چگونه می توان Apenft (NFT) را خریداری کرد؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

یک سؤال مشترک که اغلب در رسانه های اجتماعی از مبتدیان رمزنگاری می بینید این است: "از کجا می توانم Apenft بخرم؟"خوب ، شما خوشحال خواهید شد که می شنوید که در واقع یک فرایند ساده و سر راست است.

مرحله 1: یک حساب کاربری در مبادله ای ایجاد کنید که از APENFT (NFT) پشتیبانی کند

اول ، شما باید یک حساب کاربری را در یک مبادله رمزنگاری که از APENFT (NFT) پشتیبانی می کند ، باز کنید. ما موارد زیر را بر اساس عملکرد ، شهرت ، امنیت ، پشتیبانی و هزینه ها توصیه می کنیم:

MEXC

Create MEXC Account

هزینه ها (سازنده/سازنده) 0. 2 ٪*-0. 2 ٪*

ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت 1500 +

پاداش ثبت نام 10 ٪ هزینه معاملات و حداکثر 170 دلار در کوپن USDT*

موجود در آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیا ، اقیانوسیه ، آفریقا

دروازه.

Create Gate.io Account

هزینه ها (سازنده/سازنده) 0. 2 ٪*-0. 2 ٪*

ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت 1000+

پاداش ثبت نام تا 100 دلار در کوپن USDT*

موجود در آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیا ، اقیانوسیه ، آفریقا

کوکین

Create Kucoin Account - How To Buy APENFT

هزینه ها (سازنده/سازنده) 0. 1 ٪*-3 ٪*

ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت 250+

پاداش ثبت نام تا 500 دلار در کوپن های USDT*

موجود در آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیا ، اقیانوسیه ، آفریقا

برای ثبت نام ، باید برخی از اطلاعات اساسی مانند آدرس ایمیل ، رمز عبور ، نام کامل خود را وارد کنید و در برخی موارد ممکن است از شماره تلفن یا آدرس نیز خواسته شود.

توجه: در مبادلات خاص ، ممکن است شما نیاز به انجام یک روش مشتری (KYC) خود داشته باشید تا بتوانید Cryptocurrency را خریداری کنید. این مورد معمولاً در مورد مبادلات دارای مجوز و تنظیم شده است.

مرحله 2: وجوه را به حساب خود سپرده دهید

بسیاری از مبادلات رمزنگاری به شما امکان می دهد Apenft (NFT) را با ارزهای فیات مانند یورو ، USD ، AUD و دیگران خریداری کنید. علاوه بر این ، آنها همچنین روش های سپرده گذاری متعددی را برای شما فراهم می کنند که از طریق آنها می توانید حساب FIAT خود را مانند کارت های اعتباری و بدهی ، ewallets یا نقل و انتقالات مستقیم بانکی تأمین کنید.

توجه: برخی از روش های پرداخت نسبت به سایرین ، مانند پرداخت کارت اعتباری ، هزینه های بالاتری دارند. قبل از تأمین اعتبار حساب FIAT خود در مبادله انتخابی خود ، حتماً با دقت کافی خود را انجام دهید تا هزینه های مربوط به هر روش پرداخت را برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری پیدا کنید.

مرحله 3: خرید Apenft (NFT)

این فرآیند تقریباً در هر تبادل رمزنگاری مشابه است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک نوار ناوبری یا یک نوار جستجو پیدا کنید و به جستجوی جفت های تجاری Apenft (NFT) یا ApenFT (NFT) بپردازید. به دنبال بخشی باشید که به شما امکان خرید Apenft (NFT) را می دهد و مقدار رمزنگاری را که می خواهید برای Apenft (NFT) یا مقدار ارز فیات که می خواهید برای خرید Apenft (NFT) خرج کنید ، وارد کنید. سپس مبادله مبلغ معادل APENFT (NFT) را بر اساس نرخ فعلی بازار محاسبه می کند.

توجه: اطمینان حاصل کنید که همیشه جزئیات معاملات خود را دو برابر کنید ، مانند مقدار ApenFT (NFT) که می خواهید و همچنین هزینه کل خرید قبل از پایان تأیید معامله. علاوه بر این ، بسیاری از صرافی های رمزنگاری کیف پول اختصاصی خود را به شما ارائه می دهند که در آنجا ارزهای رمزنگاری خود را ذخیره می کنید. با این حال ، شما می توانید کیف پول نرم افزاری شخصی خود را ایجاد کنید ، یا یک کیف پول سخت افزار را برای بالاترین سطح محافظت خریداری کنید.

نحوه ایجاد یک حساب Gate. io

Gate.io

دستورالعمل های دقیق را نشان دهید

دستورالعمل های دقیق را مخفی کنید

مرحله 1: به وب سایت Gate. io بروید.

مرحله 2: نام کاربری ، آدرس ایمیل و رمز ورود خود را انتخاب کنید. سپس بررسی کنید "من تأیید می کنم که 18 سال یا بالاتر هستم ، و من با خط مشی حریم خصوصی توافق نامه کاربر GATE. IO موافقم و روی" بعدی "کلیک کنید.

How To Create a Gate.io Account Step 2

How To Create a Gate.io Account Step 3

مرحله 3: رمز ورود صندوق خود را تنظیم کرده و روی "ایجاد حساب" کلیک کنید. توجه: رمز ورود صندوق شما باید حداقل 6 نویسه داشته باشد و نمی تواند همانند رمز ورود شما باشد. مرحله 4: یک ایمیل فعال سازی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. با پیروی از دستورالعمل های موجود در ایمیل ، بقیه مراحل ثبت نام را انجام دهید تا حساب خود را فعال کنید. پس از اتمام این کار ، روی "ایمیل فعال شده ، لطفاً وارد شوید".

How To Create a Gate.io Account Step 4

نحوه تکمیل KYC (تأیید شناسه) در Gate. io

به منظور اطمینان از ایمنی دارایی های خود و کاهش کلاهبرداری ، پولشویی ، باج خواهی و سایر فعالیت های غیرقانونی ، Gate. io باعث می شود که همه کاربران تأیید شناسه KYC را بدست آورند. فقط پس از آنکه حساب شما تأیید شناسه KYC را بدست آورد ، می توانید از وجوه خارج شوید یا از کارت های اعتباری یا کارت های بدهی برای خرید ارزهای رمزنگاری شده استفاده کنید.

مرحله 1: وارد حساب Gate. io خود شوید. مکان نما خود را در نماد مشخصات بالا قرار دهید و به "KYC (تأیید شناسه)" بروید

How To Complete KYC (ID Verification) on Gate.io Step 1

مرحله 2: روی "فردی (اکنون تأیید کنید)" کلیک کنید

How To Complete KYC (ID Verification) on Gate.io Step 2

مرحله 3: کشور خود را انتخاب کنید ، نام قانونی کامل خود را وارد کنید (دو بار) ، اطلاعات شناسه خود را پر کنید ، عکس های هر دو طرف کارت شناسایی خود را بارگذاری کنید ، و عکسی از شما که شناسه خود را همراه با شناسه کاربر (UID) برای دروازه نگه دارید ، بارگذاری کنید.. ioشناسه کاربر خود را با قرار دادن مکان نما در نماد مشخصات بالا سمت راست در صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی پر شده است و سپس روی "تأیید و ارسال" کلیک کنید.

How To Complete KYC (ID Verification) On Gate.io Step 3

How To Complete KYC (ID Verification) On Gate.io Step 4

مرحله 4: پس از ارسال تمام اطلاعات درخواستی ، تأیید در انتظار را مشاهده خواهید کرد. تأیید می تواند از چند ساعت تا چند روز به هر جایی برسد.

How To Complete KYC (ID Verification) On Gate.io Step 5

پس از تأیید KYC ، شما آماده هستید تا اولین خرید رمزنگاری خود را انجام دهید.

نحوه خرید cryptocurrency در Gate. io

مرحله 1: وارد حساب Gate. io خود شوید. سپس در نوار منو در بالای صفحه ، روی "خرید Crypto" کلیک کرده و "کارت اعتباری" را انتخاب کنید.

How To Buy Cryptocurrency on Gate.io Step 1

مرحله 2: مبلغی را که می خواهید در برگه "خرید با ارز فیات" خرج کنید وارد کنید و cryptocurrency را که می خواهید در قسمت "ارز خریداری شده" خریداری کنید انتخاب کنید. سپس یکی از "ارائه دهندگان خدمات" را در زیر انتخاب کرده و بر روی دکمه "مکان سفارش" کلیک کنید تا صفحه تأیید را وارد کنید.

توجه: اگر به دنبال خرید چیزی هستید که در لیست ارزی در این صفحه ارائه نشده باشد ، ممکن است نتوانید هر رمزنگاری را مستقیماً با استفاده از FIAT خریداری کنید ، پس می خواهید USDT را خریداری کنید. سپس به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید آن را در بازار نقطه ای برای رمزنگاری مورد نظر خود در بخش بعدی این راهنما مبادله کنید.

How To Buy Cryptocurrency on Gate.io Step 2

مرحله 3: در صفحه تأیید ، برای تکمیل پرداخت ، دکمه "خرید Crypto" یا "ایجاد سفارش" را انتخاب کنید.

توجه: برای اطمینان از یک روش سریع و ایمن برای دریافت سفارش ، ممکن است کاربران نیاز به تأیید هویت اضافی (KYC) با ارائه دهنده خدمات شخص ثالث داشته باشند. پس از تأیید موفقیت آمیز ، ارائه دهنده خدمات بلافاصله ارزهای رمزپایه را به حساب دروازه شما منتقل می کند.

نحوه انجام معاملات نقطه ای در Gate. io

مرحله 1: وارد حساب Gate. io خود شوید. روی "تجارت نقطه" تحت "تجارت" در نوار ناوبری برتر کلیک کنید. شما می توانید نسخه "استاندارد" یا "حرفه ای" را انتخاب کنید. این آموزش از نسخه استاندارد استفاده می کند.

How to Conduct Spot Trading on Gate.io Step 1

مرحله 2: cryptocurrency را که می خواهید تجارت کنید جستجو و وارد کنید.

How to Conduct Spot Trading on Gate.io Step 2

مرحله 3: قیمت خرید/فروش و مبلغ خرید/فروش (یا کل مبادله) را تعیین کنید. سپس بر روی "خرید"/"فروش" کلیک کنید.(توجه: درصد زیر جعبه "مبلغ" به درصد کل مانده حساب اشاره دارد.)

How to Conduct Spot Trading on Gate.io Step 3

مرحله 4: اگر نمی خواهید قیمت دستی تعیین کنید ، می توانید روی آخرین قیمت های موجود در کتاب سفارش کلیک کنید تا قیمت خرید/فروش را به طور خودکار تعیین کنید.

How to Conduct Spot Trading on Gate.io Step 4

مرحله 5: قیمت و مبلغ را تأیید کنید. سپس بر روی "محل سفارش" برای قرار دادن سفارش کلیک کنید ، و پس از آن "تأیید سفارش" برای تأیید آن.

How to Conduct Spot Trading on Gate.io Step 5

دستورالعمل های دقیق را مخفی کنید

راه های جایگزین برای خرید Apenft (NFT)

از آنجا که این پروژه بسیار جدید است ، فقط به طور مستقیم با تعداد انتخابی از مبادلات ارائه می شود. اگر راحت نیستید که حساب بانکی خود را به هر یک از این صرافی های کوچکتر متصل کنید ، یا به دلایل جغرافیایی نمی توانید حساب بانکی خود را به آنها وصل کنید. در عوض می توانید در هر یک از مبادلات اصلی یک حساب کاربری ایجاد کنید و به سادگی وجوه را از آنجا منتقل کنید. از مبادلات اصلی موارد زیر را بر اساس عملکرد ، شهرت ، امنیت ، پشتیبانی و هزینه ها توصیه می کنیم:

دوجنشی

Create Binance Account - How To Buy APENFT

هزینه ها (سازنده/سازنده) 0. 075 ٪*-0. 1 ٪*

ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت 500 +

پاداش ثبت نام 10 ٪ کاهش هزینه های معاملاتی*

موجود در اروپا ، آسیا ، اقیانوسیه ، آفریقا

پایه

Create Coinbase Account - How To Buy APENFT

هزینه ها (سازنده/سازنده) 1. 49 ٪*-3. 99 ٪*

ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت 150 +

پاداش ثبت نام 10 دلار پاداش ثبت نام*

موجود در آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیا ، اقیانوسیه ، آفریقا

ftx ما

Create FTX US Account

هزینه (سازنده/سازنده) 0. 10 ٪*-0. 40 ٪*

ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت 45 +

پاداش ثبت نام 5 ٪ کاهش هزینه های معاملاتی*

موجود در آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیا ، اقیانوسیه ، آفریقا

نحوه ایجاد یک حساب binance

Create Binance Account

دستورالعمل های دقیق را نشان دهید

دستورالعمل های دقیق را مخفی کنید

مرحله 1: به وب سایت Binance بروید.

مرحله 2: در صفحه ثبت نام ، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و برای حساب خود رمزعبور ایجاد کنید. سپس ، شرایط سرویس را بخوانید و موافقت کنید و روی "ایجاد حساب" کلیک کنید.

How To Create a Binance Account Step 2

توجه: رمز ورود شما باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد. این باید حداقل 8 کاراکتر ، یک حرف بزرگ و یک شماره داشته باشد.

مرحله 3: تأیید امنیت را تکمیل کنید.

How To Create a Binance Account Step 3

مرحله 4: سیستم کد تأیید را به ایمیل شما ارسال می کند. کد تأیید به مدت 30 دقیقه معتبر است. اگر نمی توانید ایمیل را در صندوق ورودی خود پیدا کنید ، سایر پوشه های پست الکترونیکی خود را نیز بررسی کنید ، یا برای ارسال مجدد روی "ارسال مجدد ایمیل" کلیک کنید.

How To Create a Binance Account Step 4

نحوه تکمیل KYC (تأیید شناسه) در Binance

مرحله 1: به حساب Binance خود وارد شوید و روی "مرکز کاربر" و سپس "شناسایی" کلیک کنید.

How To Complete KYC ID Verification on Binance Step 1 - How To Buy APENFT

مرحله 2: برای تأیید حساب خود ، روی "Start Now" کلیک کنید.

How To Complete KYC (ID Verification) on Binance Step 2

مرحله 3: کشور محل اقامت خود را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که کشور محل اقامت شما با اسناد شناسه شما سازگار است.

How To Complete KYC ID Verification on Binance Step 3 - How To Buy APENFT

سپس لیست الزامات تأیید برای کشور/منطقه خاص خود را مشاهده خواهید کرد. روی "ادامه" کلیک کنید.

How To Complete KYC (ID Verification) on Binance Step 4

مرحله 5: اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و روی "ادامه" کلیک کنید.

اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات وارد شده با اسناد شناسه شما سازگار است. شما قادر نخواهید بود آن را یک بار تأیید کنید.

How To Complete KYC ID Verification on Binance Step 5 - How To Buy APENFT

مرحله ششم: در مرحله بعد ، شما باید تصاویر اسناد شناسه خود را بارگذاری کنید. نوع شناسه و کشوری را که اسناد شما صادر شده است انتخاب کنید. بیشتر کاربران می توانند با گذرنامه ، کارت شناسایی یا گواهینامه رانندگی تأیید کنند. به گزینه های مربوطه ارائه شده برای کشور خود مراجعه کنید.

How To Complete KYC (ID Verification) on Binance Step 6

مرحله 7: دستورالعمل ها را برای بارگذاری عکس های سند خود دنبال کنید. عکسهای شما باید به وضوح سند کامل شناسه را نشان دهند.

به عنوان مثال ، اگر از کارت شناسایی استفاده می کنید ، باید از جلو و پشت کارت شناسایی خود عکس بگیرید.

How To Complete KYC (ID Verification) on Binance Step 7

مرحله 8: پس از بارگذاری عکس های سند ، سیستم از سلفی درخواست می کند. برای بارگذاری یک عکس موجود از رایانه ، روی "بارگذاری پرونده" کلیک کنید.

How To Complete KYC ID Verification on Binance Step 8 - How To Buy APENFT

مرحله 9: پس از آن ، سیستم از شما می خواهد تا تأیید چهره را تکمیل کنید. روی "ادامه" کلیک کنید تا تأیید چهره در رایانه خود تمام شود. از طرف دیگر ، می توانید ماوس خود را به کد QR در پایین سمت راست منتقل کنید تا به جای آن تأیید بر روی تلفن خود انجام شود. کد QR را از طریق دوربین تلفن خود اسکن کنید تا روند تأیید صورت را تمام کنید. کلاه ، عینک یا از فیلترها استفاده نکنید و مطمئن شوید که روشنایی کافی است.

How To Complete KYC ID Verification on Binance Step 9 - How To Buy APENFT

پس از اتمام مراحل ، لطفاً صبر صبر کنید. پس از تأیید درخواست شما ، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.

نحوه خرید cryptocurrency در binance

مرحله 1: به حساب Binance خود وارد شوید و روی "خرید Crypto" و سپس "کارت اعتباری/بدهی" کلیک کنید.

How To Buy Cryptocurrency on Binance Step 1

مرحله 2: در اینجا می توانید رمزنگاری را با ارزهای مختلف فیات خریداری کنید. مبلغ فیات مورد نظر خود را وارد کنید و سیستم به طور خودکار مقدار رمزنگاری را که می توانید دریافت کنید نشان می دهد. هنگامی که مبلغی را که می خواهید خرج کنید انتخاب کرده اید ، "ادامه" را فشار دهید.

توجه: اگر به دنبال خرید چیزی هستید که در لیست ارزی در این صفحه ارائه نشده باشد ، ممکن است نتوانید هر رمزنگاری را مستقیماً با استفاده از FIAT خریداری کنید ، پس می خواهید USDT را خریداری کنید. سپس به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید آن را در بازار نقطه ای برای رمزنگاری مورد نظر خود در بخش بعدی این راهنما مبادله کنید.

How To Buy Cryptocurrency on Binance Step 2 - How To Buy APENFT

مرحله 3: روی "افزودن کارت جدید" کلیک کنید. سپس جزئیات کارت اعتباری و آدرس صورتحساب خود را وارد کنید.

How To Buy Cryptocurrency on Binance Step 3 - How To Buy APENFT

مرحله 4: جزئیات پرداخت را بررسی کنید و سفارش خود را در مدت 1 دقیقه تأیید کنید. بعد از 1 دقیقه ، قیمت و میزان رمزنگاری که دریافت خواهید کرد دوباره محاسبه می شود. برای دیدن آخرین قیمت بازار می توانید روی "Refresh" کلیک کنید. سپس به صفحه معاملات OTP بانک خود هدایت خواهید شد. برای تأیید پرداخت ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

How To Buy Cryptocurrency on Binance Step 4

نحوه انجام معاملات نقطه ای در Binance

مرحله 1: به حساب Binance خود وارد شوید. روی "کلاسیک" تحت "تجارت" در نوار ناوبری برتر کلیک کنید.

How to Conduct Spot Trading on Binance Step 1

مرحله 2: cryptocurrency را که می خواهید تجارت کنید جستجو و وارد کنید.

How to Conduct Spot Trading on Binance Step 2 - How To Buy APENFT

مرحله 3: قیمت خرید/فروش و مبلغ خرید/فروش (یا کل مبادله) را تعیین کنید. سپس بر روی "خرید"/"فروش" کلیک کنید.

(توجه: درصد زیر جعبه "مبلغ" به درصد کل مانده حساب اشاره دارد.)

How to Conduct Spot Trading on Binance Step 3 - How To Buy APENFT

مرحله 4: اگر نمی خواهید قیمت دستی تعیین کنید ، می توانید "سفارش بازار" را برای تعیین خودکار قیمت خرید/فروش قرار دهید.

How to Conduct Spot Trading on Binance Step 4

دستورالعمل های دقیق را مخفی کنید

برای دستورالعمل های عمیق تر ، راهنمای مبتدی مطلق ما برای سرمایه گذاری رمزنگاری-شما را از مرحله مرحله به مرحله انجام می دهد. علاوه بر ارائه دستورالعمل هایی برای ارسال و دریافت cryptocurrency. و اگر کاملاً تازه وارد Crypto هستید ، مقالات مبتدی ، متوسط و پیشرفته ما با هر آنچه که باید در مورد فضای رمزنگاری بدانید ، سرعت شما را به سرعت می بخشد.

Simplecryptoguide. com

APENFT (NFT) چیست؟

هدف Apenft تبدیل قطعات هنری ، که زمانی یک مورد نخبه منحصر به فرد بود ، به چیزی که متعلق به همه است ، تبدیل می شود. APENFT با پشتیبانی از بزرگترین سیستم ذخیره سازی توزیع شده Bittorrent (BTFS) از فناوری زیربنایی blockchain های درجه یک Ethereum و Tron پشتیبانی می شود. Apenft و NFT نشانه آن بر روی زنجیره عمومی اتریوم و Tron تحت استاندارد ERC721/TRC721 اجرا می شود و به طور دائم در سیستم ذخیره سازی غیر متمرکز BTFS ذخیره می شوند.

از تصویر سفید آنها:

مشاغل اصلی APENFT شامل سرمایه گذاری در سیستم عامل های برتر NFT و آثار هنری ، جوجه کشی هنرمندان پیشرو NFT برای ساختن پلی بین هنرمندان کلاس جهانی و جهان NFT است. حمایت مالی از گالری ها ، سازماندهی نمایشگاه های هنری یا نشریات و ایجاد جوایز برای حمایت از ایجاد هنر و انتقاد. ایجاد مجموعه های هنری و غیره

با استفاده از فناوری بلاک چین در دنیای NFT، APENFT موارد استفاده از بلاک چین را گسترش می دهد. APENFT آثار هنری معروف سنتی و NFT را به عنوان دارایی های اساسی خریداری می کند و برای بهبود استاندارد تجارت NFT کار می کند. این سازمان از سازمان‌های دولتی، دانشگاه‌ها، وکلا و نخبگان صنعت در صدور سیاست‌هایی که بر توسعه سالم صنعت حاکم است، پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر سه مورد عمده استفاده در صنعت بلاک چین وجود دارد که عبارتند از تبادل ارزش، همکاری و ثبت سوابق.

NFT منحصر به فرد در هر سه مورد استفاده مناسب است. این نه تنها یک روند داغ در صنعت بلاک چین است، بلکه یک عنصر حیاتی است که به احتمال زیاد صنعت را متحول می کند و آن را به سطح بعدی می برد. به عنوان یک شرکت بلاک چین، APENFT با استفاده از نقاط قوت خود در فناوری، بازار، صنعت و تحقیقات سیاستی، با هدف معرفی بلاک چین در موارد استفاده متنوع، روی آثار هنری سرمایه گذاری کرده و هنر سنتی و دیجیتال را ترویج خواهد کرد.

تیم پشت پروژه APENFT متشکل از رهبران فکری با تجربه از بلاک چین، امور مالی و جوامع هنری است. استیو لیو ریاست آن را بر عهده خواهد داشت، او سابقه مدیریت مالی گسترده ای دارد و در Fidelity، Nomura و سایر بانک ها و موسسات سرمایه گذاری برتر کار می کند. بسیاری از مشاوران اصلی پروژه از دنیای هنر سنتی مانند کریستیز و ساتبی و سایر موسسات معتبر هستند.

توکن NFT چیست؟

NFT، توکن بومی APENFT، پیشنهاد شده و توسط جامعه اداره می‌شود، و ویژگی‌های آن توسط قراردادهای هوشمند کنترل می‌شوند که تمام اطلاعات در زنجیره قابل دسترسی است. اعضای انجمن ویژگی‌های قراردادهایی را که از طریق NFT به رأی گذاشته می‌شوند و طبق قانون اکثریت اجرا می‌شوند، بحث و گسترش خواهند داد. APENFT در آینده به دنبال گسترش کاربرد خود در پروژه های DeFi برای تقویت اتصال با استفاده از قراردادهای هوشمند و ماشین مجازی در زنجیره عمومی TRON خواهد بود. TRON در حال حاضر دارای تعداد کل کاربران بیش از 30 میلیون، با بیش از 1. 8 میلیارد تراکنش، بزرگترین گردش استیبل کوین در جهان، و یک اکوسیستم تجاری بلاک چین غنی و پر رونق است.




:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: