5 بهترین سرمایه گذاری با بازگشت بالا
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

با تورم که اکنون احتمالاً حضور ماندگار است ، اختصاص دادن منابع مالی به وسایل نقلیه با قوی ترین بازده حیاتی تر است.

هنگام سرمایه گذاری ، همه حداکثر بازده را می خواهند. وزن فقط 1 تا 2 ٪ پول شما به همان اندازه هیجان انگیز نیست که 8 ٪ ، 10 ٪ یا بیشتر برگردید و در دوره های تورم ، بازده بالا حتی ضروری تر می شود (زیرا این 1 ٪ را ایجاد می کندبه 2 ٪ منفی خالص). البته سؤال این است که کدام سرمایه گذاری با بازده بالا بهترین است؟در تجربه من ، پس از تجزیه و تحلیل داده ها ، پنج مورد وجود دارد که باید در نظر بگیرید.(ارزش این را دارد که در اینجا سلب مسئولیت را بیان کنید که عملکرد گذشته هیچ تضمینی برای بازده آینده ندارد. همه سرمایه گذاری شامل خطر از دست دادن است.)

1. سندیکاهای املاک و مستغلات

استراتژی که در آن تعدادی از سرمایه گذاران برای خرید یک ملک از منابع جمع آوری می کنند ، احتمالاً سندیکای املاک و مستغلات یکی از بهترین راه های دستیابی به بازده بالا است. سرمایه گذاران به طور معمول حدود 8 ٪ تا 10 ٪ در سال دریافت می کنند ، به علاوه از افزایش ارزش ساختمان از قدردانی لذت می برند (در حالی که قدردانی متفاوت است ، دیدن افزایش 30 ٪ تا 50 ٪ غیر معمول نیست). از آنجا که دوره سرمایه گذاری پنج سال است ، این ابزارها این پتانسیل را دارند که پول شما یا بیشتر را دو برابر کنند: یک سرمایه گذاری 100000 دلاری ممکن است در مدت پنج سال 50،000 دلار درآمد اجاره ، به علاوه 50،000 دلار قدردانی کند.

جوانب مثبت: شروع آسان (کاملاً منفعل) ، ROI بالا و می توانید سرمایه گذاری ها و پروژه های خود را انتخاب کنید.

منفی: به طور معمول حداقل به 50،000 دلار خرید نیاز دارد و سرمایه گذاران برای شرکت در این پیشنهادات خصوصی باید معتبر باشند.

2. اجاره املاک و مستغلات

راه دیگری که سرمایه گذاران می توانند به املاک و مستغلات برسند ، و این نیز از پتانسیل ROI قابل توجهی برخوردار است ، از طریق خواص اجاره است. مردم غالباً خانه های یک خانواده یا کاندوم خریداری می کنند و آنها را اجاره می کنند. برخی حتی در خانه های اصلی خود اتاق ها یا طبقه را اجاره می کنند. ROI به شدت به بازار بستگی دارد ، اما به طور معمول شما بین 5 ٪ تا 10 ٪ در سال به جایی می روید.

جوانب مثبت: این روش یک سرمایه گذاری ساده با بازده بالا است. شما فقط باید خانه را انتخاب کنید ، آن را بخرید و اجاره آن را شروع کنید.

منفی: شما مسئولیت مدیریت مستاجران ، هماهنگی هرگونه تعمیرات یا تعمیر و نگهداری و جمع آوری درآمد اجاره را بر عهده خواهید داشت. برای دریافت وام نیز به حداقل 20 ٪ پایین نیاز دارید و اگر یک مستاجر تصمیم بگیرد که از اجاره خارج شود ، شما با پرداخت آن گیر خواهید کرد. علاوه بر این ، مستاجران ممکن است به ملک آسیب برساند و صورتحساب های تعمیر را که بازده کاهش می یابد ، به مالک واگذار می کند.

3. اعتماد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

یکی دیگر از راههای عالی برای شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، شرکت های REIT در بورس های اصلی تجارت می کنند و به طور معمول دارایی های مختلف املاک و مستغلات دارند. آنها تمایل به پرداخت سود سهام منطقی خوب دارند ، با بازده هایی که می تواند به 5 ٪ افزایش یابد.

جوانب مثبت: REITS یکی از ساده ترین راه های شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را نشان می دهد. شما حتی می توانید این سهام را از 401 (k) خود تجارت کنید. به علاوه ، سود سهام می تواند قابل توجه باشد.

منفی: اینها سهام هستند و به همین ترتیب مشمول بسیاری از هوی و هوس بازار هستند. حتی اگر سود سهام سالم باشد ، این بدان معنا نیست که قیمت سهام اصلی از آن قدردانی خواهد کرد.

4- ارزهای رمزنگاری شده

به نظر می رسد مردم عاشق رمزنگاری هستند یا از آن متنفر هستند ، و فضای عاطفی کمی در بین آنها وجود دارد. کسانی که به آنها اعتقاد دارند ، قیمت ها را به میزان قابل توجهی بالا برده اند ، تا جایی که بیت کوین - حداقل در زمان این مقاله در ماه مه 2021 منتشر شد - 70 بار از شاخص های اصلی بهتر بود. و برخی هنوز هم معتقدند Crypto راه طولانی دارد ، بنابراین حتی اگر قیمت ها به میزان قابل توجهی بالا رفته اند ، پتانسیل سود قابل توجهی باقی مانده است.

جوانب مثبت: بیت کوین ، Litecoin ، Ethereum و سایر ارزها به لطف سایت های تجاری در مقیاس بزرگ به راحتی سرمایه گذاری می کنند. شما می توانید با همان اندازه یا به همان اندازه که می خواهید شروع کنید.

منفی: آنها فوق العاده بی ثبات هستند - می توانند به سرعت 50 ٪ از ارزش خود را در یک ماه از دست بدهند یا 50 ٪ افزایش یابد. پتانسیل سود بالا است ، اما خطر نیز همینطور است!

5. استارتاپ ها

اگر عاشق فکر کردن در ایده های هیجان انگیز و فناوری جدید هستید ، سرمایه گذاری در استارتاپ ها هم یک فعالیت خطرناک و هم بالقوه سودآور است. تعداد زیادی از موارد جدید وجود دارد که هر روز با برخی از چالش های سنگین جهان مقابله می کنند و بیشتر آنها برای دستیابی به موفقیت نیاز به بودجه و راهنمایی دارند. اگر آنها کار کنند ، این شرکت ها می توانند منجر به افزایش قابل توجهی در حقوق صاحبان سهام شوند.

جوانب مثبت: پتانسیل صعودی باورنکردنی وجود دارد. یکی از بزرگترین داستانهای موفقیت پیتر تیل است که 500000 دلار سرمایه گذاری در فیس بوک در سال 2004 وی را تا سال 2012 به یک میلیاردر تبدیل کرد.

منفی: خطر اساسی. برخی از شرکت ها ممکن است آن را بزرگ کنند ، اما بیشتر آنها شکست می خورند یا منجر به حداقل سود می شوند. علاوه بر این ، سرمایه گذاران باید معتبر باشند.

از میان این پنج ، سندیکا ، برای من ، احتمالاً بهترین ترکیب ریسک و پاداش را نشان می دهد - فرصتی برای کسب بازده بالا در درآمد اجاره و قدردانی و بدون ریسک بیشتر در ارتباط با سایر اشکال سرمایه گذاری.(برخلاف رمزنگاری ، احتمالاً لازم نیست نگران این باشید که ساختمان شما در یک روز 50 ٪ کمتر باشد!)

انتخاب ویراستاران کارآفرین

این دوستان از یک استراتژی کم ارزش برای اجرای یک فشار جانبی Charcuterie استفاده می کنند که در ماه دسامبر حداقل 80،000 دلار درآمد دارد

جابجایی به یک هفته کاری 4 روزه به نظر می رسد یک ایده عالی است. اما آیا واقعاً می تواند فرسودگی را بدتر کند؟

این هنرمند که بیش از 1 میلیون دلار تدریس کلاس های آنلاین را ایجاد کرده است ، چگونگی کسب درآمد در سال 2023 را خراب می کند

مورد علاقه های منطقه ای و شرکت های ملی در رده بندی زنجیرهای برتر رستوران های آمریکا برای سال 2023 قرار گرفتند. آیا شما به این لیست پرداختید؟




:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: