درک ریپل کوین
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

برای اطمینان از بالاترین سطح دقت و به روزترین اطلاعات، BitDegree. org به طور منظم با پیروی از دستورالعمل های ویرایشی دقیق ممیزی و بررسی واقعیت می شود. قوانین پیوند شفاف برای مطابقت با استانداردهای اعتبار مرجع رعایت می شود.

تمامی مطالب موجود در BitDegree. org دارای این معیارها هستند:

1. در حین ایجاد محتوا فقط از منابع معتبر مانند انجمن های دانشگاهی یا مجلات برای مراجع پژوهشی استفاده می شود.

2. زمینه واقعی پشت هر موضوع تحت پوشش باید همیشه برای خواننده آشکار شود.

3. اگر در پشت یک مطالعه ارجاع شده اختلاف نظر وجود داشته باشد، خواننده باید همیشه مطلع شود.

اگر فکر می کنید که محتوا قدیمی، ناقص یا مشکوک است، با ما تماس بگیرید.

Understanding Ripple Coin

ریپل یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است. در حال حاضر پس از بیت کوین و اتریوم در جایگاه سوم قرار دارد.

احتمالاً از خود می پرسید که ریپل چیست و چرا اینقدر محبوب است؟شما نیازی به جستجوی بیشتر ندارید زیرا من هر دوی این سوالات را در این راهنما پوشش خواهم داد.

من یک نمای کلی از ریپل کوین، مزایا و معایب آن، ویژگی‌ها، ارزش فعلی و غیره را در اختیار شما قرار خواهم داد. در پایان این راهنما، شما همچنین با ویژگی های امنیتی ریپل بیشتر آشنا خواهید شد - یکی از مهم ترین جنبه هایی که همیشه باید در نظر بگیرید!

قبل از اینکه درباره ریپل کوین بیشتر بدانید، باید بدانید که خرید XRP از صرافی‌های ارزهای دیجیتال قابل اعتماد، مانند بایننس یا کوکوین، بسیار مهم است، یا راه دیگری را انتخاب کنید و آن را از طریق پردازش پرداخت بدون کلاهبرداری Simplex خریداری کنید که به شما امکان خرید می‌دهد. کریپتو با کارت اعتباریهمچنین، آن را در کیف پول های رمزنگاری امن مانند Ledger Nano X ذخیره کنید.

بنابراین، بیایید شروع کنیم!

آیا به دنبال امن ترین مکان برای خرید BTC هستید؟من صرافی‌های ارز دیجیتال با بهترین رتبه را که به عنوان امن‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید BTC تایید شده‌اند را در زیر جمع‌آوری کرده‌ام، پس نگاهی بیندازید.

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • کاردانو
  • + 600 مورد دیگر
  • بیت کوین
  • اتریوم
  • خط تیره
  • + 37 مورد دیگر
  • بیت کوین
  • اتریوم
  • مونرو
  • + 210 مورد دیگر
  • بیت کوین
  • بیت کوین کش
  • اتریوم
  • +3 بیشتر
  • بیت کوین
  • اتریوم
  • لایت کوین
  • + 100 نفر دیگر
  • بیت کوین
  • اتریوم
  • بیت کوین کش
  • +7 بیشتر
  • بیت کوین
  • بیت کوین کش
  • اتریوم
  • +21 بیشتر
  • معاملات سریع
  • تیم توانمند
  • آزمایشی توسط بسیاری از موسسات بزرگ
  • متمرکز
  • تمرکز بر شرکت های بزرگ

فهرست مطالب

مقدمه ای بر ریپل

اولین چیزی که باید بدانید این است که ریپل یک ارز دیجیتال است که بر حل مشکلات مربوط به نقل و انتقالات پرداخت بین المللی متمرکز شده است.

به طور دقیق تر ، Ripple بستری برای یک سیستم جهانی پرداخت ، تسویه حساب و مبادله است. XRP Cryptocurrency است که برای تسهیل معاملات در این پلتفرم رد و بدل می شود.

Ripple coin: front page.

ریپل در سال 2012 توسط Ripple Labs Inc. منتشر شد.

بنابراین ، ریپل با بیت کوین و اتریوم متفاوت است. در حالی که بیت کوین فقط یک ارز دیجیتال است ، اتریوم بستری برای توسعه قراردادهای هوشمند است. Ripple ، با این حال ، یک زیرساخت جدید پرداخت است که به سمت معاملات مالی بین المللی هدف قرار گرفته است.

ایجاد و گردش XRP یکی دیگر از جنبه های استثنایی است که باید از آن آگاه باشید. وقتی صحبت از اکثر ارزهای رمزنگاری می شود ، سکه های جدید از طریق فرآیند به نام "معدن" ایجاد می شوند.

نکته تعجب آور این است که آزمایشگاه های ریپل حدود 55 میلیارد XRP در خود دارند. نیازی به گفتن نیست ، این یک وضعیت کاملاً غیرمعمول است زیرا تمرکز معمولاً بر عدم تمرکز است. وت

بنابراین ، اکنون که می دانید ریپل چیست ، بیایید دریابیم که هدف اصلی آن چیست.

سکه ریپل هدف دستیابی به چه چیزی است؟

فن آوری ها به حدی پیشرفت کرده اند که چیزهایی مانند اتومبیل های خودران به واقعیت تبدیل شده اند. اما یکی از بخش هایی که نتوانسته است پیشرفت زیادی داشته باشد ، نقل و انتقالات بین المللی پرداخت است.

نقل و انتقالات بین المللی پرداخت دو موضوع مهم را تجربه می کند:

1. آنها گران هستند

اگر پرداخت مرزی را انجام داده اید ، باید از هزینه های گران قیمت با آن آگاه باشید. بانک های خیابان بالا به طور معمول برای چنین پرداخت هایی بدترین هستند ، با این حال ، حتی خدماتی مانند PayPal هزینه های نسبتاً بالایی را نیز ارائه می دهند - برای پرداخت هزینه بین المللی با پی پال حدود 2. 9 ٪ هزینه دارد.

Ripple Coin: fees.

مهمتر از این هزینه ها ، مشتریان هنگام انجام تبدیل ارز ، پول خود را از دست می دهند.

2. آنها کند هستند

در عصر اینترنت که همه چیز فوری است ، معاملات بین المللی می تواند بین روزها تا هفته ها طول بکشد. هیچ دلیل خاصی برای این امر وجود ندارد به غیر از این واقعیت که موسسات مالی مایل به ارتقاء فناوری خود نیستند - بهانه افتضاح!

در این فرایند ، موسسات مالی موفق به کسب درآمد زیادی می شوند ، با این حال ، مشتریان رنج می برند. Ripple قصد دارد آن را تغییر داده و نقل و انتقالات بین المللی را فوری و ارزان کند.

از زمان راه اندازی ریپل در سال 2012 ، این شرکت در تلاش است تا این مشکل را حل کند و توانسته است علاقه زیادی را از سوی سرمایه گذاران ایجاد کند. بیایید نگاهی به عملکرد تاریخی Ripple XRP بیندازیم.

عملکرد تاریخی سکه موج دار

سکه ریپل یکی از قدیمی ترین ارزهای رمزپایه است ، اما همیشه محبوب نبود. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید ، فقط در آوریل 2017 قیمت ریپل افزایش یافت.

Ripple Coin در ژانویه سال 2017 در حدود 0. 0066 دلار معامله شد و بالاترین قیمت آن 3. 65 دلار در ژانویه 2018 را لمس کرد. آیا می توانید درصد بازده را حدس بزنید؟

درست است! این بازگشت 55،2 ٪ است!

Ripple coin: Ripple price.

مانند بسیاری دیگر از ارزهای رمزنگاری شده ، ریپل سکه در سال 2018 تصادف بزرگی را تجربه کرد. در پایان همان سال افزایش قیمت کمی افزایش یافت ، با این حال ، این چندان قابل توجه نبود. در حال حاضر ، قیمت ریپل فقط 0. 29 دلار است ، بنابراین فقط می توانید انتظار داشته باشید که یک بار دیگر بالا برود.

ریپل بر اساس کلاه بازار هنوز در مکان سوم قرار دارد. این به دلیل کار زمینی است که آنها از نظر توسعه فناوری و مشارکت در صنعت انجام می دهند.

بیایید در مورد چگونگی استفاده ریپل در دنیای واقعی صحبت کنیم.

چگونه می توان از ریپل استفاده کرد؟

بر خلاف بیت کوین که هدف آن حذف بانک ها به عنوان واسطه است ، Ripple به طور گسترده ای توسط بانک ها برای پرداخت سریعتر ، ارزان تر و شفاف تر استفاده می شود.

برای بانک ها و موسسات مالی موج دار شود

در حال حاضر ، بانکها از جامعه برای ارتباطات مالی بین بانکی در سراسر جهان (SWIFT) استفاده می کنند تا پرداخت های مرزی را به روشی امن تسهیل کنند. Swift اساساً یک شبکه پیام رسانی است که با اطمینان سفارشات پرداخت را از یک بانک به بانک دیگر منتقل می کند.

10،000 موسسه عضو SWIFT هر روز حدود 24 میلیون پیام برای شبکه ارسال می کنند. نکته لازم در اینجا این است که Swift خود هیچ پول یا حساب برای بانک ها ندارد. این فقط یک کانال ارتباطی است ، اما به عنوان مقدار زیادی از تجارت بین المللی به آن متکی است.

مشکل سوئیفت این است که از زمان آغاز به کار در سال 1974 تغییر زیادی نکرده است. بنابراین ، ریپل در تلاش است تا تغییری را انجام دهد که Swift نتوانسته است انجام دهد و می تواند به عنوان یک رقیب مستقیم برای SWIFT در نظر گرفته شود.

شبکه XRP Ripple توسط موسسات مالی و بانک ها برای ارسال و تسویه حساب های بین المللی به روشی کارآمدتر مورد استفاده و آزمایش قرار می گیرد. این در حال حاضر توسط بیش از 100 موسسه مالی از سراسر جهان پشتیبانی می شود که شامل نام هایی مانند American Express ، Santander ، Standard Chartered و دیگران است.

سایر مشارکتهای موج دار

بانک ها تنها ذینفعان ریپل نیستند. Coinone ، یکی از بزرگترین مبادلات رمزنگاری در کره جنوبی ، با Ripple وارد همکاری شده است. این محصول از محصول Ripple به نام Xcurrent برای راه اندازی "Cross" (یک سرویس جدید حواله جهانی) استفاده می کند.

همچنین پیش بینی می شود Ripple در آینده نزدیک با 5 سازمان دیگر - ErationalFX ، Moneymatch ، Fairfx ، Unipay و Exchange4Free وارد مشارکت شود. آنها برای تسهیل حواله ها و انتقال سیم از محصول XVIA Ripple استفاده می کنند.

بروزرسانی 2022: Ripple در حال حاضر با همه شرکت های فوق الذکر همکاری می کند.

همانطور که مشاهده می کنید ، Ripple Coin با مشارکت های استراتژیک پیشرفت زیادی می کند و توسط سازمان های متنوعی پذیرفته می شود.

Understanding Ripple Coin

بنابراین ، پروتکل ریپل تا آنجا که به پرداخت های بین المللی مربوط می شود بسیار سودمند است. با این حال ، چیزی وجود دارد که بسیاری از افراد را ناراحت کننده می کند. می توانید در بخش بعدی همه چیز را در مورد آن بدانید.

آیا می توان از آن استفاده کرد؟

ایده اولیه ارزهای رمزپایه از بین بردن آژانس های متمرکز مانند بانک ها و ایجاد یک سیستم واقعاً غیر متمرکز بود. خوب ، Ripple Labs Inc ، شرکت پشت Ripple XRP خود بیش از نیمی از کل 100 میلیارد XRP را که تاکنون وجود خواهد داشت ، در اختیار دارد.

این منجر به برخی از همان مشکلات قدیمی است که تمرکز آن را حمل می کند. در این حالت یک نهاد ، آزمایشگاه های ریپل بسیار قدرتمند می شوند. نگرانی های زیادی در مورد این موضوع مطرح شده است ، اما مدیرعامل Ripple دیدگاه متفاوتی دارد.

Ripple coin: Ripple CEO.

ریپل متمرکز نیست. برای روشن شدن ، اگر امروز ریپل ناپدید شود ، XRP همچنان به عملکرد خود ادامه می دهد. برای من ، این مهمترین معیار برای عدم تمرکز است.

مدیرعامل ریپل ، برد گارلینگهاوس

تیم ریپل به چنین نگرانی هایی پاسخگو بوده و با یک استراتژی عدم تمرکز به وجود آمده است. در دسامبر سال 2017 ، ریپل 55 میلیارد Ripple XRP را در یک حساب Escrow با رمزنگاری شناسایی شده قرار داد تا اطمینان حاصل کند که در هر زمان مشخصی از منابع XRP وجود دارد.

همچنین قراردادی برقرار شده است که اکنون هر ماه 1 میلیارد XRP را وارد بازار می کند. به این ترتیب ، Ripple Labs در صورت تمایل قدرت سیل بازار را با XRP ها ندارد. بنابراین ، من می گویم که خطر متمرکز شدن سکه ریپل به وضوح کاهش یافته است.

اکنون که می دانید Ripple چیست و چگونه از آن استفاده می شود ، بگذارید پاسخ به سایر سؤالات مهم پیرامون Ripple پیدا کنیم.

آخرین کوپن دوتایی یافت:

600 دلار پاداش خوش آمدید

فروش تعطیلات Binance

اکنون می توانید برای انجام کارهای ساده در این فروش تعطیلات Binance ، 600 دلار جایزه استقبال از Binance دریافت کنید. پیوند را دنبال کنید در حالی که پیشنهاد هنوز معتبر است!

600 دلار پاداش خوش آمدید

فروش تعطیلات Binance

اکنون می توانید برای انجام کارهای ساده در این فروش تعطیلات Binance ، 600 دلار جایزه استقبال از Binance دریافت کنید. پیوند را دنبال کنید در حالی که پیشنهاد هنوز معتبر است!

تخفیف شما فعال می شود!

600 دلار پاداش خوش آمدید

فروش تعطیلات Binance

اکنون می توانید برای انجام کارهای ساده در این فروش تعطیلات Binance ، 600 دلار جایزه استقبال از Binance دریافت کنید. پیوند را دنبال کنید در حالی که پیشنهاد هنوز معتبر است!

تخفیف شما فعال می شود!

آیا ریپل ایمن است؟

برای پاسخ به این سوال ، ابتدا باید درک کنیم که چگونه کار می کند.

در حال حاضر ، شما باید درک کنید که ریپل یک رمزنگاری معمولی مانند بیت کوین یا Litecoin نیست. چند مزیت وجود دارد که XRP ارائه می دهد:

kees هزینه معاملات پایین ✓ سرعت معاملات سریع حدود 4-5 ثانیه

با توجه به این اطلاعات ، بیایید ببینیم که چگونه معاملات Ripple کار می کند. بیایید فرض کنیم کیت از ایالات متحده می خواهد وجوهی را به کارل که در آلمان زندگی می کند ، منتقل کند. با فرض اینکه هر دو بانک آنها در شبکه موج دار قرار دارند ، معامله مراحل زیر را طی می کند.

مرحله 1: کیت انتقال 500 دلار را آغاز می کند.

مرحله 2: مسنجر ریپل اطلاعات اصلی حساب کیت و کارل را از طریق بانک مبدا و بانک ذینفع تأیید می کند.

مرحله 3: در مرحله بعد ، گره های موجود در شبکه Ripple تأیید می کنند که بودجه کافی برای ارسال پرداخت در دسترس است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید ، پس از تأیید موفقیت آمیز ، Ripple پرداخت را تسویه می کند.

Ripple Coin: transaction process

توجه به این نکته حائز اهمیت است که در اکثر ارزهای رمزنگاری این مرحله توسط یک شبکه غیرمتمرکز از گره ها انجام می شود. این گره ها معدنچیان نامیده می شوند زیرا همراه با تأیید معامله ، آنها همچنین سکه های جدید آن رمزنگاری را مین می کنند.

با این حال ، تمام سکه ها قبلاً در مورد سکه ریپل منتشر شده اند و نیاز به معدن را از بین می برند. بنابراین ، گره هایی که معاملات موج دار را تأیید می کنند ، به عنوان اعتبار سنج شناخته می شوند.

همچنین ، این اعتبار سنج ها توسط آزمایشگاه های ریپل تأیید و منصوب می شوند. در حالی که ، هر کسی می تواند در مورد سایر ارزهای رمزنگاری شود.

این دلیل دیگری است که چرا ریپل به عنوان "متمرکز" شناخته شده است.

مرحله 4: پس از تأیید موفقیت آمیز ، تأیید پرداخت به کیت و کارل ارسال می شود.

این فرایند که می تواند روزها از طریق یک کانال معمولی طول بکشد ، تنها در چند ثانیه به پایان می رسد.

بنابراین ، آیا این روند ایمن است؟

بیشتر ارزهای رمزپایه مبتنی بر فناوری blockchain است که در هنگام ساخت خوب بسیار ایمن در نظر گرفته می شود. اگرچه ریپل بر روی چیزی مشابه ساخته شده است ، اما این یک فناوری blockchain نیست.

در عوض ، ریپل بر اساس فرم خاص خود DLT (فناوری لجر توزیع شده) است. این یک پروتکل منبع باز است که میزبان یک دفترچه مشترک و عمومی است و از یک مکانیسم اجماع برای اطمینان از امنیت استفاده می کند. دیدن شباهت ها آسان است.

Ripple coin: Ripplenet.

امنیت توسط اعتبار سنجی ارائه می شود که به طور مرتب سوابق معامله خود را قبل از رسیدن به توافق مقایسه می کنند. به این ترتیب آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که همان پول در دو یا چند مکان (که به عنوان هزینه های مضاعف نیز شناخته می شود) خرج نمی شود.

اما چه اتفاقی می افتد که یک اعتبار سنج تصمیم بگیرد که در برابر اجماع پیش برود؟در چنین شرایطی ، اعتبار سنجی که مخالف است باید آن را به صورت دیجیتالی امضا کرده و به سایر اعتبار سنج ها اطلاع دهد.

سایر اعتبار سنج ها می توانند به این اعتبار سنج گوش داده و اگر به نظر می رسد مخرب باشد ، آن را جایگزین کنید. به این ترتیب آنها هنوز هم می توانند همچنان به حفظ امنیت سیستم ادامه دهند و از تأخیرهای ناشی از اعتبارسنجی مخالف جلوگیری کنند.

در حالی که به نظر می رسد سکه ریپل ایمن است ، فناوری آن هنوز در مرحله بسیار اولیه است و برای تحقق هدف خود ، به ویژه از دیدگاه امنیتی ، نیاز به ارتقاء مداوم دارد.

همچنین ، اگر نگران امنیت هستید ، یک کیف پول ایمن برای نگه داشتن آن انتخاب کنید. یکی از گزینه های پیشنهادی Ledger Nano X است. علاوه بر این ، شما می توانید آن را در Kucoin خریداری کنید - یک بستر قابل اعتماد Cryptocurrency Exchange ، یا گزینه ای آسان تر را انتخاب کنید و آن را از طریق Simplex خریداری کنید - پردازش پرداخت ایمن که به شما امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده را با کارتهای اعتباری خریداری کنیدواد

در حال حاضر شما باید یک ایده عادلانه در مورد آنچه Ripple ، نحوه عملکرد آن ، کاربران آن و غیره است ، داشته باشید. بیایید این راهنما را با لیستی از جوانب مثبت و منفی سکه ریپل خلاصه کنیم.

جوانب مثبت

هزینه های معامله

هزینه یک معامله استاندارد در پروتکل Ripple حدود 0. 00001 XRP است. هزینه 1 XRP در حال حاضر حدود 0. 29 دلار است. این بدان معناست که هزینه معامله آنقدر ارزان است که عملاً رایگان است!

همانطور که قبلاً گفتم ، هیچ معدنکار سکه ریپل وجود ندارد. بنابراین ، چه کسی هزینه را دریافت می کند؟هیچکس!

در این مکانیسم منحصر به فرد ، XRP که برای پرداخت هزینه استفاده می شود از بین می رود.

این بدان معنی است که تعداد XRP ها روز به روز کاهش می یابد. این همچنین بدان معنی است که انتظار می رود مقدار XRP هایی که باقی مانده در آینده افزایش می یابد.

seped سرعت معامله

معاملات موج دار در مقایسه با روشهای پرداخت سنتی سریعتر است. عکس زیر در زیر تمام حقیقت را در مورد عملکرد ریپل از نظر سرعت معامله نشان می دهد.

Ripple Coin: transaction speed.

✓ مشارکت

همانطور که قبلاً ذکر شد ، ریپل توسط بسیاری از موسسات مالی بزرگ و برنامه های پرداخت خلبان می شود. این یکی از مهمترین دلایلی است که ریپل مورد علاقه سرمایه گذاران است.

✓ تیم

ریپل توسط یک تیم بسیار توانمند با ترکیبی از تجربه و تخصص هدایت می شود. در چنین صنعت جوانی که هنوز همه چیز به وضوح تعریف نشده است ، یک تیم خوب واقعاً می تواند تغییر کند.

منفی منفی

✗ تمرکز

یکی از اصلی ترین دلایلی که بیشترین انتقاد ریپل را از آن مورد انتقاد قرار داده است ، تمرکز است. Ripple Labs بیشتر سهام XRP را کنترل می کند. علاوه بر آن ، Ripple Labs نیز موجودی است که اعتبار سنجی را برای شبکه تأیید می کند.

همچنین ، بنیانگذاران در زمان آزادی خود حدود 20 میلیارد XRP به خود دادند.

منتقدین می گویند که این به روح فلسفه اساسی ارزهای رمزپایه نیست ، که در هسته اصلی آن تمرکز ندارد.

✗ روی شرکتهای بزرگ متمرکز شده است

ما دیدیم که بسیاری از شرکت های بزرگ در حال حاضر از Ripple برای کاهش هزینه های خود و ارائه خدمات بهتر استفاده می کنند. به گفته این ، ریپل در حال حاضر چیزهای زیادی برای ارائه یک مصرف کننده نهایی مانند من و شما ندارد.

بیشتر پیشنهادات ریپل با توجه به بانک ها و ارائه دهندگان پرداخت در ذهن طراحی شده است. شما شخصاً به زودی تغییر زیادی در ارسال یا دریافت پرداخت را مشاهده نخواهید کرد.

✗ رقابت

انتقال بین المللی پرداخت یک صنعت جذاب برای ارزهای رمزپایه است. بنابراین ، ریپل باید با رقبای خود روبرو شود - ستاره ای (XLM) ، که در همان منطقه هدف قرار می گیرد.

در حقیقت ، Stellar همچنین موفق شده است با سرمایه گذاری در بازار 10. 78 میلیارد دلار ، در بین 10 ارز برتر ارز برتر پیدا کند.

Ripple coin: Ripple coin on table.

یکی دیگر از مضرات رقابتی برای ریپل این است که شما نمی توانید Ripple را در Coinbase خریداری کنید ، با وجود اینکه یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده است! توانایی خرید ریپل در Coinbase مطمئناً باعث ایجاد اعتیاد به مواد مخدره می شود و درگیر شدن مبتدیان را آسان تر می کند.

بروزرسانی 2022: اکنون می توانید در چند مرحله آسان Ripple و چندین سکه دیگر را روی Kucoin خریداری کنید! با توجه به این واقعیت که Coinbase یکی از مطمئن ترین سیستم عامل های تبادل رمزنگاری است ، این خبر شگفت انگیز است!

از آنجا که ما قبلاً مهمترین جنبه های مربوط به سکه ریپل را پوشش داده ایم ، وقت آن است که به نتیجه گیری برویم.




:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: