8 راه برای کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری کم یا بدون پول
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

شروع به کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری اندک یا بدون پول برای شروع یک تجارت آنلاین سودآور.

ایده شروع یک کسب و کار آنلاین درآمدزایی هیجان انگیز است. و این رویای بسیاری از مردم است که درآمد آنلاین را شروع کنند. با این حال ، برخی از مشاغل نسبت به سایر مشاغل نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند.

سرمایه نوپا به عنوان اصلی برای اکثر مردم تبدیل شده است. و من معتقدم این همان چیزی است که شما را از شروع کار رویایی خود جلوگیری می کند. و این که می خواهید بدانید که چگونه می توانید با پول نقد کمی برای شما به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

همه مشاغل برای شروع به سرمایه عظیمی احتیاج ندارند. چندین مشاغل سودآور وجود دارد که می توانید آنها را شروع کنید که نیاز به سرمایه گذاری کم یا پول ندارند. و به عنوان یک مبتدی یا هر کسی که دارای یک کار 9-5 است ، یک نقطه ورود مناسب برای شروع یک تجارت جانبی با سرمایه گذاری کم کار از خانه است.

در صورت نگرانی شما موجودی یا سهام موجودی نیست. با کمی تلاش برای بازاریابی با ابزارهای بازاریابی رایگان مانند رسانه های اجتماعی و وقت خود ، می توانید با سرمایه گذاری کم یا بدون پول ، پول خود را به صورت آنلاین بدست آورید.

در اینجا 8 راه برای کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری کم یا پول وجود ندارد.

1. یک دوره آنلاین را شروع کنید

شروع به اشتراک گذاری دانش یا مهارت های خود با افرادی که بیشتر به آن نیاز دارند تا شغل خود را رشد دهند. هیچ هزینه پیش فرض برای شروع به اشتراک گذاری آنلاین برای کسب درآمد وجود ندارد. تمام آنچه شما نیاز دارید استعداد شماست و سپس یک دوره برای آموزش دیگران ایجاد کنید. آیا می دانید چگونه یک وبلاگ را راه اندازی کنید؟

آیا می توانید به دیگران بیاموزید که چگونه یک کار آزاد را شروع کنند؟در مورد ایجاد یک دوره در مورد چگونگی شروع یک تجارت کتاب الکترونیکی چیست؟اگر تعجب می کنید که چگونه شروع به کار کنید ، من خوشحالم که کمک می کنم. با استفاده از برنامه بارگیری دیجیتال رایگان Shopify ، می توانید محصولات دیجیتالی خود را در فروشگاه خود قرار دهید. این یک روش ساده برای کسب درآمد منفعل است.

2. خدمات خود را بفروشید

اگر به دنبال راه هایی برای کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری اندک هستید ، شروع به فروش خدمات خود کنید. آیا می توانید برای کسب رتبه بالا به مشاغل SEO کمک کنید؟آیا می توانید خدمات حسابداری را برای افراد و شرکت ها ارائه دهید؟شما می توانید خدمات رسانه های اجتماعی خود را بدون هیچ پولی ارائه دهید.

ایده شروع خدمات مشاوره یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد آنلاین در هنگام کار از خانه است. من با یک شرکت منابع انسانی به عنوان یک حسابدار آزاد کار می کنم که خدمات HR مختلفی را به مشاغل ارائه می دهد.

این شرکت HR دفتر رسمی ندارد. و همه کارمندان از خانه کار می کنند. خدمات خود را بصورت آنلاین با استفاده از ابزارهای بازاریابی رایگان به بازار عرضه کنید تا درآمدزایی را به صورت آنلاین شروع کنید.

3. وسایل دست ساز خود را بفروشید

در صورت ایجاد صابون ، شمع ، سس ، سفال و سایر کارهای هنری می توانید یک تجارت آنلاین را برای درآمد اضافی شروع کنید. چه به صورت پاره وقت یا تمام وقت ، شما امروز این تجارت سرمایه گذاری کم را شروع می کنید.

برای شروع کار نیازی به راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیکی یا فروشگاه اینترنتی ندارید. وب سایت های رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد کالاهای دست ساز خود را بفروشید تا بدون پول به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. eBay و Etsy وب سایت های محبوب برای شروع فروش هستند.

4- مخاطبان خود را بسازید و کسب کنید

شما می توانید یک تجارت آنلاین را شروع کنید تا مخاطبان خود را در رسانه های اجتماعی یا وبلاگ خود کسب کند. اگر هنوز یکی ندارید ، ساده است. مخاطبی را بسازید که می توانید از آن درآمد کسب کنید. روشهای سودآور زیادی برای انتخاب و کسب درآمد از مخاطبان خود وجود دارد.

این می تواند در YouTube ، Facebook ، Instagram ، وبلاگ شما ، LinkedIn و غیره باشد. می توانید ترکیبی از آنها را انتخاب کنید. هر کدام برای شما بهتر کار می کند. در اینجا روش هایی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد اگر کمترین درآمد کسب و کار مخاطبان خود را داشته باشید:

  • فروش محصولات یا خدمات فیزیکی یا دیجیتال خود
  • پست های حمایت شده برای مارک ها
  • تبدیل شدن به یک تأثیرگذار
  • نمایش تبلیغات
  • Adsense Google
  • یا ترکیبی از موارد فوق

ممکن است چند ماه یا بیشتر طول بکشد تا مخاطبان خود را بسازید. با این حال ، شما می توانید این تجارت آنلاین را به یکی از جریان های درآمد منفعل خود تبدیل کنید. چه کسی نمی خواهد در هنگام خواب پول کسب کند؟

5. بازاریابی وابسته را شروع کنید

بازاریابی وابسته یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین و بدون پول و حتی در هنگام خواب است. اینجوری کار میکند. به دنبال شرکت هایی باشید که برنامه های بازار وابسته را ارائه می دهند.

پیدا کردن آن آسان است زیرا شرکت های بزرگ آنها را ارائه می دهند. برخی از اشکال را پر کنید. با پیوند وابسته بی نظیر خود پذیرفته شوید. اگر یک وبلاگ ، کانال YouTube ، رسانه های اجتماعی یا پلتفرم با مخاطب بیشتری دارید ، می توانید پیوندهای منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارید. وقتی خوانندگان برای خرید چیزی روی پیوند شما کلیک می کنند ، کمیسیون دریافت می کنید. شما می توانید به همان اندازه که می خواهید به برنامه های وابسته بپیوندید.

با این حال ، شما باید به دنبال کسانی باشید که خوب پرداخت می کنند. می توانید برنامه های وابسته را در این سایت ها پیدا کنید: LinkShare یا CJ Affiliate. این یک تجارت سمت پایین سرمایه گذاری است که می تواند با تلاش کمی به یک تجارت سودآور تبدیل شود.

6. یک تجارت حمل و نقل قطره را شروع کنید

نه ، شما نیازی به خرید سهام ، بسته ، فروشگاه یا ارسال آن ندارید. Drop-Mightping یک تجارت آنلاین آسان است. اگرچه این سهام را شامل می شود ، نیازی به خرید و ذخیره آنها در مغازه شما نیست. اینجوری کار میکند. شما سفارش را به نمایندگی از مشتری خود به یک سازنده قرار می دهید.

سپس سازنده سفارش را مستقیماً به مشتری ارسال می کند. شما پرداخت را مستقیماً از مشتری دریافت می کنید. سپس قیمت عمده فروشی سازنده خود را پرداخت می کنید. بقیه به پول خود شما تبدیل می شوند. با این حال ، شما باید مراقب باشید که با چه کسی به عنوان تأمین کننده یا تولید کننده خود انتخاب کنید.

تولید کننده شما باید محصولات قابل اعتماد و با کیفیت باشد. می توانید از وبلاگ خود استفاده کنید یا یک فروشگاه آنلاین را در بستر Shopify شروع کنید تا یک تجارت حمل و نقل را شروع کنید. اگر به دنبال تأمین کنندگان قابل اعتماد هستید ، Alidropship را بررسی کنید.

7. فروش چاپ بر روی تقاضا

تقریباً مانند یک تجارت حمل و نقل ، هیچ سهام درگیر ، بدون حمل و نقل. شما فقط باید طرحی را که می خواهید روی محصولات چاپ کنید ارائه دهید. می توانید طرح های سفارشی خود را روی تی شرت ، کلاه ، لیوان ، کاپشن ، موارد تلفن و غیره چاپ کنید.

اگر شما یک طراح نیستید اما یک بازار قوی برای چاپ-تقاضا دارید ، می توانید فریلنسرها را در وب سایت هایی مانند Fiverr ، Upwork یا 99Designs استخدام کنید. برای اینکه برای هر طراحی جدید پول در یک فتوشاپ کامل خرج نکنید ، می توانید از الگوهای Mockup تی شرت استفاده کنید.

تنها کاری که در اینجا انجام می دهید ارائه طرح خود برای چاپ بر روی محصولات است. و تأمین کننده به مشتریان شما تأمین می شود. بدون هزینه حمل و نقل. به سادگی ، یک تجارت آنلاین سودآور برای کسب درآمد آنلاین از خانه.

8. عکسهای خود را بفروشید

آیا می دانید می توانید در فروش عکس های خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید؟حالا تو می دانی. اگر یک عکاس حرفه ای با سهام عکس خوب هستید ، می توانید آنها را به افراد و شرکت ها بفروشید.

شما به عنوان یک تجارت جانبی که از خانه کار می کند ، درآمد مناسبی کسب خواهید کرد. فروش عکسهای خود به صورت آنلاین نیازی به پول برای شروع ندارد. سایت های محبوب وجود دارند که می توانند با فروش عکس های خود به عنوان درآمد منفعل یا وسیله ای برای کسب درآمد اضافی به شما کمک کنند.

این 8 راه برای کسب درآمد آنلاین با سرمایه گذاری کم یا پول نیست. به من اطلاع دهید که کدام یک برای شروع شما آسان تر است. این لیست خسته نشده است. شما از اضافه کردن روشهایی که فکر می کنید می تواند با سرمایه گذاری اندک یا بدون پول به مردم پول بدهد ، خوش آمدید.




:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: