وام نقطه فروش چیست و آیا آنها ارزش آن را دارند؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

CNBC SELECT توضیح می دهد که تأمین اعتبار فروش چه چیزی است و قبل از انتخاب "پرداخت به مرور زمان" در بررسی ، چه چیزی را باید در نظر بگیرید.

thumbnail

به اشتراک گذاشتن مقاله به اشتراک گذاری از طریق مقاله به اشتراک گذاری از طریق مقاله به اشتراک گذاری توییتر از طریق مقاله به اشتراک گذاری LinkedIn از طریق ایمیل

خرید آنلاین به روشی محبوب برای خرید تقریباً همه چیز تبدیل شده است ، از لباس گرفته تا مبلمان ، الکترونیک گرفته تا محصولات سلامتی و تقریباً هر چیز دیگری که می توانید به آن فکر کنید - به خصوص در طی چند ماه گذشته که همه گیر Coronavirus بسیاری از آمریکایی ها را در خانه نگه داشته است.

و اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که اخیراً به صورت آنلاین بیشتر خرید کرده اید ، احتمالاً متوجه یک آرم کوچک در نزدیکی اطلاعات پرداخت در هنگام پرداخت گزینه "خرید اکنون ، پرداخت بعداً" یا درخواست یک برنامه پرداخت ماهانه شده اید. واد

این گزینه ها وام های نقطه فروش یا وام POS نامیده می شوند و به نظر می رسد در همه جا جوانه می زنند. شرکت هایی مانند AfterPay ، تأیید و کلارنا بودجه کم و یا بدون بهره را برای خرید ارائه می دهند ، که در صورت نیاز به زمان اضافی برای پرداخت ، می تواند به شما کمک کند.

اما مانند هر وام ، وام های POS با شرایط و شرایطی که می خواهید قبل از ثبت نام از آن آگاه باشید ، همراه است. پیش از این ، CNBC Select توضیح می دهد که اگر می خواهید برای وام POS ثبت نام کنید دفعه بعد که خرید بزرگتر می کنید ، چه چیزی را در نظر بگیرید.

تأمین اعتبار فروش چیست؟

تأمین اعتبار POS اصطلاح گسترده ای است که روش های ارائه گزینه های اقساطی انعطاف پذیر و پرداختی را به خریداران توصیف می کند. در بعضی موارد ، خریداران برای کمک به شکستن خریدهای خود در پرداخت ماهانه کوچکتر ، درخواست وام اقساطی یک بار می کنند. در موارد دیگر ، یک مصرف کننده ممکن است برای بستر پرداخت که شرکا با خرده فروشان خاص را انتخاب می کند ، ثبت نام کند و در هنگام چک کردن ، می تواند یک برنامه پرداخت را انتخاب کند.

به عنوان مثال ، با Klarna ، مشتریان کارت بدهی خود را به برنامه پیوند می دهند و اقساط دو هفته ای را با گزینه 0 ٪ بهره بیش از چهار پرداخت پرداخت می کنند. شرکای کلارنا با فروشگاه هایی مانند Sephora ، Adidas ، H& M و موارد دیگر.

تأمین مالی اقساطی نوعی وام ناامن در نظر گرفته می شود و در گذشته معمولاً از آن استفاده می شود که مصرف کنندگان بخواهند یک کالای بزرگ مانند مبلمان ، الکترونیک ، جواهرات و غیره خریداری کنند. گزینه تقریباً در هر بخش ، از لباس گرفته تا خانه های خانگی و لوازم آرایشی - حتی در Etsy - نمایش داده می شود. وام های POS همچنین در بخش مسافرتی در حال رشد است ، در حالی که خطوط هوایی بی شماری به شما امکان می دهد اکنون رزرو کنید و به مرور زمان با یک برنامه اقساطی بپردازید.

قبل از درخواست در مورد چه فکر کنید

بدون شک ، تأمین مالی POS در هنگام عدم داشتن پول نقد از جلو مناسب است. اما مانند تمام محصولات وام دهی که به طور بالقوه می توانند بر نمره اعتباری شما و امور مالی کلی شما تأثیر بگذارند ، هنگام درخواست ، مراقب باشید.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1. تأثیر بر اعتبار شما

وام های POS ممکن است نیاز به یک تحقیق اعتباری سخت داشته باشد یا نباشد. هنگام درخواست ، چاپ خوب را بخوانید تا ببینید که آیا شرکت قصد دارد اطلاعات شما را از دفاتر اعتباری بیرون بکشد ، که می تواند بر نمره اعتباری شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، تأیید کنید ، فقط یک اعتبار اعتبار نرم را انجام می دهد.

همچنین ، تحقیقات خود را انجام دهید تا ببینید که آیا شرکت به دفاتر اعتباری گزارش می دهد ، که می تواند اعتبار شما را پس از پرداخت منظم به موقع تأثیر بگذارد یا در صورت عدم پرداخت به نمره شما آسیب برساند. شرکت های بزرگتر ، مانند تأیید احتمالاً فعالیت شما را به دفاتر اعتباری گزارش می دهند. کلارنا ممکن است اقدامات منفی مانند عدم پرداخت را گزارش کند ، اما همیشه همه چیز را گزارش نمی کند.

2. پرداخت ماهانه

از خود بپرسید که آیا می توانید به راحتی پرداخت ماهانه برای طول عمر وام را بپردازید. خرید 500 دلاری ممکن است در هر ماه 50 دلار هزینه داشته باشد ، اما در نظر بگیرید که آیا واقعاً می خواهید 10 ماه در قلاب باشید تا اینکه آن را پرداخت کنید. این تصمیم ممکن است براساس مورد متفاوت باشد. 50 دلار در هر ماه برای یک تشک جدید می تواند بسیار زیاد باشد ، در حالی که 50 دلار در ماه برای کفش های جدید که واقعاً نیازی به آن نداشتید ممکن است متفاوت باشد. که ما را به نکته بعدی ما می رساند.

3. بازگشت

اگر تصمیم دارید مورد را برگردانید ، قبل از تأمین اعتبار وام برای پرداخت هزینه ، متوجه شوید که خط مشی بازگشت چیست. اگر هزینه های حمل و نقل و/یا راه اندازی مجدد وجود دارد ، یا اگر از بازپرداخت کامل محروم شوید ، ممکن است به پرداخت برخی یا تمام وام گیر بیفتید. همچنین بررسی کنید که آیا مجازاتی برای پرداخت زود هنگام وام وجود دارد ، که در صورت ارسال مجدد کالای تأمین شده ، باید انجام دهید.

4. آوریل

آیا وام با 0 ٪ تأمین اعتبار APR هنگام پرداخت تعداد مشخصی از اقساط انجام می شود؟اگر اینطور نیست ، محاسبه کنید که چقدر بهره به مرور زمان برای شما هزینه خواهد کرد. اگر APR خیلی زیاد است ، ممکن است بهتر از استفاده از پول نقد یا کارت اعتباری پاداش استفاده کنید (تا زمانی که قصد پرداخت آن را در یک چرخه صورتحساب دارید). همچنین باید به این موضوع توجه کنید که اگر پرداخت را از دست ندهید ، یا به طور کلی عقب می افتید. در صورت از دست دادن پرداخت ، برخی از وام های POS می توانند با هزینه بسیار بالایی همراه باشند.

یک گزینه جایگزین: 0 ٪ کارت های اعتباری APR

تأمین اعتبار فروش ممکن است برای برخی از مصرف کنندگان بسیار عالی باشد ، اما کارت اعتباری 0 ٪ APR می تواند همان انعطاف پذیری را ارائه دهد ، اما با پاداش های اضافی.

به عنوان مثال، بسیاری از بهترین کارت‌های 0% معرفی APR دارای پاداش‌های خوش‌آمدگویی هستند که حداقل نیازهای خرج را برآورده می‌کنند. به عنوان مثال، کارت Wells Fargo Active Cash®، به دارندگان کارت جدید 200 دلار پاداش نقدی ارائه می دهد، زمانی که آنها 1000 دلار را برای خرید در سه ماه اول خرج می کنند و 0٪ در آوریل مقدماتی برای 15 ماه از افتتاح حساب در خرید و نقل و انتقالات واجد شرایط (بعد از 19. 24)٪، 24. 24٪، یا 29. 24٪ APR متغیر؛ نقل و انتقالات موجودی که ظرف 120 روز پس از افتتاح حساب انجام می شود، واجد شرایط نرخ اولیه و کارمزد 3٪ است، سپس کارمزد انتقال موجودی تا 5٪، حداقل 5 دلار اعمال می شود.

بهترین کارت‌های 0% APR دوره‌های 0% 15، 18 و 20 ماهه را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، کارت Visa® Platinum بانک ایالات متحده، 0% آوریل مقدماتی را برای 18 چرخه صورتحساب اول در نقل و انتقالات و خریدها ارائه می دهد، سپس یک APR متغیر 18. 74٪ - 28. 74٪ اعمال می شود. موجودی باید ظرف 60 روز پس از افتتاح حساب منتقل شود.

با کارت اعتباری مناسب، می‌توانید در خریدهای بزرگ خود پاداش دریافت کنید و همچنین از مزایای مالی سخاوتمندانه بهره ببرید. معمولاً باید اعتبار خوب یا عالی داشته باشید تا برای بهترین پیشنهادات 0٪ APR تأیید شوید.




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: