چقدر می توانید از طریق یک برنامه درآمد کسب کنید؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

صنعت خدمات توسعه اپلیکیشن موبایل پتانسیل عظیمی را برای کسب و کارها برای کسب میلیون ها دلار ارائه می کند. با این حال، هر اپلیکیشن موبایلی کسب و کار، سهم مساوی از درآمد بازار اندروید و iOS را به دست نمی آورد.

علیرغم فرآیند مشابه توسعه اپلیکیشن موبایل برای اپلیکیشن‌های پول‌ساز، هر کسب‌وکاری نمی‌تواند میلیاردها دلار به حساب‌های خود منتقل کند. این باعث می‌شود استارت‌آپ‌هایی که هنوز وارد صنعت موبایل نشده‌اند، با سؤالاتی مانند «اپلیکیشن‌ها چگونه درآمد کسب می‌کنند؟»، «چگونه از یک برنامه کسب درآمد می‌کنید؟»، «برخی از استراتژی‌های کسب درآمد از اپلیکیشن‌های موفق برای کسب‌وکار» و غیره مواجه شوند... در این مقاله قصد داریم به این سوالات بپردازیم.

اما قبل از اینکه به این سؤالات پاسخ دهیم، در اینجا چند آمار وجود دارد که می خواهید در مورد برنامه های توسعه برنامه و برنامه های درآمدزا بدانید:

آمارهای بازار فعلی در مورد کسب درآمد از برنامه که باید بدانید

  • طبق نظرسنجی ژوئیه 2022، بیش از 2. 65 میلیون برنامه در فروشگاه Google Play قرار داده شده است. همچنین بررسی شده است که برنامه های اندرویدی بازی به احتمال زیاد تا سال 2024 تسلط پیدا می کنند و بیش از 70 درصد از کل درآمد برنامه ها در فروشگاه Google Play را تشکیل می دهند.
  • در مورد App Store برای برنامه‌های مبتنی بر iOS، تعداد برنامه‌های موجود بر روی این پلتفرم بیش از 2. 18 میلیون برنامه در سه ماهه دوم سال 2022 ثبت شده است. درآمد کل برنامه‌ها نسبت به سه ماهه قبل 5 درصد افزایش داشته است.
  • در سه ماهه اول سال 2022، مجموع دانلود اپلیکیشن های اپل استور و گوگل پلی استور به 36. 8 میلیارد تخمین زده شده است. این رقم نسبت به سه ماهه قبل 2 درصد افزایش نشان می دهد.
  • با توجه به آمار کسب درآمد از برنامه ها، 8٪ از برنامه های ایالات متحده توسط برنامه های پولی کسب درآمد می شوند در حالی که 25٪ از درآمد برنامه های تولید شده در ایالات متحده شامل تبلیغات (تبلیغات ویدئویی، تبلیغات بازشو، تبلیغات نمایشی و غیره) است.
  • انتظار می رود درآمد حاصل از تبلیغات درون برنامه ای بین سال های 2021-2022 تقریباً 4 درصد افزایش یابد. علاوه بر این، انتظار می رود خریدهای درون برنامه ای نیز بین سال های 2021-2022 به میزان 8. 4 درصد افزایش یابد.

نگاهی به ارقام بالا نشان می دهد که رقابت سختی در بازار برای کسب درآمد از برنامه ها وجود دارد. در چنین شرایطی، قطعاً می خواهید از شکست برنامه تجاری خود در بازار جلوگیری کنید. احتمالاً به همین دلیل است که اولویت شما باید روی ملاحظات درست قبل از ایجاد برنامه تجاری خود تمرکز کنید.

Contact With Our Experts

بنابراین، بیایید مواردی را که باید قبل از هر تلاشی برای توسعه اپلیکیشن‌های درآمدزا در نظر بگیرید، دریابیم.

مواردی که باید قبل از تهیه برنامه های پول درآوردن در نظر بگیرید

قبل از سرمایه گذاری در طراحی و تدوین برنامه خود ، مهم است که برای تحقیق و ذکر چند عامل وقت بگذارید. در حالی که می توانید تحقیقات خود را انجام دهید ، بهتر است از یک شرکت قابل اعتماد توسعه برنامه تلفن همراه یا متخصص صنعت که بینش های درون و خارج از کشور را در زمینه توسعه برنامه های پول درآورد ، به دنبال راهنمایی فنی باشید.

هنگام جستجوی این عوامل ، حتما چهار ملاحظات برتر ذکر شده در زیر را قبل از تهیه برنامه خود درج کنید.

Things to Consider Before Developing Money Making Apps

1. هدف برنامه

قبل از انتخاب هر یک از مدل های کسب درآمد ، باید نوع برنامه خود را درک کنید. برنامه شما چگونه و چگونه مسئله ای را برطرف می کند؟

هنگام تمرکز بر نحوه کسب درآمد برنامه ها ، هدف برنامه نقش محوری را ایفا می کند. برای درک دقیق از هدف برنامه خود به این سؤالات پاسخ دهید.

  • برنامه شما چه مشکلی را هدف قرار می دهد؟
  • برای ایجاد یک برنامه موفق به چه خدمات توسعه نرم افزاری نیاز دارید؟
  • تأثیر احتمالی کسب درآمد از برنامه شما در بازار چه می تواند باشد؟
  • و چگونه برنامه در ارائه خدمات به مشتریان و نیازهای آنها مفید خواهد بود؟

هنگامی که در مورد هدف پاسخ منطقی دارید ، می توانید یک استراتژی صحیح کسب درآمد را برای برنامه خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، مدل های اشتراک برای برنامه های خدمات و محتوا.

2. مخاطبان هدف

یکی دیگر از عواملی که در تعیین چگونگی درآمدزایی برنامه ها کمک می کند ، مخاطب هدف است. اگر در حال تهیه یک برنامه تلفن همراه برای افراد تجاری هستید ، مهم است که با یک استراتژی کسب درآمد که وقت آنها را تلف نمی کند ، بروید. به همین ترتیب ، وقتی صحبت از ساخت برنامه برای بچه ها می شود ، خوب است که چند راه حل و ویژگی را به صورت رایگان ارائه دهید.

برای به دست آوردن درآمد آنلاین از استراتژی های کسب درآمد برنامه ، شما باید قبل از شروع هر برنامه ، مخاطبان هدف خود را بررسی کنید. مخاطب هدف کیست ؟آنها به چه چیزی نیاز دارند؟مبلغی که آنها پرداخت می کنند؟به بیان ساده تر ، کاربران شما باید ارزش واقعی خرید را بدانند.

3. تجزیه و تحلیل رقیب

انجام تجزیه و تحلیل رقابتی برای ایده برنامه تلفن همراه شما یک LSO در تصمیم گیری در رابطه با نحوه کسب درآمد از یک برنامه نقش دارد. بینش کمک می کند تا در مورد آنچه برنامه های مشابه در بازار را ترجیح می دهند و همه سودهایی را که به دست آورده اند ، اشاره کنند. این در نهایت به تصمیم گیری کمک می کند.

رقابت Cutthroat در بازار و تجزیه و تحلیل رقیب فقط برای نکات برجسته ، ویژگی ها و طراحی یک برنامه نیست. با یک مطالعه و دانش مناسب در مورد رقبا ، بدون مشکل می توانید برنامه کسب و کار کسب درآمد را برای درخواست خود کشف کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از خود سؤالاتی مانند نحوه کسب رقبا بپرسید؟مدل های آنها چقدر جامد هستند؟آیا حفره ای وجود دارد که بتواند به فرصتی برای شما تبدیل شود؟همچنین ، یک برنامه بازاریابی محکم برای توسعه برنامه های تلفن همراه شما می تواند به شما در تسریع در بازاریابی و فروش خود کمک کند.

4. فن آوری ها

مجموعه ای از فناوری هایی که در برنامه خود معرفی می کنید نه صرفاً تجربه کاربر را تقویت می کند و باعث می شود که از رقابت متمایز شود ، بلکه به درآمد برنامه های تلفن همراه نیز می افزاید.

مثال: یک مدل پلت فرم کسب درآمد برنامه تلفن همراه سنتی تنها 70 ٪ از مبلغ پرداخت شده برای یک برنامه موبایل را به توسعه دهندگان ارائه می دهد. در حالی که ، یک مدل برنامه مبتنی بر blockchain 85 ٪ از کل سود برنامه را ارائه می دهد.

با استفاده از این پوشش ، بیایید مستقیماً به پیدا کردن مدل های مختلف بپردازیم تا نحوه کسب درآمد از برنامه ها را بررسی کنیم.

شش مدل کسب درآمد برنامه تلفن همراه را در نظر بگیرید

استراتژی برنامه قیمت گذاری که برای برنامه خود انتخاب می کنید نیز در برنامه های پول درآوردن تفاوت ایجاد می کند. از این رو ، آشنایی با انواع استراتژی های کسب درآمد برنامه تلفن همراه قابل توجه است که می توانید با آنها همراه باشید. برخی از مهمترین موارد در زیر مورد بحث قرار گرفته است:

Six Mobile App Monetization Models to Consider

1. تبلیغات درون برنامه ای

در حالی که برنامه برای بارگیری و استفاده رایگان است ، شما هنوز هم می توانید بر اساس تعامل در تبلیغات نمایش داده شده در برنامه خود ، درآمد کسب کنید. مدل درآمد تبلیغاتی در برنامه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به نظر می رسد که PR قابل استفاده است.

In-app advertising

این مدل شامل چندین قالب مانند تبلیغات بینابینی ، تبلیغات بنر ، تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات بومی ، تبلیغات متنی ، تبلیغات بومی و غیره است. تبلیغات در برنامه ها چقدر انجام می شود؟بسته به نوع AD ، میانگین درآمد هر تصور تبلیغات می تواند به اندازه 0. 10 دلار و به اندازه 10 دلار باشد.

جوانب تبلیغات درون برنامه

  • مخاطب هدف را تولید می کند
  • نتایج سریعتر
  • برنامه افزودنی عالی برای مخاطبان هدف

منفی برای تبلیغات درون برنامه

  • سهام بیشتر رقبا
  • درگیری کم مخاطب

2. در خرید برنامه و مدل Freemium

مهمترین استراتژی کسب درآمد که شخص در جستجوی چگونگی کسب درآمد از یک برنامه بدون تبلیغات در نظر می گیرد ، Freemium است.

In App purchases and freemium model

در اینجا ، برنامه برای استفاده رایگان است. اما ، کاربران برای خرید طیف گسترده ای از عناصر مجازی از برنامه موبایل باید مقداری پول بپردازند. این شامل زندگی اضافی ، مسدود کردن تبلیغات ، محتوای برنامه حق بیمه ، ارز بازی و موارد دیگر است.

جوانب مثبت خرید درون برنامه

  • پایگاه های کاربر گسترده تر از آنجا که کاربران قبل از خرید برنامه را امتحان می کنند
  • در صورت برنامه ریزی به خوبی ، برنامه حداکثر سود و بازده بالاتر را می دهد

منفی خریدهای درون برنامه

  • برنامه در خریدهای درون برنامه ای باید مبلغی را که فروشگاه App به عنوان هزینه (یعنی 30 ٪) هزینه می کند ، پرداخت کند.

Quote

3. مدل اشتراک (نرم افزار به عنوان یک سرویس)

استراتژی دیگری که به عنوان پاسخ نحوه کسب درآمد از یک برنامه ارائه می شود ، مدل اشتراک است.

در اینجا از کاربران درخواست می شود هزینه هفتگی ، ماهانه یا سالانه در ازای خدمات مفصلی P ارائه شده توسط شرکت توسعه برنامه موبایل. این نوع از مدل های کسب و کار و کسب درآمد اغلب در مورد خدمات مبتنی بر ابر ، برنامه های مبتنی بر محتوای صوتی و تصویری مانند Spotify ، Google Music و Netflix توصیه می شود.

توجه: تنها 5 ٪ از توسعه دهندگان برنامه موفق برای دریافت درآمد از یک برنامه از اشتراک ها استفاده می کنند.

جوانب مدل اشتراک

  • بسیاری از کاربران رایگان را به خود جلب می کند
  • شما می توانید کاربران رایگان را در برنامه با ویژگی های محدود نگه دارید حتی اگر اشتراک آنها را لغو کنند

منفی مدل اشتراک

  • برای تعیین میزان محتوای شما به صورت رایگان به استراتژی نیاز دارد

4. حمایت مالی

حمایت مالی روش دیگری برای کسب درآمد از یک برنامه تلفن همراه است. این مدل معمولاً با برنامه هایی که قبلاً کاربران معمولی دارند ، گنجانده شده است و هنگام اتصال با مارک های همان طاقچه بازار مناسب است.

هنگام بحث در مورد جزئیات در مورد چگونگی کسب درآمد از طریق این استراتژی کسب درآمد ، دو معامله برای انجام وجود دارد -

  • به همان اندازه درآمد را از برنامه تلفن همراه تقسیم کنید
  • هزینه حمایت مالی ماهانه را تعیین کنید

مثال: برنامه های کانال هواشناسی و مشاغل مشابه به این مدل کسب درآمد متکی هستند تا در بازار غالب شوند.

جوانب مثبت مدل حمایت مالی

  • آگاهی در مورد ایده برنامه تجاری شما ایجاد می کند
  • تجارت شما را به عنوان یک متخصص ادغام می کند
  • برنامه شما را در معرض مخاطبان مناسب قرار می دهد

منفی مدل حمایت مالی

  • اگر درست انجام نشود اختلاف نظرها ایجاد می کند
  • برای به دست آوردن حامیان مالی به مهارت های شبکه و بازاریابی قوی نیاز دارید

5. جمع آوری جمعیت

Crowdfunding ، یک مدل بودجه متناوب که در سال 2022 در نظر گرفته می شود ، همچنین یکی از راه های سودآور برای کسب درآمد از برنامه های تلفن همراه است.

در اینجا ، شما ایده برنامه خود را مبادله می کنید یا نسخه MVP را بر روی سیستم عامل هایی مانند Kickstarter ، Crowdfunder ، Indiegogo و برای جمع آوری بودجه و انجام کار نیازمند در زمینه بازاریابی منتشر می کنید.

مثال: در سال 2017 ، بازی Hello Earth با یک شخصیت مشهور گربه از طریق چنین استراتژی های کسب درآمد از 148K دلار درآمد کسب کرد.

جوانب مثبت مدل سرمایه گذاری

  • ساده ترین راه برای تأمین مالی برنامه خود بدون هزینه مقدماتی
  • شما باید واکنش مخاطبان خود را آزمایش کنید
  • سرمایه گذاران شما می توانند در این روند مشتری شما شوند

منفی مدل جمع آوری جمعیت

  • یک فرآیند آسان نیست ، نیاز به تلاش زیادی برای ساختن و طرح ریزی پروژه شما دارد
  • پروژه های ناموفق ممکن است منجر به آسیب به اعتبار تجاری شود

6. پیوندهای وابسته

این یکی دیگر از تنوع حمایت مالی است ، با این حال ، به جای اعطای حقوق تبلیغاتی صرفاً به یک سازمان ، شما با چند نفر از علاقه مندان مذاکره می کنید و پیوندهای مرجع آنها را در برنامه خود قرار می دهید. این یک روش مناسب برای افزایش درآمد شما از برنامه ها در صورت نداشتن یک بازیکن ثروتمند در بازار است که آماده تأمین هزینه های شما است.

اکنون که شما با چگونگی کسب درآمد برنامه ها آشنا هستید و همه عواملی را که باید در نظر بگیرند در حالی که یک برنامه را چقدر می کند ، در نظر بگیرید ، بیایید با کشف اینکه چگونه می توانید بهترین استراتژی کسب درآمد برنامه را برای تجارت خود انتخاب کنید و بینش از روندهای آینده را انتخاب کنیدبازار برنامه های تلفن همراه.

چگونه می توانید بهترین روش کسب درآمد را برای برنامه خود انتخاب کنید؟

یافتن ترکیب مناسب استراتژی های کسب درآمد برای برنامه شما برای کسب درآمد ، یک قطعه مهم از معما است که تصمیم به موفقیت در کسب و کار شما می کند. اما نگران نباشید ، در اینجا چشم انداز برای راهنمایی شما در فرایند تصمیم گیری وجود دارد.

1. ایجاد یک قیف مخاطب منجر به مدل کسب درآمد شما

هنگامی که مخاطب هدف مشخص و شخصیت کاربر را دارید ، می توانید قیف ایجاد کنید که ترافیک شما را به درآمد برای برنامه خود تبدیل کند. به عنوان مثال ، برای یک برنامه یادگیری زبانی ، ویژگی های بازی و مینی چالش ها و آزمونهای روزانه می تواند یک ضربه بزرگ باشد. پس از قلاب کاربران ، می توانید پیچیدگی این ویژگی ها را تقویت کرده و آنها را به صورت پولی درگیر کنید.

2. انتخاب سیستم عامل هایی که متناسب با برنامه شما باشد

یک شرکت با تجربه توسعه برنامه تلفن همراه یک دامنه برنامه را پیشنهاد می کند که در آن کاربران هدف شما به بهترین وجه کار می کنند. با گفتن این موضوع ، شما باید ضمن انتخاب پلت فرم مناسب ، هزینه توسعه برنامه اندرویدی و هزینه توسعه برنامه iOS را به چشم انداز نگه دارید.

در بیشتر موارد ، مشاغل برای اطمینان از پوشش همه مخاطبان هدف ، برنامه های ساخت پول را برای هر دو سیستم عامل توسعه می دهند.

3. با استفاده از پسوندهای بومی

اگر می توانید برنامه خود را گسترش دهید ، به عنوان مثال ، اضافه کردن سطح به برنامه بازی خود یا اضافه کردن درس های صوتی بیشتری به برنامه یادگیری خود ، می توانید از استراتژی های بومی استفاده کنید. این بدان معنی است که نسخه اصلی برنامه شما می تواند رایگان و در دسترس همه باشد. علاوه بر این ، می توانید از مدل خرید یا اشتراک درون برنامه برای ارائه ویژگی های پیشرفته استفاده کنید.

4- با در نظر گرفتن عوامل محلی هنگام قیمت گذاری

هنگامی که شما در حال نهایی کردن ساختار قیمت گذاری خود از طریق خرید درون برنامه ، اشتراک یا بودجه هستید ، عوامل محلی را در نظر بگیرید که تفاوت زیادی در درآمد برنامه شما ایجاد می کند. عواملی از قبیل هزینه اختلافات زندگی ، هزینه برنامه های رقیب و مدل های قیمت گذاری محلی رقبای شما می توانند بر مدل کسب درآمد برنامه شما تأثیر بگذارند.

5- تجزیه و تحلیل آمار برای کار کردن مدل شما

یکی دیگر از عوامل عظیم که باید در نظر بگیرید ، ردیابی معیارهای برنامه و تجزیه و تحلیل آمار کاربر است. برای تصمیم گیری های قوی و پایدار باید الگوهای خرید آنها ، متوسط درآمد برای هر کاربر ، مشتریان جدید و بازگردانده و غیره را درک کنید.

استراتژی کسب درآمد از برنامه شما به هر شکلی بر تجربه کاربر به نوعی تأثیر می گذارد. از آنجا که استراتژی کسب درآمد برنامه بر اساس تعداد مخاطبان فعال محاسبه می شود ، حتماً تجربه کاربر برنامه خود را در سطح بالا نگه دارید. چه چیز دیگری؟

آینده توسعه برنامه های موبایل تجاری و کسب درآمد برنامه

اکنون که می دانید برنامه ها چگونه درآمد کسب می کنند ، باید برای توسعه برنامه های تلفن همراه با آینده آشنا شده باشید. با گذشت سالها ، برنامه های موبایل تجاری پول خوبی را دیده اند و مطمئناً در سالهای آینده نیز ادامه خواهد یافت. برنامه های بازی او هر سال میلیارد ها دلار می شوند ، با این حال ، برنامه های عمومی هنوز میلیون ها دلار درآمد دارند و در این صنعت خوب عمل می کنند. واقعیت افزوده ، هوش مصنوعی/یادگیری ماشین و واقعیت مجازی روندهای فناوری است که هر مشاغل باید به برنامه های خود پیاده سازی کنند تا در بازار بایستند.

در پایان ، امکانات بی پایان مربوط به میزان درآمد یک برنامه هنگام ارسال آن به فروشگاه ها وجود دارد. شما فقط باید از طریق گزینه های خود شایع شوید و از آن بهترین استفاده را کنید.

چگونه Appinventiv می تواند در توسعه برنامه های تلفن همراه به شما کمک کند؟

Appinventiv یک شرکت پیشرو در توسعه برنامه های تلفن همراه است که به مشتریان و مشتریان خود کمک می کند تا از آخرین فناوری ها بهینه استفاده کنند و ROI بهتری را برای تجارت خود فراهم کنند. ما با کمک به شما در ایجاد تجربیات استثنایی از طریق برنامه های تجاری خود ، اختلال در Top Gear قرار داده ایم. با ارائه 1000+ برنامه تجاری برای هر صنعت عمودی ، می توانیم دید شما را به واقعیت شکل دهیم.

امروز با کارشناسان صنعت ما در تماس باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی کمک به کسب و کار شما در دستیابی به نتایج دلخواه خود داشته باشیم.

سوالات متداول در مورد برنامه های پول سازی

پرسش: چگونه برنامه های رایگان درآمد کسب می کنند؟

الف) وقتی در مورد چگونگی کسب درآمد برنامه ها صحبت می کنید ، سه روش اساسی یا استراتژی کسب درآمد وجود دارد ، که به عنوان تبلیغات درون برنامه ، حمایت مالی و بازاریابی ارجاع شناخته می شوند.

س: سودآورترین برنامه ها چیست؟

آ . اگر ما مجبور شدیم سه دسته برنامه را که تمایل به کسب بیشترین درآمد برای تجارت والدین خود دارند ، لیست کنیم - این برنامه موسیقی ، برنامه بازی و برنامه پخش ویدیو است. هر سه این دسته از برنامه ها به گونه ای هستند که سطح درگیری بسیار بالا است.

س. فروشگاه برنامه در هر بارگیری چقدر است؟

A. اپل 30 ٪ از درآمد حاصل از فروشگاه App Apple را می گیرد و بقیه را 70 ٪ به توسعه دهندگان می دهد.

س: فروشگاه Google Play چقدر در هر بارگیری یک برنامه Android پرداخت می کند؟

A. Google 30 ٪ از درآمد حاصل از برنامه Android را می گیرد و بقیه را 70 ٪ به توسعه دهندگان می دهد.

س: آیا برنامه ها پول زیادی می گیرند؟

الف) بستگی دارد. اما با توجه به یک یادداشت بسیار عمومی ، تا زمانی که یک نام تجاری مستقر از شما حمایت کند یا یک جامعه قوی از تأثیرگذار از شما حمایت کند ، باید مدتی منتظر بمانید تا قبل از پایان کارآفرینی.

در ضمن شما همچنین می توانید چندین برنامه تهیه کرده و آنها را در فروشگاه ها منتشر کنید تا توانایی درآمد خود را گسترش دهید.

س. سازندگان برنامه در هر بارگیری چقدر زیاد هستند؟

الف) ارزش مدل های درآمد برنامه تلفن همراه کاملاً به عملکرد اصلی برنامه شما بستگی دارد ، مانند سکوی در نظر گرفته شده ، انتظارات مخاطب هدفمند ، مدل های کسب درآمد برنامه انتخاب شده و موارد دیگر.

س: آیا می توانید از یک برنامه درآمد کسب کنید؟

A. بله ، هر کس با ایده های تجاری قابل اعتماد و حضور دیجیتالی می تواند از یک برنامه درآمد کسب کند.




:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: