نوشته شده توسط : Mihayloo

binance alternatives

صعود بایننس به صدر صنعت ارزهای دیجیتال برای همه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به خوبی شناخته شده است. این یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که ابتدا در چین شروع به کار کرد، اما سپس دفتر مرکزی خود را به جزیره دوستدار رمزارز مالت در اتحادیه اروپا منتقل کرد (اما ظاهراً در مالت ثبت نشده است، برای اطلاعات بیشتر در زیر بخوانید) و زوج باز شد. از شرکت‌های تابعه مانند Binance Jersey و Binance US برای پاسخگویی به نیازهای جمعیتی و معامله‌گران خاص.

بایننس به دلیل خدمات تبادل کریپتو به کریپتو محبوب است. این شرکت در جولای 2017 حدود 15 میلیون دلار در یک ICO جمع آوری کرد. بلافاصله 20000 کاربر ثبت نام شده را به عنوان بخشی از این افزایش جذب کرد. بایننس در شیدایی سال 2017 وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد و از آن زمان به برترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است.

با این حال، همه طرفدار Binance نیستند و داشتن یک جایگزین خوب که به اندازه Binance قدرتمند و آسان برای استفاده باشد برای آن افراد ضروری است. همانطور که در این راهنما خواهید دید، تعداد زیادی جایگزین عالی بایننس وجود دارد و ما به طور خلاصه آنها و مزایای آنها را نسبت به پلتفرم رهبری Changpeng (معروف به CZ) معرفی خواهیم کرد.

یکی از مهمترین دلایل نارضایتی بایننس برخی از اقدامات بسیار مشکوک مدیر عامل کاریزماتیک آنها Changpeng است. او در موارد متعدد با جاستین سان بسیار منفور همکاری کرد، به بازگشت بلاک چین بیت کوین فکر کرد و اخیراً بحثی را در مورد مکان واقعی مقر بایننس به راه انداخت. حتی با وجود اینکه آنها همه را به این باور رساندند که بایننس در مالت ثبت شده است، رهبری بایننس برخی از اظهارات خود را پس از اینکه مشخص شد که بایننس مجاز به فعالیت در مالتا نیست، نسبی کرده و عقب نشینی کردند.

رهبری بایننس به آن پاسخ نامفهومی داشت و گفت:

ما دفاتری در مالتا برای خدمات مشتریان داریم، و برخی از افراد پیرو آن در آنجا هستند، اما این دفتر مرکزی نیست. تد لین، مدیر رشد بایننس در مصاحبه قبلی به Decrypt گفت: این دفتر مرکزی معنوی است."این نامی است که مردم وقتی به Binance فکر می کنند به آن فکر می کنند."

همه اینها بسیاری از مردم را عصبانی کرد و جستجو برای جایگزینی بایننس آغاز شد.

از آنجایی که بایننس امروزه یک اکوسیستم عظیم است که شامل خدمات فیات به کریپتو، معاملات نقطه ای و مارجین می شود، ابتدا به صرافی هایی می پردازیم که بر خرید/فروش ارزهای فیات متمرکز هستند تا مبادلات معاملات نقطه ای و در نهایت معاملات حاشیه ای که مشابه بایننس هستند.

آنچه خواهید آموخت ????

9 بهترین جایگزین بایننس – صرافی هایی مانند (یا بهتر از) بایننس

Cex. io – بهترین جایگزین بایننس در اروپا

CEX. io که در سال 2013 شروع به کار کرد، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های بیت کوین است. CEX. io در خارج از لندن، انگلستان مستقر است. این شرکت به عنوان یک ارائه دهنده صرافی بیت کوین و استخراج ابری شروع به کار کرد. اولین شرکت استخراج ابری بیت کوین.

با این حال، عملیات استخراج ابری در ژانویه 2015 بسته شد. امروزه CEX. io تنها به عنوان یک صرافی بیت کوین فعالیت می کند. CEX. io در FINCEN ثبت شده است.

Cex. io قبلاً صرفاً روی خرید/فروش ارزهای دیجیتال برای فیات متمرکز بود، اما در چند سال اخیر، آنها خدمات بیشتری را به پلتفرم خود اضافه کرده‌اند که مهم‌ترین آن معاملات نقطه‌ای و همچنین معاملات حاشیه‌ای است که هنوز در حالت بتا است.

آنها در مقایسه با بایننس تعداد قابل توجهی کمتری از سکه ها را در پلتفرم خود دارند، اما تمام کوین های بزرگ وجود دارند که باید اکثر معامله گران عادی را راضی کنند. شما می توانید هر سکه ای را از بیت کوین، بیت کوین کش اتریوم، XRP، XLM، LTC، BTG، Tron، BTT، ATOM، MCH، BAT، Dash و Zcash انتخاب کنید.

هزینه ها در Cex. io نیز بسیار قابل قبول است: ACH و SEPA برای واریز و برداشت رایگان هستند، در حالی که کارت های اعتباری و نقل و انتقالات بانکی کارمزدهای نسبتاً بالایی دارند.

دلار آمریکا
روش پرداخت سپرده برداشت از حساب
ویزا 2. 99٪ هزینه خدمات: حداکثر 3٪ + 1. 20 دلار کمیسیون: تا 3. 80 دلار
مسترکارت 2. 99٪ هزینه خدمات: حداکثر 1. 8٪ + 1. 20 دلار کمیسیون: حداکثر 1. 2٪ + 3. 80 دلار
حواله بانکی $ 0 0. 3٪ + 25. 00 دلار
ACH $ 0 $ 0
یورو
ویزا 2. 99٪ € 0 هزینه خدمات: حداکثر 3٪ + € 1. 50 کمیسیون: تا € 3. 50
مسترکارت 2. 99٪ هزینه خدمات: حداکثر 1. 8٪ + 1. 50 یورو کمیسیون: حداکثر 1. 2٪ + 3. 50 یورو
حواله بانکی € 0 0. 3٪ + 25. 00 یورو
SEPA € 0 € 0

در مورد کارمزد معاملات، Cex. io هزینه های زیر را دریافت می کند:

هزینه سازنده: 0. 16٪
هزینه گیرنده: 0. 25٪

بزرگترین مزیت نسبت به بایننس این واقعیت است که آنها بر خلاف بایننس شرکتی تحت نظارت با وضعیت نظارتی شفاف و درست هستند. Cex. io همچنین در ایالات متحده موجود است و آن را جایگزین خوبی برای Binance برای معامله گران آمریکایی نیز می کند.

اگر می خواهید درباره Cex. io بیشتر بدانید، در اینجا یک بررسی کامل Cex. io است.

Coinbase/Coinbase Pro – بهترین جایگزین بایننس در ایالات متحده

Coinbase در سال 2012 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا راه اندازی شد. به عنوان یک شرکت فعال در ایالات متحده، کوین بیس موظف است از قوانین و مقررات ایالات متحده، از جمله قوانین و مقررات انتقال پول ایالتی، قانون میهن پرستان ایالات متحده، قانون رازداری بانکی، پیروی کند و در FinCEN به عنوان یک تجارت خدمات پولی ثبت شده است.

Coinbase در چندین شرکت تابعه تقسیم می شود که به عنوان موجودات کاملاً جداگانه یا به عنوان پسوندهایی از سکوی اصلی عمل می کنند. یکی از این برنامه های افزودنی Coinbase Pro است ، سکویی که روی Crypto to Crypto Trading متمرکز شده است که می تواند انتقال ACH را مستقیماً به حساب های آن بپذیرد. Coinbase Pro همچنین معاملات حاشیه ای با اهرم حداکثر 3 برابر (در جفت BTC/USD و ETH/USD ، حداکثر 10،000 دلار) یا 2 برابر (برای جفت BTC/EUR تا 3،000 یورو ، و برای جفت LTC/USD را ارائه می دهد. به 500 دلار).

Coinbase حدود 3. 99 ٪ برای خرید کارت اعتباری/بدهی و 1. 49 ٪ برای خریدهای انتقال بانکی.

روش خرید هزینه سکه
حساب بانکی ایالات متحده 1. 49 ٪ (حداقل 0. 15 دلار)
کیف پول Coinbase (دلار ایالات متحده) 1. 49 ٪
کارت اعتباری یا کارت بدهی 3. 99 ٪

هزینه های Coinbase Pro عبارتند از: هزینه های سازنده 0 ٪ است در حالی که هزینه های گیرنده بر اساس حجم 30 روزه متفاوت است.

تعداد سکه های پشتیبانی شده در Coinbase و Coinbase Pro پایین تر از Binance است - سیستم عامل های Coinbase از 30 سکه مختلف پشتیبانی می کنند ، از جمله کلیه ارزهای بزرگ CAP بزرگ.

Coinbase در ترکیب با Coinbase Pro جایگزین خوبی برای Binance است زیرا مهمترین مزیت آن در برابر Binance وضعیت نظارتی آن و پشتیبانی نهادی است که از صندوق های اصلی VC و شخصیت های بخش مالی دریافت کرده است. Coinbase همچنین دارای کارت Coinbase خود ، یکی از بهترین کارت های بدهی رمزنگاری در بازار است.

Coinbase البته در ایالات متحده موجود است و آن را جایگزین مناسبی برای Binance برای معامله گران ایالات متحده نیز می کند.

ارباب

حتی اگر Etoro در درجه اول به عنوان کارگزار فارکس و CFDS شناخته شود ، آنها کالاها ، سهام ، ETF ، شاخص ها را نیز ارائه می دهند و از سال 2018 نیز ارزهای رمزنگاری شده است. نکته قابل توجه ، Etoro خریدهای سکه های واقعی را ارائه می دهد ، نه تنها CFD هایی که مورد دیگری با سایر سیستم عامل های مشابه مانند Plus500 یا Avatrade است.

اگرچه Etoro هیچ هزینه ای برای افتتاح یا بسته شدن معاملات شارژ نمی کند ، اما هزینه ای را که بسته به ابزار متفاوت است ، شارژ می کند ، به عنوان مثال. هزینه 1 ٪ برای خرید یا فروش دارایی های رمزنگاری شده در Etoro محاسبه می شود. این بسته به جفت معاملاتی که انتخاب می کنید ، می تواند آن را ارزان تر یا گران تر از Binance کند.

علاوه بر این Etoro هزینه پرداخت 5 مسطح را در حالی که سپرده رایگان است ، هزینه می کند.

در بین سیستم عامل های ارز رمزنگاری ، Etoro به عنوان یکی از معدود سیستم عامل هایی که به کاربران امکان خرید ارزهای رمزنگاری شده از طریق پی پال را در ترکیب با گزینه های مختلف پرداخت ارائه می دهد ، معرفی می شود. سایر گزینه های سپرده و برداشت عبارتند از: انتقال سیم (Swift و SEPA) ، Giropay ، Skrill ، Neteller ، کارت اعتباری.

به عنوان یک کارگزاری چند منظوره ، Etoro به کاربران امکان می دهد هزاران ابزار مالی از جمله بیش از ده ها ارز رمزنگاری (کلیه سکه های اصلی مانند بیت کوین ، ETH ، XRP ، IOTA ، EOS ، XLM ، ADA ، EOS و غیره) تجارت کنند.

مزیت اصلی نسبت به Binance وضعیت نظارتی آنها (تنظیم شده توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس قبرس (CYSEC)) و ویژگی های اضافی مانند تجارت اجتماعی و اوراق بهادار کپی است.

CopyPortfolios به کاربران Etoro اجازه می دهد تا به راحتی در پرتفوی Trader Trader سرمایه گذاری کنند تا بتوانند معاملات بهترین معامله گران را در وب سایت کپی کنند. کاربران Etoro که در یک نسخه کپی سرمایه گذاری می کنند ، اجازه می دهند Etoro سرمایه خود را به صورت حرفه ای مدیریت کند و از حدس زدن معاملات خودداری کند.

علاوه بر این ، Etoro همچنین یک ویژگی اجتماعی منحصر به فرد با عنوان CopyTrading را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد به طور خودکار معاملات سایر معامله گران موفق را بر اساس شرایط خاص کپی کنند.

همه این موارد Etoro را به عنوان یکی از گزینه های بهتر در حال حاضر در بازار قرار می دهد. Etoro همچنین در ایالات متحده موجود است (شما می توانید فقط رمزنگاری های واقعی ، بدون CFDS) تجارت کنید و آن را جایگزین مناسبی برای Binance در ایالات متحده آمریکا کنید.

68 ٪ از حساب های سرمایه گذار خرده فروشی هنگام تجارت CFD با این ارائه دهنده ، پول خود را از دست می دهند. باید در نظر بگیرید که آیا می توانید خطر از دست دادن پول خود را در معرض خطر قرار دهید. رمزنگاری ها در انگلستان بسیار بی ثبات و کنترل نشده هستند. بدون محافظت از مصرف کننده. مالیات بر سود ممکن است اعمال شود.

بیت خط

Bitfinex یک مبادله معاملاتی مستقر در هنگ کنگ است که در سال 2012 توسط رافائل نیکول آغاز شد. این پلتفرم هم متعلق به Ifinex ، Inc. است و از نظر حجم معاملات و فعالیت کاربر بر روی سیستم عامل ، راه خود را به صدر جدول مبادلات رمزنگاری صعود کرده است.

در Bitfinex هیچ هزینه اضافی برای سپرده های رمزنگاری وجود ندارد. برای پول فیات ، هزینه 0. 100 ٪ با حداقل هزینه 60 دلار است.

در مورد هزینه های معاملاتی ، آنها به اندازه حساب شما بستگی دارند. هرچه رمزنگاری بیشتری در BitFinex معامله کنید ، هزینه های کمتری نیز پرداخت می کنید. آنها همچنین سکه خود را دارند ، سکه لئو غیر Sed Leo که در صورت استفاده ، تمام هزینه ها را 25 ٪ کاهش می دهد.

اگر کمتر از 500K دلار معامله کردید ، 0. 1 ٪ هزینه سازنده و 0. 2 ٪ هزینه Taker را پرداخت می کنید. این 500 دلار بعدی که در سکو آنها معامله کرده اید ، 20 ٪ کاهش می یابد.

از آنجا که BitFinex مبادله رمزنگاری به کریپتو است ، می توانید با واریز نشانه ها از کیف پول خارجی یا مبادله شخص ثالث ، حساب Bitfinex خود را تأمین کنید. در سال 2019 ، آنها همچنین از سپرده های فیات پشتیبانی می کنند که بسیار پیچیده است و واقعاً برای معامله گران کوچک در نظر گرفته نشده است زیرا دارای حداقل مبلغ سپرده و یک فرآیند دست و پا گیر سپرده گذاری هستند.

Bitfinex تمام دارایی های دیجیتالی اصلی و ارزهای رمزنگاری شده را برای تغییر مکان ، از جمله بیت کوین ، اتریوم ، EOS ، Litecoin ، Ripple ، Neo ، Monero و موارد دیگر ارائه می دهد.

BitFinex همچنین تجارت حاشیه ای اهرم را از طریق یک بازار بودجه همتا به همتا ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد تا با حداکثر 3. 3 برابر اهرم تجارت کنند.

Bitfinex به عنوان دروازه Tether به عنوان همان شرکتی که Tether را شروع کرده است ، نیز صاحب BitFinex نیز شناخته شده است. این چیزی است که Bitfinex بیشتر به آن معروف است.

Bitfinex یکی از مبادلات نادری است که حتی در معاملات آنها نسبت به Binance حتی شفاف تر است. Bitfinex رسوایی زیادی دارد که به نام آن آویزان شده است. از موضوعاتی که آنها با بانک ها بسته بودند ، حساب های خود را بسته و از همکاری با حماسه های مداوم چاپی و ادعاهای سکه های بدون بازپرداخت خودداری کردند ، شهرت Bitfinex مورد توجه قرار گرفت. براساس اعلامیه منتشر شده در تاریخ 25 آوریل ، دفتر دادستان کل نیویورک ادعا کرده است که Bitfinex Crypto Exchange 850 میلیون دلار از دست داده و متعاقباً از وجوهی از اپراتور وابسته Stablecoin Tether برای پوشش مخفیانه کمبود استفاده کرده است.

Bitfinex به مکانی معروف است که بزرگترین نهنگ های رمزنگاری دوست دارند تجارت و دستکاری بازارها را به نفع خود داشته باشند. به غیر از این ، برای یک کاربر معمولی نسبت به آنچه می تواند در Binance پیدا کند ، مزایای کمی دارد و آن را به یک جایگزین ضعیف برای Binance تبدیل می کند.

در صورتی که می خواهید در مورد BitFinex اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در اینجا یک بررسی کامل Bitfinex ارائه شده است.

Kraken - بهترین جایگزین تنظیم شده Binance

kraken

Kraken یک مبادله رمزنگاری مستقر در سانفرانسیسکو است که در کانادا ، اتحادیه اروپا ، ژاپن و ایالات متحده فعالیت می کند. این بزرگترین مبادله بیت کوین در جهان با حجم یورو و نقدینگی است. اگر امنیت بزرگترین نگرانی شماست ، پس Kraken بهترین گزینه جایگزین است زیرا از این نظر بسیار بهتر از binance است (در درجه اول به دلیل وضعیت نظارتی شفاف آن).

Kraken از ارزهای فیات پشتیبانی می کند: یورو ، دلار آمریکا ، دلار کانادا و ین ژاپنی. از طرف دیگر ، از 33 ارز دیجیتال ، از جمله: بیت کوین (XBT) ، اتریوم (ETH) ، Bitcoin Cash (BCH) ، Monero (XMR) ، Dash (dash) ، Litecoin (LTC) ، Ripple (XRP) ، ستاره ای پشتیبانی می کند./لومن (XLM) ، Ethereum Classic (ETC) ، TOKENS AUGUR Rep (Rep) ، Iconomi (ICN) ، خربزه (MLN) ، ZCASH (ZEC) ، Dogecoin (XDG) ، Tether (USDT) ، Gnosis (GNO) وEOS (EOS).

Kraken به دلیل کارمزدهای بسیار مقرون به صرفه‌اش شناخته شده است - برای سپرده‌های فیات به دلار، آنها فقط 5 دلار برای سیم بانکی دریافت می‌کنند و برای سپرده‌های SWIFT کاملا رایگان هستند. ساختار کارمزد آنها در سایر ارزهای فیات نیز مشابه است. در مورد کارمزد معاملات، آنها نیز قابل قبول هستند.

هزینه های متفاوتی برای سازنده و گیرنده اعمال می شود. کارمزد Maker از 0. 16٪ برای حجم معاملات زیر 50. 000 دلار و 0٪ برای حجم معاملات بالای 10 میلیون دلار متغیر است.

کارمزد Taker از 0. 26٪ برای حجم معاملات زیر 50. 000 دلار و 0. 10٪ برای حجم معاملات بالای 10 میلیون دلار متغیر است.

Kraken در حال حاضر تا 5 برابر اهرم ارائه می دهد. حداکثر سطح اهرمی که می توانید استفاده کنید به جفت حاشیه ای که معامله می کنید بستگی دارد. مقادیر بالاتری از اهرم (تا 50 برابر) در Kraken Futures در دسترس است که یک بخش جداگانه از پلتفرم Kraken است.

Kraken یک جایگزین خوب بایننس است زیرا از نظر وضعیت نظارتی نسبت به Binance برتری دارد زیرا این شرکت یک موسسه مالی کاملاً نظارت شده و دارای مجوز است. همچنین، Kraken یکی از صرافی‌های نادری است که می‌تواند با کارمزدهای پایین Binance رقابت کند. آنها از نظر دارایی های رمزنگاری فهرست شده کوتاهی می کنند زیرا بایننس کاملاً بر این معیار مسلط است بدون توجه به اینکه چه کسی در طرف دیگر دوئل مقایسه است.

Kraken البته در ایالات متحده موجود است و آن را به یک جایگزین خوب بایننس برای ایالات متحده تبدیل می کند.

اگر می خواهید درباره Kraken بیشتر بدانید، در اینجا یک بررسی کامل Kraken است.

بی باکس

Bibox زمانی در سال 2017 در چین ظاهر شد و چندین کارمند سابق سایر غول‌های صنعت (Binance، OKCoin، Huobi) از پلتفرم‌های اصلی خود جدا شدند و برای ایجاد صرافی که امروز به آن نگاه دقیق‌تری می‌کنیم، به نیروها پیوستند.

Bibox به دنبال تنوع بخشیدن به جامعه تجاری عمدتاً چینی خود، اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد Bibox اروپا را باز کند. این پلتفرم (در حال حاضر هنوز در نسخه بتا) بدیهی است که مشتریان غربی را هدف قرار خواهد داد. همچنین توسط مقامات سوئیسی تنظیم می شود و دسترسی را فقط برای افراد از برخی از کشورهای یوگسلاوی سابق و شوروی سابق محدود می کند (هیچ چیزی که یک VPN مناسب برطرف نمی کند). در حال حاضر صرافی دارای مراکز عملیاتی در ایالات متحده، کانادا، سوئیس، سنگاپور، کره جنوبی، ژاپن، استونی و سایر کشورها و مناطق است.

Bibox به عنوان مکانی خوب برای رفتن به زمانی که به دنبال به اصطلاح «shitcoins» هستید، در جامعه شهرت پیدا کرده است، اصطلاحی محبوب که جامعه برای هر چیزی که اساساً بیت‌کوین یا اتریوم نیست استفاده می‌کند.

هزینه معاملات Bibox برای سازندگان و سازندگان اکنون 0. 10 ٪ است. این هزینه ها 2. 5 برابر کمتر از میانگین صنعت است که حدود 0. 25 ٪ معلق است و آن را به یکی از نقاط اصلی فروش Bibox تبدیل می کند.

علاوه بر این ، مشابه مدل Binance ، اگر با توکن بومی Exchange (Token Bix) تجارت کنید ، هزینه های شما برای 50 ٪ دیگر تخفیف می یابد. این منجر به هزینه های ارزان قیمت باورنکردنی می شود که 5 برابر پایین تر از استاندارد صنعت است.

در حال حاضر بیش از 90 دارایی دیجیتالی در بورس ذکر شده است که 200+ جفت بازار به 5 ارز پایه BTC ، ETH ، USDT ، DAI و BIX (توکن بومی Bibox) در دسترس است. علاوه بر این ارزهای محبوب ، Bibox به کاربران خود اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از سکه ها/نشانه های کمتر شناخته شده را تجارت کنند.

Bibox یک مبادله فقط رمزنگاری است و شما نمی توانید ارزهای فیات را واریز کنید بلکه فقط یکی از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی شده به کیف پول Bibox مربوطه است.

Bibox هنوز هم نسبتاً كوچك است اما یكی از مبادلات نادر است كه می تواند در هنگام ارائه Cryptocurrency تا حدودی با Binance مقابله كند. آنها از این مزیت برخوردار هستند که در یک وضعیت نظارتی شفاف تر قرار دارند زیرا شعب آنها در کشورهای مختلف در سراسر جهان مطابق با مقررات محلی است و مانند مشاغل واقعی فعالیت می کنند ، بر خلاف دوتایی که در مورد "ستاد معنوی" صحبت می کند و در مورد فلسفه ، چه چیزی باید تجارت سخت باشد. حقایق

در صورتی که می خواهید در مورد Bibox اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در اینجا یک بررسی کامل Bibox وجود دارد.

بیت پاندا

Bitpanda یک مبادله رمزنگاری است که در خرید و فروش بیت کوین در سراسر جهان اما با تمرکز ویژه روی یورو تخصص دارد. این شرکت در اواخر سال 2014 آغاز شد و از آن زمان شاهد رشد عظیمی بود و به یکی از سیستم عامل های محبوب برای خرید بیت کوین در سراسر اروپا تبدیل شد.

هزینه Bitpanda برای خرید بیت کوین (فقط بیت کوین) 1. 49 ٪ و 1. 29 ٪ برای فروش آن است. یک نکته مهم این است که هزینه ها قبلاً در زمان واقعی در قیمت گنجانیده شده اند ، بنابراین به اندازه سایر مبادلات شفاف نیستند.

کارت های Sofort و اعتباری 2 ٪ هزینه دارند (که نسبتاً کم است). Skrill هزینه اضافی دارد~3. 77 ٪ ، و Neteller کمی پایین تر از Skrill است. استفاده از کوپن یا ژیروپای ارزانترین روش برای خرید بیت کوین در Bitpanda است. اینها همه هزینه هایی است که در سکوی Bitpanda ، یکی از خدماتی که Bitpanda ارائه می دهد ، پرداخت می شود.

سرویس دیگر Bitpanda آغاز شده است که Bitpanda Pro Exchange آنها است ، جایی که می توانید Crypto را به Crypto Trades انجام دهید. در مورد هزینه های معاملاتی در این بخش از Bitpanda ، آنها از کمترین هزینه در صنعت با 0. 1 ٪ هزینه سازنده و Taker هستند که بسته به حجم معاملات 30 روزه شما می تواند حتی بیشتر کاهش یابد.

علاوه بر این ، شما می توانید هنگام استفاده از بهترین هزینه های معاملات ، تخفیف اضافی 25 ٪ دریافت کنید.

کاربران تأیید شده می توانند از بسیاری از راه حل های مختلف برای واریز پول فیات به Bitpanda استفاده کنند. اینها عبارتند از: SEPA ، Giropay/EPS ، ایده آل ، Sofort ، Neteller ، Skrill ، Zimpler ، Visa و Mastercard به کیف پول یورو. Bitpanda to Go Camplers را می توان مستقیماً برای ارزهای رمزنگاری شده بازخرید کرد.

ارائه سکه های Bitpanda به ماه رشد می کند. در حال حاضر از تمام سکه های اصلی مانند بیت کوین ، Litecoin ، Ethereum ، Dash ، XRP ، BCH ، IOTA ، EOS ، ADA ، Tron ، Link ، Bat ، Lisk ، امواج ، کیهان ، و غیره ، Neo ، Tezos ، Zcash ، XLM ، Augur، 0x ، OMG و نشانه های بومی آنها بهترین و پانتوس.

Bitpanda برای مدت طولانی و بدون مجوز رسمی و با وضعیت نظارتی نامشخص کار می کرد. با این حال ، در آوریل 2019 ، Bitpanda یک دستورالعمل خدمات پرداخت 2 (PSD2) را از اداره بازار مالی اتریش دریافت کرد. این مجوز به Bitpanda اجازه می دهد تا در منطقه یورو خدمات پرداخت و خدمات جدید FinTech را ارائه دهد.

چه چیزی Bitpanda را به یکی از بهترین گزینه های Binance تبدیل می کند؟

باز هم ، درست مانند سایر مبادلات ، Bitpanda با ساختار تجاری شفاف تجارت ایجاد می شود. همچنین دارای هزینه های بسیار مقرون به صرفه ، ارائه نسبتاً گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده و مجموعه ای از روشهای مختلف است که می توانید برای خرید رمزنگاری روی سکوی آنها استفاده کنید.

Bitmex - بهترین رقیب Binance برای تجارت مشتق

Bitmex در این لیست در درجه اول به خاطر معامله گران حاشیه و به عنوان جایگزینی برای بخش Binance Futures است.

Bitmex در جمهوری سیشل مستقر است و آنها برای معامله گران با تجربه و حرفه ای بیت کوین یک سرویس حاشیه ای ارائه می دهند.

حداکثر 100 برابر اهرم برای بیت کوین ، حداکثر 50 برابر برای اتریوم و حداکثر 33. 3 برابر برای Litecoin در دسترس کاربران است. همچنین مجموعه ای از Altcoins برای بازارهای Spot و Futures وجود دارد.

Bitmex هزینه های بسیار رقابتی دارد و بیشتر کاربران در صورت داشتن یک اپراتور زرنگ و دانا ، تقریباً نسبت به سودهای کم نظیر آنها را تقریباً ناچیز می یابند. هزینه های مبادله دائمی (و برخی از معاملات آتی) در حال حاض ر-0. 025 ٪ برای سازندگان بازار و 0. 075 ٪ برای متقاضیان بازار است ، بنابراین سازنده در واقع کمی تخفیف در معاملات می گیرد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های Bitmex را از طریق این لینک بخوانید.

Bitmex فقط Crypto Exchange است ، بنابراین همه سپرده ها و برداشت ها را می توان به طور جدی در بیت کوین انجام داد. سپرده ها و برداشت ها رایگان است که همیشه بسیار خوشایند است. پس از انجام معاملات ، نباید با هزینه های پنهان (غیر از هزینه شبکه بیت کوین) باقی بمانید.

Bitmex از ارزهای رمزنگاری زیر پشتیبانی می کند:

  • بیت کوین (XBT)
  • Bitcoin Cash (BCH)
  • اتریوم (ETH)
  • Ethereum Classic (و غیره)
  • Litecoin (LTC)
  • Ripple Token (XRP)
  • مونرو (XMR)
  • داش (داش)
  • ZCASH (ZEC)
  • Cardano (ADA)
  • TRON (TRX)
  • Token EOS (EOS)

Bitmex بهشت برای معامله گران Crypto Margin است - این رهبر مطلق در میان مبادلات آتی Cryptocurrency است. با این حال ، یک پارامتر که در آن هر کس دیگری در این لیست (به جز Bitfinex) Beat Binance وضعیت نظارتی است ، یک مجموعه قوی برای Bitmex نیست. آنها به همان اندازه سایه دار هستند ، وقتی حتی بیشتر. شکایات بی شماری در مورد سوءاستفاده Bitmex ، معاملات خودی ، انحلال معامله گران به دلیل تصادفات غیرقابل توضیح قیمت یا سنبله و غیره وجود دارد. بنابراین ، Bitmex و Binance در هنگام رسیدن به این مسئله در یک سطح مساوی قرار دارند.

با این وجود ، اگر در تجارت حاشیه ای باشید ، Bitmex یک جایگزین خوب است اما نمی خواهید این کار را با Binance انجام دهید.

بیچاره

یک بستر دیگر که فقط بر اساس توانایی های معاملات حاشیه آنها به عنوان یک گزینه جایگزین آینده Binance در این لیست گنجانده شده است.

Bybit یک مبادله رمزنگاری است که در جزایر ویرجین انگلیس واقع شده است. این یک بستر مشتقات Cryptocurrency با تنها دو جفت معاملاتی است: BTC/USD ، XRP/USD ، EOS/USD و ETH/USD.

در Bybit ، در حالی که هزینه سازندگا ن-0. 025 ٪ است ، در اصل ، در اصل 0. 075 ٪ در هر سفارش شارژ می شود ، در واقع همه مانند Bitmex. این در اصل به این معنی است که هر سازنده به تجارت پرداخت می شود. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما سازنده در سفارش هستید که Cryptocurrency را به مبلغ 1000 دلار خریداری می کنید. این بدان معنی است که به جای پرداخت 1000 دلار ، فقط باید 997. 50 دلار بپردازید. این یک ویژگی بسیار رقابتی است.

می توانید با اهرم 100 برابری در Bybit برای جفت های BTC و ETH و 25 برابر در EOS و XRP معامله کنید. گفته می شود که موتور تطبیق آنها تا 100000 TPS (معاملات در ثانیه) را دارد که فوق العاده چشمگیر است و آینده ای عالی برای هر کسی که علاقه مند به معاملات اهرمی است.

این یک صرافی فقط رمزنگاری است و درست مانند بایننس، هیچ نهاد نظارت مالی رسمی که مجوز فعالیت به آن داده باشد، ندارد.

نتیجه گیری – کدام صرافی ها بهتر از بایننس هستند؟

خوب، شما آن را دارید - لیست گسترده ای از رقبای برتر Binance که به عنوان رقبای اصلی برای تاج یک صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو در صف هستند. در حال حاضر، بایننس همچنان جلوتر از گروه است، زیرا سرعت دیوانه‌واری از نوآوری و گسترش را حفظ می‌کند و رقبای خود را به تقلید از حرکاتشان وا می‌دارد.

بسته به موقعیت مکانی شما، Cex. io بهترین جایگزین بایننس است اگر در اروپا هستید. اگر از ایالات متحده آمده اید، Coinbase یا Crypto. com. BitFinex یک جایگزین خوب برای سایر نقاط جهان است.

گفتنش سخت است، اما برخی از شاخص‌ها وجود دارد که به آن جهت اشاره می‌کنند. FTX بیشتر تابع قانون است و از تبعیت از مقامات محلی در حوزه های قضایی که در آن فعال هستند اجتناب نمی کند. آنها همچنین هرگز هیچ هک یا از دست دادن سرمایه نداشته اند (اما آنها مبادله ای جوان تر از Binance هستند، بنابراین نقش ایفا می کند).

چرا از بایننس سوئیچ کنید ❓

بایننس هنوز هم بزرگترین صرافی از نظر حجم است، اما بدون نقص نیست. بایننس اخیراً مشکلات عملکردی خود را داشته است. در حال تعویض تترها و سپس حذف توکن های اهرمی است. کاربران از این موضوع شکایت کردند، اما بایننس اهمیتی نداد. پشتیبانی مشتری آنها نیز عالی نیست.

چگونه افراد عادی در یک سال تا 70 درصد بازدهی بدون ریسک دارند؟با راه اندازی صحیح یک ربات شبکه رایگان Pionex - برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه کلیک کنید.

داوری رمزنگاری همچنان مانند یک جذابیت عمل می کند، اگر آن را درست انجام دهید! Bitsgap، ربات آربیتراژ رمزنگاری پیشرو را بررسی کنید تا بهترین روش انجام آن را بیاموزید.

نویسندگان و نویسندگان پست مهمان CaptainAltcoin ممکن است در هر یک از پروژه ها و مشاغل ذکر شده علاقه خاصی داشته باشند یا نداشته باشند. هیچ یک از محتوای CaptainAltcoin توصیه سرمایه گذاری نیست و جایگزینی برای مشاوره از یک برنامه ریز مالی معتبر نیست. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده سیاست یا موضع رسمی CaptainAltcoin. com نیست.

تورستن هارتمن

تورستن هارتمن از آگوست 2017 ویراستار تیم CaptainAltcoin بوده است. او دارای مدرک سیاست و اقتصاد است. او قبل از رفتن به روزنامه نگاری، به عنوان یک روابط عمومی برای یک حزب سیاسی محلی، تجربه حرفه ای کسب کرد. از سال 2017، او حرفه خود را به سمت فناوری بلاک چین، با علاقه اصلی به کاربردهای فناوری بلاک چین در سیاست، تجارت و جامعه متمرکز کرده است.

Oxygen Price Prediction 2023 – 2025 – 2030 | OXY Price Forecast

پیش بینی قیمت اکسیژن 2023 – 2025 – 2030 |پیش بینی قیمت OXY

Zenon Price Prediction 2023 – 2025 – 2030 | ZNN Price Forecast

پیش بینی قیمت Zenon 2023 – 2025 – 2030 |پیش بینی قیمت ZNN

Injective protocol

پیش بینی قیمت پروتکل تزریقی 2023 – 2025 – 2030 |پیش بینی قیمت INJ

Chromia Price Prediction 2023 – 2025 – 2030 | CHR Price Forecast

پیش بینی قیمت Chromia 2023 – 2025 – 2030 |پیش بینی قیمت CHR

من متخصص بیماری همه گیر هستم و می توانم به شما کمک کنم. پ. ن: حالت چطوره؟من اهل فرانسه هستم :)/ mixx





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: