چرا ممکن است نظم و انضباط تجارت کافی نباشد
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

بیایید بگوییم که شما یک معامله گر باتجربه هستید و در بازه زمانی روزانه تجارت می کنید. شما مدت طولانی در EUR/USD هستید ، طبق سیگنال سیستم خود ، ضرر خود را نیز تنظیم کرده اید. تجارت باز است ، اگرچه این کار شما انجام نمی شود. سریعتر می شود ، سریع. شما متوجه می شوید که شمع شدید به پایین هل می دهد ، زیرا کسی عمداً می خواست تجارت شما را نابود کند. الان چیکار می کنید؟این به سرعت در سطح از دست دادن توقف شما بسته می شود! وقت تمام است! چه کاری انجام داده اید؟فقط یک پاسخ وجود دارد که ثابت می کند شما این رشته را دارید - هیچ کاری نکنید.

شما می خواهید و باید به این مقاله بازگردید زیرا این انسان است که تشخیص دهید نظم و انضباط شما مؤثر نیست. نظم و انضباط روانشناختی در تجارت برای انجام کارها به روش صحیح ضروری است و راه درست جدا کردن احساسات است. این حتی پس از سالها تجارت حرفه ای آسان نیست. نظم و انضباط یکی از مهمترین موارد در تجارت است و شما آن را لغزید ، این فقط طبیعت انسانی است ، در بعضی مواقع ، شما در راه خود خواهید بود. برای آموزش نظم و انضباط خود ، باید یک سیستم ورودی و خروجی ، مجموعه معیارها ، شاخص ها ایجاد کنید و آن را دنبال کنید ، و هنگامی که شکست می خورید ، یک قدم عقب بردارید و سیستم خود را دنبال کنید.

هنگام ساختن یک سیستم ، آزمایش مهم است ، اما تعیین معیارها در نسخه ی نمایشی ضروری است. این مهم است زیرا به شما امکان می دهد در دراز مدت معاملات خوبی انجام دهید. البته سیستم ابتدا باید امتحان شود. چقدر می توانید احساسات خود را از تجارت جدا کنید؟هنگام تصمیم گیری های بزرگ ، به عقل و استراتژی و احساسات خود نیاز دارید. تجارت با احساسات با احساس تجارت است و منجر به از بین رفتن خواهد شد ، بنابراین ، بنابراین برای جلوگیری از این امر ، یک استراتژی صوتی ، ورودی های منطقی و خروج را تنظیم کنید ، اجازه دهید تا تجارت را باز کند.

اکنون برای رسیدن به جزئیات بیشتر. سیستم شما ، شما قوانین را رعایت می کنید ، اما هنوز هم چیزها را به هم می زنید. شما روی آن سیستم سخت کار کرده اید ، مسیری طولانی را انجام داده اید اما نتایج معاملات خوب نیست. به این دلیل است که شما در مقابل سیستم خود ایستاده اید. اگر قوانین معاملات شما نیازی به فکر کردن ندارد ، مداخله کنید ، مغز خود را چه وارد تجارت شوید یا خروج کنید ، این یک چیز خوب است. فکر می کنید منحرف شدن از سیستم خود آسان است ، فقط کاری را که می گوید انجام دهید؟اینجاست که بیشتر معامله گران بدون حتی متوجه نمی شوند. جدا کردن منطق و احساسات سخت است. احساسات قاتل تصمیمات تجاری خوب هستند اما هر رویکرد منطقی دارای درجه ای از احساسات است. شما باید در بهترین حالت خود در هنگام تجارت فارکس قرار بگیرید و احساسات در راه شما خواهد بود.

بدترین و گنگ تصمیمات شما بخش بزرگی از احساسات را داشت. اگر رابطه طولانی و نه چندان شاد برقرار کنیم ، آنها وقتی به طور عقلانی به آن نگاه می کنیم ، تصمیم خوبی نیستند ، اما احساسات آن را شناور نگه می دارند و بخش مهمی از زندگی شما را می گیرید که نمی توانید از آن خودداری کنید. وقتی نیاز به تصمیم گیری دارید ، یک قدم عقب بردارید ، آیا نسبت به آن تجارت احساساتی هستید؟اگر بله ، می دانید چه کاری انجام دهید - هیچ کاری. شما در حال حاضر چیزی دارید که کار کند ، اگر پشت و کار خود را به روش صحیح ساخته اید ، بنابراین بگذارید آنچه را که می خواهد انجام دهد انجام دهد. احساسات یا احساس روده شما در مورد تجارت ، آن را بدتر می کند. در اینجا کاری است که ما می توانیم برای جدا کردن احساسات انجام دهیم:

استراتژی خود را عاقلانه انتخاب کنید ، زیرا اشتباهات به راحتی انجام می شود ، و این پاسگاه ها هستند که باید از تصادفات پیروی کنند و از تصادف جلوگیری کنند. ما دقیقاً می دانیم چه موقع باید وارد تجارت شویم و از آن خارج شویم. ما تجارتی را که دوست داریم پیدا کرده ایم و اکنون زمان آن رسیده است که ماشه را بکشید.

اصلاحاتی را انجام ندهید ، حتی اگر به نظر می رسد روند بازار نامطلوب است ، اجازه دهید سیستم کار کند. مداخلات باعث می شود یک سیستم اثبات شده بد شود. به همان اندازه که می خواهید چیزی را تغییر دهید ، بازار را رها کنید. اگر قصد دارد این کار را متوقف کند ، تماشای آن را انجام دهید ، حتی بهتر است کار دیگری انجام دهید. اگر مداخله کنید ، و درست می گویید ، بدبختی خود را طولانی کرده اید. 50 ٪ این احتمال وجود دارد که آن را به درستی بدست آورید ، قیمت آن بالا یا پایین می رود. شما یک توجیه دارید ، فکر می کنید در این کار خوب هستید ، احساسات شما کار می کند ، اما آنها این کار را نمی کنند.

بزرگترین اشتباه این است که به ترمینال معاملاتی و چراغ های چشمک زن خود نگاه کنید. اگر معاملات خود را انجام داده اید ، ترمینال ، صفحه خود را خاموش کنید ، دور شوید. اگر نیاز به قفل کردن آن دارید و کلید را به کسی بدهید ، این کار را انجام دهید. ایجاد سدی شما را در موقعیت بسیار خوبی قرار می دهد تا هیچ امکان مداخله ای نداشته باشید. اگر در بازه زمانی روزانه تجارت می کنید ، این می تواند برای شما آسان باشد ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که معاملات خود را در پایان روز تجارت بررسی کنید. کسالت هم می تواند عذاب شما باشد. بنابراین ، مکان مورد علاقه خود را برای کار ، شنا ، معاشرت ، بازی کردن ، هر آنچه را دوست دارید پیدا کنید. بهترین بخش از یک معامله گر روزانه بودن این است که شما وقت آزاد زیادی دارید. اگرچه این همچنین می تواند برای برخی مشکل باشد.

تعقیب خسارات و سبقت گرفتن دست به دست هم می دهد. بیایید بگوییم که شما چند ضرر متوالی را می گیرید. شما شروع به نفرت از آن جفت ارز می کنید ، می خواهید پول خود را پس بگیرید. کسی قیمت را دستکاری کرده است زیرا هر بار که وارد می شوید ، روند دیگر را معکوس می کند. اکنون شما آن احساسات عدالت را دارید ، انتقام از این مأمورین. اینگونه است که مارپیچ به پایین حساب شما شروع می شود. برخی حتی ممکن است در مورد افزایش اندازه موقعیت فکر کنند ، شما نمی توانید 5 بار پشت سر هم از دست بدهید. خوب ، شما می توانید ، EAS گاهی اوقات از این تاکتیک برای بازیابی ضررهای معاملات بد متوالی استفاده کنید. در اصل ، این فقط افزایش ضرر بالقوه است.

وحشت یا خروج خیلی زود. این نسبت به کاری که پس از انجام تجارت انجام می دهید بسیار نسبت است. شما به نمودارها نگاه می کنید و وقتی از دست می دهید تصمیم عاطفی می گیرید بلکه برنده می شوید. سقوط همیشه اتفاق می افتد ، شما به ندرت می بینید که تجارت به همان روشی که می خواهید بدون پیش بینی انجام می شود. اگر سیگنال آن را از سیستم خود ندارید ، تجارت را ببندید. بسته شدن خیلی زود به دلیل اینکه می ترسید روند برعکس شود و می خواهید آنچه را که دارید حفظ کنید فقط محدودیتی برای سود بالقوه شماست. فارکس پس از چند ضرر ، آن ایجاد عاطفی را در شما ایجاد می کند و باعث می شود شما دریغ کنید و ترسیده باشید. یک قیاس خوب با این بوکس است. وقتی یک ضربه خوب به زمین می روید ، در آن ایستاده و از آن شگفت زده نمی شوید ، حتی سخت تر درگیر می شوید! بعضی اوقات می خواهید پول نقد کنید و حریص نباشید ، تجارت شما واقعاً خوب است. خوب ، بدانید که قرار دادن کلاه بر روی برندگان شما نیز عذاب شماست.

وقت خود را برای ایجاد سیگنال وقت نمی گذارد. ممکن است در این مقاله به جملات تکرار شونده توجه کنید. تکرار ، تمرین همان چیزی است که ذهن شما را کامل می کند و این را به یاد می آورید. شما با نظم و انضباط همان اشتباهات را انجام خواهید داد ، بنابراین باید به یاد داشته باشید که از سیستم خود دوری کنید.

عدم درک معاملات بلند مدت. فارکس یک کازینو نیست ، این یک درگیری بلند مدت است. معامله گران باید درک کنند که معاملات بد ممکن است چند بار پشت سر هم اتفاق بیفتد ، اما پس از 1000 معاملات ، مبلغ باید در کنار شما باشد. اگر روز ، هفته ، ماه و حتی یک سال بد دارید ، به این معنی نیست که مجبور هستید زندگی کنید و چیزها را تغییر دهید. این اتفاق حتی در مورد دیگر اتفاق می افتد ، شما می توانید یک دوره عالی داشته باشید که در آن دستاوردهای خوبی کسب می کنید. بعد از چند معامله که سود نفی می شود و شما دوباره به شکستن می پردازید.

اشتباهات بلند مدت هنگامی که بعد از گذشت مدتی احساس شکست ناپذیر می کنید ، در سناریوهایی به وجود می آیند. هنگامی که شما ضربه می زنید و می بینید که تمام دوره های طولانی پیروزی شما نفی می شود ، حتی برای معامله گران باتجربه از نظر عاطفی ویرانگر است. تجارت همیشه در حال نوسان است ، بنابراین فراز و نشیب ها عادی است ، با دوره برنامه ریزی شده بمانید و نظم و انضباط به شما کمک می کند. نظم و انضباط شما را به بالا می برد ، شما یک سیستم آزمایش شده دارید ، با آن بمانید و بدانید که بازی طولانی چیست.

حال بیایید ببینیم چه کاری می توانیم در مورد این مشکلات انجام دهیم ، از دیدگاه بزرگنمایی. به طور کلی ، اگر در زندگی نظم و انضباط کم داشته باشید ، در تجارت در فارکس مشکل خواهید داشت. درک نظم و انضباط باعث می شود که بر آن ذهنیت پرش خطرناک غلبه کنید. بهترین راه عمل تغییر بیت های خودتان است. کتابها مفید هستند ، یکی به خصوص خوب و کاربردی "نظم و انضباط برابر با آزادی" توسط جوکو ویلینک است. اگر اکنون بزرگنمایی کنیم ، به بخش مهم دیگری می رسیم. وقت گیر است. سیستم های آزمایشی ، آنها را تنظیم کنید تا زمانی که شروع به کار با معیارهای تعیین شده خود کنند. ثابت کنید که در یک حساب نسخه ی نمایشی کار می کند.

هیچ رشته جزئی وجود ندارد. سیستم را دنبال کنید ، اصلاحات غیر ضروری را انجام ندهید. شما از سیستمی که ایجاد کرده اید باهوش تر نیستید. اگر معیارهای ورود فقط ¾ رعایت شده است ، پس آن را تجارت نکنید. بعد از اتمام کار ، به آن نگاه نکنید! در غیر این صورت ، احساسات در حال خزیدن هستند و بدترین گزینه زمانی است که شما حق مداخله را دارید. بدانید که تلاش برای نظم و انضباط بیشتر توسط خودتان قرار نیست کار کند. وقتی این اشتباه را متوجه شدید ، به خودتان می گویید که دیگر هرگز نمی خواهید این کار را انجام دهید. اما دوباره اتفاق خواهد افتاد ، شما با نظم و انضباط خود موفق نخواهید شد. بهترین دوره عمل این است که به این مقاله برگردیم و مراحل را دوباره بخوانیم.




:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: