مشاوران مالی ، دفاتر خانواده ، صندوق های تامینی ، مدیران نمونه کارها ، میزهای تجاری و سرمایه گذاران
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

من طی یک سال گذشته بسیار آموخته ام و به خصوص در این زمان آشفته در هفته های گذشته ، نشریات شما به آنها کمک زیادی کرده اند. نمونه کارها من بخش خوبی است اما آنچه برای من مهمتر است این است که من خیلی آموخته ام و کار شما در این روند بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنید انجام داده است. "

صفحه حداکثر ، صفحه فعال صفحه

بعد از خواندن روزانه خود (خرس تله های چت نهادی) را برای چند ماه ، می توانم بگویم که فکر می کنم شما بیشترین ارزش افزوده عملی را که تا به حال پس از نزدیک به 30 سال مصرف تحقیق دیده ام ، انجام می دهید. شما ماکرو را با میکرو مخلوط می کنید ، با استفاده از القاء و کسر در دارایی متقاطع خود ، تجزیه و تحلیل سیگنال متقابل. "

تام کورتز ، دفتر خانواده

یکی از جامع ترین دیدگاه ها ، نگاهی به همه کلاس های دارایی. این یک نمای 20،000 پا از ریسک جهانی که از بازارها به ما می رسد ، می دهد ، تله های خرس بسیار عالی است. "

امیر جیلانی ، بانک ملی ابوظبی

با تحقیقات بیش از حد فروش ، مرتب سازی بر سر و صدا با استفاده از تله های خرس آسان است. این امر هنگام صحبت با مشتری هایم در مورد چشم انداز کلان اقتصادی و چگونگی قرار دادن اوراق بهادار آنها ، به من محکوم می شود. "

شیراز احمد ، ریموند جیمز

من با لری در لمان کار کردم و او هم یک فرد بسیار خوب و یک معامله گر با استعداد است. گزارش خرس تله در بین همسالان تحقیقاتی خود برجسته است "

بابی Dziedziech ، مدیر عامل Jefferies International Limited

من بدون تماس تلفنی طولانی با لری (بنیانگذار خرس تله) بازارها را لمس نمی کنم. او ممکن است به خوبی یک نبوغ بازار باشد. "

J MadeJski ، بنیانگذار ، تجارت خودکار

گزارش Bear Traps مختصر ترین و پیشرفته ترین بستر تحقیقاتی است که ما دیده ایم. این خطرات بازار جهانی را به چشم می اندازد - هر هفته. اعتماد به نفس ما سرمایه گذاری مشتری با آنها در گوشه من به طور معناداری افزایش می یابد. "

جک کوربت ، مورگان استنلی

لری مک دونالد و تیمش بیش از 20 سال است که به من توصیه می کنند. 21 شاخص ریسک لمان در تماس با کاهش بازار طی دو سال گذشته بسیار دقیق بوده است. من تحقیقات وی را به هر سرمایه گذار نهادی توصیه می کنم. "

جیم راپاپورت ، مدیرعامل ، صندوق جدید بوستون

لری مک دونالد سخنرانی اصلی را در اجلاس ریسک مشاور مالی ما ارائه می دهد. Bear Traps یک نمای کلی از خطرات سیاسی جهانی ، که مانند گذشته در حال حرکت هستند ، ارائه می دهد. "

رابرت بهان ، رئیس جمهور ، سرمایه گذاری های Calamos

چت مشتری نهادی Bear Traps در بلومبرگ یکی از بهترین های موجود در Wall St. است ، ارزش زیادی را به آن می افزاید. این بهترین نمای کلی در میان است. "

Anshu Goyal ، مدیر صندوق پرچین ، Exoduspoint

عضویت

گزارش Bear Traps یک ابزار استثنایی مدیریت ریسک با ایده های تجارت جامد است. من سالهاست که تیم آنها را می شناسم ، خدمات را بسیار توصیه می کنم. "

Tian Zeng ، Citadel ، یک مدیر دارایی 24B دلاری مستقر در شیکاگو

سازمانی

باز کن

sinals@thebeartrapsreport. com

تحقیقات کتبی از جمله: کاربران چندین حساب کاربری 21 شاخص ریسک سیستمیک LEHMAN و Reg هفتگی اقتصاد کلان و بررسی اجمالی ETF Capitulation Trades استراتژی های تخصیص دارایی سهام متوسط تا بلند مدت ، نمای کلی بازار اعتبار هفتگی ، پوشش درجه سرمایه گذاری با بازده بالا و نرخ تحلیل ریسک اعتباری دولت (اوراق قرضه دولت)ایده های تجارت استراتژی های اعتباری کوتاه مدت و بلند مدت استراتژی های تجارت حقوق صاحبان سهام کوتاه مدت و بلند مدت رویدادهای مشتری و جلسات با لری مک دونالد و تحلیلگران ما از تحقیقات سیاست استفاده می کنند

تماس های کنفرانس از جمله: تماس های هفتگی کنفرانس با لری مک دونالد و یکی از تحلیلگران ما ، پوشش آمریکای لاتین ، پورتوریکو ، جلسات FED / ECB ، ریسک سیاسی اروپا ، خطر و فرصت های سیستمیک چین و چشم انداز هفتگی بازار. تماسهای هفتگی یک به یک با لری مک دونالد که ریسک سیاسی و چشم انداز بازار را پوشش می دهد واتس اپ هشدارهای تجاری هشدارهای تجاری بلومبرگ را با بیش از 500 سرمایه گذار نهادی و بیش از 50 مشارکت کننده چت می کند

باز کن

5،988 دلار4،990 دلار در سال

تحقیقات کتبی از جمله: 1 تا 2 کاربران حساب 21 شاخص های ریسک سیستمیک Lehman و Reg هفتگی مقاله کلان اقتصادی و بررسی کلی ایده های تجارت کلان ، دیدگاه های ارزی و بازده های بالا با کاپیتولاسیون ETF با بازده متوسط تا بلند مدت استراتژی های تخصیص دارایی هفتگی بازار اعتبار هفتگی ، شامل درجه سرمایه گذاری با بازده بالا و پوشش بالایی و بازدهی بالا و بازدهی با بازده بالا و بازدهی با بازده های بالایی و بازدهی بالاترین بازده سرمایه گذاری و بازده های بالا و بازدهی با بازده سهام و بازده های بالایی ، شامل درجه سرمایه گذاری با بازده بالا واوراق قرضه دولتی Sovereign رویدادها و جلسات مشتری با لری مک دونالد و تحلیلگران ما

تماس های کنفرانس از جمله: تماس های هفتگی کنفرانس با لری مک دونالد و یکی از تحلیلگران ما ، پوشش آمریکای لاتین ، پورتوریکو ، جلسات FED / ECB ، ریسک سیاسی اروپا ، خطر و فرصت های سیستمیک چین و چشم انداز هفتگی بازار. تماسهای هفتگی یک به یک با لری مک دونالد که ریسک سیاسی و چشم انداز بازار را پوشش می دهد

باز کن

2،988 دلار2،490 دلار در سال

تحقیقات کتبی از جمله: مجرد کاربر 21 شاخص های ریسک سیستمیک Lehman و Reg هفتگی بازپرداخت کلان اقتصادی و بررسی اجمالی ایده های تجارت کلان ، دیدگاه های ارزی و بازده های کاپیتولاسیون ETF با بازده بالا

تماس های کنفرانس از جمله: تماس ماهانه کنفرانس با لری مک دونالد

- نقره -

در حال حاضر بسته

بیش از 700 بازی ، CNBC ، Bloomberg ، Fox ، MSNBC ، CNN

طی یک دهه گذشته ، لری مک دونالد ما بیش از 700 بازی در CNBC ، بلومبرگ ، فاکس ، MSNBC ، CNN و مستند برنده جایزه آکادمی در داخل کار انجام داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزارش Bear Traps ، لطفاً با Sustyres@thebeartrapsreport. com تماس بگیرید

"شاخص های ما به ما می گویند ، ما بسیار نزدیک به یک فروپاشی شبیه لمان هستیم."

لری مک دونالد ، یک استراتژیست سابق در Société Générale که اکنون گزارش خرس تله ها را اجرا می کند ، گفت: "شاخص های ما به ما می گویند ، ما بسیار نزدیک به یک فروپاشی لمان هستیم."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزارش Bear Traps ، لطفاً با Sustyres@thebeartrapsreport. com تماس بگیرید

یک نمونه رایگان از تله های خرس دریافت کنید

بیش از 75 از 100 مدیر برتر دارایی جهان هر هفته برای تجزیه و تحلیل ، ایده های تجاری و تحقیقات عملی و بدون تعصب به گزارش های خرس تله می پردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزارش Bear Traps این نمونه رایگان را بررسی کنید:

به منظور ارائه اعضای خود در سطح جهانی بالاترین سطح خدمات با کیفیت ، هر از گاهی دسترسی را محدود می کنیم. با باز شدن فضای عضویت جدید ، می توانیم در دسترس بودن شما را به روز کنیم.

مناسبت ها

Realvision - سریال لری مک دونالد: دیوید اینهورن - 17 فوریه 2022

دیوید این هورن با داشتن فدرال رزرو در بین بسیاری از صخره ها و مکانهای سخت چندگانه ، یک دوره با ارزش متمرکز را ترسیم می کند

دیوید اینهورن با لری مک دونالد ما در مورد عوامل کلان تأثیرگذار بر بازارها ، از جمله افزایش سریع تورم و همچنین مشکلات زنجیره تأمین صحبت می کند. Einhorn ، مشهور به کوتاه مدت برادران لمن قبل از فروپاشی در سال 2008 ، خاطرنشان می کند که نمونه کارها گرین لایت برای مقاومت در برابر هر آنچه که سخت گیری پولی آینده ممکن است باشد ساخته شده است.

- 17 فوریه و 18 ، 2022.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به ما از طریق inoustems@thebeartrapsreport. com به ما ایمیل بزنید.

تبریک می گویم به لری مک دونالد ، یکی از بهترین کتابهای مالی در تمام دوران - CFA

کتاب لری در میان بهترین 20 کتاب مالی همه زمان ها طبق مؤسسه CFA

ویژگی های لیستیک شکست عظیم از عقل سلیم: داستان درونی فروپاشی برادران لمان - لارنس مک دونالد و پاتریک رابینسون (2010)و شامل عناوینی مانند پوکر دروغگو - مایکل لوئیس ، تعقیب گلدمن ساکس: چگونه کارشناسی ارشد جهان وال استریت را به سمت پایین ذوب می کند - و به همین دلیل آنها ما را دوباره به آستانه می کشند. وال استریت و واشنگتن برای نجات سیستم مالی و خودشان جنگیدند. خیابان: نحوه استفاده از آنچه قبلاً می دانید برای کسب درآمد در بازار - پیتر لینچ با جان روتچیلد و دیگران.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به ما از طریق inoustems@thebeartrapsreport. com به ما ایمیل بزنید.

Realvision - سریال لری مک دونالد: مارک کوبا - 6 ژوئن 2020

این بسیار شبیه حباب اینترنت است

در این مکالمه با نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و بنیانگذار گزارش خرس تله ، لری مک دونالد ، کوبا ، شباهت های عجیب و غریب بین آن بازار و امروز را بررسی می کند. آنها همچنین در مورد بازگشایی NBA و فراتر از آن ، چشم انداز اقتصادی کوبا در میان عدم اطمینان بی سابقه ، و وضعیت سیاسی فعلی در ایالات متحده که بسیاری از آنها سؤال کرده است ، بحث می کنند ، "چه زمانی مارک کوبایی برای رئیس جمهور شرکت خواهد کرد؟"

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به ما از طریق inoustems@thebeartrapsreport. com به ما ایمیل بزنید.

میکروفن داغ ، سری مکالمه با Bear Traps Report feat CB1 - تاد هریسون ، 9 ژوئن 2020

حشیش: ایالت اتحادیه با تاد هریسون و سری انتخابات ما در سال 2020 ، بخش های Focus.

ما توسط تاد هریسون پیوستیم. تاد هریسون شریک بنیانگذار CB1 و مدیر ارشد سرمایه گذاری ما است. تاد تقریباً سه دهه در وال استریت مدیریت ریسک و تحقیق در مورد استراتژی های بازار مالی را گذرانده است.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به ما از طریق inoustems@thebeartrapsreport. com به ما ایمیل بزنید.

جان نجاریان 1 در 1 با لری مک دونالد ، 27 مارس 2020 ، مشارکت کننده CNBC

Rebelion Market و همکار CNBC جان نجاریان 1 در 1 با لری مک دونالد ، بنیانگذار و سردبیر گزارش خرس تله.

در این رویداد که از طریق زوم میزبان است ، جان و لری در مورد پیامدهای مختلف وضعیت فعلی بحث کردند

- 27 مارس 2020.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به ما از طریق inoustems@thebeartrapsreport. com به ما ایمیل بزنید.

مصاحبه تجاری فاکس با ماریا بارتیرو ، 26 مارس 2020

ما لری مک دونالد ، بنیانگذار و سردبیر گزارش Bear Traps توسط ماریا بارتیرومو دعوت شده است تا بینش و پیش بینی کلان خود را در نمایش خود ارائه دهد ، ما از اینکه بخشی از این بخش هستیم بسیار سپاسگزاریم

- 26 مارس 2020.

"صبح با ماریا" دارای لنگر ماریا بارتیرومو در کنار میزگرد تایتان های صنعت چرخان و کارشناسان اقتصادی است که در مورد اخبار اصلی و مضامین رانندگی روز کاری و حرکت بازار بحث می کنند.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به ما از طریق inoustems@thebeartrapsreport. com به ما ایمیل بزنید.

گزارش تله خرس - میزگرد سرمایه گذار 25 آوریل 2019

رویدادی که توسط صنایع سال 1933 حمایت مالی می شود ، (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها کلیک کنید) صنایع 1933 یک شرکت جهانی حشیش است که علاقه مند به رشد مارک های برنده و ارائه محصولاتی است که باعث تقویت ، غنی سازی و تغییر زندگی می شود.

در این صورت ما از رهبران از سراسر جهانی و مالی سیاسی دعوت کردیم تا آخرین موضوعات را از Brexit گرفته تا حشیش و موارد دیگر برای شما ارائه دهند.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به ما از طریق inoustems@thebeartrapsreport. com به ما ایمیل بزنید.

انگلستاننیگل فارژ، NY Times بهترین فروشندهلری مک دونالد، CNBCجان نجاریان، گورو حشیشتاد هریسونو "کوتاه بزرگ"دنی موسیدر رویداد آوریل ما در میامی به ما پیوست.

18-19 اکتبر 2018- لری در کنفرانس 2018 خود در سن آنتونیو تگزاس ، اصلی ترین شورای مشورتی شهرداری تگزاس را ارائه داد

19 اکتبر 2018- لری با بازارهای DNB نروژ ملاقات کرد و اصلی ترین رویداد را در رویداد آنها فراهم کرد

13-14 نوامبر 2018- لری اصلی را در نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا برای اجلاس سرمایه گذاری در درآمد ثابت و سود سهام ارائه داد

اگر می خواهید در مورد گزارش Bear Traps اطلاعات بیشتری کسب کنید ، لطفاً از طریق ایمیل sublices@thebeartrapsreport. com ایمیل کنید

تله های خرس عضویت را گزارش می دهند

گزارش Bear Traps یک ابزار استثنایی مدیریت ریسک با ایده های تجارت جامد است. من سالهاست که تیم آنها را می شناسم ، خدمات را بسیار توصیه می کنم. "

Tian Zeng ، Citadel ، یک مدیر دارایی 24B دلاری مستقر در شیکاگو

تحقیقات کتبی از جمله: کاربران چندین حساب کاربری 21 شاخص ریسک سیستمیک LEHMAN و Reg هفتگی اقتصاد کلان و بررسی اجمالی ETF Capitulation Trades استراتژی های تخصیص دارایی سهام متوسط تا بلند مدت ، نمای کلی بازار اعتبار هفتگی ، پوشش درجه سرمایه گذاری با بازده بالا و نرخ تحلیل ریسک اعتباری دولت (اوراق قرضه دولت)ایده های تجارت استراتژی های اعتباری کوتاه مدت و بلند مدت استراتژی های تجارت حقوق صاحبان سهام کوتاه مدت و بلند مدت رویدادهای مشتری و جلسات با لری مک دونالد و تحلیلگران ما از تحقیقات سیاست استفاده می کنند

تماس های کنفرانس از جمله: تماس های هفتگی کنفرانس با لری مک دونالد و یکی از 22 تحلیلگر ACG در سراسر جهان ، پوشش آمریکای لاتین ، پورتوریکو ، جلسات فدرال / ECB ، ریسک سیاسی اروپا ، خطر و فرصت های سیستمیک چین و چشم انداز بازار هفتگی را پوشش می دهد. تماسهای هفتگی یک به یک با لری مک دونالد که ریسک سیاسی و چشم انداز بازار را پوشش می دهد

5،988 دلار4،990 دلار در سال 1 تا 2 کاربر حساب 21 شاخص های ریسک سیستمیک Lehman و Reg هفتگی اقتصاد کلان و نمای کلی ایده های تجارت کلان ، دیدگاه های ارزی و بازده های بالا با بازده ETF معاملات بین مدت تا بلند مدت استراتژی های تخصیص دارایی هفتگی ، نمای کلی بازار اعتباری ، پوشش درجه یک سرمایه گذاری با عملکرد بالا و حاکمیت بالارویدادهای مشتری و جلسات مشتری با لری مک دونالد و تحلیلگران ما

تماس های کنفرانس از جمله: تماس های هفتگی کنفرانس با لری مک دونالد و یکی از 22 تحلیلگر ACG در سراسر جهان ، پوشش آمریکای لاتین ، پورتوریکو ، جلسات فدرال / ECB ، ریسک سیاسی اروپا ، خطر و فرصت های سیستمیک چین و چشم انداز بازار هفتگی را پوشش می دهد. تماسهای هفتگی یک به یک با لری مک دونالد که ریسک سیاسی و چشم انداز بازار را پوشش می دهد

2،988 دلار2،490 دلار در سال کاربر مجرد 21 شاخص های ریسک سیستمیک Lehman و Reg هفتگی بازپرداخت کلان اقتصادی و بررسی اجمالی ایده های تجارت کلان ، دیدگاه های ارزی و بازده های کاپیتولاسیون ETF با بازده بالا

تماس های کنفرانس از جمله: تماس ماهانه کنفرانس با لری مک دونالد

- نقره -

1620 دلار1،350 دلار در هر سال هشدار تجارت ماکرو استراتژی های میان مدت تا بلند مدت

گزارش تله خرس

گزارش تله خرس

از سال 2007 ، 68 ٪ از بازده بورس اوراق بهادار با رویدادهای سیاسی گره خورده است "

مورگان استنلی

گزارش Bear Traps یک انتشارات هفتگی تحقیق سرمایه گذاری مستقل است که با تمرکز بر ریسک سیاسی جهانی و سیستمی با ایده های تجاری عملی است. این سرویس برای مدیران دارایی ، صندوق های تامینی ، مشاوران مالی ، معامله گران و موارد دیگر تنظیم شده است. گزارش ما به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا زمان کمتری را از طریق گزارش های تحقیقاتی صرف کنند. ما تلاش می کنیم تا به گوشت آنچه در حال حرکت بازارها است برسیم.

در کنار ایده های تجاری عملی ، ما نگاهی به موقع و دست اول به رویدادهای متحرک بازار سیاسی جهانی ارائه می دهیم. تیم های ما در زمین در نیویورک ، تورنتو ، واشنگتن ، پورتوریکو ، بروکسل ، دوبلین ، ریو (برزیل) و پکن (چین) شما را به آنچه در حال حرکت است ، نزدیک می کنند.

از سال 2008 ، این امر همیشه روشن تر می شود که سیاست اقتصاد را به عنوان محرک اصلی بازارها در حال پیشرفت است "

بافا

از آنجا که دولت ها و بانک های مرکزی بازارها را هدایت می کنند ، ما این تصمیمات سیاسی را به ایده های تجاری عملی برای مشتریان در سراسر جهان تبدیل می کنیم.

خطرات اعتباری و سیاسی تأثیر بیشتری در تصمیمات سیاست بانک مرکزی نسبت به داده های اقتصادی دارند. امروز ، هیچ چیز مهمتر از ماندن در صدر ریسک سیستمی سیاسی جهانی نیست ، این عوامل مانند گذشته در حال حرکت بازارها هستند.

تحقیقات سرمایه گذاری مستقل ما از یک تیم نخبه از تحلیلگران و استراتژیست ها با تجربه واقعی کف تجارت است. تله های خرس توسط لارنس مک دونالد تأسیس شده است ، وی 30 سال در وال استریت کار کرده است. وی سابقاً یک معامله گر ارشد بدهی پریشان در برادران لمان بود و بخشی از تیمی بود که 2 میلیارد دلار شرط بندی را در برابر بازار مسکن ایالات متحده شرط بندی کرد.

گزارش Traps Bear Traps رویکردی منحصر به فرد را برای سنجش ریسک سیاست سیاسی و فرصت ها ، احساسات سرمایه گذار - موقعیت یابی و کاپیتولاسیون ارائه می دهد. سود سرمایه با تخفیف آشکار و بودن در آنجا برای غیر منتظره یافت می شود. لارنس مک دونالد

ایده های معاملات Traps Traps در حوادث در حال حرکت در بازار کلان محور است. ایده ها از معامله گران سابق وال استریت ناشی می شود و با استفاده از یک مدل 7 عاملی ، سهام ، ETF و بخش ها را برای فرصتی مناسب برای استقرار سرمایه کسب می کنیم و رتبه بندی می کنیم.

این گزارش به شما نمای کاملی از بازارهای جهانی ، از کجا می توان فرصت ها و چگونگی جلوگیری از ریسک را در اختیار شما قرار می دهد. این نامه برخلاف هر تحقیق دیگری در وال استریت ، بی نظیر و بی طرف است.

این امر مشترکان ما را قادر می سازد با دسترسی به عقاید متخصص تحلیلگران و دسترسی عمیق تر از بازار سیاسی در حال حرکت در سراسر جهان ، وقت بیشتری را برای توسعه تجارت بگذرانند. پیشروی از ریسک سیستمیک که از آسیا ، اروپا و آمریکای لاتین به ایالات متحده می آیند ، به مشتریان کمک می کند تا از تلفات قابل توجهی جلوگیری کنند و بالاتر از بازده متوسط تولید کنند.

با نگاهی به چشم انداز فعلی بازار ، عوامل سیاسی از مسائل اقتصادی کلان مهمتر هستند. میلیاردر ، ری دالیو - ژانویه 2018

وقایع خطر سیاسی در حال حرکت بازارها:

Subprime Crisis 2007 Lehman ، Bear Sterns & Fannie & Freddie 2008 Grexit Risk 2010 سقف بدهی 2013 Russia 2014 Divergence Bank Central 2015 Asia 2016 Brexit 2016 Cute 2016 انتخابات 2016

لارنس مک دونالد

NY Times پرفروش ترین نویسنده ، CNBC Contributor Bear Traps Report Creator

فاکس - بانک ژاپن حرکت "کاملاً تاریخی" را انجام می دهد: لری مک دونالد در 20 دسامبر 2022 - 7:54 - بنیانگذار گزارش خرس تله لری مک دونالد هشدار می دهد که "لنگر بازده جهانی" در حال ارائه است.

لری مک دونالد نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، مشارکت کننده CNBC و کارشناس ریسک سیاسی است. او همچنین خالق گزارش Bear Traps است ، یک بستر تحقیق هفتگی مستقل ماکرو با تمرکز بر ریسک سیاسی جهانی و سیستمی با ایده های تجاری عملی.

لری مک دونالد که برانگیز فکر می کند ، نظرات جذاب خود را در مورد دولت ترامپ ، بحران مالی ایالات متحده ، بدهی حاکمیت اروپا و ذوب اقتصادی چین - که با شاخص های ریسک عملی ، دروس مدیریت ریسک و با طنز پاشیده شده است ، ارائه می دهد.

در سال 2016 ، لری مک دونالد به عنوان شریک با مجموعه مهارت های منحصر به فرد ، به عنوان یکی از مشاوران و استراتژیست های برجسته سیاست سیاسی امروز ، به ACG Analytics در واشنگتن D. C پیوست. از سال 2011 - 2016 ، وی مدیر عامل و رئیس استراتژی کلان ایالات متحده در Société Générale بود.

وی در سال 2010 یک شرکت تحقیقاتی سرمایه گذاری را تأسیس کرد که گزارش The Bear Traps را منتشر می کند ، با تمرکز بر ریسک سیاسی و سیستمی با ایده های تجاری عملی. لری حضور هفتگی در CNBC را به عنوان مشارکت کننده متمرکز بر ریسک و فرصت های سیاسی و اقتصادی انجام می دهد.

در اواخر سال 2006 ، به عنوان معاون رئیس جمهور در برادران لمان ، وی تیم خود را به شرط شرط بندی در برابر بازار وام مسکن زیرروشی سوق داد و قبل از مرگ آن بیش از 2 میلیارد دلار از این شرکت سود برد. در سال 2009 ، او پرفروش بین المللی را به عنوان یک شکست عظیم از عقل سلیم نوشت ، داستان درونی فروپاشی برادران لمان - که به 12 زبان ترجمه شده و بیش از 400000 نسخه به فروش می رساند.

وی قبل از کار در لمان ، بنیانگذار Convertbond. com بود ، وب سایتی که اطلاعات اوراق بهادار قابل تبدیل را با اخبار ، ارزش گذاری ، شرایط و ابزارهای تجزیه و تحلیل برای اوراق قابل تبدیل ، سهام ترجیحی قابل تبدیل و سایر اوراق بهادار قابل تبدیل ارائه می داد. Convertbond در سال 1999 توسط مورگان استنلی به دست آمد.

شاخص های خطر اختصاصی لری مک دونالد و دروس مدیریت ریسک برای دفاتر خانواده ، صندوق های ثروت حاکم ، صندوق های پرچین و هر گروه سرمایه گذاری که برای جلوگیری از مشکلات خطرناک در بازارهای مالی پس از لمان کار می کند ، طراحی شده است.

مک دونالد در مستند برنده جایزه اسکار: Inside Job ، و همچنین در مستند برنده جایزه National Geographic: The 2000 نمایش داده شد. وی در تلویزیون و رادیو بلومبرگ ، Forbes ، CNBC و Fox Business همکار معمولی است.

لری بیش از 125 سخنرانی اصلی در سراسر جهان را ارائه داده است. وی جزئیات پیچیدگی پیامدهای سیاست سیاسی دولت ترامپ و رابطه آنها با کنگره را شرح می دهد. لری همچنین فاکتور لمان را به سخنان خود می افزاید: "چرا اجازه شکست داده شد" ، و مهمتر از همه - شاخص های ارزشمند ریسک که به سرمایه گذاران کمک می کند تا از پس لرزه هایی که تا امروز به لرزه در اقتصاد جهانی ادامه می دهند ، جلوگیری کنند. سخنرانی های وی تحریک کننده و فریبنده است.

لری مک دونالد به عنوان سخنران اصلی بینش نادر در مورد موضوعاتی مانند:

• ریاست جمهوری ترامپ - ریسک سیاسی در سال 2017: تجزیه و تحلیل تأثیر بازار.• ریسک جهانی سیستمیک: چشم انداز در مورد مذاکره مجدد تجارت و NAFTA • چشم انداز اقتصادی جهانی ایالات متحده: تأثیر بازار اصلاحات مالیاتی از واشنگتن D. C • چین: مرکز ریسک و بدهی غیرقابل تصور • افزایش و سقوط اقتصادهای نوظهور بازار • سرمایه گذاریمدیریت ریسک • تسکین کمی ، سیاست رزرو فدرال و عوارض جانبی آنها

رویدادهای گذشته صحبت کردن:

• اجلاس سرمایه گذاری در درآمد و سود سهام ثابت • بازارهای DNB نروژ • شورای مشورتی شهرداری تگزاس در کنفرانس 2018 خود در سان آنتونیو تگزاس • کنفرانس مالی و اقتصاد قبیله ای NAFOA 2018 • کنفرانس سرمایه گذاران انگلستان Janus هندرسون (لندن ، انگلیس) • ملی المپوس ملیجایزه (مسکو ، روسیه) • بانک ملی ابوظبی (امارات متحده عربی) • بانک بازرگان رند (آفریقای جنوبی) • بارکلیز / ABSA (آفریقای جنوبی) • شرکت بیمه هارتفورد (شهر نیویورک) • IBM (سیاتل) • واکرز جهانی(سان فرانسیسکو) • انطباق نظارتی (بوکا راتون) • بورس اوراق بهادار مونترال (کانادا) • صندوق های متقابل Calamos (شیکاگو) • فرانکلین تمپلتون (لس آنجلس) • بانک دانسکه (نروژ)

کاملاً لذت بخشاطلاعات زیادی. "

فرانکلین تمپلتون

سخنرانی خارق العاده. مشتری ها آن را دوست داشتند. بسته بندی شده با درس های تجاری مادام العمر و مدیریت ریسک. "

Danske Bank ، نروژ

یک روش بسیار هوشمندانه برای استفاده از اشتباهات گذشته برای پیش بینی آینده. سخنرانی وی در مورد ریسک بازار جهانی برای تیم مدیران دارایی ما بسیار ارزشمند بود. "

بودجه متقابل هارتفورد

من آن را دوست داشتمشما باید سال آینده دوباره بیایید. "

دانشگاه فلوریدا ، گروه اخلاق و رهبری

ارائه لری یک قفسه سینه گنج پر از اخلاق تجاری ، پایداری و دروس مدیریت ریسک است. "

دانشکده بازرگانی هاروارد

اطلاعات اضافی

تماس با ما: lgm@lawrencegmcdonald. com وب سایت: http://www. lawrencegmcdonald. com انتشار کتاب: "یک شکست عظیم از عقل سلیم: داستان درونی فروپاشی برادران لمان" ، منتشر شده توسط تاج تجارت ، یک بخش از خانه تصادفیتوییتر: convertbond بیش از 50،000 دنبال کننده در توییتر ، فیس بوک و لینکدین

گزارش Bear Traps بینش های هفتگی را ارائه می دهد و تأثیر دنیای سیاسی را بر بازارهای مالی جهانی برجسته می کند و تماس های سرمایه گذاری خاصی را انجام می دهد.

عضویت های ما را بررسی کنید:

چرا باید مشترک شوید

تیم جامد ، تجزیه و تحلیل و تحقیق ، ما کاملاً تحت تأثیر گزارش تله خرس قرار گرفته ایم. عمق و پوشش آنها در کلاسهای دارایی ارزش مشتری قابل توجهی را اضافه می کند. "

کریس هاگن ، LPL Financial

خوانندگان ما هشدارهای سرمایه گذاری خاصی دریافت می کنند ، چه زمانی باید یک موقعیت را وارد کنند و چه موقع بفروشند. ایده های عملی ما از رویدادهای متحرک در بازار سیاسی گرفته شده است. یعنی تصمیمات سیاست گذاری فدرال رزرو.

پوشش منابع گسترده ما ؛درآمد ثابت ، سهام ، کالاها ، ETF و نوسانات.

تله های خرس خطرات حرکات سیاسی آینده را نشان می دهد و سرمایه گذاران را در مسیر ایمنی راهنمایی می کند. مشترکین بهترین ایده های عملی و شاخص های مدیریت ریسک را از یکی از شناخته شده ترین تیم های مستقل در صنعت دریافت می کنند.

گزارش Traps Bear Traps رویکردی منحصر به فرد را برای سنجش ریسک سیاست سیاسی و فرصت ها ، احساسات سرمایه گذار - موقعیت یابی و کاپیتولاسیون ارائه می دهد. سود سرمایه با تخفیف آشکار و حضور در آنجا برای غیر منتظره یافت می شود. "

لارنس مک دونالد

گزارش Bear Traps بینش های هفتگی را ارائه می دهد و تأثیر دنیای سیاسی را بر بازارهای مالی جهانی برجسته می کند و تماس های سرمایه گذاری خاصی را انجام می دهد.




:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: