بررسی Robinhood
نوشته شده توسط : Mihayloo

Robinhood

Robinhood یک کارگزاری است که خدمات آن در اطراف سیستم عامل های تجارت موبایل و آنلاین متمرکز است. یکی از جاذبه های اصلی Robinhood فقدان کامل هزینه های کمیسیون برای کلیه خریدها و فروش سهام های ذکر شده در ایالات متحده ، گزینه ها ، صندوق های مبادله ای مبادله (ETF) و ارزهای رمزنگاری شده است. از سوی دیگر ، این مشاوره انسانی را ارائه نمی دهد و خدمات به مشتری محدود را ارائه می دهد و جذابیت آن را برای سرمایه گذاران آغاز یا تازه کار محدود می کند.

با این حال ، بزرگترین محدودیت برای تجدید نظر آن ممکن است دادخواستی باشد که این شرکت را در اوایل سال 2021 درگیر کرد و همچنین بررسی های مربوط به کنگره و تنظیم کننده های فدرال ، همه ناشی از درام Gamestock است.[در زیر زیر "Robinhood: Catch Catch" مشاهده کنید]. طبق گزارش ها ، این درام باعث ایجاد چندین علاقه بزرگ وال استریت برای ضرر و زیان گسترده و تعدادی از سرمایه گذاران خرده فروشی برای رزرو ثروت شد.

در یک درام غیر مرتبط ، Robinhood در سال 2021 با 70 میلیون دلار جریمه در سال 2021 مربوط به قطع سیستم ها از سال 2021 قرار گرفت. این بزرگترین جریمه ای بود که تاکنون توسط سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی صادر شده است.

هم اتاقی های پیشین استنفورد ولاد ترنف و بایجو بات در سال 2014 پس از ساخت شرکت های مالی خود ، Robinhood را تأسیس کردند. همانطور که امروز ایستاده است ، این شرکت به طور مستقل متعلق به آن است و مدیر عامل Tenev و Bhatt ، CCO Scott Friedman و Coo Nate Rodland آن را اجرا می کنند.

نمای کلی Robinhood
طرفداران - برنامه موبایل بسیار دارای امتیاز - سهام رایگان ، گزینه ، ETF و Cryptocurrency
منفی - هیچ مشاور انسانی - پشتیبانی از مشتری ضعیف
بهترین برای -معامله گران موبایل و آنلاین-سرمایه گذاران خودکفا
اشکالاتی - فاقد تعامل انسان است

هزینه های زیر Robinhood

Robinhood کمیسیون های رایگان را برای همه اوراق بهادار در لیست ایالات متحده ، از جمله سهام ، گزینه ها ، ETF ها و ارزهای رمزنگاری تبلیغ می کند. این سیاست فراتر از مرزهای آمریکا گسترش نمی یابد ، زیرا اوراق بهادار با لیست خارجی خواستار 50 دلار هزینه برای هر تجارت است. همچنین ، اگر از طریق یک کارگزار خارج از تلفن تجارت کنید ، نرخ هر تجارت 10 دلار به شما پرداخت می شود.

این هزینه شما را به دلیل عدم تحرک هزینه نمی کند ، و همچنین هزینه اضافه کردن یا برداشت پول به حساب شما را پرداخت نمی کند.(این امکان را دارد که این امر را تأمین کند زیرا مدل تجاری شرکت هر بار که تجارت می کنید ، درآمد حاصل از کارگزاران شخص ثالث را ایجاد می کند ، و از آنچه به عنوان پیشنهاد شناخته می شود سود می برد/درخواست می شود تا 0. 01 دلار یا کمتر از هر سهم معامله شود.)معاملات حاشیه ای را برای کاربرانی که در Robinhood Gold ثبت نام می کنند ، ارائه می دهد. این سرویس 5 دلار در هر ماه هزینه دارد و وام های حاشیه ای با 5 ٪ نرخ بهره شروع می شود.

حداقل مقدار دارایی قابل سرمایه گذاری لازم برای تبدیل شدن به مشتری Robinhood وجود ندارد ، و همچنین اندازه حساب خاصی برای حفظ صلاحیت خود لازم نیست. در ابتدا ، تأمین اعتبار حساب شما نیز رایگان است. از آنجا که این یک شرکت مبتنی بر وب است ، Robinhood برای اظهارات الکترونیکی هزینه نمی کند.

با وجود ادعای سیاست تجارت آزاد ، هزینه ها مسئله ای برای Robinhood بوده است. در دسامبر سال 2020 ، کمیسیون اوراق بهادار و بورس گفت: یکی از "امتیاز فروش Robinhood به مشتریان [بین سال های 2015 و اواخر سال 2018] این بود که تجارت" کمیسیون رایگان "بود ، اما در بخش عمده ای از پرداخت غیرمعمول پرداخت آن برای نرخ جریان سفارش ، مشتریان Robinhood"سفارشات با قیمت هایی که پایین تر از قیمت های دیگر کارگزاران بودند ، اجرا شدند."Robinhood ، بدون پذیرش یا انکار یافته های SEC ، به دستور توقف و دسیست و مجازات مدنی 65 میلیون دلاری موافقت کرد.

لیست کامل هر یک از هزینه های Robinhood را در زیر مشاهده کنید:

حق الزحمه
نوع هزینه نرخ
کمسیون -اوراق بهادار لیست شده و بدون نسخه ایالات متحده (OTC): 0 دلار-اوراق بهادار ذکر شده خارجی: 50 دلار در هر تجارت-یوروکلر: 35 دلار در هر تجارت-کانادایی: 35 دلار برای هر تجارت-لغو امنیت خارجی/تنظیم تجارت: 15 دلار در هر تنظیم-کارگزار با کمک کارگزارمعاملات تلفنی: 10 دلار در هر تجارت
انتقال پول - نقل و انتقالات بانکی ورودی و خروجی: 0 دلار - انتقال سیم داخلی: 25 دلار - انتقال سیم بین المللی: 50 دلار (هزینه های اضافی احتمالی) - تحویل چک شبانه داخلی: 35 دلار - بازپرداخت/فراخوان/پرداخت و توقف: 30 دلار
انتقال حساب - ورودی: 0 دلار - خروجی: 75 دلار (هزینه ACAT)
نگهداری - اظهارات الکترونیکی: 0 دلار - بیانیه های مقاله: 5 دلار - تأیید مقاله: 2 دلار - نامه داخلی شبانه: 35 دلار - نامه بین المللی یک شبه: 50 دلار
متفاوتی - حساب های محدود: 10 دلار به علاوه کمیسیون - پردازش اوراق بهادار بی ارزش: 30 دلار (هزینه های اضافی احتمالی) - اقدام داوطلبانه شرکت ها/انتخابات: 50 دلار
تنظیم کننده - هزینه های SEC: 13 دلار به ازای هر 1 میلیون دلار اصلی - هزینه فعالیت تجارت: 0. 000119 دلار در هر سهم

صرف نظر از برنامه هزینه Robinhood ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) هزینه های خود را برای معاملات سهام پرداخت می کنند. SEC برای هر 1 میلیون دلار اصلی (به نزدیکترین پنی) 13 دلار هزینه می کند. FINRA با حداکثر 5. 95 دلار 0. 000119 دلار برای هر سهم (گرد به نزدیکترین پنی) شارژ می کند.

خدمات و ویژگی های Robinhood

خدمات و ویژگی های Robinhood
ویژگی/سرویس جزئیات
طلای خاردار - حساب حاشیه - دسترسی به صندوق فوری - افزایش قدرت خرید
رمزنگاری Robinhood -بدون کمیسیون-دسترسی به صندوق فوری-در 25 ایالت موجود است: AK ، AR ، CA ، CO ، FL ، GA ، IN ، IA ، MA ، MI ، MS ، MO ، MT ، NJ ، NM ، OK ، PA ، RI ،SD ، TN ، TX ، UT ، VA ، WI & WY
منابع آموزشی - مرکز راهنمای آنلاین - مجموعه مقالات ، نکات و سایر اطلاعات

Robinhood Gold خدمات حق بیمه Robinhood است که با هزینه اضافی در دسترس است ، اگرچه 30 روز اول شما رایگان است. این امر مزایای زیادی را برای مشتریان باز می کند ، مانند افزایش قدرت خرید با وام گرفتن از Robinhood ، ساعات معاملات طولانی ، سپرده های فوری بزرگتر و دسترسی فوری به وجوه پس از فروش سهام. برای مشتریانی که زیر 50،000 دلار وام می گیرند ، فقط یک هزینه ماهانه وجود دارد. اگر بیش از 50،000 دلار وام بگیرید ، 5 ٪ قابل توجه APR را متحمل خواهید شد.

Robinhood در تلاش برای ادامه کار با روندهای سرمایه گذاری مدرن ، یک سرویس cryptocurrency به نام Robinhood Crypto ایجاد کرده است. این یک روش مناسب برای مشتریان برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین فراهم می کند. این سرویس مشابه بقیه محصولات خود ، در کمیسیون های 0 دلار و دسترسی فوری به پول شما ثابت است.

سرمایه گذاران موفق سرمایه گذاری را ادامه می دهند ، که به Robinhood انگیزه ای برای آموزش پایگاه مشتری خود می دهد. وب سایت Robinhood دارای مجموعه ای قوی از مقالات و سایر مطالب است که می تواند به شما کمک کند تا از خدمات آن ، انواع سرمایه گذاری خاص ، استراتژی های سرمایه گذاری و موارد دیگر آگاهی بیشتری پیدا کنید. البته ، شما همچنین می توانید برای مشاوره سرمایه گذاری با یک مشاور مالی مشورت کنید.

تجربه آنلاین Robinhood

Robinhood

Robinhood ریشه در حوزه سرمایه گذاری موبایل دارد ، اما این شرکت به سرعت فهمید که به یک پلتفرم آنلاین نیز احتیاج دارد. در سال 2017 ، این شرکت این سرویس را با تلاش برای تقلید از برنامه های موبایل موفق خود منتشر کرد و روش دیگری را ایجاد کرد که مشتریان بتوانند به حساب خود نگاه کنند و سرمایه گذاری کنند. حساب آنلاین شما شامل تعدادی از قدرتها است که هدف آن ساده تر و ساده تر کردن فرآیند خرید است.

به عنوان مثال ، شما می توانید سری سهام را که Robinhood به طور مناسب "مجموعه ها" می نامند ، مشاهده کنید. اینها در برخی از دسته های منحصر به فرد سازماندهی شده اند - به عنوان مثال ، آنهایی که توسط مدیر عاملان زن ساخته شده اند ، یا مواردی که در حوزه سرگرمی هستند. در تلاش برای کمک به شما در اتو کردن سرمایه گذاری های بیشتر ، Robinhood میانگین قیمت دیگری را که سایر مشتریان در آن سهام خریداری کرده اند به همراه لیست خرید مرتبط ارائه می دهد. قبل از سرمایه گذاری ، می توانید تجزیه و تحلیل های وال استریت و مورنینگستار از یک سرمایه گذاری را به همراه گزارش های درآمد یک شرکت خاص برای دو سال قبل و هر خبر مربوط به آن مشاهده کنید.

تجربه موبایل Robinhood

Robinhood

Robinhood به عنوان یک سرویس تلفن همراه آغاز شد، بنابراین جای تعجب نیست که این قوی ترین بخش تجارت آن است. مشتریان فعلی و سابق Robinhood ظاهراً همین احساس را دارند، زیرا این برنامه به ترتیب در فروشگاه‌های اپل و اندروید رتبه‌بندی ۴. ۸ و ۴. ۷ ستاره را دریافت کرده است. در حقیقت، اپل در سال 2015 جایزه معتبر طراحی را به رابینهود اعطا کرد و آن را به اولین اپلیکیشن مالی تبدیل کرد که این جایزه را دریافت کرد.

این برنامه به شما امکان می دهد سهام و سایر سرمایه گذاری ها را خریداری کنید. همچنین توانایی دسترسی به اطلاعات عمیق سرمایه‌گذاری، مانند نمودارهای عملکرد گذشته، اخبار، میانگین قیمت‌ها و «مجموعه‌های» فوق‌الذکر را حفظ می‌کند.

پشتیبانی مشتری Robinhood

متأسفانه، Robinhood از نظر خدمات مشتری چیز زیادی ارائه نمی دهد. در واقع، خط پشتیبانی تلفنی را اجرا نمی کند و مکان فیزیکی ندارد. این امر سرعت پاسخگویی شرکت را به شدت محدود می کند. نزدیکترین پیشنهاد برای پشتیبانی مستقیم، سرویس بلیط Robinhood است که می توانید آن را در مرکز راهنمایی آنلاین آن بیابید. با این حال، این آخرین راه حل است، زیرا شرکت محتوا و استراتژی های عیب یابی را برای کمک به شما در کشف مسائل به تنهایی ارائه می دهد.

رابینهود برای چه کسی است؟

در حالی که Robinhood لزوماً نیازی به داشتن تجربه سرمایه گذاری کافی قبل از پیوستن ندارد، اگر توانایی این را داشته باشید که یک سرمایه گذار مستقل باشید بسیار مفید است. به غیر از برخی محتوای آموزشی سبک در وب سایت خود، این شرکت نمایندگان مشاوره ای برای کمک به شما در انتخاب سرمایه گذاری ندارد.

با توجه به اینکه رابینهود یک شرکت کارگزاری مبتنی بر موبایل و اینترنت است، سرمایه‌گذاران احتمالی باید از نظر فن‌آوری سواد داشته باشند. Robinhood شعبه های فیزیکی ندارد که بتوانید از آنها بازدید کنید. اپلیکیشن و وب سایت این شرکت در تمام 50 ایالت و واشنگتن، دی سی، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده در دسترس است.

رابینهود چگونه مقایسه می شود؟

البته، تقریباً غیرممکن است که ساختار هزینه ای را پیدا کنید که به اندازه Robinhood ظاهر 0 دلاری داشته باشد. بنابراین به‌طور قابل‌توجهی هزینه‌های معاملات سهام مرتبط با تقریباً هر شرکت کارگزاری را که در مقابل آن قرار می‌دهید، شکست خواهد داد. این در جدول زیر مشهود است، زیرا میانگین هزینه‌های 6. 95 دلاری E-Trade و Merrill Edge در مقایسه با پیشنهادات بدون هزینه Robinhood برجسته است.

از طرف دیگر ، حداقل سرمایه گذاری کمتر متداول است. Robinhood از این شرط غایب است ، اما این لزوماً نباید یک عامل تعیین کننده باشد که چرا آن را از طریق کارگزار دیگری انتخاب می کنید. درعوض ، بیشتر به سمت ستون "بهترین برای" زیر نگاه کنید تا بینش بیشتری کسب کنید که در آن بهترین کار برای شما باشد.

مقایسه کارگزاری
کارگزاری هزینه کمترین بهترین برای
رابین هود $0 $0 -معامله گران موبایل/آنلاین-سرمایه گذاران خودکفا
دوره الکترونیکی 6. 95 دلار 500 دلار - کسانی که اغلب تجارت می کنند - هرکسی که خدمات قوی مشتری را ترجیح می دهد
لبه مریل 6. 95 دلار $0 - دارندگان حساب Bank of America - ناخواسته های پشتیبانی مشتری

Robinhood: صید چیست؟

گرچه به نام Robinhood ، گره ای به یک کماندار افسانه ای انگلیسی که به نمایندگی از موضوعات فقیربانی خود با کلانتر ثروتمند ناتینگهام مبارزه می کرد ، شهرت آن به عنوان یکی از دوستان سرمایه گذاران کوچک در اواخر ژانویه سال 2021 کاهش یافت. این زمانی است که Robinhood مشتریان را محدود می کند - یعنی سرمایه گذاران کوچک- از خرید سهام Gamestock. خریدهای سنگین این مشتریان در حال حرکت کوتاه بی سابقه ای بودند که بسیاری از مشتریان Robinhood را قادر ساخت تا سرانجام بدهی های بزرگ را بپردازند و برای اولین بار تحرک رو به بالا را تجربه کنند. البته دستاوردهای آنها به هزینه صندوق های پرچین قدرتمند که تلاش ناکام برای کوتاه کردن سهام Gamestock به پایان رسید ، به پایان رسید و هزینه آنها میلیارد ها دلار شد. تصمیم Robinhood برای محدود کردن خریدهای Gamestock مشتریان ، خونریزی مالی صندوق های تامینی را محدود کرده و توانایی مشتریان خود را برای سودآوری از فشار کوتاه خود محدود می کند.

اقدامات Robinhood برانگیختگی ملی را برانگیخت: سناتور تد کروز ، R-Texas و Alexandria Ocasio-Cortez ، D-N. Y. ، هر دو مدیرعامل این شرکت را پاره کردند. الون مسک عمل Robinhood را به عنوان خیانت ریاکارانه به حوزه انتخابیه مطرح خود مسخره کرد. برخی دیگر آنچه را که به نظر می رسید مانند تبانی با پول بزرگ است ، رد کردند.

در کمال تعجب هیچ کس ، این دادخواست را برانگیخت: تا اواسط ماه فوریه ، این مشتریان خرده فروشی بیش از 90 دادخواست علیه Robinhood تشکیل داده بودند.

کنگره با احضار مدیران Robinhood و Melvin برای شهادت در 18 فوریه پاسخ داد و انتظار می رفت که هر دو شرکت انکار کنند که آنها به آسیب رساندن به سرمایه گذاران خرده فروشی GameStock تبانی داشتند. علاوه بر این ، کنگره مدیران Citadel و Reddit را برای شهادت در مورد این موضوع آورد. کیت گیل ، عضو R/Wallstreetbets که قبل و در طول فشار کوتاه تاریخی صحبت می کرد ، کیت گیل معروف به "Roaring Kitty" بود.

در ادامه شهادت کنگره ، بسیاری از منتقدین تصمیم Robinhood را برای محدود کردن معاملات به وابستگی آن به سازندگان بازار که سفارشات خرید و فروش مشتریان را انجام می دهند ، نسبت دادند. مهمترین این سازندگان بازار اوراق بهادار Citadel است که متعلق به میلیاردر کن گریفین است. اوراق بهادار Citadel بخش بزرگی از درآمد Robinhood را تشکیل می دهد. نکته قابل توجه ، گریفین همچنین صاحب صندوق پرچین Citadel LLC است ، که یک ثروت کوچک را صرف وثیقه یک صندوق پرچین دیگر کرد که یکی از بازنده های اصلی در فشار کوتاه Gamestock بود. به عبارت دیگر ، هنگامی که وفاداری ها فاش شد ، Robinhood معلوم شد که برای کلانتر ناتینگهام کار می کند - یعنی استقرار وال استریت. برای بسیاری از ناظران ، ظن بیش از حد قابل قبول به نظر می رسید.

این که آیا Robinhood آسیب های شهرت طولانی مدت را متحمل می شود ، هنوز دیده نمی شود. حداقل ، مشتریان باید بدانند که Robinhood ممکن است بار دیگر ترمزها را در سرمایه گذاری شما قرار دهد.

Robinhood: خط پایین

اگر می خواهید برای خرید یک سرمایه گذاری به طور مداوم از یک کارگزار خودداری کنید ، ماهیت خودکفا Robinhood احتمالاً جذاب است. البته ، این بدون مشکلات آن به وجود نمی آید. در صورت داشتن هرگونه مشکل یا سؤالات خاص ، دسترسی به پشتیبانی مشتری دشوار است.

هیچ چیز وعده داده نمی شود وقتی که فرصتی برای سرمایه گذاری دارید ، اما بدون شک Robinhood شما را در یک وضعیت محکم قرار می دهد که برای موفقیت زاویه دار است. بین سهام بدون کمیسیون Robinhood و معاملات گزینه ها و حضور چشمگیر موبایل و آنلاین ، مشتریان بیش از پتانسیل کافی برای صعود مالی فراهم می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: