ارزهای رمزنگاری شده برای تماشای - هفته 25 دسامبر
نوشته شده توسط : Mihayloo

تجزیه بازار این هفته نگاهی عمیق به برخی از بزرگترین ارزهای رمزپایه ، نمودارهای آنها و آخرین اخبار برای درک بهتر از کجا ممکن است از اینجا می رود.

با بسته شدن سال 2022 ، زمان خوبی است که نگاهی به آنچه در سال جاری رخ داده است ، نگاهی بیندازیم. این یک سال تاریخی برای رمزنگاری ها بود که هر کاری که می توانست اشتباه کند انجام داد.

فروپاشی اکوسیستم Terra Luna ، تغییر احساسات کلان ، افزایش تورم ، کلاهبرداری و رسوایی FTX و میلیاردها دلار از دست رفته برای سرمایه گذاران.

با وجود سال سخت ، رمزنگاری هنوز در اینجا است. به نظر می رسد که فقط در یک محیط بسیار تنظیم شده بهتر ادامه خواهد یافت.

هفت روز گذشته در بازارهای رمزنگاری در دوره تعطیلات بسیار آرام بوده است.

بیت کوین (BTC-USD) ، بزرگترین رمزنگاری شده توسط کلاه بازار ، هفته را با 0. 2 ٪ به پایان رساند.

با این حال ، برخی از بزرگترین Altcoins ضررهای بزرگی به همراه داشتند. برخی از آنها شامل Solana (Sol) ، پایین 9 ٪ ، Polkadot (DOT) ، 6 ٪ و Algorand (Algo) هستند که در هفت روز گذشته 9 ٪ کاهش یافته است.

به عنوان پیگیری آخرین مقاله ، این قطعه برای تماشای این هفته به ارزهای رمزنگاری می رسد: بیت کوین ، اتریوم (ETH-USD) ، Ripple (XRP-USD) و Litecoin (LTC-USD).

بیت کوین (BTC-USD)

همانطور که در بالا ذکر شد ، بیت کوین در هفته گذشته به سختی حرکت کرد.

در هنگام نوشتن ، بیت کوین در حدود 16800 دلار معامله می کند ، دقیقاً زیر سطح بحرانی 17000 دلار که اکنون به عنوان یک مقاومت عمل می کند. اگر بیت کوین نتواند بالاتر از آن سطح باشد و به پایین برگردد ، پشتیبانی بعدی برای تماشای آن 16000 دلار است. با این حال ، در صورتی که خریداران وارد بازارها شوند و بالاتر از 17000 دلار بشکنند ، مقاومت بعدی برای تماشای 18000 دلار است.

TradingView Chart

منبع: TradingView

اتریوم (ETH-USD)

Ethereum در هفته گذشته از بیت کوین قوی تر بود که 2. 6 ٪ افزایش داشت.

از هم اکنون ، اتریوم هنوز در یک الگوی ادغام قرار دارد و می توان به وضوح در نمودار روزانه مشاهده کرد که مقاومت فعلی با 1. 300 دلار است در حالی که پشتیبانی 1000 دلار است.

سطح پشتیبانی 1000 دلاری برای اتریوم بسیار مهم است ، زیرا نه تنها یک منطقه پشتیبانی قوی است که چندین بار مورد آزمایش قرار گرفته است ، بلکه تعدادی است که تأثیر روانی قوی بر بازرگانان دارد.

دومین رمزنگاری بزرگ توسط Cap Market در حدود 1،250 دلار معامله می شود. این خیلی دور از مقاومت آن با 1. 300 دلار نیست. اگر اتریوم بیش از 1300 دلار بشکند ، سطح مقاومت بعدی 1400 دلار خواهد بود. با این حال ، اگر فروشندگان دوباره کنترل خود را به دست بیاورند و قیمت زیر پشتیبانی 1000 دلار را رها کنند ، پشتیبانی اصلی بعدی برای تماشای آن 700 دلار است.

TradingView Chart

منبع: TradingView

Ripple (XRP-USD)

XRP با شایعات در مورد تصمیم در مورد Ripple vs. SEC که به دروغ می رسد ، قبل از مدیریت صعود به عقب ، زیر منطقه پشتیبانی خود با قیمت 0. 36 دلار شکست. از هم اکنون ، cryptocurrency با 0. 367 دلار معامله می شود.

در صورتی که فروشندگان قیمت را پایین بیاورند ، منطقه بعدی پشتیبانی برای تماشای آن 0. 33 دلار است. با این حال ، اگر گاوها به بازارها برگردند ، مقاومت بعدی برای باز نگه داشتن چشم برای 0. 40 دلار است. فقط یک استراحت بالاتر از آن سطح ممکن است یک صعود جدید برای XRP ایجاد کند.

TradingView Chart

منبع: TradingView

Litecoin (LTC-USD)

در نوشتن ، Litecoin در هفت روز گذشته حدود 9 ٪ افزایش یافته است. از دیدگاه فنی ، LTC اکنون بالاتر از یک منطقه پشتیبانی اصلی با قیمت 70 دلار است. اگر این سطح نگه داشته شود و خریداران دوباره وارد شوند تا بالاتر بروند ، سطح مقاومت بعدی برای تماشای باید 75 دلار باشد. با این حال ، اگر حرکت منفی در بازارهای رمزنگاری ادامه یابد ، منطقه پشتیبانی بعدی برای توجه به 57 دلار است.

TradingView Chart

منبع: TradingView

غذای آماده

هرچه به پایان سال نزدیک می شویم ، تجارت در همه بازارهای مالی کند می شود. این یک فرصت عالی برای مدتی از نمودارها ، لذت بردن از برخی اوقات با کیفیت در کنار عزیزانتان است و برای سال 2023 قوی تر می شوید. سال آینده شما را می بینید!

تفسیر نظرات در رسانه های اجتماعی و وبلاگ های مالی ، تمایز بین پتانسیل رشد واقعی و اعتیاد به مواد مخدره خالص را غیرممکن می کند.

برای یک دهه گذشته ، ما فناوری را توسعه داده و کامل کرده ایم که به منظور کمک به سرمایه گذاران خصوصی ، دقیقاً مانند شما ، بهترین فرصت ها را با بیشترین پتانسیل صعودی در هر شرایط مالی پیدا کنید.

اخبار و تجزیه و تحلیل بیشتر در مورد NASDAQ

Three EV Stocks to Consider as Tesla’s (NASDAQ:TSLA) Downslide Continues

اخبار و تجزیه و تحلیل بیشتر در مورد NASDAQ

Three EV Stocks to Consider as Tesla’s (NASDAQ:TSLA) Downslide Continues

Why Alphabet Stock (NASDAQ:GOOGL) is Cheap Despite Slowing Economy

Riding the Polygon Wave, Here Comes Web3 India

آخرین خوراک خبری

Tipranks یک ابزار تحقیقاتی جامع است که به سرمایه گذاران کمک می کند تا تصمیمات سرمایه گذاری بهتر و مبتنی بر داده را بگیرند.

سلب مسئولیت: عملکرد امتیاز هوشمند TipRanks بر اساس نتایج بک تست شده است. عملکرد بک تست شده نشانگر نتایج واقعی آینده نیست. نتایج منعکس کننده عملکرد استراتژی است که از لحاظ تاریخی به سرمایه گذاران ارائه نشده است و نشان دهنده بازدهی نیست که هر سرمایه گذار واقعاً به آن دست یافته است. نتایج بک‌آزموده‌شده با استفاده از یک مدل ساخته‌شده بر اساس داده‌های تاریخی و بر اساس مفروضات جدایی‌ناپذیر مدل که ممکن است قابل آزمایش باشند یا نباشند و در معرض ضرر هستند، محاسبه می‌شوند. مفروضات کلی عبارتند از: شرکت XYZ می توانست اوراق بهادار توصیه شده توسط مدل را خریداری کند و بازارها به اندازه کافی نقد شوند که امکان انجام کلیه معاملات را فراهم کند. تغییرات در این مفروضات ممکن است تأثیر با اهمیتی بر بازده های بک تست ارائه شده داشته باشد. مفروضات خاصی برای اهداف مدل سازی مطرح شده است و بعید است که محقق شود. هیچ گونه اظهارنظر و ضمانتی در مورد منطقی بودن مفروضات داده نمی شود. این اطلاعات فقط برای اهداف توضیحی ارائه شده است. عملکرد بک تست شده با بهره مندی از آینده نگری توسعه یافته و دارای محدودیت های ذاتی است. به طور خاص، نتایج پس‌آزمایش‌شده معاملات واقعی یا تأثیر عوامل اقتصادی و بازار با اهمیت را بر فرآیند تصمیم‌گیری منعکس نمی‌کنند. از آنجایی که معاملات واقعاً انجام نشده است، نتایج ممکن است تأثیر برخی از عوامل بازار، مانند کمبود نقدینگی، را در صورت وجود، کمتر یا بیش از حد جبران کرده باشد و ممکن است تأثیری را که برخی از عوامل اقتصادی یا بازار ممکن است داشته باشند، منعکس نکند. در فرآیند تصمیم گیریعلاوه بر این، بک‌آزمایی به متدولوژی انتخاب امنیت اجازه می‌دهد تا زمانی که بازده گذشته به حداکثر برسد، تنظیم شود. عملکرد واقعی ممکن است به طور قابل توجهی با عملکرد بک تست شده متفاوت باشد. نتایج بک‌آزمایی‌شده برای منعکس‌کننده سرمایه‌گذاری مجدد سود سهام و سایر درآمدها تنظیم می‌شوند و، به استثنای مواردی که در غیر این صورت مشخص شده است، کارمزد ناخالص ارائه می‌شود و در صورت وجود، تأثیر هزینه‌های معامله، کارمزد مدیریت، کارمزد عملکرد یا مخارج را شامل نمی‌شود. لطفاً توجه داشته باشید که تمام ملاحظات نظارتی در مورد ارائه هزینه ها باید در نظر گرفته شود. هیچ موجودی نقدی یا جریان نقدی در محاسبه لحاظ نشده است.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: