نحوه شروع یک تجارت هماهنگ کننده معاملات املاک و مستغلات
نوشته شده توسط : Mihayloo

لیست اسناد و وظایف لازم برای انجام معامله املاک و مستغلات همچنان در حال رشد است. در پاسخ ، خدمات یک هماهنگ کننده معاملات املاک و مستغلات-یا "TC" به طور خلاصه-به طور فزاینده کلید بسته شدن موفق و به موقع هستند.

این اعتماد به نفس فزاینده به هماهنگ کنندگان با تجربه به بسیاری از متخصصان املاک و مستغلات کمک کرده است تا شرکت هماهنگی خود را راه اندازی کنند. در این راهنما ، شما می آموزید که چگونه فقط در هشت مرحله ساده ، یک تجارت هماهنگ کننده معاملات املاک و مستغلات خود را شروع کنید.

1. نام تجاری را انتخاب کنید

انتخاب نام هماهنگ کننده معاملات شما به احتمال زیاد نیاز به اندیشه دارد ، اما این اغلب یکی از مراحل ساده تر در این فرآیند است. برخی از تحقیقات و طوفان های مغزی را انجام دهید تا نامی را انتخاب کنید که ساده ، حرفه ای باشد و ارزشهای تجاری شما را منعکس کند.

همچنین مهم است که نامی را در نظر بگیرید که ارزش کلمات کلیدی را برای قصد جستجوی آینده دارد. به عبارت دیگر ، نامی را انتخاب کنید که مطابق با صنعت املاک و مستغلات و ارائه خدمات تجاری TC شما باشد. پیدا کردن یک نام با ارزش کلمات کلیدی به اطمینان از این که نام تجاری شما با هدف جستجوی آنلاین و کشف امکان پذیر باشد ، کمک می کند.

TC Pro Tip: پس از انتخاب نام ، دامنه وب سایت را خریداری کنید که یک مسابقه دقیق باشد - یا تا حد امکان یک مسابقه نزدیک باشد. خرید نام دامنه . com با نام واقعی تجارت شما ممکن است دشوار باشد. به سایر حوزه های سطح بالا مانند . realestate یا . realty نگاه کنید.

2. نهاد تجاری حقوقی خود را راه اندازی کنید

در مرحله بعد ، شما باید تجارت خود را راه اندازی کنید. یکی از مهمترین مواردی که هنگام راه اندازی یک شرکت هماهنگی معاملات املاک و مستغلات باید تصمیم بگیرید ، نوع ساختار تجاری است که می خواهید از آن استفاده کنید.

راه اندازی مشاغل خود به عنوان LLC یا اختصاصی اختصاصی به معنای چیزهای بسیار متفاوتی در مورد مدیریت تجارت ، مالیات و مسئولیت است. این مرحله فوق العاده مهم است ، و لازم است قبل از تصمیم گیری در مورد ساختار تجاری و تشکیل پرونده های قانونی مورد نیاز ، تحقیقات مناسب و دقت لازم را انجام دهید.

نکته TC Pro: اداره تجارت کوچک در اینجا منابع ارزشمندی دارد. همچنین توصیه می شود با یک وکیل تشکیل تجاری یا ادغام مشورت کنید.

3. مجوز مناسب را بدست آورید

عملیات املاک و مستغلات با قانون در سطح فدرال ، ایالتی و شهر اداره می شود. با توجه به پیچیدگی قانون و عمل املاک و مستغلات ، باید خود را با الزامات و مقررات مقرر در دولت خود آشنا کنید. کارگزاران می توانند برای عدم رعایت املاک و مستغلات با مجازات هایی روبرو شوند ، بنابراین ضروری است که شما استانداردهای انطباق املاک را در صلاحیت خود درک کنید.

مجوز مورد نیاز برای فعالیت به عنوان TC به وضعیتی که در آن زندگی می کنید و کار می کنید بستگی دارد. اگر قصد ارائه خدمات به مشتریان مختلف در ایالت های مختلف را دارید ، باید همزمان چندین استاندارد را اعمال کنید زیرا هر ایالت دارای قوانین صدور مجوز خاص است.

به عنوان مثال ، در تگزاس غیرقانونی است که شما به عنوان هماهنگ کننده معامله بدون مجوز کار کنید. در مورد قوانینی که بر هماهنگ کننده معاملات املاک و مستغلات در ایالت شما تأثیر می گذارد ، تحقیق کنید تا اطمینان حاصل شود که تجارت شما به درستی مجوز دارد.

4- اصول هماهنگی معاملات املاک و مستغلات را بیاموزید

مهارت های مختلفی وجود دارد که شما باید به یک هماهنگ کننده معاملات موفق تبدیل شوید. حتی اگر شما یک TC با تجربه یا حرفه ای املاک و مستغلات هستید ، وقت خود را صرف یادگیری اصول فراتر از آنچه می دانید ، تا بتوانید بهتر به مشتریان خود خدمت کنید.

در اینجا فقط برخی از اصول اولیه وجود دارد که شما باید درک کاملی از:

  • اصطلاحات مناسب املاک و مستغلات برای برقراری ارتباط با نمایندگان املاک و مستغلات ، کارگزاران ، فروشندگان مناسب و سایر متخصصان.
  • روند معاملات املاک و مستغلات از ابتدا تا پایان. روند دقیق از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت خواهد بود و به بیش از ده ها عامل مانند تأمین مالی ، نوع املاک ، وضعیت املاک و نمایندگی بستگی دارد.
  • چگونه می توانید خدمات خود را به درستی برای استخدام نمایندگان املاک و مستغلات و کارگزاری ها برای هماهنگی از طرف دیگر به بازار عرضه کنید.
  • روشهای ارتباطی مناسب هنگام برخورد با نمایندگان ، کارگزاران ، خریداران و فروشندگان. می توانید از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید اما برای پرس و جوهای فوری ، تلفن را انتخاب کنید.

5- نرم افزار هماهنگ کننده معامله مناسب را انتخاب کنید

در مرحله بعد ، شما باید نرم افزاری را برای تجارت هماهنگی معامله خود پیدا کنید. به عنوان یک هماهنگ کننده معاملات املاک و مستغلات ، شما بسیاری از کارهای اداری مرتبط با معاملات املاک را مدیریت خواهید کرد. کارهای مشترک شامل موارد زیر است:

  • مدیریت لیست و قراردادها
  • هماهنگی خانه های باز
  • دست زدن به عناوین و سپردن
  • تسریع وام وام مسکن و فرآیندهای ارزیابی
  • سازماندهی بازرسی ها
  • کمک به مذاکرات
  • در پی تکمیل تعمیرات
  • برقراری ارتباط با نمایندگان ، کارگزاران ، خریداران و فروشندگان در طول فرآیند معاملات املاک و مستغلات

آنچه این مسئله را دشوارتر می کند این است که شما اغلب در بیش از یک سیستم به مدیریت آن کارها نیاز دارید. بسیاری از کارگزاری ها ، حتی در همان منطقه ، از چندین محصول نرم افزاری مدیریت معاملات املاک و مستغلات ، در صورت وجود ، استفاده می کنند.

برای شروع و رشد شرکت خود ، به احتمال زیاد باید نرم افزار هماهنگ کننده معامله را انتخاب کنید که در کنار هر سیستمی که یک کارگزار و نمایندگان آنها از آن استفاده می کنند ، کار کند. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است در نهایت هزینه هایی را که به آن احتیاج ندارید پرداخت کنید و روند کار خود را بیش از حد انجام دهید.

اغلب ، شما باید برای هر نماینده و کارگزاری که با آنها کار می کنید ، گردش کار منحصر به فردی ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد با هر ابزاری که توسط نمایندگان استفاده می شود ، یکپارچه کار کنید. همچنین به شما امکان می دهد لیست های هماهنگ کننده معاملات را برای لیست ، پذیرش ، تصویب وام ، دوره گزینه و تاریخ ارزیابی در یک سیستم خودکار کنید.

همچنین می توانید مشتری ها را به روز نگه دارید ، ببینید کدام معاملات دارای اسناد از دست رفته هستند و نامه های پوشش را با نقاط عطف معاملات ارسال می کنند.

6. نرخ های خود را تنظیم کنید

به طور معمول ، هماهنگ کنندگان معاملات املاک و مستغلات برای هر معامله بسته هزینه ای را پرداخت می کنند. هزینه اغلب متغیر است و می تواند به چندین عامل بستگی داشته باشد ، مانند:

  • نوع مشتریانی که با آنها کار می کنید
  • تجربه
  • محل
  • سطح خدمات

تعیین نرخ ها می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر تازه به عنوان هماهنگ کننده معامله و صاحب مشاغل جدید شروع کنید. به صورت آنلاین جستجو کنید که چه هزینه رقابت را می پردازد. اگر نمی توانید شرکت های هماهنگی معاملات محلی را برای مقایسه پیدا کنید ، در نظر بگیرید که به سایر کشورها نگاه کنید. بسیاری از TC ها با مأمورین در چندین ایالت کار می کنند ، و این ممکن است هنوز هم رقبای مستقیم شما باشد.

همچنین باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید مشتری را شارژ کنید. بیشتر هماهنگ کنندگان معاملات در پایان ماه ، مشتری های اتمام پروژه یا قراردادهای طولانی مدت یا نورد را فاکتور می کنند. با این حال ، برخی از هماهنگ کننده های معاملات از مشتریان می خواهند که جلو بپردازند.

7. بازاریابی شرکت جدید خود را شروع کنید

پس از تنظیم و آماده سازی برای هماهنگی معاملات املاک و مستغلات ، باید بازاریابی و استخدام را شروع کنید. این بخش از این فرایند می تواند احساس وقت و گران بودن کند ، بنابراین غالباً پیدا کردن راه های خلاقانه برای گسترش کلمه و به دست آوردن مشتری ضروری است.

نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • به دنبال فرصت هایی در گروه های فیس بوک استفاده شده توسط Realtors و سایر متخصصان معاملات املاک و مستغلات مانند مجموعه هماهنگ کننده معامله باشید.
  • همچنین باید انجمن های آنلاین و گروه های TC مانند آن را بررسی کنید. به عنوان مثال ، گروه Reddit R/Realtors را بررسی کنید.
  • فرصت هایی را در اتاق بازرگانی محلی خود پیدا کنید. نزدیکترین مورد خود را در اینجا پیدا کنید.
  • شبکه با متخصصان صنعت در LinkedIn.
  • در نمایشگاه های تجاری و رویدادهایی مانند کنفرانس Realtors & Expo شرکت کنید.

TC Pro Tip: پیشنهاد هماهنگی اولین معامله را به صورت رایگان برای مشتریان بالقوه. این یک روش عالی برای تولید سرب است ، و پس از بسته شدن معامله ، این یک راه آسان برای تأمین مشتری پرداخت کننده برای هر معامله جدید است.

8- توصیفات و ارجاع را بخواهید

توصیفات راهی عالی برای شما برای تأمین امنیت کار در آینده است و هنگام شروع ، اعتبار بسیار لازم را برای شما فراهم می کند. هرگز از درخواست توصیفات از چند مشتری اول خود نترسید. اگر کار خوبی انجام دادید ، از یک کارگزار یا نماینده بخواهید که یک بررسی سریع در مورد خدمتی که ارائه کرده اید بنویسد. سپس می توانید این توصیفات را در وب سایت یا کانال های اجتماعی خود قرار دهید.

ارجاع ها به همان اندازه لازم هستند. خوشبختانه ، بازاریابی ارجاع در املاک و مستغلات دیرینه است و برای مشتریانی که با آنها کار خواهید کرد غریبه نیست. فرصت های تشویقی ارجاع مانند تخفیف ، هماهنگی رایگان و سایر قدرتها را برای کسانی که مشتری های جدید را به شما ارجاع می دهند ، آزمایش کنید.

حرف آخر

آیا به دنبال هماهنگ کننده معاملات املاک و مستغلات هستید؟مراحل موجود در این لیست را دنبال کنید و به هیچ وجه می توانید درآمد کسب کنید. این نقش عالی است اگر شما به برخی از انعطاف پذیری می خواهید و می خواهید از خانه کار کنید و رئیس خود باشید. با این حال ، پیروی از نکات فوق ، شانس موفقیت شما را به حداکثر می رساند. برای نتایج حتی بهتر ، کارهای روزانه خود را با نرم افزار هماهنگ کننده معاملات مانند Paperless Pipeline به صورت خودکار انجام دهید.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: