ابزارهای تجزیه و تحلیل رمزنگاری برای همه سرمایه گذاران رمزنگاری
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

بیش از یک دهه از زمان راه اندازی ارزهای رمزنگاری شده است. و بدون شک ، آنها نشان خود را بر روی سرمایه گذاران جهانی نشان داده اند. طبیعت بی ثبات آن ، سرمایه گذاران را به سمت بهره برداری از این دارایی دیجیتال سوق می دهد و سود خود را به دست می آورد. اما همین نوسانات آنها را در معرض خطر از دست دادن سرمایه خود قرار می دهد.

با پیشرفت در فناوری ، بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل رمزنگاری پدید آمده است. این سرمایه گذاران در تصمیم گیری بهتر سرمایه گذاری کمک می کنند. اگر در مورد چگونگی استفاده از این ابزارها به نفع خود کنجکاو هستید ، این مقاله برای شما مناسب است.

چرا یک ابزار تجزیه و تحلیل رمزنگاری برای سرمایه گذاران ضروری است؟

ابزارهای تجزیه و تحلیل رمزنگاری به ابزارهای فنی و اساسی که به معامله گران و سرمایه گذاران کمک می کند تا ایده های حرکات قیمت ، داده های زنجیره ای ، نوسانات ، حجم و غیره را برای تجارت یا سرمایه گذاری در Cryptos به شما کمک کنند ، به درک این پارامترها نیاز دارید ، به همراه این پارامترها ، همراه بابازار و ابزارهای کلی فقط آن را آسان و در دسترس قرار می دهد.

در اینجا چند مزیت وجود دارد که می توانید از استفاده از ابزارهای تحقیق Crypto بدست آورید.

1. می توانید تصمیمات آگاهانه بگیرید

ابزارهای رمزنگاری شامل ابزارهای فنی ، ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای و غیره است. داده های زنجیره ای به معیارهایی مانند حجم معاملات در روز ، ارزش کل نشانه های معامله شده در روز و سایر داده های مرتبط با شبکه اشاره دارد. اینها به شما در درک فعالیت شبکه یک رمزنگاری کمک می کنند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل Crypto نمودارها و داده های مربوط به همان را برای تصمیم گیری آگاهانه در اختیار شما قرار می دهند. برای نتیجه گیری یک تصمیم لازم نیست به چندین منبع نگاه کنید. همچنین ، به دلیل اینکه شما قبل از سرمایه گذاری جنبه های مختلفی را در نظر می گیرید ، احتمالاً تصمیمات شما سود می بخشد.

2. سرمایه گذاری های مورد حمایت و تجزیه و تحلیل

دریافت اطلاعات مهم در مورد ارزش نشانه های رمزنگاری ، حجم معاملات ، سهم بازار و موارد دیگر هنگام برخورد با آنها دست بالایی را به شما می دهد. شما می توانید با استفاده از این مجموعه داده ها ، تجزیه و تحلیل فنی و اساسی را انجام دهید. همچنین می توانید زمان ایده آل برای سرمایه گذاری و خروج از بازار را انتخاب کنید. حرکات بازار شما اکنون از تحقیقات/تجزیه و تحلیل پشتیبانی می شود و بر اساس گمانه زنی ها نیست.

به هر حال ، مجموعه های سکه نیز سبد های مورد حمایت از ارزهای رمزنگاری شده برای سرمایه گذاری شما هستند.

3. پارامترهای احساسات اجتماعی در جلوگیری از سر و صدای بازار مفید هستند

نه تنها معیارها و اعداد فنی، احساسات سرمایه گذاران نیز به طور قابل توجهی بر ارزهای دیجیتال تأثیر نمی گذارد. به عنوان مثال، یک توییت توسط یک اینفلوئنسر ممکن است باعث شود سرمایه‌گذاران روی یک توکن معین به ندامت بروند. بنابراین، توجه به چنین عواملی بسیار مهم است. و ابزارهای تحلیل رمزنگاری می توانند این کار را آسان تر کنند. شما می توانید با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل از تصمیمات مبتنی بر سر و صدای موقت بازار و شایعات اجتناب کنید.

10 ابزار ضروری تحقیقات رمزنگاری برای همه سرمایه گذاران

اکنون که می دانید چگونه ابزارهای تحلیل رمزارز می توانند به شما در سرمایه گذاری موثر کمک کنند، بیایید به سمت ابزارهای موجود برویم.

1. گلاسنود

بهترین شناخته شده برای: جمع آوری داده های رمزنگاری و شبکه اطلاعات جهانی

Glassnode یک پلتفرم داده و اطلاعات روی زنجیره است. این داده ها را از منابع مختلف برای بلاک چین ترکیب می کند. همچنین به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا معیارهای مربوط به داده‌های تراکنش، نگهداری کیف پول، داده‌های استخراج‌کننده و بسیاری موارد دیگر را از خود داشبورد بدانند.

2. Coinigy

بهترین شناخته شده برای: پلت فرم معاملات دارایی دیجیتال با دسترسی به بیش از 20 صرافی

Coinigy در سال 2014 راه اندازی شد. نمودارهای ارزهای دیجیتال را برای بیش از 45 صرافی رمزنگاری برای یافتن فرصت های آربیتراژ نقشه می کشد. این یک آزمایش رایگان 30 روزه برای آزمایش سازگاری ارائه می دهد. پس از آزمایش، باید ماهیانه 15 دلار هزینه پرداخت کنید. به غیر از آن، هیچ هزینه پنهان یا هزینه کمیسیون وجود ندارد.

3. CryptoView

بهترین شناخته شده برای: بهترین ابزار تحقیق ارزهای دیجیتال و مدیر پورتفولیو

CryptoView به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را در فضای ذخیره سازی سرد، سیستم عامل های مبادله و کیف پول های شخص ثالث ردیابی کنند. این ابزاری است که داده های بلادرنگ و استراتژی های معاملاتی ساده را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد از طریق چندین حساب تجاری در چندین صرافی تجاری فعالیت کنید.

4. معیارهای سکه

بهترین شناخته شده برای: ارائه دهنده پیشرو هوش مالی مرتبط با رمزنگاری

Coinmetrics یک ابزار تجزیه و تحلیل داده های بازار ارز دیجیتال است که می تواند برای تحقیقات خارج از زنجیره و بر روی زنجیره مورد استفاده قرار گیرد. خدمات اصلی Coin Metrics شامل داده‌های مربوط به شاخص‌های مختلف، نرخ مرجع قیمت، ابزار تجسم بازار و غیره است. همچنین به شما امکان می‌دهد فیدهای توییتر را برای ردیابی احساسات بازار ردیابی کنید.

5. CoinMarketCal

بهترین شناخته شده برای: تقویم اقتصادی پیشرو برای اخبار قابل اعتماد ارزهای دیجیتال

این ابزار برای ردیابی اخبار و به روز رسانی های کریپتو بهترین است. این شما را در مورد رویدادهای آینده مرتبط با رمزارزهای مختلف به روز نگه می دارد. این یک پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر جامعه است که در آن کاربران بینش و اخبار تحقیق محور را در مورد رویدادهای رمزنگاری مختلف ارائه می دهند. هر بار که اخبار ظاهر می‌شود، اعلان‌هایی دریافت می‌کنید تا بتوانید سریع عمل کنید و به رویدادها مستقیماً در برنامه دسترسی داشته باشید.

6. Cryptowat. ch

معروف ترین برای: یک ترمینال محبوب تجارت و نمودار برای بازارهای cryptocurrency

این یکی از بهترین ردیاب های نمونه کارها با رابط کاربر پسند است. Cryptowat. ch از شیوه های معاملاتی شما برای چندین مبادله پشتیبانی می کند و آن را به یک بستر یکپارچه برای تجارت تبدیل می کند. این ویژگی دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند معیارهای نقدینگی و توییت های تعبیه شده بر روی نمودارها است. همچنین دارای یک نسخه ممتاز است که دارای یک رابط ساده مبتنی بر وب است.

7. دفیلما

دفیلما یکی از برجسته ترین ارائه دهندگان کل مقدار قفل شده (TVL) است که می توانید برای پروتکل های Defi استفاده کنید. TVL برای ارزیابی یک پروتکل DEFI استفاده می شود زیرا این نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران است. این پلتفرم با هدف ارائه اطلاعات دقیق و شفاف در مورد همان برای سرمایه گذاران. از این گذشته ، به عنوان یک پروتکل یک مرحله ای عمل می کند که در آن کاربران می توانند تمام پروتکل های محبوب و پروتکل های محبوب را پیگیری کنند.

8. نانسن

بیشتر شناخته شده برای: پیشرو در سیستم عامل تحلیلی blockchain

نانسن یک پلتفرم الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی است. این داده های زنجیره ای و یک بانک اطلاعاتی از اطلاعات میلیون ها برچسب کیف پول را ترکیب می کند. مقادیر اصلی آن شفافیت و دقت است. و کیف پول برچسب آن شامل ارسال های کاربر ، اکتشافی و الگوریتم ها ، تجزیه و تجزیه و تحلیل قرارداد هوشمند ، و تحقیقات و تحقیقات است.

9. Santiment

مشهور برای: بهترین سیستم عامل تجزیه و تحلیل رفتار بازار

این یک ابزار رفتار و تحلیل بازار یک مرحله ای برای ارزهای رمزنگاری شده است. Santiment به شما کمک می کند تا رفتار بازار را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید تا بهترین تصمیمات سرمایه گذاری رمزنگاری را انجام دهید. این ابزار به شما کمک می کند تا فقط به قیمت ها اعتماد نکنید و همچنین از استراتژی های معاملاتی سفارشی بر اساس داده های زنجیره ای و تحولات اجتماعی استفاده کنید.

10. Lunarcrush

بیشتر شناخته شده برای: بهترین آنالایزر شبکه رسانه های اجتماعی

این بستری است که داده ها را از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای درک فعالیت های بازار و احساسات کاربر جمع می کند. Lunarcrush به شما امکان می دهد تا بدانید کدام تأثیرگذار حرکت در بازار را دارد. و به شما امکان می دهد فعالیت آنها را در رسانه های اجتماعی پیگیری کنید تا فراز و نشیب های بازار را درک کنید.

نتیجه

قبل از شیرجه زدن به فضای رمزنگاری ، باید ابزارهای آنالیز رمزنگاری خود را بر روی زره پوش خود قرار دهید. این ابزارهای تحقیقاتی با ارائه تجزیه و تحلیل و استراتژی های آماده ، کار شما را آسان تر می کنند.

1. چگونه می توان بهترین پلتفرم تجزیه و تحلیل رمزنگاری را انتخاب کرد؟

بهترین راه برای انتخاب ابزار تحلیل رمزنگاری، خواندن بررسی های موجود در رسانه های مختلف مانند Reddit یا Twitter است. می‌توانید این بررسی‌ها را با آمار پلتفرم، دقت و گزینه‌های تحلیل موجود مقایسه کنید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید. قیمت گذاری نیز عاملی در انتخاب بهترین پلتفرم تحلیل رمزنگاری است.

2. چگونه ارز دیجیتال را تجزیه و تحلیل می کنید؟

روش های زیادی برای تجزیه و تحلیل یک ارز دیجیتال وجود دارد. اینها شامل تجزیه و تحلیل تکنیکی و بنیادی است که به شما کمک می کند داده های بازار را بخوانید و آنها را تفسیر کنید تا زمان ایده آل برای سرمایه گذاری و فروش موقعیت های خود را بدانید.

3. آیا تحلیل تکنیکال کریپتو کار می کند؟

پاسخ یک بله بزرگ است. شما فقط باید درک درستی از نحوه عملکرد کریپتو و تجزیه و تحلیل آن برای اجرای موفقیت آمیز آن ایجاد کنید. مجموعه‌ای از ابزارهای تحلیل رمزنگاری آنلاین موجود است که می‌توانید از آنها برای آسان‌تر کردن کار خود و بهره‌مندی از مزایای آن استفاده کنید.




:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: