تحولات کلیدی سیاست اقتصادی در سال 2022 و آنچه در سال 2023 انتظار دارد
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

رهبران و محققان سیاست های اقتصادی در سال 2022 با تورم بالا ، بازار کار بی ثبات ، تصادفات رمزنگاری و قوانین اساسی مانند قانون کاهش تورم مشغول کار بودند. ما از پنج دانشمند مطالعه اقتصادی در مورد تحولات مهم امسال در زمینه های تحصیلی و تحولات آنها در سال 2023 سؤال کردیم.

برای کشف دیدگاه های آنها از پیوندهای زیر استفاده کنید.

مراقبت های بهداشتی

ریچارد فرانک

مهمترین پیشرفت در مراقبت های بهداشتی از سال گذشته چیست؟

در سال گذشته شاهد تحولات چشمگیری در مراقبت از بهداشت روان و قیمت گذاری مواد مخدر بوده است. نگرانی های مربوط به سلامت روان در ایالات متحده مرحله مرکز را انجام داده است. به عنوان مثال ، شیوع بیماری های روانی طی یک دهه گذشته برای اولین بار از دهه 50 افزایش یافته است. این امر عمدتاً ناشی از بیماری در کودکان بود که بیش از دو برابر از سال 2010 تا 2019 دو برابر شد. رئیس جمهور بایدن توجه خود را به این مشکل جلب کرد و چشم انداز چگونگی رسیدگی به آن را ترسیم کرد.

کنگره ایالات متحده قانون کاهش تورم را تصویب کرد که توانایی دولت فدرال را برای مذاکره در مورد قیمت داروهای تجویزی ایجاد کرده و محافظت از فاجعه بار در برابر هزینه های داروهای تجویز شده ایجاد کرده است. این تغییرات تاریخی در سیاست های ایالات متحده است که باعث می شود مصرف کنندگان آمریکایی و مالیات دهندگان ده ها میلیارد دلار نجات دهند.

چه کار بروکینگ را در این زمینه ها انجام داده اید؟

کار ما در زمینه سیاست های بهداشت روان در طول سال 2022 بر سه موضوع خاص متمرکز شده است: سلامت روان کودکان ، سیستم مقابله با بحران های بهداشت روان و چالش های ادغام سلامت رفتاری در مراقبت های پزشکی عمومی. برخی از نکات کلیدی که در آن کار ایجاد شده است به شرح زیر است.

  • رشد بیماری های روانی در کودکان پیش از موعد ابتلا به بیماری همه گیر و عواملی که تغییر می کند به خوبی درک نشده است. با این وجود ، مداخلات بی شماری مبتنی بر شواهد وجود دارد که می تواند از بیماری های روانی در کودکان و نوجوانان جلوگیری و درمان کند.
  • ما پیشنهاد می کنیم که مدارس می توانند نقش بیشتری در شناسایی نیاز و درگیر کردن کودکان در معالجه داشته باشند. خدمات درمانی را می توان با ادغام خدمات درمانی رفتاری در انواع مختلفی از تنظیمات تسهیل شده با پشتیبانی بهتر از برنامه Medicaid توسط طیف وسیعی از ارائه دهندگان ارائه داد.

کار ما در مورد داروهای تجویز شده بر دو موضوع اصلی متمرکز شده است. اولین مورد در مورد ادعاهای مربوط به تأثیر سیاست هایی است که در مورد قیمت مواد مخدر در مورد نوآوری و تهیه "درمان های جدید" مذاکره می کند. تحلیل های ما چندین نکته را برجسته کرد. ما نشان دادیم که نگرانی های مربوط به تأثیر تأثیر قانون کاهش تورم بر درمان های جدید اغراق آمیز است و تخمین دفتر بودجه کنگره از تأثیر بسیار متوسط با شواهد موجود سازگار است. علاوه بر این ، ما اقدامات مختلف سیاست های مکمل را که می تواند برای ارتقاء نوآوری هایی انجام شود که باعث تقویت سلامت آمریکایی ها از جمله سرمایه گذاری های بیشتر در NIH و سایر آژانس های علمی و بذر دولت سرمایه گذاری های سرمایه گذاری شود ، بررسی کردیم. منطقه دوم بر روی موانع نظارتی برای رقابت متمرکز بود. ما مجموعه ای از اصلاحات احتمالی را به مقررات FDA ارائه دادیم که باعث افزایش رقابت قیمت بیشتر در بازارهای دارویی تجویز می شود که باعث صرفه جویی در مصرف کنندگان و مالیات دهندگان می شود و بازار نوظهور محصولات بیوسیمی را تقویت می کند.

چگونه می بینید که این موضوعات در سال 2023 در حال تحول است؟

توجه و گامهای اولیه در جهت رسیدگی به مجموعه پیچیده موضوعات مربوط به مبارزات آمریکایی با بیماری های روانی ، جهت کلی برای سیاست فراهم کرده است. در سال آینده جزئیات استراتژی های اجرای سیاست ها در تمام سطوح دولت و جامعه مدنی باید شکل بگیرد. کار ما بر توسعه سیاست های فدرال و رفع موانع در سطح ایالت و محلی که برای تحقق دیدگاه توسعه یافته در طی چند سال گذشته ضروری خواهد بود ، متمرکز خواهد شد.

موضوعات مختلف اجرای مهم مربوط به مفاد داروهای تجویز شده از قانون کاهش تورم وجود دارد که باید در سال 2023 تهیه شود. بسیاری از این موارد پاسخ سوالات تحلیلی را در مورد چگونگی پاسخگویی بازارها به راهنمایی های سیاست که هدایت توسعه خواهد بود ، روشن می کننداز یک روند مذاکره قیمت. ما قصد داریم روی برخی از این موضوعات تحلیلی تمرکز کنیم. علاوه بر این ، رئیس جمهور خواستار ایده هایی برای پرداختن به قیمت مواد مخدر و رقابت فراتر از مقررات قانون کاهش تورم است. ما چندین تحقیق پیش بینی شده به طور خاص در مورد این موضوعات انجام خواهیم داد.

سیاست های پولی

دیوید وسل

مهمترین پیشرفت در سیاست های پولی از سال گذشته چه بود؟

این سال گذشته یکی از غیرمعمول ترین تاریخ اخیر فدرال رزرو بود. از آنجا که تورم به طور غیر منتظره ای ویروس بود ، فدرال رزرو نرخ بهره را از صفر به بیش از 4 ٪ گرفت ، سرعت سریعتر از هر زمان از زمان پل ولکر افزایش می یابد. این امر باعث کاهش شدید قیمت سهام و اوراق قرضه شد که ارزش حسابهای بازنشستگی آمریکایی ها را از بین برد ، افزایش نرخ وام مسکن که به خریداران جدید در خانه رسید ، و برای کسانی که پس انداز در بانک یا بازار دارند ، به دنبال تسکین طولانی مدت است. منابع مالی.

چه کار بروکینگ را در این زمینه ها انجام داده اید؟

برای اینکه فدرال رزرو سیاستی را انجام دهد که تورم را تحت کنترل کند ، ابتدا باید بدانند که چقدر زیاد است و اندازه گیری تورم کار آسانی نیست. ما چندین توضیح دهنده را برای کمک به خبرنگاران ، متوسط آمریکایی ها و حتی سیاست گذاران منتشر کرده ایم که درک می کنند که دولت فدرال - عمدتا دفتر آمار کار (BLS) - این کار را انجام می دهد. اندازه گیری قیمت مسکن-هر دو اجاره و مالکیت مالک-به ویژه کثیف است و مسکن همانطور که در اینجا توضیح می دهیم نقش بزرگی در اقدامات رسمی تورم دارد.

در نیمه دوم سال 2022 ، ما در کنار انتشار ماهانه گزارش شاخص قیمت مصرف کننده BLS ، میزبان یک سری از بحث و گفتگوها بودیم. میهمانان از جمله وندی ادلبرگ (پروژه همیلتون) ، جاستین ولفرز (همکار غیر متخصص بروکینگز) ، جیسون فورمن (هاروارد) ، نیل ایروین (Axios) و بتسی استیونسون (دانشگاه میشیگان) به من پیوستند تا دیدگاه های خود را در مورد رانندگان تورم ، به اشتراک بگذارم. پاسخ فدرال رزرو و جاده پیش رو. شما می توانید از آخرین بحث در اینجا بخوانید.

چگونه می بینید که این موضوعات در سال 2023 در حال تحول است؟

ما در ماه دسامبر میزبان صندلی فدرال جروم پاول بودیم ، و او آن را به همان اندازه روشن کرد که هر کسی دارد که ما همچنان به آینده با چالش هایی از تورم روبرو خواهیم شد. ما از نزدیک تماشا خواهیم کرد تا ببینیم که تورم به سرعت کاهش می یابد و فدرال رزرو در سال 2023 تا چه اندازه نرخ را افزایش می دهد - و آیا ، همانطور که انتظار دارم ، اقتصاد ایالات متحده در طول سال 2023 به رکود اقتصادی می رود. ما همچنین در مورد سؤالاتی که فدرال رزرو می کند فکر خواهیم کردباید هنگام بررسی چارچوب سیاست پولی که در اوت 2020 با توجه به دوره تورم اخیر ، مورد بررسی قرار داد ، رسیدگی کند.

بازار کار

وندی ادلبرگ

مهمترین پیشرفت در سیاست بازار کار از سال گذشته چه بود؟

ترکیبی از فاکتورها-دو طرفه ، بازنشستگی بیش از حد ، تقاضای زیاد برای نیروی کار ، از جمله دیگران-در سال 2022 به بازار کار بی ثبات کمک کرده است. برخی از ناظران در مقایسه با نرخ افتتاح شغل روی نرخ بیکاری پایین متمرکز شده اند و نتیجه گرفته اند که بیکارینرخ احتمالاً فقط برای تثبیت بازار کار و خلاص شدن از فشار رو به بالا بر تورم ، باید به سطح بالایی برسد. در عوض ، نرخ پر (نسبت دهانه شغلی به استخدامها) نشان می دهد که شرکت هایی که به دنبال استخدام تعداد زیادی از کارگران هستند ، واقعاً با سرعت سریع اشتغال را گسترش می دهند. این یک وضعیت پیچیده و منحصر به فرد است.

چه کار بروکینگ را در این زمینه ها انجام داده اید؟

در این قطعه ، من با برخی از همکارانم در پروژه همیلتون استدلال کردم که برای اینکه اقتصاد به پایدارتر برگردد ، بازار کار باید نرم شود ، اما به همان اندازه که برخی فکر می کنند. آنچه در حال حاضر بین نرخ بیکاری و نرخ پر شدن است این است که در حال حاضر ، نرخ بیکاری در حال انجام کار نسبتاً ضعیفی برای گرفتن استخر کارگران بالقوه است - بسیاری از آنها مستقیماً به کار خود از خارج از نیروی کار می آیند.

Figure 1: Labor Market Indicators, March 2001-September 2022

چگونه می بینید که این موضوعات در سال 2023 در حال تحول است؟

ما نشان می دهیم که پویایی بازار کار از سال 2021 نشان می دهد که نرخ باز شدن شغل به سرعت پایدار تر ، به این معنی است که ما برای بازگشت به سطح تقریباً 2015 به سرعت استخدام نیاز داریم. چنین بازار کار در سال یا بیشتر جلوتر از امروز نرم تر خواهد بود ، اما چنین شگفت آور نیست.

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

هارون کلین

مهمترین پیشرفت در امور مالی از سال گذشته چیست؟

هزینه های اضافه برداشت بانکی طی بیست سال گذشته منفجر شد و با برخی تخمین ها به بیش از 30 میلیارد دلار در سال افزایش یافت. اضافه برداشت افرادی که با هزینه (به طور معمول 35 دلار) که به طور مستقیم به سود بانکی جریان می یابند ، از پول خارج می شوند. امسال ، بیشتر بانکهای بزرگترین آمریکا و بسیاری از افراد کوچکتر تغییرات اساسی در برنامه های اضافه برداشت خود را اعلام کردند که باعث کاهش هزینه های بالا می شود. طبق تخمین من ، تغییرات در بزرگترین بانک ها به تنهایی منجر به 5 میلیارد دلار در سال در حساب های کسانی که چک های زندگی می کنند به چک می پردازند.

دارایی های دیجیتالی و ارز رمزنگاری شده با یک سری ضرر و ورشکستگی های بالا منفجر و منفجر شدند. تنظیم رمزنگاری به احتمال زیاد قبل از کنگره و تنظیم کننده های مالی که سال گذشته را صرف نوشتن گزارش های درخواست شده توسط دستورات اجرایی رئیس جمهور بایدن در اوایل سال جاری می کردند ، جبهه و مرکز خواهد بود.

چه کار بروکینگ را در این زمینه ها انجام داده اید؟

در سال 2022 ، بسیاری از بانکها سیاست های اضافه برداشت خود را تغییر دادند که هیچ مقررات یا قانون جدیدی را وجود ندارد ، همانطور که در این رویداد Brookings متمرکز بر پذیرش کنندگان اولیه بود. تحقیقات جدید ، نام عمومی و شرم و رقابت بالقوه شرکتهای فناوری مالی (FINTECH) سرانجام تغییرات اساسی را در سراسر صنعت مجبور کردند. رئیس جمهور بایدن به عنوان بخشی از کاهش "هزینه های ناخواسته" ، اعتباری برای این امر ادعا کرد ، اما صرف نظر از اینکه چرا بانک ها راه خود را تغییر داده اند ، واقعیت یک پیروزی بزرگ برای خانواده های شاغل است که از پول خود خارج می شوند ، که متأسفانه با برخی تخمین ها نیمی از تخمین هاهمه آمریکایی ها

از طرف رمزنگاری ، بروکینگز خوشحال شد که از جمله دیگران ، رئیس کمیسیون معاملات معاملات آتی کالا ، رئیس شرکت بیمه سپرده گذاری فدرال و سرپرست بانکداری ایالتی نیویورک در یک سری رویدادها در مورد نحوه تنظیم رمزنگاری میزبان بود. ما به تازگی منبعی را برای افراد علاقه مند به بازارهای دارایی دیجیتال با غذاهای اصلی از تعدادی از این رویدادها ، به همراه خلاصه تحقیقات اخیر در مورد تنظیم رمزنگاری ایجاد کرده ایم.

چگونه می بینید که این موضوعات در سال 2023 در حال تحول است؟

در حالی که پیشرفت داوطلبانه در سیاست های هزینه اضافه برداشت استقبال می شد ، می تواند و باید اقدام کند. هنوز هم بانکهایی (و احتمالاً برخی اتحادیه های اعتباری) وجود دارند که بر روی مدلهای تجاری ناامن و ناخوشایند فعالیت می کنند که منحصراً به اضافه برداشت متکی هستند. من یک سری از مراحل تنظیم کننده ها را بیان کردم: متوقف کردن هر بانکی از تکیه بر هزینه های اضافه برداشت برای اکثریت سود آنها در سالهای متوالی ، رفع سیستم پرداخت زمان واقعی آمریکا و الزامی برای همه مؤسسات مالی برای ارائه بدون پیش بینی ،حساب بانکی کم هزینه و کم هزینه. امیدوارم کنگره این اقدامات مهم را در سال 2023 در نظر بگیرد.

یک سؤال اساسی که احتمالاً در سال 2023 در مورد رمزنگاری مورد بحث قرار می گیرد ، این است که آیا فدرال رزرو می تواند ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) را صادر کند. آمریکا در حال حاضر با ارز دیجیتال بانک تجاری (کارت های اعتباری/بدهی ، بانکداری دیجیتال و غیره) اجرا می کند ، بنابراین باید دید که آیا مبادله اولین C در CBDC از تجارت به مرکز ، مزایای اقتصاد آمریکا را باز می کند یا اینکه بیشتر استواکنش با کشورهایی مانند چین که به دلایل خاص خود CBDC در حال چرخش هستند که اغلب بسیار متفاوت از ما هستند.

سیاست آب و هوا

سانجی پاتنایک

مهمترین پیشرفت در سیاست های آب و هوا در سال گذشته چه بود؟

قانون کاهش تورم (IRA) ، که در اوت سال جاری به امضاء رسیده است ، مهمترین قطعه قوانین آب و هوایی است که در تاریخ این کشور تصویب شده است. این قانون در مجموع 386 میلیارد دلار برای مسائل مربوط به آب و هوا و انرژی ، از جمله 271 میلیارد دلار اعتبار مالیات بر انرژی پاک و مشوق ها ، 40 میلیارد دلار برای کاهش آلودگی هوا و تأمین اعتبار پروژه های انرژی پاک و زیرساخت ها ، 35 میلیارد دلار حفاظت و توسعه روستایی و 27 میلیارد دلار تأمین می کند. برای یک صندوق کاهش گاز گلخانه ای که به پروژه های انرژی و برق سبز و محلی و محلی کمک های مالی اعطا می کند.

این قانون انگیزه های قابل توجهی برای مشاغل بزرگ و کوچک و همچنین مصرف کنندگان برای اتخاذ ابتکارات انرژی کم کربن فراهم می کند. همچنین به طور خاص بودجه جوامع محروم را تأمین می کند تا به آنها کمک کند تا به فناوری های پاک دسترسی پیدا کنند و در برابر اثرات تغییرات آب و هوا مبارزه کنند. مدل سازی فعلی پیش بینی می کند که به جای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 27 ٪ از سال 2005 تا سال 2030 ، ایالات متحده به طور بالقوه می تواند به دلیل مقررات آب و هوا در IRA ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای را با 42 ٪ از سال 2005 تا سال 2030 کاهش دهد.

چه کار بروکینگ را در این زمینه ها انجام داده اید؟

یک مثال مقاله اخیر ما در مورد مجاز اصلاحات است ، که در مورد اینکه ایالات متحده باید تأخیرهای اساسی نظارتی را پاک کند و یک ساختار سریع بی سابقه ای از زیرساخت های انتقال خورشیدی ، باد و برق را امکان پذیر کند تا به طور کامل مزایای بودجه از قانون کاهش تورم را تحقق بخشد. و اهداف آب و هوایی دولت بایدن را برآورده کنید. اجازه موانع شامل تأخیرهای دولت محلی و ایالتی و همچنین لیست طولانی مجوزها و بررسی های فدرال است که می تواند سالها طول بکشد.

مثال دیگر فیلم توضیح دهنده ما در مورد خطر آب و هوا است. از صاحبان خانه در مناطق مستعد سیل با افزایش نرخ بیمه خانه به شرکتهایی که با فشار برای افشای خطرات آب و هوا روبرو هستند ، تقریباً همه در معرض خطرات آب و هوا قرار دارند. درک و کاهش فعالانه این خطرات برای محافظت از مردم و مکان ها در برابر تغییرات آب و هوا بسیار مهم است.

چگونه می بینید که این موضوعات در سال 2023 در حال تحول است؟

با یک کنگره ورودی تقسیم شده ، من فضای زیادی برای تصویب قوانین اضافی آب و هوا نمی بینم. سازش دو حزبی در مورد اجازه اصلاحات ، با امتیازات به سمت چپ در زمینه حفاظت از محیط زیست و سمت راست زیرساخت های سوخت فسیلی ، بعید به نظر می رسد اما ممکن است.

این اساساً بدان معنی خواهد بود که با توجه به بیشتر پول کمک هزینه در قانون کاهش تورم که هنوز هم اختصاص داده می شود ، آژانس های نظارتی مانند وزارت انرژی ، وزارت حمل و نقل و آژانس حفاظت از محیط زیست نقش مهمی در نقش مهمی دارنداجرای تنظیم مقررات آب و هوا در سال 2023. به همین دلیل ، علاوه بر ادامه تحقیقات در مورد اجازه اصلاحات و همچنین ردیابی مقررات آب و هوایی که توسط آژانس ها اجرا شده است ، با بررسی چگونگی تخصیص پول IRA در سال آینده مهم خواهد بود.

از دیگر تحولات قابل توجه آب و هوایی که من در آینده نزدیک پیش بینی می کنم شامل یک قانون نهایی کمیسیون اوراق بهادار و بورس است که نیاز به افشای ریسک آب و هوا توسط شرکت های دولتی و جزئیات بیشتر از EPA در برنامه کلاه و تجارت آنها برای هیدروفلوروکربن ها دارد.

در جبهه بین المللی ، توافق موقت اخیراً اعلام شده در مورد مکانیسم تنظیم مرزهای کربن اتحادیه اروپا (CBAM) یک پیشرفت بزرگ است. این امر واردات محصولات با کربن را هدف قرار می دهد ، از لحاظ عملکردی از مالیات کربن برای واردات استفاده می کند تا آنها را با جاه طلبی های آب و هوایی اتحادیه اروپا رعایت کند. CBAM فاز را در اکتبر 2023 آغاز می کند و احتمالاً تأثیر قابل توجهی در سطح جهان خواهد داشت.




:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: