هجوم خریداران به بازار سکه در ایران
نوشته شده توسط : Mihayloo

مارک هاگن یک مجموعه دار متنوع است. او معمار شش مجموعه باشکوه PCGS Registry است که یکی از آنها در رتبه اول بهترین مجموعه فعلی است: مجموعه دلاری (1794 تا کنون). از Mercury Dimes و Morgan Dollars گرفته تا Continental Currency - رویکرد آقای هاگن را در مورد تعدادی از چیزهای کمیاب و چالش برانگیز بشنوید. مهم نیست که با چه بودجه ای کار می کنید، توصیه مارک در مورد چگونگی فرموله کردن یک مجموعه فوق العاده پیش بینی کننده است.

توجه داشته باشید، این محتوا برای NNP محدود شده است. ممکن است در YouTube در https://www. youtube. com/watch? v=jWsexQCcpXI (پیوند تأیید شده 1/2022) به آن دسترسی داشته باشید.

Palavra-chave: Numismatics País de publicação: ایالات متحده

Slab Lab قسمت 5 / Jimmy Hayes Part 1

جیمز (جیمی) ای. هیز از دوران جوانی یک گردآورنده قوی و محقق سکه‌های ایالات متحده و اگزونومیا (مدال‌ها و نشانه‌ها) بوده است. تمرکز او شامل سکه ها و الگوهای اولیه بوده است، و علاقه او به تاریخ، دنبال کردن چیزهای کمیاب را برای او هیجان انگیزتر کرده است. جیمی از دانشکده حقوق تولین فارغ التحصیل شد و در اوایل کار برجسته خود به وکالت پرداخت. او به عنوان نماینده کنگره برای منطقه 7 لوئیزیانا، 100-104 از سال 1987-1997 خدمت کرد. به رویکرد آقای هیز برای به دست آوردن تعدادی از خریدهای پرفروش خود، و پس از آن گنجاندن آنها در مجموعه های Tyrant و Pogue، دو تا از مهیج ترین مجموعه هایی که تا کنون مونتاژ شده اند، گوش دهید.

توجه داشته باشید، این محتوا برای NNP محدود شده است. ممکن است در YouTube در https://www. youtube. com/watch? v=7y11ksrFg2A (پیوند تأیید شده 1/2022) به آن دسترسی داشته باشید.

Palavra-chave: Numismatics País de publicação: ایالات متحده

آزمایشگاه اسلب قسمت 2 / جان براش قسمت 1

جان براش، که در سال 2006 به دلیل فداکاری و اخلاق کاری به دیوید لارنس سکه‌های کمیاب پیوست، در رتبه‌های بالاتری قرار گرفت تا رئیس فعلی شرکت شود. او در کمک به دل لوی هانسن در مونتاژ مجموعه باشکوه خود از سکه های ایالات متحده شامل سکه های نسبتاً معمولی درجه بالا به تعدادی از نادرترین مجموعه ها و مجموعه ها مانند دلار 1804 Draped Bust در PCGS PR62، PCGS دلار تجاری 1885 کمک کرده است. PR65+CAM و Half Eagle 1854-S او در PCGS AU58+ و همچنین کسب مجموعه ESM Proof Half and Large Cent.

توجه داشته باشید، این محتوا برای NNP محدود شده است. ممکن است در YouTube در https://www. youtube. com/watch? v=FeIqpSWXE4k (پیوند تأیید شده 1/2022) به آن دسترسی داشته باشید.

Palavra-chave: Numismatics País de publicação: ایالات متحده

آزمایشگاه اسلب قسمت 1 / جیم هالپرین قسمت 2

در قسمت دوم آزمایشگاه اسلب، جیم هالپرین به جزئیات چگونگی هدایت بازار سکه در دهه 1980، استراتژی خود به عنوان یک فروشنده جوان سکه در خرید و فروش موجودی، و ایجاد اولین سرویس درجه بندی خصوصی برای آموزش عمومی در مورد نحوه درجه بندی پرداخت. با یک استاندارد تعیین شده (و چرا در نهایت با ورود PCGS بسته شد). بشنوید که چگونه آینده نگری و استعدادهای او با شریک استیو آیوی برای ایجاد یک نیروگاه سکه شناسی هماهنگ شد.

توجه داشته باشید، این محتوا برای NNP محدود شده است. ممکن است در YouTube در https://www. youtube. com/watch? v=yFr4UGUxv6A (پیوند تأیید شده 1/2022) به آن دسترسی داشته باشید.

Palavra-chave: Numismatics País de publicação: ایالات متحده

Slab Lab قسمت 6 / Martin Logies قسمت 2

در دسامبر 2002، Martin Logies انتشاراتی را در مورد Bust Dollars (که به عنوان راهنمای مرجع PCGS استفاده می‌شود) با عنوان «دلارهای اولیه: راهنمای جیبی برای انواع عمده» منتشر کرد. این بعداً در قالب بزرگ‌تر منتشر شد و در earlydollars. org گنجانده شد. تعداد بی‌شماری از سکه‌های خیره‌کننده در این قسمت به نمایش گذاشته شده است، از جمله مدال نقره‌ای لیبرتاس آمریکانا که تاریخچه آن یکی از بنیان‌گذاران ایالات متحده - بنجامین فرانکلین است. از آنجایی که فرانسه در کمک به استقلال ایالات متحده نقش مهمی داشت، این مدال ها به عنوان هدیه ای به پادشاه و ملکه فرانسه به خاطر همه حمایت هایشان بود. دو مدال طلا توسط خود بنجامین فرانکلین به آنها اهدا شد! اولین دسته از مدال‌هایی که در فرانسه ضرب شد، بین افراد VIP دادگاه توزیع شد. به جرات می توان گفت که این دسته حاوی DNA بنجامین فرانکلین است، زیرا او این نمونه ها را مدیریت و توزیع می کرد. متعاقباً، مدال‌های برنز به تعداد بیشتری از دریافت‌کنندگان عابر پیاده داده شد و یک دسته به کنگره ایالات متحده فرستاده شد. کنگره ایالات متحده دستوری برای زدن مدال های خاص نداد. بشنوید که مارتین در مورد «طوفان فکری» برای خلق این مدال‌های معروف و موارد دیگر در این قسمت از آزمایشگاه اسلب صحبت کند.

توجه داشته باشید، این محتوا برای NNP محدود شده است. ممکن است در YouTube در https://www. youtube. com/watch? v=G9UKLbLhKPY (پیوند تأیید شده 1/2022) به آن دسترسی داشته باشید.

Palavra-chave: Numismatics País de publicação: ایالات متحده

مدال های قانون دنیای شگفت انگیز جان

Descrição: مدال های جان حقوقی برخی از پیشرفته ترین مدالهایی است که تاکنون تولید شده است. در ابتدا به عنوان یک شوخی خوب در نظر گرفته شده است ، آنها دارای پیام های پیچیده زبانی ، مذهبی ، اساطیری و تاریخی هستند که در نظر گرفته شده است تا ساعت ها سرگرمی را برای خریدار فراهم کند. این مدالها از ظهور و سقوط جان لاو ، اسکاتلندی که فرانسه را به آستانه ورشکستگی آورده است ، می گویند. ارائه شده در سمپوزیوم پورتال Newman Numismatic ، یک رویداد مجازی که در 15 تا 17 اکتبر 2021 انجام شده است. برای اطلاعات بیشتر به nnpsymposium. org مراجعه کنید. سخنران: کریستوفر مک داول. Palavra-Chave: Numismatics País de Publicação: ایالات متحده

درجه بندی ، قیمت گذاری ، تقاضا و اثر CAC

Descrição: در این ارائه در مورد ارزیابی وضعیت سکه ها ، درجه بندی متناقض سکه ها توسط خدمات درجه بندی شخص ثالث و تعیین ارزش بازار سکه ها بحث خواهد شد. سپس این شرکت CAC - شرکت پذیرش معتبر - و تأثیر چشمگیر آن در بازار را در هنگام تقاضا و قیمت گذاری معرفی می کند. نمونه ها رفتار جذاب را که در بازار سکه های امروز دیده می شود ، نشان می دهد. ارائه شده در سمپوزیوم پورتال Newman Numismatic ، یک رویداد مجازی که در 15 تا 17 اکتبر 2021 انجام شده است. برای اطلاعات بیشتر به nnpsymposium. org مراجعه کنید. بلندگو: جان فراست. Palavra-Chave: Numismatics País de Publicação: ایالات متحده

بث دیشر ، برجسته های numismatic

Descrição: این قسمت شامل بحث گسترده ای با Beth Deisher ، ویراستار جهانی سکه از سالهای 1985-2012 است. Deisher از زمان حضورش در ایران به عنوان عضو مبادله بین المللی جوانان مزرعه تا کار در برابر جعل تقلبی در "بازنشستگی" خود ، نظرات خود را در مورد تکامل جمع آوری سکه ها و پوشش رسانه های مرتبط با نسل گذشته ارائه می دهد. Deisher به عنوان مدافع جمع کننده سکه ها در واشنگتن ، D. C نقش مهمی ایفا کرد و در شکل گیری برنامه ایالت ها و کمیته مشاوره سکه شهروندان نقش مهمی داشت. Deisher دیدگاه خودی را نسبت به فعالیت های قانونگذاری مربوط به نعناع ایالات متحده داشته است و مواردی از قبیل دوره سقوط دونا پاپ در Numismatics هنگام انتصاب وی به عنوان مدیر نعناع در سال 1981 نشان می دهد. Palavra-Chave: Numismatics País de Publicação: ایالات متحده

آبه لینکلن و. دختران خزانه داری ایالات متحده + قانون مناقصه قانونی + 3 نعناع جدید از غرب + "استخدام هیو"

Descrição: در مورد برخی از اتفاقات کمتر شناخته شده در رابطه با نام های آبه لینکلن ، مانند نظرات وی در مورد استخدام زنان در خزانه داری ایالات متحده (تحت اسپینر اسپینر) ، هنگامی که قانون مناقصه قانونی سال 1862 "Greenbacks" خوب بود ، بیاموزید. راش همچنین در مورد تأیید وی از نعناع در دنور ، کارسون سیتی و نعناع کمی شناخته شده در دالس ، اورگان در طول جنگ بحث خواهد کرد. وی همچنین هیو مک کالوچ را برای اجرای قانون بانک ملی 1863 استخدام کرد. با هم ، این داستان ها تصویری جدید از دهه 1860 و این رئیس جمهور همه جا را ترسیم می کنند. ارائه شده در سمپوزیوم پورتال Newman Numismatic ، یک رویداد مجازی که در 15 تا 17 اکتبر 2021 انجام شده است. برای اطلاعات بیشتر به nnpsymposium. org مراجعه کنید. بلندگو: ربکا راش. Palavra-Chave: Numismatics País de Publicação: ایالات متحده

NBS Bibliotalk ، ساخت یک کتابخانه numismatic برتر 100

Descrição: برای قسمت بعدی NBS Bibliotalk به ما بپیوندید: پادکست عاشق کتاب سکه ، زنده! شما از لئونارد آگسبورگر و جوئل اوروس در مورد 100 کتاب برتر Numismatic می شنوید. این اولین قسمت زنده از NBS Bibliotalk است و شما فرصت زیادی برای پرسیدن سؤال خواهید داشت. ارائه شده در سمپوزیوم پورتال Newman Numismatic ، یک رویداد مجازی که در 15 تا 17 اکتبر 2021 انجام شده است. برای اطلاعات بیشتر به nnpsymposium. org مراجعه کنید. بلندگو: لن آگسبورگر ، جوئل اوروس. Palavra-Chave: Numismatics País de Publicação: ایالات متحده





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: