نوشته شده توسط : Mihayloo

اسلحه های فروش در فوریه سال 2018 در داخل فروشگاه کالاهای ورزشی دیک در استراودبورگ ، پنسیلوانیا مشاهده می شود. استورم روکر پس از تصویب قطعنامه ای با فشار برای بررسی تأثیر حقوق بشر اسلحه های خود روبرو می شود. عکس: رویترز

[سرویس خبری اسقاط] کلیسای اسقاط در تاریخ 1 ژوئن بخشی از فشار موفقیت آمیز سهامداران تولید کننده اسلحه Sturm Ruger & Co. برای فشار آوردن به شرکت برای مطالعه مرگ و میر محصولات خود و شامل یافته های موجود در گزارش تأثیر حقوق بشر بود.

این اقدام در قطعنامه ای که توسط اکثریت سهامداران در نشست سالانه Sturm Ruger ، که بصورت آنلاین برگزار می شود ، تأیید شد. کلیسای اسقاط از اواخر سال 2018 به عنوان بخشی از مشارکت گسترده تر خود در کمپین های حمایت از سهامداران در مورد موضوعات اعم از قاچاق انسان گرفته تا تغییرات آب و هوا ، در استورم روکر سرمایه گذاری کرده است.

اسقف داگلاس فیشر ، اسقف ماساچوست غربی ماساچوست غربی پس از رأی به سرویس خبری اسقاط گفت: "ما این قطعنامه را به دلیل خشونت اسلحه یک بحران بهداشت عمومی در کشور ما است."کمیته شورای اجرایی صندلی فیشر در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت. وی گفت: "ما باید از بسیاری از زوایا به این بحران نزدیک شویم و یکی از آنها دعوت از تولید کنندگان برای بخشی از راه حل است."



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Disruptive Investor profile picture

در ذهن من شکی نیست که فعالیت اقتصادی واقعی تا حد زیادی تثبیت شده است ، حتی اگر اقتصادی هنوز هم نیاز به حمایت از سیاست های توسعه یافته فدرال رزرو برای ادامه رشد داشته باشد. نگاهی عمیق تر به گزارش اشتغال (فراتر از بیکاری تیتر) بینش هایی را در مورد این نکته ارائه می دهد که هنوز هم ممکن است برخی از نگرانی ها در اقتصاد وجود داشته باشد.

با این حال ، به طور کلی ، اقتصاد انعطاف پذیر به نظر می رسد و از بدترین بحران مالی از زمان رکود بزرگ سال 1929 به خوبی بهبود یافته است.

حتی با بهبود اقتصادی ، شاخص های کمی وجود دارد که در پایین ترین سالها قرار دارند. یکی از شاخص های اقتصادی که من در گذشته از نزدیک دنبال کرده ام ، سرعت پول است. من این عقیده را دارم که سرعت پول شاخص خوبی از فعالیت اقتصادی واقعی است زیرا سرمایه گذاران باید فراتر از شماره های عناوین منتشر شده توسط دولت باشند.

نمودار اول در زیر سرعت سهام پول M1 را نشان می دهد و مشخص است که سرعت سهام پول M1 از سال 1975 در پایین ترین سطح خود قرار دارد.

نمودار دوم زیر سرعت سهام پول M2 را نشان می دهد و مشخص است که سرعت سهام M2 پول در پایین ترین سطح خود قرار دارد زیرا داده ها برای اولین بار در سال 1959 ثبت شد.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

فروش قوی رایانه‌های آیفون و مک باعث شد که اپل رکورد درآمد سه ماهه 90. 1 میلیارد دلاری را گزارش کند، در زمانی که بسیاری از شرکت‌های دیگر به دلیل مشکلات اقتصاد کلان که کل جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، درآمدهای کمتری داشتند. در حالی که اپل در ماه گذشته به دلیل مشکلات مربوط به تعطیلی کارخانه در چین که باعث تاخیر در تحویل محصول شد، در خبرها بود، اخبار مهمی وجود دارد که می تواند مسیر حرکت غول فناوری را در سال 2023 تغییر دهد.

از آنجایی که اپل بزرگ‌ترین شرکت جهان است، تصمیم گرفتیم پیش‌بینی‌های سهام در چند سال آینده را بررسی کنیم تا ببینیم چشم‌انداز مالی چگونه است.

عملکرد مالی اپل چگونه است؟

قبل از اینکه به پیش‌بینی‌های سهام اپل و آینده این شرکت نگاه کنیم، باید با نگاهی به عملکرد مالی اخیر آن‌ها به وضعیت کنونی بپردازیم. اپل با اعلام نتایج مالی سه ماهه چهارم مالی سال 2022 در اواخر 27 اکتبر توانست اهداف وال استریت را شکست دهد. سهام اپل در جلسه معاملاتی بعدی روز بعد بر اساس این نتایج مالی مثبت حدود 7. 6 درصد جهش کرد.

این شرکت رکورد درآمد سه ماهه 90. 1 میلیارد دلاری را در دوران چالش برانگیز اقتصاد گزارش کرد که در آن مصرف کنندگان به دلیل ترس از افزایش نرخ بهره که منجر به یک رکود تمام عیار می شود، در خرج کردن پول محتاط هستند.

بهترین شرکت های بیمه مسافرتی

بهترین طرح های بیمه مسافرتی کووید-19

در اینجا برخی از نکات مهم مالی مربوط به دوره ای است که در 24 سپتامبر به پایان رسید:



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

در این قسمت از پادکست PRI ، میزبان اد بیکر (رئیس سیاست اقلیم PRI) ، با پاتریک آربر ، رئیس درگیری دولت بین المللی در آویوا و رهبری رهبری دارایی دارایی سازمان ملل متحد و کاریشما گلجانی ، نامزدی صحبت می کند. مدیر اقتصاد زنده ، در مقاله موقعیتی که اخیراً منتشر شده در مورد قیمت گذاری کربن منتشر شده است.

انتقال به خالص صفر در ترکیب سیاست مطابق با اهداف توافق پاریس. وقوع بحران امنیت جهانی انرژی ، ضرورت انتقال صفر خالص صفر را تأکید می کند ، و قیمت گذاری کربن انگیزه گسترده ای برای دفع کربن سازی ، ایجاد انتشار گازهای گلخانه ای در جایی که آنها مقرون به صرفه ترین هستند ، فراهم می کند. با افزایش حرکت در اطراف این ابزار سیاست ، به ویژه در G7 امسال ، مهم است که اطمینان حاصل شود که طرح های قیمت گذاری کربن به روشی قوی و مؤثر اجرا می شوند و توسط سیاست های فعال و مکمل پشتیبانی می شوند.

اصول مربوط به متن پادکست سرمایه گذاری مسئول

چرا قیمت گذاری کربن برای رسیدگی به انرژی "Trilemma" لازم است

با ادوارد بیکر ، رئیس سیاست آب و هوا ، PRI ، پاتریک آربر ، رئیس گروه مشارکت دولت-پایداری ، آویوا و سازمان ملل خالص دارایی صفر دارایی اتحادیه سیاست همزمان و کریشما گلجانی ، مدیر نامزدی ، اقتصاد زنده

توجه: اصول پادکست سرمایه گذاری مسئول برای شنیدن طراحی شده است. اگر قادر به انجام این کار نیستید ، این متن بینشی از قسمت را ارائه می دهد.

رونوشت ها با استفاده از ترکیبی از نرم افزار تشخیص گفتار و رونوشت های انسانی تولید می شوند و ممکن است حاوی خطای گاه به گاه باشد. لطفاً قبل از نقل قول ، صدای مربوطه را بررسی کنید.

از طریق پادکست های اپل ، Spotify یا هر کجا که به پادکست های خود گوش می دهید ، در کانال مشترک شوید.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

آخرین اخبار مربوط به Coinbase ، یکی از معتبرترین مبادلات رمزنگاری در دنیای blockchain ، در روزهای اخیر قابل توجه و متنوع بوده است. در واقع ، خبرهای خوبی در جبهه کاربر وجود دارد: حدود 19 میلیون کاربر در سال 2022 تأیید شده اند.

با این حال ، اخبار ناخوشایند در مورد سهام بورس ، که به نظر می رسد در روز دیروز کاهش یافته است. از طرف قانونی ، Coinbase همچنین با بیش از چند ضربه در جاده روبرو است که اخیراً توسط دیوان عالی ایالات متحده شکایت شده است. اما بیایید به ترتیب ادامه دهیم.

Coinbase Beats Bear Market: 19 میلی لیتر کاربران تأیید شده در طول سال

همانطور که پیش بینی می شد ، به نظر می رسد که Coinbase Crypto Exchange هیچ گونه بحرانی را نمی داند ، زیرا با وجود یک بازار رمزنگاری به شدت نزولی ، رشد چشمگیر کاربر را نشان می دهد.

در واقع ، براساس داده های فینبولد ، 19 میلیون کاربر جدید برای این پلتفرم بین 31 دسامبر 2021 و 30 سپتامبر 2022 تأیید شده اند ، یک عدد چشمگیر که با رشد حدود 21. 35 ٪ تخمین زده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Leo Imasuen profile picture

پیامد مستقیم سقوط FTX (FTT-USD) به Bakkt (NYSE:BKKT) احتمالاً بسیار محدود خواهد بود همانطور که مدیرعامل آن گاوین مایکل در بیانیه اخیراً منتشر شده تأیید کرده است. اما FTX، سومین صرافی بزرگ کریپتو در جهان از نظر حجم، یکی از برجسته‌ترین و قابل مشاهده‌ترین شرکت‌های رمزنگاری از دیدگاه نهادی بود. فروپاشی آن به سرعت، فقط بیش از یک هفته انجام شد، و لحظه‌ای را برای صنعتی تعریف می‌کند که هنوز در محاصره است و از سالی که شاهد شکست ارز Terra/Luna (LUNC-USD)، ورشکستگی وویجر بود، در حال چرخش است. Digital Ltd. (OTCPK:VYGVQ) و BlockFi، انحلال صندوق تامینی ارزهای دیجیتال Three Arrows، و انفجار سازنده بازار Alameda Research.

با عجله سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی برای خارج کردن ارزهای دیجیتال خود از صرافی‌های متمرکز، دردسر بیشتری پیش می‌آید که به گفته بسیاری از تحلیلگران رمزارز، به سرعت به مجموعه‌ای از عملیات‌های بانکی آبشاری تبدیل خواهد شد. سال 2022 زمانی بود که رویاهای رمزنگاری از بین رفتند و Bakkt احتمالاً از تأثیرات درجه دوم رنج می برد. Core Scientific (CORZ)، بزرگ‌ترین ماینر بیت‌کوین در آمریکای شمالی، نشان داده است که ممکن است پس از مواجه شدن با مشکلات مالی، ورشکستگی فصل 11 را اعلام کند و وام‌دهنده ارز دیجیتال جنسیس در آستانه فروپاشی است. ادغام مادی یک اکوسیستم که بیش از یک دهه در حال توسعه بوده است، اکنون محتمل ترین نتیجه به نظر می رسد که جزر و مد از بین می رود و شرکت های رمزنگاری که برهنه شنا می کنند، مشخص می شود. شرایط فعلی در حال حاضر باعث ایجاد یک سطح مادی از رکود شده است و شرکت‌ها برای حسابرسی هجوم می‌آورند و سپس قرار گرفتن در معرض همتایان خود را کاهش می‌دهند.

پذیرش کریپتو از دیدگاه نهادی و خرده‌فروشی ضربه خواهد خورد

Bakkt توسط چندین شرکت خدمات مالی برای ارائه قابلیت های رمزنگاری به مشتریان خود مورد اعتماد است. راه‌حل‌های آن به مصرف‌کنندگان خرده‌فروشی اصلی نیاز دارد تا در واقع از بیت‌کوین و همتایان آن به‌عنوان رسانه‌ای ملموس برای تراکنش‌ها استفاده کنند. در واقع، کسب‌وکار Crypto Solution این شرکت، رمزارز را به‌طور یکپارچه در برنامه‌های بانکی و به عنوان یک راه‌حل پرداخت یا برنامه پاداش ادغام می‌کند. رشد این راه‌حل‌ها به پذیرش جریان اصلی رمزنگاری فراتر از صرفاً یک بسته ابزار سوداگرانه برای ثروتمند شدن بستگی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

بگذارید مطالعه عمیق از پنج روش ارزیابی سهام ، یعنی (1) روش پشتیبان دارایی ، (2) روش بازده-باس ، (3) روش ارزش منصفانه ، (4) بازگشت به روش استفاده شده از سرمایه ، و(5) روش نسبت قیمت درآمد.

A. روش پشتی دارایی:

از آنجا که ارزیابی بر اساس دارایی های شرکت انجام می شود ، به عنوان روش دارایی یا دارایی پشتیبانی می شود. در عین حال ، سهام بر اساس ارزش داخلی واقعی دارایی های شرکت ارزش گذاری می شود و به همین دلیل این روش نیز روش ارزش ذاتی یا روش پایه ارزش واقعی نامیده می شود.

این روش ممکن است انجام شود:

(i) بر اساس نگرانی در حال انجام/مداوم ؛وت

(ب) مبنای ارزش تجزیه.

در مورد سابق ، ابزار دارایی ها به منظور رسیدن به ارزش دارایی ها در نظر گرفته می شود ، اما در مورد دومی ، ارزش قابل تحقق دارایی ها باید گرفته شود. براساس این روش ، ارزش دارایی خالص شرکت ابتدا تعیین می شود.

پس از آن ، دارایی های خالص به منظور از بین بردن ارزش هر سهم ، براساس تعداد سهام تقسیم می شوند. در عین حال ، ارزش حسن نیت (در ارزش بازار آن) ، سرمایه گذاری (دارایی های غیر تدارک) به دارایی های خالص اضافه می شود. به همین ترتیب ، اگر سهام اولویت وجود داشته باشد ، این موارد نیز باید با سود سهام معوقه خود از دارایی های خالص کسر شود.

با این حال ، این مرحله زیر باید هنگام محاسبه دارایی های خالص یا وجوه موجود برای سهامداران سهام ، با دقت دنبال شود:

(الف) ارزش کل بازار دارایی های ثابت و دارایی های فعلی را مشخص کنید.

(ب) مقدار حسن نیت را محاسبه کنید (طبق روش مورد نیاز).

(ج) ارزش کل بازار دارایی های غیر ترادی (مانند سرمایه گذاری) را که باید اضافه شود ، مشخص کنید.

(د) کلیه دارایی های ساختگی (به عنوان مثال ، هزینه های اولیه ، تخفیف در مورد سهام/بدهی ها ، تعادل بدهی P& L A/C و غیره باید حذف شود.

(ه) میزان کل بدهی های جاری ، میزان بدهی ها را با بهره عقب افتادگی کسر کنید ، "در صورت وجود ، سرمایه اول سرمایه با سود سهام عقب افتاده ، در صورت وجود.

(ج) تراز باقی مانده دارایی خالص یا وجوه موجود برای سهامداران سهام عدالت نامیده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

من

قدرت نسبی

قدرت نسبی تکنیکی است که ارزش یک امنیت را با امنیت ، فهرست یا معیار دیگر مقایسه می کند. قدرت نسبی را می توان بخشی از سیستم سرمایه گذاری ارزش در نظر گرفت. قدرت نسبی با نسبت نشان داده شده است. این با تقسیم امنیت پایه بر اساس امنیت ، شاخص یا معیار که برای مقایسه مورد استفاده قرار می گیرد ، حاصل می شود. اگر شاخص معیار مانند BSE Sensex برای مقایسه استفاده شود ، باید قیمت فعلی امنیت را با سطح Sensex تقسیم کنید. یکی دیگر از سهام همان بخش یا یک شاخص بخش نیز می تواند برای به دست آوردن قدرت نسبی مورد استفاده قرار گیرد. در مورد مقایسه قدرت نسبی بین همسالان ، مقایسه سهام هایی که دارای همبستگی تاریخی قوی هستند ، مهم است.

به عنوان مثال ، بگذارید در نظر بگیریم که دو سهام مخابراتی XYZ و ABC وجود دارد. می توان با تقسیم قیمت XYZ توسط ABC ، قدرت نسبی XYZ را بدست آورد. قیمت فعلی بازار XYZ 100 روپیه است ، در حالی که ABC 500 روپیه است. قدرت نسبی XYZ 0. 2 است.

ارزش ارزش فقط هنگامی که سطح تاریخی در نظر گرفته می شود ، به معنای آن است. فرض کنید ، قدرت نسبی تاریخی بین 0. 5 و 1 متغیر است ، سپس مشخص است که XYZ کم ارزش است. تنها راه افزایش شاخص قدرت نسبی برای افزایش به سطح تاریخی آن ، افزایش قیمت شمارنده (XYZ) یا کاهش قیمت مخرج (ABC) یا افزایش همزمان در عددی و کاهش در مخرج است. واد

شاخص قدرت نسبی

شاخص قدرت نسبی یا RSI ابزاری فنی است که در سرمایه گذاری حرکت می کند. RSI به عنوان یک نوسان ساز ارائه می شود ، که یک نمودار خط با دو افراط است. RSI دارای مقدار بین 0 تا 100 است که با در نظر گرفتن حرکات قیمت اخیر محاسبه می شود. مقدار RSI بیش از 70 سیگنال سهام موجود در قلمرو بیش از حد است و از این رو بیش از حد ارزش دارد ، در حالی که یک مقدار پایین تر از 30 سیگنال سهام موجود در قلمرو بیش از حد است و بنابراین کم ارزش است. برای انجام اقدامات بر اساس RSI ، سرمایه گذاران باید برای تأیید روند غالب ، شاخص دیگری را در نظر بگیرند.

تفاوت در محاسبات

مقایسه قدرت نسبی می تواند به سادگی با تقسیم قیمت امنیت پایه با ارزش شاخص مرجع یا امنیت انجام شود. به عنوان مثال ، فرض کنید شما باید یک مقایسه نسبی قدرت ABC را با شاخص معیار BSE Sensex انجام دهید. فقط قیمت بازار فعلی ABC را با سطح فعلی معیار تقسیم کنید. اگر قیمت ABC 1000 روپیه و Sensex 30،000 باشد ، قدرت نسبی ABC 0. 033 خواهد بود.

تفاوت عمده بین قدرت نسبی و RSI روش محاسبه است. در حالی که استحکام نسبی را می توان به راحتی محاسبه کرد ، محاسبه شاخص مقاومت نسبی کمی پیچیده است. باید در یک محاسبه دو مرحله ای محاسبه شود.

مرحله RSI یک = 100 - [100/ 1+ متوسط افزایش/ میانگین از دست دادن]

به طور کلی ، مقدار 14 دوره برای محاسبه RSI اولیه استفاده می شود. پس از محاسبه داده ها از 14 فواصل ، می توان از سطح دوم فرمول RSI استفاده کرد.

مرحله RSI دو = 100 - [100/1+(AVG قبلی افزایش *13+افزایش فعلی)/ (ضرر قبلی *13+ضرر فعلی)]

این فرمول مقدار RSI را ارائه می دهد ، که به طور کلی زیر نمودار قیمت سهام ترسیم شده است. فرمول دوم نتیجه را صاف می کند و از این رو مقدار فقط در طی روندهای قوی نزدیک به 0 یا 100 خواهد بود.

ابزار هر دو شاخص عامل دیگری در قدرت نسبی در مقابل RSI است. RSI یک نشانگر حرکت است که می گوید امنیت بیش از حد یا بیش از حد است. به عنوان مثال ، هنگامی که RSI در قلمرو Oversold قرار دارد و کمترین حد بیشتری را تشکیل می دهد که با قیمت پایین در قیمت سهام مطابقت دارد ، سیگنال واگرایی صعودی است. در چنین شرایطی می توان از هرگونه وقفه بالاتر از خط Oversold استفاده کرد تا یک موقعیت طولانی داشته باشد.

در مورد قدرت نسبی ، باید ارزش تاریخی را برای اقدام انجام داد. اگر نسبت استحکام نسبی از ارزش تاریخی پایین تر باشد ، سرمایه گذاران می توانند در امنیت پایه و موقعیت کوتاه در امنیت مقایسه ای موقعیت طولانی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

این فرم فقط برای پاسخگویی به سوالات مربوط به این درس طراحی شده است. اگر در مورد حساب Interactive Brokers خود سؤالی دارید، لطفاً با خدمات مشتری در اینجا تماس بگیرید.

این درس آخر تفاوت‌های بین بازده و قیمت‌ها را در بازار اوراق قرضه شرکتی ایالات متحده بررسی می‌کند، دو ابزار بدهی را با هم مقایسه می‌کند، و راه‌هایی را ارائه می‌دهد که در آن ارزش‌گذاری اوراق بهادار می‌تواند در بازار ثانویه تغییر کند.

نکات مطالعه:

درک قیمت ها و بازده

در این درس آخر از سری مقدماتی اوراق قرضه شرکتی ایالات متحده، تفاوت بین بازده و قیمت در بازار ثانویه را بررسی خواهیم کرد. برای انجام این کار، ابتدا اجازه دهید نگاهی به آنچه که یک سرمایه گذار در بازار اولیه پرداخت می کرد بیاندازیم.

برای این تمرین، از درس قبلی خود، اوراق قرضه 2. 7 درصدی Home Depot که در آوریل 2030 سررسید می‌شود، تجدید نظر خواهیم کرد.

در IBKR Global Bond Scanner، می‌توانیم ببینیم که آیا روی اوراق قرضه Home Depot که در 30 مارس 2020 منتشر شده است، دوبار کلیک می‌کنیم و طبق بایگانی شرکت در SEC، آن را بر اساس 195 فروخته است. بازدهی 10 ساله اوراق خزانه داری آمریکا که در آن زمان 0. 814 درصد بود. بنابراین سرمایه گذار 2. 764٪ برای اوراق قرضه در ابتدای انتشار آن پرداخت کرد - یا به عبارتی قیمت، 99. 44.

از زمان انتشار، قیمت اوراق در بازار ثانویه بیش از 100 افزایش یافته است.

به طور کلی، قیمت اوراق قرضه شرکتی معمولاً به عنوان درصدی از ارزش اسمی آن بیان می شود.

فرض کنید، در این مثال، این اوراق Home Depot دارای ارزش اسمی 1000 دلار است. اگر این اوراق با قیمت 100 معامله می شد، به 100% ارزش اسمی خود یا 1000 دلار فروخته می شد و گفته می شد که با "همتراز" معامله می شود. اگر قیمت آن کمتر از 100 بود، مثلاً 97، پسگفته می‌شود که کمتر از همتراز یا با «تخفیف» معامله می‌شود، اما از آنجایی که قیمت آن بیشتر از 100 است، گفته می‌شود که با «حق بیمه» معامله می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

در صورت عدم موفقیت یک یا چند مرحله ، کار انجام شده توسط یک سری مراحل را انجام دهید ، که در کنار هم یک عملیات در نهایت سازگار را تعریف می کنند. عملیاتی که از مدل قوام نهایی پیروی می کنند ، معمولاً در برنامه های میزبان ابر که فرآیندهای پیچیده تجاری و گردش کار را اجرا می کنند ، یافت می شود.

زمینه و مشکل

برنامه های کاربردی در ابر اغلب داده ها را تغییر می دهند. این داده ها ممکن است در منابع داده های مختلفی که در مکان های مختلف جغرافیایی نگهداری می شوند پخش شود. برای جلوگیری از مشاجره و بهبود عملکرد در یک محیط توزیع شده ، یک برنامه نباید سعی در ایجاد قوام معامله ای قوی داشته باشد. در عوض ، برنامه باید قوام نهایی را پیاده سازی کند. در این مدل ، یک عملیات تجاری معمولی شامل یک سری مراحل جداگانه است. در حالی که این مراحل در حال انجام است ، ممکن است دید کلی از وضعیت سیستم متناقض باشد ، اما هنگامی که این عملیات به پایان رسید و تمام مراحل اجرا شده است ، سیستم باید دوباره سازگار شود.

آغازگر سازگاری داده اطلاعاتی را در مورد اینکه چرا معاملات توزیع شده به خوبی مقیاس نمی شوند ، و اصول مدل قوام نهایی ارائه می دهد.

یک چالش در مدل قوام نهایی این است که چگونه می توانید گامی را که شکست خورده است ، انجام دهیم. در این حالت ، ممکن است لازم باشد تمام کارهایی را که توسط مراحل قبلی در عملیات انجام شده است ، خنثیسازی کنیم. با این حال ، داده ها به سادگی نمی توانند به عقب برگردند زیرا سایر موارد همزمان برنامه ممکن است آن را تغییر داده باشد. حتی در مواردی که داده ها به صورت یک نمونه همزمان تغییر نکرده اند ، ممکن است یک قدم خنثیسازی به سادگی موضوع بازگرداندن وضعیت اصلی نباشد. ممکن است لازم باشد که قوانین مختلف تجاری را اعمال کنید (به وب سایت سفر که در بخش مثال شرح داده شده است مراجعه کنید).

اگر عملیاتی که سازگاری نهایی را پیاده سازی کند ، چندین فروشگاه داده ناهمگن را شامل می شود ، و قدم های آن در این عملیات به نوبه خود به بازدید از هر فروشگاه داده نیاز دارد. کار انجام شده در هر فروشگاه داده باید غیرقابل اطمینان باشد تا از عدم متناقض سیستم جلوگیری شود.

همه داده های تحت تأثیر عملیاتی که سازگاری نهایی را انجام می دهد ممکن است در یک بانک اطلاعاتی برگزار شود. در یک محیط معماری خدمات محور (SOA) ، یک عملیات می تواند یک عمل را در یک سرویس فراخوانی کند و باعث تغییر در ایالت شود که توسط آن سرویس برگزار می شود. برای خنثی کردن عملیات ، این تغییر دولت نیز باید خنثی شود. این فرآیند می تواند مستلزم فراخوانی دوباره سرویس و انجام یک عمل دیگر باشد که اثرات اول را معکوس می کند.

راه حل

راه حل اجرای یک معامله جبران کننده است. مراحل در یک معامله جبران کننده باید اثرات مراحل موجود در عملیات اصلی را خنثی کند. یک معامله جبران کننده ممکن است نتواند به سادگی وضعیت فعلی را با وضعیتی که سیستم در آغاز عملیات در آن قرار دارد جایگزین کند زیرا این رویکرد می تواند تغییرات ایجاد شده توسط سایر موارد همزمان یک برنامه را بازنویسی کند. در عوض ، این باید یک فرایند هوشمندانه باشد که هر کاری را که توسط نمونه های همزمان انجام می شود ، در نظر می گیرد. این فرآیند معمولاً خاص کاربردی خواهد بود که به دلیل ماهیت کار انجام شده توسط عملیات اصلی هدایت می شود.

یک رویکرد مشترک استفاده از یک گردش کار برای اجرای یک عملیات در نهایت سازگار است که نیاز به جبران خسارت دارد. با ادامه عملیات اصلی ، سیستم اطلاعات مربوط به هر مرحله و نحوه انجام کار توسط آن مرحله را می توان از بین برد. اگر این عملیات در هر نقطه ای انجام شود ، گردش کار از طریق مراحل انجام شده به عقب برگشته و کارهایی را انجام می دهد که هر مرحله را معکوس می کند. توجه داشته باشید که یک معامله جبران کننده ممکن است نیازی به خنثی کردن کار به ترتیب معکوس دقیق عملیات اصلی نباشد ، و ممکن است انجام برخی از مراحل خنثیسازی به صورت موازی امکان پذیر باشد.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

با تشکر از شما ، کریس ، و از دعوت شما برای صحبت با شما امروز در مورد فرصت ها و خطرات نوآوری متشکرم. برای اهداف بحث امروز ما ، من بر نوآوری مالی پشتیبانی شده توسط فناوری های جدید یا FinTech متمرکز خواهم شد. 1 در پاییز سال 2017 ، ما موفق شدیم کریس را برای پذیرش دعوت به صحبت در یک کنفرانس fintech در آن آربور ، بپذیریم ، بنابراین زمان آن رسیده است که من این لطف را برگردانم. از آن زمان ، ما همچنان شاهد تغییرات اساسی در فناوری ها و خدمات مالی و محصولاتی هستند که از آنها پشتیبانی می کنند. با این حال ، در جستجوی مطالب مربوط به آن کنفرانس ، من از این که چگونه مضامین کلیدی ثابت مانده است ، نه تنها در پنج سال گذشته ، بلکه به طور حتم قرن ها ، تحت تأثیر قرار می گیرم. نوآوری مالی همواره وعده و ریسک را به همراه داشته است و نیاز فوری به درستی مقررات. در سال 1610 ، هنگامی که بازرگانان و بانکداران هلندی در غیر این صورت مشغول ایجاد امور مالی جهانی بودند ، مجموعه ای از اداره های بانکی بی ثبات نیز آنها را به منظور ایجاد ممنوعیت فروش کوتاه سوق داد. بسیاری از موضوعاتی که امروز با آنها روبرو هستیم به همان اندازه که فکر می کنیم جدید نیستند.

حمایت از نوآوری با آیین نامه مناسب ابتدا ، بیایید با این قول شروع کنیم. همه روزه ، همه ما با سیستم مالی تعامل بی شماری داریم. وعده fintech این است که می تواند محصولات و خدمات مالی را بهتر ، سریعتر ، ارزان تر و در دسترس تر کند. نوآوری مالی که توسط فناوری های جدید پشتیبانی می شود می تواند با ایجاد رقابت ، ایجاد محصولاتی که نیازهای مشتری را بهتر برآورده می کند ، ارائه دهندگان سنتی را مختل کند و دسترسی به خدمات مالی و محصولات را به کسانی که معمولاً تحت حمایت نیستند ، گسترش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اگر به دنبال فیلم هایی در مورد تجارت سهام ، فیلم های سقوط بازار سهام ، فیلم های تجاری ، فیلم های تجارت فرکانس بالا یا هر فیلم مربوط به بازار سهام هستید ، این لیست برای شما مناسب است. این یک مرجع عالی است اگر به دنبال سرگرمی مربوط به بازار سهام هستید و حتی ممکن است کمی یادگیری نیز وجود داشته باشد!

در زیر ، ما بهترین فیلم های سرمایه گذاری و تجارت را به همراه بررسی ها و تریلرهای فیلم ذکر کرده ایم تا بتوانید پیش نمایش فیلم درباره این فیلم را پیش نمایش دهید. تماشای مبارک!

در انتهای پست نظر دهید و به من اطلاع دهید که کدام یک از این موارد را دوست داشتید (یا از آن متنفر هستید) و اگر فیلم های معاملاتی سهام وجود دارد که از دست داده ایم).

فیلم سینما

The Big Short

عنوان

مرور

"کوتاه بزرگ" در مورد چگونگی ایجاد چندین معامله گر و مدیران صندوق های تامینی ثروت است زیرا آنها دیدند که کاهش بازار مسکن باعث فروپاشی اوراق قرضه ناشی از وام های فرعی می شود. کوتاه بزرگ نشان می دهد برخی از فشارهای روانشناختی که معامله گران می توانند تجربه کنند و چگونه مدیریت پول خارج بازی روانی تجارت را تغییر می دهد. قطعاً ارزش تماشای آن را دارد!



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

زمانی در زندگی بسیاری از مدیران صندوق های تامینی وجود دارد که آنها شروع به فکر کردن در سطح بین المللی تر می کنند. این می تواند ناشی از انواع ملاحظات استراتژیک باشد ، از جمله ، اما محدود به این موارد نیست:

  • منطقه زمانی - یافتن تیم های مدیریت نمونه کارها در مناطق زمانی مهمان نواز برای اهداف تجاری
  • اهداف تحقیق - نزدیکی به بازارها و شرکت هایی که بخش اصلی استراتژی شرکت هستند
  • روابط سرمایه گذار - اگر برخی از قسمت های تیم مدیریت نمونه کارها به صورت محلی مستقر باشند ، اعتماد به نفس خود را با سرمایه گذاران منطقه ایجاد می کند
  • عملیات - مشارکت نزدیکتر با بورس های محلی و کارگزاری هایی که برای عملیات صندوق پرچین بسیار مهم هستند - به عنوان مثالبرای استراتژی های فرکانس بالا

برای یک مدیر صندوق پرچین که با بیشتر عملیات خود در زیر یک سقف تکامل یافته است ، افتتاح یک دفتر جدید در بخش دیگری از جهان می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. با این حال ، اکنون این فناوری وجود دارد تا این روند را به یک کار بسیار نرم تر از گذشته تبدیل کند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

چگونه به فرزند خود بنیاد مالی قوی بدهد

  • نماد ایمیل
  • نماد فیس بوک
  • نماد توییتر
  • نماد LinkedIn
  • نماد فلیپ
  • نماد چاپی
  • نماد تغییر اندازه

استرس مالی در نظرسنجی سالانه انجمن روانشناسی آمریکا در نظرسنجی سال جاری در سال جاری قرار دارد. این موقعیت از سال 2007 با شروع بررسی ، این مقام را برگزار کرده است.

طبیعی است که والدین بخواهند فرزندان خود را از برخی از این استرس با سرمایه گذاری پول به سمت آینده خود محافظت کنند. با این حال ، بهترین استراتژی ها برای سرمایه گذاری در آینده فرزند شما ممکن است نامشخص به نظر برسد.

  • چه زمانی باید شروع کنید؟
  • بهترین حساب های سرمایه گذاری چیست؟
  • بهترین وسایل نقلیه سرمایه گذاری چیست؟
  • چقدر باید پس انداز کنید؟


:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Burning issues: A protester throws rocks during a protest in Bulawayo.

مشکلات سوزاندن: یک معترض در هنگام اعتراض به Bulawayo سنگ ها را پرتاب می کند.

زیمبابوه در حال سوختن است. در پشت لاستیک شعله ور این هفته ، گاز اشک آور ، خون و دستگیری ها یک واقعیت ساده اما ویرانگر نهفته است - هیچ پولی وجود ندارد.

آخرین مشکلات این شهرستان در این هفته به عناوین خبری آفریقای جنوبی رسید که ناآرامی ها در پست مرزی بیتبریج به دلیل محدودیت های واردات در کالاهای گسترده ، به اوج خود رسیدند. در مرحله بعد ، در پایتخت شورش های هراره آغاز شد و رانندگان تاکسی با پلیس به دلیل فساد و وحشیگری درگیری کردند. سپس کارمندان دولت با دستمزد بدون حقوق به خیابان ها رفتند.

روز چهارشنبه ، اعتراضات علیه دولت به شکل اقامت انجام شد. خیابان های منطقه تجاری مرکزی هراره کاملاً خالی بود. در Bulawayo ، هنگامی که جوانان حامل سنگ ، قوطی های اشکی را به سمت آنها انداختند ، پلیس عقب نشینی کرد. در جای دیگر ، دود سیاه از لاستیک هایی که در جاده های خالی می سوزاند ، بیرون می آید.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

 

تاریخ می تواند به عنوان یک راهنما عمل کند ، نه به این دلیل که می تواند آینده را پیش بینی کند ، بلکه به این دلیل که گاهی اوقات می تواند ما را برای آنچه ممکن است اتفاق بیفتد آماده کند. سرمایه گذاری بسیار در مورد درک اصول و روندهای فنی است. اما عنصری که بیشتر اوقات از دست می رود احساسات است و این احساسات چگونگی پاسخ مردم به اخبار یا رویدادهایی است که به نظر می رسد تحمل می کنند و تاریخ را شکل می دهند.

شباهت ها در بازار سهام امروز و S& P 500 (SP500) بازارهای خرس بزرگ گذشته را تکرار می کند. مسیر 2022 S& P 500 مسیرهای چرخه های 1936 ، 2000 و 2008 را دنبال کرده است. این بدان معنا نیست که آینده در یک دوره از پیش تعیین شده قرار دارد. این نیست. اما این می تواند بر اساس چگونگی عملکرد بازارهای خرس و احساسات عملکرد گذشته ، به ما نگاهی بیندازد.

پس از تظاهرات از مارس 1935 تا مارس 1937 ، S& P 500 به شدت تا تابستان سال 1937 کاهش یافت و تقریباً 19 ٪. این زمانی بود که این شاخص یک تجمع تابستانی جامد را دید ، که S& P 500 بیش از 14 ٪ تخفیف از پایین ترین سطح خود را برداشته و در حدود 20 اوت 1937 به اوج خود رسید. پس از آن تظاهرات تابستانی ، بازار به شدت سقوط کرد ، نزدیک به 70 ٪ بین سپتامبر 1937 و آوریل 1938واد

با استفاده از یک افست 31،065 روزه برای پوشیدن S& P 500 از امروز در مقابل بازار خرس ، می توانیم S& P 500 از امروز یک دوره بسیار مشابه با سال 1937 ترسیم کرده ایم. این نشان می دهد که S& P 500 امروز احتمالاً خواهد بوددر دو هفته آینده به یک نقطه تورم ضربه بزنید. این می تواند منجر به ادامه تظاهرات اخیر 2022 شود ، مقایسه با سال 1937 دیگر کار نمی کند ، یا S& P 500 از 2022 به همان اندازه که بازار در سال 1937 انجام داد ، به شدت پایین تر شد.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Dana Anspach یک برنامه ریز مالی معتبر و یک متخصص در زمینه برنامه ریزی سرمایه گذاری و بازنشستگی است. او بنیانگذار و مدیرعامل پول معقول ، یک شرکت برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری فقط هزینه است.

اندی اسمیت یک برنامه ریز مالی معتبر (CFP) است که دارای مجوز مسکن و مربی دارای بیش از 35 سال تجربه متنوع مدیریت مالی است. وی متخصص امور مالی شخصی ، امور مالی شرکت ها و املاک و مستغلات است و به هزاران مشتری در رسیدن به اهداف مالی خود در طول حرفه خود کمک کرده است.

دیوید J. روبین یک بررسی کننده واقعی برای تعادل با بیش از 30 سال در ویرایش و انتشار است. بیشتر تجربه وی در فضاهای حقوقی و مالی نهفته است. در ناشر حقوقی Matthew Bender & Co./lexisnexis ، او مدیر تحقیق و توسعه ، تحلیلگر برنامه نویس و ویرایشگر ارشد کپی بود.

People placing voting ballot in collection box

آیا انتخابات ریاست جمهوری بر بازار سهام تأثیر می گذارد؟از یک طرف ، بازار سهام در واقع چرخه ای است و این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم می کند که به تاریخ نگاه کنند تا روندها را رعایت کنند و پیش بینی کنند.

از سوی دیگر ، شما همیشه نمی توانید در بازده های آینده برای مطابقت با گذشته ها حساب کنید. با وجود برخی از الگوهای مداوم ، سالهای انتخابات نیز از این قاعده مستثنی نیست.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Crypto Trading Robots: Benefits, Risks, and Potential Outcomes

ظهور روبات های بازرگانی با ارزهای رمزپایه آغاز نشده است. در حقیقت ، این ابزارهای تجاری خودکار مدت ها قبل از اینکه کسی بتواند بیت کوین یا اتریوم را تصور کند وجود داشته است. در عین حال ، شما نمی توانید انکار کنید که پذیرش گسترده ارزهای رمزنگاری شده از ربات های تجاری از سایه ای که در آن قرار گرفته است ، برداشته است. با این وجود ، در مورد این محصولات هوش مصنوعی (AI) شکاف وجود دارد که باید پر شوند. این شکاف با آموزش سرمایه گذاران و بازرگانان در مورد خود رباتها ارتباط دارد.

مدتهاست که بخشی از سرمایه گذاران رباتها را به تصویب رسانده اند بدون اینکه بدانند دقیقاً چگونه آنها را اعمال می کنند یا خطرات مرتبط با استفاده از آنها. این اقدام باعث شده است که بسیاری از آنها سرمایه تجاری خود را از دست بدهند. برای برخی از کسانی که پس انداز خود را به تجارت اختصاص داده اند ، منجر به یک اشکال چشمگیر در زندگی شده است. به نظر می رسد که ممکن است ، ما این مقاله را برای کمک به خوانندگان در درک روبات های تجاری ، خطرات ، مزایا و هر چیز دیگری که در آن وجود دارد ، تهیه کرده ایم. بنابراین ، فرقی نمی کند که شما یک معامله گر باتجربه باشید یا یک تازه کار کامل ، این مقاله حاوی اطلاعات حیاتی است که در کوتاه مدت یا طولانی مدت برای شما مفید خواهد بود. بنابراین ، اگر درست به این محتوای آموزنده بپردازیم بدون اینکه مشخص کنیم روبات های تجاری چیست ، ما به شما یک مزاحمت عالی انجام خواهیم داد. بنابراین ، اول ، روبات های تجاری چیست؟

فهرست مطالب

بازرگانی روبات ها توضیح داده شد

بازرگانی روبات ها ، چه در فارکس و چه در رمزنگاری ، برنامه های نرم افزاری هستند که توسط AI برای کمک به شناسایی سیگنال های معاملاتی ، اجرای خودکار معاملات و سهولت نیاز به حضور معامله گران پشتیبانی می شوند. به عبارت دیگر ، شما می توانید این ربات ها را به عنوان ابزاری که برای موفقیت بیشتر معامله گران طراحی شده است ، توصیف کنید. همانطور که توسط وب سایت سود بیت کوین اشاره شد ، روبات های تجاری می توانند برای معامله گران سودمند باشند و به آنها کمک کنند "نوسانات بازارها را لکه دار کنند". در همین راستا ، آنها می توانند برای اهداف سرمایه گذاران مضر باشند. با توجه به این امکانات مثبت و منفی ، نمی توان گفت ربات های تجاری ابزاری لازم برای سرمایه گذاران است. اما اول. بیایید جوانب مثبت و منفی درگیر این ابزارها را بررسی کنیم.

با این حال ، شما باید یک چیز را یادداشت کنید. به همان اندازه که روبات های تجاری می توانند جذاب باشند ، می توانند خطرناک باشند. برای مبتدیان ، توصیه نمی شود از روبات ها در استراتژی تجارت خود استفاده کنید. این امر به این دلیل است که رباتها گاهی می توانند برای استفاده پیچیده باشند. از طرف دیگر ، ممکن است برای معامله گران باتجربه مشکلی ایجاد نکند. با این وجود ، هر دو جمعیت شناسی باید در استفاده از آنها مراقب باشند.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Altcoin Exchange بستری است که فرصتی برای تجارت سکه های جایگزین (هر رمزنگاری غیر از بیت کوین) فراهم می کند. در این نوع سکو ، می توانید یک altcoin را برای دیگری تعویض کنید.

و در حالی که تقریباً همه مبادلات تجارت بیت کوین و آلتکوین را ارائه می دهند ، انتخاب شما می تواند بر تجربه سرمایه گذاری شما تأثیر بگذارد.

بنابراین سیستم عامل های بزرگ رمزنگاری نقدینگی بالاتری ، بسیاری از جفت های آموزشی و مجموعه ای قابل اعتماد از سکه های موجود برای تجارت دارند. در عین حال ، موارد کوچکتر برای لیست گسترده تری از نشانه ها ، عدم تأیید KYC (بسته به مبلغی که با آن کار می کنید و شرکت به خودی خود) و سایر قابلیت ها ترجیح داده می شوند.

به همین دلیل امروزه انتخاب وب سایت تجارت مناسب بسیار مهم است. با توجه به تحقیقات ما ، با 5 مبادله بهترین Altcoin در سال 2023 آشنا می شویم!

Best Altcoin Exchange

5 بهترین صرافی altcoin در سال 2023

1. هووبی

از زمان راه اندازی آن در سال 2013 ، مبادله رمزنگاری چینی هووبی در سراسر جهان رواج یافته است. این تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد را برای معاملات حاشیه ای و معاملات OTC ارائه داد.

طبق گفته Coingecko ، نمره قابلیت اطمینان Huobi به 10/10 رسیده است. این مبادله Altcoin از ارزهای فیات پشتیبانی می کند. تجارت از طریق ابزار API امکان پذیر است.

درمجموع ، بیش از 640 ارز رمزنگاری و stablecoins در اینجا نشان داده شده است.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

WisdomTree profile picture

با حفظ فدرال رزرو لحن حیله گر ، بازده اوراق قرضه افزایش یافته است ، و دلار آمریکا همچنان قوی است. در نتیجه ، ما پیش بینی های طلای خود را کمی کاهش داده ایم. اما خطر بیش از حد بانکهای مرکزی می تواند طلا را افزایش دهد ، به ویژه اگر تورم در حالی که رشد اقتصادی رنج می برد ، بالا بماند. در یک مورد پایه تورم تعدیل شده بدون رکود ، نقره باید تا حد زیادی با طلا همراه باشد. با این حال ، رکود صنعتی می تواند به طور نامتناسب نقره نسبت به طلا آسیب برساند.

تجدید نظر در پیش بینی های طلا

با استفاده از پیش بینی های اقتصادی اجماع برای تورم ، بازده اوراق قرضه و سبد دلار آمریکا از نظرسنجی های بلومبرگ در مارس 2022 ، ما پیش بینی کرده بودیم که قیمت طلای ثابت 2،315 دلار آمریکا توسط Q1 2023 پیش بینی کرده بود. فروش و یک دلار قوی تر ایالات متحده. اجماع همچنین پیش بینی های تورم را به سمت بالا تجدید نظر کرده است ، و با وجود اقدامات هولناک بانک های مرکزی ، سرسختی قیمت ها را تأیید می کند. بازده اوراق قرضه بالاتر و دلار قوی تر ایالات متحده برای طلا منفی است ، در حالی که سطح بالاتر تورم قیمت طلا مثبت است.

مدل ما نشان می دهد که با Q1 2023 ، قیمت طلا همچنان افزایش می یابد (2،060 دلار در هر اونس ، شکل 1) ، اما نه به اندازه ما انتظار داشتیم (2،315 دلار در هر اونس) وقتی که سر و اوراق و دلار آمریکا پایین تر بود. ما فرض می کنیم ، در پیش بینی اصلاح شده ما ، بازده اوراق قرضه 10 ساله به 3. 2 ٪ (در حال حاضر 2. 80 ٪ 1) افزایش می یابد ، سبد دلار آمریکا تا 105 (در حال حاضر 102 2) تا Q1 2023 قدردانی می کند ، و تورم فقط به 4. 3 ٪ (از8. 3 ٪ در آوریل 2022 3).

شکل 1: پیش بینی قیمت طلا



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

استراتژی تجارت فارکس چیست؟

یک استراتژی معاملاتی فارکس یک سیستم معامله گر برای بررسی زمان خرید یک جفت ارز و سپس فروش آن جفت ارز است. معامله گران از استراتژی های مختلف معاملاتی ، از جمله تجزیه و تحلیل فنی و اساسی استفاده می کنند. با اطمینان می توانید بازار را تجزیه و تحلیل کرده و تجارت خود را با تکنیک های مدیریت ریسک صوتی از طریق یک استراتژی تجاری خوب انجام دهید.

معیارهایی که معامله گران برای مقایسه مناسب بودن استراتژی های مختلف از آن استفاده می کنند

قبل از تدوین یک استراتژی معاملاتی عملکردی ، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. معامله گران مختلف از استراتژی های مختلف استفاده می کنند زیرا همه اهداف و منابع منحصر به فردی دارند که نقش اساسی در تدوین یک استراتژی مناسب دارند. بنابراین ، معامله گران از سه معیار اصلی برای مقایسه مناسب بودن استراتژی های مختلف استفاده می کنند:

  1. زمان برای یک منبع مورد نیاز
  2. تعداد فرصت های معاملاتی
  3. فاصله معمولی برای نزدیک شدن

تجزیه و تحلیل استراتژی های مربوط به این 3 معیار ، نسبت ریسک-پاداش آنها را تعیین می کند. برای افزایش درک خود از این استراتژی های معاملاتی ، لطفاً به http://reviewfx. com مراجعه کنید

استراتژی معاملات اقدام قیمت

این استراتژی است که از داده های قیمت های گذشته برای تدوین استراتژی های معاملاتی فنی استفاده می کند. شما می توانید به عنوان یک تکنیک مستقل یا همراه با یک شاخص ، اقدام به قیمت گذاری کنید تا استراتژی را در جایی که از اصول معاملات به ندرت استفاده می شود ، تدوین کنید.

شما می توانید از معاملات اقدام به قیمت در دوره های مختلف استفاده کنید ، و این توانایی معاملات اقدام قیمت برای استفاده از چندین فریم زمانی برای تجزیه و تحلیل توسط معامله گران بسیار دوست است.

چندین روش برای تعیین نقاط ورود و خروج استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Floor trading at German Stock Exchange in Frankfurt, Germany, 08 May 2014, on the day of the monthly board meeting and press conference by European Central Bank president Mario Draghi. The ECB has decided to keep its interest rates unchanged, and Draghi stated that inflation expectations for the euro area over the medium to long term remain below 2 percent as aimed by the ECB. (Photo by Horacio Villalobos/Corbis via Getty Images)

وارن بافت ، Doyen of Astute Investment ، از بازگشت تورم زیاد از روزهای بد دهه 1980 هشدار داده است و آن را "مالیات بی رحمانه" توصیف می کند که "تقریباً همه را می چرخاند". با وجود این ، افزایش قیمت اخیر او را از خرید سهام بازدارنده نداده است. حتی در حالی که نرخ تورم ایالات متحده در سال جاری به میزان 40 سال و سهام به شدت سقوط کرد ، رئیس محترم و مدیرعامل Berkshire Hathaway بیش از 40 میلیارد دلار (33 میلیارد پوند) به سهام خود شخم زد.

در میان افزایش قیمت کالاهای جهانی ، بافت روی سهام نفت و گاز متمرکز شده است. او همچنین سهام خود را در غول های فنی اپل و HP جمع کرده است ، که هر دو متناسب با فلسفه سرمایه گذاری در بنگاه های با ارزش هستند که محصولاتی را ایجاد می کنند که همیشه به احتمال زیاد مجری صدا هستند ، صرف نظر از هر چیزی که ممکن است سرسخت اقتصادی باشد.

از آنجا که از زمان حمله روسیه در اوکراین در ماه فوریه ، قیمت مواد غذایی ، سوخت و انرژی به وجود آمده است ، بازارها متزلزل شده اند و مدیران صندوق را ملزم به تنظیم استراتژی های معاملاتی خود می کنند. مصرف کنندگان کمربندهای خود را محکم می کنند در حالی که بانک های مرکزی در حال افزایش نرخ بهره خود هستند و این باعث افزایش رشد و افزایش خطر رکود اقتصادی می شود.

این شرایط سرمایه گذاران را فریب می دهد. شاخص سهام معیار ایالات متحده S& P 500 حدود 20 ٪ از ارزش خود را بین ژانویه و اواسط ماه مه از دست داد ، به عنوان مثال.

جو کوچک استراتژیست اصلی جهانی در مدیریت دارایی HSBC است که مسئولیت دارایی های حدود 525 میلیارد پوند را بر عهده دارد. او می گوید: "کاملاً قابل درک است که سرمایه گذاران با توجه به اینکه بیشتر آنها تاکنون شوک تورم را در مقیاس ما در 18 ماه گذشته تجربه کرده اند ، احساس سردرگمی و ناراحت کننده کرده اند. برخی از ناشناخته های قابل توجه در مورد چشم انداز اقتصادی وجود دارد. برای سرمایه گذاران حرفه ای ، اینجاست که فلسفه و فرایند سرمایه گذاری شما واقعاً از طریق عدم اطمینان به شما کمک می کند. "



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

به ما اجازه دهید شما را در این مقاله با حساب تجارت XM مرتبط کنیم. این در واقع دروازه تجارت شما در بازار فارکس از طریق کارگزار فارکس XM است.

این مقاله اساساً شامل همه چیز در مورد حساب تجارت زنده ای است که کارگزار ارائه می دهد. شما می توانید از یک حساب نسخه ی نمایشی استفاده کنید ، یا به طور کلی تصمیم بگیرید که به یک نوع خاص از حساب معاملاتی بروید.

هر دو حساب دارای جنبه های اصلی یکسان هستند ، با تغییر جزئی در نحوه کار آنها. حساب نسخه ی نمایشی یادگیری اصول اولیه بازار فارکس و نحوه عملکرد سیستم عامل های معاملاتی است.

شما اساساً با پول مجازی به تجارت در بازار می روید ، جایی که می توانید استراتژی های خود را برای کار و آزمایش کارآیی آنها ، بدون عامل خطر قرار دهید.

حساب و مزایای تجارت XM

حساب معاملات XM یا بهتر بگوییم ، حساب کاربری زندگی XM هر فعالیت تجاری یا تسهیل مورد نیاز شما است.

XM Trading Account

کارگزار فارکس XM ، به شما امکان می دهد از طریق سفارش تجارت در بازار فارکس سرمایه گذاری کنید ، که از طریق آن می توانید سفارشات خرید و فروش را به طور فعال قرار دهید.

اکنون ، برای کافی با نیازهای متمایز سرمایه گذاران ، این شرکت چندین حساب ارائه می دهد که می توانید از آن انتخاب کنید.

هر حساب از ویژگی های متفاوتی برای آن برخوردار است که این بهترین راه حل برای یک کلاس خاص از معامله گران خواهد بود.

شما می توانید حساب را طبق سطح تخصص خود نیز انتخاب کنید. به این دلیل است که حساب احتمالی برای تسهیل سرمایه گذاری استراتژیک شما بهترین اشیاء ابزار و تجزیه و تحلیل را رها می کند.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

برای دریافت وجوه برای استراتژی تجارت خود ، باید از عوامل زیادی مراقبت کنید. عوامل می توانند سابقه موفقیت استراتژی تجارت شما در گذشته ، معیارهای عملکرد استراتژی ، سوابق آموزشی و غیره باشند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که ، جدا از عوامل لازم ، به منابعی می روید که می توانید به آنها اعتماد کنید و به آنها اعتماد کنید. این راهنما به شما کمک می کند تا در مورد تأمین اعتبار برای استراتژی تجارت خود همه چیز را بیاموزید. پوشش می دهد:

چرا برای استراتژی تجارت خود به بودجه نیاز دارید؟

پاسخ این سوال بدون شک روشن است.

بنابراین ، همان استراتژی که بازده خوبی را در طی یک دوره زمانی با بودجه خود به شما داده است ، از هیچ چیز کم نمی شود ، اما بودجه!

هنگامی که یک استراتژی تجاری موفق دارید ، مطمئناً به فکر کمک به خود در بازده های بیشتر خواهید بود. و چرا نباید؟از این گذشته ، شما برای همین کار سخت کار کرده اید!

پیدا کردن وجوه آنقدر پیچیده نیست که به نظر می رسد وقتی می دانید چه کسی را جستجو کنید و چه چیزی را برای متقاعد کردن سرمایه گذاران بالقوه داشته باشید.

پیش نیازها برای تأمین بودجه برای یک استراتژی معاملاتی

قبل از نزدیک شدن به سرمایه گذاران بالقوه ، باید با موارد خاصی آماده باشید که باعث می شود شما مانند یک معامله گر جدی به معنای تجارت باشید.

در زیر نکات اصلی که باید هنگام نزدیک شدن به سرمایه گذاران در نظر بگیرید:

  • پیشینه آموزشی قانع کننده
  • دانش و تجربه بازار
  • یک رکورد خوب
  • بررسی خطرات موجود در استراتژی

بگذارید با جزئیات در مورد این دو نکته فوق الذکر مطلع شویم.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

من در بازار سهام تجارت می کنم. من قوانین شریعت را در انتخاب شرکت ها هنگام خرید سهام دنبال می کنم. من در وب سایت شما یا جایی دیگر خوانده ام که خرید و فروش در همان روز (معاملات داخل کشور) شبیه به قمار است و از این رو ممنوع است زیرا یک واقعیت مشترک وجود دارد که نمی توان آنچه را که او ندارد بفروشد. بورس پس از دو روز سهام را تحویل می دهد. آنها برای صاف کردن عملکرد خود به دو روز نیاز دارند. این مشکل بورس اوراق بهادار است. آنها قطعاً به من اجازه نمی دهند چیزی را بفروشم که من مثبت نمی کنم. با این حال ، بورس اوراق بهادار به من اجازه می دهد در همان روز خرید و فروش کنم. آنها به من اجازه می دهند سهام خود را در همان روز بفروشم زیرا من صاحب آنها هستم. مشکلی ندارم که دو روز منتظر تحویل سهام خود باشم. اگر من واقعاً سهام خریداری کردم و هزینه های آنها را پرداخت کردم ، در صورت سودمندی من در همان روز چه مشکلی در خرید و فروش آن سهام وجود دارد؟قصد من در حالی که معاملات روشن است: من در همان روز پس از خرید آنها در آن روز در صورت سودآوری ، سهام را می فروشم. در غیر این صورت من قطعاً آنها را حفظ خواهم کرد و فقط با استفاده از پول خودم تجارت می کنم. هیچ وام از طرف کسی وجود ندارد ، هیچ قول بازگشت خوب به کسی نیست. من حتی از شرکت کارگزاری اعتبار نمی گیرم. حال ، با توجه به این واقعیت ها ، لطفاً به من بگویید که روند تجارت من با توجه به اسلام چه مشکلی دارد. من از شما درخواست می کنم ، لطفاً به وضوح به سوال من پاسخ دهید بدون اینکه به فتوای دیگری مراجعه کنید. من خیلی به یک پاسخ خاص نیاز دارم که آیا قوانینی که در هنگام تجارت دنبال می کنم درست است یا نه با توجه به اسلام. متشکرم.

پاسخ

همه ستایش کامل برای خداوند ، پروردگار جهان است. من شهادت می دهم که هیچ کس شایسته عبادت به جز خدا نیست و محمد ، صلی الله علیه و آله و سلم ، برده و رسول او است.

فروش کالای خریداری شده قبل از در دست گرفتن آن ، غیرممکن است. زید ابن تابیت گفت: "آن را در مکانی که آن را خریداری کرده اید بفروشید تا زمانی که آن را برای پیام رسان خداوند به خانه خود ببرید ، Sallallaahu ʻalayhi wa Sallam ، ممنوع است که کالاهایی را که در آن خریداری شده اند ، بفروشند تا اینکه معامله گران آنها را بگیرنددر اختیار آنها است. "[ابو داوود]



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

افرادی که در مشارکتها سرمایه گذاری می کنند ، باید از قوانینی که توانایی شریک زندگی در کسر ضرر را محدود می کند ، آگاه باشند. شرکای انفرادی که به سهم توزیع ضرر اختصاص داده شده اند ، باید سه محدودیت ضرر جداگانه را قبل از استفاده از ضرر ، برآورده کنند. محدودیت های ضرر ، به ترتیب استفاده از آنها ، شامل موارد زیر است: (1) Sec. 704 (د) محدودیت پایه ، (2) محدودیت در معرض خطر Sec. 465 ، و (3) محدودیت ضرر منفعل Sec. 469 (Temp. Regs. Sec. 1. 469-2T (D) (6) (i)). این مورد بر کاربرد SEC متمرکز است. 704 (د) محدودیت پایه و محدودیت در معرض خطر برای شرکای انفرادی است و در مورد کاربرد قوانین ضرر منفعل بحث نمی کند.

محدودیت ضرر در Sec. 704 (د)

ثانیه704 (د) تصریح می کند که سهم توزیع کننده ضرر یک شریک زندگی به میزان مبنای مالیاتی تعدیل شده شریک زندگی به نفع وی به مشارکت در پایان سال مشارکت که در آن ضرر رخ داده مجاز است. هرگونه ضرر بیش از مبنای مالیات شریک زندگی ، از طرف طرفداری (Regs. Sec. 1. 704-1 (D)) مجاز نیست و تا زمانی که شریک زندگی در این مشارکت باقی بماند ، به طور نامحدود منتقل می شوند.

ثانیه705 (الف) به طور کلی تصریح می کند که مبنای تعدیل شده شریک زندگی به نفع وی به مشارکت شامل میزان پول و مبنای تعدیل شده دارایی است که به مشارکت کمک می کند با هر گونه سود شناخته شده در مورد سهم. مبنای تعدیل شده شریک زندگی با سهم توزیع کننده شریک درآمد مشمول مالیات و معاف از مالیات افزایش می یابد و توسط سهم توزیع کننده ضرر مشارکت ، هزینه های غیر قابل انعطاف و میزان پول و مبنای تعدیل شده دارایی توزیع شده کاهش می یابد (به عنوان مثال ، به عنوان مثال ، Rev مراجعه کنید. حكم. 96-10 و روحانی حكم 96-11).

مبنای شریک زندگی بیشتر توسط مقررات تخصیص مسئولیت SEC تنظیم می شود. 752. ثانیه. 752 (الف) تصریح می کند که افزایش سهم شریک زندگی از بدهی های مشارکت یا هرگونه افزایش بدهی های فردی شریک زندگی زیرا شریک زندگی این بدهی ها را به عهده می گیرد ، سهم پول را توسط شریک زندگی در مشارکت محسوب می شود. ثانیه752 (ب) تصریح می کند که کاهش سهم شریک زندگی از بدهی های مشارکت یا هرگونه کاهش بدهی های فردی شریک زندگی زیرا این مشارکت بدهی های فردی شریک زندگی را به عهده می گیرد ، توزیع پول به شریک زندگی توسط مشارکت محسوب می شود.

مثال 1: فرد A یک شریک عمومی در مشارکت AB است که در یک فعالیت واحد سرمایه گذاری می کند. A به نفع مشارکت خود مبلغ 6000 دلار دارد و 50 ٪ سود و ضرر را اختصاص می دهد. در پایان سال مالیاتی X1 ، مشارکت AB دارای 10،000 دلار درآمد ناخالص و 30،000 دلار هزینه است که در نتیجه ضرر 20،000 دلار است. سهم این ضرر 10،000 دلار است و مبنای مالیات وی (قبل از در نظر گرفتن سهم وی از ضرر) 6000 دلار است.

زیر ثانیه704 (د) ، A برای سال 6000 دلار ضرر مجاز دارد و مبنای مالیات وی به صفر کاهش می یابد. فرض کنید که تخصیص به A در این مثال معتبر است زیرا A دارای تعهد ترمیم کسری است ، که این یک وظیفه برای بازگرداندن مانده کسری در یک حساب سرمایه است. از مقررات ترمیم کسری برای رعایت الزامی که تخصیص مشارکت دارای اثر اقتصادی قابل توجهی است استفاده می شود (به Regs. Sec. 1. 704-1 (B) (2) مراجعه کنید). ضرر بیش از حد 4000 دلار به حالت تعلیق در آمده و حمل می شود.

آیین نامه تحت Sec. 704 (د) نظمی را که در آن مبنای مالیات یک شریک برای تعیین میزان تعیین میزان سهم توزیع کننده ضرر یک شریک زندگی تعدیل می شود ، دیکته کنید. مبنای مالیات شریک ابتدا برای موارد درآمد افزایش یافته و سپس برای توزیع کاهش می یابد. سپس ، مبنای مالیات یک شریک زندگی با سهم توزیع کننده ضرر و زیان ناشی از سال جاری کاهش می یابد و ضررهایی که قبلاً مجاز نبوده اند. ضرر و زیان بیش از مبنای مالیات باقیمانده شریک زندگی تحت عنوان SEC محدود است. 704 (Regs. Sec. 1. 704-1 (D)).

برای مشارکت که تمام درآمد مشمول مالیات خود را توزیع می کند ، قوانین سفارش باعث ادامه تعویق ضرر و زیان حمل می شود ، مشروط بر اینکه سرمایه اضافی کمک نمی کند. اگر مشارکت خاتمه یابد یا اگر شریک زندگی خود را از دست بدهد در حالی که ضرر شریک زندگی تحت تعلیق درآمده است. 704 (د) ، شریک ضرر را از دست می دهد. با این حال ، شرایط جزئی منافع مشارکت ، میزان حمل را کاهش نمی دهد.(رجوع کنید

مثال 2: حقایق همانند مثال 1 هستند. در سال بعد ، X2 ، مشارکت AB 10،000 دلار درآمد دارد. سهم توزیع درآمد A 5000 دلار است و وی توزیع همان مبلغ را دریافت می کند.

طبق قوانین سفارش Sec. 704 (د) ، ممکن است هیچ یک از ضرر حمل و نقل 4000 دلاری را کسر نکند ، زیرا مبنای مالیات وی پس از تعدیل مبنای مالیات برای سهم توزیع درآمد خود ( + 5000 دلار) و توزیع دریافت شده ( - 5000 دلار) در صفر باقی می ماند.

شریکی که به دنبال استفاده از ضرر معلق در زیر ثانیه است. 704 (د) در سال بعد می تواند مبنای مالیات سود مشارکت وی را با (1) کمک به پول یا اموال اضافی ، (2) دریافت تخصیص درآمد مشارکت یا (3) افزایش سهم خود از بدهی های مشارکت افزایش دهد. مشارکتهایی که به طور موقت سودآور نیستند و شرکای آنها مایل به کمک به سرمایه اضافی نیستند ، می توانند برای تسهیل کسر ضررهای معلق ، بدهی را متحمل شوند.

مثال 3: حقایق همانند مثال 1 هستند ، به جز اینکه مشارکت AB 8000 دلار بدهی را به عهده گرفته است ، و سهم قابل توجهی از بدهی های مراجعه کننده 4000 دلار است. سپس مبنای مالیات A به دلیل افزایش سهم بدهی های مشارکت از صفر به 4000 دلار افزایش می یابد.

افزایش مبنای مالیات باعث می شود که A 4000 دلار ضرر حمل و نقل را کاهش دهد و مبنای مالیات A را به صفر کاهش دهد. استفاده از بدهی به عنوان ابزاری برای کسر ضرر با هزینه آینده همراه است. کاهش بعدی سهم قابل قبول شریک بدهی مشارکت ، به عنوان توزیع پول بالقوه و در صورت عدم داشتن شریک کافی ، به طور بالقوه منجر به شناخت می شود. اگر در سال X3 ، مشارکت AB بدهی را پرداخت کند ، سهم قابل توجهی از بدهی های مشارکت کاهش می یابد ، و به نظر می رسد که A به میزان کاهش ، توزیع پول را دریافت کرده است. اگر مبنای مالیاتی A در زمان توزیع در نظر گرفته شده با صفر برابر باشد ، A سود 4000 دلار تحت Sec را به رسمیت می شناسد. 731 (الف) ناشی از کاهش سهم بدهی های مشارکتی است. ثانیه731 (الف) (1) تصریح می کند که یک شریک سود را در توزیع از مشارکت تشخیص نمی دهد ، مگر به حدی که هر پول توزیع شده بیش از مبنای مالیات تعدیل شده منافع شریک زندگی در مشارکت قبل از توزیع باشد.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

مالکیت سهام انفرادی هم امید به بازده عالی (به عنوان مثال یافتن گوگل بعدی) و هم پتانسیل نتایج فاجعه بار (پایان دادن به لمان بعدی) را ارائه می دهد.

از آنجا که سرمایه گذاران به دلیل این خطر که نتیجه آنها فاجعه بار باشد ، جبران نمی شوند - بازار سرمایه گذاران را با بازده مورد انتظار بالاتر برای ریسک هایی که به راحتی متنوع هستند جبران نمی کند - استراتژی منطقی خرید سهام فردی نیست.

متأسفانه ، شواهد این است که یک سرمایه گذار متوسط ، در حالی که ریسک می کند ، به این روش عمل نمی کند. در یک پیروزی امید بر خرد و تجربه ، سرمایه گذاران نتوانند متنوع شوند.

با توجه به مزایای بارز تنوع ، سؤال این است که چرا سرمایه گذاران پرتفوی بسیار متنوع ندارند؟یکی از دلایل این است که به احتمال زیاد بیشتر سرمایه گذاران درک نمی کنند که سهام فردی خطرناک چقدر است. برای اصلاح این عدم دانش ، ادبیات را مرور خواهیم کرد. من اطمینان دارم که بیشتر سرمایه گذاران از داده های بازده سهام فردی شوکه می شوند.

بیشتر سهام زیر بازار را تحت تأثیر قرار می دهد

ما با یک مطالعه توسط مدیریت دارایی Longboard به نام "توزیع سرمایه داری" که دوره 1983 تا 2006 و 3000 سهام برتر را پوشش می دهد ، شروع خواهیم کرد. نویسندگان دریافتند که در حالی که شاخص راسل 3000 بازده سالانه 12. 8 ٪ و بازده تجمعی 1،694 ٪ را فراهم می کند:

  • بازده سالانه متوسط فقط 5. 1 ٪ ، 7. 7 ٪ پایین تر از بازده بازار بود.
  • میانگین (میانگین) بازده سالان ه-1. 1 ٪ بود.
  • 39 ٪ سهام در طول دوره از دست داده اند (حتی قبل از تورم).
  • 19 ٪ سهام حداقل 75 ٪ از ارزش خود را از دست دادند (دوباره ، قبل از در نظر گرفتن تورم).
  • 64 ٪ سهام از شاخص Russell 3000 کمتری برخوردار بودند.
  • فقط 25 ٪ سهام مسئول تمام سودهای بازار بودند.


:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

من خودآموز معامله گر از سال 2007 شروع به تجارت کردم. معاملات مالی را نمی توان در یک ماه تدریس کرد ، باید در طول فعالیت معاملاتی آموخته شود و همچنین با عدم موفقیت معاملات روبرو شود. تجارت آنلاین می تواند باعث از دست دادن کل مبلغ سرمایه گذاری شما شود و مطمئن شوید که آن را درک کرده اید.

استراتژی تجارت همکاری خوش آمدید.

هنگام برقراری ارتباط در انجمن های مختلف ، من اغلب از نمونه هایی از نتایج آزمایش خود که به عنوان تصاویر نمودارهای مایکروسافت اکسل نمایش داده می شود ، استفاده می کردم. بارها از من خواسته شده است که توضیح دهم چگونه می توان چنین نمودارهایی ایجاد کرد. سرانجام ، من اکنون مدتی برای توضیح همه چیز در این مقاله دارم.

این مقاله یک راهنمای سریع برای کارکردهای زبان MQL4 است ، به شما کمک می کند تا برنامه های خود را از MQL4 به MQL5 مهاجرت کنید. برای هر عملکرد MQL4 (به جز توابع معاملاتی) توضیحات و اجرای MQL5 ارائه شده است ، به شما امکان می دهد زمان تبدیل را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. برای راحتی ، توابع MQL4 به گروه ها تقسیم می شوند ، مشابه مرجع MQL4.

نقل قول روز: مرد خردمند جواب درستی نمی دهد ، او سؤالات درست را مطرح می کند.- کلود لوی استراوس



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

HYCM این است که بخش کارگزاری فارکس گروه Henyep ، که در اواخر دهه 70 به عنوان یک سکوی تبادل طلا و نقره در هنگ کنگ آغاز شد. HYCM در بازارهای مالی سابقه ای برجسته داشته و یکی از قدیمی ترین شرکت های این صنعت با 35 سال تجربه به نام خود است. Henyep Capital Markets (HYCM) قبلاً به عنوان بازارهای HY نامیده می شد و با ارائه محصولات مالی بیشماری که از معاملات فارکس تا سرمایه گذاری شروع می شود ، تأثیر بزرگی در این صنعت گذاشت. این بررسی HYCM به منظور ارائه بینش بهتر از جنبه های خوب عملیات HYCM فارکس از جمله تنظیم ، سیستم عامل های معاملاتی ، گزینه های پرداخت ، پاداش و افتتاح حساب است.

hycm markets Canada



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

در تجارت، "سود" و "درآمد" به جای یکدیگر استفاده می شود. بسته به زمینه، معنای مستقیم هر کلمه تغییر می کند. برای این موضوع، سود و درآمد تعریف دقیقی دارند و تفاوت‌های مهم «ناخالص» و «عملیاتی» است. درک تمایز بین دو واحد اندازه گیری سود هنگام ارزیابی درآمد یک شرکت ضروری است.

در این پست وبلاگ، تفاوت بین سود ناخالص و درآمد عملیاتی و اینکه چرا این اعداد برای بنیانگذاران مفید است را بررسی خواهیم کرد.

Book a free demo with Zeni to learn more about our AI-powered bookkeeping services.

درآمد عملیاتی در مقابل سود ناخالص

این دو شاخص مالی به کسب و کارها کمک می کند تا عملکرد خود را ارزیابی کنند. سود عملیاتی از سود ناخالص ناشی می شود، به همین دلیل است که محاسبه هر دو معیار مهم است. هر دو عدد در صورت سود و زیان شرکت آمده است.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

نمودار شمعدان مفیدترین راه برای دیدن بازار است.

نمودار شمعدان همان چیزی است که Petko Aleksandrov - رئیس معامله گر در آکادمی EA فارکس ، در این سخنرانی تمرکز می کند: سلام معامله گران عزیز ، این پتکو الکساندروف است و من اکنون با انواع مختلف نمودار شمعدانی که ما داریم و قاب های زمانی ادامه می دهم.

اولین چیزی که من به آن خواهم رفت انواع نمودار است ، سه نوع نمودار اصلی وجود دارد-این نمودار نوار ، نمودار شمعدان و نمودار خط است.

Candlestick chart screen

نمودار شمعدان در H1



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

مالیکا میترا گزارشگر پول است که روندهای پول ، سرمایه گذاری و رمزنگاری را پوشش می دهد. کار او همچنین در Bloomberg News ، CNBC و جاهای دیگر ظاهر شده است.

برد تاتل سردبیر ارشد پول است که اخبار خرید ، خرده فروشی و عمومی را پوشش می دهد. او همچنین روزنامه نگاری را به صورت پاره وقت در UMass-Amherst آموزش می دهد.

URL صفحه

پول مشتری هیچ مشاور سرمایه گذاری در این صفحه نیست. اطلاعات ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری در نظر گرفته نشده است. پول خدمات مشاوره ای را ارائه نمی دهد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

نوسان ساز یک وسیله الکترونیکی است که منبع یک سیگنال جریان متناوب تکراری را در ترمینال خروجی خود بدون نیاز به ورودی فراهم می کند زیرا سیگنال تولید شده معمولاً از دامنه ثابت است. سیگنال های مشترک تولید شده شامل سیگنال های ساعت ، سیگنال های صوتی تولید شده توسط بازی های ویدیویی ، بوق های الکترونیکی و سیگنال های پخش شده توسط فرستنده های تلویزیونی و رادیویی است. در مقاله قبلی ما ، به طور خلاصه در مورد مدار نوسان ساز توضیح می دهیم. نگاهی بهش بیندازید.

  • برای تولید سیگنال ها در محدوده فرکانس رادیویی در حدود 100 کیلو هرتز تا 100 گیگاهرتز ، از نوسانگر RF استفاده می شود.
  • برای تولید سیگنال ها در محدوده صوتی در حدود 16 هرتز تا 20 کیلوهرتز ، از نوسانگر صوتی استفاده می شود.

انواع نوسان ساز

نوسان ساز یک وسیله مکانیکی یا الکترونیکی است که بر اساس اصل نوسان کار می کند ، یعنی نوسان دوره ای بین دو چیز بر اساس تغییر در انرژی. از یک آمپلی فایر حساس استفاده می کند که خروجی آن به ورودی در فاز تغذیه می شود ، این نوع بازخورد به عنوان بازخورد مثبت شناخته می شود. شکل و دامنه موج با طراحی مدار نوسان ساز و انتخاب مقادیر مؤلفه تعیین می شود. دو نوع اصلی نوسان ساز ، نوسان ساز هارمونیک یا خطی و آرامش بخش یا نوسان ساز غیر خطی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اگر به دنبال یافتن سیگنال های فارکس در انگلستان هستید ، این پست وبلاگ برای شما مناسب است! تجارت فارکس می تواند مشکل و پیچیده باشد. به همین دلیل است که معامله گران فارکس در انگلستان به سیگنال های فارکس احتیاج دارند که به آنها کمک می کند تا در زمان مناسب تصمیمات درست بگیرند. بازار فارکس هرگز نمی خوابد ، بنابراین برای […]

اگر به دنبال یافتن سیگنال های فارکس در انگلستان هستید ، این پست وبلاگ برای شما مناسب است! تجارت فارکس می تواند مشکل و پیچیده باشد. به همین دلیل است که معامله گران فارکس در انگلستان به سیگنال های فارکس احتیاج دارند که به آنها کمک می کند تا در زمان مناسب تصمیمات درست بگیرند. بازار فارکس هرگز نمی خوابد ، بنابراین مهم است که هشدار فارکس در انگلستان برای کمک به یافتن معاملات در هنگام بسته شدن سایر بازارها مهم باشد. در این مقاله ، ما چگونگی یافتن سیگنال های فارکس در انگلستان و آنچه را که باید در آن وجود داشته باشد ، بررسی می کنیم.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

سیگنال های فارکس را می توان در مکانهای مختلف یافت. آنها از طریق پیام کوتاه ، ایمیل یا حتی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک ارسال می شوند! همچنین می توانید بررسی های بازار فارکس را پیدا کنید که حاوی برخی از نکات ارزشمند معاملات فارکس است. برخی از معامله گران ممکن است شامل هشدارهای فارکس در وب سایت های شخصی و پست های وبلاگ خود باشند ، در حالی که برخی دیگر می توانند مقالاتی در مورد آن برای سایت های دیگر مانند این بنویسند: نکاتی برای یافتن بهترین سیگنال های فارکس انگلیس. این مهم است که شما بهترین ارائه دهنده forexsignal را انتخاب کنید که به روزرسانی های به موقع با کیفیت بالا را ارسال می کند تا بتوانید معاملات موفق را بیشتر از آن انجام دهید.

برخی از ارائه دهندگان دسترسی رایگان به خدمات خود را ارائه می دهند اما اگر می خواهید از سیگنال های فارکس و هشدار فارکس استفاده کامل کنید ، شارژ می شوند. برخی دیگر برای دسترسی نامحدود به خدمات خود هزینه یک بار هزینه می کنند در حالی که دیگران اشتراک سیگنال فارکس را ارائه می دهند که در صورت لزوم می توانید در هر زمان لغو کنید. این مهم است که هنگام انتخاب سیگنال های فارکس ، با کسانی که خدمات سیگنال بدون کیفیت فارکس را ارائه می دهند که متناسب با سبک معاملاتی شما هستند ، ارائه می دهید.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Realising the Importance of Speed in Financial Trading

در کوتاه مدت برابر با ضرر ، اما سرعت برابر با سود است. سرعت اغلب عامل اصلی تجارت مالی مدرن است. همه چیز در مورد رسیدن به آنجا است. این معمولاً دستور موفقیت در بازارهای مالی است ، اما به ویژه برای تجارت با فرکانس بالا (HFT) انجام می شود.

HTF حول استفاده از الگوریتم های رایانه ای می چرخد تا معاملات سریعتر از آنچه از نظر انسانی ممکن است انجام شود. HTF چند سال به یک کلمه کلیدی تبدیل شد که مردم فهمیدند که برخی از معامله گران می توانند ببینند چه کسی در حال خرید سهام است. سپس ، آنها به سرعت جارو می شوند ، آن را قبل از آنها خریداری می کنند و آن را با قیمت بالاتر می فروشند. زیبایی آن؟همه اینها در کسری از ثانیه بین قرار دادن سفارش و تأیید سفارش کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

کسب درآمد اضافی در اینترنت ، محبوبیت و اهمیت فوق العاده ای کسب می کند. روش های مختلفی برای کسب درآمد اضافی به صورت آنلاین وجود دارد و یکی از امیدوار کننده ترین تجارت بازار مالی است. در هند می توان چندین سیستم عامل را بصورت آنلاین پیدا کرد. اما محبوب ترین و قابل اعتماد ترین آنها در بین آنها بستر معاملاتی Binomo است.

تاریخچه شرکت

Binomo برای اولین بار در سال 2014 در بازار تجارت ظاهر شد ، اما تنها در چند سال ، از یک تازه وارد به یک رهبر پیشرو در این زمینه تغییر کرده است. در ابتدا ، معدود معامله گران این شرکت را جدی گرفتند. برخی حتی در حال رتبه بندی این سکو به عنوان کلاس دوم بودند و این موضوع را با استفاده از ترمینال استاندارد Spotoption توضیح می دادند.

توسعه دهندگان به سرعت همه اشتباهات را در نظر گرفتند. کار بزرگی برای تبدیل وب سایت انجام شد. فقط در چند ماه ، مشتریان Binomo یک ترمینال در وب سایت دریافت کردند که به صورت جداگانه توسعه یافته است.

در طول سال 2014 ، این سیستم به طور فعال در حال توسعه بود. اما تا سال 2016 ، پلت فرم تجارت ، واقع در https://binomo. com/ ، 3 سیستم عامل برتر تجارت را وارد کرد. اما بینومو در آنجا متوقف نشد. این شرکت به طور فعال در حال توسعه و کار در مورد نفوذ در بازارهای خارجی است. امروز ، بستر معاملاتی Binomo نه تنها از هند برای معامله گران شناخته شده است. این سایت با موفقیت توسط مشتریان آمریکای جنوبی و کشورهای آسیایی مورد استفاده قرار می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

بازار cryptocurrency هنوز از سال چالش برانگیز که در آن اکثر دارایی های آن ، از جمله Cardano (ADA) ، ضررهای بزرگی را تجربه کرده اند ، در حال بهبود است و سرمایه گذاران به دنبال سرنخ هایی هستند که نشان می دهد حرکت آینده این توکن با نزدیک شدن به سال 2023 نزدیک می شود.

در طی ماه قبل ، براساس یک مطالعه Finbold در 2 دسامبر ، Cardano از سایر سیستم عامل های blockchain از نظر نرخ فعالیت توسعه در مخازن عمومی GitHub خود بهتر عمل کرد.

علاوه بر این ، Cardano آزمایش DJED Stablecoin خود را با ویژگی های جدید مجدداً راه اندازی کرده است ، و طبق آمار Cardano Blockchain Insights ، تعداد اسکریپت های Plutus (یک بستر قرارداد هوشمند مبتنی بر Cardano) به سرعت افزایش یافته است و در 11 دسامبر به 4445 رسیده است.

چارلز هوسکینسون ، بنیانگذار Cardano ، پیش از این به روزرسانی هایی را در مورد توسعه blockchain جدید حریم خصوصی سازمان ، نیمه شب ، که هدف آن رسیدگی به مسئله محرمانه بودن قراردادهای هوشمند با ایجاد یک چارچوب محرمانه است ، ارائه می داد.

علیرغم یک سال چالش برانگیز برای قیمت ها ، Cardano موفق به رشد قابل توجهی در افزایش تعداد کیف پول های رمزنگاری جدید شده است و بیش از 22،000 آدرس جدید در هر ماه به مدت 13 ماه اضافه می کند.

اگرچه چشم انداز فنی 1 هفته ای سنجش بسیار تاریک است ، در صورت در نظر گرفتن نحوه توسعه این شبکه ، معامله گران ممکن است در دراز مدت خوش بین تر باشند. در حقیقت ، بیش از 20،000 آدرس جدید Staking به طور متوسط بیش از یک سال به Cardano اضافه شده است.

علاوه بر این ، با وجود فروپاشی FTX ، رشد کیف پول Cardano شتاب گرفت و 30،000 کیف پول در هفته اضافه کرد. علاوه بر این ، بیش از 300 ٪ رشد در تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر Cardano مشاهده شد که برای اولین بار در صدر 4000 قرار گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

این سیستم افسانه ای مدت زمان طولانی است و یکی از مهمترین استراتژی های همه زمان ها است. صادقانه بگویم ، این یک استراتژی نیست ، بلکه بیشتر یک سیستم مدیریت ریسک است اما حتی یکی از این موارد نیز نیست. امروز می خواهیم آن را به تفصیل توضیح دهیم و به پایین همه اعتیاد به مواد مخدره برسیم تا ببینیم که مکیده است یا نه.

استراتژی Martingale در فرانسه سرچشمه می گیرد و برای اولین بار در قرن 18 استفاده شد. ابتدایی ترین فرم در بازی سکه Toss اعمال شده است - اگر سکه به سر بیاید و در صورت وجود سکه از دست می رود ، یک قمار برنده می شود.(صادقانه بگویم ، در حال حاضر همه چیز به دنبال مارتینگیل نیست زیرا هر ارتباطی بین یک سکه و تجارت ... زمان زیادی را می خورد اما بیایید ذهن باز نگه داریم و ادامه دهیم) اگر قمارباز برنده شود ، او دوباره بازی می کند یا جدول قمار را ترک می کندبرای خرج کردن پول آسان خود ، اما اگر او از دست بدهد ، باید شرط خود را دو برابر کند تا پیروزی بالقوه خود را برای باخت قبلی پوشش دهد و یک پیروزی برابر با شرط اصلی را همزمان فراهم کند. در اصل ، این به شما کمک می کند تا با ایجاد یک خط برنده طولانی با ایجاد شکاف چند ضرر ، یک حرکت برنده طولانی را حفظ کنید.

چگونه از استراتژی Martingale استفاده کنیم؟

در اینجا مثالی آورده شده است: اگر اولین تلنگر سکه ضرر 1 دلار باشد ، در مورد دوم ، او 2 دلار شرط می بندد. اگر قمارباز برنده این پرتاب شود ، 4 دلار برنده می شود. این مبلغ 2 دلار او را برمی گرداند و او از دست دادن 1 دلار در اولین شرط بندی و در بالای آن ، یک دلار اضافی ساخت. همه چیز خوب است اما اگر او دومین ضربه را نیز از دست بدهد ، باید شرط قبلی خود را دو برابر کند ، بنابراین اکنون 4 دلار در معرض خطر است. اگر او برنده شود ، 4 دلار در تجارت سود می برد که ضررهای قبلی وی را پوشش می دهد و یک دلار اضافی برای او به ارمغان می آورد (ضرر او ل-1 دلار ، ضرر دو م-2 دلار ، ک ل-3 دلار).



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

سهام خزانه داری ، همچنین به عنوان سهام مجدداً شناخته می شود ، بخشی از سهام قبلاً صادر شده است که یک شرکت از سهامدار خود خریداری کرده است (خریداری کرده است). این سهام توسط شرکت نگهداری می شود و برای استفاده از آن استفاده می شود.

این سهام می تواند در اختیار شرکت باقی بماند یا ممکن است برای صدور آینده به سهامداران آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین ، یک شرکت ممکن است تصمیم بگیرد این سهام را به طور دائم از بازار بازنشسته کند. بدین ترتیب ، آنها برای استفاده در دسترس نخواهند بود.

سهام خزانه داری کجا گزارش می شود؟

سهام خزانه داری در ترازنامه تحت بخش سهام سهامدار ذکر می کند. این یکی از انواع مختلف حسابهای سهام است و به طور کلی به عنوان یک حساب تقاضا از آن یاد می شود.

درک چارچوب سهام خزانه داری

به هر شرکتی مجاز است تعداد مشخصی از سهام را صادر کند. این سهام "سهام برجسته" نامیده می شود.

از این سهام ، برخی از آنها به صورت عمومی معامله می شوند ، در حالی که برخی از سهام محدود هستند (این بدان معنی است که این سهام نمی توانند فروخته شوند مگر اینکه شرایط خاصی برآورده شود).

سهام خزانه داری سهام است که در ابتدا بخشی از سهام ممتاز هستند و توسط یک نهاد (فردی یا سازمان) نگهداری می شدند. با این حال ، این سهام توسط شرکت از سهامداران آن خریداری می شود.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

نمایش 13 پروژه منبع باز برای "شاخص های فنی C ++ فارکس"

گردش کار و عملیات مهم روزانه با یک راه حل جامع هوشمند کم کد.

مدیر فرآیند از BP Logix یک نرم افزار پیشرفته مدیریت فرآیند تجارت (BPM) برای ساخت و کار برنامه های تجاری محور گردش کار است. مدیر فرآیند که یک پلتفرم با کد کم ، برنده جایزه ، ابزاری را ارائه می دهد که مشاغل برای خودکارسازی فرآیندهای کلیدی و بهبود نتایج نیاز دارند. این ویژگی دارای یک رابط کاربری گرافیکی نقطه و کلیک بصری است که به کاربران امکان می دهد فرآیندهای تجاری و همچنین کنترل ، پیگیری و بهبود عملیات را بهتر کشف ، تعریف ، مدل و خودکار کنند.

راه حل برچسب سفید برای هر سرویس تقاضا ، خواه این یک تاکسی ، تگرگ سواری ، خدمات درمانی ، رزرو یا حتی مراقبت از حیوانات خانگی باشد

انبار

تجارت الگوریتمی و بستر منبع باز تجارت کمی

تجارت الگوریتمی و تجارت کمی پلت فرم منبع باز برای توسعه روبات های تجاری (بازارهای سهام ، فارکس ، رمزنگاری ، بیت کوین و گزینه ها) . StockSharp (به زودی##) - برنامه های رایگان برای تجارت در هر بازارهای جهان (آمریکایی ، اروپایی ، آسیایی است، روسی ، سهام ، آینده ، گزینه ها ، بیت کوین ، فارکس و غیره). شما قادر خواهید بود به صورت دستی یا خودکار تجارت (روبات های تجارت الگوریتمی ، معمولی یا HFT) تجارت کنید. رفع/سریع ، خارش (LSE ، Nasdaq) ، Blackwood/Fusion ، Barchart ، CQG ، E*Trade.

نمودار نمودار

نرم افزار تجزیه و تحلیل فنی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()