کریس جاتر
نوشته شده توسط : Mihayloo

به وب سایت من خوش آمدید ، جایی که می توانید در مورد منطقه ما اطلاعات بیشتری کسب کنید و در مورد سیاست های مهم تأثیرگذار بر جوامع و ایالت ما اطلاعات کسب کنید. این افتخار است که به عنوان نماینده ایالتی شما برای خانه منطقه 88 ، که شامل بخش هایی از مناطق همیلتون ، هنکوک ، مدیسون و ماریون است ، خدمت کنید.

برای بهترین خدمت به شما و خانواده ، ما باید در ارتباط باشیم. لطفا در هر زمان از طریق تلفن ، نامه یا ایمیل با سؤال یا ورودی با من تماس بگیرید. من مشتاقانه منتظر نمایندگی جامعه خود در مجمع عمومی ایندیانا هستم ، و من به همکاری با هم اختصاص می دهم تا دولت بزرگ خود را به جلو ادامه دهد.

منطقه نماینده ایالتی کریس جتر 88

مجلس نمایندگان ایندیانا: آگوست 2020 - حاضر

House District 88: بخش هایی از شهرستانهای همیلتون ، هنکوک ، مدیسون و ماریون

تلفن: (317) 232-9651 خط مستقیم (800) 382-9841 رایگان

آدرس: 200 W. Washington St. Indianapolis ، در 46204

کمیته ها:

  • قوه قضاییه (نایب رئیس)
  • دادگاه ها و قانون جنایی
  • خدمات ، انرژی و ارتباطات از راه دور

شغل: شریک در Massillamany Jeter & Carson LLP

تحصیلات:

  • دکترای جوریس از دانشگاه جورج واشنگتن
  • مدرک لیسانس ارتباطات از دانشگاه باپتیست اوکلاهما

کریس جتر ، نماینده ایالتی ، قبل از حضور در دانشگاه باپتیست اوکلاهما ، از دبیرستان همیلتون جنوب شرقی فارغ التحصیل شد ، جایی که وی لیسانس خود را در ارتباطات و دانشگاه جورج واشنگتن کسب کرد ، جایی که وی دکترای جوریس خود را به دست آورد.

پس از هفت سال خدمت در وظیفه فعال ، جتر اکنون یک افسر ذخیره نیروی دریایی است. وی در زمان خدمت خود چندین مقام حقوقی را در اختیار داشت ، از جمله به عنوان دستیار ویژه دادستان ایالات متحده. وی در حال حاضر شریک زندگی در یک موسسه حقوقی در مرکز شهر فیشرز است که وی در سال 2015 با دو وکیل دیگر آغاز کرد.

جتر و همسرش کارن با سه فرزند خود ، میسی ، هایدن و کالی در ماهیگیران زندگی می کنند. وی عضو كلیسای Northview است و در جامعه فعال است و در كمسیون توسعه اقتصادی ماهیگیران فعالیت می كند. جتر عضو NRA ، لژیون آمریکایی ، جانبازان جنگهای خارجی و جانبازان عراق و افغانستان ، شرکت است.

House District 88 شامل بخش هایی از مناطق همیلتون ، هنکوک ، مدیسون و ماریون در مرکز ایندیانا است. برای یافتن یا تأیید منطقه خانه خود ، اینجا را کلیک کنید.

قانونگذاران منطقه: ایالت بیش از 2. 7 میلیون دلار برای تسریع در بهبود جاده ها در شهرستان هنکوک ارسال می کند

ارسال شده توسط: Braden Dunlap |جمعه ، 9 دسامبر 2022

Statehouse (9 دسامبر 2022) - به گفته قانونگذاران منطقه ، بیش از 2. 7 میلیون دلار به جوامع شهرستان هنکوک برای تسریع در پیشرفت های جاده و پل هدایت می شود.

نماینده جت به 50 میلیون دلار پروژه McCord Square Projecting

ارسال شده توسط: Abrahm Hurt |چهارشنبه ، 26 اکتبر 2022

Statehouse (26 اکتبر 2022) - "مک کوردسویل همچنان با یکی از سریعترین نرخ های ایالت رشد می کند و این سرمایه گذاری به ادامه حرکت کمک می کند. مشاغل جامعه ما ضمن افزایش کیفیت زندگی ما. من مشتاقانه منتظر تماشای پیشرفت این پروژه و رسیدن به خط پایان و دیدن تأثیر مثبت آن در شهرستان هنکوک هستم. "

Reps. Cherry ، Jeter از دانشجویان محلی دعوت می کند تا برای کارآموزی Statehouse Paide Statehouse درخواست کنند

ارسال شده توسط: Braden Dunlap و Abrahm Hurt |چهارشنبه ، 31 اوت 2022

Statehouse (31 آگوست 2022)-نمایندگان ایالتی باب چری (R-Greenfield) و Chris Jeter (R-Fishers) دانشجویان محلی و فارغ التحصیلان اخیر همه رشته ها را دعوت می کنند تا برای کارآموزی با جمهوریخواهان مجلس ایندیانا درخواست کنند.

مزرعه شهرستان هنکوک با جایزه Hoosier Homestead شناخته شد

ارسال شده توسط: Abrahm Hurt |پنجشنبه ، 18 اوت 2022

Statehouse (18 اوت 2022)-به گفته نماینده ایالتی کریس جتر (R-Fishers) و سناتور ایالتی مایکل کریدر (R- ، اخیراً مزرعه Deerberg در شهرستان هنکوک یک جایزه Sesquicentennial Hoosier Homestead را به دلیل حضور در سال 1869 دریافت کرده است. گرینفیلد).

قانونگذاران شهرستان هنکوک به تصمیم اسکاتوس پاسخ می دهند که Roe v Wade را معکوس می کند

ارسال شده توسط: Braden Dunlap و Abrahm Hurt |جمعه ، 24 ژوئن 2022

"ایندیانا عمیقاً به زندگی همه Hoosiers ، از جمله نوزادان و مادرانشان احترام می گذارد و ارزش دارد. مبارزه برای حقوق کسانی که نمی توانند برای خودشان بجنگند یکی از مهمترین کارهایی است که می توانیم به عنوان قانونگذار انجام دهیم ، و من مشتاق هستمباب چری ، نماینده ایالتی (R-Greenfield) گفت: برای بازگشت به ایالت هاوس برای حمایت از زندگی. "

"بعد از 50 سال ، مسئله ابتدایی ترین حق ما ، حق زندگی ، سرانجام به مردم و نمایندگان منتخب آنها بازگردانده شده است ، جایی که متعلق به آن است. کریس جتر (R-Fishers) گفت: زندگی و عزت از Hoosiers متولد نشده است.

قانونگذاران شهرستان هانکوک از جلسه ویژه برای ارائه امداد تورم به Hoosiers پشتیبانی می کنند

ارسال شده توسط: Braden Dunlap و Abrahm Hurt |پنجشنبه ، 9 ژوئن 2022

امروز پس از آنکه فرماندار اریک هولکامب برنامه خود را برای فراخواندن قانونگذاران ایالتی به مجلس ایالتی برای یک جلسه ویژه برای کاهش تورم برای مالیات دهندگان هوزیر اعلام کرد، قانونگذاران شهرستان هنکاک اظهارات زیر را ارائه کردند:

جتر: روز یادبود: احترام به کشته شدگان

ارسال شده توسط: آبراهم هرت |جمعه 27 می 2022

روز یادبود زمان یادبود قهرمانان شجاعی است که جان خود را در دفاع از ایالات متحده آمریکا فدا کردند. هیچ قدردانی هرگز نمی تواند بدهی های بدهکار به این سربازان و زنان و عزیزانشان را به طور کامل بازپرداخت کند. چه روز 30 مه باشد و چه هر روز دیگری، ما درود ویژه ای را مدیون کسانی هستیم که بهای نهایی آزادی ما را پرداختند.

Cherry، Jeter به قانونگذاران کمک می کند تا وتو را برای محافظت از ورزش دختران لغو کنند

ارسال شده توسط: برادن دانلپ و آبراهم هرت |چهارشنبه 25 می 2022

STATEHOUSE (25 مه 2022) - نمایندگان ایالتی باب چری (R-Greenfield) و کریس جتر (R-Fishers) امروز به اکثریت قانونگذاران ایندیانا پیوستند تا با موفقیت وتوی فرماندار در مورد قانون محافظت از یکپارچگی ورزش دختران را لغو کنند.

کوک، جتر به نادیده گرفتن وتو برای محافظت از ورزش دختران کمک می کند

ارسال شده توسط: آبراهم هرت |سه شنبه 24 مه 2022

STATEHOUSE (24 مه 2022) - نمایندگان ایالتی تونی کوک (R-Cicero) و کریس جتر (R-Fishers) امروز به اکثریت قانونگذاران ایندیانا پیوستند تا با موفقیت وتوی فرماندار در مورد قوانین محافظت از یکپارچگی ورزش دختران را لغو کنند.

قانونگذاران شهرستان هنکاک: بودجه ایالتی به بهبود جاده های محلی چراغ سبز نشان می دهد

ارسال شده توسط: Braden Dunlap |سه شنبه 19 آوریل 2022

STATEHOUSE (19 آوریل 2022) - طبق گفته نمایندگان ایالتی باب چری (R-Greenfield) و کریس جتر (R-Fishers) جوامع محلی بیش از 1. 2 میلیون دلار کمک هزینه ایالتی برای پروژه های بهبود جاده و پل دریافت خواهند کرد.

قانونگذاران کانتی هنکاک از فرماندار می خواهند در صورتی که دادگاه عالی ایالات متحده رو علیه وید را لغو کند، جلسه ویژه تشکیل دهد.

ارسال شده توسط: Braden Dunlap |چهارشنبه 13 آوریل 2022

ایالت هاوس (13 آوریل 2022) - نامه ای که اخیراً به فرماندار ارسال شده است شامل اسامی قانونگذاران شهرستان هنکوک است که از او می خواهند در صورت لغو کامل یا جزئی دادگاه عالی ایالات متحده، Roe v. Wade، یک جلسه ویژه تشکیل دهد.

دانشجویان محلی به قانونگذاران شهرستان همیلتون در ایالت هاوس می پیوندند

ارسال شده توسط: Katlyn T Milligan |جمعه 8 آوریل 2022

STATEHOUSE (8 آوریل 2022) - دانشجویان محلی اخیراً به قانونگذاران شهرستان همیلتون در ایالت هاوس پیوستند، جایی که در برنامه صفحه خانه ایندیانا شرکت کردند.

Cherry, Jeter: قانون جدید از آزادی بیان در کالج های ایندیانا محافظت می کند

ارسال شده توسط: Katlyn T Milligan |پنجشنبه 7 آوریل 2022

STATEHOUSE (7 آوریل 2022) - قانون جدیدی که توسط نمایندگان ایالتی باب چری (R-Greenfield) و کریس جتر (R-Fishers) پشتیبانی می شود، از آزادی بیان در کالج ها و دانشگاه های دولتی در سراسر ایندیانا محافظت می کند.

خطای فنی: سوت وتوی استانداری علیه ورزش دخترانه

ارسال شده توسط: Katlyn T Milligan |جمعه 25 مارس 2022

یک مرد بیولوژیک سر به فلک کشیده اخیراً در مسابقات قهرمانی شنای کالج زنان مقام اول را به دست آورد. این برد و سایر موارد مشابه آن، همچنان ورزش زنان را در هر سطحی از بازی در سراسر کشور متزلزل می کند.

پاسخ جتر به وتوی فرماندار در مورد لایحه حمایت از ورزش دختران

ارسال شده توسط: Katlyn T Milligan |جمعه 25 مارس 2022

STATEHOUSE (25 مارس 2022) - "من از تصمیم فرماندار برای وتوی قانون ثبت نام مجلس 1041، که هدف آن حفاظت از ورزش دختران در ایندیانا است، بسیار ناامید هستم.

قانونگذاران منطقه از تیم فوتبال قهرمان ایالت ورنون در استیت هاوس تقدیر می کنند

ارسال شده توسط: Katlyn T Milligan |دوشنبه 21 مارس 2022

STATEHOUSE (21 مارس 2022) - کریس جتر (R-Fishers) نماینده ایالتی و سناتور ایالتی مایکل کرایدر (R-Greenfield) اخیراً از تیم فوتبال دبیرستان Mount Vernon در Statehouse به دلیل کسب عنوان قهرمانی ایالتی 2021 4A تقدیر کردند.

قانونگذاران شهرستان همیلتون از بسته تخفیف مالیاتی 1 میلیارد دلاری برای هوزیرز سخت کوش حمایت می کنند

ارسال شده توسط: Katlyn Milligan |دوشنبه 14 مارس 2022

ایالت هاوس (14 مارس 2022) - قانونگذاران شهرستان همیلتون اخیراً به حمایت از تصویب بزرگترین کاهش مالیات در تاریخ این ایالت رأی دادند و بسته تخفیف مالیاتی 1 میلیارد دلاری را برای فرماندار ارسال کردند تا به زودی به قانون تبدیل شود.

جتر: پایین نگه داشتن مالیات ها اولویت اصلی است

ارسال شده توسط: Katlyn Milligan |دوشنبه 14 مارس 2022

قانونگذاران ایالتی اخیراً جلسه قانونگذاری 2022 را به پایان رساندند و بسیاری از بحث ها در چند ماه گذشته در مجلس ایالتی بر کاهش و بازپرداخت مالیات متمرکز بود. بریدن یا نبریدن: سوال این بود. در پایان، مالیات دهندگان هوسیر بر تلاش ها برای رشد دولت پیروز شدند.

قانونگذاران شهرستان هنکاک از بسته 1 میلیارد دلاری معافیت مالیاتی برای هوزیرز سختکوش حمایت می کنند

ارسال شده توسط: Braden Dunlap |جمعه 11 مارس 2022

ایالت هاوس (11 مارس 2022) - قانونگذاران شهرستان هنکاک اخیراً به تصویب بزرگترین کاهش مالیات در تاریخ این ایالت رأی دادند و بسته 1 میلیارد دلاری معافیت مالیاتی را برای فرماندار ارسال کردند تا به زودی به قانون تبدیل شود.

Cherry، Jeter نوجوانان محلی را تشویق می کند که به استفاده از "VOICE" خود برای مبارزه با استعمال دخانیات ادامه دهند

ارسال شده توسط: Katlyn T Milligan |چهارشنبه 16 فوریه 2022

STATEHOUSE (16 فوریه 2022) - نمایندگان ایالتی باب چری (R-Greenfield) و کریس جتر (R-Fishers) اخیراً از گروه اکشن صدای Hancock County در ایالت هاوس استقبال کردند زیرا آنها از سبک زندگی بدون دخانیات دفاع کردند.

قانونگذاران شهرستان هنکاک: لوایح با اولویت بالا با عبور از نیمه راه پیش می روند

ارسال شده توسط: Braden Dunlap |سه شنبه 8 فوریه 2022

STATEHOUSE (8 فوریه 2022) - در نیمه اول جلسه قانونگذاری 2022، قانونگذاران کانتی هنکاک به پیشبرد چندین اولویت کلیدی، از جمله بسته کاهش مالیات گسترده برای کمک به هوزیرها و مشاغل سخت کوش رأی دادند.

Jeter فرصت های دانش آموزی را که STEM از برنامه روباتیک ایندیانا است تشویق می کند

ارسال شده توسط: Katlyn T Milligan |دوشنبه 7 فوریه 2022

STATEHOUSE (7 فوریه 2022) - نماینده ایالتی کریس جتر (R-Fishers) اخیراً از دانش آموزان دبیرستان لارنس نورث و لارنس سنترال از تیم FIRST رباتیک ایندیانا در ایالت هاوس استقبال کرد و آنها برنامه preK-12 را تبلیغ کردند.

قانونگذاران شهرستان هنکاک: مجلس نمایندگان از لایحه حمایت از زنان هوسیر در مقابل سقط جنین اجباری حمایت می کند.

ارسال شده توسط: Braden Dunlap |سه شنبه 1 فوریه 2022

ایالت هاوس (1 فوریه 2022) - مجلس نمایندگان ایندیانا اخیراً لایحه ای را تصویب کرد که توسط قانونگذاران کانتی هنکاک حمایت شده بود تا از زنان باردار هوسیر و فرزندان متولد نشده آنها در برابر سقط جنین اجباری محافظت شود.

جتر به دنبال مجازات شدیدتری برای کشتن K-9 پلیس است

ارسال شده توسط: Katlyn T Milligan |دوشنبه 10 ژانویه 2022

STATEHOUSE (10 ژانویه 2022) - نماینده ایالتی کریس جتر (R-Fishers) در حال تلاش برای تقویت مجازات های کیفری و احکام برای کشتن یک پلیس K-9 است.

لایحه نویسندگان مشترک Jeter برای پایان دادن به وضعیت اضطراری، محافظت از کارگران هوزیر

ارسال شده توسط: Katlyn Milligan |چهارشنبه 1 دسامبر 2021

STATEHOUSE (1 دسامبر 2021) - کریس جتر (R-Fisers) نماینده ایالتی امروز گفت که او قانونی را برای پایان دادن به وضعیت اضطراری بهداشت عمومی در سراسر ایالت و محافظت از کارگران هوزیر در برابر دستورات خودسرانه و فلج کننده واکسن تهیه کرده است.

قانونگذاران شهرستان همیلتون: ضرب الاجل ماه اکتبر را برای کارآموزی با حقوق مجلس از دست ندهید

ارسال شده توسط: Katlyn Milligan |جمعه 15 اکتبر 2021

STATEHOUSE (15 اکتبر 2021) - قانونگذاران شهرستان همیلتون دانشجویان محلی و فارغ التحصیلان اخیر را تشویق می کنند تا قبل از مهلت 31 اکتبر برای دوره های کارآموزی در ایالت ایندیانا به صورت آنلاین درخواست دهند.

قانونگذاران شهرستان هانکوک از Hoosiers خواستند که به آموزش رایگان ، مشاغل در زمینه های رشد سریع متصل شوند

ارسال شده توسط: Braden Dunlap |جمعه ، 10 سپتامبر 2021

Statehouse (10 سپتامبر 2021)-قانونگذاران شهرستان هانکوک از Hoosiers خواستند که به هزاران نفری که در حال حاضر از برنامه گواهی مشاغل سطح بعدی ایندیانا استفاده می کنند ، بپیوندند تا بدون هیچ هزینه ای مهارت کسب کنند و شغل با درآمد بالاتر را بدست آورند.

Jeter قوانین جدید ایندیانا را در حال حاضر برجسته می کند

ارسال شده توسط: Abrahm Hurt |پنجشنبه ، 8 ژوئیه 2021

Statehouse (8 ژوئیه 2021)-نماینده ایالتی کریس جتر (R-Fishers) گفت که Hoosiers باید از چندین قانون جدید ایالتی که در تاریخ 1 ژوئیه مؤثر است ، از جمله بودجه دولت جدید و کسانی که از صاحبان اسلحه ، حقوق فردی و مشاغل کوچک استفاده می کنند ، آگاه باشند.

جتر: ما باید به حمایت از اجرای قانون خود ادامه دهیم

ارسال شده توسط: Andi Sommers |پنجشنبه ، 1 ژوئیه 2021

ما به عنوان قانونگذاران ، ما به شدت به ورودی نمایندگان و رهبران محلی متکی هستیم تا یاد بگیریم که چگونه می توانیم بهتر به جوامع خود خدمت کنیم. اغلب اوقات ، آنچه به عنوان مکالمه شروع می شود می تواند به قانونگذاری تبدیل شود ، که به مجمع عمومی معرفی می شود و امیدوارم که برای تبدیل شدن به قانون ، خط پایان را انجام دهد. پس از گوش دادن به چندین Hoosiers در ولسوالی ما ، نیاز فوری برای حمایت بیشتر از افسران ایمنی عمومی ، من می دانستم که این امر لازم است اولویت اصلی من در جلسه قانونگذاری سال 2021 باشد. مأموران اجرای قانون هر روز لباس خود را می پوشانند و به سر کار می روند و نمی دانند تغییر بعدی آنها برای آنها چه خواهد بود. قوانین جدید من از این جلسه حمایت کردم و ضمن حمایت از ادارات پلیس محلی ، در آموزش و برنامه های اجرای قانون ایندیانا سرمایه گذاری کردم.

قانونگذاران شهرستان همیلتون: لایحه مبارزه با نابرابری های بهداشت عمومی ایندیانا اکنون قانون

ارسال شده توسط: Andi Sommers |جمعه ، 4 ژوئن 2021

StateHouse (4 ژوئن 2021) - طبق گفته قانونگذاران شهرستان همیلتون ، قانون تعیین یک برنامه بهبود سلامت ایالتی و یک برنامه کمک هزینه 50 میلیون دلاری که مهمترین چالش های بهداشتی Hoosiers را هدف قرار می دهد ، اکنون قانون است.

جوایز ایالتی بیش از 2. 7 میلیون دلار برای کمک به رانندگی پروژه های جاده ای همیلتون

ارسال شده توسط: Andi Sommers |پنجشنبه ، 6 مه 2021

Statehouse (6 مه 2021) - طبق گفته قانونگذاران شهرستان همیلتون ، ایندیانا اخیراً بیش از 2. 7 میلیون دلار کمک هزینه های تطبیق ایالتی به جوامع محلی برای بهبود جاده و پل اعطا کرده است.

Reps. Cherry ، Jeter: Awards Awards Hancock County بیش از 655K دلار برای کمک به رانندگی پروژه های جاده ای محلی

ارسال شده توسط: Samantha Holifield |جمعه ، 30 آوریل 2021

Statehouse (30 آوریل 2021)-طبق گفته های ایالتی ، باب گیلاس (R-Greenfield) و کریس جتر (R-Fishers) ، ایندیانا اخیراً بیش از 655،800 دلار از طریق کمک هزینه ای از ایالت به ایالت هنکوک برای بهبود جاده و پل اهدا کرده است.

قانونگذاران شهرستان هنکوک: لایحه حمایت از روسای بازیابی مشاغل کوچک به فرماندار

ارسال شده توسط: Andi Sommers |چهارشنبه ، 14 آوریل 2021

StateHouse (14 آوریل 2021) - طبق گفته قانونگذاران شهرستان هانکوک ، قانون حمایت از مشاغل ، کارفرمایان و بهبود اقتصادی با سرمایه گذاری 60 میلیون دلار برای گسترش مهمان نوازی Hoosier می تواند به زودی قانون باشد.

Rep. Jeter: تحصیلات تکمیلی محلی تجربه در Statehouse

ارسال شده توسط: جوزف بورسلی |چهارشنبه ، 31 مارس 2021

Statehouse (31 مارس 2021)-کالین پاتریک ، فارغ التحصیل دبیرستان همیلتون جنوب شرقی ، به عنوان کارورزی با نماینده ایالتی کریس جتر (R-Fishers) و اعضای دیگر وی در مجلس نمایندگان ایندیانا در جلسه قانونگذاری سال 2021 تجربه می کند.

قانونگذاران شهرستان همیلتون: فارغ التحصیلان محلی در ایالت خانه تجربه می کنند

ارسال شده توسط: جوزف بورسلی |چهارشنبه ، 31 مارس 2021

StateHouse (31 مارس 2021) - به گفته قانونگذاران شهرستان همیلتون ، فارغ التحصیلان محلی به عنوان کارورزان با قانونگذاران منطقه و اعضای همکار آنها مجلس نمایندگان ایندیانا تجربه می کنند.

قانونگذاران شهرستان Hancock: ابزار جدید آنلاین Hoosiers را به فرصت های شغلی و شغلی متصل می کند

ارسال شده توسط: Andi Sommers |پنجشنبه ، 18 مارس 2021

Statehouse (18 مارس 2021)-به گفته قانونگذاران شهرستان هنکوک ، Hoosiers که به دنبال شغل با درآمد بهتر هستند می توانند از وب سایت شبکه جدید Talent Hoosier Talent استفاده کنند تا با بیش از 135،000 شغلی مطابقت داشته باشد.

Jeter: کارگروه اصلی جنایات: پرخاشگرانه در نبرد با جرم خشونت آمیز

ارسال شده توسط: Andi Sommers |پنجشنبه ، 4 مارس 2021

جرم خشونت آمیز در شهرستان ماریون و در سراسر مرکز ایندیانا افزایش یافته است. تقریباً روزانه است که ما از خانواده ، تجارت یا جامعه دیگری که با اعمال بی معنی ویران می شوند ، می آموزیم. در سال 2020 ، ایندیاناپولیس نزدیک به 250 قتل را ثبت کرد ، در زمانی که ایالت ما سخت تلاش می کرد تا از همه گیر Covid-19 عقب نشینی کند. ما می توانیم بهتر عمل کنیم. همکاری و ارتباطات بیشتر بین مناطق مرکزی ایندیانا برای ریشه کن کردن طاعون خشونت در جامعه ما لازم است.

لایحه ارائه حمایت از مسئولیت COVID-19 به امضاء قانون

ارسال شده توسط: Andi Sommers |پنجشنبه ، 25 فوریه 2021

Statehouse (25 فوریه 2021)-رئیس جمهور اریک هولکب اخیراً قوانینی را به تصویب رساند که توسط سخنگوی مجلس نمایندگان تاد هاستون (R-Fishers) و نمایندگان ایالتی کریس جتر (R-Fishers) و جری تور (R-Carmel) به قانون پشتیبانی می کنند. حمایت از مسئولیت COVID-19 را به مشاغل ، سازمان ها و افراد ارائه دهید.

Jeter: بیل در حال گسترش دسترسی از راه دور از خانه عبور می کند

ارسال شده توسط: Andi Sommers |پنجشنبه ، 18 فوریه 2021

Statehouse (18 فوریه 2021)-به گفته نماینده ایالتی کریس جتر (R-Fishers) ، مجلس نمایندگان ایندیانا به پیشبرد قوانینی که باعث می شود مراقبت های بهداشتی با گسترش گزینه های بهداشتی از راه دور قابل دسترسی باشد ، رای داد.

Jeter: برش نوار قرمز برای بهبود دسترسی از راه دور

ارسال شده توسط: Andi Sommers |جمعه ، 5 فوریه 2021

Hoosiers از تلفن های همراه و لپ تاپ خود برای کار ، پرداخت صورتحساب و ارتباط با دوستان و عزیزان استفاده می کند. آنها همچنین خود را پیدا می کنند که بیشتر و بیشتر از این فناوری استفاده می کنند تا از پزشک خود مراقبت کنند. در طول همه گیر Covid-19 ، Telehealth به روشی شایع تر برای ادامه خدمت به بیماران و در عین حال کاهش گسترش ویروس تبدیل شد. برای این کار ممکن است ، ایندیانا برای برش نوارهای قرمز قدم برداشت و به ارائه دهندگان اجازه داد تا بیماران را برای شرایط خاص ببینند. قانونی که من از این جلسه حمایت می کنم برای ایجاد برخی از آن تغییرات موقت که بهار گذشته دیدیم ، انجام می شود و حتی آنها را نیز گسترش می دهد تا متخصصان مراقبت های بهداشتی بیشتری را نیز در بر بگیرد.

قانونگذاران شهرستان هانکوک: قانون حمایت از مشاغل کوچک ایندیانا ، پیشرفت صنعت مهمان نوازی به مجلس سنا

ارسال شده توسط: Lydia Kirschner |چهارشنبه ، 3 فوریه 2021

Statehouse (3 فوریه 2021) - به گفته قانونگذاران شهرستان هنکوک ، مجلس نمایندگان در حمایت از قوانین تأسیس برنامه کمک هزینه های کوچک بازسازی مشاغل کوچک Hoosier ، که از شغل و اقتصاد ایندیانا پشتیبانی می کند ، رأی داد. باب باب گفت: "مشخص است که مشاغل کوچک ما در طول بیماری همه گیر به سختی برخورد کرده اند."

Jeter: قانون ارائه حمایت از مسئولیت COVID-19 به مشاغل ، کمیته کلیدی را تصویب می کند

ارسال شده توسط: Andi Sommers |پنجشنبه ، 28 ژانویه 2021

ایالت (28 ژانویه 2021)-کمیته دادگستری مجلس امروز به پیشبرد لایحه ای که توسط نماینده دولت کریس جتر (R-Fishers) ارائه می دهد ، ارائه داد که مشاغل ، مدارس و اشخاص مراقبت های بهداشتی را با حمایت از مسئولیت مدنی مربوط به COVID-19 ارائه می دهد. واد

قانونگذاران شهرستان هانکوک: لایحه برای تأمین اعتبار کامل همه دانش آموزان مدارس دولتی K-12 امسال به سنا پیشرفت می کند

ارسال شده توسط: Lydia Kirschner |پنجشنبه ، 28 ژانویه 2021

STATEHOUSE (27 ژانویه 2021) - مجلس نمایندگان ایندیانا اخیراً به حمایت از قانونی رای داد که به طور کامل تمام دانش آموزان مدارس دولتی K-12 برای سال تحصیلی 2020-2021-2020 را تأمین می کند، صرف نظر از اینکه دانش آموزان حضوری در کلاس ها شرکت کرده اند یا تقریباً به موقع در کلاس ها شرکت می کنند. به گفته قانونگذاران منطقه به COVID-19.«بیش از نیمی از بودجه دوسالانه ایالت صرف می شود

جتر به لایحه حمایت از اجرای قانون، شفافیت و پاسخگویی در پلیس رای مثبت داد

ارسال شده توسط: اندی سامرز |پنجشنبه 21 ژانویه 2021

STATEHOUSE (21 ژانویه 2021) - کریس جتر، نماینده ایالتی (R-Fishers) اخیراً به پیشبرد لایحه ای در حمایت از اجرای قانون و افزایش پاسخگویی و شفافیت در پلیس رای داد.

قانونگذاران شهرستان همیلتون: هوزیرهای 70 ساله و بالاتر اکنون واجد شرایط دریافت واکسن رایگان COVID-19 هستند.

ارسال شده توسط: اندی سامرز |جمعه 15 ژانویه 2021

STATEHOUSE (15 ژانویه 2021) - به گفته قانونگذاران شهرستان همیلتون، ساکنان ایندیانا 70 ساله و بالاتر اکنون واجد شرایط ثبت نام برای واکسن رایگان COVID-19 هستند.

قانونگذاران شهرستان همیلتون: فشار برای دادگاه جدید گامی رو به جلو است

ارسال شده توسط: اندی سامرز |پنجشنبه 14 ژانویه 2021

STATEHOUSE (14 ژانویه 2021) - به گفته دونا شابلی (R-Carmel)، نماینده ایالتی، کمیته دادگاه های مجلس نمایندگان و کمیته قانون جزا روز سه شنبه به اتفاق آرا به همیلتون کانتی اجازه داد تا دادگاه عالی جدیدی ایجاد کند.

جوامع شهرستان هنکاک بیش از 1. 2 میلیون دلار برای پروژه های جاده اهدا کردند

ارسال شده توسط: Lydia Kirschner |دوشنبه 21 دسامبر 2020

STATEHOUSE (21 دسامبر 2020) - طبق گفته نمایندگان ایالتی باب چری (R-Greenfield) و کریس جتر (R-Fishers) جوامع محلی اخیراً بیش از 1. 2 میلیون دلار کمک هزینه ایالتی برای بهبود جاده و پل دریافت کردند.

جتر برای خدمت در کمیته های کلیدی مجلس نمایندگان انتخاب شد

ارسال شده توسط: اندی تن برج |پنجشنبه 10 دسامبر 2020

STATEHOUSE (10 دسامبر 2020) - کریس جتر، نماینده ایالتی (R-Fishers) اخیراً برای خدمت در سه کمیته دائمی مجلس نمایندگان منصوب شد که بر موضوعاتی از انرژی و پهنای باند گرفته تا سیستم عدالت جنایی ایالت تمرکز داشتند.

جتر: تعهد من به همکاری و حمایت از مجریان قانون محلی

پنجشنبه 15 اکتبر 2020

هر سال، مردان و زنان فداکار با پیوستن به یکی از سازمان‌های مجری قانون برجسته ما، خدمت و محافظت از کشور خود را انتخاب می‌کنند. اغلب، این کارمندان دولتی یونیفورم خود را می پوشند و نمی دانند شیفت بعدی آنها چه می تواند داشته باشد. از پاسخ به یک موقعیت خطرناک گرفته تا ارائه کمک های اولیه قبل از رسیدن پزشکان، افسران مجری قانون محلی ما به عنوان بخشی از بافت جامعه ما خدمت می کنند و آنها سزاوار منابع حیاتی هستند که برای محافظت از هوزیرز نیاز دارند. من همچنین به همکاری با مقامات ایمنی عمومی برای افزایش پاسخگویی و شفافیت برای همه بخش ها اعتقاد دارم.

هیوستون، جتر: امروز برای کارآموزی پولی در ایالت هاوس درخواست دهید

ارسال شده توسط: اندی تن برج |پنجشنبه 1 اکتبر 2020

STATEHOUSE (1 اکتبر 2020) - تاد هیوستون (R-Fishers) رئیس مجلس ایندیانا و کریس جتر (R-Fishers) نماینده ایالتی (R-Fishers) دانشجویان محلی و فارغ التحصیلان اخیر که به دنبال کسب تجربه کاری ارزشمند هستند را تشویق می کنند تا به صورت آنلاین برای یک دوره کارآموزی با حقوق درخواست دهند. با مجلس نمایندگان ایندیانا در خانه ایالتی در ایندیاناپولیس.

Cherry, Jeter: مهلت ثبت نام رای دهندگان 5 اکتبر را از دست ندهید

ارسال شده توسط: اندی تن برج |دوشنبه، 28 سپتامبر 2020

STATEHOUSE (28 سپتامبر 2020) - نمایندگان ایالتی باب چری (R-Greenfield) و Chris Jeter (R-Fishers) ساکنان محلی را تشویق می کنند تا قبل از مهلت 5 اکتبر با استفاده از رای دهنده آنلاین ایالت، برای رای دادن ثبت نام کنند یا وضعیت ثبت نام خود را بررسی کنند. پورتال در IndianaVoters. com.

بیانیه Jeter، Cherry در Walmart انتخاب شهرستان Hancock برای مرکز تحقق جدید

ارسال شده توسط: اندی تن برج |پنجشنبه 24 سپتامبر 2020

توجه به مطبوعات: لطفاً اظهارات زیر را از نمایندگان ایالتی، کریس جتر (آر-فیشر) و باب چری (آر-گرینفیلد) در پوشش خود در مورد انتخاب والمارت شهرستان هنکاک برای توسعه مرکز تحقق تجارت الکترونیک جدید خود، که انتظار می‌رود، وارد کنید. ایجاد 1000 شغل تا سال 2025.

Cherry, Jeter: امروز برای کارآموزی پولی در Statehouse درخواست دهید

ارسال شده توسط: اندی تن برج |سه شنبه 22 سپتامبر 2020

STATEHOUSE (22 سپتامبر 2020) - نمایندگان ایالتی باب چری (R-Greenfield) و Chris Jeter (R-Fishers) دانشجویان محلی کالج و فارغ التحصیلان اخیر را تشویق می کنند که به دنبال کسب تجربه کاری ارزشمند هستند تا به صورت آنلاین برای یک دوره کارآموزی با حقوق در ایندیانا درخواست دهند. مجلس نمایندگان در کاخ ایالتی در ایندیاناپولیس.

جتر به عنوان نماینده جدید ایالتی برای منطقه مجلس 88 سوگند یاد کرد

ارسال شده توسط: Lydia Kirschner |چهارشنبه 26 آگوست 2020

STATEHOUSE (26 اوت 2020) - کریس جتر از فیشر امروز سوگند یاد کرد تا به عنوان نماینده ایالتی برای منطقه خانه 88 خدمت کند.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: