8 بهترین کیف پول TRON TRX + Staking در سال 2023
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

بهترین کیف پول TRON برای مدیریت نشانه های TRX و TRC20 ، Stake TRX ، دسترسی به DAPP مانند پروتکل های Defi و بازارهای NFT.

این لیست شامل نرم افزار بلکه کیف پول های سخت افزاری است که بهترین راه برای حفظ امنیت Cryptocurrency TRON (TRX) شما و در عین حال درآمدزایی است.

کیف پول

Tron چیست؟

TRON (TRX) یک blockchain و یک cryptocurrency محبوب است که در سال 2017 توسط بنیانگذار آن جاستین سان که برای معاملات سریع و هزینه های پایین شناخته شده است ، راه اندازی شده است.

بیش از 40 میلیون کیف پول در سراسر جهان وجود دارد که Tron را به یکی از سریعترین بلوک های در حال رشد تبدیل می کند. tron blockchain با عملکرد قراردادهای هوشمند خود ، ایجاد برنامه های غیر متمرکز و نشانه ها (TRX20) را امکان پذیر می کند و پیشرفت های قابل توجهی در Defi (مالی غیر متمرکز) با آن فقط شبکه و نشانه های NFT (غیرقانونی) انجام داده است.

TRON همچنین یکی از محبوب ترین وب سایت های اشتراک فایل را با برنامه تورنت Bittorrent به دست آورده است.

شبکه Tron از پروتکل اثبات سهام استفاده می کند ، به این معنی که شما قادر به کسب TRON و کسب پاداش هستید. شما این کار را با رای دادن به نمایندگان فوق العاده انجام می دهید.

بهترین کیف پول TRON TRX چیست؟

این لیست بهترین کیف پول های TRON (TRX) است که می توانید برای مدیریت Tron Cryptocurrency استفاده کنید بلکه آن را نیز به دست می آورید و پاداش می گیرید.

کیف پول سخت افزاری بهترین گزینه است زیرا آنها تنها راه برای ایمن نگه داشتن رمزنگاری شما هستند ، اما اگر قصد سرمایه گذاری زیادی را ندارید یا نمی توانید از پس آن برآیند ، می توانید از کیف پول های نرم افزاری رایگان استفاده کنید.

1. Ledger Nano X (کیف پول سخت افزار)

Best Tron TRX Wallets For Staking in 2021 - Ledger Nano X Hardware Wallet

TRON (TRX) در بین 5 ارز رمزنگاری شده است که شما می توانید مستقیماً از Ledger Nano X خود به آن بپردازید. این یک انتخاب عالی است زیرا هیچ کیف پول شخص ثالث مورد نیاز نیست ، بنابراین TRX شما هم ایمن است و هم در همان زمان سود شما را کسب می کند.

یا فقط می توانید آن را ذخیره کنید.

Ledger Nano X از Windows ، Linux ، Mac بلکه دستگاه های Android و iOS پشتیبانی می کند.

LEDGER LIVE (که برای دستگاه های دسک تاپ و تلفن همراه نیز در دسترس است ، و البته می توانید آن را همگام سازی کنید) یک نرم افزار است که برای برقراری ارتباط با دستگاه سخت افزار Ledger شما استفاده می شود - جایی که معاملات با استفاده از کلید خصوصی شما که هرگز در معرض آن قرار نمی گیرند ، وارد می شوند. کلید خصوصی امضای دیجیتالی شماست و مالکیت شما را بر روی کیف پول و سکه های روی blockchain اثبات می کند. با استفاده از نرم افزار رایگان "Walkets Hot" ، وب ، برنامه های افزودنی مرورگر عبارت بازیابی (که نوعی کلید خصوصی است) در دستگاه ارائه می شود و از همان لحظه به خطر می افتد و می تواند مانند هر نوع اطلاعات دیگری از آن استفاده کنددستگاه شما ، و شما همچنین در رحمت توسعه دهندگان کیف پول هستید.

در کیف پول سخت افزاری "کیف پول سرد یا ذخیره سازی سرد" این اطلاعات در دستگاه فیزیکی - کیف پول سخت افزار ارائه شده است و شما آن را می نویسید و هرگز آنلاین نگه ندارید. بسیاری از دستگاه های ویژه برای ایمن نگه داشتن آن به صورت آفلاین از اهمیت آن استفاده می کنند. شما می بینید که لجر کدام یک را ارائه می دهد.

با استفاده از Ledger Live می توانید TRON را بخرید و نمونه کارها خود را به علاوه بسیاری موارد دیگر که می توانید در بررسی ما پیدا کنید ، ردیابی کنید.

فرایند Staking بسیار ساده است. شما برنامه TRON را از کاتالوگ برنامه در Ledger Live نصب می کنید.

Best Tron TRX Wallets in 2021 - Ledger Nano X Hardware Wallet Install Ledger app in Ledger Live

که سپس در دستگاه Ledger شما نشان داده شده است.

برای مدیریت TRON ، حساب Tron را در Ledger Live اضافه می کنید. و آدرس را برای دریافت cryptocurrency trx دریافت کنید.

Best Tron TRX Wallets in 2021 - Ledger Nano X Hardware Wallet Tron Account

همانطور که مشاهده می کنید حتی باید آدرس تأیید شود (در دستگاه دفترچه شما ارائه شده است ، اما می توانید آن را پرش کنید) مانند همه معاملات - ابتدا ایمنی.

هنگامی که TRX را دریافت می کنید ، اکنون می توانید فقط آن را ذخیره کنید ، یا Staking را انجام دهید - بین نمایندگان فوق العاده (SR) که بلوک هایی را برای tron blockchain تولید می کند ، انتخاب کنید و پاداش کسب کنید.

بازده سالانه فعلی در TRON حدود 7 ٪ است و می توانید روزانه پاداش را مطالبه کنید.

شما همچنین می توانید Ledger را به یک Tronscan Explorer رسمی Tron Tron متصل کنید و از تمام ویژگی های این سکو و موارد دیگر استفاده کنید.

از عبارت بازیابی Ledger Nano X خود محافظت کنید

لجر و سایر صاحبان کیف پول سخت افزاری اغلب از لوازم جانبی ویژه برای تقویت بیشتر امنیت در هنگام حفظ عبارت بازیابی خود استفاده می کنند - کلید خصوصی ایمن. این گزینه ها گزینه های Ledger Shop برای عبارت 24 کلمه ای است که هنگام اولین بار پیکربندی دستگاه دریافت می کنید.

کپسول Cryptosteel از فولاد ضد زنگ 303 و 304 درجه ، ضد شوک ، ضد آتش و ضد آب - تا فشار 150000N ساخته شده است.

Billfodl با فولاد ضد زنگ درجه 316 دریایی خود هرگز نمی تواند زنگ بزند ، که برای تحمل بیش از دو برابر آتش متوسط خانه ایجاد شده و تا 1000000 ولت شوکه می شود.

هر دو قیمت یکسان دارند: 99،00 €

کد تخفیف Ledger Nano X و پیشنهادات ویژه!

پیشنهادات ویژه و محدود فعلی در فروشگاه Ledger:

  • در Ledger Nano X حمل و نقل رایگان دریافت می کنید!
  • ترکیب Ledger Nano X و یکی از این نسخه های پشتیبان عالی برای بازیابی ، یک راه حل امنیتی عالی است که می توانید در فروشگاه Ledger تهیه کنید!

Ledger Nano X Price 149،0 € است

در Ledger Nano X حمل و نقل رایگان دریافت می کنید.

2. Coolwallet Pro (کیف پول سخت افزار)

Best Tron TRX Wallets For Staking in 2021 - CoolWallet Pro Hardware Wallet

Coolwallet Pro از دستگاه های iOS و Android پشتیبانی می کند و بسیار نازک است - اندازه کارت اعتباری.

Coolwallet Pro نسل دوم Coolwallets (اولین مورد Coolwallet S) با چیپست به روز شده و رتبه بالاتر EAL6+ است.

این برنامه با برنامه کیف پول Coolbitx Crypto با استفاده از اتصال بلوتوث کار می کند. همراه با ویژگی های جدید معاملاتی ، از استیک مستقیم Cosmos (Atom) ، Polkadot (DOT) و TRON (TRX) نیز پشتیبانی می کند!

فرآیند Staking برای کاربران دقیقاً مانند خود برنامه بسیار ساده است ، وقتی روی سکه کلیک می کنید تا عملکرد سالانه را ببینید.

قیمت Coolwallet Pro 149. 00 دلار است

3. Tronlink (موبایل ، پسوند کروم)

Best Tron TRX Wallets For Staking in 2021 - TronLink Wallet

کیف پول Tronlink برای دستگاه های Android و iOS بلکه به عنوان یک پسوند مرورگر Chrome در دسترس است.

این تنها کیف پول علاوه بر کیف پول سخت افزار Ledger است که می تواند به اکسپلورر Tronscan Tron Blockchain Explorer وصل شود.

شما می توانید TRON (رای به SR) را برای کسب پاداش به دست آورید و جزئیات آنها را مانند بازده برآورد شده بازده مشاهده کنید. شما می توانید با استفاده از پلت فرم یکپارچه JustSwap ، بین stablecoins با استفاده از Sun ، یا دسترسی به هر نوع DAPP در شبکه Tron با استفاده از برگه DAPPS Explorer ، بین توکن های Tron و Trx20 ایجاد کنید. علاوه بر دارایی ها ، می توانید کلکسیون های NFTS (نشانه های غیر قابل استفاده) را در کیف پول خود نگه دارید.

4. چشم انداز (موبایل)

Best Tron TRX Wallets For Staking in 2021 - Vision Wallet

کیف پول Vision برای دستگاه های Android و iOS در دسترس است. من تصمیم گرفته ام که آن را بسیار زیاد لیست کنم زیرا بسیار پایدار و کاربردی است ، می توانید نمونه کارها خود را ردیابی کنید اما بیشتر از همه به نظر می رسد بسیار دوستانه است.

این ساختمان دارای 3 مبادله Trontrade ، Unifi و Poloni Dex است که در آن شما قادر به تعویض دارایی های TRON هستید (Tokens TRX20).

شما می توانید TRON را به آن بپردازید ، این فقط رأی گیری نامیده می شود ، علت انتخاب SR (نماینده فوق العاده) در واقع رای گیری است.

5. کیف پول اتمی (دسک تاپ و موبایل)

Best Tron TRX Wallets For Staking in 2021 - Atomic Wallet

Atomic یکی از قدیمی ترین کیف پول های چند منظوره برای (ویندوز ، مک ، اوبونتو ، دبیان ، فدورا) و دستگاه های تلفن همراه (Android / iOS) است.

این تعداد زیادی از ارزهای رمزپایه را پشتیبانی می کند. می توانید از آن برای مدیریت و Stake Tron (TRX) استفاده کنید.

میانگین بازده سالانه در حال حاضر حدود 5 ٪ است اما می توانید از ماشین حساب پاداش Tron Staking خود استفاده کنید ، بلکه برای سایر سکه های موجود برای Staking (10+!)

شما می توانید یک لیست بسیار بزرگتر از SR ها را ببینید نه فقط در مورد اطلاعات مربوط به آنها ، تعداد فعلی آرا (بلوک های ایجاد شده - و از دست رفته که بهره وری نشان داده شده ٪ را تشکیل می دهد). بازده بازده سالانه نیز تقریباً 7 ٪ است. گزینه WalletConnect نیز موجود است.

6. گاردا (دسک تاپ ، موبایل ، پسوند مرورگر ، کیف پول وب)

Best Tron TRX Wallets For Staking in 2021 - Guarda Wallet

گاردا کیف پول چند منظوره غیر حضوری مورد علاقه من و تنها کیف پول نرم افزاری است که مقاله خاص خود را در وب سایت CADANEWS دارد.

این سیستم عامل را پشتیبانی می کند و می توانید از آن به عنوان موبایل (iOS ، Android) ، دسک تاپ (ویندوز ، مک ، اوبونتو) ، پسوند مرورگر Chrome یا کیف پول استفاده کنید.

شما می توانید با انتخاب اعتبار سنج (SR - Super نماینده) اطلاعاتی را در مورد هر یک از آنها مدیریت و Stake Tron (TRX) را مدیریت و Stake کنید.

گاردا کیف پول از بیش از 1000+ سکه و نشانه ها پشتیبانی می کند ، معاملات همیشه به راحتی انجام می شود زیرا هزینه های معاملات به خوبی تعیین شده است (مطابق با وضعیت فعلی blockchain به روز شده است) و مرکز چت زنده خود را با اپراتورهایی که مایل به کمک هستند ، دارد.

این یک مبادله سریع یکپارچه است که می توانید مبادلات Tron را انجام دهید.

7. Trust Wallet (موبایل)

Best Tron TRX Wallets For Staking in 2021 - Trust Wallet

Trust Wallet یک کیف پول محبوب چند منظوره برای دستگاه های Android و iOS است. این پشتیبانی از بسیاری از سکه ها و نشانه ها را پشتیبانی می کند و یک اکسپلورر DAPPS (برنامه های غیر متمرکز) دارد.

شما قادر به مدیریت ، خرید و Stake Tron (TRX) هستید. البته از این رو ، پاداش ادعایی کنید و اطلاعات بیشتری در مورد روند و اعتبار سنجی خود کسب کنید اما بازده سالانه تقریباً در همه آنها یکسان است - حدود 7 ٪.

بیش از 10 میلیون کیف پول اعتماد در حال استفاده وجود دارد و با بررسی های خوب ، شهرت به طور کلی بسیار خوب است.

8. Simplehold (پسوند مرورگر ، موبایل)

Best XRP Wallets in 2021 SimpleHold wallet

Simplehold یک برنامه افزودنی مرورگر سبک و سریع (Chrome ، Firefox ، Brave ، Opera) و یک کیف پول کیف پول موبایل برای استفاده روزمره برای ارسال ، دریافت و ذخیره Cryptocurrency TRX است.

شما همچنین می توانید TRON را با تعداد زیادی سکه و نشانه های دیگر با احتمالاً کمترین هزینه مبادله در صنعت مبادله کنید.

Simplehold همچنین از سایر blockchains پشتیبانی می کند که می توانید کیف پول را برای آن باز کنید ، و هر بار که یک پرونده جدید تهیه می کنید ، فایل پشتیبان تهیه می شود.




:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: