شاخص فراکتالی
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

شاخص فراکتال به یک طراحی ارزش اساسی که اغلب در بازارهای مالی دیده می شود بستگی دارد. در خارج از تبادل ، یک فراکتال یک نمونه ریاضی معمولی است که در بازه های زمانی مختلف تکرار می شود. از این ایده ، نشانگر فراکتال مورد ضرب و شتم قرار گرفت. نشانگر لحظات تعیین کننده احتمالی را در یک نمودار مقدار جدا می کند. سپس ، در آن مرحله ، پیچ و مهره هایی را برای نشان دادن یک مثال جذب می کند. طرح فراکتال صعودی نشان می دهد که هزینه می تواند بالاتر برود. یک فراکتال نزولی نشان می دهد که قیمت می تواند پایین تر حرکت کند. فراکتال های صعودی توسط یک فلش به پایین جدا می شوند و فراکتال های نزولی توسط یک فلش Up از هم جدا می شوند.

بیل ویلیامز نشانگر فراکتال را در کتاب خود با عنوان "مبادله هرج و مرج" معرفی کرد و متوجه شد که فکر او برای نشانگر از ابتدای فرضیه عددی پیروی می کند. در ریاضیات ، فراکتال ها اساساً هرگونه طراحی مکرر هستند. دلیل فلش فراکتال این است که می توانید نمونه هایی از توسعه ارزش را که در دوره های مختلف مبادله اتفاق می افتد (ساعتی ، 4 ساعت ، هر روز ، هفته به هفته و غیره) شناسایی کرده و احتمالاً از آن بهره مند شوید.

درک نشانگر فراکتال

استفاده از نشانگر فراکتال تصدیق نمونه ای در فعالیت ارزش یک امنیت رد و بدل است. هنگامی که نمونه درک می شود ، کارگزاران قادر به خرید یا فروش هستند ، مشروط بر اینکه آیا نشانگر فراکتال صعودی یا نزولی است ، امیدوارند که از وارونگی بازار بهره مند شوند.

طراحی فراکتال ، که می تواند در هر دو نمودار نوار و طرح شمع متمایز شود ، حاوی فعالیت ارزش است که در طول پنج شمع اتفاق می افتد. مشروط بر اینکه یک کارگزار از چه زمان نمودار استفاده می کند ، اندازه گیری کامل زمان لازم برای شکل دادن به یک طراحی Fractal در نوسان است. برای یک فروشنده با استفاده از نمودار ساعتی ، یک نمونه فراکتال می تواند در پنج ساعت قاب کند - در حالی که یک بازرگان که طرح های ساده را به خطر می اندازد ، طرح های فراکتالی را مشاهده می کند که در طی پنج روز ساختار ساختار دارند.

یکی از مزایای نشانگر فراکتال ویلیامز این است که به طور کلی ساده است که روی یک طرح کلی قرار بگیرید. طرح فراکتال شامل پنج شمع مترقی است که شمع (سوم) به بالاترین یا حداقل کمترین جمع آوری پنج شمع پرداخته است.

  • استانداردهای اساسی برای طراحی فراکتال طبق موارد زیر است:

یک شمع (که سومین یا مرکز آن شمع در یک ساختار فراکتال خواهد بود) به یک نقطه مرتفع (با یک فراکتال نزولی) یا یک نقطه افسرده (با یک فراکتال صعودی) در توسعه فعالیت ارزش امنیت می پردازد.

یک طراحی فراکتال نزولی زمانی اتفاق می افتد که هر دو دو شمع که قبل از یک شمع با نقطه مرتفع روی نمودار می روند ، و دو شمع که از نقطه مرتفع حاصل از شمع سوم در مثال پیروی می کنند ، ارتفاعات پایین تر را نشان می دهند (به تصویر فوق مراجعه کنید).

یک طرح فراکتال صعودی هنگامی اتفاق می افتد که هر دو دو شمع که قبل از یک شمع لکه دار بر روی نمودار می روند ، و دو شمع که از پایین پایین می آیند ، پایین ترین سطح را نشان می دهند.

  • یک روش جایگزین برای درک طرح فراکتال:

یک طرح فراکتال نزولی نشان دهنده وارونگی بازار به اشکال است ، ساختارهایی که هر یک از سه شمع مترقی هزینه دستیابی به یک بالاتر را نشان می دهد ، که توسط دو شمع نشان داده شده است که فعالیت ارزش را با پایین تر از بالا از شمع قبلی نشان می دهد.

یک طرح فراری صعودی نشان دهنده وارونگی بازار به افزایش بالقوه ، ساختارهایی است که هر یک از سه شمع مترقی ارزش را نشان می دهد که به سمت پایین پایین حرکت می کند ، که توسط دو شمع نشان داده می شود که فعالیت ارزش را با کمترین میزان نسبت به کم شمع قبلی نشان می دهد.

طراحی فراکتال از یک پایه قالب "V" یا "U" یا قاب های برتر در یک بازار پرده برداشت - هرچند نمونه به ندرت کاملاً کامل و حتی به عنوان نمونه نمایش داده شده در تصویر بالا است.

چنین نمونه ای از فعالیت های ارزشمند ممکن است وارونگی بازار را نشان دهد-یا یک بخش تجاری گذشته را گام به گام بهبود می بخشد و به ضرر می رود ، یا یک بازار پیش رو گذشته به سود بالقوه می رود.

به هر حال ، یک طراحی فراکتال به عنوان متمایز در جایی در اطراف یک درجه غیرقابل حمایت از ارزش (فراکتال صعودی) یا انسداد ارزش (Fractal Beatish) تشخیص داده می شود.

بازرگانان غالباً با توجه به سایر نشانگرهای کمک/مخالف ، طراحی فراکتال را می بینند. به عنوان مثال ، هر روز چرخش بر ارزیابی استحکام یا کیفیت ناعادلانه قابل قبول از نشانه نشانگر فراکتال از وارونگی الگوی تمرکز دارد.

به عنوان مثال ، اگر مکان بالای یک طرح فراکتالی نزولی با سطح اصلاح فیبوناچی یا سطح متوسط حرکت کند که علاوه بر این ، آن نقطه ارزش را به عنوان یک سطح مخالف متمایز می کند ، پس در آن مرحله ، نشانگر فراکتال به عنوان قابل اعتمادتر رمزگشایی می شو د-محدود به یک نشانگر خاص از وارونگی بازار است.

محاسبه:

  • یک نقطه بالا/پایین (n) را روی نمودار محدود کنید.
  • یک مثال بالقوه وجود دارد اگر دو سطح پایین به یک طرف بزرگ یا دو پایین تر از یک طرف پایین (N-2 و N-1) وجود داشته باشد. مثال برای تأیید به دو نوار مختلف نیاز دارد.
  • یک فراکتال نزولی به احتمال زیاد به پایان رسیده است که دو اوج پایین بعد از اوج اتفاق می افتد (N+1 و N+2). اگر دو پایین تر از کمترین اتفاق بیفتد ، یک فراکتال صعودی به پایان می رسد.

سوالات متداول

  • مزایا و مضرات نشانگر فراکتال چیست؟

نشانگر فراکتال مزایای ارائه کارگزاران را به طور مؤثر قابل تشخیص بازار (در پایان شمع پنجم در مثال) ارائه می دهد. به همین ترتیب ، ارزش ساده به نقطه بر سفارشات متوقف شده است.

با یک طراحی فراکتال نزولی ، یک کارگزار زیربنایی می کند و پس از آن ممکن است درخواست توقف از دست دادن را به سادگی بر روی بالاترین سطح بالا در ساختار فراکتال قرار دهد. یک کارگزار با یک طراحی فراری صعودی ، یک کارگزار در انتهای شمع پنجم خریداری می کند و سپس ممکن است درخواست توقف خود را درست در زیر کمترین طراحی فراکتال پنج گاو قرار دهد.

ضعف به خطر انداختن نشانگر فراکتال این است که چگونه طرح های فراکتال اغلب در دوره معمولی توسعه فعالیت ارزش انجام می شود - از این طریق ، نشانگر تمایل دارد که به کارگزاران علائم جعلی بدهد. به همین دلیل بسیاری از فروشندگان به جای استفاده از آن مربوط به سایر نشانگرهای تخصصی ، کاملاً به نشانگر فراکتال برای تبادل سیگنال ها وابسته نیستند.

بار دیگر مبادله طراحی فراکتال این است که بخش دقیقاً ایده آل را به بازار نمی دهد. به عنوان مثال ، شروع مبادله خرید در انتهای شمع پنجم در یک مثال فراری صعودی ممکن است یک بازرگان را به وجود آورد که با بازار در یک سطح ارزشی که به طور قابل توجهی بالاتر از بازار است ، گره خورده باشد.

علاوه بر این ، با فرض اینکه کارگزار درخواست توقف ضرر را در زیر طراحی فراکتال ارائه می دهد ، ضرر بالقوه مبادله ممکن است مبلغ مالی باشد که از آن رضایت بخش نیست.




:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: