آموزش گام به گام خطوط در آلپاری
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

آیا می خواهید بدانید کدام کارگزار بهتری بین Alpari و FIBO Group است؟

در جدول زیر می توانید ویژگی های Alpari , FIBO Group را در کنار یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین تناسب را برای نیازهای خود تعیین کنید.

  • رتبه بندی WikiFX
  • اطلاعات اولیه
  • معیار
  • حساب
  • اطلاعات مرتبط
  • قرار گرفتن در معرض مربوطه
  • رتبه بندی WikiFX
  • اطلاعات اولیه
  • معیار
  • حساب
  • اطلاعات مرتبط
  • قرار گرفتن در معرض مربوطه
  • رتبه بندی WikiFX
  • اطلاعات اولیه
  • معیار
  • حساب
  • اطلاعات مرتبط
  • قرار گرفتن در معرض مربوطه
  • میانگین هزینه تراکنش
  • (یورو دلار)
  • میانگین هزینه تراکنش
  • (XAUUSD)
  • میانگین هزینه تراکنش
  • (یورو دلار)
  • میانگین هزینه تراکنش
  • (XAUUSD)
  • MT5 NDD
  • cTrader NDD
  • MT4 NDD بدون کمیسیون
  • MT4 NDD
  • MT4 ثابت شد
  • MT4 سنت

Alpari , FIBO Group Brokers اطلاعات مربوطه

آلپاری
برای مبتدیان: حساب PAMM فارکس چیست؟

اگر به وب سایت رسمی این دلالان بزرگ و متوسط ارز دقت کنید، متوجه می شوید که در بین محصولات و خدمات آنها، یافتن حساب PAMM به عنوان یکی از پیشنهادات آنها غیر معمول نیست. در این مقاله به طور کامل در مورد حساب PAMM صحبت خواهیم کرد.

آلپاری

اخبار اگر به وب سایت رسمی این دلالان بزرگ و متوسط ارز دقت کنید، متوجه می شوید که در بین محصولات و خدمات آنها، یافتن حساب PAMM به عنوان یکی از پیشنهادات آنها غیر معمول نیست. در این مقاله به طور کامل در مورد حساب PAMM صحبت خواهیم کرد.

آلپاری
چرا کارگزاران فارکس شکست می خورند؟|WikiFX به شما کمک می کند تا از کارگزاران غیرقابل اعتماد جلوگیری کنید

بازار فارکس همیشه از بیرون پر زرق و برق به نظر می‌رسد و فرصت‌های پول‌سازی در همه جا وجود دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از کارگزاران فارکس می‌شود. با نرخ شکست بالا برای موفقیت معامله گران فارکس، آیا کارگزاران فارکس نباید همه سودآور باشند؟دلیل واقعی سقوط بسیاری از کارگزاران فارکس چیست؟

آلپاری

اخبار بازار فارکس همیشه از بیرون پر زرق و برق به نظر می‌رسد و فرصت‌های پول‌سازی در همه جا وجود دارد، به‌ویژه وقتی صحبت از کارگزاران فارکس می‌شود. با نرخ شکست بالا برای موفقیت معامله گران فارکس، آیا کارگزاران فارکس نباید همه سودآور باشند؟دلیل واقعی سقوط بسیاری از کارگزاران فارکس چیست؟

آلپاری
JASON NOA - پادشاه فارکس یا فقط در حال تعقیب کاغذ

برای کسانی از شما که هرگز نام جیسون نوح ، مدیرعامل و بنیانگذار فارکس پادشاهان را نشنیده اید. من امیدوارم که این نوشتار به شما کمک کند تا شما را به حرکت درآورد و شما را روشن کند که این آقایان جوان و معامله گر فارکس چه کسی است ، همانطور که شما به خوبی در ویکی FX می دانید ما سعی می کنیم فراتر از تماس وظیفه برویم و در مورد کارگزاران بازترین و صادقانه ترین نظر خود را ارائه دهیمما از تأثیرگذار و فارکس که در دنیای بزرگ تجارت فعال هستند بازدید می کنیم و ما در اینجا هستیم تا شما را به شرکت های مناسب و مربیان مناسب متصل کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بسیاری از شما به موفقیت هایی که می خواهید برسید ، و این مقاله فرقی نمی کند، با من "پیاده روی" کنید زیرا درک بهتری از اینکه چه کسی جیسون نوح و پادشاهان فارکس در صنعت فارکس آفریقای جنوبی هستند ، درک می کنیم.

آلپاری

اخبار مربوط به کسانی از شما که هرگز نام جیسون نوح ، مدیرعامل و بنیانگذار فارکس پادشاهان را نشنیده اید. من امیدوارم که این نوشتار به شما کمک کند تا شما را به حرکت درآورد و شما را روشن کند که این آقایان جوان و معامله گر فارکس چه کسی است ، همانطور که شما به خوبی در ویکی FX می دانید ما سعی می کنیم فراتر از تماس وظیفه برویم و در مورد کارگزاران بازترین و صادقانه ترین نظر خود را ارائه دهیمما از تأثیرگذار و فارکس که در دنیای بزرگ تجارت فعال هستند بازدید می کنیم و ما در اینجا هستیم تا شما را به شرکت های مناسب و مربیان مناسب متصل کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بسیاری از شما به موفقیت هایی که می خواهید برسید ، و این مقاله فرقی نمی کند، با من "پیاده روی" کنید زیرا درک بهتری از اینکه چه کسی جیسون نوح و پادشاهان فارکس در صنعت فارکس آفریقای جنوبی هستند ، درک می کنیم.

گروه فیبو
گزارش wikifx: تعمیر و نگهداری در سرور 19 ژوئیه 2022
گروه فیبو

گروه فیبو
گزارش wikifx: تعداد جفت ارز موجود برای تغییر

کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس مجوز صادر و نظارت بر گروه کارگزاری بین مارکت (FIBO Group Ltd) ، که در سال 1998 تأسیس شد. (CYSEC). کمیسیون خدمات مالی (FSC) جزایر ویرجین انگلیس نیز مجوز وب سایت جهانی (BVI) را صادر کرده است. این کارگزار انواع انتخاب حساب های زنده ، PAMM و نسخه ی نمایشی و همچنین تجارت در MT4 ، MT5 و CTRADER را ارائه می دهد.

گروه فیبو

اخبار کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس مجوز صادر کرده و نظارت بر گروه کارگزاری بین مارکت (FIBO Group Ltd) ، که در سال 1998 تأسیس شد ، نظارت کرد. (CYSEC). کمیسیون خدمات مالی (FSC) جزایر ویرجین انگلیس نیز مجوز وب سایت جهانی (BVI) را صادر کرده است. این کارگزار انواع انتخاب حساب های زنده ، PAMM و نسخه ی نمایشی و همچنین تجارت در MT4 ، MT5 و CTRADER را ارائه می دهد.

گروه فیبو
گزارش wikifx: تغییر در سپرده و برداشت وجوه از طریق WebMoney

تعدادی از گزینه های بودجه از گروه FIBO ، از جمله سیم بانکی ، کارت های اعتباری و پردازنده های پرداخت آنلاین مانند Skrill و Neteller در دسترس است. به خاطر داشته باشید که همه چیز مطابق با صلاحیت شما تغییر خواهد کرد.

گروه فیبو

اخبار تعدادی از گزینه های بودجه از گروه FIBO ، از جمله سیم بانکی ، کارتهای اعتباری و پردازنده های پرداخت آنلاین مانند Skrill و Neteller در دسترس است. به خاطر داشته باشید که همه چیز مطابق با صلاحیت شما تغییر خواهد کرد.

Alpari 、 Fibo Group Brokersrelevant قرار گرفتن در معرض

آلپاری
این سیستم عامل تعادل منفی را پاک نمی کند ، و کمیسیون و پاداش من را کسر می کند.

ALPARI - در ابتدا می توانست با یک تماس انجام شود. اما از 3 ژانویه تا به امروز 20 روز گذشته است. هیچ پیشرفتی وجود ندارد و سرویس واقعاً بد است!!!!!! 1. پس از پوشیدن موقعیت ، غیر منطقی است که ارزش منفی در تعادل من داشته باشید. با توجه به این ، شرکت ابتدا باید آن را پاک کرده و آن را برگرداند! 2 ، سفارش من در ساعت اول 3 ژانویه در واقع نقدینگی پایین تر است. قبل از باز شدن بازار ، نرخ حاشیه من هنوز بیش از 800 ٪ است. اما وقتی باز شد ، حساب من همزمان دچار انحلال اجباری شد. آنها گفتند که من مشتری وفادار آنها هستم ، اما آنها با آنها چنین رفتار می کردند!! سفارش من فراتر از نرخ ایمن بود. پس از انحلال ، کمیسیون گسترش بازپرداخت شد ، اما پول نیز با ارزش منفی در حساب تجارت کاهش یافت. این سکو همچنین باید آن را جبران کند. 4 ، کمیسیون در مرحله پشتی 1248662 من بیش از 189 دلار آمریکا است ، اما در 10 ژانویه ، من فقط 23. 27 دلار در حساب شخصی خود دارم که خیلی ظالمانه است. بازگشت پول به حساب به تأخیر افتاد! 5 ، بیش از 3،690 دلار در حساب معاملاتی من وجود دارد. این سکو باید مسئول انحلال و مقدار منفی باشد. اکنون آنها با 60 ٪ محاسبه کردند. فرمول محاسبه شما خیلی دور از ذهن است ، حساب من موقعیت هایی با بیش از 3690 دلار آمریکا داشت. اگر هیچ نقدینگی اجباری وجود نداشته باشد ، از ظهر 10 ژانویه ، در حال حاضر شروع به کسب سود کرده است! چگونه پلتفرم مشکل را توضیح داده و جبران خسارت را برطرف می کند؟؟؟6 اکنون مانده حساب معاملات من هنوز یکسان باقی مانده است ، که ناشی از رفتار شما است.

آلپاری

قرار گرفتن در معرض Alpari - در ابتدا می توانست با یک تماس انجام شود. اما از 3 ژانویه تا به امروز 20 روز گذشته است. هیچ پیشرفتی وجود ندارد و سرویس واقعاً بد است!!!!!! 1. پس از پوشیدن موقعیت ، غیر منطقی است که ارزش منفی در تعادل من داشته باشید. با توجه به این ، شرکت ابتدا باید آن را پاک کرده و آن را برگرداند! 2 ، سفارش من در ساعت اول 3 ژانویه در واقع نقدینگی پایین تر است. قبل از باز شدن بازار ، نرخ حاشیه من هنوز بیش از 800 ٪ است. اما وقتی باز شد ، حساب من همزمان دچار انحلال اجباری شد. آنها گفتند که من مشتری وفادار آنها هستم ، اما آنها با آنها چنین رفتار می کردند!! سفارش من فراتر از نرخ ایمن بود. پس از انحلال ، کمیسیون گسترش بازپرداخت شد ، اما پول نیز با ارزش منفی در حساب تجارت کاهش یافت. این سکو همچنین باید آن را جبران کند. 4 ، کمیسیون در مرحله پشتی 1248662 من بیش از 189 دلار آمریکا است ، اما در 10 ژانویه ، من فقط 23. 27 دلار در حساب شخصی خود دارم که خیلی ظالمانه است. بازگشت پول به حساب به تأخیر افتاد! 5 ، بیش از 3،690 دلار در حساب معاملاتی من وجود دارد. این سکو باید مسئول انحلال و مقدار منفی باشد. اکنون آنها با 60 ٪ محاسبه کردند. فرمول محاسبه شما خیلی دور از ذهن است ، حساب من موقعیت هایی با بیش از 3690 دلار آمریکا داشت. اگر هیچ نقدینگی اجباری وجود نداشته باشد ، از ظهر 10 ژانویه ، در حال حاضر شروع به کسب سود کرده است! چگونه پلتفرم مشکل را توضیح داده و جبران خسارت را برطرف می کند؟؟؟6 اکنون مانده حساب معاملات من هنوز یکسان باقی مانده است ، که ناشی از رفتار شما است.

آلپاری
Alperidoes باعث ایجاد توقف از دست دادن من می شود و لغزش جدی را با حساب من پوشیده است

لغزش این سکو جدی است و سفارشات متوقف شده از بین نمی رود. نرخ حاشیه اجرا نمی شود و حساب مستقیماً دچار انحلال اجباری می شود ، مانده حساب بیش از 3000 دلار آمریک ا-150 شد! چه نوع سکوی زباله. تحت چنین نقل قول هایی ، دستور USD/CAD مجبور به تعطیل شد. این یک شوخی است. من برای بسیاری از روزها برای آنها ایمیل ارسال می کنم ، اما پاسخی دریافت نمی کنم. آیا می خواهید من را نادیده بگیرید؟اگر Alpari جبران خسارت مربوطه را به من ندهد ، من از شما قدم به قدم شکایت می کنم ، صبر کنید ، من شما را می کشم.

آلپاری

قرار گرفتن در معرض لغزش پلت فرم جدی است و دستورات توقف ضرر ایجاد نمی شوند. نرخ حاشیه اجرا نمی شود و حساب مستقیماً دچار انحلال اجباری می شود، موجودی حساب بیش از 3000 دلار آمریک ا-150 شد! چه نوع سکوی زباله. تحت چنین قیمت‌هایی، سفارش USD/CAD مجبور به بسته شدن شد. این یک شوخی است. این چند روز برایشان ایمیل می فرستم، اما جوابی دریافت نمی کنم. میخوای منو نادیده بگیری؟اگر آلپری غرامت مربوطه را به من ندهد، مرحله به مرحله از شما شکایت می کنم، صبر کنید، شما را می کشم.

آلپاری
لغزش جدی

این لغزش ها سه بار در این ماه رخ داد. پیپ های ضرر بسیار فراتر از پیپ های استاپ ضرر هستند. اما پرسنل خدمات مشتری گفتند که طبیعی است

 

آلپاری

لغزش های مواجهه سه بار در این ماه رخ داد. پیپ های ضرر بسیار فراتر از پیپ های استاپ ضرر هستند. اما پرسنل خدمات مشتری گفتند که طبیعی است

گروه فیبو

Fraud with malicious persuasion.

کلاهبرداری با اقناع مخرب.

به من گفتند که تحت رهبری معامله گران حرفه ای، اینجا فقط سود می کنم. من برنامه را طبق دستور آن زن در وی چت دانلود کردم و حسابم را ثبت کردم. خدمات مشتری به من گفت که حداقل سپرده 200 است. بعد از اینکه 5000 را برای امتحان واریز کردم، آن زن گفت باید 5000 بیشتر سرمایه گذاری کنم تا بتواند به من آموزش دهد و من این کار را کردم. او به من اجازه داد QQ مدیر را برای کار اضافه کنم. سپس به من گفتند که به دلیل عملکرد نادرستم همه چیز را از دست داده ام و برای شروع دوباره باید بیشتر سرمایه گذاری کنم. از آنجایی که حوصله نداشتم، 10000 دلار اضافی واریز کردم. بعد از آن، او گفت که هیچ تاجری دوست ندارد من را به دلیل عملکرد نادرست من هدایت کند و به من اجازه داد که در مجموع 10000 دلار برای تعیین یک معامله گر سرمایه گذاری کنم. من آنقدر پول نداشتم و می خواهم استعفا بدهم. من می خواستم 10000 حسابم را برداشت کنم که قبول نکردند. در حال حاضر فقط امیدوارم بتوانم 10000 موجود در حسابم را برداشت کنم.

گروه فیبو

به من گفته شد که تحت رهبری معامله گران حرفه ای ، من فقط در اینجا سود می گیرم. من برنامه را مطابق دستورالعمل آن زن در WeChat بارگیری کردم و حساب خود را ثبت کردم. خدمات مشتری به من گفت که حداقل سپرده 200 است. بعد از اینکه 5000 نفر را برای امتحان واریز کردم ، این زن گفت که من باید 5000 نفر دیگر را سرمایه گذاری کنم قبل از اینکه بتواند به من بیاموزد و همینطور انجام دادم. او به من اجازه داد QQ مدیر را برای کار اضافه کنم. سپس به من گفته شد كه به دلیل سوء استفاده از آن همه را از دست داده ام و برای شروع مجبور شدم بیشتر سرمایه گذاری كنم. بی تاب بودن ، من 10000 اضافی را واریز کردم. پس از آن ، او گفت هیچ معامله گر نمی خواهد به دلیل سوء استفاده من را هدایت کند و به من اجازه دهد مبلغ 10000 را برای انتصاب یک معامله گر سرمایه گذاری کنم. من آنقدر پول نداشتم و مایل به ترک آن بودم. من می خواستم 10000 را در حساب خود پس بگیرم و آنها امتناع کردند. در حال حاضر ، من فقط امیدوارم که بتوانم 10000 را در حساب خود برداشت کنم.

گروه فیبو

After I submitted the ID information and paid the margin, as well as opened an overseas account, the service didn’t respond any more.

بعد از اینکه اطلاعات شناسه را ارسال کردم و حاشیه را پرداخت کردم ، و همچنین یک حساب خارج از کشور باز کردم ، این سرویس دیگر پاسخ نداد.

بعد از اینکه اطلاعات شناسه را ارسال کردم و حاشیه را پرداخت کردم ، و همچنین یک حساب خارج از کشور باز کردم ، این سرویس دیگر پاسخ نداد.

FX6330457102

گروه فیبو

قرار گرفتن در معرض بعد از ارسال اطلاعات شناسه و پرداخت حاشیه ، و همچنین یک حساب خارج از کشور باز کردم ، این سرویس دیگر پاسخ نداد.

گروه فیبو

Difficult to withdraw money

برداشت پول دشوار است

نمی تواند پول پس بگیرد! سرمایه گذاران باید حاشیه را واریز کرده و مالیات بر درآمد شخصی و هزینه حساب های خارجی را بپردازند

小 58586

گروه فیبو

قرار گرفتن در معرض نمی تواند پول را پس بگیرد! سرمایه گذاران باید حاشیه را واریز کرده و مالیات بر درآمد شخصی و هزینه حساب های خارجی را بپردازند

کدام کارگزار قابل اطمینان تر است؟

با بررسی چهار عامل می توانید قابلیت اطمینان و اعتبار یک کارگزار را تعیین کنید:

1. Forex Broker مقدمه。

2. آیا هزینه های معاملات و هزینه های Alpari ، Fibo-Group پایین تر است؟

3. کدام کارگزار امن تر است؟

4. کدام کارگزار بستر معاملاتی بهتری را ارائه می دهد؟

بر اساس این چهار عامل ، می توانیم مقایسه کنیم که قابل اعتماد است. ما دلایل را به شرح زیر تقسیم کرده ایم:

معرفی کارگزار فارکس

الپری

اطلاعات و مقررات عمومی

Alpari International نام تجاری Exinity Limited است که توسط کمیسیون خدمات مالی جمهوری موریس با یک مجوز فروشنده سرمایه گذاری دارای مجوز شماره C113012295 تنظیم می شود. معامله گران می توانند از طریق Platfrom بین المللی Alpari ، از جمله ابزارهای فارکس ، فلزات گرانبها ، کالاها و یک سری CFD ، به اینستورهای مختلف Financiala دسترسی پیدا کنند.

ابزارهای بازارها

Alpari International می گوید بیش از 250 ابزار تجاری از جمله جفت ارز فارکس ، فلزات گرانبها ، ارزهای رمزنگاری شده (بیت کوین ، اتر ، لیتکوئین ، ریپل) ، CFDS و گزینه های باینری را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

حداقل سپرده

Alpari International چهار نوع مختلف حساب معاملات را ارائه می دهد: میکرو (حداقل سپرده اولیه 5 دلار/GBP/EUR/1000 روبل) ، استاندارد (حداقل سپرده اولیه 100 دلار در GBP/EUR/20،000 روبل) ، ECN (MT4 و MT5) وPRO (MT4). حداقل سپرده اولیه برای حساب های ECN 500 یورو/USD/GBP/20،000 روبل است و برای حساب های PRO ، حداقل سپرده اولیه 25000 GBP/USD/EUR است. حداکثر تعداد سفارشات در انتظار 100 برای حساب های میکرو و استاندارد و 300 برای حساب های ECN و PRO است و ارزهای حساب برای همه حساب ها ، USD ، EUR ، GBP ، مالش است.

image.png

حساب میکرو دارای اهرم ثابت ، حداکثر 1: 400 است ، در حالی که حساب استاندارد اهرم شناور را با حداکثر اهرم معاملات 1: 1000 ارائه می دهد. حساب های ECN دارای حداکثر اهرم معاملات 1: 1000 (شناور) و حسابهای PRO حداکثر اهرم معاملات 1: 300 (شناور) هستند.

گسترش و کمیسیون ها

حداقل گسترش ارائه شده در حساب های میکرو 1. 7 پیپ برای EURUSD و 1. 2 پیپ برای EURUSD در حساب های استاندارد است. گسترش در حساب های ECN از 0. 4 پیپ شروع می شود و کمیسیون ها در هر طرف 1. 5 دلار است. گسترش در حساب های حرفه ای از 0. 4 پیپ شروع می شود و هیچ کمیسیون در معاملات هزینه نمی شود.

سیستم عامل های معاملاتی

Alpari International دو گزینه سکوی معاملاتی ، MT4 و MT5 را ارائه می دهد. MT5 یک نسخه تازه به روز شده از MT4 است ، از جمله گزینه های محافظت ، در حالی که MT4 کمی پیشرفته تر از نسخه قبلی است ، اما ثبات عملکرد آن بهتر از نسخه قبلی است.

واریز و برداشت

Alpari International سه نوع اصلی روش سپرده را ارائه می دهد: سپرده های محلی ، سپرده های کارت اعتباری و سپرده های کیف پول الکترونیکی. روش های سپرده گذاری محلی شامل FASAPAY ، سپرده های بانکی محلی در چین ، انتقال سیم از بانک های محلی در نیجریه و بانکداری آنلاین در چین است. روشهای سپرده کارت اعتباری شامل ویزا ، مسترکارد ، ماسترو و روشهای سپرده گذاری با کیف پول الکترونیکی شامل Skrill ، Vload ، Neteller ، Webmoney ، پول کامل و کیف پول بیت کوین است.

پشتیبانی مشتری

معامله گران می توانند با پشتیبانی مشتری بین المللی Alpari 24/5 و شنبه و یکشنبه بین 1200 تا 2000 تماس بگیرند. در حالی که بخش سؤالات متداول سعی در پاسخگویی به همه سؤالات دارد ، عملکرد چت زنده راحت ترین روش تماس است. معامله گران همچنین ممکن است از طریق تلگرام با آنها تماس بگیرند ، نامه الکترونیکی ارسال کنند یا از طریق تلگرام وصل شوند.

مناطق پذیرفته شده

Alpari International خدماتی را به ساکنان ایالات متحده ، موریس ، ژاپن ، کانادا ، هائیتی ، سورینام ، جمهوری دموکراتیک کره ، برزیل ، پورتوریکو ، منطقه اشغالی قبرس ارائه نمی دهد.

گروه فیبر
کشور/منطقه ثبت شده جزایر ویرجین
مقررات Cysec ، Bafin ، FSC
حداقل سپرده $0
حداکثر اهرم 1: 1000
حداقل گسترش از 0 پیپ
بستر معاملاتی MT4 ، MT5 ، CTRADER
حساب آزمایشی آره
دارایی های تجاری فارکس ، CFD ، فلزات نقطه ای ، ارزهای رمزنگاری شده
روش های پرداخت ویزا ، مستر کارت ، انتقال بانکی ، Skrill ، Neteller
پشتیبانی مشتری تلفن ، ایمیل ، چت آنلاین

اطلاعات و مقررات عمومی

Fibo Group Holdings Limited یک فروشنده مالی آنلاین است ، اولین شعبه آن در سال 1998 با چهار دفتر در سراسر جهان در شانگهای ، آلما آتا ، لیماسول و مونیخ تأسیس شد. FIBO Group Holdings Limited تحت مقررات بسیاری از مقامات مقررات ، از جمله CYSEC در Cryprus (مجوز نظارتی شماره 182/11) ، Bafin در آلمان (مجوز نظارتی شماره 124031) ، مجوز نماینده مجاز اروپایی از FCA در انگلستان ، با ثبت نام است. شماره 532885 ، و مجوز خرده فروشی فارکس از FSC در جزایر ویرجین (شماره مجوز نظارتی SIBA/L/14/1063).

سازهای بازار

FIBO Group محصولات مالی اصلی و محبوب را در بازار مالی جهانی سرمایه گذاران ، از جمله فارکس (60 جفت ارز) ، فلزات گرانبها (طلا و نقره) ، ارزهای رمزنگاری شده (بیت کوین ، اتریوم ، Litecoin ، Zcash ، Dash ، مونرو) ، CFDS و غیره ارائه می دهد. واد

انواع حساب

برای برآورده کردن نیازها و استراتژی های مختلف بازرگانان مختلف ، گروه FIBO بسته به بستر معاملاتی مختلف ، تعداد کمی از گزینه های حساب را ارائه می دهد. با کمال تعجب ، گروه FIBO برای باز کردن یک حساب زنده به حداقل سپرده برای بازرگانان نیاز ندارد ، که به نظر می رسد برای شروع بیشتر Trders معمولی کاملاً منطقی است. بیشتر کارگزاران در بیشتر موارد به معامله گران نیاز دارند تا حسابهای خود را حدود 100 تا 200 دلار برای باز کردن یک حساب ایستاده تأمین کنند.

 

چگونه می توان با گروه fibo یک پیوست را باز کرد

1. ثبت نام در منطقه مشتری خود. اولین مرحله ثبت نام با شرکت-ایجاد منطقه مشتری شما است. برای این کار ، باید آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را در فرم ثبت نام در سایت نشان دهید.

2. تأیید ایمیل ، شماره تلفن و اثبات شناسایی. برای تأیید ایمیل خود ، این کارگزار ایمیل را به آدرس شما هنگام ثبت نام ارسال می کند. برای تأیید آدرس ایمیل خود ، روی پیوند موجود در Messafge کلیک کنید.

3. واریز وجوه به حساب خود و شروع تجارت.

اهرم معاملات بستگی به حساب های معاملاتی و بستر معاملاتی دارد. حساب MT4 Cent اهرم را به حداکثر میزان ارائه می دهد ، که حداکثر 1: 1000 است. معمولاً به معامله گران جدید توصیه می شود برای جلوگیری از ضرر پول از اهرم بیش از حد بالا استفاده نکنند.

گسترش و کمیسیون ها

حداقل گسترش برای حساب های MT4 Cent 0. 6 پیپ است که هیچ کمیسیون وجود ندارد. حداقل گسترش برای حساب های ثابت MT4 2 پیپ است ، بدون کمیسیون. حداقل گسترش برای حساب های MT4 NDD 0 پیپ است و کمیسیون 0. 003 ٪ از حجم معاملات است. حساب NO-Commision MT4 NDD دارای حداقل گسترش 0. 8 پیپ است. حساب های CTRADER NDD دارای حداقل گسترش 0 پیپ و کمیسیون 0. 003 ٪ از حجم معاملات است. حساب MT5 NDD دارای حداقل گسترش 0 پیپ و کمیسیون 0. 005 ٪ از مبلغ معاملات است.

 

سیستم عامل های معاملاتی

سیستم عامل های معاملاتی قابل استفاده در گروه FIBO MT4 ، CTRADER ، MT5 است. MT4 طیف گسترده ای از ابزارها و شاخص ها را دارد که می تواند برای تجزیه و تحلیل فنی ، اخبار ارزی ، نقل قول های آنلاین و نمادهای قیمت استفاده شود. این برنامه به معامله گران اجازه می دهد تا با استفاده از شاخص ها و داده های تحقیق ، ویندوزهای متعدد را مدیریت کنند. بستر CTRADER به معامله گران و تازه کار حرفه ای اجازه می دهد تا از معاملات ارزی NDD (بدون میز معامله) در بازار مبادله ارز استفاده کنند. همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا مستقیماً با بانکهای بین المللی تجارت کنند تا از واسطه ها در محیط تجارت واقعی جلوگیری کنند. میانگین سرعت اجرای سفارش کمتر از یک میلی ثانیه است. MT5 دارای یک خرس تجاری جدید و ساختار سیستم توزیع شده با راندمان و انعطاف پذیری بالا است. این پلتفرم کاملاً مطابق با آخرین مدیریت بین المللی معاملات آنلاین از طریق فناوری NDD است. علاوه بر این ، گسترش از 4 مکان اعشاری تا 5 دقیق است.

واریز و برداشت

این شرکت گزینه های مناسب و ایمن مختلفی را برای سرمایه گذاران برای واریز و برداشت وجوه ارائه می دهد. روش سپرده از Swift پشتیبانی می کند (سپرده پذیرش یورو و دلار ، کمیسیون به طور کلی 35 تا 50 دلار آمریکا ، و زمان انتقال 2-5 روز کاری طول می کشد ؛ برداشت پذیرش EUR ، USD ، BGP & CHF و هزینه برداشت معمولاً 35 تا50 دلار آمریکا.) ، UnionPay (پذیرش RMB ، بدون کمیسیون ، که بلافاصله پس از پرداخت موفقیت آمیز است) ، Connectum (ویزا/مستر کارت ، پذیرش سپرده یورو و USD ، بدون کمیسیون ، که بلافاصله پس از پرداخت موفقیت آمیز است ؛و کمیسیون 2. 5 ٪+1. 5 یورو) ، به طور منظم (پذیرش یورو و دلار ، بدون کمیسیون ، از طریق مرکز پردازش سیستم به طور منظم برای استفاده از کارت های بانکی برای تزریق وجوه ؛ برداشت پذیرش یورو و دلار ، با هزینه برداشت 10 دلار یا سایر مبلغ معادل آن) ، Zotapay (پشتیبانی از RMB ، بدون کمیسیون برای واریز ، پرداخت بلافاصله هنگام پرداخت فاکتور پردازش می شود و برداشت با کمیسیون 2. 2 ٪) ، Neteller (پشتیبانی از EUR & USD ، بدون کمیسیون) ، Webmoney (سپرده ها و شوخ طبعیHDUDALS هر دو از EUR و USD پشتیبانی می کنند ، کمیسیون 0. 8 ٪ شارژ می شود و پس از پرداخت موفقیت آمیز به طور خودکار اعتبار می یابد). این شرکت همچنین از یک سری سپرده های رمزنگاری و برداشت پشتیبانی می کند.

پشتیبانی مشتری

گروه FIBO از طیف گسترده ای از زبانها از جمله انگلیسی ، فرانسوی آلمانی ، چینی ، فارسی ، اسپانیایی ، اندونزیایی و روسی پشتیبانی می کند. گروه FIBO بیش از سه زبان از چت زنده و پشتیبانی ایمیل ارائه می دهد.

مناطق پذیرفته شده

گروه فیبو معامله گران را از تایلند ، انگلستان ، آفریقای جنوبی ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، هند ، فرانسه ، آلمان ، نروژ ، سوئد ، ایتالیا ، دانمارک ، امارات متحده عربی ، عربستان سعودی ، کویت ، لوکزامبورگ ، قطر و سایر کشورها می پذیرد. نمی تواند از گروه فیبو از ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، کره ، ایران ، عراق ، اسرائیل ، ژاپن ، بلژیک استفاده کند.

طرفداران منفی
حساب های تجاری چندگانه برای انتخاب کارگزار دریایی
MT4 ، MT5 ، CTRADER ، پشتیبانی شده دارایی های تجاری محدود
چند روش پرداخت هزینه های واریز و برداشت از طریق برخی از روش های پرداخت صورت گرفته است
سپرده های رایگان و برداشت
پشتیبانی مشتری چند منظوره
چت آنلاین موجود است
حساب نسخه ی نمایشی رایگان در دسترس است
ابزارهای مالی ارائه شده است

سوالات متداول

آیا می توانم بیش از یک حساب داشته باشم

بله ، ممکن است بیش از یک حساب با گروه FIBO باز کنید. برای باز کردن یک حساب کاربری اضافی باید به منطقه مشتری خود وارد شوید و روی "باز کردن یک حساب معاملات جدید" کلیک کنید. لازم نیست که مجدداً شناسه و صورتحساب خود را ارسال کنید (مگر اینکه جزئیات تغییر کرده باشد).

چگونه می توانم وجوه را به حساب خود واریز کنم

می توانید حساب خود را با FIBO Group Ltd از طریق انتقال سیم بانکی ، کارت بانکی یا سیستم های پرداخت الکترونیکی دوباره پر کنید.

آیا گروه FIBO برای واریز یا برداشت وجوه هزینه دارد

FIBO Group هیچ هزینه یا کمیسیون برای واریز یا برداشت وجوه را پرداخت نمی کند.

آیا می توانم با EA (مشاور متخصص یا ربات) تجارت کنم

بله ، شما ممکن است با هر مشاوران متخصص فارکس که دوست دارید تجارت کنید.

گروه FIBO چه بستر تجاری را ارائه می دهد

گروه FIBO گزینه های مختلفی را ارائه می دهد ، MT4 ، MT5 ، CTRADER.

آیا نرم افزار تجارت شما رایگان است

تمام نرم افزارهای معاملاتی که گروه FIBO ارائه می دهد رایگان است.

آیا هزینه های معامله و هزینه های Alpari ، Fibo-Group پایین تر است؟

برای مقایسه هزینه های معاملات در کارگزاران مختلف ، کارشناسان ما هزینه های خاص معامله (مانند گسترش) و هزینه های غیر ترادی (مانند هزینه عدم تحرک و هزینه های پرداخت) را تجزیه و تحلیل می کنند.

برای به دست آوردن درک جامع از چقدر ارزان یا گران قیمت Alpari و Fibo-Group ، ما برای اولین بار هزینه های مشترک را برای حساب های استاندارد در نظر گرفتیم. در Alpari ، میانگین گسترش برای جفت ارز EUR/USD از 0. 4 پیپ است ، در حالی که در گروه فیبو گسترش از 0 است.

کدام کارگزار بین Alpari ، Fibo-Group ایمن تر است؟

برای تعیین ایمنی کارگزاران برتر ما ، کارشناسان ما عوامل زیادی را در نظر می گیرند. این شامل مجوزهای کارگزار و اعتبار این مجوزها است. ما همچنین تاریخچه کارگزاران را در نظر می گیریم ، زیرا کارگزاران طولانی مدت معمولاً از کارگزاران جدید قابل اعتماد تر و قابل اعتماد تر هستند.

Alpari توسط NBRB ، FSC ، CBR تنظیم می شود. گروه فیبو توسط Cysec ، Bafin ، FCA ، FSC تنظیم می شود.

کدام کارگزار بین Alpari ، Fibo-Group بستر معاملاتی بهتری را ارائه می دهد؟

هنگامی که کارشناسان ما کارگزاران را بررسی می کنند ، حساب های خود را باز می کنند و از طریق بستر معاملاتی کارگزار تجارت می کنند. این امر آنها را قادر می سازد تا کیفیت ، سهولت استفاده و عملکرد پلتفرم را به طور جامع ارزیابی کنند.

Alpari بستر معاملاتی از جمله PRO ، ECN ، MICRO ، استاندارد و معاملات از جمله رشته ها ، خردسالان ، اگزوتیک - 54 فلزات را فراهم می کند - 3. Fib o-Group پلت فرم معاملاتی از جمله MT5 NDD ، CTRADER NDD ، MT4 NDD NO کمیسیون ، MT4 NDD ، MT4 را فراهم می کند. ثابت ، MT4 Cent و انواع معاملات از جمله -.




:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: