چگونه می توان با پول کمی سرمایه گذاری کرد
نوشته شده توسط : Mihayloo

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری با پول کمی وجود دارد. در اینجا 15 سیستم عامل با کاربرد آسان وجود دارد که می توانید سرمایه گذاری های کوچک انجام دهید.

اعطای ساباتیر

شما می توانید کارهای زیادی با کمی پول انجام دهید - حتی به عنوان یک سرمایه گذار اولیه. اگر 1000 دلار ، 100 دلار یا حتی فقط 2. 26 دلار دارید ، می توانید امروز با پول کمی سرمایه گذاری کنید - در واقع ، در واقع!

اگر به نوعی سرمایه گذاری نکنید ، هرگز نمی خواهید ثروت بسازید. از نظر فنی ، حتی برندگان قرعه کشی قبل از تبدیل شدن به میلیونر (با گرفتن بسیار ، بسیار خوش شانس) پول خود (با خرید بلیط) را سرمایه گذاری می کنند.

من به هیچ وجه به شما پیشنهاد نمی کنم که قرعه کشی بازی کنید. من به شما پیشنهاد می کنم به جای آن ، با هر مبلغی که می توانید از آن استفاده کنید ، شروع به ساختن یک سبد سرمایه گذاری واقعی کنید. در این پست ، ما برخی از بهترین مکان ها را برای مبتدیان طی خواهیم کرد تا با پول کمی سرمایه گذاری را آغاز کنند.

در این مقاله

چگونه با پول کمی سرمایه گذاری کنیم

در اینجا بهترین ایده های سرمایه گذاری کوچک برای کمک به شما در رشد پول وجود دارد:

1. تغییر اضافی خود را با بلوط سرمایه گذاری کنید

Acorns به شما امکان می دهد با دور زدن خریدهای بدهی یا کارت اعتباری خود به نزدیکترین دلار ، تغییر اضافی خود را - به معنای واقعی کلمه - سرمایه گذاری کنید. فقط کارت اعتباری یا بدهی خود را به برنامه پیوند دهید ، و پس از رسیدن تراز تغییر یدکی شما به 5 دلار ، می توانید سرمایه گذاری را شروع کنید.

با بلوط ، می توانید تحمل ریسک خود را انتخاب کنید. این برنامه بر اساس ترجیحات شما ، پول شما را به صورت محافظه کارانه یا پرخاشگرانه در صندوق معامله شده مبادله سرمایه گذاری می کند. بر خلاف سهام فردی ، یک ETF سرمایه گذاری شما را فوراً متنوع می کند.

حتی به جای نزدیکترین 1 دلار نزدیکترین 10 دلار خواهد بود تا در صورت انتخاب سریع صندوق های سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

فرصت های جایزه ارجاع هفتگی آنها را فراموش نکنید که می تواند شما را از 300 دلار تا 1200 دلار به شما منتقل کند!

  • بررسی کامل Acorns ما را بخوانید

قیمت: 3 دلار در هر ماه

به راحتی در پس زمینه زندگی صرفه جویی و سرمایه گذاری کنید. تغییر اضافی خود را سرمایه گذاری کنید ، برای بازنشستگی صرفه جویی کنید ، باهوش تر هزینه کنید ، بیشتر کسب کنید و دانش خود را رشد دهید.

10 دلار پاداش خود را ادعا کنید

2. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

این ممکن است شما را شگفت زده کند ، اما یک سرمایه گذار می تواند بدون پول زیادی در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کند. با املاک و مستغلات Crowdfunded ، می توانید به اندازه 500 دلار سرمایه گذاری کنید.

نحوه کار این امر این است که یک سرمایه گذار با سایر سرمایه گذاران املاک و مستغلات تیم می شود ، همه آنها پول خود را با هم جمع می کنند و سپس برخی از املاک و مستغلات را خریداری می کنند. شما به یک مالک جزئی ملک تبدیل می شوید.

هر گونه سود حاصل از فروش املاک و مستغلات یا کسب درآمد از اجاره های مداوم ، به شما باز می گردد.

  • بررسی کامل کمک های مالی ما را بخوانید

جمع آوری کمک های مالی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را ارائه می دهد ، بیشتر سیستم عامل های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فقط برای سرمایه گذاران معتبر باز هستند ، اما جمع آوری کمک های مالی باعث می شود که آن را برای همه سرمایه گذاران در دسترس قرار دهد.

امروز در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید

3. حسابهای پس انداز با بازده بالا

کلماتی مانند "سرمایه گذاری" ، "بازارهای سهام" و "صندوق شاخص" بسیاری از سرمایه گذاران احتمالی را که فکر می کنند برای سرمایه گذاری های خوب به مدرک مالی نیاز دارند ، می ترساند.

در واقعیت ، صرفه جویی در هزینه در یک حساب پس انداز با بازده بالا نوعی سرمایه گذاری است ، و شما برای یافتن راهی آسان تر برای سرمایه گذاری کار سختی خواهید داشت.

پس انداز و سرمایه گذاری مانند خواهر و برادر است. شما واقعاً نمی توانید یکی را بدون دیگری انجام دهید. شما می توانید آهسته شروع کنید - فقط هرگونه تغییر شل از قهوه خریداری شده یا هزینه پارکینگ را صرفه جویی کنید. اگر می توانید هفته ای 5 دلار وارد کنید ، می تواند به 260 دلار در سال تبدیل شود.

بعد از 10 سال - در 1 ٪ علاقه - شما 2747 دلار دارید. حدود 147 دلار از آن از علاقه مرکب خواهد بود. این پول زیادی نیست ، اما شما این ایده را می گیرید: اجازه دادن پول به آرامی و به طور پیوسته نوعی سرمایه گذاری است.

بهترین حساب های پس انداز با بازده بالا امروز 2 ٪ تا 4 ٪ بهره را کسب می کند ، که بسیار بیشتر از نرخی است که در حساب بانکی آجر و ملات محله خود دریافت می کنید. اگر در این لیست کار دیگری انجام نمی دهید ، امروز یک حساب پس انداز با بازده بالا باز کنید.

بیمه FDIC نزدیکترین چیز را به یک سرمایه گذاری بدون ریسک که تاکنون پیدا خواهید کرد ، فراهم می کند-اگر 250،000 دلار یا کمتر در حساب بانکی یا حساب بازار پول خود داشته باشید.

›شروع سریع می خواهید؟

UFB Direct یک بانک فقط آنلاین است که به طور مداوم نرخ های رقابتی را ارائه می دهد. بررسی کامل UFB ما را بخوانید.

UFB High Rate Savings logo

پس انداز نرخ بالا UFB

UFB Direct یک بخش آنلاین از Axos Bank است. آنها متعهد به ارائه APY فوق العاده رقابتی در مورد پس انداز تمام مانده حساب و بدون حداقل هستند.

4- در سهام کسری سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری در سهام کسری به این معنی است که شما می توانید یک قطعه کوچک از یک شرکت را بدون داشتن یک سهم کامل در اختیار داشته باشید.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که می خواهید در یک شرکت سرمایه گذاری کنید ، اما قیمت سهام بیش از 200 دلار است. به جای خرید یک سهم کامل ، کارگزاران مدرن به شما امکان می دهند "سهم کسری" از آن شرکت را با قیمت ارزان تر خریداری کنید. بنابراین احتمالاً می توانید 1/2 سهم را فقط با 100 دلار خریداری کنید. یا ، 1/20 سهم با قیمت 10 دلار. این به شما امکان می دهد تا در شرکت های برتر سرمایه گذاری کنید ، حتی اگر نتوانید سهم کاملی از سهام را داشته باشید.

با این وجود ، بسیاری از برنامه های سرمایه گذاری خرد هیچ کمیسیون یا هزینه ای برای خرید سهام کسری ندارند. شما می توانید یک حساب کاربری باز کرده و بلافاصله سرمایه گذاری در بورس را شروع کنید ، حتی اگر فقط 1 دلار برای پرداخت آن داشته باشید.

    یک مثال عالی است ، که نیازی به سرمایه گذاری حداقل برای باز کردن یک حساب یا سرمایه گذاری در سهام کسری ، به نام برش ها ندارد. یکی دیگر از توصیه های عالی برای سهام کسری است. آنها یکی از بهترین رابط های کاربر را دارند و یک برنامه رایگان برای کاربران Apple و Android دارند.

برنامه Public. com را به صورت رایگان بارگیری کنید تا در سفر سرمایه گذاری خود شروع کنید.

شروع به سرمایه گذاری با عموم کنید

5. مشاوران Robo

مدیران سرمایه گذاری و مشاوران مالی هزینه ای دارند ، حتی اگر یک حساب کارگزاری با یک کارگزار تخفیف باز کنید.

با پول کافی برای سرمایه گذاری و پرداخت هزینه و کمیسیون سرمایه گذاری ، بسیاری از سرمایه گذاران مورد علاقه را به خود جلب کرده است.

اما هزینه دیگر مسئله بزرگی نیست. اکنون ، یک مشاور روبو مانند Betterment می تواند نمونه کارها شما را با هزینه سالانه کمی مدیریت کند-0. 25 ٪ از مانده حساب شما (اگر 20،000 دلار یا بیشتر ، در غیر این صورت 4 دلار در هر ماه) ، دقیق باشد.

با تعادل کمتر از 20،000 دلار ، سالانه 48 دلار هزینه مدیریت پرداخت می کنید.

اگر این خیلی شیب دار است ، می توانید از M1 Finance استفاده کنید ، که هیچ هزینه سالانه ای برای گسترش خودکار سرمایه گذاری های خود در بین صندوق ها و اوراق بهادار مختلف وجود ندارد. نرم افزار رایانه همه کارها را انجام می دهد ، به همین دلیل آن را "مشاور Robo" نامیده می شود.

شما می توانید با سرمایه گذاری به اندازه 100 دلار شروع کنید ، بنابراین اگر می خواهید از هزینه های بزرگ و دسترسی آسان تر به پول خود جلوگیری کنید ، گزینه بسیار خوبی است.

6. یک سهام رایگان از Webull دریافت کنید

Webull بخشی از روند رو به رشد سیستم عامل های سرمایه گذاری آنلاین کم به هزینه نیست. دفتر مرکزی این شرکت درست در وال استریت شهر نیویورک - پایتخت مالی جهان واقع شده است.

Webull به دلیل ساختار صفر ، مشوق های ثبت نام جذاب ، ابزارهای تجاری قوی و طراحی کاربر پسند ، اخیراً حرکت زیادی ایجاد کرده است.

در حالی که Webulll به ویژه برای معامله گران فعال یا معامله گران فنی بیشتری که از سفارشات محدود یا محدودیت های توقف استفاده می کنند ، بسیار مفید است ، به دلیل تجارت بدون سهام ، این یک بستر تجاری عالی برای مبتدیان است.

از آنجا که Webull در عصر تلفن های هوشمند متولد شد ، این برنامه یکپارچه در هر دو تلفن iOS و Android کار می کند. شما نمی توانید صندوق های متقابل را تجارت کنید ، اما می توانید IRA را افتتاح کنید ، که فکر می کنم هنوز Webull گزینه سرمایه گذاری عالی برای سرمایه گذاران جدید است.

  • بررسی کامل Webull ما را بخوانید

7. گواهی سپرده (CD)

گواهینامه های سپرده (CD) مانند حساب پس انداز کار می کنند اما می توانید با توافق برای ترک پول برای یک دوره زمانی مشخص به عنوان "اصطلاح" ، نرخ بهره بالاتری کسب کنید.

دوره CD شما می تواند سه ماه یا پنج سال باشد. به طور معمول ، طولانی مدت به این معنی است که شما نرخ بهره بالاتری کسب خواهید کرد. اگر قبل از بلوغ دوره CD به پول نیاز دارید ، باید هزینه ای بپردازید و درآمد خود را از بهره خود از دست دهید.

نکته منفی این است که CD ها بازده بسیار کمتری نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری ها ارائه می دهند ، اما خطر بسیار پایین تر است. در حقیقت ، با فرض اینکه شما یک بانک بیمه شده FDIC دارید ، ریسک شما عملاً وجود ندارد.

شروع سریع می خواهید؟

CIT Bank به طور مداوم نرخ CD رقابتی را ارائه می دهد. بررسی کامل CIT Bank را بخوانید.

8. با برنامه stash سرمایه گذاری کنید

در اینجا راه دیگری برای سرمایه گذاران جدید که می خواهند با کمی پول شروع کنند: برنامه stash. این برنامه کارگزاری کم هزینه (به همان اندازه کم) 3 دلار برای افتتاح IRA سنتی یا Roth IRA است.

برنامه 3 ماهه 3 دلاری شامل یک حساب چک و یک حساب پس انداز نیز هست.

شما می توانید به راحتی از طریق ETF یا سهام جداگانه پول را به بازار سهام منتقل کنید. و شما می توانید سهام کسری را خریداری کنید تا مبلغ کمتری در بازار سهام قرار دهید.

Stash همچنین دارای برنامه های سرمایه گذاری مجدد سود سهام (DRIP) است تا حتی بیشتر پول خود را در بازی خود نگه دارید.

نکته اصلی Stash کمک به سرمایه گذاران جدید است که طناب ها را یاد می گیرند. اگر قبلاً تجربه سرمایه گذاری دارید اما هنوز هم هزینه های کم و حداقل سرمایه گذاری کم دارید ، به برنامه Robinhood در بالا مراجعه کنید.

  • بررسی کامل برنامه Stash ما را بخوانید

9. سرمایه گذاری متحد: برای بانکداری و سرمایه گذاری

Ally Bank یکی از بانکهای آنلاین مورد علاقه من برای حساب های پس انداز با بازده بالا است. اکنون Ally برنامه سرمایه گذاری خود را ، Ally Invest دارد ، و این برای سرمایه گذاران جدید با مبلغ کمی مناسب است.

شما می توانید معاملات بدون کمیسیون را در سهام ، اوراق قرضه ، گزینه ها و صندوق های مبادله ای مبادله دریافت کنید.

قبل از سرمایه گذاری هیچ حداقل حساب برای ملاقات وجود ندارد.(متحد هزینه های بالایی برای بودجه متقابل دارد.)

همه اینها ایده آل به نظر می رسد ، اما من به دلیل تحقیقات آن ، متحد را برای سرمایه گذاران جدید توصیه می کنم. به عنوان مثال ، شما می توانید در مورد گزینه ها چیزهای زیادی بیاموزید و حتی سناریوهای فرضی را قبل از قرار دادن پول واقعی اجرا کنید.

از آنجا که Ally دارای یک حساب پس انداز با کیفیت بالا است ، می توانید پول را به یکپارچه سرمایه گذاری کنید.

  • بررسی کامل سرمایه گذاری ما را بخوانید

10. وام به همسالان

اگر 1000 دلار دارید ، می توانید پول نقد را به شخص دیگری به عنوان نوعی سرمایه گذاری وام دهید. این نوع سرمایه گذاری کوچک می تواند خطرناک باشد زیرا شما نمی دانید وام گیرنده به قول خود برای بازپرداخت وام با بهره احترام خواهد گذاشت.

بنابراین برای کاهش این ریسک، می توانید 1000 دلار خود را در اقساط کوچک 25 یا 50 دلاری به افراد مختلف وام دهید. وام دهی همتا به همتا (P2P) به این صورت است.

پلتفرم هایی مانند Prosper و Lending Club می توانند به شما کمک کنند تا با کمی پول شروع کنید. شما انتخاب می کنید که کدام وام گیرندگان را تامین مالی کنید.

ممکن است بخواهید فقط چند وام کوچکتر را امتحان کنید تا ببینید تجربه چگونه است، سپس اگر احساس می کنید ارزش دارد، مقدار آن را افزایش دهید.

11. اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده

اگرچه اوراق بهادار خزانه داری (معروف به اوراق قرضه پس انداز) یک گزینه سرمایه گذاری پولساز بزرگ نیست، اما می تواند مکان ثابتی برای قرار دادن پول شما و کسب سود باشد.

می‌توانید اینها را از طریق پورتال اوراق پس‌انداز آنلاین خزانه‌داری ایالات متحده به نام Treasury Direct خریداری کنید. می توانید اوراق قرضه با نرخ ثابت را خریداری کنید که دوره سررسید آنها از 30 روز تا 30 سال است. و خبر خوب این است که اوراق قرضه می تواند به کمتر از 100 دلار قیمت داشته باشد.

اگر بخواهید، اینها نیز می توانند از حقوق و دستمزد شما پول بگیرند. اگر به اوراق قرضه علاقه دارید اما نمی خواهید مستقیماً آنها را بخرید، مشاوران روبو مانند Betterment اغلب بسته به تحمل ریسک شما، سرمایه گذاری های اوراق قرضه را ترکیب می کنند.

12. طرح بازنشستگی با حمایت کارفرما

حتی اگر پول کم است، باید به 401(k) پیشنهادی کارفرما کمک کنید. شما می‌توانید مبلغی را که کمک می‌کنید انتخاب کنید، بنابراین حتی اگر بتوانید به ازای هر چک فقط 5 دلار انجام دهید، این حداقل یک شروع است.

این بسیار مهم است زیرا بسیاری از کارفرمایان سهم شما را تا درصد معینی با 401(k) مطابقت می دهند. این بدان معنی است که آنها به شما پول رایگان می دهند.

بسیاری از 401(k) برای شما در صندوق های سرمایه گذاری سرمایه گذاری می کنند تا با کسب درآمد، پول در بازار رشد کند. کمک به 401(k) یکی از بهترین انتخاب های مالی شخصی است که می توانید انجام دهید.

اگر کارفرمای شما 401(k) یا معادل آن ندارد، می توانید یک حساب بازنشستگی فردی (IRA) در بانک یا از طریق یک کارگزار سهام باز کنید.

با IRA می توانید هر سال پول بدون مالیات واریز کنید.(حداکثر معافیت مالیاتی برای سال 2021 6000 دلار است.) با Roth IRA اکنون معافیت مالیاتی دریافت نمی کنید، اما می توانید پس از بازنشستگی و هنگام برداشت پول، آن را مطالبه کنید.

13. طلا و سایر فلزات گرانبها

سرمایه گذاری در فلزات گرانبها مانند طلا در واقع می تواند بازده خوبی داشته باشد. شک و منتقدی وجود دارد، اما ایده این است که فلزات ارزش خود را حفظ می کنند، زیرا آنها محصولات فیزیکی و ملموس هستند.

نقطه ضعف این است که سود سهام نمی بینید - به معنای واقعی کلمه یک تکه فلز یا سنگ است که آن را قفل می کنید و امیدوار هستید که روزی آن را به قیمتی بیشتر از خرید آن بفروشید. با این حال، قیمت طلا در سه دهه گذشته بیش از 300 درصد افزایش یافته است.

این یک خطر است ، و شما اساساً امیدوار هستید که تقاضا برای طلا و سایر فلزات گرانبها افزایش یابد و مردم از آن ناامید شوند. هنگامی که همه گیر COVID-19 آغاز شد ، تقاضا افزایش می یابد.

اگر فکر می کنید این یک سرمایه گذاری مناسب است ، می توانید از طریق کارگزاری خود یا از نعناع ایالات متحده ، فلزات طلایی یا گرانبها را خریداری کنید.

14. گزینه های سهام

گزینه های سهام سهام نیستند. گزینه ها قراردادهایی هستند که به شما امکان خرید یا فروش سهام را با قیمت معینی در تاریخ معینی می دهند - در صورت تمایل. گزینه هایی خواهید داشت.

شما می توانید "تماس" یا "قرار دهید". تماس ها گزینه هایی هستند که پیش بینی می شود قیمت آن بالا برود. پیش بینی می شود که سقوط کند.

گزینه ها به شما امکان می دهد از قبل به خوبی قفل کنید و شما را در برابر بی ثباتی بعدی بازار عایق بندی کنید. در مواقع آشفتگی بازار ، گزینه ها می توانند بسیار ارزشمند شوند.

همانطور که قبلاً می توانید بگویید ، برخورد با گزینه های سهام می تواند بسیار پیچیده باشد - و آنها نیز بسیار خطرناک هستند.

اما سرمایه گذاران کوچک می توانند جوایز بزرگی کسب کنند ، بنابراین من گزینه های موجود در این لیست را شامل می شوم. من پیشنهاد می کنم قبل از خرید ، کمی بیشتر تحقیق کنید و توصیه های مالی کاملی داشته باشید.

هنگامی که شما آماده هستید ، Robinhood ، برنامه ای که در بالا به آن اشاره کردم ، به شما امکان می دهد بدون پرداخت کمیسیون گزینه های تجاری را انجام دهید.

15. صندوق های متقابل تاریخ هدف

در عصر مشاوران روبو و برنامه های سرمایه گذاری خود کارگردانی که به صندوق های مبادله ای بستگی دارند ، صندوق های متقابل می توانند از طریق شکاف ها سقوط کنند.

اما این وجوه مدیریت شده حرفه ای - که شبیه ETF هایی است که نیاز به تلاش بیشتری برای تجارت دارند - هنوز هم ارزش دارند ، به خصوص در دراز مدت.

به عنوان مثال ، یک صندوق متقابل تاریخ هدف می تواند با گذشت زمان و نزدیک شدن به تاریخ هدف ، تخصیص دارایی شما را مخلوط کند.

در اوایل ، این ترکیب سهام فردی بیشتری را در خود جای می دهد. سپس ، با نزدیک شدن به تاریخ هدف شما ، تخصیص برای کاهش ریسک سنگین تر می شود. این یک گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری منفعل است.

توصیه می کنم به صندوق های متقابل تاریخ هدف Vanguard نگاه کنید.

چرا سرمایه گذاری مهم است؟

مهمترین بخش سرمایه گذاری این است که می تواند یک جریان درآمد منفعل مداوم را برای شما فراهم کند. اینها سرمایه گذاری هایی است که شما مجبور نیستید هر روز به آن فکر کنید.

بنابراین ، هنگامی که در پارک یا ساحل در حال خنک شدن هستید ، می دانید که هنوز درآمد کسب می کنید و می توانید از مسابقه موش در تجارت ساعات محدود خود برای پول جلوگیری کنید.

ایجاد یک جریان درآمد دیگر از طریق یک سبد سرمایه گذاری یک روش اصلی برای افزودن بعد سوم به عمر مالی شخصی شما است.

بخش عالی دیگر سرمایه گذاری چیزی به نام درآمد مرکب است. این پولی است که در بالای پولی که قبلاً با سرمایه گذاری مجدد به دست آمده است ، بدست آمده است. بنابراین می بینید که شروع به صرفه جویی در هزینه و سرمایه گذاری در اسرع وقت چقدر مهم است. اکنون 1 دلار بیش از 1 دلار از پنج سال دیگر ارزش دارد. با سرمایه گذاری ، زمان واقعاً پول است.

حداقل استفاده از درآمد مرکب به شما امکان می دهد تا حداقل افزایش قیمت از تورم و سایر روند بازار طبیعی را افزایش دهید.

با گذشت زمان می توانید به آرامی وابستگی خود را به کار برای درآمد کاهش دهید. به عنوان مثال ، من سال گذشته 45 دلار برای سرمایه گذاری خود درآمد.(وارن بافت در ساعت 1 میلیون دلار از او درآمد!)

برای ساختن این نوع سبد سرمایه گذاری به زمان و صبر نیاز خواهید داشت. اما برای شروع کار نیازی به مبلغ زیادی ندارید ، می توانید از سرمایه گذاری های کوچک برای کسب درآمد استفاده کنید.

اگر در حال حاضر بدهی مصرف کننده دارید ، ممکن است قبل از سرمایه گذاری ، ابتدا این بدهی را بپردازید.

پس انداز خود را خودکار کنید

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، هرچه اکنون بیشتر بتوانید پس انداز کنید ، در آینده بیشتر پرداخت می شود. اگر در ابتدا پول زیادی برای سرمایه گذاری ندارید ، درآمد زیادی نخواهید داشت. اما خوب استفقط به این عادت بپردازید که بخشی از درآمد ماهانه خود را به سرمایه گذاری در ماه به ماه و سال به سال منتقل کنید.

من همچنین توصیه می کنم راه هایی برای صرفه جویی در هزینه کمی اضافی برای کنار گذاشتن این سرمایه گذاری ها پیدا کنید. این می تواند برای خوردن یک بار کمتر در هفته یا پرش از Starbucks یک بار در هفته و تهیه قهوه خود در خانه بیرون بیاید. اگر واقعاً جدی هستید ، یک کار پاره وقت انجام دهید و تمام آن دستمزدها را سرمایه گذاری کنید. یا یک فشار جانبی را مانند یک کلاهبرداری Doordash شروع کنید و درآمد خود را سرمایه گذاری کنید.

مبلغی که اکنون پس انداز می کنید می تواند با سرمایه گذاری های مناسب به صورت منفعلانه رشد کند. بگذارید به شما نشان دهیم که چگونه می توانید سرمایه گذاری را شروع کنید و چگونه می توانید از سرمایه گذاری های کوچک برای کسب درآمد استفاده کنید.

پیگیری سرمایه گذاری های خود

یکی از مهمترین شیوه های سرمایه گذاری ، نظارت بر رشد مالی کلی شما است تا ببینید که چگونه ثروت شما در طول زمان جمع می شود - عملی به نام ردیابی ارزش خالص.

خوشبختانه ، یک برنامه رایگان برای آن وجود دارد! بهترین ابزار برای کمک به نظارت و ردیابی سرمایه گذاری های شما سرمایه شخصی نامیده می شود.

سرمایه شخصی یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری آنلاین است که به شما امکان می دهد تمام حساب های مالی خود را وصل کرده و آنها را در یک داشبورد واحد مشاهده کنید. آنها ابزارهای بودجه بندی رایگان ، ردیابی هزینه و تعدادی از خدمات مشاوره ای را برای کمک به نظارت و رشد ثروت شما ارائه می دهند.

  • بررسی کامل سرمایه شخصی ما را بررسی کنید

سوالات متداول

آیا ارزش سرمایه گذاری با پول کمی را دارد؟

کاملا! هرکس باید از جایی شروع کند. مهم نیست که چقدر احساس پس انداز خود را احساس می کنید ، یادگیری سرمایه گذاری یک بخش اساسی در ایجاد ثروت و کار به سمت آزادی مالی است. اگر در ابتدا پول زیادی برای سرمایه گذاری ندارید ، درآمد زیادی نخواهید داشت. اما خوب استفقط به این عادت بپردازید که بخشی از درآمد ماهانه خود را به سرمایه گذاری در ماه به ماه و سال به سال منتقل کنید.

یادگیری نحوه سرمایه گذاری با پول کمی مزایای چندانی را ارائه می دهد. بدیهی است که بازگشت سرمایه شما است. حتی اگر فقط چند دلار سود یا سود کسب کنید ، این پولی است که در غیر این صورت نخواهید داشت.

سود بعدی تجربه و دانش شما از انجام یک سرمایه گذاری کوچک است. اگر نمی دانید چگونه 100 دلار سرمایه گذاری کنید ، احتمالاً بهترین راه برای سرمایه گذاری 10،000 دلار را نمی دانید. یا حتی 1 میلیون دلار بعد از زندگی. هر میلیونر با یادگیری چگونگی سرمایه گذاری با پول کمی ابتدا شروع به کار کرد.

سرانجام ، تماشای رشد پول شما فوق العاده توانمند است. این اثبات این است که شما می توانید ثروت بسازید ، حتی با درآمد کمی یا پس انداز کمی. یادگیری نحوه سرمایه گذاری با پول کمی کاملاً ارزش آن را دارد.

آیا می توانم به اندازه 100 دلار سرمایه گذاری کنم؟

با 100 دلار می توانید در سهام کسری ، پروژه های گروهی املاک و مستغلات ، حساب های پس انداز و بازنشستگی سرمایه گذاری کنید ، یا حتی یک فشار جانبی یا تجارت را شروع کنید. با تشکر از زندگی در قرن 21 ST ، برنامه های سرمایه گذاری وجود دارد که به شما امکان می دهد تقریباً در مورد هر چیزی که می خواهید سرمایه گذاری کنید.

برای گزینه های دقیق تر ، پست ما را در مورد نحوه سرمایه گذاری 100 دلار بخوانید.

مبتدیان چگونه سهام خریداری می کنند؟

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری در سهام ، از طریق صندوق های متقابل در داخل یک برنامه 401 (k) تحت حمایت کارمندان است. مشارکتها به طور خودکار از چک شما کسر می شوند و پول به طور گسترده در بازار سهام سرمایه گذاری می شود.

اگر پول نقد یدکی دارید و می خواهید در خارج از حساب های بازنشستگی سنتی سرمایه گذاری کنید ، تعدادی از برنامه های سرمایه گذاری مبتدی وجود دارند که برای سرمایه گذاران جدید پذیرایی می کنند. Acorns ، Robinhood و TD Ameritrade نمونه های خوبی از این نوع برنامه های میکرو سرمایه گذاری هستند. آنها یک فرآیند ثبت نام ساده برای باز کردن یک حساب بازرگانی و شروع سرمایه گذاری دارند.

در حالی که ما به طور معمول یک صندوق متقابل یا صندوق شاخص را برای مبتدیان توصیه می کنیم ، اگر به دنبال سرمایه گذاری در سهام شرکت های شخصی هستید ، ما تحقیقات کاملی را توصیه می کنیم و بسیار کوچک را شروع می کنیم.

آیا ابتدا باید سرمایه گذاری کنم یا بدهی بپردازم؟

داشتن بدهی در هنگام تلاش برای ایجاد ثروت مانند اجرای پله برقی است که به سمت پایین حرکت می کند. صعود از راه خود غیرممکن نیست ، اما با هر قدم به جلو شما هنوز کمی به عقب حرکت می کنید.

سرمایه گذاری های جدید ممکن است به شما درآمد کسب کند ، اما اگر بدهی مصرف کننده را داشته باشید ، پرداخت بهره ممکن است تمام سودهای شما را از بین ببرد. به طور معمول ، هوشمندانه تر است که به جای سرمایه گذاری ، همه بدهی های با بهره بالا را لغو کنید. کارتهای اعتباری با بهره بالا ، وام ماشین و وام های شخصی خود را در اسرع وقت پرداخت کنید.

پرداخت بدهی نوعی سرمایه گذاری است. این بدون ریسک است ، بازده فوری را فراهم می کند و می تواند از بسیاری جهات نمره اعتباری شما را بهبود بخشد.

با انجام سرمایه گذاری های کوچک شروع کنید

روش های مختلفی برای شروع سرمایه گذاری وجود دارد ، حتی اگر یک تن پول در بانک ندارید - حتی اگر فقط 5 دلار برای سرمایه گذاری اولیه خود داشته باشید!

بله ، سرمایه گذاری می تواند خطرناک باشد ، به خصوص هنگامی که شما در حال خرید اوراق بهادار هستید و نه CD. همه ما از این خطر می ترسیم ، اما آیا این خطر سرمایه گذاری نیست؟

چه اتفاقی می افتد اگر اورژانس برخورد کند؟چه می شود اگر هرگز از نظر مالی آزاد نیستید و هرگز نمی توانید تمام وقت کار خود را متوقف کنید؟

با این استراتژی های سرمایه گذاری ساده ، هیچ بهانه ای وجود ندارد که منتظر بمانید تا هزاران نفر را نجات دهید. این خط پایین استشما می توانید از امروز شروع کنید!





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: