ETFS جدید: قرار گرفتن در معرض ارزهای رمزنگاری
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

جیمز لینگ آخرین ETF را در دسترس سرمایه گذاران محلی علاقه مند به ردیابی Fintech ، Blockchain و Cryptocurracts بررسی می کند.

James Ling

آدرس ایمیلی که وارد کرده اید در InvestSmart ثبت شده است

لطفا برای ادامه وارد شوید

ما با جزئیات ثبت نام شما یک ایمیل برای شما ارسال کرده ایم.

به نظر می رسد شما در حال حاضر عضو هستید. لطفاً برای ادامه رمز ورود خود را وارد کنید

به روزرسانی اطلاعات

لطفا صبر کنید .

عضویت شما در گروه InvestSmart اخیراً نتوانسته است تمدید شود.

لطفاً اطمینان حاصل کنید که جزئیات پرداخت شما برای ادامه عضویت شما به روز است.

در تجدید مشکل دارید؟

لطفا با خدمات عضو در support@investsmart. com. au یا 1300 880 160 تماس بگیرید

اخیراً جزئیات پرداخت خود را به روز کرده اید.

ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا جزئیات اشتراک خود را به روز کنید ، در این مدت شما قادر به مشاهده محتوای قفل شده نخواهید بود.

اگر بعد از 10 دقیقه هنوز در مشاهده محتوا مشکل دارید ، سعی کنید از حساب خود خارج شوید و دوباره وارد شوید.

هنوز در مشاهده محتوا مشکل دارید؟

لطفا با خدمات عضو در support@investsmart. com. au یا 1300 880 160 تماس بگیرید

لطفاً برای فعال کردن گزارش Eureka 15 روزه ، روی دکمه فعال سازی کلیک کنید

لطفاً بر روی دکمه فعال سازی کلیک کنید تا سرمایه گذار هوشمند 15 روزه خود را فعال کنید

لطفاً برای نهایی کردن عضویت خود روی دکمه فعال سازی کلیک کنید

ثبت نام ناموفق

ثبت نام برای این رویداد فقط برای اعضای گزارش Eureka در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر صفحه عضویت ما را مشاهده کنید.

ثبت نام برای این رویداد فقط برای اعضای سرمایه گذار هوشمند در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر صفحه عضویت ما را مشاهده کنید.

  • شما قبلاً برای این رویداد ثبت نام کرده اید.
  • این رویداد در حال حاضر پر است.
  • لطفاً حداقل یک بلیط را انتخاب کنید.

رمز عبور را فراموش کرده اید

لطفاً آدرس ایمیل خود را در زیر وارد کنید تا یک رمز عبور جدید درخواست کنید

اکنون شما به بینش های گزارش Eureka رایگان دسترسی دارید ، ما مشتاقانه منتظر کمک به شما در سفر مالی خود هستیم.

اکنون شما به Insights Insights Insight Insights دسترسی دارید. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا به شما در ساخت یک سبد سهام در حال ضرب و شتم در بازار کمک کنیم.

  • تجزیه و تحلیل مستقل از سهام ذکر شده ASX
  • توصیه ها را بخرید ، نگه دارید و بفروشید
  • آزمایشات ایده ها
  • گزارش های خاص
  • جلسه توجیهی آخر هفته آلن کوهلر
  • مصاحبه با مدیرعامل و تأثیرگذار برتر
  • کافه پول و مالی صحبت کردن
  • مشاوره فوق العاده و پرسش و پاسخ با Ask Alan

به دنبال پاشنه های Fintech و blockchain ETF ETF Securities (CHX: FTEC) نوآوران رمزنگاری Betashares ETF (ASX: CRYP) می آید که هدف آن فراهم آوردن قرار گرفتن در معرض "پتانسیل رشد اقتصاد رمزنگاری" است.

CRYP از نظر FTEC متفاوت است که تمرکز آن به طور خاص رمزنگاری است ، در حالی که FTEC در زمینه های مالی Fintech ، blockchain و غیرمتمرکز ("Defi") متنوع تر است. اما CRYP هنوز هم EFT است که از مشاغل مرتبط با رمزنگاری تشکیل شده است که کلاه های بازار آنها با توجه به احساسات غالب بازار متفاوت است ، که ممکن است از عملکرد قیمت دارایی های رمزنگاری فردی فاصله بگیرد. رمزنگاری "بازی خالص" همان نگه داشتن رمزنگاری نیست.

"CRYP برای گرفتن وسعت کامل اکوسیستم رمزنگاری با سرمایه گذاری در شرکت های رمزنگاری بازی خالص (مانند مبادلات Cryptocurrency ، شرکت های معدن رمزنگاری و شرکت های تجهیزات معدن) طراحی شده است ، شرکت هایی که ترازنامه آنها حداقل 75 درصد در دارایی های رمزنگاری برگزار می شود. و شرکت های متنوع با خطوط تجاری متمرکز بر رمزنگاری. "CRYP در حداکثر 50 رهبر رمزنگاری ، از جمله Coinbase ، Riot Blockchain و MicroStrategy سرمایه گذاری می کند.

CRYP آینه ای از شاخص مبتکران Crypto Bitwise که توسط Bitwise منتشر شده است ، که در اوایل ماه مه ETF (NYSE: BITQ) خود را نیز صادر کرده بود ، اولین Crypto ETF "بازی خالص" که در ایالات متحده ذکر شده است. از ماه مه ، Bitq به بیش از 10000 دلار دارایی افزایش یافته است ، و بدون شک Betashares امیدوار است که CRYP جذابیت مشابهی را برای سرمایه گذاران Aussie به دنبال یک روش ساده برای قرار گرفتن در معرض "بازی خالص" داشته باشد.

CRYP در تاریخ 4 نوامبر تجارت در ASX را آغاز کرد و در 9 نوامبر با 12. 37 دلار بسته شد.

حداقل 85 درصد از شاخص مبتکران Crypto Bitwise شامل مشاغل است که "بیش از 75 درصد از درآمد خود را مستقیماً از سرویس دهی به بازارهای رمزنگاری ، از جمله شرکت های معدن رمزنگاری ، تأمین کنندگان تجهیزات معدن رمزنگاری ، شرکت های خدمات مالی رمزنگاری یا سایر موسسات مالی که سرویس دهی می کنند ، به دست می آورند. در درجه اول مشتری های مرتبط با رمزنگاری ؛یا بیش از 75 درصد از دارایی های خالص خود را با داشتن منابع مستقیم بیت کوین ، اتریوم یا دارایی رمزنگاری مایع دیگر "(" ردیف 1 ") به حساب می آورند.

15 درصد باقیمانده شامل بیش از 10 شرکت "متشکل از شرکتهای بزرگ با منافع تجاری متنوع است که حداقل یک خط تجاری عمومی قابل توجه متمرکز بر بازار رمزنگاری" ("ردیف 2"). به طور کلی ، این شاخص در 50 دارایی مؤلفه قرار دارد.

شاخص مبتکران رمزنگاری Bitwise تاکنون دارای سپر 2021 بوده است که عملکرد سال به روز 124 درصد و 315 درصد در سال 2020 است.

از زمان نوشتن ، بخش شاخص و تخصیص کشور در زیر نشان داده شده است که شرکت های آمریکایی با 77 درصد تخصیص تسلط دارند:

CRYP در معرض قرار گرفتن در معرض مقرون به صرفه (0. 67 درصد PA) به سرمایه گذاران ارائه می دهد ، و در حال حاضر تعداد 10 ماده برتر در حال حاضر به شرح زیر است:

سرمایه گذاران به گنجاندن MicroStrategy توجه می کنند که تجارت اصلی آنها نرم افزار مدیریت تجارت است ، اما در حال حاضر 7 میلیارد دلار بیت کوین در ذخایر خزانه داری دارد. MicroStrategy با توجه به اینکه کل بازار این شرکت از نظر نوشتن 7. 4 میلیارد دلار آمریکا است ، تا حد زیادی برای خود بیت کوین تبدیل شده است.

CRYP به همان اعلامیه اخیر کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) در برگه اطلاعات خود 230 وارد می شود که راهنمایی هایی را برای صادرکنندگان ETF علاقه مند به داشتن دارایی های رمزنگاری مستقیم در یک ساختار ETF ارائه می دهد. ASIC از صادرکنندگان ETF انتظار دارد که مناسب بودن دارایی رمزنگاری را در یک ETF ارزیابی کند و از آن راضی شود:

  • سطح بالایی از پشتیبانی نهادی و پذیرش دارایی رمزنگاری برای اهداف سرمایه گذاری وجود دارد.
  • ارائه دهندگان خدمات معتبر و باتجربه (از جمله متولیان ، مدیران صندوق ، سازندگان بازار و ارائه دهندگان شاخص) در دسترس هستند و مایل به حمایت از ETP هایی هستند که در آن سرمایه گذاری می کنند یا در معرض دارایی رمزنگاری قرار می گیرند.
  • یک بازار بالغ برای دارایی رمزنگاری وجود دارد.
  • یک بازار آتی تنظیم شده برای مشتقات معاملاتی که به Crypto-Asset مرتبط است وجود دارد. وت
  • مکانیسم های قیمت گذاری قوی و شفاف برای دارایی رمزنگاری ، هم در طول روز تجارت و هم برای اعتصاب قیمت NAV در دسترس است. "

ETF هایی که در دارایی رمزنگاری بومی سرمایه گذاری می کنند ، خالص ترین شکل قرار گرفتن در معرض موجود در یک ساختار سرمایه گذاری مدیریت شده خواهد بود. چنین ETF ها باید از نزدیک با قیمت دارایی زیربنایی هماهنگ باشند و یک روش ساده و کارآمد برای دسترسی به رمزنگاری بدون نیاز به مدیریت حضانت در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند.

جالب ترین ، ASIC اظهار داشت که:

"بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) به نظر می رسد که هر پنج عامل مشخص شده در بالا را برای تعیین دارایی های اساسی مناسب برای ETP برآورده می کنند. ما انتظار داریم دامنه دارایی های رمزنگاری محصول غیر مالی که می توانند این عوامل را برآورده کنند ، با گذشت زمان گسترش می یابد. "

بدون شک تنظیم کننده های دیگر در حال تماشای تحولات زیر هستند و مطمئناً این تأیید از ASIC برای بیت کوین و اتریوم احتمالاً در گسترش محصولات مدیریت شده برای آن دارایی های رمزنگاری شده در اینجا و بین المللی کمک می کند و به نوبه خود ، عملکرد قیمت این دو را انجام می دهددارایی های پیشرو رمزنگاری.

موسسات، شرکت‌ها و دفاتر خانوادگی مهمی که ممکن است به دلیل چالش‌های مربوط به خودسرپرستی عقب‌نشینی کرده باشند، ممکن است تصمیم بگیرند که در یک یا چند محصول مدیریت شده سرمایه‌گذاری کنند تا در معرض دید قرار گیرند. اکنون که ASIC به طور موثر بیت کوین و اتریوم را تأیید کرده است، سرمایه گذاران خودگردان که هنوز در حاشیه هستند ممکن است وسوسه شوند که از روبیکون عبور کنند.

افزایش آتش کریپتوها اعلامیه اخیر CBA در مورد ارائه توانایی خرید، نگهداری و فروش دارایی های رمزنگاری خاص از طریق برنامه موبایل Commbank از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین به مشتریان خود است. CBA با جمینی، شرکت مستقر در نیویورک، که یکی از بزرگترین صرافی‌ها و متولیان رمزنگاری تحت نظارت در جهان است، شراکت می‌کند، که توسط "دوقلوهای وینکلووس" کامرون و تایلر تأسیس شده است که در طول جنگ با مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران، جنگیدند و شکست خوردند. سال های اولیه ظهور فیس بوکبرنامه Commbank خدمات تبادل و نگهداری Gemini را از طریق رابط های برنامه نویسی برنامه (API) ترکیب می کند تا به طور یکپارچه برای کاربران برنامه Commbank کار کنند. CBA همچنین با Chainalysis، یکی از متخصصان پیشرو در تجزیه و تحلیل بلاک چین، برای تقویت ریسک و رژیم انطباق CBA در مورد ارزهای دیجیتال، شریک است.

CBA در بین همتایان بانکی خود اولین مزیت محرک را در حوزه کریپتو به دست می آورد و جذابیت برنامه خود را افزایش می دهد (که شرکت تحقیقاتی Forrester اخیراً برای پنجمین سال متوالی به عنوان شماره 1 برنامه بانکداری تلفن همراه استرالیا انتخاب شد)، به خصوص با نسل هزاره بومی دیجیتالی که بانک به آن نیاز دارد. برای رشد آیندهاین امر به طور همزمان دفاع بانک را در برابر اخلالگران فین‌تک مانند Square، که در اعماق سوراخ خرگوش کریپتو هستند، تقویت می‌کند. مخالفان ممکن است نشان دهند که بانک در حال دنبال کردن یک سرمایه گذاری پرخطر است، اما دیدگاه جایگزین این است که بانک سرمایه گذاری زیرکانه ای را در چیزی انجام می دهد که بسیاری معتقدند در حال حاضر برای شکست بسیار بزرگ است.

مطمئناً، ستارگان همچنان برای ارزهای دیجیتال می درخشند، و تأیید نظارتی بیشتر و در دسترس بودن وجوه مدیریت شده احتمالاً برای مدتی آینده نور ستاره را روشن نگه می دارد.




:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: