چگونه Robinhood درآمد کسب می کند؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در مورد مالی 2021 Robinhood ، جریان درآمد آن ، محصول و فناوری و فرصت ها و فرصت ها بینش بگیرید.

© 2022 Alpaca Securities LLC کلیه حقوق محفوظ است.© 2022 Alpaca Crypto LLC کلیه حقوق محفوظ است.© 2022 Alpacadb ، Inc. کلیه حقوق محفوظ است.

خدمات کارگزاری اوراق بهادار توسط Alpaca Securities LLC ("اوراق بهادار Alpaca") ، عضو FINRA/SIPC ، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Alpacadb ، Inc. توسط Alpacadb ، Inc ارائه می شود.

خدمات Cryptocurrency توسط Alpaca Crypto LLC ("Alpaca Crypto") ، یک تجارت خدمات پول ثبت شده Fincen (NMLS # 2160858) در دسترس است ، و یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Alpacadb ، Inc. Alpaca عضو SIPC یا FINRA نیست. ارزهای رمزپایه سهام نیستند و سرمایه گذاری های رمزنگاری شما توسط FDIC یا SIPC محافظت نمی شود. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به کتابخانه افشای اطلاعات مراجعه کنید.

این یک پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار یا ارزهای رمزنگاری نیست ، یا یک حساب کارگزاری یا حساب cryptocurrency را در هر حوزه قضایی که به ترتیب اوراق بهادار Alpaca یا Crypto Alpaca به ترتیب ثبت شده یا مجوز ثبت نشده اند ، باز یا مجوز می کنند.

! مشاهده افشای مهم

Close modal

افشای کمیسیون

بدون حداقلتجارت بدون کمیسیون به این معنی است که هیچ هزینه کمیسیون برای حساب کارگزاری نقدی شخصی خود هدایت شده ALPACA وجود ندارد که ایالات متحده آمریکا اوراق بهادار را از طریق API ذکر کرده است. هزینه های نظارتی مربوطه ممکن است اعمال شود.

تجارت رایگان کمیسیون برای مشتریان خرده فروشی Alpaca در دسترس است. Alpaca حق دارد در صورت مشخص شود که جریان سفارشات از نظر ماهیت غیر خرده فروشی است ، هزینه های اضافی را شارژ می کند.

هزینه معامله

Alpaca Securities LLC هزینه معامله را برای اوراق بهادار مطمئن که مشمول هزینه هایی هستند که توسط سازمان خود نظارتی ، مبادلات اوراق بهادار و یا سازمان های دولتی ارزیابی می شوند ، پرداخت می کند. هزینه ارزش معاملات اوراق بهادار تحت پوشش. برای تعیین میزان دقیق این هزینه با توجه به هرگونه معامله ، لطفاً با support@alpaca. markets تماس بگیرید.

سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA)

$ . 000119/برای هر سهم* حداکثر 5. 95 دلار

متفاوتی

وام گرفتن اوراق بهادار آسان است

.

وام گرفتن اوراق بهادار سخت است

(در حال حاضر در دسترس نیست.)

* این اطلاعات از تاریخ 12/23/2021 دقیق است اما در معرض تغییر است. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به آدرس support@alpaca. markets مراجعه کنید.

Close modal

افشای

خدمات کارگزاری توسط Alpaca Securities ، عضو FINRA/SIPC ، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Alpacadb ، Inc ارائه شده است.

فناوری و خدمات توسط Alpacadb ، Inc.

خدمات کارگزاری به مشتریانی ارائه می شود که می توانند کد سرمایه گذاری خودکار را بنویسند و سرمایه گذاری های خود را مستقر کنند. خدمات کارگزاری ALPACA فقط به مشتریانی ارائه می شود که موافقت خود را به صورت الکترونیکی امضا می کنند و با دریافت پیام ، تأیید و بیانیه ها به صورت الکترونیکی موافقت می کنند. آیا آلپاکا برای من مناسب است؟

این یک پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار یا ارزهای رمزنگاری نیست ، یا یک حساب کارگزاری یا حساب cryptocurrency را در هر حوزه قضایی که به ترتیب اوراق بهادار Alpaca یا Crypto Alpaca به ترتیب ثبت شده یا مجوز ثبت نشده اند ، باز یا مجوز می کنند.

API معاملات مقاله توسط Alpacadb ، Inc. ارائه می شود و به پول واقعی احتیاج ندارد یا به کاربر اجازه می دهد تا در اوراق بهادار واقعی در بازار معامله کند. ارائه استفاده از API معاملات کاغذی پیشنهادی یا درخواست برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، اوراق بهادار یا محصولات آتی از هر نوع ، یا هر نوع مشاوره ، توصیه یا استراتژی سرمایه گذاری یا سرمایه گذاری ، داده شده یا به هر روشی که توسط ALPACADB تأیید شده باشد ، نیست. شرکت یا هر شرکت وابسته Alpacadb ، Inc. و اطلاعاتی که از طریق API معاملات کاغذی در دسترس است ، پیشنهاد یا درخواست از هر نوع حوزه قضایی نیست که Alpacadb ، Inc. یا هر وابسته ALPACADB ، Inc. (به طور جمعی ، "Alpaca")مجاز به انجام کار نیست.

باید بدانید که استفاده یا اعطای دسترسی شخص ثالث به اطلاعات حساب شما یا معاملات خود را در حساب کاربری خود در جهت شما قرار می دهد ، فقط در معرض خطر شماست. ALPACA در برابر از دست دادن استفاده یا هرگونه خسارت مستقیم ، غیرمستقیم یا متعاقب آن یا خسارت ناشی از رضایت شما ، بیان یا ضمنی به شخص ثالث که به حساب یا اطلاعات شما دسترسی پیدا می کند ، از جمله دسترسی ارائه شده از طریق برنامه های شخص ثالث دیگر ، ضمانت نمی کند.، یا سایت ها

قیمت بازار ، داده ها و سایر اطلاعات موجود از طریق ALPACA ضمانت کامل یا صحت ندارد و بدون اطلاع قبلی در معرض تغییر قرار می گیرد. پاسخ سیستم و زمان دسترسی به حساب ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از جمله حجم معاملات ، شرایط بازار ، عملکرد سیستم و سایر عوامل متفاوت باشد. توضیحات کامل تری از تأثیر این عوامل می تواند در بخش خطرات سیستم های تجاری خودکار ما وجود داشته باشد.

تمام سرمایه گذاری ها شامل ریسک هستند و عملکرد گذشته یک امنیت یا محصول مالی نتایج آینده یا بازده را تضمین نمی کند. به خاطر داشته باشید که در حالی که متنوع سازی ممکن است به گسترش ریسک کمک کند ، سود یا محافظت در برابر ضرر را در یک بازار پایین تضمین نمی کند. همیشه در هنگام سرمایه گذاری در اوراق بهادار یا سایر محصولات مالی پتانسیل از دست دادن پول وجود دارد. سرمایه گذاران باید اهداف و ریسک های سرمایه گذاری خود را قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرند.

خطرات منحصر به فرد برای الگوریتم های معاملاتی خودکار وجود دارد که باید درباره آنها بدانید و برنامه ریزی کنید. شما باید یک روش یا سیستم نظارت مداوم یا هشدار را تنظیم کنید تا به شما اطلاع دهید که آیا خرابی مکانیکی مانند مشکلات اتصال ، از دست دادن برق ، خرابی رایانه یا سیستم عجیب و غریب وجود دارد. شما همچنین باید برای مواردی که سیستم معاملاتی خودکار شما ناهنجاری هایی را تجربه می کند که می تواند منجر به سفارشات نادرست ، مفقود یا کپی شود ، نظارت کنید. توضیحات کامل تری از این و سایر خطرات را می توان در بخش سؤالات متداول ما یافت.

سفارش‌های مشروط ممکن است به دلیل اتکا به پردازش محرک، داده‌های بازار و سایر سیستم‌های داخلی و خارجی، ریسک را افزایش دهند. چنین سفارش هایی تا زمانی که شرایط مشخصی برآورده نشده باشد به بازار ارسال نمی شوند. در طول این مدت، ممکن است مسائلی مانند قطع شدن سیستم با فناوری های پایین دستی یا اشخاص ثالث رخ دهد. سفارشات مشروط که در نزدیکی بازار بسته می شوند ممکن است در آن روز اجرا نشوند. علاوه بر این، شریک اجرایی ما ممکن است کنترل‌هایی را بر سفارش‌های مشروط اعمال کند تا معاملات اشتباهی را که باعث ایجاد سفارش‌های پایین‌دستی می‌شوند، محدود کند. ممکن است Alpaca Securities همیشه بلافاصله از چنین تغییراتی در کنترل‌های خارجی مطلع نشود، که ممکن است منجر به اجرا نشدن برخی از دستورات مشروط شود. به این ترتیب، نظارت بر سفارشات مشروط برای منطقی بودن بسیار مهم است. دستورات مشروط، دستوراتی هستند که دستورات اجرای آن‌ها بر اساس بهترین تلاش‌ها پس از شروع است. علاوه بر این، سفارشات مشروط ممکن است در معرض خطرات افزایش یافته دستورات توقف و سفارشات بازار که در بالا ذکر شد، باشند. با توجه به افزایش ریسک احتمالی استفاده از سفارش‌های مشروط، مشتری موافقت می‌کند که Alpaca Securities نمی‌تواند در قبال خسارات، آسیب‌ها یا هزینه‌های فرصت از دست رفته مرتبط با مشکلات داده‌های بازار، مشکلات سیستم و خطای کاربر، از جمله عوامل دیگر، مسئول شناخته شود. با استفاده از سفارشات مشروط، مشتری خطرات ذکر شده در بالا را درک کرده و می پذیرد. Alpaca Securities استفاده از حساب‌های کاغذی را تشویق می‌کند تا با پیچیدگی‌های مرتبط با این سفارش‌ها راحت‌تر شوید.

ETF ها می توانند خطراتی مشابه مالکیت مستقیم سهام داشته باشند، از جمله ریسک های بازار، بخش یا صنعت. برخی از ETF ها ممکن است شامل ریسک بین المللی، ریسک ارز، ریسک کالا و ریسک نرخ بهره باشد. قیمت های معاملاتی ممکن است منعکس کننده ارزش خالص دارایی اوراق بهادار پایه نباشد.

همه حساب ها به عنوان حساب های حاشیه هدف محدود باز می شوند. باید بدانید که معاملات حاشیه شامل هزینه‌ها و ریسک‌های بهره است، از جمله احتمال ضرر بیشتر از سپرده‌گذاری یا نیاز به سپرده‌گذاری وثیقه اضافی در بازار در حال سقوط. قبل از استفاده از مارجین، مشتریان باید تعیین کنند که آیا این نوع استراتژی معاملاتی با توجه به اهداف سرمایه گذاری خاص، تجربه، تحمل ریسک و وضعیت مالی آنها مناسب است یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً به بیانیه افشای حاشیه و توافقنامه حاشیه آلپاکا مراجعه کنید. این افشاها حاوی اطلاعاتی در مورد سیاست های وام دهی Alpaca Securities، هزینه های بهره و خطرات مرتبط با حساب های حاشیه است.

تجارت بدون کمیسیون به این معنی است که هیچ هزینه کمیسیون برای اوراق بهادار ALPACA وجود ندارد که حساب کارگزاری شخصی خود را هدایت کند که ایالات متحده آمریکا اوراق بهادار را از طریق API ذکر کرده است. هزینه های نظارتی مربوطه ممکن است اعمال شود.

تجارت رایگان کمیسیون برای مشتریان خرده فروشی Alpaca در دسترس است. Alpaca حق دارد در صورت مشخص شود که جریان سفارشات از نظر ماهیت غیر خرده فروشی است ، هزینه های اضافی را شارژ می کند.

Cryptocurrency از نظر ماهیت بسیار سوداگرانه است ، شامل درجه بالایی از خطرات مانند نوسانات قیمت بی ثبات بازار ، دستکاری در بازار ، سقوط فلش و خطرات امنیت سایبری است. cryptocurrency تنظیم نمی شود یا در اکثر کشورها به آرامی تنظیم می شود. تجارت cryptocurrency می تواند منجر به از دست دادن بزرگ ، فوری و دائمی ارزش مالی شود. شما باید قبل از شرکت در تجارت cryptocurrency دانش و تجربه مناسبی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

خدمات cryptocurrency توسط Alpaca Crypto ، یک تجارت خدمات پول ثبت شده Fincen (NMLS # 2160858) در دسترس است و یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Alpacadb ، Inc. Alpaca Crypto عضو SIPC یا FINRA نیست. ارزهای رمزپایه سهام نیستند و سرمایه گذاری های رمزنگاری شما توسط FDIC یا SIPC محافظت نمی شود. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به کتابخانه افشای اطلاعات مراجعه کنید.




:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: