20 کتاب تجاری که زندگی شما را در سال 2023 تغییر خواهد داد
نوشته شده توسط : Mihayloo

کتاب های تجاری بسیار خوبی وجود دارد که الهام بخش، آموزش و کمک به ایجاد کارآفرینان بهتر است. در این مقاله، 20 کتاب تجاری را در سال 2021 به اشتراک می گذاریم که زندگی شما را تغییر می دهد و کسب و کار شما را رشد می دهد. با خواندن یکی از این کتاب‌های تجاری که باید در این فهرست بخوانید، درس‌های بی‌شماری را یاد خواهید گرفت که به شما در دستیابی به موفقیت‌های بیشتر کمک می‌کند. همه آنها مملو از توصیه های عملی هستند.

20 بهترین کتاب تجاری در سال 2023

اینها بهترین کتاب های تجاری هستند که به رشد کسب و کار شما کمک می کنند.

1. چگونه می توان دوستان را به دست آورد و بر مردم تأثیر گذاشت اثر دیل کارنگی

خلاصه داستان کتاب کسب و کار: چگونه دوستانی به دست آوریم و بر مردم تأثیر بگذاریم نوشته دیل کارنگی استراتژی هایی را در مورد ایجاد روابط و برخورد با مردم در اختیار خوانندگان قرار می دهد. علیرغم نوشته شدن این مفاهیم در دهه 1930، هنوز ثابت شده است که این مفاهیم امروزه قابل اجرا هستند. این کتاب 214 صفحه‌ای شامل اصولی از «قدردانی صادقانه و صمیمانه» تا «به‌جای دستور دادن مستقیم سؤال بپرسید» را پوشش می‌دهد.

چرا این یک کتاب تجاری عالی است: این یکی از تأثیرگذارترین کتاب های تجاری در برخورد با مردم است. این کتاب در فهرست بهترین کتاب‌های تمام دوران مجله تایم در سال 2011 رتبه 19 را داشت. وارن بافت، مگا میلیاردر، بسیار تحت تأثیر کتاب دیل کارنگی قرار گرفت که حتی در یکی از دوره های سخنرانی عمومی خود ثبت نام کرد. این کتاب حاوی اطلاعات متعددی است که به شما کمک می کند رهبر، شنونده و سازنده روابط بهتری شوید. این یکی از آن کتاب‌هایی است که باید در طول زندگی حرفه‌ای خود دوباره بخوانید و نویسنده حتی خواندن آن را توصیه می‌کند. این شامل بسیاری از لحظات قابل نقل است، مانند "شما می توانید در عرض دو ماه با علاقه مند شدن به افراد دیگر دوستان بیشتری پیدا کنید تا اینکه در عرض دو سال با تلاش برای علاقه مند کردن دیگران به خود."اگر مفاهیم کتاب‌های تجاری مانند این را پیاده‌سازی کنید، تیم مشتاق‌تری ایجاد خواهید کرد، خدمات مشتری را بهبود می‌بخشید و موارد دیگر.

2. بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

خلاصه داستان کتاب کسب و کار: بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل یکی از بزرگترین کتاب های خودسازی در نظر گرفته شده است. او در این کتاب 238 صفحه ای داستان هایی از مردان موفقی مانند توماس ادیسون، هنری فورد، اندرو کارنگی و دیگر میلیونرهای نسل خود را روایت می کند.

چرا باید این کتاب تجاری را بخوانید: وقتی صحبت از کتاب های تجاری می شود، فکر کنید و ثروتمند شوید یک کتاب کلاسیک است. این کتاب بینش بسیار خوبی در مورد آنچه باعث می شود یک فرد به عظمت دست یابد ارائه می دهد. برخی از محبوب ترین نقل قول ها از این کتاب آمده است، مانند "یک ترک هرگز برنده نمی شود و یک برنده هرگز ترک نمی کند."با وجود اینکه کتابی از دهه 1930 است، محبوبیت آن حتی پس از مرگ هیل افزایش یافته است. در سال 2015، این کتاب از زمان انتشار اولیه بیش از 100 میلیون نسخه فروخته بود، علیرغم فروش تنها 20 میلیون نسخه در زمان مرگ هیل. این کتاب ارزش بررسی را دارد زیرا نقل قول های Think and Grow Rich قدرتمند و روشنگر هستند.

3. پدر پولدار پدر فقیر اثر رابرت تی کیوساکی

خلاصه کتاب کسب و کار: پدر پولدار پدر فقیر یک کتاب محبوب مالی شخصی است. کتابی که اغلب در کالج ها تدریس می شود، داستان دو پدر رابرت تی کیوساکی را روایت می کند: یکی ثروتمند، دیگری فقیر. پدر فقیر پدر بیولوژیکی او بود در حالی که پدر ثروتمند پدر یکی از دوستانش بود که به عنوان مربی او عمل می کرد. او درس‌های مالی را که از پدر ثروتمندش آموخته به اشتراک می‌گذارد که اغلب افسانه‌های رایج را در این فرآیند از بین می‌برد.

چرا این کتاب کسب و کار را بررسی کنید: وقتی صحبت از کتاب های تجاری در مورد سواد مالی می شود، پدر پولدار پدر فقیر یکی از بهترین ها در نظر گرفته می شود. با فروش بیش از 26 میلیون نسخه، افراد مشهوری مانند اپرا، ویل اسمیت، دونالد ترامپ و دیموند جان علنا این کتاب را ستایش کردند. این کتاب برای کسانی که شروع به کار کرده اند و می خواهند به ذهنیت یک کارآفرین وارد شوند عالی است. یکی از نقل قول های به یاد ماندنی کتاب این است: "کارگران آنقدر سخت کار می کنند که اخراج نشوند، و صاحبان آنقدر پول می دهند که کارگران کار را ترک نکنند."اگر این را بخوانید در حالی که هنوز یک شغل 9 تا 5 دارید، ممکن است کمی انگیزه بیشتری داشته باشید تا خودتان به این کار بپردازید. این کتاب به دلیل نادرستی واقعی آن مورد انتقاد قرار گرفته است، بنابراین مهم است که آنچه را که می خوانید با کمی نمک درک کنید. هنگام خواندن آن، از آن به عنوان الهام بخش برای پیشرفت در تجارت خود استفاده کنید.

4. هفته کاری 4 ساعته اثر تیموتی فریس

این کتاب کسب و کار درباره چه چیزی است: بسیاری از افراد هفته کاری 4 ساعته را یک کتاب تجاری متحول کننده بازی می دانند. این بینشی را در مورد چگونگی زندگی و چگونگی آن ارائه می دهد. فریس داستان خود را در مورد اینکه چگونه یک کارآفرین پرکار بوده و چگونه توانسته تعادل کار و زندگی بهتری ایجاد کند به اشتراک می گذارد. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای کاهش هفته کاری شما از جمله از طریق برون سپاری ارائه می دهد.

چرا این کتاب تجاری را دوست خواهید داشت: کتابهای تجاری بهتر از این مورد نیستند. کتاب تیم فریس چنان محبوب شد که به 35 زبان ترجمه شد و بیش از 1. 3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد. پرفروش ترین نیویورک تایمز بیش از چهار سال در این لیست بود. این کتاب برون سپاری و زندگی یک زندگی آزادی را محبوب کرد. اگر تصمیم دارید که یک Dropshipper شوید ، این کتاب باید در صدر لیست خواندن شما باشد زیرا مدل کسب و کار درس های بسیاری از این کتاب را تکمیل می کند. این کتاب برای کارآفرینان جدید عالی است. یکی از نقل قول های به یاد ماندنی در کتاب فریس ، "این سؤال این است که چگونه می توان بدون داشتن 1،000،000 دلار به سبک زندگی میلیونر از آزادی کامل دست یافت؟"همانطور که به شما می آموزد که می توانید سبک زندگی خود را حتی بدون میلیونر تغییر دهید.

5. سوالات خود را تغییر دهید ، زندگی خود را توسط Marilee G. Adams تغییر دهید

Change Your Questions Change Your Life

خلاصه داستان کتاب تجاری: کتابهای الهام بخش مانند تغییر سوالات خود ، زندگی خود را توسط Marilee G. Adams تغییر دهید. در اعماق ذهنیت شما به وجود می آید. این کتاب کارآفرین تفاوت بین یک قاضی و یک ذهنیت یادگیرنده را تجزیه می کند. یک قاضی اغلب پر از افکاری مانند "چه مشکلی با من وجود دارد؟" و "چه کسی می توانم سرزنش کنم؟"البته اگر در اعماق منفی زانو باشید ، می توانید یک سوئیچ ناگهانی را سخت کنید. اما این کتاب با تغییر سؤالاتی که از خود می پرسید ، به شما کمک می کند تا به یک ذهنیت مثبت تبدیل شوید. و واقعاً کار می کند!

چرا این یک کتاب تجاری عالی است: باید کتاب هایی مانند این را بخوانید توسط آدامز در لیست های کتاب نمایش داده نمی شود. با این حال ، اگر شما از شک و تردید ، افکار منفی یا موانع بیشتری پر شده اید ، از آنچه می دانید چگونه می توانید بر آن غلبه کنید ، اساساً مانند خواندن کلمات مستقیم از دهان مربی اجرایی است. آدامز سوالات انتقال ساده ای را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما کمک کند بدون نیاز به انجام هرگونه تغییر شخصیت شدید ، از یک ذهنیت داور منفی به یک یادگیرنده مثبت بروید. کتابهای کارآفرین اغلب به شما تاکتیک هایی می آموزند که به شما در اداره کار خود کمک می کند اما این یکی به شما کمک می کند تا با بهبود ذهنیت خود کنترل بیشتری در کسب و کار خود بدست آورید.

6. استارتاپ 100 دلاری توسط کریس گیلوبو

درباره این کتاب تجاری: کریس گیلبئو در کتاب خود 100 دلار استارتاپ ، مطالعات موردی را از 50 نفر به اشتراک می گذارد که حداقل 50،000 دلار از سرمایه گذاری پایین زیر 100 دلار دریافت می کنند. او مبلغ دقیقی را که مردم برای ایجاد مشاغل خود صرف کرده اند به اشتراک می گذارد. سپس ، او اقدام به برنامه ریزی برای دستیابی به نتایج می کند. او همچنین انتخاب احساسات سودآور را تشویق می کند.

چرا این کتاب تجاری را بخوانید: راه اندازی 100 دلار یکی از بهترین کتابهای تجاری برای کارآفرینان با بودجه تنگ است. شروع یک تجارت نیازی به هزینه زیادی ندارد که کتاب با مطالعات موردی خود تکرار می کند. Guillebeau همچنین توصیه می کند که به سرعت ناکامی و سرمایه گذاری در پروژه ها را انجام ندهید ، مگر اینکه ثابت شود که آنها سودآور هستند. این کتاب شامل یک برنامه تجاری یک صفحه ای است که به منظور ارتقاء اقدام است. وی مجدداً اهمیت عمل را در کتاب خود با نقل قول هایی از قبیل "برنامه ها فقط اهداف خوبی هستند ، مگر اینکه بلافاصله در کار سخت تخریب شوند" تأکید می کند. همچنین به خوانندگان یادآوری می شود که به جای وابستگی به تبلیغات ، روی رشد ارگانیک نیز تمرکز کنند.

7. Dropshipping 101: تجارت الکترونیک بدون موجودی توسط دانیل تلوفال

dropshipping 101

خلاصه کتاب تجاری: آیا نیاز به تفکیک چیست؟دانیل ترامپال در عمق اصول اولیه در Dropshipping 101 غرق می شود تا به یک موفقیت تجارت الکترونیکی بدانید. برای کسانی از شما که باید از زمین صفر شروع به کار کنید ، می آموزید که دقیقاً Dropshipping چیست ، شما برای شروع یک تجارت رهاسازی ، نحوه انتخاب طاقچه ها و محصولات خود ، نحوه ارتقاء تجارت و موارد دیگر ، نیاز دارید.

چرا این یک کتاب تجاری باید خوانده شود: Dropshipping در حال حاضر همه عصبانیت است. و در حالی که ممکن است شنیده باشید که مردم در مورد آن وزوز می کنند ، شاید نمی دانید از کجا شروع کنید. پس از کجا شروع میکنی؟با این کتاب الکترونیکی! با غواصی در اعماق آنچه در مورد قطره گذاری وجود دارد ، می توانید درک خوبی از شما پیدا کنید که آیا Dropshipping الگوی مناسب تجاری برای شما است یا خیر. این یک کتاب تجاری باید برای کسانی که تازه با Dropshipping شروع می کنند ، خوانده شود. استراتژی های موجود در این کتاب دوستانه دوستانه است و به راحتی می توان آن را دنبال کرد.

8. 50 راه برای به دست آوردن فروش با Dropshipping توسط نیکول مارتینز فریرا

business ebooks

خلاصه کتاب کسب و کار: 50 راه برای کسب فروش با Dropshipping یک کتاب الکترونیکی رایگان است که به صاحبان فروشگاه کمک می کند تا تاکتیک های بازاریابی را بیاموزند که به موفقیت آنها در تجارت الکترونیک کمک می کند. در این کتاب الکترونیکی تجاری، مراحل دقیقی را که باید برای ارتقاء سطح فروشگاه آنلاین خود بردارید، یاد خواهید گرفت. خوانندگانی که با بازاریابی دست و پنجه نرم می کنند، تاکتیک هایی را یاد می گیرند که می توانند برای دستیابی به نتایج بهتر به آنها کمک کنند.

چرا این کتاب الکترونیکی کسب و کار را دوست خواهید داشت: بیشتر کتاب های بازاریابی یک نمای کلی از راه هایی را که می توانید کسب و کار خود را بازاریابی کنید به اشتراک می گذارند. اما هیچ‌کس استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی دقیقی را که برای برنده شدن در تجارت باید انجام دهید، به اشتراک نمی‌گذارد. این نوع کتاب الکترونیکی نیست که یاد بگیرید باید در فیس بوک یا پلتفرم دیگری بازاریابی کنید. این نوع کتاب الکترونیکی است که در آن تاکتیک های دقیق بازاریابی فیس بوک را که باید در آن جستجو کنید، یاد خواهید گرفت. همچنین متوجه خواهید شد که سایر مشاغل آنلاین در کل حوزه بازاریابی چه کاری انجام می دهند. همچنین می توانید توصیه های بسیار خوبی از بازاریابان و کارآفرینان موفق بخوانید. هیچ بازاریاب دیگری هرگز این رازهای زیادی را به اشتراک نمی گذارد - کتاب های تجاری بهتر از این نمی شوند.

9. MBA شخصی توسط جاش کافمن

شرح کتاب کسب و کار: در MBA شخصی جاش کافمن، او اصول کسب و کار را که در مدرسه کسب و کار می آموزید به خوانندگان آموزش می دهد تا مجبور نباشید ثبت نام کنید. خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه بر بهره وری، تصمیم گیری و آزمایش تسلط پیدا کنند. شما همچنین خواهید آموخت که چگونه کارها در دنیای تجارت کار می کنند تا بتوانید یک امپراتوری سودآور بسازید.

دلایل خواندن یک کتاب تجاری مانند این: بسیاری از افراد شروع یک کسب و کار را به تعویق می اندازند تا زمانی که تحصیلات خود را دنبال کنند یا دوره های آنلاین را گذرانده باشند. با کتاب های تجاری مانند این، شما ملزومات مدرسه کسب و کار را در کتابی آسان می آموزید. این کتاب بینش‌های تجاری بزرگی مانند «فروشنده خوب، به قول قدیمی (و از نظر سیاسی نادرست) می‌گوید، می‌تواند یخچال را به یک اسکیمو بفروشد. کلیشه ای است، اما حقیقتی در آن وجود دارد: اینوئیت هایی که در بالای دایره قطب شمال زندگی می کنند از یخچال های عایق بندی شده استفاده می کنند تا از یخ زدن مواد غذایی خود در دمای زیر صفر جلوگیری کنند. خوانندگان همچنین مفاهیمی مانند قانون آهن بازار را یاد خواهند گرفت.

10. هنر جنگ اثر سان تزو

خلاصه داستان کتاب تجارت: هنر جنگ نوشته سان تزو یک کتاب نظامی باستانی چینی است. با این حال، بسیاری از مفاهیم این کتاب برای سیاست و تجارت کاربرد دارد. این کتاب بینش هایی را در مورد چگونگی پیشی گرفتن از رقبا و چگونگی تبدیل شدن به یک رهبر موثر به اشتراک می گذارد.

چرا این یکی از بهترین کتاب های تجاری است: هنر جنگ در قرن 5 قبل از میلاد نوشته شده است ، اما هنوز هم در بسیاری از برنامه های مدرسه تجاری امروز آموزش داده می شود. مفاهیم این کتاب در مورد تنظیمات تجاری بسیار رقابتی برای کمک به مارک های تجاری در رقابت استفاده می شود. این کتاب بینش های هوشمندانه ای مانند "اگر دشمن را می شناسید و خود را می شناسید ، نیازی به ترس از نتیجه صد نبرد ندارد. اگر خودتان را می شناسید اما دشمن نیستید ، برای هر پیروزی به دست آمده نیز شکست خواهید یافت. اگر نه دشمن و نه خودتان را می شناسید ، در هر نبرد تسلیم خواهید شد. "در یک محیط تجاری ، دشمن را با رقیب جایگزین کنید و فوراً قابل اجرا است.

11. راه اندازی لاغر توسط اریک ریس

توضیحات کتاب تجارت: راه اندازی ناب توسط اریک ریس تجارت را ترغیب می کند تا ضمن حداکثر رساندن خلاقیت کارمندان ، با هزینه های خود کارآمدتر باشد. این موضوعاتی مانند آزمایش ، روشهای اندازه گیری پیشرفت و چگونگی درک نیازهای مشتریان را در بر می گیرد. تمرکز این کتاب بر آموزش مشاغل برای سازگاری بیشتر است.

چرا باید کتابهای تجاری مانند این را بخوانید: کتاب اریک ریس بینش های عملی بسیار خوبی را برای کارآفرینان ارائه می دهد. به عنوان مثال ، در کتاب خود می نویسد: "تنها راه پیروزی یادگیری سریعتر از هر کس دیگری است."با این حال ، او بر عمل با "خواندن خوب است ، عمل بهتر است" تأکید می کند. بهترین راه برای یادگیری کارآفرین با خواندن کتابهای تجاری نیست که با امتحان کردن چیزها انجام شود. بنابراین ، آن را به عنوان یک خواندن عالی برای کارآفرینانی که به جای غواصی در تجارت خود ، پشت کتاب پنهان می شوند ، خواندن عالی. این کتاب در طول ایجاد خواندن آسان هنگام آموزش درسهای ارزشمند به خوانندگان ، مطالعات موردی دارد.

12. پول: استاد بازی توسط تونی رابینز

خلاصه داستان کتابهای تجاری: در پول: استاد بازی تونی رابینز اسرار مالی 50 از بهترین متخصصان مالی جهان را به اشتراک می گذارد. او در کتاب خود بینش هایی از میلیاردرهای وارن بافت و کارل ایکان را به اشتراک می گذارد. رابینز مصاحبه ها را در هفت مرحله ساده برای کمک به فرد متوسط در دستیابی به آزادی مالی ساده می کند.

چرا کتابهای تجاری مانند این ارزش بررسی دارند: کتاب تونی رابین برای کارآفرینانی که به دنبال سرمایه گذاری سود خود هستند بهترین است. با این حال ، یادگیری مفاهیم موجود در کتابهای تجاری مانند این به شما در تصمیم گیری های مالی استراتژیک کمک می کند. در این کتاب ، شما می آموزید که چگونه در بورس سهام سرمایه گذاری کنید. پرفروش ترین نیویورک تایمز بینش موفقیت آمیز مانند "موفقیت سرنخ ها را ترک می کند. افرادی که در بالاترین سطح موفق می شوند خوش شانس نیستند. آنها کاری متفاوت از هر کس دیگری انجام می دهند. "بنابراین ، به مردم یادآوری می کنند که به آنچه افراد موفق متفاوت انجام می دهند و از کسانی که قبل از شما موفق شده اند ، توجه کنند.

13. صبح معجزه توسط هال الرود

خلاصه کتاب تجاری: The Miracle Morning برخی از بهترین روشهای بیدار شدن از صبح را در بر می گیرد. این به خوانندگان می آموزد که چگونه با انرژی و انگیزه بیشتری از خواب بیدار شوند. او خوانندگان را تشویق می کند که هر روز را با عادت های خوب شروع کنند. کتابهای تجاری مانند این شامل اقدامات عملی برای بهبود صبح های شما است.

این کتاب تجاری ارزش خواندن دارد زیرا: بیشتر افراد سعی می کنند همه عادت های بد خود را به یکباره تغییر دهند. با صبح معجزه ، هال الرود توصیه می کند که عادت های صبح یک شخص را به عنوان یک راه حل ساده اما مؤثر تغییر دهید. وی در ادامه می گوید: "چگونه هر روز از خواب بیدار می شوید و روال صبح شما (یا عدم وجود آن) به طور چشمگیری بر سطح موفقیت شما در هر منطقه از زندگی شما تأثیر می گذارد. صبح های متمرکز ، تولیدی ، موفق روزهای متمرکز ، تولیدی ، موفق - که به ناچار زندگی موفقی را ایجاد می کنند - به همان روشی که روال های صبحگاهی متمرکز ، غیرمولد و متوسط تولید می کنند ، روزهای بی پروا ، غیرمولد و متوسط را ایجاد می کنند و در نهایت کیفیت متوسطی اززندگیبا تغییر ساده نحوه بیدار شدن صبح ، می توانید هر منطقه از زندگی خود را ، سریعتر از آنچه که فکر می کردید تغییر دهید. "شروع روز خود با عادت های خوب می تواند کل روز و زندگی شما را تغییر دهد.

14. لاغر توسط شریل سندبرگ

خلاصه داستان کتاب تجاری: لاغر شریل سندبرگ در کمبود رهبران زن و چگونگی موفقیت به عنوان یک زن در دنیای تجارت. او بینش زنان را در مورد چگونگی رشد حرفه ای در هنگام به اشتراک گذاشتن داستان های شخصی و داده های واقعی ارائه می دهد. Sandberg مبارزات شخصی خود را برای کمک به جلوگیری از انجام همان اشتباهات زنان به اشتراک می گذارد.

کتابهای تجاری مانند این را بخوانید زیرا: Lean IN Sheryl Sandberg یکی از معدود کتابهای تجاری است که برای زنان تهیه شده است. زنان تشویق می شوند که سقف شیشه ای را بشکنند و در صورت شایسته ستایش را بپذیرند. او زنان را ترغیب می کند که "... در کار توانمندتر باشند."او به زنان می آموزد که به جای تکیه بر مربیان ، روی استقلال تمرکز کنند. بهترین توصیه ای که Sandberg در کتاب خود ارائه می دهد "ابتکار عمل پرداخت می کند. اگر همیشه منتظر باشد که به او گفته شود چه کاری انجام دهد ، تجسم کسی به عنوان یک رهبر دشوار است. "

15. راهنمای نهایی برای شروع اولین تجارت تجارت الکترونیکی توسط Tomas Slimas

business book

خلاصه کتاب تجارت: راهنمای نهایی Tomas Slimas برای شروع اولین تجارت تجارت الکترونیکی شما خوانندگان را با اصول شروع یک تجارت تجارت الکترونیکی آشنا می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه ایده های محصول را ارائه دهید ، چگونه فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید ، چگونه تأمین کنندگان و حتی نکاتی را برای ایجاد اولین تبلیغ خود پیدا کنید.

شما می خواهید این کتاب تجاری را بخوانید زیرا: Tomas Slimas یک مغز متفکر است. او یک کارآفرین موفق تجارت الکترونیک است. توصیه ای که وی در این کتاب الکترونیکی رایگان به اشتراک می گذارد ، براساس سالها تجربه است. افرادی که به دنبال شروع اولین تجارت آنلاین خود هستند ، این کتاب تجاری را با خواندن آسان پیدا می کنند. این عالی است که به اصول تجارت الکترونیک کمک می کند تا شما را در مسیر درست قرار دهد.

16. راهنمای کامل کانال های بازاریابی توسط لیلی سیچانوویچ

business books

توضیحات کتاب تجارت: لیلی سیچانوویچ "راهنمای کامل کانال های بازاریابی به انواع کانال های بازاریابی می رسد که کارآفرینان می توانند برای ارتقاء مشاغل خود استفاده کنند. کتاب الکترونیکی تجاری رایگان به بازاریابی در تبلیغات فیس بوک ، اینستاگرام ، بازاریابی ایمیل ، Reddit ، Google AdWords و توییتر نگاه می کند.

چرا این کتاب تجاری را دوست خواهید داشت: اگر تازه کار را در بازاریابی شروع کرده اید و نیاز به کمک به نحوه ایجاد اولین تبلیغ خود دارید یا می خواهید نمونه هایی از پست های اجتماعی پیدا کنید ، این راهنمای شما است. این کار با کانال های بازاریابی خاص در هنگام اجرای تبلیغات موفق یا تبلیغات بازاریابی بر روی آنها عمیق است. اگر بیشتر یک یادگیرنده بصری هستید ، این کتاب الکترونیکی رایگان شامل تصویری برای یادگیری آسان است.

17. تاکتیک های تبلیغاتی در فیس بوک که توسط Paulius Melkūnas به فروش می رسد

business books

خلاصه کتاب تجارت: تاکتیک های تبلیغاتی در فیس بوک Paulius Melkūnas که فروش Skyrocket صاحبان مشاغل جدید را با تاکتیک های تبلیغاتی در فیس بوک معرفی می کند. Melkūnas استراتژی هایی را که او می داند بر اساس تجربه گسترده مدیریت تبلیغات خود به اشتراک می گذارد. در کتاب الکترونیکی خود ، نحوه تنظیم پیکسل فیس بوک را پوشش می دهد ، اولین تبلیغ ، نظارت و بهینه سازی تبلیغات خود را ایجاد می کند.

چرا این کتاب تجاری عالی است: این کتاب تجاری یک دوره تصادف سریع و آسان را به تبلیغات فیس بوک ارائه می دهد. اگر به دنبال چیزی هستید که می توانید کمتر از یک ساعت بخوانید ، این کتاب الکترونیکی مفید اصول فیس بوک را پوشش می دهد. در پایان این ، شما می دانید که KPI ها باید از آن مراقبت کنند ، استراتژی های تبلیغاتی مناسب فیس بوک و موارد دیگر.

18. 10 فروشگاه آنلاین برای استفاده به عنوان الهام بخش برای اولین فروشگاه شما توسط نیکول مارتینز فریرا

Business Books

خلاصه داستان کتاب: در 10 فروشگاه آنلاین نیکول مارتینز فریرا برای استفاده به عنوان الهام بخش برای اولین فروشگاه خود ، می آموزید که ده خرده فروش برتر چه کاری متفاوت انجام می دهند. چگونه مارک های برتر مانند دیزنی ، آمازون و موهای لوکس مارک های خود را به سطح بعدی می برند؟چگونه این مارک های برتر فروشگاه های خود را به امپراتوری های عظیم تبدیل کردند؟شما همه اینها را در این کتاب تجاری مختصر یاد خواهید گرفت.

چرا باید این کتاب تجاری را بخوانید: در این کتاب الکترونیکی رایگان ، مارتینز فریرا چگونگی طراحی خرده فروشان برتر فروشگاه های آنلاین خود را متفاوت می کند. همچنین برخی از هک های بازاریابی را که این خرده فروشان انجام می دهند برای ایستادگی از این رقابت ها یاد خواهید گرفت. شما هک های ساده و در عین حال مؤثر را یاد خواهید گرفت تا خدمات مشتری ، طراحی فروشگاه و مارک خود را به سطح بعدی برسانید.

19. ترافیک رایگان: بدون هزینه راه برای تبلیغ فروشگاه آنلاین خود توسط Dan Virgillito

free traffic must read books

این کتاب تجاری در مورد چیست: شایعه این است که شروع یک تجارت نیاز به سرمایه گذاری مالی دارد. دن ویرگیلیتو تأیید می کند که این درست نیست. وی در آخرین ترافیک رایگان کتاب الکترونیکی خود ، تمام راه هایی را که می توانید ترافیک رایگان به وب سایت خود برای تبلیغ فروشگاه آنلاین خود داشته باشید ، به اشتراک می گذارد. بیاموزید که چگونه محتوای خارق العاده ایجاد کنید و با تأثیرگذار میکرو کار کنید. بهترین استراتژی ها را برای بازگشت ترافیک به وب سایت خود بدون هیچ هزینه ای کشف خواهید کرد.

چرا این یکی از بهترین کتاب های سال 2021 است: در عصری که تبلیغات بیشترین نقش را برای مشاغل بازی می کند ، می توان کشف کرد که چگونه می توانید یک تجارت ایجاد کنید اگر هنوز در حال کار 9 تا 5 کار هستید و با چقدر پول محدود استشما داریداما با خواندن کتاب تجاری Virgillito متوجه خواهید شد که هر کسی می تواند یک تجارت را آغاز کند. نه ، فرقی نمی کند از کجا شروع کنید. برای پول نقد بند؟روشهای بازاریابی را پیدا خواهید کرد که می توانید با بودجه صفر دلار برای فروش بیشتر تلاش کنید.

20. توسط Adeel Qayum از خانه درآمد کسب کنید

business books

خلاصه داستان کتابهای تجاری: در کتاب تجاری Adeel Qayum از خانه درآمد کسب می کند ، او چگونه می تواند با ساختن یک تجارت آنلاین از خانه درآمد کسب کند. لیستی از 12 ایده تجاری را که می توانید امروز از شروع یک وبلاگ یا ایجاد یک تجارت Dropshipping شروع کنید ، کشف خواهید کرد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه محصولات را از خانه بفروشید یا چگونه یک فریلنسر باشید.

چرا این یکی از کتابهای لازم است: بسیاری از مردم می خواهند با ساختن یک تجارت در کنار ، از 9 تا 5 فرار کنند. آیا می خواهید از رفت و آمد فرار کنید یا وقت بیشتری را با بچه های خود سپری کنید؟این کتاب دقیقاً همان چیزی است که شما باید یاد بگیرید که چگونه یک تجارت مستقر در خانه ایجاد کنید.

کدام کتاب های تجاری زندگی شما را تغییر داده اند؟در زیر نظر بدهید!





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: