بودجه با سودآوری باید به طور ایده آل به مدت 5 سال یا بیشتر برگزار شود.

صندوق سود با ما

صندوق اخلاقی با سودآوری سرمایه گذاری سالم قصد دارد تا از طریق یک صندوق محتاط و فعال مدیریت شده در طول مدت و طولانی مدت ، در حالی که نوسانات در بازارهای سرمایه گذاری را صاف می کند ، رشد مداوم را از طریق یک صندوق محتاط و فعال مدیریت شده فراهم کند. این سرمایه گذاران راهی برای سرمایه گذاری و صرفه جویی در آینده خود در یک صندوق اخلاقی و محتاطانه با سودآوری که در ترکیبی از دارایی های مختلف سرمایه گذاری می کند ، ارائه می دهد ، که دستیابی به آن به عنوان یک فرد مستقیم دشوار است. این موارد شامل اوراق قرضه دولت و شرکت ، سهام انگلیس و جهانی ، املاک تجاری و سپرده های نقدی است.

ما اطمینان می دهیم که موضع سرمایه گذاری ما نشان دهنده دیدگاه های گسترده تر از اعضای جامعه است که می خواهند ما اکثر بودجه را به شرکت های درگیر در فعالیت هایی که به نفع جامعه و محیط زیست هستند ، اختصاص دهیم. ما از سرمایه گذاری در شرکت های درگیر در صنایع خاص و فعالیت هایی که مورد توجه اعضای ما قرار دارد ، از جمله الکل ، اسلحه یا صنعت دخانیات و ارائه دهندگان قمار و مستهجن جلوگیری می کنیم. ما همچنین از سرمایه گذاری در شرکت هایی که سازوکارهایی برای حمایت از حقوق بشر ندارند یا نمی توانند شیوه های مسئول تجارت را نشان دهند ، خودداری می کنیم.

با سرمایه گذاری پول اعضای اخلاقی و با مسئولیت پذیری ، ما معتقدیم که می توانیم ارزش بلند مدت بهتری را برای اعضای خود ایجاد کنیم و نتایج بهتری برای جامعه و دنیایی که در آن زندگی می کنیم ، با ملاحظات محیط زیست ، اجتماعی و حاکمیت (ESG) یکپارچه در رویکرد سرمایه گذاری ما باشد.

برای به حداکثر رساندن بازده احتمالی ، سهام و سهام ، املاک تجاری و اوراق بهادار با بهره ثابت در صندوق اخلاقی با سودهای اخلاقی به صورت حرفه ای و فعال مدیریت می شوند. ما از مدیران صندوق های خارجی استفاده می کنیم که در هر کلاس دارایی مهارت و تخصص دارند تا هر فرصتی را برای رشد جستجو کنند ، در حالی که فقط جامعه را در معرض خطر قابل قبول قرار می دهند. آنها یک سرویس مسکونی ارائه می دهند و استراتژی سرمایه گذاری ، تخصیص دارایی و انتخاب سهام و دارایی های فردی را مدیریت می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

یک سازنده خودکار بازار (AMM) ابزاری مبادله رمزنگاری غیر متمرکز (DEX) است که از استخرهای دارایی رمزنگاری برای تجارت بدون کتاب سفارش استفاده می کند. سازندگان خودکار بازار یکی از اولین کاربردهای مالی غیر متمرکز هستند و تا به امروز محصولات مشهور هستند.

DEX (مبادله غیر متمرکز) ، بر خلاف صرافی های متمرکز ، به دنبال از بین بردن فرآیندهای میانی درگیر در تجارت رمزنگاری است. آنها از سیستم های تطبیق سفارش یا زیرساخت های ذخیره سازی نگهبان استفاده نمی کنند (جایی که مبادله کلیدهای خصوصی کیف پول را ذخیره می کند). DEX (مبادله غیرمتمرکز) استقلال را تشویق می کند تا کاربران بتوانند معاملات را مستقیماً از کیف پول بدون کنترل آغاز کنند (کیف پول که در آن شخص کلید خصوصی را کنترل می کند).

DEX (مبادله غیر متمرکز) همچنین جایگزین سیستم های تطبیق سفارش و سفارش کتاب با پروتکل های جداگانه به نام AMM است. این پروتکل ها از قراردادهای هوشمند - برنامه های رایانه ای خود اجرایی - برای قیمت گذاری دارایی های دیجیتال و تأمین نقدینگی استفاده می کنند. در این حالت ، پروتکل نقدینگی را در قراردادهای هوشمند ترکیب می کند. بنابراین ، کاربران در واقع علیه همتایان (معامله گر دیگر) تجارت نمی کنند - در عوض ، نقدینگی موجود در قراردادهای هوشمند را تجارت می کنند. چنین قراردادهای هوشمند اغلب به عنوان استخرهای نقدینگی گفته می شود. نمونه هایی از AMM Uniswap ، Balancer و Curve است.

یک سازنده بازار خودکار (AMM) چگونه کار می کند؟

هدف اصلی AMM اطمینان از این است که کاربران می توانند با وجود عدم حضور همتایان (یک معامله گر دیگر) با پیشنهادات مربوطه ، رمزنگاری را در همه زمان ها تجارت کنند. بنابراین ، در حالی که AMM دارای جفت های تجاری است ، آنها به کتاب های سفارش تکیه نمی کنند. در عوض ، آنها از قراردادهای هوشمند استفاده می کنند که استخرهای ویژه رمزهای رمزنگاری شده را به طور خاص طراحی می کنند تا نقدینگی مورد نیاز برای تجارت بدون درز را فراهم کنند.

به طور معمول ، یک استخر نقدینگی از دو دارایی رمزنگاری تشکیل شده است که یک جفت تجارت خاص مانند ETH و USDT را تشکیل می دهند. ارزش دارایی ها در استخر نقدینگی با دقت تنظیم می شود تا با فرمول ریاضی مجموعه مطابقت داشته باشد. مشهورترین فرمول احتمالاً A*B = C است که فرمولی است که توسط UNISWAP استفاده می شود ، که تا کنون تولید کننده پیشرو در بازار است. در این فرمول ، "A" مجموع یک دارایی است ، "B" مجموع دارایی دیگر است و "C" یک ثابت ثابت است. این فرمول تضمین می کند که نقدینگی کل در استخر ثابت باقی مانده و به شما امکان می دهد تا با استفاده از قراردادهای هوشمند ، نسبت قیمت بین دو دارایی را به صورت الگوریتمی کنترل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

At 48 billion, India accounts for largest number of real-time transactions in the world

دهلی نو: در 48 میلیارد دلار ، هند بیشترین تعداد معاملات در زمان واقعی در سال 2021 را به خود اختصاص داد ، تقریباً سه برابر نزدیکترین چرچر چین (18 میلیارد) و 6. 5 برابر بیشتر از ایالات متحده ، کانادا ، انگلیس ، فرانسه و آلمانبراساس گزارش ACI در سراسر جهان ، ترکیب شده است. برای هند ، پذیرش فزاینده برنامه های پرداخت موبایل مبتنی بر UPI و پرداخت کد QR در بین بازرگانان ، همراه با افزایش استفاده از پرداخت های دیجیتال در طول همه گیر COVID-19 به پرداخت های زمان واقعی کمک کرد تا 31. 3 ٪ از کل حجم معاملات پرداخت در سال 2021 را تضمین کند. با توجه به اینکه مصرف کنندگان کارتهای پرداخت سنتی را به خود جلب می کنند و به طور فزاینده ای از پول نقد برای پرداخت های مبتنی بر موبایل رها می شوند ، سهم پرداخت های زمان واقعی کشور از کل پرداخت های جهانی در سال 2026 به بیش از 70 ٪ افزایش می یابد. "طبق گفته این مرکز ، برای هند خاص است. برای اقتصاد و تحقیقات تجاری ، پرداخت در زمان واقعی منجر به صرفه جویی در هزینه 12. 6 میلیارد دلار برای مشاغل هندی و مصرف کنندگان در سال 2021 شد-که به باز کردن 16. 4 میلیارد دلار تولید اقتصادی کمک کرد که 0. 56 ٪ از تولید ناخالص داخلی کشور یا تولید تقریبا 2. 5 میلیون نفر را نشان می دهد. کارگران ، "گفت: Ankur Saxena ، رهبر کشور ، هند و آسیای جنوبی ، ACI در سراسر جهان.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Tickmill که در سال 2014 تأسیس شد ، یک کارگزار جهانی Forex و CFD است. این تنظیم توسط چندین تنظیم کننده در سطح جهان ، از جمله سازمان رفتار مالی Tier-1 انگلستان (FCA) تنظیم شده است. به همین ترتیب ، این یک کارگزار آنلاین ایمن محسوب می شود. این کارگزار توسط نوآوری و تجربیات منحصر به فرد برای معامله گران هدایت می شود.

هزینه های مربوط به Tickmill بسته به نوع حساب متفاوت است. در این سکو ، سه حساب وجود دارد که حساب های کلاسیک ، حرفه ای و VIP هستند. برای VIP و معامله گران کلاسیک ، قیمت گذاری با کالاهایی که توسط بهترین کارگزاران این صنعت ارائه می شود ، رقابتی است.

حساب کلاسیک با یک حساب کلاسیک ، هیچ کمیسیونی برای معاملات وجود ندارد. در عوض ، معامله گران فقط پیشنهاد را پرداخت می کنند/سؤال می کنند. گسترش متوسط با استفاده از این حساب در مقایسه با استفاده از دو نوع حساب دیگر بیشتر است.

حساب Pro با یک حساب حرفه ای ، یک کمیسیون هر تجارت وجود دارد که به گسترش غالب پایین اضافه می شود. با نرخ پایین کمیسیون ، یک حساب حرفه ای برای بیشتر معامله گران در مقایسه با یک حساب کلاسیک ایده آل است. دلیل این امر این است که گسترش ذاتاً پایین تر است و 75 ابزار وجود دارد که شامل 62 جفت ارز از طریق این حساب است.

حساب VIP حساب VIP بسیار شبیه به حساب Pro است. با این حال ، یک تفاوت وجود دارد. حساب VIP دارای حداقل تعادل 50،000 دلار برای ایجاد کمیسیون پایین 1 دلار در هر قطعه استاندارد 100K یا 2 دلار در هر چرخش (RT) است. وقتی صحبت از PRO به حساب می آید ، قیمت گذاری با کمیسیون RT که 4 دلار در هر قطعه استاندارد به نوبه خود تعیین شده است ، مشابه است. با یک حساب حرفه ای ، باید حداقل 100 دلار واریز کنید.

این گسترش در حدود 0. 13 پیپ برای حساب Pro برای جفت EUR/USD است ، در حالی که هزینه همه در حدود 0. 53 پیپ است که کمیسیون RT معادل 0. 4 پیپ در آن قرار دارد. شایان ذکر است که Tickmill سوابق داده ها را در طول طبیعی پخش می کندشرایط بازار ، در زمان گسترش باریک تر.

تخفیف های فعال معامله گر سه ردیف برای معامله گران فعال در Tickmill وجود دارد. تخفیف ها از 0. 25 دلار در هر قطعه استاندارد برای حداکثر 1000 قطعه استاندارد در ماه شروع می شوند ، به اندازه 0. 75 دلار به اندازه ردیف 3 برای کسانی که ماهانه بیش از 3001 قطعه استاندارد را تجارت می کنند.

مقررات و امنیت صندوق

اعلامیه در حوزه های قضایی متعدد در سراسر جهان تنظیم می شود. این توسط FCA انگلستان تنظیم شده است ، که یک تنظیم کننده ردیف 1 است. همچنین توسط FSA سیشل تنظیم شده است ، که یک تنظیم کننده محترم در سراسر جهان است. سرانجام ، این کارگزار مجوز Tickmill Europe ، نهاد اروپایی خود را از CYSEC دارد. علاوه بر این که بسیار تنظیم شده است ، Tickmill جوایز همسالان در این بخش را به دلیل سکوی استثنایی خود دریافت کرده است. به عنوان مثال ، بهترین کارگزار CFD ASIA 2019 را از مجله بین المللی تجارت و بهترین ارائه دهنده CFD Forex 2019 از جوایز ثروت شخصی آنلاین دریافت کرد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

برای این لیست ، ما چندین کارگزار فارکس را برای EA جستجو و آزمایش کردیم.

برای انتخاب بهترین کارگزار فارکس برای EA ، حساب های واقعی را باز کردیم و برای هر حساب بین 4 K-8K دلار واریز کردیم. سپس معاملات واقعی را در هر بازار محبوب قرار دادیم ، بنابراین برای آزمایش ویژگی ها و پیشنهادات مختلف کارگزار برای به دست آوردن تصویر واقعی در مورد عملکرد آنها.

ما با تیم پشتیبانی مشتری تماس گرفتیم تا فداکاری و توانایی آنها در حل مسائلی را که مشتری در طول معاملات با آن روبرو است ، آزمایش کنیم.

ما بر اساس داده های معاملاتی و تجربه ما به عنوان یک معامله گر بهترین کارگزاران فارکس را برای EA دستگیر کردیم.

EA در تجارت فارکس چیست؟

معامله گران می توانند روبات های تجاری را در تعدادی از بازارهای بازار به اشتراک بگذارند و خریداری کنند. آنها بدون هیچ مشکلی بر روی سیستم عامل های معاملاتی اجرا می شوند. این تکنیک به عنوان مشاوره متخصص (EA) شناخته می شود. یک مشاور خبره یک نرم افزار است که باعث می شود معامله گران چه زمانی تجارت کنند. به عبارت دیگر ، EA یا مشاور متخصص یک اسکریپت برنامه نویسی است که به طور خودکار معاملات را باز می کند ، الگوهای معاملاتی را تجزیه و تحلیل می کند و معاملات را می بندد. EAS بیشتر در سیستم عامل های معاملاتی MT4 و MT5 استفاده می شود. وب سایت رسمی را برای EAS در MT4 و MT5 بخوانید.

مشاوران خبره با استفاده از دستورالعمل های مختلف برنامه نویسی و الگوریتم های مختلف ، بازارهای مالی و تجارت را کنترل می کنند. این می تواند معاملات را به صورت خودکار باز کند و به مداخله انسانی لازم نیست. الگوریتم های مورد استفاده در تجارت به طور کلی بازار را از طریق پارامترهای فنی تجزیه و تحلیل می کنند. آنها به سادگی قیمت ها را تجزیه و تحلیل می کنند و بهترین زمان برای خرید و فروش جفت ارز را تعیین می کنند.

EA چندین مزیت دارد:

  • نرم افزار EA معامله گران را قادر می سازد تا در هر زمان در بازار ارز شرکت کنند
  • EAS تجارت چند ابزار بدون توقف
  • آنها به حذف احساسات در تجارت کمک می کنند
  • ea سریعتر از انسان عمل می کند

با این حال ، EA بر اساس ابزارهای خاص مجموعه کار می کند ، در حالی که تجارت دستی با هر استراتژی خودکار ، EA یا یک ربات قابل ضرب و شتم نیست. بنابراین ، معامله گران باید با توجه به همه عوامل ، تمرین مناسبی را برای آنها انتخاب کنند.

Forex MT4 EA سیستم معاملاتی خودکار



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

بیایید بگوییم که شما یک معامله گر باتجربه هستید و در بازه زمانی روزانه تجارت می کنید. شما مدت طولانی در EUR/USD هستید ، طبق سیگنال سیستم خود ، ضرر خود را نیز تنظیم کرده اید. تجارت باز است ، اگرچه این کار شما انجام نمی شود. سریعتر می شود ، سریع. شما متوجه می شوید که شمع شدید به پایین هل می دهد ، زیرا کسی عمداً می خواست تجارت شما را نابود کند. الان چیکار می کنید؟این به سرعت در سطح از دست دادن توقف شما بسته می شود! وقت تمام است! چه کاری انجام داده اید؟فقط یک پاسخ وجود دارد که ثابت می کند شما این رشته را دارید - هیچ کاری نکنید.

شما می خواهید و باید به این مقاله بازگردید زیرا این انسان است که تشخیص دهید نظم و انضباط شما مؤثر نیست. نظم و انضباط روانشناختی در تجارت برای انجام کارها به روش صحیح ضروری است و راه درست جدا کردن احساسات است. این حتی پس از سالها تجارت حرفه ای آسان نیست. نظم و انضباط یکی از مهمترین موارد در تجارت است و شما آن را لغزید ، این فقط طبیعت انسانی است ، در بعضی مواقع ، شما در راه خود خواهید بود. برای آموزش نظم و انضباط خود ، باید یک سیستم ورودی و خروجی ، مجموعه معیارها ، شاخص ها ایجاد کنید و آن را دنبال کنید ، و هنگامی که شکست می خورید ، یک قدم عقب بردارید و سیستم خود را دنبال کنید.

هنگام ساختن یک سیستم ، آزمایش مهم است ، اما تعیین معیارها در نسخه ی نمایشی ضروری است. این مهم است زیرا به شما امکان می دهد در دراز مدت معاملات خوبی انجام دهید. البته سیستم ابتدا باید امتحان شود. چقدر می توانید احساسات خود را از تجارت جدا کنید؟هنگام تصمیم گیری های بزرگ ، به عقل و استراتژی و احساسات خود نیاز دارید. تجارت با احساسات با احساس تجارت است و منجر به از بین رفتن خواهد شد ، بنابراین ، بنابراین برای جلوگیری از این امر ، یک استراتژی صوتی ، ورودی های منطقی و خروج را تنظیم کنید ، اجازه دهید تا تجارت را باز کند.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

بیت کوین (BTC) با 1. 88 درصد کاهش یافت ، اتریوم (ETH) 4. 03 درصد کاهش یافت. FTX Token (FTT) گرایش ترین بود ، اما Trust Wallet Token (TWT) امروز با سود 10. 23 درصد برتر بود.

Outlook MagzineLatest Issue

مبارزان فیلم کلید ناشناخته برای عملکرد صاف دستگاه رویایی هستند

وقتی یک بازیگر به یک کارگردان بازیگران می گوید که "مبارزه با جاری هین" ، وی تأیید می کند که تسلیم شدن گزینه ای نیست ، مبارزه ادامه می یابد.

آنچه در بین ستاره های فیلم دانشگاهی است

یک محقق مشهور خارجی سینمای هندی ، راشل دوایر ، می گوید که دانشمندان سینمای هند بخشی از یک شبکه جهانی قابل توجه هستند و کارهای قابل توجهی در سطح دانشگاه انجام شده است تا سینمای هند بخشی از تحقیقات و تدریس دانشگاهی باشد.

"آخرین نمایش فیلم": فیلمی که زندگی یک طرح گرای را جشن می گیرد

آخرین نمایش فیلم پان نالین یک مرد برای یک مرد گمشده ، لحظه ای از دست رفته در تاریخ فیلم و قدرت حافظه است



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

آشفتگی قیمتی که با اطمینان نمی توان پیش بینی کرد ، باعث می شود برخی از معامله گران از دست دادن توقف به عنوان ویژگی ای که مضر تر از سودآور است ، ببینند. برای غلبه بر این امر ، معامله گران می توانند از Porex Stop Trailing استفاده کنند.

برای محافظت از موقعیت خسارات بزرگ ، بسیاری از معامله گران با محاسباتی که به حد تحمل ریسک تعدیل شده اند ، از دست دادن توقف استفاده می کنند. با این حال ، آشفتگی قیمت که با اطمینان نمی توان پیش بینی کرد ، باعث می شود برخی از معامله گران از دست دادن توقف به عنوان ویژگی ای که مضر تر از سودآور است ، ببینند. برای غلبه بر این امر ، معامله گران می توانند از Porex Stop Trailing استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

سلب مسئولیت: پست هایی در وبلاگ Hypertrader و وب سایت های Hyperlinq مرتبط فقط برای اهداف آموزشی و اطلاع رسانی هستند. این پست ها نباید به عنوان مشاوره مالی در نظر گرفته شوند و منظور آنها به عنوان مشاوره معاملاتی مورد توجه قرار نمی گیرد. شرکت Hyperlinq یا نویسندگان هیچ مسئولیتی در قبال خسارت یا خسارت ندارند.

ما ، در Hyperlinq ، از ورود به سیستم Bybit به عنوان یک مبادله رمزنگاری دیگر برای پشتیبانی از تجارت در برنامه دسک تاپ بومی خود ، Hypertrader خوشحالیم. با این اعلامیه ، Hypertrader به معامله گران Bybit Spot اجازه می دهد تا از ابزارهای پیشرفته ای استفاده کنند تا اوراق بهادار خود را بهتر سامان دهند ، بازارها را باهوش تر تجزیه و تحلیل کنند و تجارت را سریعتر از همیشه اجرا کنند.

از امروز ، همه کاربران Bybit Spot قادر خواهند بود یکپارچه با Hypertrader تجارت کنند. در اوایل سال جاری ، Hypertrader در حال حاضر تجارت مداوم بایت را ادغام کرده است.

درباره هایپرترادر



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

معوقات و معوقات بدهی خانوارها معمولاً از چرخه تجاری پیروی می کنند. با بدتر شدن شرایط اقتصادی، کاهش اشتغال و درآمد بر امور مالی خانواده فشار وارد می کند و منجر به افزایش پرداخت بدهی های از دست رفته و عدم پرداخت بدهی می شود. با این حال، در پس‌زمینه افزایش تاریخی بیکاری مرتبط با همه‌گیری COVID-19، بزهکاری کاهش یافته است. این یادداشت FEDS روند معوقات وام‌های مسکن و وام‌های خودرو را در طول همه‌گیری COVID-19 مستند می‌کند و چگونگی ارتباط تغییرات در شرایط اقتصادی و سیاست‌های عمومی با رفتار بازپرداخت بدهی وام گیرندگان را نشان می‌دهد.

روند معوقات وام مسکن و خودرو

ما تحلیل خود را با بررسی روند بزهکاری و بیکاری آغاز می کنیم. ما معوقات وام مسکن و خودرو را با استفاده از داده‌های مشتق‌شده از پنل اعتباری مصرف‌کننده فدرال رزرو نیویورک/Equifax (CCP)، یک نماینده ملی، نمونه تصادفی ناشناس 5 درصدی از مصرف‌کنندگان بزرگسال با شماره تأمین اجتماعی و سابقه اعتباری اندازه‌گیری می‌کنیم. 1 شکل 1 داده ها را برای دو دوره زمانی نمایش می دهد: پانل (الف) داده های دوره رکود بزرگ را نشان می دهد، در حالی که پانل (ب) داده های دوره رکود COVID-19 را نشان می دهد.

شکل 1. بزهکاری‌ها در رکود بزرگ دوره‌ای بودند، اما در طول COVID-19 ضد چرخه بودند.

Figure 1. Delinquencies were pro-cyclical in the Great Recession, but counter-cyclical During COVID-19

منبع: بانک فدرال رزرو نیویورک/ پنل اعتباری مصرف کننده Equifax و اداره آمار کار.

الگوها یک تضاد آشکار را نشان می دهند: در طول رکود بزرگ، معوقات وام مسکن و خودرو به شدت افزایش یافت زیرا نرخ بیکاری شروع به افزایش کرد، به ویژه معوقات وام مسکن به دنبال نرخ بیکاری تقریباً در مرحله قفل. اما در طول کووید-19، با افزایش بیکاری، هیچ افزایش متناسبی در معوقات خودرو یا وام مسکن مشاهده نشد و در واقع، هر دو در طول همه‌گیری کاهش یافتند. این یادداشت FEDS به دنبال درک دلایل این الگوهای متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Algorithmic stablecoins: Which tokens are at risk after UST crash?

استیبل کوین های الگوریتمی: کدام توکن ها پس از سقوط UST در معرض خطر هستند؟عکس: greenbutterfly / Shutterstock.com

سقوط استیبل کوین TerraUSD (UST) بازارهای ارزهای دیجیتال را در اوایل ماه مه 2022 به رکود کشاند و بیت کوین (BTC) را به 25401 دلار در روز کاهش داد - پایین ترین سطح در 18 ماه گذشته.

چه چیزی باعث از کار افتادن استیبل کوین الگوریتمی شد و چه توکن های دیگری مکانیسم مشابهی در آن وجود دارد؟در اینجا نگاهی به تحلیل استیبل کوین الگوریتمی بلندمدت می اندازیم.

نحوه عملکرد استیبل کوین های الگوریتمی

استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که توسط دارایی های ذخیره مانند ارزهای فیات، اغلب دلار آمریکا یا قیمت کالا پشتیبانی می شوند. آنها قصد دارند با ارزی که پس می‌گیرند، پیوند 1:1 را حفظ کنند.

گزارش گلدمن ساکس در مورد اقتصاد استیبل‌کوین‌های الگوریتمی توضیح داد که این دارایی‌های دیجیتال «تقریباً مشابه سهام صندوق‌های بازار پول هستند: ادعاهای قابل معامله در مورد اوراق بهادار کم‌ریسک و کوتاه‌مدت که از نقطه نظر اقتصادی تقریباً معادل پول نقد هستند».

استیبل کوین‌های الگوریتمی عمدتاً در ایالات متحده استفاده می‌شوند، همانطور که گروه کاری رئیس‌جمهور در بازارهای مالی در مورد استیبل کوین‌ها گزارش می‌دهد تا «تسهیل تجارت، وام دادن یا استقراض سایر دارایی‌های دیجیتال، عمدتاً بر روی یا از طریق پلت‌فرم‌های معاملاتی دارایی دیجیتال.

طرفداران بر این باورند که استیبل کوین ها می توانند به طور گسترده توسط خانوارها و مشاغل به عنوان ابزار پرداخت مورد استفاده قرار گیرند.

علاوه بر این، استیبل کوین‌ها به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اجازه می‌دهند تا در بازارهای ارزهای دیجیتال بدون قربانی شدن در نوسانات قیمت، باقی بمانند.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

دانیل لیبرتو یک روزنامه نگار با بیش از 10 سال تجربه کار با انتشاراتی مانند The Financial Times ، The Independent و Investors Chronicle است. وی کارشناسی ارشد خود را در روزنامه نگاری از کالج ارتباطات لندن دریافت کرد. دانیل یک متخصص در زمینه مالی شرکت و سرمایه گذاری در سهام و همچنین پادکست و تولید فیلم است.

سامر جی اندرسون CPA ، دکتر حسابداری و استاد حسابداری و دارایی است که بیش از 20 سال در صنایع حسابداری و دارایی کار می کند. تخصص وی طیف گسترده ای از حسابداری ، امور مالی شرکت ها ، مالیات ها ، وام ها و مناطق مالی شخصی را در بر می گیرد.

Kirsten Rohrs Schmitt یک ویراستار حرفه ای ، نویسنده ، تصحیح کننده و چکنده است. وی در زمینه امور مالی ، سرمایه گذاری ، املاک و مستغلات و تاریخ جهان تخصص دارد. در طول حرفه خود ، وی محتوای زیادی را برای مجلات و وب سایت های مصرف کننده بیشمار ، رزومه های ساخته شده و محتوای رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل نوشت و ویرایش کرده است و وثیقه ای را برای آکادمی و غیرانتفاعی ایجاد کرده است. کرستن همچنین بنیانگذار و مدیر بهترین ویرایش شما است. او را در LinkedIn و Facebook پیدا کنید.

حباب قیمت دارایی مقصر برخی از ویران کننده ترین رکودهای تاریخ است. حباب بازار سهام دهه 1920 ، حباب Dot-com دهه 1990 و حباب املاک و مستغلات دهه 2000 حباب دارایی بود و به دنبال آن رکودهای شدید اقتصادی بود.

حباب های دارایی به ویژه برای افراد و مشاغل که خیلی دیر سرمایه گذاری می کنند ، ویران کننده است ، به معنای اندکی قبل از ترکیدن حباب. در این راستا ، حباب های قیمت دارایی شباهت به کلاهبرداری های پونزی یا هرمی دارند. فروپاشی اجتناب ناپذیر حباب دارایی ارزش خالص سرمایه گذاران را از بین می برد و باعث ناکامی مشاغل در معرض آن می شود ، و به طور بالقوه آبشار بدهی و وحشت مالی را لمس می کند که می تواند در سایر قسمت های اقتصاد گسترش یابد و در نتیجه دوره بیکاری بالاتر و پایین تر باشدتولیدی که رکود اقتصادی را مشخص می کند.

غذای اصلی



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

طلا یکی از با ارزش ترین و متداول ترین فلزات در سراسر جهان است. ارزش قدردانی آن در طول سالها ، آن را به یک سرمایه گذاری مناسب تبدیل می کند.

طلا یکی از دارایی های بسیار معامله شده در بازار معاملات کالای 1 میلیارد دلاری است.

برای طلا ، سرمایه گذاری در بازار با 2. 5 تریلیون دلار ، با میانگین قدردانی در قیمت ها 12 ٪ در هر سال.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید از طریق CFD های طلایی وارد تجارت طلا شوید

CFD طلا چیست؟

CFDS طلا یا قرارداد برای اختلاف ، نوعی قرارداد بین خریدار (شما) و فروشنده (کارگزار) است که به شما امکان دسترسی به طلا را می دهد بدون اینکه در واقع دارایی اساسی داشته باشید.

به عنوان بخشی از قرارداد ، خریدار تفاوت بین قیمت باز و نزدیک CFD طلا را در زمان بسته شدن قرارداد می پردازد.

با CFD Gold ، می توانید با اهرم تجارت کنید و موقعیت های بزرگتری را با سپرده های کوچکتر بدست آورید ، در حالی که براساس ارزش کل تجارت سود کسب می کنید.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما یک CFD طلایی به ارزش 100 دلار خریداری می کنید که به شما امکان می دهد طلای به ارزش 1000 دلار تجارت کنید. هنگامی که قیمت های طلا 10 درصد افزایش می یابد و به 1100 دلار می رسد ، شما تنها با سرمایه گذاری 100 دلار در وهله اول از طریق CFDS طلای 100 دلار سود کسب می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

تا اواخر قرن بیستم ، کاربردهای "تکنولوژیکی" بسیار کمی از فلزات گرانبها وجود داشت. با وجود استفاده گاه به گاه از نقره در پزشکی ، یا طلا در دندانپزشکی و تولید شیشه رنگ آمیزی ، استفاده اصلی برای هر دو فلز تولید جواهرات ، کشتی های مقدس (مانند کشتی های مذهبی مورد استفاده در کلیسا) و سکه ها بود (ساخته شده است. با طلا و نقره به دلیل درخشش زیاد ، رنگهای دلپذیر و مقاومت لکه دار). جوامع پیچیده ، مانند موارد موجود در مصر باستان یا بین النهرین ، از طلا و نقره به عنوان پول (استاندارد ارزش و وسیله مبادله) استفاده می کردند اما به عنوان سکه نیستند. سکه ها در سه مکان مختلف در سه زمان مختلف اختراع شدند ، اما اولین سکه ها در واقع نه در طلا و نه در نقره ، بلکه در یک آلیاژ طبیعی هر دو ، معروف به الکتروم مورد اصابت قرار گرفتند. هنگامی که در ایالت های قرن ششم در یونان به تعداد زیادی حمله به سکه ها ، فلزی که آنها انتخاب کردند ، نقره ای بود که طلا فقط در قرن 4 قبل از میلاد در مقیاس بزرگ استفاده می شد. پول سکو شده بر اساس این ایده است که کمیت و کیفیت فلز موجود در سکه توسط برخی از مقامات ، غالباً دولت ، تضمین می شود. بنابراین سکه با مقدار بالاتر از فلزی که از آن ساخته شده است گردش می کند. در این فصل به بررسی چگونگی معرفی پول ابداع تمایز مفهومی بین ارزش ذاتی و بیرونی می پردازیم. پس از استفاده هزاران سال برای جواهرات ، اکنون از طلا در الکترونیک و همچنین پزشکی استفاده می شود که ارزش بیرونی آن را افزایش داده است. با این حال ، احساسات انسانی همچنین می تواند ارزش بیرونی طلا را افزایش دهد. یک حلقه ممکن است یک وراثت باشد ، یک شیء که از یک نسل به نسل دیگر در همان خانواده منتقل شده است ، به این معنی که ارزش آن ممکن است در درجه اول از نظر اجتماعی به جای شرایط اقتصادی تعریف شود. به عبارت دیگر ، مقدار بیرونی که با استفاده از خاطرات و احساسات به آن متصل می شود ، از مقدار ذاتی آن ناشی از مقدار مشخصی از طلا یا نقره ای است که از آن ساخته شده است. در این فصل به بررسی چگونگی استفاده از نقره و طلا به عنوان ابزاری برای مبادله و همچنین اختراع پول سکو شده ، تمایز بین ارزش ذاتی و بیرونی که مهندسان مدرن هنگام در نظر گرفتن برنامه های جدید از مواد باید آگاهی داشته باشند ، ایجاد شده است.

معرفی

تمایز بین ارزش ذاتی و بیرونی در مورد طلا و نقره ناشی از استفاده از آنها برای پول سکو شده است. سکه ها در سه مکان مختلف در سه زمان مختلف به وجود آمدند: آسیای صغیر در قرن ششم قبل از میلاد ، هند در قرن 5 قبل از میلاد و چین در اواخر قرن 3 قبل از میلاد. در هر سه منطقه ، اختراع پول سکو شده تأثیر قابل توجهی بر توسعه جامعه داشت. در هر سه منطقه ، تحت این توهم مبنی بر این که پول بخش اساسی وضعیت انسان است ، مردم شروع به تعریف شادی به عنوان تملک یک مقدار بزرگ از پول سکو شده کردند. اما "پول" همان "سکه" نیست که به نوبه خود باید از "ارز" متمایز شود. پول به هر چیزی که ممکن است به عنوان وسیله مبادله و ذخیره ثروت باشد ، اشاره دارد. به عنوان مثال ، میله های نمکی به عنوان پول در اتیوپی و اریتره تا قرن 18 استفاده می شدند.

Amole salt bars from Ethiopia

میله های نمکی آمول از اتیوپی [MoneyMuseum ، Zürich]

این ویدئو استفاده از میله های نمکی را به عنوان پول ، از طریق یک تور هدایت شده از Geldmuseum یا موزه پول ، در فرانکفورت ، آلمان توضیح می دهد (https://www. youtube. com/watch؟v=gxxjdghv54i).

ارز معمولاً به نوعی پول اشاره دارد ، که ارزش آن در یک قلمرو معین در یک زمان معین تضمین می شود. به عنوان مثال ، دلار ارز ایالات متحده است ، در حالی که یورو برای برخی از اعضای اتحادیه اروپا به همان هدف خدمت می کند. سکه ها هم نوعی پول و هم نوعی ارز هستند. ارز مانند دلار در قالب اسکناس و سکه (سکه ، نیکل ، سکه و چهارم) وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید. برخی از پیوندها در این صفحه - که به وضوح مشخص شده است - ممکن است شما را به یک وب سایت شریک منتقل کند و ممکن است منجر به کسب کمیسیون ارجاع شود. برای اطلاعات بیشتر ، نحوه کسب درآمد را ببینید.

بازار رمزنگاری در ماه مه و ژوئن به یک سقوط کامل رفت و در طی چند هفته 1 تریلیون دلار ارزش خود را از دست داد.

تنظیم کننده های فدرال توجه کردند.

فروپاشی ناگهانی و سریع ارزهای رمزپایه محبوب و شرکتهای مرتبط با رمزنگاری ، ماهیت ناخوشایند صنعت رمزنگاری را نشان داد و برخی از اعتبار سنجی را برای تنظیم کننده های از قبل اسکی فراهم کرد.

و همه اینها در برابر زمینه فشار نظارتی از قبل شتاب آور اتفاق افتاد ، زیرا برخلاف بازار سهام سنتی ، حمایت های لازم فدرال برای سرمایه گذاران رمزنگاری وجود ندارد. در نتیجه ، کارشناسان پیش بینی می کنند که مقررات رمزنگاری در ماه های آینده حتی بیشتر شود.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

آمازون ابزارها و خدمات متنوعی را در اختیار فروشندگان قرار می دهد که همه جنبه های فروش بین المللی را ساده می کند.

قبلاً در Amazon.com می فروشید؟

4 قدم برای موفقیت در فروش جهانی

تصمیم بگیرید که در کجا و چه چیزی بفروشیم

این فرصت را درک کنید که فروش بین المللی در آمازون تجارت شما را ارائه می دهد. بیاموزید که در کجا می توانید از طریق آمازون بفروشید ، آنچه مورد نیاز است - از جمله مالیات و مقررات - و ملاحظات استراتژیک برای ورود به بازار جدید.

فروش جهانی

تصمیم بگیرید که در کجا و چه چیزی بفروشیم

نکاتی برای ورود به بازار جدید

چگونه می توانیم کمک کنیم

جایی که می توانید با آمازون بفروشید

آمازون 16 فروشگاه آنلاین را در سراسر جهان (که در زیر آن ذکر شده است ، در زیر) اداره می کند ، به شما امکان می دهد تا تجارت خود را مستقل از محل استقرار جسمی خود مستقل کنید. با آمازون ، می توانید به سرعت تجارت خود را در سایر کشورها رشد داده و مارک و محصولات خود را به میلیون ها مشتری در بازارهای آمازون معرفی کنید.

این بازارها نشان دهنده بسیاری از بزرگترین فرصت های تجارت الکترونیکی جهان است. هنگامی که برای فروش در یکی از این بازارهای آمازون ثبت نام می کنید ، دسترسی فوری به مشتریانی که تجربه خرید آمازون را می شناسند و به آنها اعتماد دارند ، دسترسی پیدا می کنید. گسترش فروش خود به یک یا چند بازار آمازون به این معنی است که می توانید از برند آمازون بهره مند شوید بدون اینکه هزینه های مقدماتی برای ساخت نام تجاری را به خودی خود در یک محیط فروش جدید ایجاد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

برخی از قسمت های این صفحه در نسخه مرورگر فعلی شما پشتیبانی نمی شوند. لطفاً به نسخه مرورگر اخیر ارتقا دهید.

بازارهای ایالات متحده در 9 ساعت 22 دقیقه باز می شوند

آینده S& P

آینده داو

آینده Nasdaq

آینده راسل 2000

نفت خام

نقره

یورو/دلار

پیوند 10 ساله

GBP/USD

USD/JPY

BTC-USD

CMC Crypto 200

ftse 100

Nikkei 225

آیا این یک حرکت خوب برای سرمایه گذاری در NFTS خواهد بود؟

چرا NFT ها سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شوند؟

مالکیت حق چاپ دارایی ، منحصر به فرد بودن و چشم انداز فروش دارایی ، آن را برای کلکسیونرها بسیار ارزشمند می کند زیرا ارزش آن می تواند با گذشت زمان افزایش یابد. NFT ها محبوبیت انفجاری را در بین کلکسیونرهای فوق العاده سفید به دست آورده اند زیرا داشتن یک دارایی دیجیتالی غیرقابل تغییر یک کالای بی ارزش است. برای کلکسیونرها ، آنها همان مقدار موارد محدود یا نسخه اول را نگه می دارند.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

در صورت تجارت فعال ، نرخ ها و مشکلات مختلفی وجود دارد که از آن جلوگیری می کنید.

  • سرمایه گذار فعال وفاداری
  • - 12/02/2022
  • 800

غذای اصلی

  • مالیات ها نباید استراتژی معاملاتی شما را شکل دهند - اما منطقی است که فرصت هایی را برای مدیریت صورتحساب مالیات خود در نظر بگیرید.
  • در مورد تأثیر دوره برگزاری خود فکر کنید-سود سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت با نرخ های مختلف مالیات می گیرد.
  • مبنای هزینه خود را درک کنید و ضررهای برداشت را در نظر بگیرید.
  • در هنگام تجارت از حساب های تأمین شده مالیات استفاده کنید.

اگر به طور فعال تجارت می کنید ، ممکن است بدانید که چگونه ایده های جدید پیدا کنید و به آنها عمل کنید. اما آیا تأثیر مالیات بر استراتژی و بازده خود را در نظر می گیرید؟

البته ، شما هرگز نباید فقط بر اساس پیامدهای احتمالی مالیاتی تصمیمات تجاری یا سرمایه گذاری کنید. این موارد باید در درجه اول توسط اهداف ، وضعیت مالی ، جدول زمانی ، تحمل ریسک و هر عامل دیگری برای وضعیت شما - از جمله ریسک شما و انتظارات بازگشت برای هر تجارت - هدایت شود. اما به عنوان بخشی از استراتژی تجاری کلی شما ، آگاهی بهتر مالیاتی پتانسیل بهبود بازده پس از مالیات را دارد.

با توجه به این نکته ، در اینجا 4 نکته در مورد مالیات وجود دارد که در هنگام تجارت بازار در مورد آنها فکر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

در این پست جامع ، ما بهترین و مطمئن ترین روش های خرید XRP را با PayPal با استفاده از کارگزاران پیشرو در صنعت ، مبادلات و برنامه ها به اشتراک گذاشته ایم. ارائه دهندگان کشف شده در این پست بر اساس پارامترهای قابل توجه از جمله اما محدود به شهرت مشتری ، هزینه ها ، مقررات ، UI و انتخاب ارزهای رمزنگاری شده ، مورد انتخاب گیلاس قرار گرفته اند.

با این حال ، اگر به موقع کوتاه باشید ، سه سیستم عامل برتر برای خرید XRP با PayPal Etoro و Coinbase هستند.

کارگزاران برتر XRP که پی پال را می پذیرند

بیش از 3000 دارایی ، از جمله ارز ، سهام ، ارزهای رمزنگاری ، ETF ، شاخص ها و کالاها

این تبلیغ باعث افزایش سرمایه گذاری رمزنگاری مجازی در اتحادیه اروپا (توسط Etoro Europe Ltd. و Etoro UK Ltd.) & USA (توسط Etoro USA LLC) می شود. که بسیار بی ثبات است ، در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا تنظیم نشده است ، بدون حمایت از اتحادیه اروپا و تحت نظارت چارچوب نظارتی اتحادیه اروپا نیست. سرمایه گذاری ها منوط به ریسک بازار هستند ، از جمله از دست دادن مدیر.

Etoro - بهترین بستر کلی برای خرید XRP با PayPal

ما Etoro را به عنوان بهترین انتخاب برای خرید XRP توصیه می کنیم زیرا به عنوان یک بستر سرمایه گذاری اجتماعی نوآورانه شناخته شده است. ارائه دهنده پردازنده های پرداخت قابل اعتماد مانند PayPal و ساختار هزینه منصفانه را برای تجارت XRP ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بررسی Etoro ما را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Explained: What’s the Ethereum Merge and how it can change Eth value

یک معامله واحد با استفاده از بیت کوین می تواند 160 طبقه برج خلیفه را روشن کند. اگرچه این مسابقه با بلندترین ساختمان جهان نیست ، یک معامله اتریوم نیز به همان اندازه انرژی لازم را برای روشن کردن برج تکیه دهنده پیزا می گیرد.

بیشتر ارزهای رمزنگاری شده به طور کلی صورتحساب برق را تولید می کنند که برابر با مصرف جمعی یک کشور کوچک است. این امر به این دلیل است که استخراج رمزنگاری نیاز به استفاده از رایانه های پر قدرت دارد که به تن برق احتیاج دارند.

اتریوم با "ادغام بزرگ" و راه اندازی Ethereum 2. 0 قصد تغییر آن را دارد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اعلامیه به اتمام به روزرسانی و تعمیر و نگهداری چنگال سخت QTUM ، ما به روزرسانی و تعمیر و نگهداری چنگال سخت QTUM را انجام داده ایم. با تشکر از شما برای استفاده مداوم شما برای Poloniex!

اعلامیه در مورد راه اندازی سیستم معاملاتی جدید Poloniex Poloniex به طور رسمی سیستم معاملاتی جدید خود را در تاریخ 1 اوت 2022 راه اندازی کرد ، که تجربه ای سریعتر ، پایدار و نرم تر را ارائه می دهد. همه کاربران از این کار استقبال می کنند.

سرعت: سرعت تطبیق سفارش 30 برابر افزایش یافته و TPs افزایش یافته است و 10 برابر افزایش یافته است و تاخیر 5 برابر کاهش یافته است. پایداری: معماری میکروسرویس و استقرار خوشه ای تحمل فاجعه بالا را امکان پذیر می کند. قابلیت استفاده: توابع سفارش تازه اضافه شده و نمودار شمعدانی بهینه شده. از یک تجربه معاملاتی سریع ، پایدار و صاف لذت ببرید!

با آماده سازی برای نگهداری در 30 دقیقه ، Poloniex در آماده سازی برای راه اندازی سیستم معاملاتی جدید ما ، سپرده ها و برداشت ها را مکث می کند. در تاریخ 31 ژوئیه 2022 22:00 (UTC) سپرده و برداشت غیرفعال خواهد شد. در اول اوت 2022 00:00 (UTC) وب سایت اصلی به حالت نگهداری می رود. حدود 10 ساعت طول کشید

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

اطلاع از حذف جفت های معاملاتی برای ایجاد عمق بازار سالم و تجربه بهتر ، Poloniex در نظر دارد جفت های معاملات زیر را در 10 آگوست 2022 ، ساعت 10:00 (UTC) حذف کند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد