تفاوت یادگیری بازارهای GO را تجربه کنید
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

آکادمی GO را انتخاب کنید تا بخشی از سفر تجاری شما باشد.

دسترسی رایگان با کیفیت بالا و یادگیری غنی از محتوا برای همه سطوح معامله گر از بازارهای GO.

چهار دلیل عالی برای یادگیری با آکادمی تجارت GO:

دوره ها و برنامه های آموزشی غنی و جامع ، برای معامله گران جدید و باتجربه ، هدف این است که به دانش ، مهارت ها و اعتماد به نفس شما در تجارت فارکس و CFD کمک کنند.
سیستم مدیریت یادگیری منحصر به فرد که پیشرفت شما را از طریق دوره ها و دانش تست ها در کل دنبال می کند تا به قفل یادگیری شما کمک کند.
تمام دوره های ما از طریق دسترسی به سیستم عامل های معاملاتی نسخه ی نمایشی ، کمک به حساب و پلتفرم و جلسات مربیگری وبینار پشتیبانی بیشتری دارند.
دسترسی به GO Markets Excellence در خدمات کارگزاری که هدف آن ارائه خدمات شما و سزاوار آن است.

سه برنامه آموزش امضاء ما:

برای کسب اطلاعات بیشتر روی یک تصویر کلیک کنید. مطمئن نیستید که کدام دوره برای شما مناسب است؟با ما تماس بگیرید!

برای ارائه دانش شما را از "ایده" که تجارت فارکس ممکن است برای شما مؤثر باشد ، به حالت آمادگی برای شروع تجارت یک حساب زنده.

برای ارائه تجارت و پشتیبانی برای این امکان که شما را قادر می سازد با اطمینان با اعتماد به نفس خود به سطح بعدی با دوره آنلاین و وبینارهای کلینیک تخصصی خود بروید.

برای ارائه دانش تجارت و سیستم ، و پشتیبانی از شما این امکان را برای شما فراهم می کند تا با اطمینان تجارت ASX و ایالات متحده CFD را به اشتراک بگذارید.

سایر منابع تجاری رایگان

اسرار احساسات تجاری [کتاب الکترونیکی]

تجارت بدون احساسات یک اسطوره است!

احساسات کانال دار مناسب می تواند تفاوت بین کسانی که نتایج مثبت طولانی مدت را بدست می آورند و کسانی که این کار را نمی کنند ایجاد کند.

دانلود. خواندن. اقدام به! اینجا کلیک کنید.

بررسی سلامت تجارت

در توسعه شما به عنوان یک معامله گر ، یک تاکتیک مهم این است که از جایی که اکنون در زمینه های مهم تمرین تجارت هستید آگاه باشید. این "معیار" اجازه می دهد تا برنامه های توسعه معنی دار ساخته شود ، بنابراین شما روی یادگیری چیزهای مناسب برای شما تمرکز می کنید تا یک تفاوت بالقوه ایجاد کنید.

اکنون "بررسی بهداشت تجارت" رایگان ما را انجام دهید تا در این هدف شما را راهنمایی کنید.

آخرین مقالات آموزش و پرورش تجارت ما

ویدئو: ملاحظات هنگام تجارت یک ساز جدید.

ضبط ویدیو: کلینیک برنامه معاملات قسمت 1

دایره داخلی: توسعه اعتماد به نفس تجارت - قسمت 1

سرویس آموزش نوآورانه از بازارهای GO

مخاطب

برو Markets Pty Ltd

استرالیا: 1800 88 55 71 بین المللی: +61 3 8566 7680 ایمیل: support@gomarkets. com

اسناد حقوقی

مشتقات معاملات دارای ریسک بالایی هستند ، از جمله خطر از دست دادن قابل ملاحظه ای بیشتر از هزینه های اولیه شما. همچنین ، شما در اختیار شما نیست یا هیچ حقوقی برای دارایی های اساسی ندارید. تأثیر اهرم این است که هم سود و هم ضرر بزرگ می شود.

GO Markets Pty Ltd عملکرد یا بازگشت سرمایه را تضمین نمی کند. شما فقط باید در سرمایه ریسک تجارت کنید (یعنی سرمایه ای که می توانید از دست بدهید). لطفاً توجه داشته باشید که عملکرد مالی تاریخی هر ابزار/بازار اساسی هیچ تضمینی یا شاخص عملکرد آینده ندارد.

مشتقات تجاری ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد ، بنابراین لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات ناشی از آن را کاملاً درک کرده اید و در صورت لزوم به دنبال مشاوره مستقل هستید. یک راهنمای خدمات مالی (FSG) و بیانیه افشای محصول (PDS) برای محصولات ما از Go Markets Pty Ltd برای بارگیری در این وب سایت یا اینجا در دسترس است و با تماس با دفاتر شماره فوق می توان نسخه های سخت را بدست آورد.

لطفاً توجه داشته باشید که تماس شما ممکن است برای اهداف آموزش و نظارت ثبت شود. هرگونه توصیه ای که در این وب سایت یا نمایندگان ما به شما ارائه می شود فقط مشاوره کلی است و اهداف ، وضعیت مالی یا نیازهای شما را در نظر نمی گیرد. بنابراین شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده از خدمات ما ، مناسب بودن توصیه های ما را در نظر بگیرید. شما همچنین باید قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده از محصولات یا خدمات ما ، اسناد PDS ما را در نظر بگیرید.

اطلاعات مربوط به این سایت به ساکنان هیچ کشور یا حوزه قضایی که چنین توزیع یا استفاده بر خلاف قانون یا مقررات محلی باشد ، هدایت نمی شود.

Go Markets AFSL به ما اجازه می دهد تا خدمات مالی را به مردم استرالیا ارائه دهیم. با این حال ، Go Markets با تعهدات ناشی از AFSL ما در رابطه با خدمات مالی ارائه شده به همه مشتریان ما ، از جمله کسانی که در خارج از استرالیا ساکن هستند ، مطابقت دارد.

این وب سایت توسط Go Markets متعلق و اداره می شود.




:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: