Hypertrader برای حمایت از تجارت در Bybit Spot
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

سلب مسئولیت: پست هایی در وبلاگ Hypertrader و وب سایت های Hyperlinq مرتبط فقط برای اهداف آموزشی و اطلاع رسانی هستند. این پست ها نباید به عنوان مشاوره مالی در نظر گرفته شوند و منظور آنها به عنوان مشاوره معاملاتی مورد توجه قرار نمی گیرد. شرکت Hyperlinq یا نویسندگان هیچ مسئولیتی در قبال خسارت یا خسارت ندارند.

ما ، در Hyperlinq ، از ورود به سیستم Bybit به عنوان یک مبادله رمزنگاری دیگر برای پشتیبانی از تجارت در برنامه دسک تاپ بومی خود ، Hypertrader خوشحالیم. با این اعلامیه ، Hypertrader به معامله گران Bybit Spot اجازه می دهد تا از ابزارهای پیشرفته ای استفاده کنند تا اوراق بهادار خود را بهتر سامان دهند ، بازارها را باهوش تر تجزیه و تحلیل کنند و تجارت را سریعتر از همیشه اجرا کنند.

از امروز ، همه کاربران Bybit Spot قادر خواهند بود یکپارچه با Hypertrader تجارت کنند. در اوایل سال جاری ، Hypertrader در حال حاضر تجارت مداوم بایت را ادغام کرده است.

درباره هایپرترادر

Hypertrader یک بستر تجاری مدرن است که در آن معامله گران می توانند باهوش تر ، تجزیه و تحلیل بهتر و تجارت سریعتر را سازماندهی کنند. Hypertrader به عنوان یک برنامه دسک تاپ بومی برای ویندوز ، MACOS و لینوکس در دسترس است. Hypertrader با ایجاد یک ترمینال معاملاتی ساده و در عین حال سریع و سریع که به مبادلات چندگانه متصل می شود ، به معامله گران کمک می کند تا با کارآمدتر کار کنند.

این یک ابزار ایده آل برای همه معامله گران در سراسر طیف است ، از مبتدیان گرفته تا متخصصان گرفته تا تجارت خود را زیاد کنند و سود خود را به حداکثر برسانند. Hypertrader به شما امکان می دهد با قابلیت اطمینان اجرای سفارش به همراه سرعت و کارآیی شهاب سنگ ، با استروئیدها تجارت کنید.

درباره نقطه بیبیت

بیبیت یکی از سریعترین رشد مبادله مشتقات رمزنگاری است که دارای نقاط و همچنین قراردادهای دائمی است. Bybit در مارس 2018 تأسیس شده است ، بیش از یک میلیون پایگاه کاربر پیشی گرفته است و معاملات نقطه ای را با جفت هایی مانند BTC/USDT ، DOGE/USDT ، DOT/USDT ، EOS/USD ، ETH/USDT ، XLM/USDT ، LTC/USDT و ارائه می دهد. XRP/USDT.

این را به اشتراک بگذارید:

مثل این:

شماره 1 ترمینال تجارت رمزنگاری اینجاست

یک معامله گر بهتر شوید. به یک هیپرترال تبدیل شوید!

تجارت را در سریعترین و امن ترین بستر معاملاتی شروع کنید.

بیشتر خوانده می شود

نمای کلی بازار cryptocurrency 2021

TL ؛ DR: report گزارش سال 2021 را به عنوان بهار تا یک زمستان دو ساله طولانی در دنیای ارزهای رمزنگاری کنید. یک سال از آغاز های جدید ، با جوانه های کمبود تابستان بر روی درختان ، شبهای سبک تر از پذیرش نهادی ، دمیدن بادگیرهای لایه 1 جدید.

آشنایی با پشته blockchain

پشته blockchain چیست و لایه های مختلف پشته blockchain چیست؟

مدیریت blockchain چگونه کار می کند؟

درک عملکرد حاکمیت بلاک چین و نحوه تراز کردن انگیزه ها در بین شرکت کنندگان مختلف.

حق چاپ 2022 HyperTrader Global Ltd. کلیه حقوق محفوظ است. HyperTrader یک علامت تجاری ثبت شده HyperTrader Inc است.

HyperTrader ترمینال تجارت رمزنگاری شماره 1 با مدیریت سفارشات قوی، به روز رسانی داده ها در زمان واقعی، تجزیه و تحلیل پس از تجارت و ابزارهای مدیریت ریسک است. معامله‌گران روزانه، اسکالپرها، معامله‌گران نوسانی و مدیران دارایی از HyperTrader برای کارآمدتر شدن استفاده می‌کنند.

برنامه HyperTrader توسط HyperTrader Global Ltd، یک شرکت IBC سیشل و یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به HyperTrader Inc.، یک شرکت Delaware C توزیع شده است. HyperTrader یک کارگزار یا صرافی نیست. ما هیچ گونه خدمات کارگزاری یا مشاوره ای ارائه نمی دهیم. HyperTrader ابزارهایی را برای تجارت فراهم می کند و هر گونه ضرر ناشی از استفاده از ابزارها به عهده کاربران است. این یک پیشنهاد، درخواست پیشنهاد یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار یا ارزهای دیجیتال یا افتتاح حساب کارگزاری یا حساب ارز دیجیتال نیست. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در معرض خطرات بازار است. تمام نام‌ها و نشان‌های تجاری غیرهایپرترایدر ذکر شده در این وب‌سایت متعلق به صاحبان مربوطه است.

سفارش های مشروط به دلیل اتکا به پردازش ماشه، داده های بازار و سایر سیستم های داخلی و خارجی مانند صرافی، ریسک را افزایش داده اند. چنین سفارش هایی تا زمانی که شرایط مشخصی برآورده نشده باشد به بازار ارسال نمی شوند. در طول آن زمان، قطع سیستم با فناوری‌های پایین دستی یا مبادلات ممکن است رخ دهد. علاوه بر این، صرافی‌ها ممکن است کنترل‌هایی را بر سفارش‌های مشروط اعمال کنند تا معاملات اشتباهی را که موجب سفارش‌های پایین‌دستی می‌شوند، محدود کنند. HyperLinq یا شرکت‌های تابعه آن ممکن است همیشه از چنین تغییراتی در کنترل‌های خارجی بلافاصله آگاه نباشند، که منجر به عدم اجرای برخی از دستورات مشروط می‌شود. به این ترتیب، شما باید سفارشات مشروط خود را برای منطقی بودن نظارت کنید. دستورات مشروط، دستوراتی هستند که دستورات اجرای آن‌ها بر اساس بهترین تلاش‌ها پس از شروع است.

علاوه بر این، سفارشات مشروط ممکن است در معرض خطرات افزایش یافته دستورات توقف و سفارشات بازار که در بالا ذکر شد، باشند. با توجه به افزایش ریسک احتمالی استفاده از سفارش‌های مشروط، شما موافقت می‌کنید که HyperLinq و شرکت‌های تابعه آن نمی‌توانند در قبال خسارات، خسارات یا هزینه‌های فرصت از دست رفته مرتبط با مشکلات داده‌های بازار، مشکلات سیستم‌ها و خطاهای کاربر و سایر عوامل مسئول شناخته شوند. با استفاده از سفارشات مشروط، خطرات ذکر شده در بالا را درک کرده و می پذیرید.

شما باید بدانید که استفاده یا اعطای دسترسی شخص ثالث به اطلاعات حساب خود یا قرار دادن معاملات در حساب خود در جهت شما صرفاً در معرض خطر شماست. Hypertrader در برابر از دست دادن استفاده یا هرگونه خسارت مستقیم ، غیرمستقیم یا ناشی از خسارت یا خسارت ناشی از رضایت شما بیان یا ضمنی ، به شخص ثالث دسترسی به حساب یا اطلاعات شما ، از جمله دسترسی ارائه شده از طریق هر برنامه شخص ثالث دیگر ، ضمانت نمی کند. سیستم ها ، یا سایت ها. تمام سرمایه گذاری ها شامل ریسک می شوند و عملکرد گذشته یک محصول امنیتی یا مالی ، نتایج یا بازده های آینده را تضمین نمی کند. به خاطر داشته باشید که در حالی که متنوع سازی ممکن است به گسترش ریسک کمک کند ، سود یا محافظت در برابر ضرر را در بازار پایین تضمین نمی کند. همیشه در هنگام سرمایه گذاری در اوراق بهادار یا سایر محصولات مالی ، پتانسیل از دست دادن پول وجود دارد. سرمایه گذاران باید اهداف و ریسک های سرمایه گذاری خود را قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرند. Cryptocurrency از نظر ماهیت بسیار سوداگرانه است و شامل درجه بالایی از خطرات مانند نوسانات قیمت بی ثبات بازار ، دستکاری در بازار ، سقوط فلش و خطرات امنیت سایبری است. cryptocurrency تنظیم نمی شود یا در اکثر کشورها به آرامی تنظیم می شود. تجارت cryptocurrency می تواند منجر به از دست دادن قابل توجه ، فوری و دائمی ارزش مالی شود. شما باید قبل از شرکت در تجارت cryptocurrency دانش و تجربه مناسبی داشته باشید.




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: