5 راه برتر برای از دست دادن گزینه های معاملات پول
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در اینجا پنج گناه بازرگانی گزینه ای برای جلوگیری از هر هزینه وجود دارد-با نمونه های واقعی زندگی در مورد آنچه می تواند اتفاق بیفتد.

20 ژوئیه 2022 5:46 PM EDT

در اینجا پنج گناه بازرگانی گزینه ای برای جلوگیری از هر هزینه وجود دارد-با نمونه های واقعی زندگی در مورد آنچه می تواند اتفاق بیفتد.

فهرست

ما در مورد کارهایی که معامله گران باید انجام دهند تا نظم و انضباط بمانند ، بسیار صحبت می کنیم ، زیرا آنها از طریق آبهای غالباً خرد شده بازار می روند. امروز ، ما برعکس نگاه می کنیم: آنچه معامله گران نباید انجام دهند. ما لیست خود را از5 بهترین راه برای از دست دادن گزینه های معاملات پول.

گزینه های شناخته شده تجارت Subreddit Wall Street Bets مشهور این هنر را کامل کرده است ، بنابراین در کنار هر یک از این هشدارها یک داستان هشدار دهنده خواهد بود که از محبوب ترین جامعه بورس سهام Reddit تهیه شده است. اگر به راحتی از ضررهای گزینه خردکننده روح توهین می کنید ، این هشدار ماشه شماست: اکنون به عقب برگردید.

هنوز اینجا؟خوببیایید با یک روش آسان برای از دست دادن گزینه های معاملات پول شروع کنیم:

5- گزینه های خرید که خیلی دور از پول هستند

این یکی در بین تازه های معاملات گزینه مشترک است. اینگونه پیش می رود:

  • شما فکر می کنید سهام XYZ در حال افزایش است.
  • شما یک گزینه تماس خریداری می کنید.
  • سهام برای هر سهم 100 دلار است ، اما شما در حال خرید 150 دلار اعتصاب با دلتای 0. 0067 هستید.
  • در طول هفته ، سهام 5 ٪ به 105 دلار در هر سهم افزایش می یابد! دوباره چی شده!
  • یک ثانیه صبر کنید ... چرا گزینه های من بالا نمی روند؟

پاسخ: شما گزینه هایی را خریداری کرده اید که احتمال سود بسیار کمی دارند. بله ، شما در مورد جهت حرکت سهام حق داشتید ، اما به اندازه کافی سریع حرکت نمی کرد تا احتمال اینکه گزینه شما را با تاریخ انقضاء انتخاب کرده اید ، افزایش دهد!

به طور خلاصه: تتا گزینه های خود را خورد

آماده شروع تجارت هستید؟فعالیت گزینه غیرمعمول را ضروری کنید. بیاموزید که چگونه می توانید هر هفته "پول هوشمند" را با یک ایده تجارت UOA تازه دنبال کنید - از جمله سطح فنی به طوری که می دانید از کجا وارد شوید و از آن خارج شوید!

برای جلوگیری از این اشتباه ، با دلتا آشنا شوید. Delta گزینه یونانی است که حساسیت گزینه شما به حرکت دلار در سهام زیرین را اندازه گیری می کند. اما بسیاری همچنین دلتا را به عنوان یک پروکسی برای احتمال یک گزینه برای انقضاء در پول می دانند. آن گزینه Delta 0. 0067 که خریداری کرده اید؟شما می توانید به این فکر کنید که 0. 67 ٪ احتمال انقضا ITM را دارید.

ترجمه: اگر به دنبال این شانس ها هستید ، می توانید بلیط خراشیده را نیز خریداری کنید.

Pictured: What happens when you bet-big on low-probability outcomes.

تصویر: چه اتفاقی می افتد وقتی که شما در نتایج کم قابلیت شرط بندی می کنید.

صحبت از تاریخ انقضا ، پوسیدگی تتا و خرید گزینه های با کیفیت پایین ، در اینجا روش متداول دیگری است که معامله گران گزینه از دست می دهند:

4- گزینه های خرید که خیلی نزدیک به انقضا هستند

این داستان شبیه به داستان آخر است.

  • شما فکر می کنید سهام XYZ در حال افزایش است.
  • شما یک گزینه تماس خریداری می کنید.
  • گزینه فردا منقضی می شود.
  • با گذشت روز ، سهام در اطراف می چرخد و روز را به پایان می رساند.
  • اما صبر کنید ... سهام بین زمانی که من گزینه خریداری کردم پایین نرفت و اکنون ، پس چرا گزینه من دائماً ارزش را از دست می دهد؟

پاسخ: گزینه های طولانی مانند تماس ها و قرار دادن مشمول چیزی به نام Theta Decay است. مانند دلتا ، تتا گزینه یونانی است. با این حال به جای اندازه گیری حساسیت به حرکت دلار در یک سهام (مانند دلتا) ، تتا حساسیت گزینه ها را به زمان اندازه گیری می کند. هرچه گزینه شما نزدیکتر باشد ، انقضاء است و هرچه بیشتر از پول گزینه شما باشد ، گزینه شما حساس تر می شود.

به طور خلاصه: شما دوباره تتا دریافت کردید! حداقل جمع کننده حق بیمه که این گزینه را به شما فروخته است خوشحال است.

برای جلوگیری از این اشتباه ، با منحنی پوسیدگی تتا آشنا شوید.

Source: Market Rebellion

منبع: شورش بازار

در اصل ، اگر گزینه شما بیش از 60 روز برای منقضی شدن باشد ، پوسیدگی زمان چندان بد نیست. اما با گذشت زمان ، پوسیدگی شروع به تسریع می کند و حداکثر سرعت را در حدود علامت 14 روزه قرار می دهد. اگر گزینه ای را با کمتر از 14 روز برای انقضا معامله می کنید ، اشکالی ندارد - اما بهتر است برنامه ای داشته باشید. جان نجاریان ، بنیانگذار شورش بازار ، این معاملات گزینه های کوتاه مدت را "انتهای عمیق استخر" می نامد.

ترجمه: اگر شما در اینجا تازه وارد هستید ، این منطقه ای است که ممکن است بخواهید از آن جلوگیری کنید ... مگر اینکه راهنمایی از یک متخصص دارای مجوز داشته باشید.

آماده شروع تجارت تکنیک ها هستید؟هفتگی شورشی را امتحان کنید. با دو ایده تجاری عملی که برای ضبط وقفه های فنی و شکستن خرابی ها - که هر هفته به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، امواج حرکت در بازار را سوار کنید.

Pictured: Inexperience + many, many short-term options.

تصویر: بی تجربگی + بسیاری ، بسیاری از گزینه های کوتاه مدت.

خوب ، شاید شما قبلاً چند گزینه معامله کرده باشید. شما اصول را می دانید-خیلی دور از ذهن نیستید ، در مورد گزینه های کوتاه مدت مراقب باشید ... اما در اینجا یک راه دیگر وجود دارد که معامله گران گزینه ممکن است خود را در موقعیتی با کیفیت پایین به دام بیندازند:

3. تجارت گزینه های غیرقانونی

این امر به ویژه هنگام ورود به معاملات گزینه های چند پا در سهام کم حجم رایج است. اینگونه پیش می رود:

  • سهام XYZ اقدامات زیادی را انجام نمی دهد - فکر می کنید مدتی است که تجارت می کند.
  • شما یک کاندور آهن کوتاه را می فروشید-یک گسترش چهار پا.
  • وقتی وارد تجارت می شوید ، متوجه می شوید که پیشنهاد/درخواست چند دلار است.
  • برای پر کردن قیمت متوسط مشکل دارید و بنابراین باید به طور مداوم حداکثر اعتبار خود را پایین بیاورید تا بتوانید پر شوید.
  • سرانجام با قیمت نامطلوب پر می شوید و تجارت را با "ضرر کاغذ" شروع می کنید.
  • با ادامه هفته ، سهام بیشتر مسطح است - این همان چیزی است که شما می خواستید! اما اکنون ، شما باید دوباره با همان مسئله مقابله کنید: با تلاش برای بستن تجارت ، با قیمت مناسب پر می شوید.
  • شما با دو گزینه روبرو هستید:
    • صبر کنید ، به امید اجرای سفارش شما قبل از اینکه سهام منطقه سودآوری شما را ترک کند.
    • برای بسته شدن گسترش خود ، بیش از حد پرداخت کنید و برخی یا تمام سود خود را که کسب کرده اید ، قربانی کنید.

    پاسخ: با علاقه و حجم باز آشنا شوید. این دو معیار مهم نقدینگی برای درک هر معامله گر گزینه ای هستند - حتی اگر شما تجارت نمی کنید. حجم نشان دهنده تعداد کل قراردادهای گزینه خریداری شده و فروخته شده برای آن روز است. بهره باز نشان دهنده تعداد کل قراردادهای گزینه فعال در آنجا است.

    به طور خلاصه: این فقط در مورد درست بودن نیست ، بلکه در مورد انتخاب ابزار مناسب برای کار است.

    ترجمه: اگر حجم و علاقه باز کم و یا در کنار هیچ چیز باشد ، احتمال شما برای پر کردن خوب نیز وجود دارد. به یاد داشته باشید ، سازنده بازار باید با کمترین پیشنهاد با بالاترین پیشنهاد مطابقت داشته باشد - این قیمت متوسط است.

    مهم است که هر وقت ممکن است به جستجوی پیشنهادات محکم بپردازید/سؤال کنید. اگر گسترش به خصوص گسترده باشد ، این یک نشانه خوب است که با اطمینان از سفارش خود در نزدیکی قیمت متوسط مشکل خواهید داشت.

    در واقع یک تصویر عالی از کسی که ناامید کننده در تلاش برای پر کردن گزینه کم حجم وجود ندارد ، وجود ندارد ، بنابراین در عوض ، در اینجا نمونه ای از آنچه زنجیره ای از گزینه کم رنگ به نظر می رسد ، در اینجا آورده شده است.

    Notice the low volume and wide bid/ask spreads. Walking into these contracts is like walking into an empty room.

    به حجم کم و گسترده پیشنهاد/سؤال بپردازید. قدم زدن به این قراردادها مانند راه رفتن به یک اتاق خالی است.

    تاکنون ، همه اینها در مورد جلوگیری از گزینه های کم کیفیت بوده اند. بزرگ بعدی "Done" در مورد جلوگیری از سبک تجارت با کیفیت پایین است.

    2. Yoloing

    معروف به گزینه تجارت Subreddit Wall Street Bets ، Yoloing به معنای تخصیص کل نمونه کارها به یک تجارت است - با وجود پاداش بالقوه ، ریسک بالا به این معنی است که تجارت YOLO (فقط یک بار زندگی می کنید) تجارت بسیار ، بسیار توصیه نشده است.

    • شما مطمئن هستید که سهام XYZ امروز بالاتر می رود.
    • بنابراین در واقع که شما کلیت نمونه کارها خود را در این نتیجه به دست می آورید.
    • تعجب: اینطور نیست. شما اشتباه می کنیدو از آنجا که شما از کل نمونه کارها خود برای ایجاد این شرط استفاده کرده اید ، آسیب ها بزرگ می شود.
    • چگونه می توانم مطمئن شوم که این هرگز دیگر اتفاق نمی افتد؟!

    پاسخ: شروع به توسعه مهارت های مدیریت ریسک خود کنید. اهرم گزینه ابزاری فوق العاده متنوع است که می تواند به معامله گران کمک کند تا کمتر ریسک کنند - به معامله گران اجازه می دهد تا در ازای حداکثر 100 سهم ارزش اهرم ، بخشی از ارزش 100 سهام را به خطر بیاندازند. اما با قدرت عالی مسئولیت بزرگی به وجود می آید-و این مسئولیت شما این است که از اهرم گزینه با سناریوهای پرخطر سوء استفاده نکنید.

    ترجمه: شما ممکن است یک معامله گر عالی باشید ، اما هیچ کس کامل نیست. اگر شما کل تجارت حساب خود را پس از تجارت می کنید ، فقط یک اشتباه طول می کشد تا سالها کار سخت را از بین ببرد.




:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: