هارامی صلیب
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

Harami Cross Candlestick الگوی: این چیست؟الگوی شمعدان الگوی شمعدان حراجی از دو شمعدان تشکیل شده است. شمع اول بزرگ است و شمع دوم یک doji است که در بدن اول قرار دارد.

الگوی صلیب صلیب Harami Cross صلیب صلیب یک الگوی معکوس پایین / الگوی وارونگی صعودی است. این ممکن است در انتهای یک روند نزولی یا در حین عقب نشینی در یک صعود یا پشتیبانی شکل بگیرد.

یک صلیب حراجی یک الگوی شمعدان معکوس است که از یک شمع طولانی تشکیل شده است ، توسط یک doji دنبال می شود. برای اینکه الگوی یک صلیب معتبر حرایایی باشد ، Doji باید در بدن شمع اول قرار بگیرد. حراجی به معنای "تصور" یا "باردار" به زبان ژاپنی است.

صعودی~تعریف این یک الگوی مهم واژگونی صعودی است که حتی از یک هارامی معمولی صعودی قابل توجه تر است. این طرح دوباره مانند یک زن باردار ، مانند الگوی صعودی حراجی به نظر می رسد. با این حال ، اکنون کودک یک doji است.

نزولی~بحث~قرار است یک شمع واژگونی نزولی باشد ، اما در واقع به عنوان یک ادامه صعودی روند موجود 57 ٪ از زمان عمل می کند. من هنوز هم "تقریباً تصادفی" را در نظر می گیرم ، بنابراین خیلی هیجان زده نشوید. بدتر این است که رتبه کلی عملکرد 80 است.

- نزولی~می تواند دو روز اول الگوی صعودی صعودی باشد. روانشناسی

~ ~در~نسخه قدرتمندتری از حراجی است. این امر با داشتن یک بدن واقعی بسیار کوچک تقریباً تا جایی که یک داجی باشد ، مشخص می شود. هرچه بدن واقعی کوچکتر باشد ، برای این شکل گیری بهتر می شود.

~: یک الگوی دو روزه شبیه به حراجی. تفاوت این است که روز آخر یک Doji است.

~یک الگوی واژگونی دو کاندیک که در آن شمع دوم (یک doji) توسط شمع اول درگیر می شود. در هر دو بازار گاو نر و خرس رخ می دهد. چکش/آویزان مرد.

~واداین الگوی همچنین نشانگر کاهش حرکت است. این الگوی شبیه به هارامی است ، به جز خط دوم یک doji (نشانگر بی احتیاطی) است. مثال نمودار زیر ذرت چندین الگوی و اصول شمعدان ژاپنی را نشان می دهد.

~- صعودی و نزولی (الگوی واژگونی شمعدانی) اولین نوار توسعه یک روز سیاه/سفید طولانی است. روز دوم یک صلیب Doji که کاملاً توسط بدنه واقعی اول درگیر می شود.

در~در~الگوی مهمتر است زیرا حاوی یک doji است ، که یک شمعدان است که بدن واقعی یا بسیار کمی دارد. همانطور که در بحث در مورد انواع شمعدان ذکر شد ، هنگامی که قیمت نزدیک و قیمت بالا همان یا بسیار نزدیک باشد ، یک Doji تشکیل می شود.

شماره 8:~به عنوان واژگونی سیگنال~الگوی شامل یک شمعدان صعودی یا نزولی در بالا یا پایین روند آن است و به دنبال آن یک Doji که در محدوده شمعدان قبلی باقی مانده است.

صعودی~این الگوی شبیه به مدل قبلی است ، اما شمعدان دوم Doji است. الگوی مشروبات الکلی صعودی.

نزولی~نزولی~یک الگوی روند معکوس است که در طول حرکات مثبت بازار رخ می دهد. مجموعه ای از شمعدان های صعودی تدریجی توسط یک شمع Doji دنبال می شود.

صعودی~حراجی صعودی یک شمعدان با سایه های بلند و بدنی کوچک یا بدون آن است که در محدوده شمع پایین قبلی (سیاه یا قرمز) شکل می گیرد.

~الگوی نزولی یک الگوی نمودار دو کاندیک که در آن یک بدن واقعی Doji در بدن واقعی سیاه و سفید غیر منتظره بزرگ در جلسه قبلی قرار دارد.~الگوی صعودی.

در~بدن واقعی بسیار کوچکی دارد ، تقریباً مانند یک Doji. این مهم است که به عنوان یک واجد شرایط باشد~-بدن واقعی کوچکتر است ، بهتر است. عدم وجود یک بدن واقعی پس از یک حرکت قوی نشان می دهد که روند قبلی به پایان می رسد و ممکن است معکوس رخ دهد.

در~(یا به سادگی ، صلیب) متعلق به الگوهای معکوس قدرتمند است. این به تعیین پایان یک روند و آغاز یک روند جدید کمک می کند. این الگوی شامل دو شمعدان است. اولی بدن نسبتاً بزرگی دارد و دوم کوچک ، شبیه به Doji.

نزولی~در یک صعود ، یک بدن سیاه (اما ترجیحاً سفید) توسط یک doji دنبال می شود که کاملاً توسط بدن شمع اول پوشانده شده است. نزولی~الگوی نیاز به تأیید دارد.

نزولی~یک الگوی نمودار است که پس از صعود نیز تشکیل می شود. شمع شروع یک شمعدان بزرگ است که توسط یک doji دنبال می شود که باید در بدن شمع قبلی موجود باشد. الگوی سه روش سقوط.

نام الگوی الگوی کلاسیک به رسمیت شناختن الگوی فارکس~(گاو نر)

کارگزار: یک نماینده ، که سفارشات خرید و فروش ارز و REL را اجرا می کند. صعودی~: یک الگوی دو روزه شبیه به حراجی. تفاوتبررسی شرکتهای تجاری: بررسی شرکتهای تجاری را ببینید. نرخ خرید: نرخی که در آن بازار و یک بازار ساز به ویژه من.

مقایسه با 6/14~وادرفتار قیمت یکسان 8/21-23 C/W 6/12-14 و 8/7-9. پس از 8/21 بالا ، از بازگرداندن کانال بالا به سختی سیلی زد. همه Doji دیده شده است- نوار پین ، ستاره های تیراندازی ،~ES ، خرس های درگیر ، ستاره تیراندازی قرمز امروز. تنظیم عالی برای پایین و به زودی قریب الوقوع.

نیمی از سهام کنوانسیون استهلاک هالووین قتل عام هالووین استراتژی هالووین تأثیر هاله اثر همادا معادله چکش شمعدان چکش چکش همپتون تأثیر Handelsgesetzbuch (HGB) با استفاده از شاخص های Hang Seng (HSI) آویزان شمعدان مردانه Harra-Kiri Swaps Har-Kiri~ .

بنابراین این بدان معنی است که ، در یک نزولی~.. در زیر شمع کوچک قرمز بعد از شمع سفید در صعود ، یک سگ وجود دارد.¶ پاسخ .

بهترین راه برای استفاده از این شمعدان های بی احتیاطی در ترکیب با سایر شمعدان ها هنگام تشکیل الگوی قابل تشخیص است. به عنوان مثال ، الف~همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود.

بدنه شمعدان دوم بزرگتر ، احتمال وجود یک مرحله جانبی در قیمت وجود دارد. این ممکن است در یک منطقه پشتیبانی اتفاق بیفتد. از طرف دیگر ، هرچه بدنه شمعدان دوم کوچکتر باشد ، ساختار معکوس قوی تر است. ساختار معکوس روند ایده آل یک نزولی است~ : .




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: