چرا داده های بازار cboe
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

CBOE در 4 کلاس دارایی 13 بازار فعالیت می کند: سهام ، گزینه ها ، معاملات آتی و FX.

ما به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای تبادل جهان ، ما به ایجاد بازارهای قوی و شفاف افتخار می کنیم. شما می توانید از طریق انواع راه حل های مقرون به صرفه که ما برای تأمین نیازهای متنوع مشتریان خود طراحی کرده ایم ، به داده های اختصاصی از بازارهای کلاس جهانی ما دسترسی پیدا کنید. ما این راه حل ها را از طریق شبکه قابل اعتماد خود ارائه می دهیم که دائماً در حال تصفیه هستیم زیرا وقتی داده های قوی دارید می توانید به آنها اعتماد کنید ، می توانید واقعاً امکانات آنچه را که برای تجارت شما وجود دارد کشف کنید.

راه حل های داده بازار

انواع محصولات داده ما برای تأمین نیازهای همه مصرف کنندگان داده های بزرگ ، کوچک و همه چیز در بین آنها تهیه شده است. ما راه حل هایی را ارائه می دهیم از کمبود کم ، فیدهای برتر کتاب گرفته تا فیدهای عمق کتاب و داده های تاریخی.

محصولات ما را بر اساس کلاس دارایی و منطقه زیر کاوش کنید. برای یافتن راه حل مناسب به کمک نیاز دارید؟به یکی از متخصصان ما دسترسی پیدا کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا یک برنامه داده مقرون به صرفه را سفارشی کنید تا از بازارهای خود بیشترین استفاده را کنید.

بازارهای FX

CBOE FX Marketplace دارای یک مشتری متنوع و چند کنتراستور است و آن را به منبع قوی کشف قیمت FX تبدیل می کند. در نتیجه ، گزینه های داده های بازار زنده و تاریخی CBOE FX بینش های منحصر به فرد بازار را هنگام استفاده در مدل های معاملاتی ، الگوریتم ها و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد.

آینده ایالات متحده

داده های بازار CFE از طریق فیدهای داده در زمان واقعی متشکل از نقل قول های آتی و معاملات از بورس آینده CBOE ("CFE") ارائه می شود. بالای کتاب و عمق فیدهای کتاب در دسترس است. این داده ها شامل آینده در مورد محصولات اختصاصی CBOE ، از جمله Futures VIX است.

سهام

مبادلات سهام ایالات متحده CBOE (EDGA ، EDGX ، BYX و BZX) ارائه دهنده ای از گزینه های داده بازار را با توجه به نیازهای متنوع مشتریان ارائه می دهد. CBOE ایالات متحده بزرگترین اپراتور بازار سهام ایالات متحده است که از طریق حجم معاملات داخل کشور معامله می شود ، به استثنای حراج ها.

گزینه های ایالات متحده

مبادلات گزینه های CBOE (گزینه های CBOE ، گزینه های C2 ، گزینه های BZX و گزینه های EDGX) فیدهای مختلف داده بازار را با توجه به نیازهای متنوع مشتریان بر اساس بازار و نقدینگی که به دنبال بدست آوردن آنها هستند ، ارائه می دهد.

سهام

سهام CBOE Europe انواع مختلفی از محصولات داده بازار را به مشتریان در اروپا ارائه می دهد تا متناسب با نیازهای متنوع خود باشد. CBOE خود را به ارائه راه حل داده های مقرون به صرفه و با کیفیت بالا در بازار برای کاربران اعم از شرکت کنندگان در تجارت گرفته تا توزیع کنندگان وب سایت مفتخر می کند.

سهام عدالت استرالیا

بستر سهام نقدی CBOE استرالیا روزانه نزدیک به 6 میلیارد دلار در معاملات روزانه با بیش از 20 ٪ سهم بازار از بازار سهام استرالیا اجرا می کند. داده های بازار از CBOE استرالیا دیدگاه قابل توجهی به بازار سهام استرالیا ارائه می دهد.

سهام کانادایی

CBOE راه حل های داده های نوآورانه و مقرون به صرفه در بازار را برای بازار سهام کانادا از طریق MatchNow (استخر تاریک) و Neo Exchange ارائه می دهد که شامل سه بازار منحصر به فرد است. داده های زمان واقعی برای اوراق بهادار Neo-Listed رایگان است.

سهام عدالت ژاپنی

CBOE ژاپن یک PTS پیشرو (سیستم معاملاتی اختصاصی) برای سهام ژاپنی است. CBOE ژاپن سه بازار مشخص را اداره می کند و دسترسی به داده های نقل قول و تجارت و همچنین داده های تاریخی را برای یکی از بزرگترین بازارهای سهام در جهان فراهم می کند.

مشتقات اروپایی

مشتقات CBOE اروپا (CEDX) یک بازار مدرن و روشن برای گزینه ها و آینده های شاخص سهام است. داده های بازار از CEDX دیدگاه واقعاً پان اروپایی از بازار مشتقات را به مصرف کنندگان داده می دهد.

رمز

Bitcoin Ethereum

داده های بازار دیجیتال CBOE برای محصولات Spot و Futures ارائه شده از طریق WebSocket در زمان واقعی یا API های رفع موجود است.

ارائه دهندگان برتر داده های بازار با CBOE شریک زندگی

ارتباط مستقیم با داده های بازار ما ممکن است راه حل مناسبی برای هر بنگاه نباشد. به همین دلیل CBOE با ارائه دهندگان برتر داده های بازار در جهان شرکا می کند - بنابراین می توانید بدون نیاز به برقراری ارتباط مستقیم ، داده های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در زیر نمونه ای از ارائه دهندگان داده های برتر بازار ما آورده شده است. اگر به شناسایی ارائه دهنده ای که نیازهای شما را برآورده کند ، به کمک نیاز دارید ، به ما کمک کنید تا شما را در جهت درست راهنمایی کنیم. با ما تماس بگیرید




:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: