رکود اقتصادی در حالی که اقتصاد ایالات متحده دوباره در سه ماهه دوم قرارداد می کند
نوشته شده توسط : Mihayloo

اقتصاد ایالات متحده به طور غیر منتظره ای در سه ماهه دوم منقبض شد و هزینه های مصرف کننده با کمترین سرعت خود در دو سال و هزینه های تجاری کاهش می یابد ، که می تواند از ترس بازار مالی از این که اقتصاد در حال رکود بوده است ، بترسند. دومین کاهش سه ماهه مستقیم در تولید ناخالص داخلی که روز پنجشنبه توسط اداره بازرگانی گزارش شده است ، به دلیل کمبود مداوم وسایل نقلیه موتوری ، سرعت متوسطی از انباشت موجودی توسط مشاغل را منعکس می کند.

کند شدن هزینه های مصرف کننده همچنین خرده فروشان را با اشتها کوچک برای جمع آوری سهام بیشتر رها کرده است. کاهش برگشت به عقب در تولید ناخالص داخلی در برابر پس زمینه سختگیری سیاست های پولی تهاجمی توسط فدرال رزرو می تواند ایالات متحده را مجبور کند تا از افزایش نرخ بهره گسترده خود به مقیاس بازگردد.

سال گواتییری ، اقتصاددان ارشد در بازارهای BMO Capital در تورنتو گفت: "اقتصاد در برابر سقوط به رکود اقتصادی بسیار آسیب پذیر است.""این ممکن است فدرال رزرو را از افزایش یک افزایش نرخ بزرگ دیگر در ماه سپتامبر منصرف کند."

دولت ناخالص داخلی در سه ماهه گذشته با 0. 9 ٪ نرخ سالانه کاهش یافته است.

اقتصاددارانی که توسط رویترز نظرسنجی شده بودند ، پیش بینی می کردند که تولید ناخالص داخلی با نرخ 0. 5 ٪ بازگردد. تخمین ها از نرخ 2. 1 ٪ انقباض تا سرعت رشد 2. 0 ٪ است. اقتصاد با سرعت 1. 6 درصدی در سه ماهه اول منعقد شد.

دومین کاهش سه ماهه مستقیم در تولید ناخالص داخلی ، تعریف استاندارد رکود اقتصادی را برآورده می کند.

اما دفتر ملی تحقیقات اقتصادی ، داور رسمی رکود اقتصادی در ایالات متحده ، رکود اقتصادی را به عنوان "کاهش چشمگیر فعالیت اقتصادی در سراسر اقتصاد ، تعریف می کند و بیش از چند ماه به طول می انجامد ، به طور معمول در تولید ، اشتغال ، درآمد واقعی ،و شاخص های دیگر. "

رشد شغلی به طور متوسط 456،700 در ماه در نیمه اول سال ، که باعث افزایش دستمزد قوی می شود. با این وجود ، خطرات رکود افزایش یافته است. در حالی که احساسات و احساسات مصرف کننده در ماه های اخیر نرم شده است ، تولید خانه و فروش خانه تضعیف شده است.

سهام ایالات متحده کمتر بود. دلار در برابر سبد ارز ثابت بود. قیمت خزانه ایالات متحده افزایش یافت.

تقاضا غرفه های کاخ سفید با جدیت در برابر پچ پچ رکود اقتصادی عقب نشینی می کند ، زیرا می خواهد رأی دهندگان را قبل از انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر آرام کند که تصمیم می گیرد حزب دموکرات رئیس جمهور جو بایدن کنترل کنگره ایالات متحده را حفظ کند.

جنت یلن ، وزیر خزانه داری قرار است روز پنجشنبه یک کنفرانس خبری برگزار کند تا "درباره وضعیت اقتصاد ایالات متحده بحث کند."در حالی که بازار کار محکم باقی مانده است ، نشانه هایی وجود دارد که بخار را از دست می دهد.

یک گزارش جداگانه از وزارت کار روز پنجشنبه نشان داد که ادعاهای اولیه برای مزایای بیکاری در دولت 5000 به 256،000 تعدیل شده فصلی برای هفته منتهی به 23 ژوئیه کاهش یافته است.

ادعاهای بیکار زیر 270،000-350،000 محدوده است که اقتصاددانان می گویند باعث افزایش نرخ بیکاری می شود. با تلاش اقتصاد ، فدرال رزرو می تواند سرعت خود را کاهش دهد ، هرچند که خیلی به مسیر تورم بستگی دارد ، که بالاتر از هدف 2 ٪ بانک مرکزی ایالات متحده است.

فدرال رزرو روز چهارشنبه نرخ سیاست خود را با سه چهارم درصد دیگر افزایش داد و کل افزایش نرخ بهره را از ماه مارس به 225 امتیاز پایه رساند. جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، فعالیت اقتصادی نرم کننده را در نتیجه سیاست پولی محکم تر تصدیق کرد.

کسری تجارت به لطف ثبت صادرات ، سه ماهه گذشته به شدت کاهش یافت و 1. 43 درصد امتیاز را به رشد تولید ناخالص داخلی اضافه کرد. این به هفت چهارم مستقیم پایان یافت که در آن تجارت رشد بود.

در حالی که مشاغل همچنان به بازسازی موجودی ادامه می دادند ، سرعت از آنچه در سه ماهه چهارم سال 2021 و سه ماه اول امسال مشاهده شد ، به میزان قابل توجهی کند شد. موجودی ها 2. 01 درصد از تولید ناخالص داخلی را کاهش دادند.

هزینه های مصرف کننده ، که بیش از دو سوم فعالیت اقتصادی ایالات متحده را تشکیل می دهد ، با نرخ 1. 0 ٪ رشد کرد. این کمترین سرعت از سه ماهه دوم سال 2020 و یک قدم به پایین از سرعت متوسط 1. 8 ٪ در سه ماهه اول بود.

هزینه های تجاری پیمانکاری ، با سرمایه گذاری ضعیف در تجهیزات و ساختارهای غیر مسکونی کاهش یافته است. هزینه های دولت نیز نرم بود و نشان دهنده کاهش شدید هزینه های غیر دفاعی بود.

معیار تقاضای داخلی - به استثنای تجارت ، موجودی و هزینه های دولت - بدون تغییر بود و تأکید بر از دست دادن قابل توجه حرکت در اقتصاد. فروش نهایی به خریداران داخلی خصوصی تقریباً 85 ٪ از هزینه های کل را تشکیل می دهد و در سه ماهه اول با نرخ 3. 0 ٪ افزایش یافته است.

سرمایه گذاری مسکونی که بیش از همه از زمان رکود اقتصادی Covid-19 دو سال پیش به دلیل افزایش نرخ وام مسکن در خانه و همچنین فروش خانه ها ، که باعث کاهش کمیسیون کارگزاران شد ، منعقد شد. منبع: رویترز (گزارش از لوسیا متیکانی ؛ ویرایش توسط Chizu Nomiyama و Andrea Ricci)





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: