جایی که بانک های برتر وال استریت قیمت سهام را تا پایان سال 2023 می بینند
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

کمی بیشتر از یک سال و نیم پیش ، سهام در دامپزشک بود.

این مارس 2020 بود. همه گیر Covid-19 به تازگی بازارهای مالی را در دست گرفته و ویران کرده بود و قیمت سهام را به یک مارپیچ می فرستد. و گرچه سالها به یک بازار خرس هشدار داده شده بود ، عدم اطمینان از همه گیر جهانی ، همه را از تنظیم کننده ها به سمت مدیران C-Suite مجبور کرد تا دانشجویان کالج را که از طریق Robinhood سرمایه گذاری می کنند ، با یک مجموعه از موضوعات جدید و همچنین یک سؤال قدیمی و قدیمی ، و همچنین یک سوال قدیمی و همچنین یک سوال قدیمی و همچنین: طرف دیگر این به نظر می رسد؟

اکنون ، وال استریت از بعضی جهات بار دیگر با همان معضل روبرو است.

سهام - پس از بیش از یک سال از ضربات رکورد پس از رکورد بالا - شروع به لرزیدن کرد. S& P 500 در ماه سپتامبر از آن ماه مارس سرنوشت ساز سال 2020 بدترین ماه خود را متحمل شد. شاخص نوسانات CBOE ، که معمولاً از آن به عنوان "FEAR GAUGE" در بورس سهام یاد می شود ، در اواخر ماه سپتامبر به برخی از بالاترین سطح خود از ماه مه رسید.

در پشت حرکات ترکیبی از مشکلات کلان و خرد وجود دارد که معامله گران ، سرمایه گذاران و تحلیلگران را در تلاش برای پیش بینی مسائل مربوط به چگونگی مشکلات زنجیره تأمین شرکت های بد در سه ماهه آینده ، تا اینکه آیا فدرال رزرو به سرعت نزدیکتر می شود ، پیش بینی می کند. به افزایش نرخ بهره ، به اقتصاد کندی چین. جوزف آماتو ، رئیس جمهور نوبرگر برمن ، به Fortune می گوید: "ساخت محیط فعلی چالش های بی نظیری برای آن دارد."

دو حوزه اصلی که همه تماشا می کنند: درآمد و تورم.

پیش بینی می شود شرکت های آمریکایی نتایج Q3 را گزارش کنند ، که بخشی از آن توسط مقایسه همه گیر از یک سال پیش کمک کرده است. پیش بینی می شود شرکت های S& P 500 رشد درآمد سال را برای سه ماهه سوم 27. 6 ٪ گزارش دهند ، هرچند که می تواند تقریباً به 35 ٪ برسد. اما برای سرمایه گذاران ، فصل درآمد آینده تا حد زیادی به پیش بینی شرکت ها در مورد چگونگی برخورد آنها در حال حاضر سخت است - اگر اصلاً - هزینه های بالاتر در زنجیره های عرضه و نیروی کار آنها.

براساس گزارش اخیر FactSet ، از 21 شرکت S& P 500 که آخرین نتایج خود را از قبل منتشر کرده اند ، 15 نفر از آنها با تأثیر منفی از اختلال در زنجیره تأمین و هزینه هایی که به دلیل COVID-19 به وجود آمده اند ، فاش شده اند. این مسئله فقط برای فصل درآمد آینده نیست. براساس گزارش 11 اکتبر ، سهام عدالت و استراتژیست های بانک آمریکا در حال حاضر "خطرات بزرگ" را تا سال 2022 تخمین می زنند.

سپس مسئله تورم وجود دارد. تنگناهای زنجیره عرضه یکی از نقاط مهم مهم است که باعث شده تورم به مراتب طولانی تر از آنچه که پیش بینی می شود در اوایل سال جاری باشد ، بیشتر از آنچه که آنها از ریسک "گذرا" صحبت می کردند ، بیشتر شود. در نتیجه ، سرمایه گذاران با یک سؤال دیگر در مورد اینکه چه زمانی فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره از سطح سنگهای صخره ای که به سوخت گسترده ای در سهام کمک کرده اند ، می پردازند ، سر و کار دارند.

تونی Despirito ، CIO از تیم سرمایه گذاری فعال سهام فعال ایالات متحده در BlackRock می گوید: "ما یک سال و نیم در حال حاضر بازده فوق العاده طبیعی بوده ایم.""من فکر نمی کنم که این ادامه یابد. ما می خواهیم وارد دوره ای از بازده عادی تر شویم. "

از پیش بینی مورگان استنلی از تصحیح شدید (به اندازه 20 ٪) ، تا چشم انداز گلدمن از آسمان آفتابی تا ماه دسامبر ، این همان چیزی است که برخی از تحلیلگران برتر وال استریت در ماه های آینده انتظار دارند.

گاوها هنوز هم اعتقاد دارند

گلدمن ساکس با این عقیده که ریسک تورم واقعاً گذرا خواهد بود ، جدیدترین افت بازار را به عنوان یک فرصت خرید می داند.

در یادداشت 8 اکتبر ، تحلیلگران گلدمن ، به رهبری دیوید کوستین ، استراتژیست سهامدار ایالات متحده ، نوشتند که سرمایه گذاران نگرانی در مورد رکود دارند - یعنی محیطی از بیکاری بالا ، تورم بالا و کند شدن شرایط اقتصادی. با این حال ، گلدمن هنوز هم بازار را به عنوان اولویت در هفته های آینده ذکر می کند ، و به نظر می رسد سرمایه گذاران به نظر می رسد که تورم در واقع گذرا است ، همانطور که جروم پاول ، رئیس تغذیه شده برای اولین بار در اوایل سال جاری ، اظهار داشت.

این بانک دارای هدف قیمت پایان سال برای S& P 500 از 4،700 است. در حال حاضر در 4،350 است.

دیو دوابدیان چندان مطمئن نیست ، هرچند حداقل در مورد تورم. در حقیقت ، مدیریت ثروت خصوصی CIBC CIO می بیند که تورم در سطح بالاتری نسبت به فدرال رزرو و سرمایه گذاران دوست دارد - با تشکردرصد یا بالاتر از انتظارات فدرال رزرو ، که می تواند باعث افزایش بازده اوراق بهادار شود و پیدا کردن موفقیت در بازارهای سهام بسیار دشوارتر شود.

با این حال ، حتی پس از آن ، دونابدین پیش بینی فروش آشکار نمی کند.

Donabedian به Fortune می گوید: "هیچ یک از اینها فاجعه ای برای چشم انداز بازار سهام نیست.""این فقط چالش برانگیز است ،"

نوسانات پابرجا خواهد بود

بنابراین انبوهی از سرمایه گذاران جدید که در طول دوره دیدنی و جذاب آن وارد بازار شده اند چه می تواند باشد؟خوب ، حداقل در کوتاه مدت حداقل ، نوسانات - به ویژه در بسیاری از نام های خطرناک که در طول بیماری همه گیر به علاقه مندی های خرده فروشی تبدیل شده اند.

با انتظار می رود که فدرال رزرو چقدر پول را به بازار اوراق قرضه تزریق کند - و کنگره بعید است که هر کاری را در طرف مالی انجام دهد - موج جزر و مدی از نقدینگی که طی 18 ماه گذشته به بازارها رسیده استواد"و هنگامی که شما به محیطی منتقل می شوید که فدرال رزرو شروع به از بین بردن مقداری از آن نقدینگی می کند ، در محیطی که در آن هزینه پول شروع به بالا رفتن می کند [و] با نرخ بهره کاهش نمی یابد ، این زمانی است که حدس و گمان مجازات می شود ، پاداش نمی گیرد، "Donabedian می گوید.

به گفته LPL Financial ، یک بانک سرمایه گذاری و کارگزاری که دوست دارد داده های تاریخی را معدن کند ، اکتبر ماه مه شبح وار می شود.

در واقع تحقیقات آن نشان می دهد که اکتبر با گذشت زمان یکی از وحشی ترین ماه های سال برای سهام ایالات متحده است ، با تصادفات قابل توجهی مانند سالهای 1929 ، 1987 و 2008 همه در هفته های پیش از هالووین قرار گرفتند. در گزارش 30 سپتامبر ، تیم تحقیقاتی بانک سرمایه گذاری توضیح داد که چگونه هیچ ماه شامل 1 ٪ بیشتر از اکتبر حرکت می کند.

رایان دتریک ، استراتژیست ارشد بازار LPL ، می گوید: "تاریخ با اکتبر بی ثبات تکرار می شود."

نوسانات به معنای بازده بدتر نیست. در حقیقت ، دیتریک ، سه ماهه چهارم سال جاری را با شهرت خود به عنوان بهترین دوره سه ماهه سال برای سهام ثابت می داند. دیتریک به ویژه شرکت ها را در صنایع صنعتی ، مالی و مواد دوست دارد و او از خدمات و شرکتهای اصلی مصرف کننده دوری می کند. دیتریک می گوید: "ما فکر می کنیم که هنوز یک بازار بزرگ گاو نر است.""این استراحت در اینجا و آنجا است. اما حقیقت این است که سه ماهه چهارم معمولاً قویترین ربع سال است. "

خرس ها پرونده خود را تشکیل می دهند

یکی از بزرگترین خرس های وال استریت ، مورگان استنلی ، نگرانی خود را در مورد آنچه در سهام ایالات متحده وجود دارد ، قوی است.

این بانک سرمایه گذاری هفته ها پیش هشدار داد که 20 ٪ فروش در S& P 500 می تواند در افق باشد و در 11 اکتبر ، این واقعیت را که تصحیح در حال آمدن است ، دو برابر شد. اکنون دقیقاً چه زمانی این سوال است. تحلیلگران مورگان استنلی ، به رهبری مایک ویلسون ، رئیس جمهور سهامدار ایالات متحده ، نوشتند: "ما به یک کاهش واضح تر اعتماد می کنیم ، اما زمان بندی نامشخص است."

برای مورگان استنلی ، چقدر سریع درآمد در هفته های آینده کند است ، نشانه اصلی این است که آیا بازار با انتقال چرخه میانی روبرو است که با تصحیح 10 ٪ یا 20 ٪ به پایان می رسد. و در حالی که شرکت ها احتمالاً هزینه های بالاتر و کمبود فروش را در محدودیت های عرضه نسبت می دهند ، استراتژیست های سهام سرمایه گذاری بانک سرمایه گذاری می بینند که برآورد درآمد رو به جلو در نهایت کاهش می یابد: "به طور خلاصه ، ممکن است ما نیاز به انتظار برای زمستان برای یخ داشته باشیم زیرا پاییز همچنان مبهم است."

نه این که سرمایه گذاران روزمره باید هر روز یا حتی هر هفته به بازارها توجه کنند.

"Despirito BlackRock" به Fortune می گوید: "سرمایه گذاری واقعی در مورد ثروتمند شدن به آرامی است.""این مربوط به ضربه دوپامین نیست که شما از داشتن سهام در یک روز معین 10 ٪ یا 20 ٪ افزایش می یابد."




:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: