خلاصه ای در مورد HYCM Forex
نوشته شده توسط : Mihayloo

HYCM نام تجاری Henyep Capital Markets Group، شرکت هلدینگ Henyep Capital Markets (UK) Limited، HYCM (Europe) Ltd، Henyep Capital Markets (DIFC) Limited، HYCM Ltd، و HYCM Limited است. گروه HYCM که در سال 1977 تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین گروه‌ها در صنعت است که بیش از 300 محصول مالی را در پنج طبقه دارایی به اضافه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) ارائه می‌کند. این محصول که از سه نوع حساب قابل دسترسی است، از جمله حساب Raw spread، در پلتفرم‌های پیشرفته MT4 و MT5 ارائه می‌شود. وقتی نوبت به اسپرد معاملاتی می‌رسد، کارگزار برتر CFD اسپردهای ثابت، متغیر و خام را از 0. 2 پیپ با حداکثر اهرم 200:1 ارائه می‌کند.

شرکت های تابعه HYCM در چندین منطقه فعالیت می کنند و تحت مقررات مرجع نظارت مالی کشور مربوطه قرار دارند و HYCM را به یکی از گسترده ترین کارگزاران FX تبدیل می کند.

ناظران و مجوزهای حاکم بر HYCM عبارتند از:

  • Henyep Capital Markets (UK) Limited- مجاز و تحت نظارت اداره رفتار مالی (FCA) با شماره مرجع 186171.
  • HYCM (Europe) Ltd- تحت مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) تحت مجوز شماره 259/14 مجاز و تنظیم شده است.
  • HYCM Ltd- مجاز و تحت نظارت مرجع پولی جزایر کیمن با شماره مرجع 1442313.
  • Henyep Capital Markets (DIFC) Limited- مجاز و تنظیم شده توسط اداره خدمات مالی دبی با شماره مجوز 000048.
  • HYCM Limited- یک شرکت تجاری بین المللی است که در سنت وینسنت و گرنادین ها با شماره ثبت 25228 (IBC 2018) ثبت شده است.

اگر به دنبال یک کارگزار باتجربه و دارای مقررات چندگانه هستید، بدون شک باید در HYCM ثبت نام کنید و از امکانات معاملاتی CFD ارائه شده توسط یکی از برترین کارگزاران CFD فارکس در این صنعت احساس خوبی داشته باشید.

طیف وسیعی از بازارها

در HYCM، ابزار معاملاتی CFD شامل بیش از 300 محصول است که شامل فارکس، کالاها، ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها، سهام و ETF است. در حالی که محصولات ارائه شده توسط یکی از بهترین کارگزاران CFD شامل قیمت‌هایی از بازارهای نقدی اساسی است، مشتریان همچنین می‌توانند انواع قراردادهای آتی CFD در کالاها و شاخص‌های سهام را معامله کنند.

مشتریان می توانند به محصولات مالی از هر یک از سه نوع حساب - ثابت، کلاسیک، یا خام دسترسی داشته باشند. در حالی که محصولات موجود برای معاملات CFD بسته به نوع حساب ثبت شده در کارگزار می تواند متفاوت باشد، پلت فرم MT5 در مقایسه با MT4 طیف وسیع تری از ابزارها را دارد.

در بررسی کارگزار CFD، ما به طور خلاصه هر یک از طبقات دارایی را به طور جداگانه تجزیه و تحلیل می کنیم قبل از اینکه طیف وسیعی از محصولات فهرست شده در زیر آنها را فهرست کنیم.

زیر خط زیر یک توضیح سریع از طبقات دارایی و ETFهای موجود برای تجارت ارائه شده است.

  • فارکس- با برترین کارگزار فارکس، انواع ارزهای اصلی، جزئی و عجیب و غریب را معامله کنید. پیشنهاد فارکس HYCMs همچنین شامل چندین اندازه لات است - از لات میکرو تا لات استاندارد.
  • کالاها- طیف کالاهای CFD های HYCM شامل فلزات گرانبها، انرژی و مواد نرم و طلا و نقره در برابر یورو نیز می باشد. در ادامه به تفکیک کالاها در دسته بندی های مختلف می پردازیم
  • فلزات گرانبها - طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم.
  • انرژی- گاز طبیعی، نفت خام برنت و WTI.
  • کالاهای نرم - قهوه، شکر، کاکائو و پنبه.

علاوه بر معاملات CFD در قیمت‌های بازار واقعی، می‌توانید به قراردادهای آتی CFD در بیشتر کالاها نیز دسترسی داشته باشید.

  • ارزهای دیجیتال: ارز دیجیتال ارائه شده از سوی HYCM شامل ده ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ریپل است.
  • شاخص ها- کارگزار برتر CFD ترکیبی از قراردادهای CFD لحظه ای و آتی را در برخی از شاخص های سهام جهانی در قاره آمریکا، اروپا و آسیا ارائه می دهد. این تقسیم شامل 12 شاخص نقطه ای و 16 شاخص آتی است.
  • سهام- مشتریان می توانند به بیش از 60 CFD سهام فهرست شده در بورس های آمریکا و اروپا دسترسی داشته باشند. برخی از نام‌های کلیدی عبارتند از اپل، فیسبوک، گوگل، تسلا، سیتی گروپ، دویچه پست، فولکس واگن، آلیانز و اوبر.
  • ETFs- پیشنهاد صندوق قابل معامله در بورس از HYCM شامل تمام تراست‌های اصلی مانند ProShares، VelocityShares، SPDR و iShares است. با این حال، این محصولات فقط بر روی پلت فرم MT5 در دسترس هستند.
ابزار مالی تعداد محصولات در MT4 تعداد محصولات در MT5
فارکس 46 69
کالاها 15 17
ارزهای رمزنگاری شده 05 14
شاخص ها 16 28
سهام 09 61
ETF ها 20

سکوهای معاملاتی

HYCM یک کارگزار CFD متاتریدر است که به همه مشتریان امکان انتخاب پلتفرم های MT4 و MT5 را در رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد. در بررسی برترین کارگزار CFD، پلتفرم‌های HYCM MetaTrader 5 را از یک حساب دمو کلاسیک آنالیز کردیم و همه عملکردهای ضروری و ویژگی‌های معاملاتی، از جمله پیشنهادات سفارشی کارگزار را در زیر ثبت کردیم.

ترمینال تجاری دسکتاپ HYCM MetaTrader 5-

MT5 پیش‌فرض یک نرم‌افزار معاملاتی چند دارایی است که از مبادله و معاملات CFD از دو حالت حسابداری سفارش پشتیبانی می‌کند - گزینه خالص‌سازی برای ابزارهای معامله‌شده در بورس و مدل پوشش ریسک برای معاملات CFD فارکس. فضای کاری پیش‌فرض شامل ساعت بازار، نمودارها، ناوبر و جعبه ابزار است. لیست پیگیری از 46 سرصفحه ستون پشتیبانی می کند، اگرچه اکثر آنها از تجارت CFD پشتیبانی نمی کنند. انواع نمودار شامل خط، شمعدان و نوار در 21 فریم زمان، از یک دقیقه تا یک ماه است. نمودارهای زنده از 38 اندیکاتور فنی و 44 ابزار تحلیلی پشتیبانی می کنند و گزینه های تحلیل تکنیکال شما را ارتقا می دهند.

علاوه بر این، ترمینال تجاری CFD همه انواع سفارش ها را می پذیرد و به شما امکان دسترسی به محیط توسعه MQL5 را می دهد که از آنجا می توانید شاخص های فنی سفارشی، ربات های معاملاتی و سایر برنامه های تجاری بسازید.

برخی از ویژگی های کلیدی پلت فرم دسکتاپ HYCM MT5-

  • به 244 ابزار معاملاتی یکی از بهترین کارگزاران CFD مشهور جهان دسترسی داشته باشید.
  • پلتفرم چند زبانه از 52 زبان جهانی از جمله انگلیسی پشتیبانی می کند.
  • فهرست پیگیری را در دو حالت - نمادها و معاملات کنترل کنید.
  • می توانید تا 100 نمودار را روی پلتفرم باز کنید.
  • اجرای دستور در یک چشم به هم زدن کامل می شود.
  • به عمق بازار و زمان زنده و اقدام فروش دسترسی داشته باشید.
  • تقویم اقتصادی جهانی را در چندین منطقه زمانی مشاهده کنید.
  • امکان اعلام قیمت
  • به‌عنوان بخشی از پیشنهاد سفارشی HYCM، می‌توانید افزونه‌های Trading Central را دانلود کنید و به طیف وسیعی از ابزارهای تحلیل تکنیکال دسترسی داشته باشید، اگرچه فقط با یک حساب کاربری زنده قابل دسترسی هستند.
  • می‌توانید به یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اپلیکیشن معاملاتی بروید و ربات‌ها و اندیکاتورهای تجاری آماده خریداری کنید.
  • معامله گران همچنین می توانند ربات های معاملاتی را از توسعه دهندگان حرفه ای سفارش دهند.
  • ربات های معاملاتی خود را 24/7 از سرویس میزبانی مجازی داخلی کار کنید.

ترمینال تجارت وب HYCM MetaTrader 5-

ترمینال وب مشابه نسخه دسکتاپ است به جز تعداد کمتری از ابزارهای تحلیلی و ترسیمی به علاوه در دسترس نبودن ویژگی تجارت خودکار. فضای کاری پیش‌فرض شامل ساعت بازار، نمودارها و جعبه ابزار است. فهرست پیگیری فقط از سرصفحه‌های پنج ستونی پشتیبانی می‌کند و مشتریان می‌توانند سفارش‌های بازار و در انتظار را از پانل قرار دهند، یا نمادها را به پنجره نمودار بکشند و رها کنند تا نمودارهای بلادرنگ را نظارت کنند و مطالعات فنی را انجام دهند.

انواع نمودار شامل خط ، شمعدان و نوار در قاب های نه بار ، از یک دقیقه تا یک ماه است. نمودارهای زنده از 31 شاخص فنی و 22 ابزار تحلیلی پشتیبانی می کنند ، بسیار پایین تر از ترمینال دسک تاپ.

برخی از ویژگی های اصلی پلت فرم وب HYCM MT5-

  • شما می توانید به 236 ابزار تجاری در برنامه وب دسترسی پیدا کنید ، کمی پایین تر از آنچه در پلت فرم دسک تاپ موجود است.
  • پلت فرم چند زبانه از 41 زبان جهانی ، از جمله انگلیسی پشتیبانی می کند.
  • از کلیه انواع سفارشات اصلی ، از جمله فوری ، بازار ، در انتظار ، توقف ، توقف ، پر کردن یا کشتن و SL/TP پشتیبانی می کند.

برنامه معاملاتی تلفن همراه HYCM Metatrader 5-

برنامه معاملاتی موبایل MT5 دسترسی ساعت به بازارهای CFD و مبادله ای را از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما فراهم می کند. برنامه Handheld از دستگاه های Android/ iPhone پشتیبانی می کند و می تواند به سرعت از فروشگاه App Apple یا Google Playstore بارگیری و نصب شود.

این برنامه بیشتر از ویژگی های موجود در ترمینال دسک تاپ به جز برخی از ابزارهای نقاشی و تسهیلات معاملاتی خودکار پشتیبانی می کند. ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی شامل 30 شاخص و 24 شیء گرافیکی با ویژگی گپ یکپارچه است.

برای بررسی برتر کارگزار CFD ، ما برنامه MT5 را از یک دستگاه Android تجزیه و تحلیل کردیم و تمام ویژگی های اصلی پلت فرم تلفن همراه HYCM MT5 را برجسته کرده ایم-

  • ترمینال از سیستم های حسابداری توری و محافظت می کند.
  • می توانید سه نوع نمودار را در فریم های نه بار کنترل کنید.
  • این برنامه علاوه بر پشتیبانی از انواع عملیات تجاری ، دارای ویژگی عمق بازار داخلی است.
  • می توانید تمام انواع سفارشات ، از جمله در انتظار و دنباله دار را قرار دهید.
  • ترمینال دارای هشدارها و اعلان های فشار است.
  • برای مشاهده معاملات قبلی خود به برگه تاریخ خود ، به برگه تاریخ بروید ، یا از دستور SL/TP برای بستن موقعیت های سودآور یا به حداقل رساندن ضررها استفاده کنید.

شرایط معاملاتی - گسترش ، حاشیه و سفارش -

در بررسی کارگزار CFD ، ما شرایط معاملاتی را که شامل گسترش ، حاشیه ها و سفارشات در HYCM است ، تجزیه و تحلیل کردیم. بیایید به هر یک از آنها به صورت جداگانه نگاهی بیندازیم ، اما قبل از آن ، درک سریع از چگونگی بازی انواع حساب در تعیین شرایط تجارت ، به ویژه گسترش ، نقش مهمی ایفا می کند.

کارگزار برتر فارکس علاوه بر حساب های VIP ، اسلامی و شرکت ها ، گزینه های سه نوع حساب را به مشتریان ارائه می دهد. تمام انواع حساب با محافظت از تعادل منفی همراه است و کارگزار برتر CFD به مشتریان این امکان را داده است تا حساب تجارت را در پنج ارز پایه تأمین کنند.

در اینجا شرح مختصری از سه نوع حساب اصلی آورده شده است-

  • حساب ثابت- اینها اسپرد ثابت دارند که از 1. 8 پیپ شروع می شود و کارمزد صفر شروع می شود. حداقل سپرده اولیه 100 دلار، حداقل اندازه معامله 0. 01 است و همچنین به عنوان یک حساب اسلامی در دسترس است. یکی از اشکالات این است که مشتریان مجاز به دسترسی به مشاوران متخصص (EA) نیستند.
  • اکانت کلاسیک- اینها دارای اسپرد متغیری هستند که از 1. 2 پیپ شروع می شود و کمیسیون صفر شروع می شود. حداقل سپرده اولیه 100 دلار و حداقل اندازه معامله 0. 01 است. این در قالب حساب اسلامی موجود است و مشتریان همچنین می توانند به مشاوران متخصص (EA) دسترسی داشته باشند.
  • حساب خام- اینها با یک Spread خام، از 0. 2 پیپ و کمیسیون 4 دلار در هر دور تراکنش در FX ارائه می شوند. حداقل سپرده اولیه 200 دلار و حداقل اندازه معامله 0. 01 است. این در قالب حساب اسلامی موجود است و مشتریان همچنین می توانند به مشاوران متخصص (EA) دسترسی داشته باشند.

بر اساس انواع حساب، کارگزار برتر CFD سه نوع اسپرد را ارائه می دهد: ثابت، متغیر و خام. اسپرد ثابت گسترده ترین در بین سه مورد است، در حالی که محدوده پیشنهاد و درخواست برای حساب خام برای کالاهای FX و نقطه ای کمترین است. با این حال، کارگزار فارکس کمیسیونی معادل 4 و 5 دلار در هر دور تراکنش در دو کلاس دارایی دریافت می کند. برای همه محصولات دیگر، اسپرد در حساب های متغیر و خام یکسان است.

تجزیه و تحلیل سریع اسپرد به علاوه کمیسیون در حساب خام و HYCM به راحتی می تواند به عنوان یکی از پایین ترین کارگزاران CFD در صنعت واجد شرایط باشد.

وقتی صحبت از حاشیه ها می شود، آنها تا حد زیادی به ابزار مالی و مقررات حاکم بر کارگزار فارکس بستگی دارند. HYCM، همچنین به عنوان یکی از بهترین کارگزاران CFD در صنعت در نظر گرفته می شود، کمترین حاشیه را به مشتریانی ارائه می دهد که با HYCM Ltd ثبت نام می کنند، مجاز و تنظیم شده توسط مرجع پولی جزایر کیمن. مشتریان خرده‌فروشی که در HYCM Capital Markets (بریتانیا) و HYCM Europe Ltd ثبت نام می‌کنند، به دلیل دستورالعمل‌های نظارتی سختگیرانه در مورد حاشیه‌های ارائه شده به مشتریان خرد، بیشترین حاشیه یا کمترین اهرم را دارند.

برای جفت‌های اصلی و فرعی FX، HYCM از مدل اهرمی پویا برای مشتریانی که به پلتفرم MT4 دسترسی دارند، استفاده می‌کند. بنابراین مشتریان می توانند در مقایسه با حداکثر اهرم 200:1 در ترمینال معاملاتی MT5 تا 500:1 اهرم کنند.

در جدول زیر، اهرم تمام ابزارهای مالی ارائه شده توسط کارگزار تحت شرکت های مختلف تابعه را برجسته کرده ایم. برای تبدیل اهرم به حاشیه از فرمول زیر استفاده کنید

حاشیه = (1/اهرم) * 100

کلاس دارایی HYCM LTD (CIMA) Henyep Capital Markets (UK) Ltd (FCA) HYCM (Europe) Ltd (CySEC)
MT5 MT4 MT4 و MT5 MT4 و MT5
فارکس (عمده) 1:200 1:500 (پویا) 1:30 1:30
فارکس (مینورها) 1:200 1:500 (پویا) 1:20 1:20
فارکس (Exotics) 1:100 1:20 1:20
کریپتوکارنسی 1:20 1:2
کالاها (نرم) 1:50 1:10 1:10
کالاها (انرژی) 1:67 1:10 1:10
شاخص ها (ایالات متحده) 1:100 1:20 1:20
شاخص ها (EU) 1:100 1:20 1:20
شاخص ها (هند، چین) 1:33 1:10 1:10
شاخص ها (سایر) 1:100 1:10 1:10
فلزات گرانبها (طلا) 1:133 1:20 1:20
فلزات گرانبها (سایر) 1:67 1:10 1:10
سهام (ایالات متحده) 1:20 1:5 1:5

HYCM با رسیدن به اجرای سفارش، نقدینگی برتر و اجرای سریع سفارش را با میانگین سرعت اجرای سفارش 12 میلی‌ثانیه متعهد می‌کند. HYCM یک کارگزار بازارساز است و به عنوان تنها محل اجرای یا طرف مقابل هر معامله ای که توسط مشتری انجام می شود عمل می کند. مشتریان مجاز به پوشش دادن موقعیت ها هستند، اما کارگزار CFD اجازه اسکالپینگ را نمی دهد.

در زیر برخی از نکات خط مشی اجرای سفارش HYCM برای مشتریان خرده فروشی و حرفه ای آمده است:

  • خطرات اجرا شامل لغزش، تاخیر در ثبت سفارش به دلیل نقص فنی/عیب عملکرد و شکاف قیمتی است.
  • کارگزار CFD به سرعت تمام سفارشات اجرا شده از طرف مشتریان را ثبت می کند.
  • سفارشات مشتری قابل مقایسه را به صورت متوالی انجام می دهد.
  • در صورت بروز مشکل در انجام سریع سفارشات، کارگزار فارکس بلافاصله مشتریان را از موضوع مطلع می کند.

وقتی نوبت به انواع سفارش می‌رسد، پایانه‌های MT4 و MT5 طیف وسیعی از سفارش‌ها را پشتیبانی می‌کنند - از فوری، بازار تا در حال انتظار. مشتریان می توانند با یک کلیک، بازار، محدودیت، توقف، توقف انتهایی و دستورات SL/TP را از چندین پنل در فضای کاری اجرا کنند.

تحصیلات

وقتی صحبت از منابع آموزشی می شود، کارگزار فارکس در استرالیا مجموعه عظیمی از مطالب آنلاین را برای کمک به مبتدیان و معامله گران با تجربه ارائه می دهد. محتوای آموزنده علاوه بر تعداد زیادی از ویژگی های معاملاتی در پلتفرم های MT4 آنها است.

در اینجا برخی از کمک های کارگزار CFD AxiTrader در آموزش مشتریان در بازارهای فارکس و CFD آورده شده است.

اصول اولیه برای مبتدیان - این مطالب خواندن آنلاین برای مبتدیان را پوشش می دهد تا تجارت فارکس را شروع کنند. علاوه بر پاسخ به برخی سؤالات اساسی در مورد فارکس، مبانی همچنین شامل فیلم‌های آموزشی حساب‌های عملی، پیوندهایی به آموزش عمیق، تجزیه و تحلیل فنی، پلتفرم‌های معاملاتی مانند MT4 و غیره می‌شود. سایر موضوعات تحت پوشش دانش پایه شامل واژه‌نامه فارکس، اصول CFD وشاخص ها و لغزش.

آموزش آنلاین - اگر با نحوه استفاده از پلتفرم Metatrader 4 خود خیلی آشنا نیستید ، آموزش های ویدیویی ارائه شده توسط کارگزار CFD بدون شک باید به شما کمک کند. کتابهای الکترونیکی قابل بارگیری رایگان شامل نکاتی برای استفاده از نمودارها ، استراتژی های ورودی/خروج ، اندازه گیری موقعیت ، نظارت بر سیستم و درس در بازارهای فارکس است. منابع دیگر شامل تجزیه و تحلیل فنی با پیوندی به وبلاگ کارگزار و مرکز آموزش و پرورش است که می توانید فیلم هایی را در مورد استراتژی های معاملاتی ، شاخص های فنی و غیره تماشا کنید.

پشتیبانی مشتری

HYCM در مورد آموزش مبتدیان و معامله گران باتجربه ، منابع بسیار کمی را ارائه می دهد. تعهدات آموزشی کارگزار CFD به طور گسترده ای تشکیل شده است-

  • KnowledgeBase- در اینجا ، کارگزار برتر CFD چندین کتاب الکترونیکی ، مقالات مالی آموزنده ، یک دوره فارکس برای مبتدیان ، فیلم ها/ آموزش های MT4 و استراتژی های معاملاتی را طراحی کرده است که همه آنها برای ارتقاء مهارت های تجاری شما تنظیم شده اند. برخی از مباحث تحت پوشش این گروه شامل مدیریت سرمایه ، کتابهای الکترونیکی در مورد فارکس ، کالاها ، CFD ها و آینده ، تجزیه و تحلیل بازار ، تجزیه و تحلیل فنی و روانشناسی تجارت است.
  • وبینارها و کارگاههای آموزشی- وبینارهایی که هفته ای یک بار برگزار می شود ، با تجزیه و تحلیل رویدادهای کلیدی در بازار پیش از زمان ، به آماده سازی معامله گران برای جلسات آینده کمک می کند. مباحث تحت پوشش در کارگاه کلاس آنلاین شامل شکستن احساسات بازار ، سازماندهی برای رویدادهای کلیدی و جلسات پرسش و پاسخ است.
  • سمینارهای زنده- این برنامه های زنده یک روزه با هدف کمک به افراد برای درک عادات و تکنیک ها و به دنبال آن معامله گران حرفه ای است. این رویداد ، که توسط تحلیلگر اصلی ارز HYCM برگزار می شود ، فقط توسط دعوت نامه است.

خلاصه

HYCM پشتیبانی مشتری 24/5 را از طریق چت زنده ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و تلفن ارائه می دهد ، اگرچه ممکن است خطوط ایمیل و تلفن در تمام وب سایت های شرکتهای تابعه کارگزار برتر CFD در دسترس نباشد. علاوه بر چت زنده ، کاربران می توانند به 13 زبان به سایت های HYCM دسترسی پیدا کنند یا پاسخ برخی از سؤالات متداول را در بخش سؤالات متداول پیدا کنند.

به عنوان بخشی از بررسی ما در مورد یکی از بهترین کارگزاران CFD ، ما چندین بار با تیم چت زنده تعامل داشتیم اما در مورد کیفیت پشتیبانی هیچ چیز استثنایی پیدا نکردیم ، حتی اگر کارگزاران CFD را با تجربه کمتری مقایسه کنیم. برای شروع ، مواردی وجود داشت که چت زنده در روزهای هفته کار نمی کرد و حتی وقتی که آنها بودند ، زمان پاسخ اولیه نزدیک به یک دقیقه بود. به آن اضافه شد ، زمان لازم برای پاسخ به سؤالات مربوط به ارائه کارگزار CFD در هر جایی بین 0. 30 ثانیه تا دو دقیقه بود ، که به طور منطقی نسبت به سایر کارگزاران فارکس کندتر بود. ما معتقدیم که HYCM در صورتی که باید استانداردهای تعیین شده توسط سایر کارگزاران برتر CFD را برآورده کند ، باید برای بهبود تجربه مشتری کمک کند.

تصویر کانال های پشتیبانی مختلف برای ارتباط با HYCM ، یکی از قدیمی ترین و بهترین کارگزار CFD در صنعت





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: