تجارت در بازار رنج چیست؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

جامعه انسانی بین المللی / جهانی

HSI در حال مبارزه با تجارت بی رحمانه سگ در کشورهای سراسر آسیا است. در اینجا نحوه کار ما برای دستیابی به تغییر آورده شده است. لطفاً اقدام کنید و برای کمک به سگ ها و حیوانات دیگر اهدا کنید.

گروه های شریک محلی

پایان دادن به تجارت گوشت سگ آسیا برای خوب ، چالش های پیچیده ای را ایجاد می کند که نیاز به درک واقعی از وضعیت موجود در زمین و یک استراتژی چند لایه دارد. تمرکز اصلی HSI بر تجارت گوشت سگ در چین ، کره جنوبی ، اندونزی و ویتنام است.

در کره جنوبی ، ویتنام و اندونزی ، ما اعضای تیم HSI داریم که در داخل کشور زندگی می کنند تا تغییر و اقدامات قانونی را برای حیوانات دنبال کنند. در چین ، ما از تلاش های بسیاری از گروه ها و پناهگاه های حفاظت از حیوانات در مبارزات انتخاباتی ، آموزش عمومی و نجات دستگیر پشتیبانی می کنیم.

تغییر قوانین

هدف ما پیشبرد قوانین برای ممنوعیت معاملات گوشت سگ و گربه است. در کره جنوبی ، ما از دولت ملی می خواهیم که به مرحله ای از کشاورزی گوشت سگ متعهد شود و با سیاست گذاران که طرفدار اصلاحات هستند ، همکاری کنیم. در اندونزی ، به عنوان بخشی از ائتلاف بدون گوشت سگ اندونزی (DMFI) ، ما با اجرای قانون محلی برای متوقف کردن قاچاقچیان سگ و بستن عملیات کشتارگاه کار می کنیم و دولت های محلی را ترغیب می کنیم تا ممنوعیت گوشت سگ را معرفی کنند ، در حالی که دولت را برای ممنوعیت یک کشور در سراسر کشور درخواست می کنیم، مطابق با احساسات ملی مبنی بر اینکه "سگها غذا نیستند". در چین ، اگرچه این قانون به سازمان های مردم نهاد خارجی اجازه نمی دهد که دولت را مستقیماً لابی کنند ، اما گروه های حیوانات چینی که HSI از آن پشتیبانی می کند ، به طور فعال با سیاست گذاران و مقامات درگیر می شوند تا تجارت را سرکوب کنند. ما بسیار امیدواریم که زمان به زودی فرا رسد که کنگره ملی مردم از پیشرفت های مستحکم رفاه حیوانات حمایت کند. با ممنوعیت تجارت گوشت سگ در حال حاضر در سراسر هنگ کنگ ، تایلند ، فیلیپین ، تایوان و سنگاپور و همچنین شهرهای شنژن و ژوهای در سرزمین اصلی چین ، استان رج در کامبوج ، و 14 شهر و مجری در اندونزی ، در اندونزی ،دستیابی به پایان دادن به تجارت در سراسر آسیا یک هدف واقع بینانه است.

علاوه بر این ، HSI برای پیشرفت اقدامات معنادار با دفتر خارجی و مشترک المنافع در انگلستان همکاری می کند و نقش مهمی در کمک به شکل گیری قطعنامه های اخیر کنگره در ایالات متحده ایفا کرده است.

نجات سگ ها و گربه ها

با میلیون ها سگ و گربه که برای تجارت گوشت در سراسر آسیا رنج می برند ، نجات به تنهایی راه حلی برای پایان دادن به این تجارت بی رحمانه نیست. با این حال ، جایی که ما قادر به نجات جان ها هستیم ، ما و شرکای خود به عمل می آیند.

اگر اعتقاد دارید که سگها نباید برای تجارت گوشت خود رنج ببرند و بمیرند ، اکنون امضا کنید تا در کنار ما بایستد.

HSI/کره بیش از 2500 سگ را از مزارع گوشت سگ و بازارهای کره جنوبی نجات داده است. همه آنها در قفس های کوچک ، فلزی ، بی ثمر با کمی غذا یا آب ، در مزارع پرورش یافته اند ، در معرض عناصر خشن و بدون مراقبت از دامپزشکی قرار دارند. HSI با کشاورزانی که می خواهند تجارت بی رحمانه را پشت سر خود بگذارند ، کار می کند ، مزارع گوشت سگ خود را بسته و سگ ها را به سمت آزادی در ایالات متحده ، کانادا و انگلستان پرواز می کند. از طریق شبکه ای از شرکای پناهگاه و نجات ، سگها برای فرزندخواندگی در خانه های دوست داشتنی آماده می شوند. آنها به عنوان سفیران برای کمک به افزایش آگاهی از این موضوع خدمت می کنند. در کره جنوبی ، ما با کشاورزان همکاری می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا با انتقال به معیشت جدید انسانی مانند تحویل آب یا کشاورزی سبزیجات یا در مورد کشاورزان بسیار مسن و ناتوان ، بازنشسته شوند. در هر دو مورد ، بستن دائمی مزارع گوشت سگ خود نه تنها سگهایی را که در آن زمان نجات می دهیم نجات می دهد بلکه با جلوگیری از به دنیا آمدن صدها نفر دیگر که در تجارت بی رحمانه در آینده به دنیا آمده اند ، چرخه رنج را نیز به پایان می رساند. در عین حال ، ما به دولت کره نشان می دهیم که از صنعت خارج کردن یک راه حل عملی است.

در چین ، HSI از کار گروه های محلی که با پلیس ارتباط برقرار می کنند تا کامیون هایی را که در بزرگراه ها با سگ ها و گربه ها در راه کشتارگاه ها قرار گرفته اند ، بکشند. از آنجا که این حیوانات تا حد زیادی به طور غیرقانونی از خیابان ها و خانه های آنها به دست می آیند ، و همچنین به طور غیرقانونی در مرزهای استانی بدون مدارک لازم حمل می شوند ، کامیون های رهگیری شده توسط پلیس و سگ ها مصادره می شوند. گروه های شریک زندگی ما آب و مراقبت فوری را برای حیواناتی که روزها یا حتی هفته ها برای رسیدن به کشتارگاه رانده می شوند ، تأمین می کنند. بسیاری از آنها از بیماری ، کمبود آب بدن یا سکته مغزی یا زخمی به پنجه های خود یا حتی استخوان های شکسته آسیب می رسانند. کمکهای مالی حامیان ما به ارائه مراقبت های جانبی با کیفیت بالا و پناهگاه امن در پناهگاه های تأمین شده توسط HSI به این حیوانات کمک کرده است تا آنها بتوانند دوباره بهبود یابند و یاد بگیرند که دوباره اعتماد کنند.

متوقف کردن سارقان سگ و قاچاقچیان

فعالیت های جنایی زیربنای صنعت گوشت سگ در بیشتر آسیا است ، اما محکومیت ها بسیار نادر است. HSI می خواهد بهبود قانون را به عنوان اولویت برای جلوگیری از قاچاقچیان سگ ، محافظت از حیوانات آسیب پذیر و افزایش دستگیری و محکومیت برای مجرمان تجارت سگ ببیند. در اندونزی ، بیش از یک میلیون سگ هنوز هم به طور غیرقانونی به سرقت رفته ، قاچاق ، ذبح و فروخته شده هر سال برای مصرف انسان فروخته می شوند. بدون ممنوعیت در سراسر کشور ، قوانین و مقررات مربوطه ای که می تواند اعمال شود مجازات های ضعیفی دارند ، و اجرای آن نادر است ، که این امر باعث می شود تا معامله گران بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. مبارزان DMFI با اجرای قانون و همچنین مقامات محلی و منطقه ای برای معرفی ممنوعیت ها و کمک به مقامات به رهایی از جنایتکاران همکاری می کنند. به عنوان یک نتیجه مستقیم این استراتژی ، ما با پلیس همکاری کرده ایم تا کامیون های قاچاق سگ را رهگیری کنیم و اولین محکومیت های این کشور را برای قاچاقچیان سگ مشاهده کردیم.

تصاویر Yoma Times Suryadi/AP برای HSI

افشای ظلم

کار ما درخشش کانون توجه بر رنج های تحمل سگ ها و گربه ها برای تجارت گوشت ابزاری قدرتمند در تغییر قلب و ذهن است. در کره جنوبی ، استراتژی ما برای دعوت از رسانه های کره ای برای حضور در نجات مزرعه سگ ما و شاهد شرایط دست اول ، یک کانون توجه بسیار مورد نیاز را در مورد ظلم و ستم ایجاد کرده است. نشان دادن واقعیت شدید صنعت به عموم و سیاستمداران در افزایش حمایت از ممنوعیت نقش داشته است. به همین ترتیب ، در اندونزی تحقیقات DMFI ما ظلم های وحشتناک را که توسط این حیوانات تحمل شده است ، از جمله آنهایی که در بازارهایی هستند که به طور معمول در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند ، در معرض دید قرار داده است. تحقیقات ما منجر به عناوین رسانه های ملی و بین المللی می شود که به نوبه خود ، از کار مبارزات انتخاباتی ما در زمین پشتیبانی می کند و باعث افزایش حرکت برای تغییر می شود.

اندونزی بدون گوشت سگ

کمپین آگاهی عمومی

بیشتر افراد در سراسر آسیا گوشت سگ و گربه را نمی خورند ، و به طور فزاینده ای از پایان تجارت حمایت می کنند ، به ویژه در مواردی که فعالیت های عمومی منجر به آگاهی بیشتر در مورد ظلم و ستم شده است. به عنوان مثال ، در کره جنوبی و اندونزی ، علاقه زیادی به مصرف گوشت سگ ها وجود دارد ، به ویژه در بین نسل جوان که سگ ها را به عنوان همراهان می بینند ، نه غذا. HSI به همراه گروه های شریک زندگی ما مانند کارا در کره جنوبی و DMFI در اندونزی ، در تظاهرات مسالمت آمیز عمومی حمایت از سگ ها از این ظلم و همچنین کارزارهای روابط عمومی در سراسر کشور شرکت می کند. دسترسی به جامعه و برجسته کردن ماهیت ویژه سگها به عنوان همراهان ما نیز بخشی از استراتژی ما برای ترویج اصرار عمومی برای پایان تجارت گوشت سگ هستند.

اندونزی بدون گوشت سگ

وعده ای برای ادامه جنگ

وعده HSI به این حیوانات و طرفداران ما این است که تا زمانی که تجارت گوشت سگ به پایان نرسد ، استراحت نخواهیم کرد. برای جلوگیری از این و سایر ظلم ها در مبارزه ما به ما بپیوندید. برای جلوگیری از این و سایر ظلم ها در مبارزه ما به ما بپیوندید.





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: