10 سهام برتر برای خرید در بازار نزولی
نوشته شده توسط : Mihayloo

سال سختی برای وال استریت بود، با S& P 500 و نزدک کامپوزیت با پایه گسترده در بازار نزولی.

این 10 سهام رده بالا خریدهای نابغه ای هستند که موقعیت خوبی برای ثروتمندتر کردن سرمایه گذاران بلند مدت دارند.

NYSE: BRK. B

برکشایر هاتاوی

شما در حال خواندن یک مقاله رایگان با نظراتی هستید که ممکن است با خدمات سرمایه گذاری ممتاز The Motley Fool متفاوت باشد. امروز عضو Motley Fool شوید تا به توصیه‌های تحلیلگر برتر، تحقیقات عمیق، منابع سرمایه‌گذاری و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. بیشتر بدانید

معامله برای سرمایه گذاران بلندمدت فراوان است.

این به راحتی یکی از سخت ترین سال های ثبت شده برای وال استریت و سرمایه گذاران روزمره بوده است. شاخص S& P 500 که معمولاً به عنوان بهترین فشارسنج سلامت بازار سهام در نظر گرفته می شود، بدترین بازدهی خود را در نیمه اول در 52 سال اخیر داشته است. در مورد Nasdaq Composite، شاخصی که عمدتا مسئول سوق دادن بازار سهام به سمت بالاترین سطح جدید است، حدود یک سوم ارزش خود را از دست داده است. این امر S& P 500 و Nasdaq را محکم در بازار نزولی قرار می دهد.

نمی توان انکار کرد که بازارهای نزولی می توانند نگران کننده باشند. سرعت و غیرقابل پیش بینی بودن حرکات نزولی همواره برخی از سرمایه گذاران را به سمت تپه ها می کشاند. با این حال، تاریخ بارها و بارها نشان داده است که اصلاحات بازار سهام و بازارهای نزولی زمان ایده‌آلی برای افزایش سرمایه‌گذاران صبور است. در نهایت، تمام کاهش های قابل توجه در شاخص های اصلی توسط یک بازار صعودی از بین می رود - و بازار نزولی فعلی تفاوتی نخواهد داشت.

آنچه در زیر می آید 10 سهم برتر برای خرید با شاخص های اصلی در بازار نزولی است.

A bear figurine set atop newspaper clippings displaying a plunging stock chart and declining quarterly bar chart.

منبع تصویر: Getty Images.

1. برکشایر هاتاوی

یکی از هوشمندانه ترین سهام برای خرید در طول هر رکود قابل توجهی در بازار، کنگلومرا برکشایر هاتاوی (BRK. A-0. 91٪) (BRK. B-0. 73٪) است. شرکتی که توسط میلیاردر وارن بافت اداره می شود، طی 57 سال گذشته میانگین سالانه 20. 1 درصد بازدهی را به سهامداران کلاس A خود (BRK. A) ارائه کرده است.

یکی از دلایلی که برکشایر چنین سرمایه گذاری محکمی دارد این است که بافت سبد سرمایه گذاری شرکتش را با سهام دوره ای پر کرده است. اگرچه رکودها اجتناب ناپذیر هستند، دوره های توسعه تقریباً همیشه بسیار طولانی تر است. این به شرکت های چرخه ای اجازه می دهد تا از گسترش طبیعی اقتصاد ایالات متحده و جهان بهره مند شوند.

علاوه بر این، برکشایر هاتاوی یک نیروگاه با درآمد منفعل است. طی 12 ماه آینده، شرکت اوراکل اوماها در حال جمع‌آوری بیش از 6 میلیارد دلار سود سهام است که بیشتر آن تنها از چند هلدینگ به دست خواهد آمد.

2. CrowdStrike Holdings

CrowdStrike Holdings (CRW D-8. 41٪) احتمالاً برترین نامی که در راه حل های امنیت سایبری کاربر نهایی مالکیت دارد، سهام برتر دیگری برای خرید در بازار نزولی است.

پلتفرم امنیتی Falcon چیزی است که CrowdStrike را بسیار خاص می کند. Falcon در فضای ابری ساخته شده است و برای رشد کارآمدتر در شناسایی و پاسخ به تهدیدات احتمالی، بر هوش مصنوعی متکی است. اگرچه نسبت به بسیاری از راه حل های داخلی گران تر است، اما نرخ نگهداری ناخالص تقریباً 98 درصدی CrowdStrike نشان می دهد که مشتریان Falcon را ترجیح می دهند.

چیزی که حتی در مورد CrowdStrike چشمگیرتر است رشد ارگانیک آن است. در یک بازه زمانی تقریباً پنج ساله، درصد مشتریانی که چهار یا بیشتر اشتراک ماژول ابری را خریداری کرده بودند از کمتر از 10 درصد به بیش از 70 درصد افزایش یافت. این بلیط CrowdStrike برای حاشیه ناخالص اشتراک تنظیم شده 80٪ (یا بالاتر) است.

3. شرکای محصولات سازمانی

شرکای شرکت محصولات نفت و گاز طبیعی (EPD 0. 86٪) که بازدهی 8 درصدی را برای مبارزه با تورم به ارمغان می آورد، نیز خرید هوشمندانه ای در بازار نزولی خواهد بود.

برخلاف شرکت‌های حفاری بالادستی که با قیمت نفت خام و گاز طبیعی در حال کاهش هستند، شرکت‌های انرژی میان‌دستی مانند Enterprise Products Partners به قراردادهای بلندمدت با هزینه ثابت و/یا حجمی با حفاری‌ها متکی هستند. این امر نوسانات قیمت لحظه ای را از معادله حذف می کند و جریان نقدی بسیار قابل پیش بینی را تضمین می کند.

پرداخت شرکای محصولات Enterprise Products نیز بسیار خوب است. در طول اوج همه‌گیری، نسبت پوشش توزیع آن - یعنی مقدار جریان نقدی قابل توزیع از عملیات نسبت به آنچه به سهامداران پرداخت می‌شود - هرگز کمتر از 1. 6 نشد. رقم 1 یا کمتر نشان دهنده پرداخت ناپایدار است. در مورد Enterprise، توزیع سالانه پایه خود را برای 24 سال متوالی افزایش داده است.

4. بانک آمریکا

به طور معمول، سرمایه گذاران از سهام بانکی در طول یک بازار نزولی اجتناب می کنند. اما این زمان‌های معمولی نیست، و این همان چیزی است که بانک آمریکا (BA C-1. 16٪) را به یک خرید برتر تبدیل می‌کند.

سس مخفی بانک آمریکا حساسیت به نرخ بهره آن است که از بالاترین در صنعت بانکی است. با افزایش تهاجمی نرخ بهره برای مقابله با تورم تاریخی بالا ، BOFA قرار است بدون انجام هرگونه کار اضافی ، از درآمد قابل توجهی در درآمد سود خالص در وام های با نرخ متغیر برجسته خود برخوردار باشد.

علاوه بر این ، ابتکارات دیجیتالی شدن بانک آمریکا در حال پرداخت است. تعداد کاربران فعال دیجیتال طی سه سال گذشته 6 میلیون به 43 میلیون نفر افزایش یافته است. همچنین ، نزدیک به نیمی از کل فروش وام در سه ماهه دوم به صورت آنلاین یا از طریق برنامه تلفن همراه تکمیل شد. فروش دیجیتال برای BOFA به طور قابل توجهی ارزان تر از تعامل حضوری یا تلفن است.

A businessperson using a pen to point to the bottom of a stock chart displayed on a laptop.

منبع تصویر: Getty Images.

5. صنایع انگشت شست سبز

به راحتی می توان در بازار خرس با مشاغل محکم دوست داشت ، اما بازیکنان برتر شناخته شده ای را در صنایع با رشد بالا مانند صنایع انگشت شست سبز فراموش نکنید (GTBIF 0. 23 ٪).

Thumb Green یک سهام پیشرو در ایالات متحده ماری جوانا است که 77 توزیع کننده شامل 15 ایالت قانونی است. اگرچه روی تعدادی از بازارهای دلار بالا تمرکز دارد ، اما استراتژی فشار آوردن به بازارهای دارای مجوز محدود مانند ایلینویز ، اوهایو و ویرجینیا هوشمند است. با استفاده از تنظیم کننده های صدور مجوز در این ایالت ها ، Green Thumb فرصتی عادلانه برای ساخت مارک های خود و کسب نام های وفاداری دارد.

اما این ترکیب درآمد شرکت است که واقعاً به ایستادگی در آن کمک می کند. بیش از نیمی از کل فروش ها از مشتقات مانند خوراکی ها ، جوش ها ، نوشیدنی ها و روغن ها ناشی می شود. این محصولات با قیمت بالاتر با حاشیه های بسیار جذاب تر از گل حشیش خشک هستند و آنها به فشار دادن انگشت شست سبز به هشت سود سه ماهه متوالی کمک کرده اند.

6. مستر کارت

یکی دیگر از سهام برتر برای خرید در بازار خرس فعلی ، پردازش پردازش Behemoth Mastercard (MA 0. 47 ٪) است.

یک کلید غالباً برای موفقیت Mastercard این است که تیم مدیریتی آن از ورود به عرصه وام خودداری کرده است. اگرچه احتمالاً هیچ مشکلی برای ایجاد درآمد بهره به عنوان وام دهنده نخواهد داشت ، اما این کار باعث می شود که شرکت نیز وام های بزهکار و اتهامات را وام دهد. از آنجا که Mastercard وام نمی دهد ، لازم نیست سرمایه را برای ضرر و زیان کنار بگذارد. در نتیجه ، به طور معمول از رکود سریعتر از سایر سهام مالی باز می گردد.

باند رشد Mastercard نیز بسیار گسترده است. از آنجا که بیشتر معاملات جهانی هنوز با استفاده از پول نقد به پایان می رسد ، فرصت کافی برای گسترش ارگانیک و به دست آوردن به مناطق زیرزمینی جهان ، مانند آفریقا ، خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا وجود دارد.

7. دیجیتال وسترن

برای چیزی که کمی بیشتر از رادار باشد ، متخصص راه حل های ذخیره سازی Western Digital (WDC 3. 96 ٪) باعث می شود یک خرید متضاد هوشمند در بازار خرس باشد.

علیرغم اینکه یک شرکت چرخه ای است و بنابراین در کوتاه مدت با احتمال سفارشات ضعیف تر رقابت می کند ، وسترن دیجیتال با مشکلات مداوم زنجیره تأمین جهانی مرتبط با COVID-19 کمک شده است. این چالش ها باعث شده است تا ارائه دهندگان ذخیره سازی داده ها بیش از حد بازار را بیش از حد افزایش دهند ، که باعث افزایش قیمت و حاشیه محصولات وسترن دیجیتال می شود.

با نگاه کمی بیشتر ، Western Digital باید یک ذینفع اصلی مشاغل باشد که داده ها را به صورت آنلاین و به ابر با سرعت شتاب تغییر می دهند. حتی اگر حضور قابل توجهی در مراکز داده با درایوهای هارد دیسک خود داشته باشد ، راه حل های حافظه فلش NAND Digital Western Digital می تواند تا نقطه میانی دهه تبدیل به یک اصلی ترین مرکز داده شود.

8. آمازون

سهام تجارت الکترونیکی آمازون (AMZ N-1. 19 ٪) در طی کاهش بازار خرس یک خرید بدون فکر است.

در حالی که بیشتر مردم به دلیل بازار پیشرو در بازار آنلاین با آمازون آشنا هستند ، اما در واقع عملیات جانبی این شرکت است که جریان نقدی خود را هدایت می کند. من می گویم "جریان نقدی" و نه درآمد زیرا گسترش آمازون به سرمایه گذاری مجدد جریان نقدی عملیاتی خود به تجارت خود بستگی دارد.

حتی اگر بازار خرده فروشی آمازون برای راکد ، چشم انداز رشد جامد از خدمات اشتراک حاشیه بالاتر ، خدمات تبلیغاتی و بخش زیرساخت های ابری خدمات وب آمازون (AWS) می تواند جریان نقدی عملیاتی را به میزان قابل توجهی بالاتر بفرستد. آمازون بیش از 200 میلیون عضو نخست وزیر در سراسر جهان دارد و AWS نزدیک به یک سوم سهم بازار جهانی زیرساخت های ابری را در اختیار دارد. این بخش ها احتمالاً می توانند جریان نقدی آمازون را تا اواسط دهه سه برابر کنند.

9. nio

تولید کننده خودروی الکتریکی مبتنی بر چین (EV) NIO (NI O-1. 41 ٪) نمونه ای کامل از سهام برتر برای خرید در هنگام فروش بازار خرس است.

NIO خود را در مرکز انتقال غیرقابل توقف در فضای خودرو پیدا می کند. با اکثر کشورهای توسعه یافته با هدف کاهش ردپای کربن خود ، سازندگان EV باید از چندین دهه رشد بالاتر از متوسط لذت ببرند. مستقر در بازار شماره یک جهان (چین) یک امتیاز اضافی برای NIO است.

چیزی که این شرکت را بسیار جذاب می کند، نوآوری آن است. علاوه بر معرفی حداقل یک EV جدید در سال، این نوآوری خارج از جعبه Nio است که شگفت‌آور است. اشتراک باتری به عنوان یک سرویس این شرکت، قیمت خرید خودروهای برقی آن را کاهش می‌دهد و همچنین به خریداران این امکان را می‌دهد که باتری‌های خود را شارژ، تعویض و ارتقا دهند. در مقابل، Nio درآمد مکرر با حاشیه بالایی دریافت می کند و وفاداری خریداران اولیه خود را قفل می کند.

10. مایکروسافت

در نهایت، سهام فناوری مایکروسافت (MSF T-1. 67٪) باعث خرید نابغه ای در بازار نزولی می شود.

موفقیت مداوم مایکروسافت تابعی از بخش های قدیمی و ابتکارات با رشد بالا است که دست به دست هم می دهند. در حالی که سیستم عامل ویندوز (OS) آن دیگر محرک رشد سابق نیست، هنوز سیستم عامل غالب در رایانه های رومیزی است و بنابراین همچنان به تولید قایق های نقدی ادامه می دهد. مایکروسافت از این جریان نقدی برای سرمایه گذاری مجدد در پروژه های مختلف و خرید استفاده می کند.

بهترین کانال رشد مایکروسافت در حال حاضر رایانش ابری است. Microsoft Azure شماره 2 ارائه دهنده زیرساخت ابری در جهان پشت AWS است. آنچه که به ویژه چشمگیر است این است که Azure اخیراً به طور مداوم سریعتر از AWS رشد کرده است. اگر Azure بتواند رشد ارز ثابت نزدیک به 50٪ را حفظ کند، مایکروسافت برای حفظ رشد درآمد دو رقمی و تقویت برنامه بازگشت سرمایه خود مشکلی نخواهد داشت.

جان مکی، مدیرعامل Whole Foods Market، یکی از شرکت‌های تابعه آمازون، یکی از اعضای هیئت مدیره The Motley Fool است. بانک آمریکا شریک تبلیغاتی The Ascent، یک شرکت Motley Fool است. شان ویلیامز دارای موقعیت هایی در آمازون، بانک آمریکا، مسترکارت و وسترن دیجیتال است. Motley Fool دارای موقعیت هایی در آمازون، برکشایر هاتاوی (سهام B)، CrowdStrike Holdings، Inc.، Green Thumb Industries، Mastercard، Microsoft و Nio Inc است. Motley Fool شرکای محصولات سازمانی را توصیه می کند و گزینه های زیر را توصیه می کند: ژانویه طولانی2023 تماس 200 دلاری با برکشایر هاتاوی (سهام B)، 200 دلار تماس کوتاه ژانویه 2023 با برکشایر هاتاوی (سهام B) و تماس کوتاه ژانویه 2023 با 265 دلار در برکشایر هاتاوی (سهام B). Motley Fool یک سیاست افشاگری دارد.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: