آیا گزینه های باینری سیگنال کلاهبرداری هستند یا نه؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

ریسک پایین مالی و عدم لغزش سفارش ، گزینه های باینری را برخی از محبوب ترین ابزارهای مالی برای تجارت ایجاد می کند. صرف نظر از اینکه طولانی یا کوتاه می روید ، از آرامش ذهنیت محدودی لذت خواهید برد.

گفته می شود ، شما برای ایجاد سود به طور مداوم به یک برنامه معاملاتی مناسب نیاز دارید. ایجاد یک استراتژی آزمایش شده و آزمایش شده به زمان و تخصص نیاز دارد. معامله گران جدید و باتجربه از ارائه دهندگان سیگنال گزینه های باینری برای برقراری تماس های مناسب و رشد ثروت خود استفاده می کنند.

Scam Alert pixabay

این ارائه دهندگان از روش های مختلفی برای تعیین زمان صحیح برای ورود و خروج معاملات استفاده می کنند. معامله گرانی که در این سرویس ها مشترک هستند ، در زمان واقعی به این اطلاعات دسترسی پیدا می کنند.

اما این سیگنال ها چقدر قابل اعتماد هستند؟آیا آنها به هیچ وجه یا منبع دیگری از اطلاعات نادرست مفید هستند؟ما همه چیزهایی را که باید در مورد ارائه دهندگان سیگنال های تجاری گزینه های باینری در این پست بدانید ، تجزیه می کنیم.

آنچه در این پست خواهید خواند

سیگنال های معاملاتی گزینه های باینری چیست؟

سیگنال های معاملاتی گزینه های باینری ، که گاهی اوقات به عنوان هشدارهای گزینه های باینری شناخته می شوند ، اعلان هایی از معامله گران حرفه ای و شرکت ها برای کمک به معامله گران برای تجارت سودآور هستند.

این سیگنال ها می توانند به صرفه جویی در وقت و سود حتی در سطح پایین تر تخصص در تجارت کمک کنند. گزینه های هشدار گزینه های باینری روند بازار و رفتارهای قیمت دارایی را تفسیر کرده و آنها را به مشترکان خود گزارش می دهند.

به طور معمول ، شما برای کمک به شما در ایجاد سود ، سطح ورود و خروج از گزینه های باینری خاص را دریافت می کنید.

همه گزینه های باینری ارائه دهندگان هشدار از انواع گزینه های باینری پشتیبانی می کنند. رایج ترین گزینه های باینری که در مورد آنها مطلع خواهید شد شامل موارد زیر است:

  1. باینری ها را قرار دهید و با آنها تماس بگیرید: اینها منظره ای از حرکت قیمت تعیین شده را به شما می دهند. مقادیر با انقضای گزینه ها تعیین می شوند.
  2. در بالا و زیر باینری ها: اینها شبیه به قرار دادن و تماس باینری هستند زیرا آنها یک دیدگاه جهت دار را در بر می گیرند. با این حال ، آنها سطح محرک دارند که می تواند منجر به خروج زود هنگام از موقعیت شود.
  3. BINARIES دامنه: گزینه های باینری دامنه دامنه ای در داخل یا خارج دارند که قیمت آن به پایان می رسد. این سیگنال های مناسب برای استفاده در صورت تجارت یا استفاده از یک استراتژی Breakout دامنه است.
  4. باینری های دو لمسی یا دو لمسی دو لمس: این باینری های دامنه دارای دو سطح مانع هستند که در صورت لمس منجر به خروج زودرس می شوند. این موارد می تواند به عنوان جایگزینی برای باینری های دامنه مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر ارائه دهندگان سیگنال گزینه های باینری پیشنهادات معاملاتی به موقع را در مورد یک یا چند مورد از این نوع اصلی از گزینه های باینری ارائه می دهند.

Quotex - تجارت با سود بالا

Quotex - تجارت با سود بالا

  • مشتریان بین المللی را می پذیرد
  • حداقل10 دلار واریز کنید
  • نسخه ی نمایشی 10000 دلاری
  • پلت فرم حرفه ای
  • سود بالا تا 95% (در صورت پیش بینی صحیح)
  • برداشت سریع

چگونه ارائه دهندگان سیگنال گزینه های باینری کار می کنند

به طور معمول، ارائه دهندگان سیگنال اعلان‌های معامله‌گران را از طریق پیامک یا ایمیل بر روی تلفن‌های خود ارسال می‌کنند. علاوه بر این، برخی از ارائه دهندگان یک رابط وب دارند که به مشتریان امکان نظارت بر تماس ها را می دهد، در حالی که برخی دیگر نرم افزار قابل دانلودی را ارائه می دهند که می توانید آن را روی رایانه خود نصب کنید.

کارشناسان تجارت و ارائه دهندگان با بودجه کمتر اغلب از خدمات رایگان مانند تلگرام و اسکایپ برای ارسال سیگنال به معامله گران استفاده می کنند.

اکثر ارائه دهندگان سیگنال گزینه های باینری ویژگی های اجرای معاملات خودکار را ارائه نمی دهند مگر اینکه ارائه دهنده یک سرویس کپی تجارت باشد. بنابراین، باید مراقب وقوع سیگنال ها باشید و خودتان آنها را به صورت دستی اجرا کنید.

این جنبه از ارائه دهندگان سیگنال گزینه های باینری آنها را از پلتفرم های معاملاتی کاملاً خودکار مانند Meta Trader 4 متمایز می کند.

چگونه می توان ارائه دهنده سیگنال گزینه های باینری مناسب را پیدا کرد

در حالی که اکثر ارائه دهندگان سیگنال گزینه های باینری ایمن هستند، بازار ارائه دهندگان سیگنال سهم عادلانه خود را از کلاهبرداری دارد. یادگیری انتخاب ارائه دهنده خدمات سیگنال مناسب برای ایمن بودن شما بسیار مهم است.

Notification

مهمترین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا ارائه دهنده شواهد قابل تاییدی از دقت سیگنال قابل احترام توسط الگوریتم های خود در یک محیط زنده ارائه می دهد یا خیر.

A good track record with consistently positive returns is an indicator of a quality signal provider. A signal accuracy rate of >70 درصد در میان بهترین ارائه دهندگان هشدارهای گزینه های باینری رایج است. یکی دیگر از ویژگی های مهم سرعت اطلاع رسانی است. فقط در صورتی سود خواهید برد که سیگنال را به موقع دریافت کنید. نظرات مثبت و ارتباط خوب با مشتری به ایجاد اعتبار ارائه دهنده خدمات کمک می کند.

ارائه دهندگان سیگنال گزینه های باینری برتر

بر اساس چندین معیار برجسته شده در بالا، ما بهترین ارائه دهندگان سیگنال گزینه های باینری را که می توانید با آنها ثبت نام کنید، انتخاب کرده ایم.

شماره 1 یاد بگیرید 2 تجارت کنید

Learn 2 Trade در انگلستان مستقر است و سیگنال های فارکس ممتاز را از طریق یک کانال تلگرام خصوصی ارائه می دهد. با استفاده از آن، می‌توانید باینری‌ها را در بازارهای فارکس و کریپتو معامله کنید. این سرویس روزانه بین سه تا پنج سیگنال تایید شده را برای معامله گران مشترک ارسال می کند.

Learn2trade website

می‌توانید انتظار داشته باشید که با پولی که در سیگنال‌های Learn 2 Trade سرمایه‌گذاری می‌کنید، بین 30 تا 40 درصد سود کسب کنید.

یکی دیگر از مزایای تجارت 2 یادگیری این است که چندین راهنما را برای کمک به شما در یادگیری نحوه تجارت ارائه می دهد. این سیگنال ها توسط برخی از درخشان ترین معامله گران صنعت جمع شده اند. تخصص این معامله گران ، همراه با یادگیری ماشین و فناوری های هوش مصنوعی ، دقیق ترین سیگنال ها را ایجاد می کند.

هنگامی که این الگوریتم یک فرصت بالقوه در زمینه پول سازی را نشان می دهد ، یک پیشنهاد تجاری را در کنار هم قرار می دهد که می توانید در کانال تلگرام به آن دسترسی پیدا کنید. در زمان واقعی سیگنال هایی در مورد جفت های اصلی و جزئی فارکس و ارزهای رمزنگاری دریافت خواهید کرد.

شما می توانید به صورت رایگان به کانال Telegram Trade 2 Learn 2 بپیوندید ، و اگر سیگنال ها به شما پول می دهند ، برای دریافت سیگنال های VIP که می تواند پول بیشتری برای شما کسب کند ، مشترک شوید. به طور کلی ، اگر قبلاً هیچ تجربه ای در مورد هشدارهای گزینه های باینری نداشته باشید ، سرویس سیگنال مناسب برای پیوستن است.

(هشدار خطر: سرمایه شما می تواند در معرض خطر باشد)

#2 گزینه های باینری سیگنال های حرفه ای

یک دارایی فقط در صورت تجزیه و تحلیل صحیح ، پول شما را به دست می آورد ، سپس ردیابی می شود و به موقع به شما تحویل داده می شود. گزینه های باینری سیگنال های Pro سیگنال های معامله گران را از طریق پیام کوتاه و ایمیل ارسال می کنند هر زمان که تجارت احتمال سود بالا را پیدا کند.

Binary Options pro Signals website

این سرویس دارای یک رکورد عالی است و سیگنالهایی را ارائه می دهد که با دقت 72. 5 ٪ سود را بدست می آورد. اما بهترین قسمت در مورد گزینه های باینری سیگنال های Pro این است که شما مجبور نیستید:

  1. فرمول های پیچیده را دنبال کنید
  2. از ربات یا ابزاری استفاده کنید
  3. وقت و تلاش خود را برای هر چیزی غیر از قرار دادن سفارش هدر دهید

الگوریتم پیشرفته این شرکت بین شش تا 12 سیگنال در روز را به معامله گران تحویل می دهد و جهت دقیق قیمت و زمان انقضا را توضیح می دهد. الگوریتم معاملات اختصاصی به معامله گران کمک می کند تا از درآمد خود در مورد بالا یا پایین بودن بازار درآمد کسب کنند.

دقت 72. 5 ٪ تضمین می کند که 72 از 100 معاملات شما در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر این ، اگر با کارگزاری مناسب ثبت نام می کنید ، باید در هر تجارت 75 ٪ یا بیشتر بازپرداخت کنید. حتی اگر شما یک تجارت واحد در زندگی خود ایجاد نکرده اید ، انجام دادن باینری های تجارت پول باید با سیگنال های آسان برای دنبال کردن سرویس بدون دردسر باشد.

پس از دریافت سیگنال از طریق تلفن یا ایمیل خود ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیات سیگنال را به حساب کارگزار خود تغذیه کنید.

این سیگنال با همه جزئیات ، از جمله دارایی ، قیمت ورود ، جهت و انقضا همراه خواهد بود. سپس ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سیگنال را تحقق بخشید و به شما درآمد کسب کند.

استفاده از سیستمی که توسط معامله گران خبره توسعه داده شده است مانند پرداخت هزینه به یک معامله گر حرفه ای است تا هر روز به شما نکاتی را ارائه دهد. علاوه بر این، Binary Options Pro Signals به طور مداوم برای بهبود دقت آن بهینه سازی می شود، بنابراین می توانید مطمئن باشید که سیگنال های بیشتری را دریافت می کنید که هر روز دقیق تر هستند.

نحوه استفاده از سیگنال های Pro Binary Options

برای دریافت سیگنال از Binary Options Pro Signals، باید برای اشتراک ماهانه که از 97 دلار در ماه شروع می شود، پرداخت کنید. Binary Options Pro Signals یکی از ارائه دهندگان سیگنال های مقرون به صرفه در صنعت است زیرا ارائه دهندگان سیگنال معتبر معمولاً دو برابر بیشتر برای دسترسی دریافت می کنند.

Binary Options pro Signals wins and losses

این شرکت به مشتریان اجازه می دهد تا با استفاده از آزمایش 14 روزه، احساسی نسبت به خدمات خود داشته باشند. برای دسترسی به Binary Options Pro Signals به مدت 14 روز، باید 14 دلار بپردازید، بدون اینکه تعهد دیگری به پرداخت هزینه خدمات ادامه دهید.

هنگامی که مشترک شوید، به طور متوسط بین شش تا 12 سیگنال، به‌روزرسانی‌های مادام العمر ابزار، دسترسی به منطقه انحصاری عضو، و فهرستی از کارگزاری‌های باینری آپشن پیشنهادی دریافت خواهید کرد. منطقه اعضا سرشار از نکات و اطلاعات است تا مهارت‌های معاملاتی شما را به ارتفاعات جدید برساند. اگر در نهایت این خدمات را دوست ندارید، می توانید از 60 روز ضمانت بازگشت وجه استفاده کنید و پول خود را پس بگیرید.

شماره 3 باینری امروز 5

مشاهده موفقیت در معاملات پنج دقیقه ای می تواند چالش برانگیز باشد. کسب سود در این معاملات مستلزم تحقیقات عمیق بازار در دوره های کوتاه است.

Binary Today 5 website

قید قاطعیت اینکه قیمت یک دارایی خاص بالا یا پایین خواهد رفت، مستلزم یک رویکرد روش شناختی با تمرکز بر داده های تاریخی است. انجام تحقیقات لازم می تواند دشوار باشد و بیشتر معامله گران معاملات پنج دقیقه ای را نادیده می گیرند و سفارش هایی را با زمان انقضای طولانی تر انجام می دهند. Binary Today 5 دارای یک سیستم معاملاتی با فیلترهای متعدد است که تضمین می کند سیگنال های بد هرگز برای معامله گران ارسال نمی شود. این سیستم بر تحلیل تاریخی برای تعیین جهت روند متمرکز است.

اگر به دنبال سرویسی هستید که سیگنال‌های سودآور را مستقیماً به شما ارسال کند، باینری امروز 5 گزینه مناسبی برای شماست. می توانید انتخاب کنید که هشدارها را در ایمیل خود، از طریق پیام کوتاه یا مستقیماً در MetaTrader4 دریافت کنید.

برخی از بهترین ویژگی های این سرویس عبارتند از:

  • نرخ برد 81 درصد
  • فیلترهای خبری
  • فیلترهای تحلیل بازار
  • دستیاران تجارت
  • نتایج معاملات زنده
  • به روز رسانی و پشتیبانی مادام العمر رایگان
  • سیگنال های موجود برای همه جفت ارز

باینری امروز 5 برای کار به هیچ ابزار افزودنی یا سیستم عامل های دیگر احتیاج ندارد. با هر بروزرسانی ، این نرم افزار با آخرین شرایط بازار تنظیم می شود تا اطمینان حاصل شود که بدون توجه به شرایط آب و هوا در بازار پیروز می شوید. این شرکت سالانه چندین به روزرسانی رایگان - از جمله فیلترها و فناوری های جدید - ارائه می دهد. این گزینه های باینری را به معامله گران می دهد که به تمام سیگنال های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و ویژگی های بیشتری نسبت به سایر ابزارهای سیگنال در بازار دارند.

Binary Today 5 Growth

اگر به دنبال سرویس ارائه دهنده سیگنال برای معاملات کوتاه مدت هستید ، نمی توانید با دودویی امروز 5 اشتباه کنید.

(هشدار خطر: سرمایه شما می تواند در معرض خطر باشد)

شماره 4 سیگنال های باینری خودکار

هنگامی که قصد سرمایه گذاری دارید ، مبلغ زیادی را می گیرید و تصمیم می گیرید که از کجا سرمایه گذاری کنید.

دریافت سیگنال های باینری خودکار یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از پول شما برای پول بیشتر است. با استفاده از راه حل مفید ، می توانید روند فعلی بازار را با یک کلیک پیدا و تجزیه و تحلیل کنید. سپس می توانید بسته به سیگنالهایی که در داشبورد ظاهر می شوند ، سفارشات را قرار دهید. این نرم افزار توسط راجر پیرس طراحی شده است که به دلیل موفقیت وی در تجارت گزینه های باینری شناخته شده است. معامله گر و مربی موفق نه سال را صرف تحقیق در مورد گزینه های باینری برای ایجاد این سرویس سیگنال هایی می کنند که باعث می شود معامله گران از هفته اول استفاده سود ببرند.

Auto Binary Signals

برای استفاده از برنامه ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روندهایی را که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید وارد کنید. بنابراین ، این برنامه اطلاعات را ذخیره می کند و ارائه دهنده سیگنال به طور مداوم به دنبال روند درخواست شده است. هنگامی که یک فرصت سود را تشخیص می دهد ، با یک پنجره پاپ آپ با روند مطلع می شوید و می توانید سفارش دهید. علاوه بر این ، شما همچنین درصد احتمال کسب سود در سیگنال مربوطه را خواهید دید.

برخی از بهترین ویژگی های سیگنال های باینری خودکار عبارتند از:

  • سیگنال های باینری خودکار نیازی به بارگیری ندارند و استفاده از آن آسان است. پس از ثبت نام و پرداخت کامل ، می توانید فوراً به سیگنال های منطقه عضو دسترسی پیدا کنید.
  • می توانید از ربات در مرورگر هر دستگاه استفاده کنید. شما می توانید از طریق تلفن خود سیگنال دریافت کنید و باینری ها را تجارت کنید یا این کار را از طریق ترمینال انجام دهید.
  • شما در حدود ساعت برای انواع دارایی ها سیگنال دریافت خواهید کرد - از جفت ارز گرفته تا سهام و کالاها.
  • هر سیگنال با توضیحی همراه خواهد بود و درک این مسئله را آسان می کند که چرا باید سفارش خاصی را صادر کنید. سیگنال های باینری خودکار شفافیت 100 ٪ با معامله گران را حفظ می کنند و به آنها امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل کامل سیگنال را می دهد و به آنها امکان می دهد خودشان را صدا کنند.
  • این شرکت یک ضمانت پول 60 روزه را ارائه می دهد ، و آن را به یک فرد بدون مغز تبدیل می کند.

نتیجه گیری: سیگنال ها می توانند معاملات شما را مجدداً رقم بزنند

سیگنال های گزینه های باینری ابزاری قانونی است که معامله گران از تمام سطوح مهارت برای ایجاد باینری های معاملاتی پول استفاده می کنند. به گفته این ، بازار سهم نسبتاً خوبی از کلاهبرداری ها دارد.

اما اکنون که می دانید در ارائه دهنده هشدار گزینه های باینری به دنبال چه چیزی باشید و با گزینه های برتر بازار آشنا باشید ، نباید در یافتن خدمات مناسب برای نیازهای خود مشکلی داشته باشید.

(هشدار خطر: سرمایه شما می تواند در معرض خطر باشد)

درباره نویسنده

من بیش از 10 سال یک معامله گر با تجربه باینری هستم. به طور عمده ، من 60 تجارت دوم را با نرخ ضربه ای بسیار بالا تجارت می کنم.

بعد چه چیزی را بخوانید

Spread betting vs binary options trading

Trading binary options with cryptos

Get rich pixabay

بهترین کارگزار باینری برای معامله گران:

بهترین کارگزار باینری برای معامله گران:

  • مشتریان بین المللی را می پذیرد
  • حداقل10 دلار واریز کنید
  • نسخه ی نمایشی 10000 دلاری
  • پلت فرم حرفه ای
  • سود بالا تا 95% (در صورت پیش بینی صحیح)
  • برداشت سریع

(هشدار ریسک: تجارت خطرناک است)

© 2003 - 2023 BinaryOptions. com. کلیه حقوق محفوظ است. شرایط و ضوابط

سرمایه گذاری سوداگرانه است. سرمایه شما هنگام سرمایه گذاری در معرض خطر است. این وب سایت برای استفاده در هر حوزه قضایی در نظر گرفته نشده است که در آن تجارت یا سرمایه گذاری های توصیف شده ممنوع است و فقط باید توسط افراد و به روشی که توسط قانون مجاز است استفاده شود. سرمایه گذاری شما ممکن است واجد شرایط برای حمایت از سرمایه گذار در کشور یا وضعیت محل زندگی شما نباشد. بنابراین ، دقت خود را انجام دهید. این وب سایت به صورت رایگان در دسترس شما است ، با این حال ، ما ممکن است کمیسیون هایی را از شرکت هایی که در این وب سایت ارائه می دهیم دریافت کنیم.

تجارت محصولات مالی ممکن است در کشور شما در دسترس نباشد یا فقط برای معامله گران حرفه ای در دسترس باشد. لطفاً قبل از ثبت نام با یک کارگزار ، ابتدا با مرجع تنظیم کننده خود تماس بگیرید. برخی از کارگزاران یا سیستم عامل های تجاری تنظیم نشده و نمی توانند در کشور شما خدمات ارائه دهند.

ما قبل از ادامه کار در وب سایت ما به رضایت شما نیاز داریم. BinaryOptions. com مسئولیت محتوای سایتهای اینترنتی خارجی که به این سایت پیوند می خورند یا از آن مرتبط هستند ، مسئول نیست.

این ماده برای بینندگان کشورهای EEA (اتحادیه اروپا) در نظر گرفته نشده است. گزینه های باینری تبلیغ نمی شوند یا به بازرگانان خرده فروشی EEA فروخته نمی شوند.

گزینه های باینری ، CFD ها و معاملات فارکس شامل معاملات پرخطر است. در برخی از کشورها مجاز به استفاده نیست یا فقط برای معامله گران حرفه ای در دسترس است. لطفا با تنظیم کننده خود بررسی کنید. برخی از کارگزاران مجاز به استفاده در کشور شما نیستند. آنها تنظیم نمی شوند. برای اطلاعات بیشتر هشدار خطر ما را بخوانید. اگر مجاز به استفاده از آن نیستید این وب سایت را ترک کنید. ما در وب سایت خود از کوکی ها و فن آوری های دیگر استفاده می کنیم. برخی از آنها ضروری است ، در حالی که برخی دیگر به ما در بهبود این وب سایت و تجربه شما کمک می کنند. داده های شخصی ممکن است پردازش شوند (به عنوان مثال آدرس های IP) ، به عنوان مثال برای تبلیغات شخصی و محتوا یا اندازه گیری AD و محتوا.

BinaryOptions. com مسئولیت محتوای سایتهای اینترنتی خارجی که به این سایت پیوند می خورند یا از آن مرتبط هستند ، مسئول نیست.

این ماده برای بینندگان کشورهای EEA (اتحادیه اروپا) در نظر گرفته نشده است. گزینه های باینری تبلیغ نمی شوند یا به بازرگانان خرده فروشی EEA فروخته نمی شوند.

گزینه های باینری ، CFD ها و معاملات فارکس شامل معاملات پرخطر است. در برخی از کشورها مجاز به استفاده نیست یا فقط برای معامله گران حرفه ای در دسترس است. لطفا با تنظیم کننده خود بررسی کنید. برخی از کارگزاران مجاز به استفاده در کشور شما نیستند. آنها تنظیم نمی شوند. برای اطلاعات بیشتر هشدار خطر ما را بخوانید. اگر مجاز به استفاده از آن نیستید این وب سایت را ترک کنید. ما در وب سایت خود از کوکی ها و فن آوری های دیگر استفاده می کنیم. برخی از آنها ضروری است ، در حالی که برخی دیگر به ما در بهبود این وب سایت و تجربه شما کمک می کنند. داده های شخصی ممکن است پردازش شوند (به عنوان مثال آدرس های IP) ، به عنوان مثال برای تبلیغات شخصی و محتوا یا اندازه گیری AD و محتوا. در اینجا یک نمای کلی از همه کوکی های مورد استفاده پیدا خواهید کرد. می توانید رضایت خود را به کل دسته ها ارائه دهید یا اطلاعات بیشتری را نمایش داده و کوکی های خاصی را انتخاب کنید.

کوکی های ضروری عملکردهای اساسی را فعال می کنند و برای عملکرد مناسب وب سایت ضروری هستند.

نام کوکی Borlabs
ارائه دهنده صاحب این وب سایت
هدف ترجیحات بازدید کنندگان را که در جعبه کوکی کوکی Borlabs انتخاب شده است ، ذخیره می کند.
نام کوکی خندق
انقضاء کوکی 1 سال

محتوای سیستم عامل های ویدیویی و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به طور پیش فرض مسدود شده است. اگر کوکی های رسانه ای خارجی پذیرفته شوند ، دسترسی به آن مطالب دیگر نیازی به رضایت دستی ندارد.




:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: