انواع کیف پول ارزهای دیجیتال چیست؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

cryptocurrency wallet

برای خرید و سرمایه گذاری روی ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اولین قدم این است که بهترین کیف پول ارز دیجیتال را انتخاب کنید. ارزهای دیجیتال زیادی مانند بیت کوین، دش، لایت کوین، اتریوم و غیره وجود دارد و این ارزها در کیف پول های دیجیتال ذخیره می شوند. در حال حاضر، با ارز دیجیتال بسیار محبوب، بیت کوین آشنا خواهیم شد. بیت کوین یک ارز دیجیتال است که در کیف پول های دیجیتال ذخیره می شود که به عنوان کیف پول بیت کوین نیز شناخته می شود. همه انواع کیف پول بیت کوین جنبه های مختلفی دارند و مزایا و معایب خود را دارند. سرمایه گذاری در بیت کوین بیشتر شبیه سرمایه گذاری در طلا است و شما می توانید از لینک تصویری که در زیر داده شده است اطلاعات بیشتری کسب کنید

Crypto Wallet

همه کاربران الزامات و اهداف خود را دارند و راه های مختلفی برای سرمایه گذاری یا معامله ارزهای دیجیتال خود دارند. کیف پول بیت کوین ویژگی ها و عملکردهای خود را دارد و ما در این مقاله به بررسی انواع کیف پول بیت کوین خواهیم پرداخت. به طور عمده دو دسته کیف پول بیت کوین وجود دارد که کیف پول داغ و کیف پول سرد است.

کیف پول داغ در مقابل کیف پول سرد

تنها تفاوت قابل توجه بین کیف پول سرد و گرم این است که آیا کیف پول به اینترنت متصل است یا خیر. اجازه دهید این نوع کیف پول ها را بررسی کنیم:

کیف پول داغ

کیف پول هات کیف هایی هستند که برای اتصال به اینترنت لازم است و به همین دلیل امنیت این کیف پول ها کمتر است. این کیف پول ها به دلیل اینترنت بسیار در دسترس هستند، اما این کیف پول ها در برابر تهدیدات امنیتی و حملات کلاهبرداران آسیب پذیرتر هستند. کیف پول های داغ کاربر پسندتر هستند و همیشه خطری برای امنیت و حریم خصوصی کاربران وجود دارد.

کیف پول سرد

کیف پول های سرد انواع کیف پول های رمزنگاری شده برای ذخیره سازی سرد هستند و این کیف پول ها توکن های رمزنگاری را در حالت آفلاین ذخیره می کنند و امنیت بهتری را ارائه می دهند. کیف پول های سرد همیشه گزینه ای مطمئن نسبت به سایر کیف پول ها هستند زیرا این کیف پول ها به عنوان یک صندوق برای انجام تراکنش های روزانه عمل می کنند. اینها انواع مختلفی از کیف پول ها هستند که برخی از آنها به اینترنت متصل هستند در حالی که برخی دیگر به اینترنت متصل نیستند و کاربران باید بر اساس نیاز خود کیف پول را انتخاب کنند.

کلیدهای دیجیتال چیست؟

دو نوع کلیدهای دیجیتال وجود دارد که به عنوان کلیدهای عمومی و کلیدهای خصوصی شناخته می شوند. برای مبادله ارزهای رمزنگاری شده ، خرید ، ارسال یا دریافت ارزهای رمزنگاری شده ، تبدیل مجدد آنها به ارزهای فیات و پول ، از هر دو کلید استفاده می شود. کلیدهای خصوصی کلیدهای مخفی هستند که در حالت آنلاین در کیف پول بیت کوین ذخیره می شوند. هر دو این کلیدها به شکل الفبایی هستند و اگر کلیدهای خصوصی کیف پول بیت کوین از بین بروند ، تمام بیت کوین های خود را از دست خواهید داد. ضروری است که کلیدهای خصوصی خود را با دقت ذخیره کرده و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید.

کیف پول بیت کوین بیشتر شبیه حساب های بانکی دیجیتال است که کلیدهای خصوصی کاربران را ذخیره می کنند و برای محافظت از کلیدهای شما ، کاربران باید از پروتکل های امنیتی استفاده کنند. برخی از کیف پول کلیدهای خصوصی را در حالت آفلاین ذخیره می کنند ، در حالی که برخی از کیف پول کلیدهای خصوصی را در حالت آنلاین ذخیره می کنند.

انواع دیگر کیف پول cryptocurrency چیست؟

به طور عمده ، پنج نوع مختلف کیف پول cryptocurrency وجود دارد ، و هرکدام ویژگی ها و سطح امنیتی مختلفی را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل کنند که آنها ایمنی بیت کوین ها و کلیدهای خصوصی شما را ارائه می دهند. پنج نوع اصلی کیف پول cryptocurrency شامل کیف پول های موبایل ، دسک تاپ ، کاغذ ، سخت افزار ، آنلاین و موبایل است. بگذارید با جزئیات در مورد این نوع کیف پول ها بیاموزیم.

کیف پول آنلاین/وب

کیف پول های آنلاین یا وب کیف پول هایی هستند که به کاربران امکان دسترسی به کیف پول را از طریق مرورگر وب می دهند. پیشنهاد می شود هرگز تمام ارزهای رمزنگاری خود را در این نوع کیف پول ذخیره نکنید. هم کیف پول آنلاین و هم مبادلات آنلاین در برابر تهدیدهای سایبری آسیب پذیر هستند و برای هکرها جذاب هستند. کیف پول آنلاین سریعترین راه برای انجام معاملات است و این کیف پول ها به کاربران امکان می دهند تعداد قابل توجهی از ارزهای رمزنگاری شده را مدیریت کنند.

کیف پول

کیف پول های موبایل کیف پول هایی هستند که می توانند در دستگاه های تلفن همراه بارگیری و نصب شوند. این کیف پول ها به کاربران امکان می دهند از طریق دستگاه های تلفن همراه به ارزهای رمزنگاری دسترسی پیدا کرده و فعالیت های روزانه را انجام دهند. این کیف پول ها مبتنی بر اینترنت هستند و بنابراین کاربران باید این موارد را از خطرات امنیتی محافظت کنند. کاربران می توانند به سرعت کد QR را از کیف پول های تلفن همراه اسکن کرده و می توانند پرداخت کنند.

کیف پول

کیف پول دسک تاپ یک کیف پول است که راهی امن تر برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده از کیف پول موبایل و کیف پول آنلاین است. با این وجود ، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که امنیت نهایی را برای کیف پول بیت کوین فراهم می کنند. کیف پول دسک تاپ بهترین است زیرا این بیت کوین ها را در حالت آفلاین ذخیره کرده و امنیت بیشتری را ارائه می دهند.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: