پیش بینی قیمت لینک زنجیره ای 2030: یک شکست کامل
نوشته شده توسط : Mihayloo

Chainlink logo against blue world map with images of pricing data – Photo: Shutterstock

Chainlink یک شبکه غیرمتمرکز از اوراکل های قیمت گذاری را اداره می کند - عکس: Shutterstock

فهرست

Chainlink چیست (LINK): جزئیات کلیدی

Chainlink (LINK) ارز دیجیتال بومی آزمایشگاه غیرمتمرکز شرکت اوراکل Chainlink Labs است. Chainlink که در جریان عرضه اولیه سکه طلا در سال 2017 عرضه شد، 32 میلیون دلار از طریق فروش 32 درصدی عرضه اولیه یک میلیارد LINK خود به دست آورد.

Chainlink یک شبکه غیرمتمرکز از بیش از 1000 اوراکل قیمت گذاری است که دارایی های دیجیتالی به ارزش بیش از 37 میلیارد دلار را در صدها پروژه مبتنی بر بلاک چین ارائه می دهد. در یک پست وبلاگ در 7 ژوئن 2022، Chainlink Labs برنامه‌های سهام‌داری Chainlink را برای نیمه دوم سال 2022 اعلام کرد. این برنامه‌ها به طور قابل توجهی کاربرد LINK را افزایش می‌دهند و این اعلام منجر به جهش 11 درصدی در ارزش Chainlink در بازارهای آزاد شد.

از تاریخ 10 ژوئن 15:30 BST (+1 UTC)، LINK در 8. 54 دلار با ارزش بازار 4. 1 میلیارد دلار در حال تغییر بود. حجم معاملات 24 ساعته 862. 7 میلیون دلاری بیش از 20 درصد از ارزش بازار را تشکیل می داد. به عنوان یک ارز دیجیتال با ارزش بالا، LINK از پشتیبانی صرافی های متمرکز سطح بالا از جمله Coinbase، Binance، FTX و KuCoin برخوردار است.

اوراکل چیست: خلاصه ای سریع

همانطور که قبلاً توسط Currency. com توضیح داده شد، اوراکل ها یک جزء کم ارزش و در عین حال حیاتی اکوسیستم بلاک چین، «به عنوان مجرای بین بلاک چین و دنیای «واقعی» عمل می کنند و نقاط داده را از منابع متعدد منتقل می کنند و آنها را به قراردادهای هوشمند می رسانند. برای انجام عملکردهای اساسی به این اطلاعات تکیه کنید.

اوراکل ها می توانند اطلاعات بلاک چین را در عمل از هر چیزی، از قیمت سهام گرفته تا آب و هوا، تغذیه کنند، اگرچه آنها معمولاً با داده های قیمت گذاری سروکار دارند. از آنجایی که دریافت درست این اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است، اوراکل ها تمایل دارند داده ها را از منابع متعدد قبل از انتقال اطلاعات به بلاک چین جمع آوری کنند.

در حالی که امکان کدنویسی اوراکل های خود وجود دارد، بسیاری از توسعه دهندگان از خدمات Chainlink یا اشخاص ثالث مشابه استفاده می کنند. مشتریان Chainlink شامل پلتفرم های مالی غیرمتمرکز Aave و Compound، پروتکل مشتقات Synthetix و استیبل کوین وثیقه Paxos هستند.

آخرین اجرا: ژوئن 2022

صرف نظر از چشم‌انداز بلندمدت ChainLink، این ارز دیجیتال در حال حاضر در یک بازار نزولی طولانی گیر کرده است. از آنجایی که بیت‌کوین همچنان سرمایه‌گذاران را ناامید می‌کند، بازار گسترده‌تر آلت‌کوین خبرهای مثبت کمی دارد. شاخص ترس و طمع کریپتو به طور دقیق وضعیت نامطلوب بازار را منعکس می کند.

Fear and Green Index gauge showing extreme fear – Source: alternative.me

سرمایه گذاران Crypto در ژوئن سال 2022 مبهوت هستند - منبع: جایگزین.

از آنجا که در سپتامبر 2021 ، لینک به طور مداوم پایین ترین سطح پایین را ارسال کرده است و در دسامبر 2021 زیر 16 دلار کاهش یافته است ، در ژانویه 2022 ، زیر 13. 50 دلار ، 11. 50 دلار در فوریه و 5. 50 دلار در ماه مه.

اعلامیه های زنجیره ای زنجیره ای زنجیره ای منجر به صعود در ماه ژوئن شد. همانطور که در بالا گزارش شده است ، یک نقشه راه تازه منتشر شده که در 8 ژوئن ویژگی های به روز شده به روز شده را تشریح می کند ، افزایش 11 درصدی را تشویق می کند ، و از افزایش 2 درصدی بازار گسترده تر برخوردار است.

اما عملکرد کلی با خواندن میانگین متحرک (MA) در حال حرکت نشان داده شد. آب پاک بین MA 50 روزه و 100 روز MA پس از یک صلیب نزولی در 6 دسامبر 2021 باقی مانده است.

Daily candlestick chart of Chainlink’s performance – Source: currency.com

لینک در یک پایین آمدن با دم بلند گیر کرده است-منبع: Currency. com

عوامل خارجی می توانند به فشار رو به پایین بر روی زنجیره لینک ادامه دهند. عملکرد زیرکانه بیت کوین در سال 2022 محیطی نامشخص را برای فضای Altcoin ایجاد کرد و باعث شد تا سرمایه گذاران موقعیت های رمزنگاری خود را دوباره ارزیابی کنند.

اما Chainlink همچنین اصول اساسی اساسی دارد. به عنوان یک ارائه دهنده برتر Oracle Blockchain ، این پروژه می تواند در دراز مدت از علاقه پایدار برخوردار باشد. بیایید نگاهی به پیش بینی قیمت ChainLink بیندازیم تا ببینیم چه چیزی در فروشگاه است.

پیش بینی قیمت های زنجیره ای 2030

براساس برآوردهای PricePrediction ، میانگین ارزش ChainLink در دسامبر 2030 188. 11 دلار خواهد بود. اگر سکه به خصوص عملکرد خوبی داشته باشد ، می تواند تا پایان سال به 221. 04 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ChainLink DigitalCoin برای سال 2030 با تخمین متوسط 38. 95 دلار ، بین حداکثر هدف 40. 48 دلار و حداقل هدف 37. 91 دلار تعیین شده است. DigitalCoin در حال حاضر نسبت به ChainLink نسبتاً خنثی است. از 26 شاخص فنی که برای پیش بینی قیمت زنجیره ای استفاده می شود ، نه امتیاز به یک استراتژی فروش و 11 به یک استراتژی خرید ، در حالی که 9 مورد خنثی هستند.

طبق پیش بینی قیمت پیوند Technewsleader برای سال 2030 ، این نشانه می تواند به طور متوسط 187. 01 دلار ارزش داشته باشد. حداکثر تخمین پیش بینی شده با 213. 35 دلار تعیین شده است ، در حالی که حداقل ارزش پیش بینی 181. 96 دلار است.

پیش بینی قیمت سکه پیش بینی قیمت زنجیره ای برای 2030 ارز تعیین شده با 36 دلار مسطح است.

بنابراین با قرار دادن اهداف قیمت ، ChainLink در سال 2030 چه ارزش خواهد داشت؟هدف متوسط در بین چهار پیش بینی کننده 112. 51 دلار است. دستیابی به این هدف باعث بازده 1217 ٪ سرمایه گذاری برای خریداران امروز می شود.

چند لینک زنجیره ای وجود دارد؟

در حال حاضر 467،009،549 پیوند در گردش در برابر حداکثر عرضه یک میلیارد نشانه وجود دارد.

آیا Chainlink سرمایه گذاری خوبی است؟

اگرچه نمی‌توان دانست که Chainlink در سال‌های آینده کجا خواهد بود، پیش‌بینی‌کنندگان دیجیتال انتظار بازدهی نسبتاً قوی برای Chainlink دارند که میانگین بازدهی 2030 را 1217٪ نشان می‌دهد. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که این تخمین ها صرفاً حدس و گمان هستند و توصیه مالی واقعی را تشکیل نمی دهند.

Chainlink در سال 2030 چه ارزشی خواهد داشت؟

اکثر پیش‌بینی‌های قیمت فکر می‌کنند LINK نتایج بلندمدت نسبتاً مناسبی را منتشر خواهد کرد. در حالی که برخی از آنها بیشتر از سایرین صعودی هستند، میانگین پیش‌بینی قیمت Chainlink در میان پیش‌بینی‌گران، بازگشت احتمالی 1217 درصدی سرمایه‌گذاری را نشان می‌دهد.

آیا قیمت توکن LINK می تواند به 10000 دلار برسد؟

هیچ پیش بینی انتظاری ندارد که Chainlink به 10000 دلار برسد. دستیابی به این قیمت به Chainlink یک تریلیون دلار + ارزش گذاری می دهد.

Q Chainlink چقدر می تواند بالا برود؟

صعودی ترین پیش بینی قیمت Chainlink برای سال 2030، 221. 04 دلار است که حداکثر برآورد PricePrediction است. میانگین هدف بین چهار پیش بینی در حال حاضر 112. 51 دلار است. دستیابی به این قیمت هدف می تواند 1217 درصد بازدهی را برای سرمایه گذاران امروزی ایجاد کند.

بیشتر خواندن

مطالب ارائه شده در این وب سایت فقط برای اهداف اطلاعاتی است و نباید به عنوان تحقیق سرمایه گذاری یا مشاوره سرمایه گذاری تلقی شود. هر نظری که ممکن است در این صفحه ارائه شود، یک دیدگاه ذهنی نویسنده است و توصیه ای از سوی Currency Com یا شرکای آن نیست. ما هیچ گونه تایید یا ضمانتی در مورد صحت یا کامل بودن اطلاعات ارائه شده در این صفحه نمی دهیم. با تکیه بر اطلاعات موجود در این صفحه، تصدیق می کنید که آگاهانه و مستقل عمل می کنید و تمام خطرات موجود را می پذیرید.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: