ذوب شدن "فاجعه بار" بازار رمزنگاری قیمت ها را از روی زمین ارسال کرد. همچنین تنظیم کننده ها را به عمل
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید. برخی از پیوندها در این صفحه - که به وضوح مشخص شده است - ممکن است شما را به یک وب سایت شریک منتقل کند و ممکن است منجر به کسب کمیسیون ارجاع شود. برای اطلاعات بیشتر ، نحوه کسب درآمد را ببینید.

بازار رمزنگاری در ماه مه و ژوئن به یک سقوط کامل رفت و در طی چند هفته 1 تریلیون دلار ارزش خود را از دست داد.

تنظیم کننده های فدرال توجه کردند.

فروپاشی ناگهانی و سریع ارزهای رمزپایه محبوب و شرکتهای مرتبط با رمزنگاری ، ماهیت ناخوشایند صنعت رمزنگاری را نشان داد و برخی از اعتبار سنجی را برای تنظیم کننده های از قبل اسکی فراهم کرد.

و همه اینها در برابر زمینه فشار نظارتی از قبل شتاب آور اتفاق افتاد ، زیرا برخلاف بازار سهام سنتی ، حمایت های لازم فدرال برای سرمایه گذاران رمزنگاری وجود ندارد. در نتیجه ، کارشناسان پیش بینی می کنند که مقررات رمزنگاری در ماه های آینده حتی بیشتر شود.

رئیس SEC ، گری جنسلر یکی از قدرتمندترین تنظیم کننده های مالی در ایالات متحده و یک بازیگر اصلی در فشار برای تنظیم رمزنگاری است. جنسلر اخیراً گفت که سرمایه گذاران رمزنگاری "از حمایت سرمایه گذاران در مورد این ارائه دهندگان خدمات مختلف بهره مند می شوند."گتی ایماژ

مارکوس سوتیریو ، تحلیلگر بازار کارگزار دیجیتال دارایی GlobalBlock می گوید: "پس از وقایع فاجعه بار که طی چند هفته گذشته در بازار رمزنگاری آشکار شده است ، مشخص است که مقررات سختگیرانه می تواند به زودی وارد شود.""فروپاشی وام دهندگان غیرمتمرکز (DEFI) می تواند به همین دلیل باشد که تنظیم کننده ها به دنبال اجرای کنترل های دراکونیایی بر روی cryptocurrency بودند."

در اواخر سال گذشته بیت کوین و اتریوم بیش از 50 ٪ از اوج تمام وقت خود دارند. بزرگترین رمزنگاری اکنون هفته ها در حدود 20،000 دلار در حال معلق است ، در حالی که دومین بزرگ عمدتا نزدیک به 1000 دلار در دست گرفته است تا اینکه اخیراً در طی چند روز بیش از 40 ٪ تجمع کرده و از 1500 دلار صعود کرده است. از روز دوشنبه ، بیت کوین بالاتر از 21،000 دلار بود-سه برابر پایین تر از تمام وقت 68000 دلار.

جلسه فدرال رزرو این هفته می تواند نوسانات جدیدی را به بازار رمزنگاری معرفی کند. انتظار می رود که فدرال رزرو نرخ بهره معیار خود را با 75 تا 100 امتیاز پایه قرار دهد و می تواند قیمت سهام و رمزنگاری را در کوتاه مدت کاهش دهد زیرا سرمایه گذاران از سلامت اقتصاد خسته می شوند. استیفن اوولت ، CFA و بنیانگذار Frnt Financial می گوید: "در کوتاه مدت ، ما بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را به طور کلی با دارایی های ریسک به عنوان دیوانگی سوداگرانه که سرمایه گذاری بیش از سالهای 2020 و 2021 را متوقف می کند ، می فروشند."بازارهای سرمایه نهادی و پلت فرم مشاوره ای که بر دارایی های دیجیتال متمرکز شده است.

هیچ کس در واقع نمی داند که متوسط سرمایه گذار با مقررات در حال رشد تحت تأثیر قرار خواهد گرفت ، حداقل تا زمانی که دولت فدرال در مورد قوانین خاص تصمیم نگیرد. اما در کل ، بسیاری از کارشناسان به طور کلی موافق هستند که مقررات رمزنگاری در واقع چیز خوبی برای سرمایه گذاران خواهد بود.

تالی گرینبرگ ، رئیس توسعه تجارت در Allnodes گفت: "مقررات مطرح خواهد شد و آنها باید در بعضی از مواقع ظاهر شوند ، که این امر باعث تثبیت بازار می شود.""این از سرمایه گذاران محافظت می کند ، بنابراین این یک چیز خوب است. این چیز بدی نیست. "

چه اتفاقی برای صنعت رمزنگاری می افتد ، و چرا اهمیت دارد؟

از زمانی که بیت کوین و اتریوم در اواخر سال 2021 به اوج همه زمانه رسیدند ، بازار با کمترین تسکین در یک روند نزولی بی رحمانه قرار گرفته است. بیت کوین امسال با بازارهای سهام بسیار نزدیک پیگیری کرده است و در نتیجه تحت تأثیر محیط کلان اقتصادی اقتصادی قرار گرفته است.

شرایط موجود در بازار رمزنگاری در ماه مه بدتر شد که بیت کوین برای اولین بار در 16 ماه زیر 26000 دلار سقوط کرد. بقیه بازار cryptocurrency با آن سقوط کردند. از آنجا که سرمایه گذاران نقدینگی خود را از بازار رمزنگاری با نرخ خارق العاده ای پس گرفتند ، یک Stablecoin محبوب معروف به Terrausd (UST) که از دلار جدا شده بود ، که باعث شد Cryptocurrency مرتبط با آن Luna نیز خراب شود.

تصادف لونا و UST منجر به یک بیماری در بین سایر شرکت های رمزنگاری شد. سه Arrows Capital ، یک صندوق پرچین رمزنگاری مستقر در خارج از سنگاپور ، چند هفته پس از سقوط Terra Luna فرو ریخت ، که باعث سقوط بسیاری از شرکت های دیگر در بازار رمزنگاری شد ، به ویژه وام دهندگان که صندوق پرچین از آن در مبالغ عظیم وام گرفته اند ، از جملهBlockfi ، Celsius ، Voyager و Genesis. کارگزاری Crypto Voyager وام دهنده دیجیتال و رمزنگاری Celsius هر دو به تازگی برای ورشکستگی فصل 12 ثبت نام کردند. Vauld و Zipmex ، سیستم عامل های تجارت و وام دهی Crypto ، آخرین شرکت های رمزنگاری شدند که مانع از برداشت مشتری شدند.

اوولت می گوید ، فروپاشی بازار رمزنگاری ، تنظیم کننده های ایالات متحده را در یک نقطه "مشکل" قرار می دهد. دلیل این امر این است که اکثریت قریب به اتفاق هر دو سرمایه گذار رمزنگاری و سیستم عامل هایی که در آن مستقر نیستند ، در ایالات متحده مستقر نیست. "این یک مکان جدید است که در آن به وضوح ، اگر چنین تنظیم کننده نقش های خود را به عنوان حفاظت از سرمایه گذار مشاهده کند ، باید به نوعی به این بلایای طبیعی پاسخ دهند."می گوید

اوولت می گوید یک پاسخ نظارتی آشکار است که سیستم عامل های مستقر در ایالات متحده را به طور کامل تنظیم می کند و "یک چارچوبی را اجرا می کند که در آن سیستم عامل های بدون مجوز می توانند به سرعت پس از راه اندازی به سرعت خاموش شوند."او می گوید ، اگرچه این مسئله به مسئله دسترسی آمریکایی ها در سایر نقاط جهان که مطابق با استانداردهای نظارتی ایالات متحده نیستند ، رسیدگی نمی کند ، این می تواند گامی در جهت درست باشد.

وی می گوید: "هر چه پاسخ نظارتی باشد ، یکی از تنظیم کننده های پیچیده تر دینامیک ایالات متحده است که تاکنون با آن روبرو شده اند."




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: