خرید XRP با PayPal
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در این پست جامع ، ما بهترین و مطمئن ترین روش های خرید XRP را با PayPal با استفاده از کارگزاران پیشرو در صنعت ، مبادلات و برنامه ها به اشتراک گذاشته ایم. ارائه دهندگان کشف شده در این پست بر اساس پارامترهای قابل توجه از جمله اما محدود به شهرت مشتری ، هزینه ها ، مقررات ، UI و انتخاب ارزهای رمزنگاری شده ، مورد انتخاب گیلاس قرار گرفته اند.

با این حال ، اگر به موقع کوتاه باشید ، سه سیستم عامل برتر برای خرید XRP با PayPal Etoro و Coinbase هستند.

کارگزاران برتر XRP که پی پال را می پذیرند

بیش از 3000 دارایی ، از جمله ارز ، سهام ، ارزهای رمزنگاری ، ETF ، شاخص ها و کالاها

این تبلیغ باعث افزایش سرمایه گذاری رمزنگاری مجازی در اتحادیه اروپا (توسط Etoro Europe Ltd. و Etoro UK Ltd.) & USA (توسط Etoro USA LLC) می شود. که بسیار بی ثبات است ، در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا تنظیم نشده است ، بدون حمایت از اتحادیه اروپا و تحت نظارت چارچوب نظارتی اتحادیه اروپا نیست. سرمایه گذاری ها منوط به ریسک بازار هستند ، از جمله از دست دادن مدیر.

Etoro - بهترین بستر کلی برای خرید XRP با PayPal

ما Etoro را به عنوان بهترین انتخاب برای خرید XRP توصیه می کنیم زیرا به عنوان یک بستر سرمایه گذاری اجتماعی نوآورانه شناخته شده است. ارائه دهنده پردازنده های پرداخت قابل اعتماد مانند PayPal و ساختار هزینه منصفانه را برای تجارت XRP ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بررسی Etoro ما را بررسی کنید.

بهترین راه ها برای خرید XRP با PayPal

شما می توانید با استفاده از روشهای مختلف ، XRP را با PayPal خریداری کنید ، همانطور که در لیست زیر خلاصه شده است.

مشتقات XRP مانند CFDS

خدمات XRP P2P

بهترین کارگزاران برای خرید XRP با PayPal

کارگزاران یکی از روشهای محبوب ترین خرید XRP با پی پال هستند. این یک انتخاب خوب برای مبتدیان است زیرا روند خرید و فروش توسط کارگزاران از طرف شما انجام می شود. سه کارگزار برتر برای خرید XRP با PayPal در جدول زیر ذکر شده است.

ارائه دهنده هزینه پی پال (1000 دلار) شروع کردن
???? اتورو $0 اکنون با Etoro شروع کنید
???? سکه $0 اکنون با Coinbase شروع کنید

کارگزاران ذکر شده در جدول فوق انتخاب شدند زیرا این سیستم عامل ها هزینه های تجاری رقابتی ، ویژگی های نوآورانه را ارائه می دهند و از بین مشتریان شهرت خوبی دارند. همچنین ، سیستم عامل ها از بسیاری از گزینه های پرداخت ، از جمله پی پال بدون هزینه سپرده پشتیبانی می کنند.

Etoro - این امن ترین بستر به دلیل مقررات سخت است

اگر می خواهید یک کارگزار XRP قابل اعتماد که توسط تنظیم کننده های قابل توجه مانند Fincen ، Finra ، Cysec ، ASIC و FCA تنظیم می شود ، بیشتر از Etoro نگاه نکنید. همچنین ، می توانید سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ارائه دهنده را بخوانید و پورتال های مرور کنید تا ستایش های بالای مشتریان موجود را کشف کنید.

برای استفاده از PayPal برای خرید XRP هزینه ای دریافت نمی کنید - در عوض ، 0. 75 ٪ گسترش وجود دارد. بنابراین ، شما در مقایسه با کارگزارانی که هزینه های بالایی را برای خرید یا فروش XRP هزینه می کنند ، پس انداز خواهید کرد.

ویژگی CopyTrader از Etoro تضمین می کند که کاربران می توانند معاملات سایر کاربران را تقلید کنند. بنابراین ، مبتدیان می توانند معامله گران موفق را پیدا کنند و استراتژی های خود را برای به دست آوردن نتایج مشابه کپی کنند. این ویژگی به مبتدیان کمک می کند تا به طور بالقوه از تجارت ارزهای رمزپایه و بدون منحنی یادگیری طولانی سود ببرند.

روند نزولی خرید XRP در Etoro هزینه برداشت 5 دلار و هزینه عدم فعالیت است.

خرید XRP را در Etoro با PayPal: راهنمای گام به گام

مرحله 1: etoro را باز کنید

به وب سایت رسمی Etoro بروید و دکمه "شروع سرمایه گذاری" را در مرکز صفحه فشار دهید. اکنون نام کاربری ، ایمیل و رمز عبور خود را تایپ کرده و شرایط و ضوابط را بپذیرید. در مرحله بعد ، به داشبورد خود دسترسی پیدا کرده و ایمیل خود را تأیید کنید.

مرحله 2: هویت خود را تأیید کنید

اطلاعات شخصی خود را مانند نام ، نام خانوادگی و آدرس فیزیکی خود در اختیار Etoro قرار دهید. سپس با بارگذاری تصویری از گذرنامه ، گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی ، هویت خود را تأیید کنید.

مرحله 3: سپرده

با استفاده از یکی از روش های سپرده موجود ، وجوه را به Etoro سپرده می دهد. این پلتفرم نقل و انتقالات بانکی ، کارت های بدهی ، پی پال و برنامه های مختلف بانکی آنلاین را می پذیرد.

مرحله 4: خرید موج دار

به قسمت Cryptocurrency بروید و Ripple را انتخاب کنید. روی "تجارت" کلیک کنید و چقدر پولی را که می خواهید به XRP تبدیل کنید وارد کنید. سرانجام ، "تجارت آزاد" را برای به دست آوردن نشانه فشار دهید.

مرحله اضافی: Ripple را به کیف پول ارسال کنید

برای ارسال ریپل به کیف پول خود ، به برگه Cryptocurrency بروید و XRP را انتخاب کنید. سپس روی "انتقال به کیف پول" و مبلغ مشخص شده برای ارسال کلیک کنید.

اکنون Ripple را در Etoro بخرید

بهترین کارگزاران CFD برای خرید XRP با PayPal

تجارت CFD به عنوان یک رویداد غیرقانونی در ایالات متحده رفتار می شود. این می تواند به این واقعیت بازگردد که CFD یک محصول بدون نسخه (OTC) است. از این رو ، شما نمی توانید سیستم عامل هایی را در ایالات متحده ارائه دهید که تجارت CFD را ارائه می دهد. SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) و کمیسیون معاملات معاملات آتی کالا (CFTC) شهروندان و ساکنان ایالات متحده را ممنوع می کند تا یک حساب CFD را در برنامه های داخلی و foriegn باز کنند.

بهترین مبادلات XRP برای خرید XRP با PayPal

یکی دیگر از روش های دوستانه مصرف کننده برای خرید XRP از طریق مبادلات متمرکز است. این سیستم عامل ها به شما امکان می دهند XRP را با استفاده از ارزهای FIAT با روش های پرداخت بسیاری از جمله PayPal خریداری کنید. صرافی ها واسطه هایی هستند که به نمایندگی از کاربر معاملات را انجام می دهند.

تبادل هزینه پی پال (1000 دلار) شروع کردن
???? اتورو $0 اکنون با Etoro شروع کنید
???? سکه $0 اکنون با Coinbase شروع کنید
???? crypto. com $0 اکنون با Crypto. com شروع کنید

مبادلات انتخاب شده در جدول فوق برخی از بزرگترین نام های صنعت رمزنگاری با حجم معاملات گسترده است. شهرت شدید این سیستم عامل ها قابلیت اطمینان را نشان می دهد ، از این رو ، می توانید با پول سخت درآمد خود به این مبادلات اعتماد کنید. همچنین ، این ارائه دهندگان از بسیاری از ارزهای رمزپایه پشتیبانی می کنند - به عنوان مثال ، 220+ در Coinbase.

علاوه بر این ، این صرافی های XRP برخی از رقابتی ترین هزینه های صنعت را ارائه می دهند. از همه مهمتر ، شما عاشق تیم های پشتیبانی مشتری متعهد و پاسخگو خواهید بود.

نحوه خرید XRP با PayPal در مبادله

XRP جزو ارزهای Cryptocurrace محبوب است ، بنابراین می توانید به راحتی آن را در اکثر صرافی ها ، از جمله Coinbase ، Crypto. com و موارد دیگر پیدا کنید. برای شروع فرآیند خرید XRP با PayPal ، باید یک حساب جدید را ثبت کنید و فرآیند ورود به سیستم را انجام دهید که به تأیید KYC نیز نیاز دارد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که همه مبادلات از خرید XRP با استفاده از PayPal پشتیبانی نمی کنند. از این رو ، تأیید این موضوع قبل از ثبت نام مهم است. هنگامی که یک حساب جدید در مبادله ای که از سپرده پی پال پشتیبانی می کنید ، ایجاد کرده اید ، به صفحه سپرده بروید و PayPal را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ممکن است محدودیت هایی را در مورد میزان واریز هر معامله با استفاده از PayPal تجربه کنید.

نحوه یافتن XRP در مبادله: به بخش تجارت UI مبادله بروید و به دنبال XRP باشید. شما می توانید این دارایی را در بالای لیست پیدا کنید زیرا این یک رمزنگاری محبوب است. از طرف دیگر ، می توانید از نوار جستجو برای یافتن سکه استفاده کنید.

altcoins و XRP

همچنین می توانید XRP را با استفاده از AltCoins خریداری کنید ، به این معنی که نیازی به استفاده از PayPal نیست. فرآیند خرید را با جستجوی XRP در UI تجارت شروع کرده و AltCoins مورد نظر برای تجارت را برای XRP انتخاب کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید از XRP برای خرید Altcoin استفاده کنید و سکه های موجود به مبادله ای که در آن تجارت می کنید بستگی دارد. با خرید XRP با استفاده از ارزهای فیات و جستجوی Altcoin مورد نظر برای خرید را شروع کنید. در مرحله بعد ، مبلغی را که می خواهید بخرید وارد کنید و هزینه معاملات به مبادله ای که در آن تجارت می کنید بستگی دارد.

Coinbase - بهترین انتخاب برای انتخاب بزرگ رمزنگاری

Coinbase یکی از بزرگترین مبادلات رمزنگاری متمرکز در جهان است و 500 جفت معاملات را ارائه می دهد. بنابراین ، شما می توانید XRP را با بسیاری از altcoin ها تجارت کنید ، از این طریق دنیای فرصت ها را باز کنید.

شما می توانید با حداقل مبلغ 2 دلار در Coinbase شروع کنید ، بنابراین می توانید با حداقل سرمایه گذاری مالی ، این پلتفرم را درایو کنید. بنابراین ، مبتدیان می توانند تعیین کنند که آیا دنیای تجارت رمزنگاری برای آنها مناسب است یا خیر. همچنین ، UI برای تایمرهای اول قابل استفاده است ، بنابراین منحنی یادگیری اندک است.

آیا می توانم از صرافی های غیرمتمرکز با پی پال استفاده کنم؟

اولین مبادلات غیرمتمرکز در سال 2014 معرفی شد و درهای کاربران را برای تجارت ارزهای رمزنگاری بدون مداخله شخص ثالث در معامله باز کرد. Exhanges غیر متمرکز نیازی به کاربران برای ثبت حساب ندارد - حتی یک شماره تلفن یا ایمیل لازم نیست. شما به سادگی باید یک کیف پول Defi داشته باشید و آن را به DEX وصل کنید. این به شما امکان می دهد تا نشانه های ناشناس را تجارت کنید.

با این حال ، شما نمی توانید از PayPal برای تعامل مستقیم با DEXS استفاده کنید. درعوض ، شما باید یک کیف پول Defi را با نشانه ها بارگیری کنید ، که می توانید با استفاده از PayPal در CEX خریداری کنید. پس از خرید نشانه ها با ارزهای فیات در CEX ، می توانید آنها را به کیف پول Defi خود منتقل کرده و از نشانه ها برای تجارت در DEX استفاده کنید.

بهترین سیستم عامل P2P Ripple برای خرید XRP با PayPal

هیچ سیستم عامل ارزشمندی برای استفاده از خدمات P2P برای خرید Ripple وجود ندارد. درعوض ، می توانید گروه های محلی Crypto Forum را جستجو کرده و معاملات را بصورت حضوری تسهیل کنید. با این حال ، هنگام تجارت حضوری ، صبر کنید تا انتقال کامل شود تا از کلاهبرداری جلوگیری شود.

Crypto. com - بهترین انتخاب برای کمترین هزینه

Crypto. com که در سال 2019 تأسیس شده است ، یکی از معتبرترین مبادلات رمزنگاری در ایالات متحده با زیرساخت های امنیت سایبری محکم ، انتخاب زیادی از دارایی های رمزنگاری و طیف گسترده ای از ارائه محصولات از جمله اما محدود به کارت ویزای فلزی ، کیف پول Defi است.، تجارت مشتقات ، تجارت حاشیه ، NFT و موارد دیگر.

از همه مهمتر ، ساختار هزینه در Crypto. com یکی از ارزان ترین صنعت است. هزینه معاملات برای معاملات Spot و Margin از 0 ٪ تا 0. 0750 ٪ بر اساس حجم معاملات 30 روزه متغیر است.

بهترین برنامه ها برای خرید XRP با PayPal

برنامه های تلفن همراه یک روش مناسب برای خرید XRP با PayPal است حتی اگر در حال حرکت باشید. همچنین ، هنگام حرکت از نسخه مرورگر به برنامه موبایل ، هیچ ویژگی و ویژگی هایی را از دست نمی دهید. برای شروع با برنامه های برتر موبایل برای خرید XRP با PayPal ، ارائه دهندگان در جدول زیر را بررسی کنید.

ارائه دهنده پیش روی هزینه پی پال (1000 دلار) شروع کردن
???? برنامه Etoro Android / iOS $0 اکنون با Etoro شروع کنید
???? برنامه Coinbase Android / iOS $0 اکنون با Coinbase شروع کنید
???? برنامه crypto. com Android / iOS $0 اکنون با Webull شروع کنید

برنامه های تلفن همراه ذکر شده در جدول فوق نه تنها در ایالات متحده بلکه سایر نقاط جهان نیز در بین کاربران محبوب هستند. بررسی فروشگاه Google Play و App Store نیز بسیار عالی است. علاوه بر این ، این سیستم عامل ها دارای ساختار هزینه رقابتی و طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت ، از جمله XRP هستند. سرانجام ، فرآیندهای ثبت نام سریع در این سیستم عامل ها به این معنی است که می توانید چندین شرکت را در یک دوره زمانی کوتاه آزمایش کنید و یکی از مواردی را که با سبک شما مخلوط می شود ، پیدا کنید.

برنامه Etoro - انتخاب برتر برای کاربرپسندی

مهندسی UI/UX در Etoro مسحور کننده و بدون شک یکی از بهترین های تجارت است. می توانید فرآیند ثبت نام یا معامله را با حداقل تعداد مراحل انجام دهید. همچنین ، مکان یابی XRP یا سایر ارزهای رمزنگاری با ویژگی های جستجوی مفید آسان است.

این برنامه یک کار عالی برای سفارشی کردن تجربه انجام می دهد ، بنابراین می توانید به روزرسانی ها و هشدارهایی را در مورد موارد مورد علاقه برای شما دریافت کنید. به عنوان مثال ، می توانید به روزرسانی در مورد قیمت XRP و نکات برجسته اخبار مربوط به این سکه یا هر رمزنگاری دیگر دریافت کنید.

با این حال ، XRP رقابتی ترین هزینه را ندارد و تیم پشتیبانی مشتری آن گاهی اوقات می تواند پاسخ را به تأخیر بیندازد.




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: