امور مالی یاهو
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

برخی از قسمت های این صفحه در نسخه مرورگر فعلی شما پشتیبانی نمی شوند. لطفاً به نسخه مرورگر اخیر ارتقا دهید.

بازارهای ایالات متحده در 9 ساعت 22 دقیقه باز می شوند

آینده S& P

آینده داو

آینده Nasdaq

آینده راسل 2000

نفت خام

نقره

یورو/دلار

پیوند 10 ساله

GBP/USD

USD/JPY

BTC-USD

CMC Crypto 200

ftse 100

Nikkei 225

آیا این یک حرکت خوب برای سرمایه گذاری در NFTS خواهد بود؟

چرا NFT ها سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شوند؟

مالکیت حق چاپ دارایی ، منحصر به فرد بودن و چشم انداز فروش دارایی ، آن را برای کلکسیونرها بسیار ارزشمند می کند زیرا ارزش آن می تواند با گذشت زمان افزایش یابد. NFT ها محبوبیت انفجاری را در بین کلکسیونرهای فوق العاده سفید به دست آورده اند زیرا داشتن یک دارایی دیجیتالی غیرقابل تغییر یک کالای بی ارزش است. برای کلکسیونرها ، آنها همان مقدار موارد محدود یا نسخه اول را نگه می دارند.

علاوه بر این ، عامل منحصر به فرد دارایی ها به این ارزش می افزاید ، و آنها را برای هر کسی که به آنها علاقه مند باشد به عنوان یک تلاش پولی بسیار ارزشمند می کند. این همچنین دلیل مهمی است که چرا آنها یک سرمایه گذاری خوب محسوب می شوند. آنها برای اولین بار فقط در Blockchain Ethereum در دسترس بودند اما با نگاهی به محبوبیت در حال افزایش آن ، سایر blockchains مانند Flow و Bitcoin Cash اکنون نیز از معاملات NFT پشتیبانی می کنند. شما می توانید سکه های نقدی ، جریان یا اتریوم بیت کوین را بفروشید تا دست خود را در NFT های مورد نظر خود بدست آورید.

کاملاً طبیعی است که از سرمایه گذاری در یک دارایی جدید احساس نگرانی کنید. برای آسانتر کردن این کار ، ما چند دلیل را برای ما در کنار هم قرار داده ایم که فکر می کنیم سرمایه گذاری در NFTS یک حرکت هوشمندانه است. به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید

پنج دلیل سرمایه گذاری در NFT یک حرکت هوشمندانه است

مالکیت کامل دارایی ها

احتمالاً بهترین مزیت NFTS این است که سازندگان دیجیتال حتی پس از فروش آن ، کپی رایت را نیز در مورد محتوای خود نگه می دارند - این یک پیروزی عظیم برای سازندگان است زیرا برای اکثر توافق نامه های مجوز غیر معمول است که چنین بند مطلوبی را در بر می گیرند. این بدان معنی است که سازندگان می توانند بدون به خطر انداختن کپی رایت خود ، از کارهای هنری یا آفرینش خود درآمد کسب کنند. علاوه بر این ، اثبات مالکیت دلیل اصلی سرمایه گذاری در NFT ها انتخاب خوبی است ، زیرا می توانید مالکیت هر دارایی را به یک حساب خاص در شبکه blockchain پیوند دهید. از همه مهمتر ، NFT ها نمی توانند بین چندین مالک تقسیم شوند زیرا غیرقابل تفکیک هستند. امتیازات مالکیت NFTS همچنین خطر خرید NFT های تقلبی را به حداقل می رساند.

دارایی های معتبر

هر رکورد موجود در blockchain به خودی خود منحصر به فرد است و با ایجاد NFT در یک شبکه blockchain ، منحصر به فرد بودن و اصالت آنها غیرقابل انکار است. علاوه بر این ، NFT ها یک کلاس دارایی نادر و یک نوع با یک امضای منحصر به فرد هستند و باعث می شوند که جعل و ساخت آنها سخت باشد. از این رو ، هر خالق یا فروشنده NFT می تواند این دارایی ها را به مبلغ محدودی بفروشد تا به جای فروش به صورت عمده ، ارزش افزوده را اضافه کند ، زیرا می تواند به ارزش دارایی آسیب برساند. به دلیل منحصر به فرد بودن آنها ، NFTS پتانسیل نامحدودی دارد. با سرمایه گذاری در NFTS ، یک کلاس دارایی را که در ارزش افزایش می یابد ، به علاوه دارایی منحصر به فرد که در اختیار دارید ، دریافت می کنید ، سود شما بیشتر می شود.

بازار غیر متمرکز

از آنجا که blockchain یک شبکه غیرمتمرکز است ، بازار NFTS نیز از مقررات شخص ثالث عاری است. در نتیجه ، سازندگان دیجیتال می توانند از NFT ها استفاده کنند تا مستقیماً از خلاقیت های خود سود ببرند. به عنوان مثال ، هنرمندان به یک آژانس نیاز دارند تا هنر خود را به خریداران بالقوه بازاریابی کند ، اما NFT ها نیاز به اشخاص ثالث را از بین می برد. خریدار و فروشنده به طور مستقیم با NFTS پول مبادله می کنند و پس از آن تأیید بر روی blockchain انجام می شود. این مزایای بیشتر برای سازندگان NFT را فراهم می کند زیرا هر بار که NFT معامله می شود می توانند هزینه ای دریافت کنند.

تغییر ناپذیری

هیچ کس نمی تواند ابرداده توکن را اصلاح کند. نمی توان ویرایش ، گمشده یا حذف شده از blockchain. عدم تمرکز blockchains به این معنی است که سوابق در شبکه ای از گره ها در سراسر جهان ذخیره می شوند و هر گره دارای یک رکورد پایگاه داده یکسان است. حتی وقتی blockchain پایین است ، رکورد هنوز هم وجود دارد.

علاوه بر این ، از آنجا که داده های مربوط به رکورد بدون تغییر باقی می ماند ، NFT ها تا زمانی که شبکه blockchain وجود داشته باشد ، دوام می آورد. در نتیجه ، آنها به عنوان یک کلکسیونی و یک سرمایه گذاری بسیار مطلوب هستند.

سهولت مبادله و انتقال دارایی

بسیاری از آنها به دلیل پتانسیل مالی خود در NFT سرمایه گذاری می کنند ، زیرا فروش مجدد آنها یک مسیر پر سود است. ارزش فروش NFT ها می تواند منبع قابل توجهی از سود برای سرمایه گذاران باشد. به عنوان مثال ، خریدار اولیه به دلیل ارزش فروش مجدد این دارایی ها می تواند کم خریداری کند و به فروش برسد. علاوه بر این ، سهولت و کارآیی دارایی های تجاری و گزینه نقدینگی در کلاسهای مختلف دارایی باعث جذابیت آنها برای سرمایه گذاران بالقوه می شود.

افکار نهایی

به جرات می توان گفت که نشانه های غیرقانونی در آینده یک بازیگر اصلی در دنیای تجارت الکترونیکی خواهند بود. آنها قبلاً به عنوان یک کلاس دارایی جدید هیجان انگیز برای علاقه مندان به رمزنگاری دیده می شوند. NFTS مزایای بی شماری را ارائه می دهد و آنها را به یک کلاس دارایی بسیار جذاب در سبد سرمایه گذاری شما تبدیل می کند. علاوه بر این ، این مزایا برای طیف گسترده ای از خریداران و فروشندگان به نقاط فروش جذاب تبدیل شده است. آنها وضعیت برنده ای را برای هنرمندان و فروشندگان ارائه می دهند زیرا خالق می تواند از هر مبادله حق امتیاز کسب کند و فروشنده می تواند از ارزش افزوده سود ببرد. فواید آن به وضوح نشان می دهد که NFT های بالقوه عظیم به عنوان بخش اصلی جنبش رمزنگاری هستند.




:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: