نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

وینس لوزادا و تیم پاپ ، هر دو مدیر عامل بر روی بانکداری سرمایه گذاری بیوتکنولوژی ، چشم اندازهای مربوط به روند تشکیل سرمایه در بخش بیوتکنولوژی را ارائه می دهند.

امتیاز کلیدی

  • پایتخت Biopharma در صندلی های Covid-19 قرار دارد.
  • روند تشکیل سرمایه در بخش بیوتکنولوژی در حال تغییر است.
  • تعریف شرکتهایی که "به خوبی سرمایه گذاری شده" در نظر گرفته می شوند دوباره تعریف می شوند.
  • سرمایه گذاران حتی بیشتر روی موقعیت های سرمایه قوی و ترازنامه متمرکز می شوند.

از اولین روزهای خود ، صنعت بیوتکنولوژی برای زنده ماندن به عرضه پایدار سرمایه تکیه کرده است ، چه رسد به شکوفا. در حالی که خرابی های بالینی و چالش های تجاری نگرانی های مداوم برای شرکت های انفرادی است ، بسته شدن Spigot تأمین مالی نیز به عنوان یک تهدید وجودی و یک سناریوی فلج کننده برای این بخش از بین می رود.

در طی شش سال گذشته ، ما به دلیل وقایع خارجی که دسترسی به شدت محدود به بازارهای سرمایه سهام و افزایش هزینه سرمایه بخش دارند ، دوره های کوتاهی از نوسانات افزایش یافته را مشاهده کرده ایم. این در ماه مارس و اوایل آوریل به دلیل همه گیر Covid-19 مثال زد. با استفاده از شاخص بیوتکنولوژی NASDAQ (NBI) که از پایین ترین میزان در 16 مارس برای برقراری مجدد در همه زمان ها ، افزایش تقریبی 40 ٪ را تجربه می کند ، تاب آوری این بخش فوق العاده بوده است.

در کنار این مقاومت ، ما شاهد ارزیابی مجدد استراتژی های تأمین مالی مؤثر بر تشکیل سرمایه در صنعت هستیم. COVID-19 به تیم های مدیریتی یادآوری کرده است که بهترین برنامه های برای سرمایه را می توان با وقایع پیش بینی نشده از بین برد. بخش بزرگی از صنعت Biopharma در برنامه های بالینی یا راه اندازی های تجاری تاخیر می کند. در حالی که ما شروع به دیدن یک سرگیری فعالیت در هر دو جبهه می کنیم ، تأثیر آن بر زمان های عملیاتی یکی از مهمترین اختلالات پیش روی شرکت ها و سرمایه گذاران است. در نتیجه ، مانترا "وقتی می توانید سرمایه را جمع کنید و نه وقتی که مجبور شوید" هرگز اهمیت بیشتری نداشته است.

سرمایه در قسمتهای مختلف

Biopharma یک بخش منحصر به فرد سرمایه است. خوشبختانه ، از دیدگاه سرمایه گذاری سرمایه ، Covid-19 با جابجایی های قبلی در بازار متفاوت است. در طول بحران مالی سال 2009 ، ما شاهد کاهش ناگهانی و چشمگیر فعالیت تأمین مالی سهام در بخش ها ، از جمله Biopharma ، که برای چندین سال ادامه داشت. این بار ، پس از یک وقفه مختصر در آغاز بحران ، ما شاهد انعطاف پذیری بسیار بیشتری در بازارهای سرمایه با رکورد سرمایه جمع آوری شده در سال 2020 تاکنون هستیم.

آنچه در مورد این آخرین موج فعالیت تأمین مالی سهام قابل توجه است ، وسعت آن است-معاملات بزرگ ، معاملات کوچک ، تأمین مالی مربوط به کاتالیزور ، تأمین مالی فرصت طلب ، IPO. دامنه غنی از فعالیت بازارهای سرمایه سهام بیوتکنولوژی در نمایش کامل است.

در حالی که استراتژی های اعدام در درجه اول روی به حداقل رساندن ریسک بازار-شتاب های جاده ای ، "صلیب دیوار" و ارائه های یک شبه متمرکز شده اند-کتاب های سفارش قوی بوده و عملکرد پس از بازار جامد بوده است. درگیری سرمایه گذار همچنان زیاد است. در ماه مه ، ما تعداد رکورد شرکت کنندگان را دیدیم-بیش از 700 سرمایه گذار ، افزایش 2 برابر از سال 2019-از راه دور در کنفرانس #RBChealthCare2020 امسال ، که تقریباً تحت سایه همه گیر Covid-19 برگزار شد.

"مانترا - وقتی می توانید سرمایه را افزایش دهید و نه وقتی مجبور شوید" هرگز مرتبط تر نبوده است. "

تعریف "خوب سرمایه گذاری" در حال تغییر است

هیئت مدیره های بیوتکنولوژی و تیم های مدیریتی زمان قابل توجهی را صرف فکر کردن در مورد "باند های نقدی" می کنند. این بحثی است که شامل تلاش برای برآورده کردن اهداف متعدد است. از نقطه نظر ما ، ما شاهد تحول آنچه در نظر گرفته می شود یک ترازنامه قوی است. با نگاهی به ترازنامه های طرفدار فرم ، موج اخیر فعالیت تأمین مالی سهام ، ما نشانه هایی را می بینیم که این تعریف همچنان در حال تحول است.

برای شرکت های بیوتکنولوژی در لیست ایالات متحده که از اول آوریل IPO را به پایان رسانده اند ، میانگین سه ماهه پول نقد تقریباً 12 (یا سه سال) بود. برای پیشنهادات ثانویه بیوتکنولوژی ، این تعداد حدود هشت یا دو سال است. بسیاری از ما می توانیم به یاد داشته باشیم که 12 ماه پول نقد هدف بود. اگرچه آن روزها از پشت سر ما طولانی است ، اما ما از آرزو برای تقویت ترازنامه ها دو یا سه سال برخوردار هستیم.

اختلال غیرقابل پیش بینی ناشی از COVID-19 یک کاتالیزور برای این باند های پول نقد طولانی تر است ، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد. ما شاهد داستانهای تک محصول کمتری هستیم ، بنابراین بودجه ها اکنون به طور فزاینده ای طراحی شده اند تا علاوه بر توسعه پلتفرم و گسترش خط لوله ، چندین نقطه عطف را در بین نامزدهای محصول ارائه دهند. داشتن باند طولانی تر به معنای عدم موفقیت برنامه سرب ، در حالی که هنوز دردناک است ، لزوماً یک شرکت را غرق نمی کند.

سرمایه گذاران همچنین به طور مداوم "ترازنامه های قلعه" را می شناسند و ارزش می دهند. با افزایش این نوار ، پیامدهای استراتژی های تشکیل سرمایه در سراسر بخش وجود دارد. فعالیت تأمین مالی سهام بیوتکنولوژی اخیر ، عمق و بهره وری افزایش سرمایه در بازارهای سرمایه سهام عمومی را برجسته می کند ، که می تواند در تسریع در جدول زمانی IPO و تقویت استراتژی "آماده بودن برای رفتن" در هنگام اجازه بازارها باشد.

"سرمایه گذاران همچنین به طور مداوم" ترازنامه های قلعه "را می شناسند و ارزش می دهند. با افزایش این نوار ، پیامدهای استراتژی های تشکیل سرمایه در سراسر بخش وجود دارد. "

سرانجام ، دوره هایی از این دست می توانند به شرکتهای بیوتکنولوژی اهمیت سرمایه ای را که به بازارهای سرمایه سهام وابسته نیست ، یادآوری کند. منابع دیگر نقش ایفا می کنند. فعالیت مشترک و همکاری مشترک همچنان به استراتژی های تشکیل سرمایه مربوط می شود. تنش های کلاسیک باقی خواهد ماند. بدون کنترل می تواند اختیاری استراتژیک ارزشمند آینده را حفظ کند-در نتیجه ، فعالیت های شریک باید به دلایل استراتژیک و هم برای امور مالی شرکت ها تعریف شود.

مشابه این

تمرکز روی اصول

سرمایه گذاران بیوتکنولوژی خصوصی و عمومی همچنان برای آینده خوش بین هستند. این همه گیر توجه یک صنعت بیوتکنولوژی نوآورانه را مورد توجه قرار داده است و اصول اساسی برای صنعت بیوفارما فوق العاده قوی است.

با نگاهی به آینده ، شرکت ها همچنان به بررسی سلامت مالی خود به روشی پیشگیرانه ادامه خواهند داد. انتظار داشته باشید که چندین سال پول نقد در ترازنامه ادامه یابد تا به یک هنجار و نرخ تشکیل شرکت جدید و تقاضای حاصل از آن برای ادامه سرمایه تبدیل شود. Biotech همچنان ثابت خواهد کرد که اگر یک شرکت تأثیر معنی داری بر بیماران داشته باشد ، تأثیر معنی داری بر سرمایه گذاران خواهد گذاشت.

امروز مشترک شوید

آخرین بینش را از بازارهای سرمایه RBC که به صندوق ورودی خود تحویل داده می شود دریافت کنید.




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: