چه موقع برای خرید و فروش در فارکس؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

چگونه بدانیم چه موقع در فارکس چه موقع خرید و فروش می کنیم؟این سوال میلیاردها دلار است!

جواب ساده است. هیچ زمان مناسبی برای خرید یا فروش هر دارایی وجود ندارد ، یا هیچ استراتژی کاملی وجود ندارد که بتواند شما را به راحتی به سود خود برساند. معامله گران می توانند با استفاده از ناکارآمدی بازار ، الگوی مخفی را پیدا کنند یا از مزایای آن استفاده کنند. بر اساس محققان علمی ، ترکیبی از تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی بیشترین سود را در دراز مدت به ارمغان می آورد. اما در عمل و تجربه معاملاتی من ، با معامله گران آشنا شدم که سودهای زیادی را با استفاده از معاملات روزانه ، روشهای مقیاس گذاری ، داوری ، معاملات با فرکانس بالا و غیره ایجاد کردند ، بنابراین چارچوب و سبک زمانی معاملاتی برای موفقیت در تجارت مهم نیست.

اگر می خواهیم ابتدا یاد بگیریم که ابتدا چه زمانی در Forex بخریم و بفروشیم ، باید شرایط پایه را بدانیم.

خرید و فروش در فارکس به معنی است

هنگامی که نوبت به خرید و فروش جفت در فارکس می رسد ، این امر مستلزم تخمین قدردانی یا استهلاک در مورد ارزش یک نوع ارز در مقایسه با نوع دیگری از ارز است. این ممکن است شامل استفاده از تجزیه و تحلیل اساسی یا حتی یک تحلیل فنی برای تصمیم گیری در مورد انجام تجارت باشد. هنگامی که متوجه شد که این توسعه یافته است ، معامله گر جنبه های دیگری را در نظر خواهد گرفت. فکر کردن به سطح ورود و خروج اولیه ، همراه با موضوعات مربوط به مدیریت ریسک بسیار مهم است. در مورد اینکه خوب است در روند خرید و فروش در فارکس شرکت کنید ، به جفت ارز برای EUR/USD توجه نمی شود. اگر می خواهید جفت ارز EUR/USD را انجام دهید ، در صورت افزایش ارزش یورو ، به احتمال زیاد سود کسب می کنید ، این بدان معنی است که در هنگام فروش تجارت ، افزایش دلار افزایش می یابد. این همچنین براساس کمیسیون و سایر هزینه های مرتبط است که از مبلغ به دست آمده کسر می شود. یک معامله گر در این سناریو درگیر خرید یورو و انجام فروش دلار در همان جلسه است. به عنوان مثال ، یک معامله گر فنی می تواند استراتژی خاص خود را داشته باشد. برای این سناریو ، مشخص شده است که استفاده از دیدگاه فنی وجود دارد. سطح ورودی نشان داد که الگوی شمعدان ستاره صبحگاهی یک نقطه ورود احتمالی را به تصویر می کشد ، که با استفاده از نشانگر RSI که سیگنال را نشان می دهد نشانگر بیش از حد است ، پشتیبانی می شود. سطح خروج پس از آن براساس استفاده از سطح قیمت گذاری اولیه برای تعیین سطح سود حاصل از آن بود.

از نظر مسائل مربوط به خرید و فروش معاملات در بازارهای فارکس، نمی توان انکار کرد که معامله گران دارای سبک ها و رویکردهایی متمایز از یکدیگر هستند. این بر این اصل استوار است که بازار فارکس دارای سطح نقدینگی بالایی در مقایسه با بسیاری از بازارهای دیگر در جهان است. این بدان معناست که حقیقت این است که تنها یک راه برای انجام معاملات در فارکس وجود ندارد.

چگونه بفهمیم چه زمانی باید فارکس بخریم و بفروشیم؟

هر استراتژی معاملاتی باید در یک دوره زمانی طولانی مورد آزمایش قرار گیرد و تنها در این صورت معامله گران می توانند بهترین سطح قیمت و بهترین دوره های زمانی را برای خرید یا فروش هر دارایی تعریف کنند. درک زمان انجام خرید و فروش معاملات بر اساس چندین عنصر است. اما واقعیت این است که به نظر می‌رسد در چنین مواقعی که بازارها به دلیل ارتباط با سطح ریسک افزایش یافته، سطح بالاتری از نوسان را تجربه می‌کنند، افزایش می‌یابد.

هنگام معامله بلندمدت چه زمانی بخریم و چه زمانی بفروشیم؟

در خرید و فروش زمان، تأثیر زیادی بر رویدادهای سیاسی وجود دارد. اگر دولتی بی‌ثباتی را تجربه می‌کند، وجود فساد سیاسی یا حتی تغییراتی که در چارچوب دولت انجام می‌شود، می‌تواند بر ارزش یک جفت ارز تأثیر بگذارد. علاوه بر این، سیاست اقتصادی در اینجا نقش اساسی دارد. بسیاری از معامله‌گران در فارکس مراقب نرخ‌های بیکاری، سیاست‌های پولی، تولید ناخالص داخلی و سیاست‌های مالی هستند که بر ارزش جفت ارز تأثیر می‌گذارند. در نهایت، تجزیه و تحلیل تکنیکال نیز به عنوان یک اثر نگهدارنده قوی بر تعیین ارزش جفت ارز شناخته می شود. کسانی که معامله‌گران فنی در نظر گرفته می‌شوند ترجیح زیادی برای سطوح قیمت‌گذاری اولیه در جایی که حمایت و مقاومت وجود دارد، دارند. آنها همچنین به روندها و سایر شاخص های ارزشمند توجه می کنند تا پایه ای برای انجام معاملات در فارکس به دست آورند.

بنابراین چگونه تصمیمات تجاری را اتخاذ خواهید کرد؟قاعده ساده است زیرا شما یک معامله گر، باید تخمین یا پیش بینی کنید که چگونه عوامل اساسی در آینده تأثیر خواهند داشت. نیازی نیست که برنامه شما درست باشد، بلکه باید لبه شما باشد، نیاز شما به داشتن نظر. مشاهده شما، نظر شما مهم است. جورج سوروس در کتاب‌های خود از توانایی سرمایه‌گذاران برای تصور رویدادهای آینده در بازار مالی صحبت می‌کند. بازار به اخبار خوب واکنشی نشان نخواهد داد زیرا خبر خوب است. اگر انتظارات آتی خوب یا بهتر از حد انتظار باشد، قیمت بازار واکنش نشان خواهد داد. در اینجا ما در مورد روند اصلی، روند چند هفته ای - معاملات بلند مدت صحبت می کنیم.

قانون بعدی این است که هنگام انتخاب زمان مناسب برای خرید یا فروش، باید چندین محرک داشته باشید. اگر تحلیل فاندامنتال یک چیز را نشان داد و قیمت جهت مخالف را نشان داد - باید منتظر بمانید. ایوان، شما از تحلیل تکنیکال و اندیکاتورها استفاده می کنید تا ببینید آن اندیکاتورهای مختلف یک جهت را نشان می دهند. به عنوان مثال، شما می خواهید ببینید که نوسانگر، شاخص حجم و واگرایی شما یک جهت را قبل از ورود به تجارت نشان می دهد. البته بستگی به استراتژی شما دارد.

زمانی که معاملات کوتاه مدت معامله می کنید چه زمانی بخرید و چه زمانی بفروشید

در این حالت تحلیل بنیادی تاثیر کمتری دارد و تحلیل تکنیکال تاثیر بیشتری بر تصمیم شما دارد. تحلیل فاندامنتال معامله گر صبوری می خواهد که آماده است هفته ها برای کسب سود منتظر بماند. مهمترین چیز در معاملات کوتاه مدت، مجله معاملاتی است که در آن لحظاتی را که بیشترین اشتباهات را مرتکب می شوید، می نویسید. بهترین رویکرد این است که یاد بگیرید چه زمانی معامله نکنید. من معامله گران کوتاه مدتی را می شناسم که دوست ندارند در روزهای دوشنبه یا جمعه یا در رویدادهای مهم در طول جلسه آسیایی معامله کنند. هر استراتژی شخصیت معاملاتی زمان بندی بد معاملاتی خود را دارد و ما باید یاد بگیریم که از زمان بد معامله برای استراتژی خود جلوگیری کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: