چرا باید سرمایه گذاری خرد را یاد بگیریم؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

فکر می کنید سرمایه گذاری فقط برای افراد بالا است؟دوباره فکر کنیدسرمایه گذاری خرد روش سرمایه گذاری ما را تغییر می دهد. این امکان را برای افراد فراهم می کند که فقط با چند سکه سرمایه گذاری کنند ، و می توانید بلافاصله شروع کنید.

Pricing your product or service

سرمایه گذاری خرد چیست؟

هر زمان که مقادیر کمی پول سرمایه گذاری کنید ، سرمایه گذاری خرد می کنید. با هزینه ای اندک ، می توانید با استفاده از یک برنامه آسان برای استفاده ، مانند جوز هندی ، Moneybox یا WealthSimple ، Micro Invest سرمایه گذاری کنید.

برخی از سیستم عامل های سنتی سرمایه گذاری دارای حداقل سرمایه گذاری های عظیم (250،000 پوند یا حتی بیشتر) هستند اما سیستم عامل های سرمایه گذاری خرد به شما امکان می دهند با سکه ها شروع کنید.

اگر توانایی خرید قهوه ، پرداخت یک سرویس جریان یا عضویت در سالن بدنسازی را دارید ، می توانید سرمایه گذاری خرد را انجام دهید.

چرا سرمایه گذاری میکرو اینقدر محبوب است؟

سرمایه گذاری خرد در انگلستان رونق می گیرد و بیش از 60 درصد در تعداد افرادی که برنامه های میکرو سرمایه گذاری را در مقایسه با سال گذشته بارگیری می کنند ، افزایش می یابد.

چند سال گذشته شاهد رونق برنامه ها و خدمات بوده است که سرمایه گذاری را در دسترس افرادی که پول نقد کمتری دارند ، در دسترس قرار می دهد. حتی یک سکوی وجود دارد که به شما امکان می دهد Micro در Gold Gollion سرمایه گذاری کنید!

سرمایه گذاری های خرد من به کجا می روند؟

سیستم عامل های سرمایه گذاری خرد تمایل به سرمایه گذاری پول شما در صندوق های معامله شده مبادله (ETF) ، که صندوق های متنوع متشکل از چندین نوع مختلف از سهام ، اوراق قرضه و املاک و مستغلات هستند. این صندوق های متنوع به محافظت در برابر نوسانات شدید در بازار کمک می کند ، زیرا پول شما در صندوق های مختلف پخش می شود.

آیا سرمایه گذاری میکرو می تواند من را ثروتمند کند؟

سرمایه گذاری های خرد به احتمال زیاد از میلیون ها دلار پاداش میکرو به دست می آورند - حداقل در کوتاه مدت - اما اجازه ندهید که شما را از بین ببرد.

سرمایه گذاری خرد روشی در دسترس برای شروع سرمایه گذاری است. این بیشتر از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد ، زیرا کلید سرمایه گذاری شروع به سرمایه گذاری در اسرع وقت است. شما می توانید با سرمایه گذاری یک مبلغ کوچک و منظم اکنون بیشتر از سرمایه گذاری هزاران پوند در دهه های آینده کسب کنید.

این تعهد کم ، ریسک کم است و حتی ممکن است متوجه شوند که پول از حساب خود خارج می شود. اگر از برنامه ای استفاده می کنید که هزینه های روزانه شما مانند قهوه ، حمل و نقل یا مواد غذایی را گردآوری می کند ، می توانید هر سال بدون احساس اسکیت ، مبلغ مناسبی را سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری خرد به شما کمک می کند تا بخشی از زندگی روزمره خود را سرمایه گذاری کنید

سخنگوی MoneyBox ، برنامه ای که هر هفته توسط ده ها هزار نفر استفاده می شود ، می گوید. با افزایش هزینه های روزانه خود ، میانگین کاربر Moneybox حدود 500 پوند در سال سرمایه گذاری می کند. سرمایه گذاری 500 پوند در هر سال به مدت ده ها سال می تواند به یک تخم لانه چشمگیر اضافه شود!

هشدار داده شود - سرمایه گذاری های شما تضمین نمی شود. شما حتی می توانید پول خود را از دست بدهید. قبل از شروع قفل پول نقد در سرمایه گذاری ، حتماً یک پروفایل ریسک متناسب با نیازهای شما را انتخاب کنید و مطمئن شوید که پول کافی برای چند ماه در دسترس برای زندگی در آن دارید.

چه نوع سیستم عامل های سرمایه گذاری خرد وجود دارد؟

برنامه های گردآوری

برخی از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند تغییر باقی مانده از معاملات معمولی کارت اعتباری یا بدهی خود را سرمایه گذاری کنید. اگر یک قهوه را با قیمت 2. 50 پوند خریداری کنید ، برنامه تا نزدیکترین پوند دور می شود و 50p را در حساب سرمایه گذاری خود قرار می دهد.

برنامه های مبتنی بر ماشه

برنامه های دیگر به شما امکان می دهند بر اساس محرک ها و قوانین سرمایه گذاری کنید ، مانند سرمایه گذاری مبلغ تعیین شده هر زمان که بیش از 100 پوند هزینه کنید.

آیا باید از یک بستر سرمایه گذاری خرد طولانی مدت استفاده کنم؟

برنامه های سرمایه گذاری میکرو مکان بسیار خوبی برای شروع هستند ، اما ممکن است آنها کارآمدترین مکان برای ترک پول شما در دراز مدت نباشند.

برنامه ها برای هر سرمایه گذاری هزینه ای برای شما هزینه می کنند. به عنوان یک درصد ، این هزینه ها نسبتاً متوسط هستند ، اما لزوماً مقرون به صرفه ترین نیستند. هنگامی که صدها یا هزاران پس انداز ایجاد کردید ، به احتمال زیاد می توانید یک بستر مقرون به صرفه تر برای سرمایه گذاری پیدا کنید.

کدام سیستم عامل ها را می توانم امتحان کنم؟

Nutmeg یک بستر عالی همه جانبه با هزینه های کم و گزینه سرمایه گذاری در طیف وسیعی از ISA ها ، سرمایه گذاری های عمومی یا انتقال یا ایجاد یک گلدان بازنشستگی است.

Moneybox یک برنامه گرد و دور عالی است و به شما امکان می دهد تغییر اضافی خود را از طریق طیف گسترده ای از حساب ها و کلاس های سرمایه گذاری سرمایه گذاری کنید.

Wealthify تلاش خود را برای سرمایه گذاری با طیف وسیعی از اوراق بهادار برای انتخاب و خدمات پشتیبانی محکم انجام می دهد تا به شما در انتخاب گزینه مناسب برای شما کمک کند.

MoneyFarm یکی دیگر از بسترهای ساده با رابط کاربری با طراوت و طیف قوی از گزینه های متناسب است.

WealthSimple قول می دهد "پول خود را بر روی Autopilot بگذارد" ، و همه تصمیمات دشوار را برای شما گرفته است.

اگر بخواهید سهام در بازارهای انگلیس ، ایالات متحده و اروپا را با تغییر جیب شروع کنید ، معاملات 212 یک انتخاب عالی است.

آیا خرد سرمایه گذاری بی خطر است؟

من طرفدار برنامه های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری خرد هستم تا کاربران جدید را از طریق سرمایه گذاری به عادت ایجاد ثروت تبدیل کنم

باربارا ا. فریدبرگ ، کارشناس مالی و مالک جوانب مثبت Robo. اما فریدبرگ به سرمایه گذاران توصیه می کند که با چشمان خود باز شوند.

هنگام استفاده از این برنامه ها برای ایجاد ثروت برای طولانی مدت بهتر است در ابتدا خود را در مورد سرمایه گذاری آموزش دهید. Robinhood و M1 [برنامه هایی که در حال حاضر در انگلستان در دسترس نیستند] هر دو کتابخانه عالی از مقالات آموزشی دارند. علاوه بر این ، "عناصر سرمایه گذاری" توسط مالکیل و الیس یک آغازگر سرمایه گذاری سریع و عالی برای تازه واردان است. درک این نکته مهم است که سرمایه گذاری یک "طرح سریع ثروتمند" نیست بلکه یک مسیر بلند مدت برای هدایت درآمد فعلی به پول بیشتر برای اهداف آینده است.

توجه مالی توجه: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به عنوان مشاوره مالی در مورد هر موضوع تفسیر شود. شما نباید به اطلاعات منتشر شده در این مقاله اعتماد کنید. اطلاعات موجود در این مقاله شرایط فردی را در نظر نمی گیرد و ممکن است منعکس کننده تغییرات اخیر در قانون نباشد. بدون اینکه به دنبال مشاوره مالی حرفه ای باشید ، از این اطلاعات عمل نکنید یا از این اطلاعات خودداری نکنید.< SPAN> هنگام استفاده از این برنامه ها برای ساخت ثروت برای طولانی مدت بهتر است در ابتدا خود را در مورد سرمایه گذاری آموزش دهید. Robinhood و M1 [برنامه هایی که در حال حاضر در انگلستان در دسترس نیستند] هر دو کتابخانه عالی از مقالات آموزشی دارند. علاوه بر این ، "عناصر سرمایه گذاری" توسط مالکیل و الیس یک آغازگر سرمایه گذاری سریع و عالی برای تازه واردان است. درک این نکته مهم است که سرمایه گذاری یک "طرح سریع ثروتمند" نیست بلکه یک مسیر بلند مدت برای هدایت درآمد فعلی به پول بیشتر برای اهداف آینده است.




:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: