تلاش نافرجام دولت ایالات متحده برای ایجاد وحدت از طریق ارز
نوشته شده توسط : Mihayloo

Obverse of 1890s silver certificates

جنبش نقره آزاد - که برای اجازه دادن به ضرب سکه نقره بدون محدودیت در کنار استاندارد طلا مبارزه کرد - منعکس کننده شکاف های دهه 1890 آمریکا بود. با حسن نیت از گلن هالنبک

شتاب برای "Tubman Twenty" در زمانی اتفاق می افتد که آمریکایی ها ارزش های اساسی برابری و دموکراسی را دوباره بررسی می کنند. سخنرانی رئیس جمهور جو بایدن در مراسم تحلیف، وحدت ملی را برای التیام شکاف های سیاسی و اجتماعی ترغیب کرد، و تلاش او برای به راه انداختن این پروژه - که از سال 2015 در دست ساخت است و جایگزین پرتره اندرو جکسون با هریت تابمن در اسکناس 20 دلاری می شود - ظاهراً به انجام این کار کمک می کند.

این اولین تلاش برای استفاده از ارز برای جعل هویت ملی با گرامیداشت میراث مشترک نیست. آزمایش قبلی 125 سال پیش تلاش کرد همین کار را انجام دهد. اما - هشدار اسپویلر - به تمام معنا شکست خورد.

ایالات متحده گواهینامه های نقره ای را در سال 1878 معرفی کرد، در زمانی که معنای پول برای مردم قابل درک بود. در اواخر دهه 1890، این کشور در مراحل اولیه تبدیل از یک جامعه کشاورزی روستایی به یک امپراتوری صنعتی و شهری شده بود که مملو از مهاجران بود. اما دردهای فزاینده باعث بحران هویت شد. مردم، فرهنگ‌ها، فن‌آوری‌ها و عادت‌های کاری جدید، وضعیت موجود را به چالش کشیدند و درگیری‌های سیاسی، اجتماعی و طبقاتی را که در انتخابات ریاست‌جمهوری 1896 به اوج رسید، افشا کردند.

جنبش نقره آزاد - برای اجازه دادن به ضرب سکه نقره بدون محدودیت در کنار استاندارد طلا - منعکس کننده این شکاف ها بود. طرفداران، که بسیاری از آنها کشاورزان و معدنچیان غربی بودند، بر این باور بودند که نقره رایگان عرضه پول را برای فقرا افزایش می دهد. اما حامیان طلا - که اغلب در کلانشهرهای شرقی واقع می شوند - نقره رایگان را حمله ای به جریان حیات مالی کشور، ثروت خود و طبقه آنها به عنوان نخبگان پیچیده و شهری می دانستند. وزیر خزانه داری در آن زمان، جان جی. کارلایل، از طلا حمایت کرد، اما نقره را به عنوان "پول فقرا" تشخیص داد و با حمایت مشتاقانه رئیس دفتر حکاکی، کلود ام. جانسون، مجوز هنری و معتبری را صادر کرد.، مجموعه گواهینامه های نقره ای "آموزشی" به عنوان شکلی از ملی گرایی جشن.

دفتر حکاکی و چاپ به نقاشی های دیواری تحسین برانگیز ویلیام اچ. لاو ، ادوین بلاشفیلد و والتر شارولاو ، که ساختمانهای دولتی را تزئین کرده بودند و نماینده هنر آمریکا در نمایشگاه های بین المللی بودند ، برای طراحی فرقه ها سفارش دادند. Low در سال 1893 اظهار داشت: "مطمئناً ، از دیدگاه هنری ، از همان ریشه شروع می شود تا یک اثر هنری را در دست هر مردی که یک نان نان خریداری می کند ، قرار دهد."

مشاهده گواهی نقره 1896 $ 1: تاریخچه آموزش جوانان. طراحی توسط ویلیام لاو ، با توماس موریس ، حکاکی شده توسط جورج اسمیلی و چارلز شلخت ، جوهر سیاه روی کاغذ از گلن هولنبک

معکوس گواهی نقره 1896 دلار. طراحی توسط توماس موریس ، حکاکی شده توسط جورج اسمیلی و چارلز شلخت ، مارتا واشنگتن پرتره حکاکی شده توسط چارلز برت (1878) ، پرتره جورج واشنگتن حکاکی شده توسط آلفرد سیلی (1867) ، جوهر سبز روی کاغذ گلن هولنبک

با تصویر کشیدن قانون اساسی به عنوان یک درس مدنی برای فرزندان کشور ، گذشته یک گذشته جمعی آمریکایی را تجلیل کرد. در گواهی 1 دلاری خود ، با عنوان تاریخ به جوانان ، Low ، واشنگتن ، D. C ، Skyline را در پشت "تاریخ" به تصویر کشید ، که به عنوان یک الهه ، که به قانون اساسی اشاره می کند تا یک پسر را روشن کند. این معکوس شامل جورج و مارتا واشنگتن است. این بازتابی از جنبش پس انداز کودک زمان است-در هر جایی که نیکوکاران سفید پوست و طبقه متوسط ، کودکان مهاجر و طبقه پایین را به کارگران تولیدی و شهروندان خوب جذب کردند.

موضوع جوانان و شهروندی نشانگر موقعیت نقره ای رایگان بود. دانشکده مالی سکه ، یک جزوه محبوب با یک سرمایه دار جوان به نام سکه ، نقره دموکراتیک متمایز از طلا اشرافی را متمایز کرد: "یکی پول مردم بود - دیگری ، ثروتمندان."در صفحات خود ، اشکالات طلایی مانند بانکدار لیمن گاج ، که نقره را نفرت می کرد و کارلایل را به عنوان دبیر خزانه داری جانشین می کند ، با پیام های قانع کننده سکه و توسط جوانانی که آن را تحویل می دادند ، پیروز شدند.

در حالی که گواهی 1 دلاری گذشته را تجلیل می کرد ، گواهینامه های 2 و 5 دلار پیشرفت تکنولوژیکی و ملی را برجسته می کرد. علم ادوین بلاشفیلد ارائه بخار و برق به تجارت و تولید ، یک سرمایه گذاری برای صنعتی شدن بود."بخار" و "برق" کودکانی هستند که به بزرگسالان ، "تجارت" و "تولید" می پیوندند. پدران افتخار آنها ، مخترعین رابرت فولتون (قایق بخار) و ساموئل مورس (تلگراف) ، برعکس. گواهی 5 دلاری ، "آمریکا" والتر Shirlaw ، پیروزی های آمریکایی گرایی را در خارج از کشور جشن گرفت. شکل "آمریکا" از لامپ توماس ادیسون به (en) جهان را سبک می کند ، و برعکس ، ژنرال های اولیس گرانت و فیلیپ شریدان ظهور امپراتوری را تماشا می کنند.

یک روزنامه با توجه به "ارزش آموزشی [در] که هر مرد یا کودکی که حتی یک دلار نیز داشته باشد ، با طراحی جدید جذب می شود و به دنبال یادگیری معانی آنها است."احتمالاً ، حاملان - مهاجران ناجوان و شهروندان بدبینانه - می توانند به یک هویت منسجم آمریکایی تبدیل شوند. اما این گواهینامه ها برعکس عمل کردند.

Obverse of 1896 https://th-thumbnailer.cdn-si-edu.com/L3S39dFb15xsm7r0wIMrqslRlTU=/fit-in/1072x0/https://tf-cmsv2-smithsonianmag-media.s3.amazonaws.com/filer/83/80/83805bbd-b3e5-4af6-bc5a-10ed37ede843/picture3.png silver certificate: Science Presenting Steam and Electricity to Commerce and Manufacture, Design by Edwin H. Blashfield, with Thomas Morris, engraved by George Smillie and Charles Schlecht, black ink on paper

برعکس گواهی نقره 2 $ 1896: علمی که بخار و برق را به تجارت و تولید ارائه می دهد. طراحی توسط ادوین اچ. بلاشفیلد ، با توماس موریس ، حکاکی شده توسط جورج اسمیلی و چارلز شلخت ، جوهر سیاه روی کاغذ از گلن هولنبک

ابتدا یک اعتراض اخلاقی علیه خود هنر به وجود آمد. ژن هسلر ، جمع کننده سکه ادعا می کند که صلیبی ضد Vice آنتونی Comstock "خواستار فراخوان این دلارهای کثیف به دلیل زنان بی بند و باری است."در پاسخ ، دفتر ، طرح ها را مطابق با طعم خوب اصلاح کرد. برای یادداشت 5 دلاری ، Engravers پارچه های جاری Togas را بر روی شکاف آمریکا و سایر اجسام خسته شده برای انتشار مجدد سال 1897 گسترش داد. توماس موریس ، حکاکی رئیس دفتر نیز از کار آماده سازی برای یادداشت 10 دلاری ، با داشتن "کشاورزی و جنگلداری" Shirlaw گفت: "من از نتیجه انتقاداتی که بر چهره یک زن و مرد تقریباً برهنه در مرکز خواهد بود می ترسم."موریس در نهایت نیازی به نگرانی نداشت. گواهی 10 دلاری هرگز چاپ نکرد.

لفاظی "دلارهای کثیف" همچنین به رنگ پوست و ترس های معاصر طبیعت گرایانه نسبت به جمعیت مهاجران منفجر شده گسترش یافته است. باگ های طلا استدلال می کند که نقره طلا و عرضه پول ایالات متحده را آب کرده است ، که به مهاجران که ظاهراً شهروندی آمریکا را آلوده می کنند ، گسترش یافته است. همانطور که مورخ مایکل اومللی مشاهده می کند ، اشکالات طلا به عنوان نقشه ای که توسط مهاجران و معدنچیان نقره ای در هند ، چین و مکزیک حمایت مالی می شود ، نقره ای رایگان دید. نقره آزاد با ترس های طبیعت گرایانه مبنی بر اینکه آمریکایی های بومی متولد نقره ای و خارجی را به طور موازی می کنند و کار و پول خود را کاهش می دهد ، موازی شد. در حالی که موضوع آموزش کارلایل به طور غیرمستقیم با استفاده از ملت سازی به عنوان موضوع اصلی گواهینامه ها به این ترس ها پرداخته است ، بسیاری از اشکالات طلا همچنان به طور آشکار نقره آزاد را با بیگانگان ، آنارشیست ها و آشوبگران مرتبط می دانند که آنها را به ارزش های ملی و معیشت آنها می دیدند.

برای اشکالات طلا ، تهدید "خارج" نیز از غرب بیرون آمد. به ویژه ، پول های شرقی ، نقره ای رایگان را به عنوان نشانه ای از عقب ماندگی از ضرب المثل "چوب" می دانند. یک روزه به دلیل داشتن یک جرات 12 ساله برای آموزش بزرگان خود در امور مالی ، کتابچه مدرسه مالی سکه را به نمایش گذاشت: "ناهمواری مربی در تمام آنچه می گوید می درخشد."این منتقد عطسه کرد که کسانی که "چیزی از این موضوع را می دانند از گزارش هایی که [این جزوه] در غرب در غرق شدن احساسات نقره تأثیر زیادی داشته است ، شگفت زده شده اند."این غربی های بی سواد "باید به راحتی گمراه شوند" ، در حالی که پیشرفت های شهری (احتمالاً شرقی) بهتر می دانستند.

هنگامی که ویلیام مک کینلی در انتخابات سال 1896 دفتر بیضی را گرفت ، جنبش نقره ای آزاد پراکنده شد. دبیر جدید خزانه داری ، لیمن جی. گاج ، محبوبیت نقره را تصدیق کرد ، اما در آن جنون دراز کشیده است: "گواهینامه های نقره ای که تقریباً یک پنجم از رسانه در گردش ایالات متحده را تشکیل می دهند ، خطرناک هستند. با استفاده از آنها ، حجم پول فرومایه استفاده غیر طبیعی پیدا کرده است. "در خاطرات خود در سال 1937 ، گاج یادآوری كرد كه چگونه او به طور علنی و "به طور غیرقانونی از طلا به عنوان استاندارد ادامه پرداخت ما حمایت می شود."

Reverse of 1896 https://th-thumbnailer.cdn-si-edu.com/E3NJZBw6q2sTBSiGhOFEgWXXIYo=/fit-in/1072x0/https://tf-cmsv2-smithsonianmag-media.s3.amazonaws.com/filer/4e/98/4e98355c-30e1-493d-be8f-f4a55f94de89/picture4.png silver certificate. Design by Thomas Morris, engraved by Geroge Smillie and Charles Schlecht, portraits of Robert Fulton and Samuel Morse by Lorenzo Hatch, green ink on paper

معکوس گواهی نقره 2 $ 1896. طراحی توسط توماس موریس ، حکاکی شده توسط Geroge Smillie و Charles Schlecht ، پرتره های رابرت Fulton و ساموئل مورس توسط لورنزو هاچ ، جوهر سبز روی کاغذ از گلن هولنبک

گاج معتقد بود که گواهینامه ها به طور خاص باعث جعل جعل می شوند. نیویورک تایمز آشکارا بانکداران را ترغیب کرد: "کل سری گواهی های نقره از نظر کسانی که پول می گیرند ناموفق است."کار دقیق خط کار ، تقلبی را دعوت می کند تا از ماکت های ضعیف عبور کنند. یک صندوق دار بانکی از نیویورک تایمز شکایت کرد: "گواهینامه های جدید هنگام استفاده از استفاده از آن ، مزاحم مطلق است ،" هنگامی که فرد مجبور است روزانه هزاران نفر را بشمارد ، "فشار ثابت و آزار دهنده چشم". این روزنامه خاطرنشان كرد كه چگونه Bureau Engravers دوباره طراحی مجدد را اصلاح كرد و "تاریخ را كه به جوانان آموزش می دهد" سایه زنی و جزئیات را سلب كرد ، از این طریق "تعداد زیادی از كاغذهای سفید را كه اکنون توسط ابرها و كارهای فانتزی پوشانده شده است ، قرار می دهد ،" با شماره های "یك" تبدیل شده به "یك" تبدیل شده به "یك" به یك "یك" تبدیل شده است. غیرقابل توصیف "یک" که نمی تواند برای "پنج" گرفته شود ، و انتظارات پیشخوان پول تا حد امکان برآورده می شد. "

این طراحی مجدد هرگز نور روز را ندیده است. نیویورک تایمز بعداً گزارش داد: "هنگامی که همه چیز برای این نسخه جدید از سری گواهی های نقره ای هنرمند آماده بود ،" Gage ترجیح داد "به سبک قدیمی یادداشت ها برگردد."با تأیید وضع موجود ، گواهینامه های نقره ای 1899 دارای پرتره های متمرکز ، پس زمینه های خالی و تعداد زیادی هستند. یکی از ناظران "ساده ترین در طراحی هرگونه دولت صادر شده توسط دولت" را تصویب کرد. از آن زمان ملت از همان مدل پیروی کرده است.

فناوری مدرن ضد جعلی باعث ایجاد امنیت پول شده است ، اما مشروعیت Tubman بیست در دادگاه افکار عمومی استوار است. لایحه 20 دلاری قبیله گرایی را حل نمی کند. فریادهای درستی سیاسی در سمت راست و انتقاد از چپ که یادداشت را رد می کند به عنوان کالای دیگری از اجساد سیاه پوستی ایجاد می کند و هیچ لایحه ای نمی تواند برطرف شود.

با این وجود ، آنچه لایحه جدید 20 دلاری می تواند انجام دهد این است که تجربه سیاه را با رهبری ملی گذشته قرار دهید. این لحظه به اصلاحات ساختاری در حقوق مدنی ، برابری سیاسی و فرصت های اقتصادی برای تحقق پتانسیل یادداشت نیاز دارد. اما به عنوان نمادی از آرمانهای دموکراتیک که دلار را پروژه می کند ، Tubman بیست فقط ممکن است ارزش وزن خود را در طلا داشته باشد.

پیتر Y. W. لی یک محقق مستقل در تاریخ آمریکا است و با تمرکز بر فرهنگ عامه و فرهنگ جوانان. او سردبیر بادام زمینی و فرهنگ آمریکایی و نویسنده کتاب Dead End تا جنگ های جنگ سرد: ساخت پسرانه آمریکایی در فیلم های هالیوود پس از جنگ است.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: