مقدار رمزنگاری FTT: چرا FTX بومی هنوز بی ارزش نیست؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در مجموع 12 میلیون دلار نشانه های FTT قرار است سوخته شوند - عکس: Shutterstock

Token FTX (FTT) طی هفته گذشته در قیمت کاهش یافته است زیرا مبادله رمزنگاری در طی یک بحران نقدینگی به حالت بحران منتقل شده است ، که در نهایت منجر به تشکیل پرونده برای ورشکستگی فصل 11 شد.

FTT نشانه بومی برای مبادله FTX است و در درجه اول به عنوان منبع پرداخت برای هزینه های معاملاتی استفاده می شود. همچنین به دارندگان مزایای انحصاری ، از جمله پاداش و تخفیف ، به دارندگان داد. اما این نشانه پس از ورشکستگی FTX این ابزار را از دست داده است.

در روزهای اخیر ، این ارز مبادله ای با فشار فروش زیادی روبرو شده است ، که به دنبال اخبار مبنی بر اینکه مشتریان FTX دیگر قادر به برداشت بودجه نیستند. با کمال تعجب ، مقاومت خاصی نشان داده است.

ftt به دلار

هزینه های معاملاتی و سوزاندن

هزینه معاملات FTX می تواند مسئول مقاومت توکن در برابر خرس ها باشد. FTX که از روز اول در Tokenomics خود اجرا شده است ، از 33 ٪ از کل هزینه های معاملاتی برای خرید و سوزاندن نشانه های FTT استفاده کرده است.

اینها معمولاً هر هفته سوزانده می شوند ، اما FTT سوختگی اخیر را که برای 7 نوامبر برنامه ریزی شده است ، ثبت نکرده است.

براساس وب سایت خود ، در زمان نوشتن ، بیش از 13 میلیون دلار توکن سوزانده می شود. این امر از 31 اکتبر 2022 به FTX درآمد بیش از 39 میلیون دلار می دهد.

این هزینه های معاملاتی تقریباً 30 میلیون دلار بیشتر از FTX است که در دوره بین 25 تا 31 اکتبر تجربه شده است.

خروج عقب نشینی

این افزایش هزینه های معاملات به دنبال افزایش بیش از حد برداشت در بورس رمزنگاری شد. بیش از 5 میلیارد دلار از FTX در 6 نوامبر 2022 از آن خارج شد.

eth/usd

موقعیت طولانی هزینه شبانه -0. 0500 ٪
موقعیت کوتاه هزینه شبانه 0. 0140 ٪
زمان هزینه شبانه 22:00 (UTC)
گسترش 5. 00

دامپزشک/دلار

موقعیت طولانی هزینه شبانه -0. 0500 ٪
موقعیت کوتاه هزینه شبانه 0. 0140 ٪
زمان هزینه شبانه 22:00 (UTC)
گسترش 0. 00037

لنک/دلار

موقعیت طولانی هزینه شبانه -0. 0500 ٪
موقعیت کوتاه هزینه شبانه -0. 0500 ٪
زمان هزینه شبانه 22:00 (UTC)
گسترش 0. 00000632

XRP/USD

موقعیت طولانی هزینه شبانه -0. 0500 ٪
موقعیت کوتاه هزینه شبانه 0. 0140 ٪
زمان هزینه شبانه 22:00 (UTC)
گسترش 0. 00281

از آن زمان ، برداشت ها به سرعت بسیار کمتری کاهش یافته است زیرا FTX با مشکلات نقدینگی روبرو است. در طی یک دوره کوتاه ، برداشت ها حتی با تبادل ورشکسته متوقف شد.

با این حال ، FTX اعلام کرد که با شروع روند ورشکستگی خود ، عملکرد برداشت را غیرفعال می کند.

جان ری ، مدیرعامل جدید از طریق توییتر مشاور عمومی FTX ، رین میلر: "ما در حال از بین بردن عملکرد و عملکرد تجارت هستیم و به همان اندازه که می توان بسیاری از دارایی های دیجیتالی را برای یک نگهبان کیف پول سرد مشخص کرد."

ما امیدواریم که این فقط مرحله یک باشد: شروع به یافتن راه هایی برای ایجاد نقدینگی به کاربران.

این چیزی است که من در حال حاضر برای آن می جنگم ، و به هر روشی که می توانم به جنگ خود ادامه خواهم داد. https://t. co/pztjbsytvs

- SBF (sbf_ftx) 10 نوامبر 2022

عملکرد قیمت FTT

در اوایل این هفته ، با شروع وقایع هفته ، قیمت FTT سقوط شدید را تجربه کرد. پس از شروع ماه حدود 25 دلار ، FTT در 9 نوامبر به پایین 2. 06 دلار کاهش یافت.

کمی بهبود یافت و در 11 نوامبر از بالای 3 دلار صعود کرد. اما خیلی زود در همان روز سقوط کرد. این پس از آن بود که FTX ورشکستگی خود را اعلام کرد و بنیانگذار سام بانکمن سرخ شده از سمت خود به عنوان مدیرعامل استعفا داد.

در زمان نوشتن ، FTT با 1. 88 دلار معامله می شد و در ماه گذشته 92 درصد سقوط کرده بود

FTT همچنین در 100 Cryptocur ارز برتر از آن خارج شده است. با سرمایه گذاری در بازار 619 میلیون دلار در زمان نوشتن در رتبه 209 قرار گرفت.

افزایش در برداشت و متعاقباً هزینه های معاملات می تواند علت مقاومت اولیه FTT باشد. با این حال ، این می تواند برای حفظ این حرکت در طولانی مدت تلاش کند ، زیرا هنوز هم این احتمال وجود دارد که مشتریان بتوانند پس از اعلام ورشکستگی خود ، شروع به مهاجرت از مبادله به صورت گسترده کنند.

خواندن مرتبط

سپرده های FTX: چه زمانی مشتریان می توانند شروع به برداشت وجوه از مبادله رمزنگاری شده SBF کنند؟

حالا برای وویجر چی؟FTX US Buyout به عنوان Empire Teeters SBF در Brink از هم جدا می شود

Price Price Price: پایان SOL بدون FTX و پشتیبانی Alameda به عنوان زنجیره هوشمند Binance در بال منتظر است

FTX Alameda Contagion: لیست کامل اشخاص با قرار گرفتن در معرض شرکت های SBF از جمله Voyager ، Stargate ، Tom Brady Seed Investments

به این مقاله امتیاز دهید

به این مقاله امتیاز دهید:

این مقاله را به اشتراک بگذارید

به این مقاله امتیاز دهید

به این مقاله امتیاز دهید:

این مقاله را به اشتراک بگذارید

نظرات

لطفا قبل از اظهار نظر توجه داشته باشید

  • نظرات باید فقط در مورد موضوع این مقاله باشد (لطفاً برای پرس و جوهای شخصی مربوط به حساب تجارت خود با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید) ؛
  • نظرات نباید حاوی محتوای نامناسب (حمله شخصی ، خشونت ، کلاهبرداری و غیره) باشد.
  • نظرات نباید حاوی پیوندهایی به وب سایت های خارجی باشد.
  • نظرات باید با زبان مقاله مطابقت داشته باشد.
  • نظر شما تعدیل خواهد شد.

در حال حاضر هیچ پاسخی برای این داستان وجود ندارد. اولین کسی باشد که پاسخ می دهد.

نظر شما برای اعتدال ارسال شده است. ما تأیید می کنیم که نظر شما بررسی خواهد شد و اگر با دستورالعمل های نظر مطابقت داشته باشد ، منتشر می شود.

تفاوت بین دارایی های معاملاتی و CFD ها تفاوت اصلی بین دارایی های تجارت CFD و تجارت ، مانند کالاها و سهام ، در این است که شما هنگام تجارت با CFD ، دارایی اساسی را ندارید. اگر بازار به نفع شما حرکت کند ، می توانید از این مزیت بهره مند شوید یا در صورت حرکت علیه شما ضرر کنید. با این حال ، با تجارت سنتی ، شما برای تبادل مالکیت حقوقی سهام شخصی یا کالاهای پول ، قرارداد وارد می کنید و تا زمانی که دوباره آن را بفروشید ، این مالکیت را دارید. CFD ها محصولات اهرمی هستند ، به این معنی که شما فقط برای باز کردن موقعیتی باید درصد از ارزش کامل تجارت CFD را واریز کنید. اما با تجارت سنتی ، دارایی های کامل را خریداری می کنید. در انگلستان ، هیچ وظیفه تمبر در تجارت CFD وجود ندارد ، اما به عنوان مثال هنگام خرید سهام وجود دارد. CFD ها هزینه های یک شبه را برای نگه داشتن معاملات جذب می کنند (مگر اینکه از 1-1 اهرم استفاده کنید) ، که باعث می شود آنها برای فرصت های تجاری کوتاه مدت مناسب تر شوند. سهام و کالاها به طور عادی بیشتر خریداری و نگهداری می شوند. همچنین ممکن است هنگام خرید و فروش دارایی مستقیم ، یک کارگزار یا هزینه های پرداخت کنید و به جایی نیاز دارید تا آنها را با خیال راحت ذخیره کنید.

Capital Com یک ارائه دهنده خدمات فقط اجرا است. مطالب ارائه شده در این وب سایت فقط برای اهداف اطلاعاتی است و نباید به عنوان یک مشاوره سرمایه گذاری درک شود. هر عقیده ای که ممکن است در این صفحه ارائه شود ، توصیه ای توسط سرمایه COM یا نمایندگان آن نیست. ما در مورد صحت یا کامل بودن اطلاعاتی که در این صفحه ارائه شده است ، هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی ایجاد نمی کنیم. اگر به اطلاعات موجود در این صفحه اعتماد دارید ، این کار را کاملاً بر روی خطر خود انجام می دهید.




:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: