طلا به 3000 دلار در هر اونس می رسد و دلار در برابر ین ژاپن 50 ٪ افزایش می یابد. در اینجا 10 پیش بینی
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

طلای تقریباً 70 ٪ افزایش می یابد و ین ژاپنی در مقابل دلار آمریکا غرق می شود ، زیرا دهانه های جهان به یک اقتصاد جهانی جنگ می پردازند ، از جمله پیش بینی های وحشی سال 2023 توسط ساکسو بانک است.

بانک های مرکزی "در حال ایستادن" از وظایف تورم خود هستند و فدرال رزرو با افزایش نرخ تهاجمی به زمینه های 10 لیست پیش بینی های ظالمانه که هر سال توسط بانک دانمارک ارائه می شود ، کمک می کند.

"پیش بینی های ظالمانه امسال استدلال می کند که هرگونه اعتقاد به بازگشت به پویایی پیش از نامطبوع غیرقانونی غیرممکن است زیرا ما وارد یک اقتصاد جنگ جهانی شده ایم ، با این که هر قدرت عمده ای در سراسر جهان در حال تلاش برای رفع امنیت ملی خود در همه جبهه ها است. چه به معنای واقعی نظامی ، چه به دلیل زنجیره تأمین عمیق ، انرژی و حتی ناامنی های مالی که توسط تجربه همه گیر و حمله روسیه به اوکراین لخت شده است. "

با سیاست گذاران کارشناسان صنعت ، رهبران تجارت از سراسر بخش های 18 تا 19 ژانویه 2023 ثبت نام کنید

Rajnish Kumar

Ankur Warikoo

Bharat Sethi

Ajay Thakur

T Koshy

جنگ روسیه علیه اوکراین ممکن است یک سال از آغاز آن در اواخر ماه فوریه مشخص شود ، مگر اینکه آتش بس به دست نرسد و ساکسو گفت پیش بینی های امسال از شباهت های بین اروپا امروز و وضعیت قاره جنگ در اوایل قرن بیستم الهام گرفته شده است.

در میان 10 پیش بینی ظالمانه ساکسو (به دستور خودی):

1. موشک های طلا به 3000 دلار در هر اونس

فلز گرانبها "سرانجام پای خود را پیدا می کند" در سال 2023 پس از خشن سال 2022 که در طی آن به اصطلاح پرچین تورم نمی تواند حتی در حالی که تورم در سراسر جهان به رکورد رسیده است ، تجمع کند.

ساکسو سال 2023 را پیش بینی کرد زیرا سال بازار کشف کرد که تورم برای آینده قابل پیش بینی همچنان به سوزاندن ادامه خواهد داد و طلا را به 3000 دلار در هر اونس منتقل می کند. این یک پرش 69 ٪ از قیمت دوشنبه در حدود 1777 دلار در هر اونس خواهد بود.

ساکسو گفت: "سفت شدن سیاست های فدرال رزرو و سفت شدن کمی باعث می شود تا در بازارهای خزانه داری ایالات متحده ، اقدامات جدیدی را برای اقدامات جدید و دزدگیر ایجاد کند که حاوی نوسانات بازار خزانه داری باشد که واقعاً به کاهش کمی در واقع است."

در همین حال، چین به طور کامل کووید صفر خود را از طریق تبلیغ یک درمان موثر و شاید یک واکسن جدید کنار بگذارد که قیمت طلا و سایر کالاها را به شدت افزایش دهد و تورم را افزایش دهد. در این بیانیه آمده است: «طلای تحت مالکیت در بازنشانی تغییرات دریا در پیامدهای نرخ بهره واقعی پیش‌روی این پس‌زمینه جدید بالاتر می‌رود.

طلا می تواند از سقف دو برابری نزدیک به 2075 دلار عبور کند، "گویی که آنجا نبود."

2. ژاپن جفت ارز USDJPY را به 200 ین می چسباند تا سیستم مالی خود را مرتب کند.

ارزش مبادله دلار با 200 ین، افزایشی حدود 47 درصدی را نسبت به سطح بیش از 136 ین روز دوشنبه نشان می دهد.

ساکسو گفت: «با ورود سال 2022 به سال 2023، فشار بر ین و سیستم مالی ژاپن دوباره بر بحران نقدینگی جهانی که به دلیل تشدید سیاست های شرورانه فدرال رزرو و بازدهی بالاتر خزانه داری ایالات متحده آغاز شده است، افزایش می یابد.

در این پیش بینی، بانک ژاپن و وزارت دارایی ژاپن با کاهش و سپس توقف مداخله ارزی پس از سوزاندن بیش از نیمی از ذخایر بانک مرکزی، با این وضعیت مقابله می کنند. با افزایش ارزش دلار به بیش از 180 و تورم سوزان، مقامات کف موقتی 200 ین را در USDJPY اعلام کردند تا امکان تنظیم مجدد سیستم مالی ژاپن فراهم شود.

"این بازنشانی شامل حرکت BoJ برای کسب درآمد صریح از تمام دارایی‌های بدهی خود، حذف آن‌ها از موجودیت می‌شود. QE با درآمدزایی برای کاهش بیشتر بار بدهی عمومی ژاپن گسترش می‌یابد، اما با یک برنامه از پیش تعیین شده کاهشی در 18 ماه آینده،ساکسو گفت.

ساکسو گفت: «بازنشانی ژاپن را در مسیری باثبات قرار می‌دهد و یک مدل وسوسه‌انگیز واکنش به بحران را برای بحرانی مشابه ایجاد می‌کند که در نهایت اروپا و حتی آمریکا را تحت تأثیر قرار خواهد داد. 2023.

3. یک کشور موافقت کرد تا سال 2030 تمام تولید گوشت را ممنوع کند

ساکسو گفت برای رسیدن به هدف انتشار خالص صفر تا سال 2050، یک گزارش تخمین می زند که مصرف گوشت باید به 24 کیلوگرم برای هر نفر در سال کاهش یابد، در حالی که میانگین فعلی OECD حدود 70 کیلوگرم است.

در سال 2023، "حداقل یک کشور به دنبال پیشروی در سایر کشورها در رقابت برای تهاجمی ترین سیاست های اقلیمی، از سال 2025 به سمت مالیات های سنگین بر گوشت در مقیاسی روبه افزایش می رود."

4. بریتانیا همه پرسی UnBrexit برگزار می کند

این پیش‌بینی پیش‌بینی می‌کند که دولت کارگر در سه‌ماهه سوم قدرت را در دست بگیرد، و وعده برگزاری همه‌پرسی UnBrexit برای ۱ نوامبر ۲۰۲۳ را می‌دهد و رای جنبش Re Join برنده می‌شود.

تأثیر بازار: پس از عملکرد ضعیف در اوایل سال 2022 ، پوند استرلینگ انگلیس 10 ٪ در مقابل یورو و 15 ٪ در مقابل فرانک سوئیس در افزایش پیش بینی شده به بخش خدمات مالی لندن بازیابی می کند.

5- کنترل قیمت های گسترده به تورم رسمی CAP معرفی می شود

ساکسو گفت: "در سال 2023 ، انتظار داشته باشید که قیمت و حتی کنترل دستمزد را گسترش دهید ، حتی ممکن است چیزی شبیه به یک هیئت ملی جدید برای قیمت ها و درآمد در انگلیس و ایالات متحده باشد.

6. اوپک+ و Chindia از صندوق بین المللی پول بیرون می روند ، موافقت می کنند با دارایی ذخیره جدید تجارت کنند

Chindia اشاره ای به چین و هند است و در این پیش بینی ، ساکسو دو کشور را می بیند و کارتل نفتی "به رسمیت می شناسد که اسلحه سازی مداوم دلار توسط دولت ایالات متحده را می شناسد."

در این سناریو ، کشورهای غیر متفقین از USD و صندوق بین المللی پول برای ایجاد یک اتحادیه بین المللی پاکسازی (ICU) و یک دارایی ذخیره جدید به نام Bancor با کلید کد ارز دور می شوند. تأثیر بازار: بانکهای مرکزی غیر تراز شده ، ذخایر USD خود را به شدت کاهش می دهند ، خزانه داری ایالات متحده افزایش می یابد و USD 25 درصد در مقابل سبد ارز با دارایی کلیدی جدید کاهش می یابد.

7. ائتلاف میلیاردر پروژه منهتن تریلیون دلاری برای انرژی ایجاد می کند

8. رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون استعفا می دهد

9. بنیاد نیروهای مسلح اتحادیه اروپا تأسیس شد

10. ممنوعیت پناهگاه مالیاتی که ارزش سهام خصوصی را می کشد

خبرنامه به سادگی قرار داده است - جایی که ما به نقاط می پیوندیم تا از شما مطلع و الهام بگیریم. ثبت نام کنید برای یک مختصر هفتگی که بسیاری از اخبار را در یک فکر غیرمجاز تحویل داده شده مستقیم به صندوق پستی شما ارسال می کند.

با کلیک بر روی "ثبت نام" ، شما موافقت می کنید ایمیل های بازاریابی را از خودی و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و خط مشی رازداری را بپذیرید




:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: