روند صعودی دلار در بازار جهانی ادامه دارد
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در فدرال فدرال نیویورک ، مأموریت ما این است که اقتصاد ایالات متحده را قوی تر و سیستم مالی برای همه بخش های جامعه پایدار تر کنیم. ما این کار را با اجرای سیاست های پولی ، ارائه خدمات مالی ، نظارت بر بانک ها و انجام تحقیقات و ارائه تخصص در مورد موضوعاتی که بر ملت و جوامعی که ما در خدمت آنها هستیم تأثیر می گذارد ، انجام می دهیم.

معرفی مرکز نوآوری نیویورک: ارائه یک اجرای نوآوری در بانک مرکزی

آیا درخواست آزادی اطلاعات دارید؟بیاموزید که چگونه آن را ارسال کنید.

در مورد تاریخچه فدرال فدرال نیویورک و بانکداری مرکزی در ایالات متحده از طریق مقالات ، سخنان ، عکس ها و فیلم ها اطلاعات کسب کنید.

بازارها و اجرای سیاست

اقتصاددانان ما در طیف گسترده ای از موضوعات مهم در تحقیقات علمی و تجزیه و تحلیل سیاست محور شرکت می کنند.

مأموریت مرکز اقتصاد کلان و اقتصاد (AMEC) ارائه رهبری فکری در جامعه بانکداری مرکزی در زمینه های کلان و اقتصاد کاربردی است.

مرکز داده های خرد اقتصادی داده ها و تجزیه و تحلیل گسترده ای را در مورد امور مالی و انتظارات اقتصادی خانوارهای آمریکایی ارائه می دهد.

بررسی ماهانه تولید امپراتوری امپراتوری احساسات مدیران تولیدی ایالت نیویورک را در مورد شرایط تجاری دنبال می کند.

به عنوان بخشی از مأموریت اصلی ما ، ما در منطقه دوم نظارت و تنظیم مؤسسات مالی را نظارت و تنظیم می کنیم. هدف اصلی ما حفظ یک سیستم بانکی ایمن و رقابتی ایالات متحده و جهانی است.

قطب اصلاحات مدیریت و فرهنگ برای تقویت بحث در مورد حاکمیت شرکت ها و اصلاح فرهنگ و رفتار در صنعت خدمات مالی طراحی شده است.

آیا نیاز به ارائه گزارشی به فدرال فدرال نیویورک دارید؟در اینجا همه فرم ها ، دستورالعمل ها و سایر اطلاعات مربوط به گزارش های نظارتی و آماری در یک نقطه آورده شده است.

فدرال فدرال نیویورک برای محافظت از مصرف کنندگان و همچنین اطلاعات و منابع در مورد نحوه جلوگیری و گزارش کلاهبرداری های خاص کار می کند.

بانک مرکزی فدرال رزرو نیویورک از طریق ارائه خدمات صنعت و پرداخت ، پیشرفت اصلاحات در زیرساخت ها در بازارهای کلیدی و آموزش و پشتیبانی آموزشی به موسسات بین المللی ، برای ارتقاء سیستم ها و بازارهای مالی صدا و عملکردی کار می کند.

فدرال فدرال نیویورک طیف گسترده ای از خدمات پرداخت را برای موسسات مالی و دولت ایالات متحده ارائه می دهد.

فدرال فدرال نیویورک چندین دوره تخصصی را که برای بانکداران مرکزی و سرپرستان مالی طراحی شده است ، ارائه می دهد.

فدرال فدرال نیویورک با شرکت کنندگان در بازار repo سه جانبه همکاری کرده است تا تغییراتی را برای بهبود مقاومت بازار به استرس مالی ایجاد کند.

  • آموزش اقتصادی
    • چشم انداز
    • برنامه ها
      • چالش فدراسیون دبیرستان
      • کالج فدرال چالش
      • پیشرفت حرفه ای معلمان
      • بازدیدهای کلاس
      • مرکز موزه و یادگیری
      • کتابهای طنز آموزشی
      • برنامه ها و منابع درسی

      ما در حال اتصال راه حل های نوظهور با بودجه در سه زمینه - بهداشت ، ثبات مالی خانواده و آب و هوا - برای بهبود زندگی برای جوامع تحت نظارت هستیم. با خواندن استراتژی ما بیشتر بدانید.

      نابرابری اقتصادی و مرکز رشد عادلانه مجموعه ای از تحقیقات ، تجزیه و تحلیل و مجوزها برای کمک به درک بهتر نابرابری اقتصادی است.

      این سریال EnomoNist Spotlight برای دانش آموزان دبیرستانی و دبیرستان ایجاد شده است تا کنجکاوی و علاقه به اقتصاد را به عنوان حوزه تحصیلی و یک حرفه آینده برانگیزند.

      قطب اصلاحات مدیریت و فرهنگ برای تقویت بحث در مورد حاکمیت شرکت ها و اصلاح فرهنگ و رفتار در صنعت خدمات مالی طراحی شده است.

      نقش های جهانی دلار آمریکا: تجدید نظر در جایی که همه چیز در آن قرار دارد

      لیندا س. گلدبرگ ، رابرت لرمن و دن ریچوت

      Photo: globe with currency symbols

      آیا تحولات فناوری ، ژئوپلیتیک و بازار مالی نقش های مهم دلار در اقتصاد جهانی را کاهش می دهد؟این پست تفسیر قبلی را به روز می کند [در اینجا ، اینجا ، و اینجا] ، با بینش در مورد اینکه آیا تحولات اخیر ، مانند همه گیر و تحریم های روسیه ، ممکن است نقش دلار را تغییر دهد. دیدگاه ما این است که شواهد تاکنون به دلار آمریکا اشاره دارد که اهمیت آن را در سطح بین المللی حفظ می کند. یک پست همراه گزارش در مورد کنفرانس افتتاحیه در مورد نقش های بین المللی دلار ایالات متحده که به طور مشترک توسط هیئت رزرو فدرال رزرو و بانک مرکزی فدرال رزرو نیویورک برگزار می شود و در تاریخ 16 تا 17 ژوئن برگزار می شود.

      روندهای زیست محیطی

      با نگاهی به دهه های قبل ، تحولات مهم مربوط به معماری بین المللی مالی فعلی و نقش های دلار شامل معرفی یورو در سال 2000 ، افزایش وضعیت چین در اقتصاد جهانی و تغییرات بحران پس از مالی در سیاست و محیط مالی ایالات متحده است. وادمحرک های اضافی نقش ها همچنین از نظر تاریخی شامل قدرت شرایط بازار اقتصادی و مالی و همچنین نهادها در سراسر کشورها است.

      برخی از رویکردهای مالی و نظارتی ایالات متحده از زمان بحران مالی جهانی (GFC) ، با تعادل ، از نقش های بین المللی دلار و به اصطلاح وضعیت امن خزانه داری ایالات متحده حمایت می کردند. تلاش های مهار بحران شامل تقویت نقش وام دهنده وام فدرال رزرو در حدود بودجه دلار (به عنوان مثال ، از طریق خطوط مبادله بانک مرکزی) و افزایش مقاومت در برابر بانک طبق قانون Dodd-Frank بود. این نوع تقویت نقش های دلار از سال 2020 تقویت شده است ، و با دسترسی به خطوط مبادله فدرال رزرو ، محدوده بودجه دلار در دوره استرس کاهش می یابد. علاوه بر این ، حساب های جدید FIMA (مرجع پولی خارجی و بین المللی) به آن مؤسسات رسمی می دهد که خزانه های ایالات متحده را در اختیار دارند و این دارایی های خزانه داری را به جای انحلال ، نقدینگی دلار دریافت می کنند. گلدبرگ و راوزازولو (2021) نشان می دهند که این تسهیلات از تثبیت و عادی سازی شرایط بازار مالی ، به مقامات خارجی و شرکت کنندگان در بازار خصوصی ، اعتماد به نفس برای نگه داشتن دارایی های با ارزش دلار آمریکا پشتیبانی می کند.

      کاهش تأکید بر یک جانبه و حمایت گرایی در سالهای اخیر نیز به نفع نقش های بین المللی دلار آمریکا کار کرده است. در حالی که تحریم های مالی تحمیل شده به روسیه پس از حمله به اوکراین گاهی در این زمینه مطرح می شود ، این تحریم ها به طور گسترده ای تحمیل می شود ، شامل کشورهای اصلی ارز است. پیش از تهاجم ، روسیه قبلاً اعتماد به نفس خود را به دلار آمریكا در دارایی های خود از ذخایر رسمی ارزی كاهش داده بود. البته این امکان وجود دارد که تمایل به جلوگیری از این نوع تحریم ها می تواند برای برخی از کشورهای دیگر منجر به تخریب شود ، در این صورت چنین حرکات افزایشی می تواند منجر به کاهش تجمعی و تکه تکه شدن در نقش های بین المللی دلار شود.

      در طی چند سال گذشته ، یک روند مهم دیگر شیوع و رشد استفاده از ارزهای دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و ارزهای رمزنگاری شده است - توسعه ای که سؤالاتی را ایجاد می کند که آیا چنین گزینه هایی در نهایت می تواند بخش قابل توجهی از بخش ها را به وجود آوردنقش بین المللی دلار در پرداخت های مرزی و معاملات سرمایه گذاری و تجارت. مهمترین تحولات در فضای زیرساخت های پرداخت ، از جمله اطراف Stablecoins است. نکته قابل توجه در اینجا ، برتری تلاش برای لنگر انداختن Stablecoins در برابر دلار ایالات متحده است: تقریباً همه stablecoins (بر اساس ارزش وزن) هدف حفظ "میخ" با دلار است. این افزایش علاقه به استفاده از دلار می تواند وضعیت دلار به عنوان یک ارز بین المللی را تقویت کند ، نه کاهش دهنده.

      CBDC های پذیرفته شده و مورد مطالعه تا کنون تمایل به تمرکز بر بخش های خرده فروشی داخلی دارند و بنابراین نقش دلار آمریکا را به عنوان یک واسطه بین المللی مبادله تحمیل نمی کنند. به عنوان فروشگاه های ارزش ، CBDC ها لزوماً جذابیت استفاده از آنها را در مقابل دلار آمریکا افزایش نمی دهند. از آنجا که بیشتر آنها از ارز محلی کشور صادر کننده حمایت می شوند ، ممکن است با همان محدودیت هایی روبرو شوند که مانع از دستیابی و استفاده گسترده از ارز محلی ، مانند خطرات اعتباری و نقدینگی و حمایت های قانونی و همچنین باز بودن حساب سرمایه و سرمایه گذاری می شود. فرصت ها. برخی از CBDC ها ممکن است نقش بین المللی دلار را تقویت کنند ، به ویژه در صورت حمایت از دلار آمریکا ، به عنوان مثال ، در اقتصادهای باز کوچک.

      شواهد و مدارک

      دلار نقش های زیادی در سطح جهان دارد. اول ، دلار یک ارز ذخیره است به این معنی که دارایی های دلار توسط موسسات رسمی مانند بانک های مرکزی و دولت ها نگهداری می شود ، و گاهی اوقات ارز لنگر است که نرخ ارز محلی تثبیت می شود.

      با توجه به یک دیدگاه طولانی مدت ، سهم دلارهای ایالات متحده در ذخایر جهانی ارز (FX) به آرامی اما به طور پیوسته طی دو دهه گذشته کاهش یافته است ، هرچند که تا حد زیادی ارز غالب در پرتفوی ذخیره خارجی بانک مرکزی باقی مانده است (نمودار زیر را ببینید)وادرشد در استفاده از ارزهای ذخیره سنتی ، مانند یورو ، ین و پوند استرلینگ ، به دلیل جستجوی عملکرد ، با افزایش اندکی در سایر ارزهای جایگزین صاف بوده است. یوان چینی همچنان دستاوردهای تدریجی را کسب می کند ، هرچند که هنوز 3 درصد از ذخایر جهانی FX را نشان می دهد ، از 1 درصد در سال 2017.

      سهم دلار ذخایر جهانی کاهش یافته است ، اما همچنان زیاد است

      منبع: داده های صندوق بین المللی پول Cofer. یادداشت ها: سری تنظیم شده FX بر اساس نرخ ارز 1999.

      در همین حال ، دلار ایالات متحده همچنان نقش نامتناسب در بین FX و معاملات پرداخت ، دارایی های جهانی و رسمی دارایی های با ابداع شده خارجی و جریان های مرزی و جریان های مرزی را ایفا می کند. برجستگی دلار ایالات متحده به طور معمول بسیار بیشتر از دومین رقیب نزدیک (یورو) است و هیچ مدرکی در مورد تغییر این الگوی وجود ندارد.

      در معاملات خصوصی ، اگرچه ایالات متحده فقط یک چهارم تولید ناخالص داخلی جهانی و تقریباً بیش از 16 درصد از صادرات و واردات جهانی را تشکیل می دهد ، دلار آمریکا همچنان با نرخ نامتناسب بالاتر در معاملات مالی ارائه می شود. تقریباً نیمی از کل وام های مرزی ، اوراق بهادار بین المللی بدهی و فاکتورهای تجاری به دلار آمریکا نشان داده شده است ، در حالی که تقریباً 40 درصد از پیام های سریع و 60 درصد از ذخایر جهانی ارزی به دلار است.

      معاملات FX همچنین به شدت مبتنی بر دلار است و نزدیک به 90 درصد از کل معاملات ارز که دلار به عنوان یک پا از معامله دارند. دلار آمریكا با توجه به آخرین بررسی سه ساله بین المللی برای تسویه حساب بین المللی (BIS) در سال 2019 ، بیشترین معامله ارز باقی مانده است و به طور پیوسته سهم نمایندگی خود را از یك طرف از تجارت FX به تقریباً 90 درصد افزایش داده است. تقسیم بر اساس نوع معامله مربوط به دلار ، تقریباً 50 درصد از معاملات روزانه مبادلات FX ، 30 درصد FX Spot و 20 درصد باقیمانده از جلو ، گزینه ها و مبادلات ارز متقاطع تشکیل شده است. قراردادهای کالایی که به طور فعال معامله می شود ، مانند معاملات آتی نفت ، بیشتر به دلار آمریکا می پردازند.

      با توجه به بدهی جهانی حاکمیت ، ایالات متحده بزرگترین بازار سرمایه گذاری را دارد ، بنابراین استخر عمیقی از نقدینگی برای سرمایه گذاری های با ارزش دلار را فراهم می کند. مالکیت خارجی بدهی دولت ایالات متحده در حال حاضر حدود 25 درصد است ، که کاهش قابل توجه از 37 درصد در سال 2013 است ، زیرا افزایش صدور خزانه داری ایالات متحده از تقاضای سرمایه گذار خارجی پیشی گرفته است (نمودار زیر را ببینید). در حالی که مقدار کل بدهی های دولت ایالات متحده به ویژه از سایر بازار بدهی های حاکمیتی بالاتر است ، سهمی که توسط خارجی ها برگزار می شود ، تا حد زیادی مطابق با سایر کشورها است. در هنگام حذف فدرال های فدرال ، مالکیت خارجی در حدود 32 درصد است ، از 42 درصد در سال 2013 کاهش یافته است. در مورد مالکیت خارجی اوراق بهادار ایالات متحده ، در حالی که دارایی های خزانه داری ایالات متحده ، اوراق بهادار تحت حمایت وام و اوراق بهادار شرکت ها نسبتاً پایدار مانده اند ، دارایی های خارجی از دارایی های خارجی باقی مانده است. سهام ایالات متحده در سه سال گذشته 83 درصد افزایش یافته است.

      خارجی ها دارایی های خصوصی و عمومی قابل توجهی در ایالات متحده دارند

      منابع: صندوق بین المللی پول سرمایه گذار صندوق بین المللی پول (پانل سمت چپ) ؛داده های TIC خزانه داری ایالات متحده (پانل سمت راست).

      این دلار همچنین بیشتر از هر ارز دیگر از بانک های جهانی بهره می برد. این شایع ترین فرقه در بین دارایی های بانکی خارجی است ، که شامل وام به افراد غیر متخصص و اوراق بهادار با ارز خارجی است ، با تعادل حدود 16. 7 تریلیون دلار در جدیدترین داده ها و از یک بحران پس از گلوبال-مالی در اطراف9 تریلیون دلار. بدهی های مربوط به دلار آمریکا در ایالات متحده آمریکا از GFC به طور پیوسته در حال افزایش است و بالاترین ارز بین المللی بین المللی است ، با تعادل بیش از 15 تریلیون دلار در سال 2021. تنها ارز دیگر با مبلغ قابل توجه یورو ، بیش از 9 تریلیون دلار است. بدهی های بانکی با قیمت خارجی. سهم مطالبات خارجی با بیان شده در ایالات متحده آمریکا که توسط FX SWAPS تأمین می شود و ابزارهای رو به جلو به طور قابل توجهی از زمان GFC به تقریبا 1. 4 تریلیون دلار در سال 2021 افزایش یافته است ، و در اواخر سال 2016 از ادعاهای ناشی از یورو فراتر رفته است. علاوه بر این ، تقریباً دو سوم از همهدلار در گردش نیز در خارج از کشور برگزار می شود و نشان دهنده ادامه جذابیت جهانی آن به عنوان یک دارایی امن است.

      نتایجی که اظهار شده

      نقش بین المللی دلار ، چه برای تجارت ، سرمایه گذاری و چه به عنوان یک ارز ذخیره جهانی ، با هیچ چیز در افق که احتمالاً با آن رقابت نمی کند ، بسیار قوی است. برخی از شاخص های کاربردی رسمی به برخی از فرسایش ، به ویژه در دارایی های ذخیره ارزهای خارجی اشاره دارند و استفاده از تحریم های اقتصادی باعث شده است که برخی از کشورها در مورد اعتماد به نفس خود به دلار آمریکا تجدید نظر کنند. علاوه بر این ، افزایش سطح بدهی های عمومی ایالات متحده و تورم می تواند بیشتر برای سرمایه گذاران خارجی نگران کننده باشد. با این حال ، هیچ ارزی ویژگی های دلار ایالات متحده را به عنوان فروشگاه ارزش ، واحد حساب و متوسط مبادله تکرار نمی کند. علاوه بر این ، دارایی های ایالات متحده ایمن و مایع هستند و در برابر اثرات شوک های جهانی مقاومت می کنند. استفاده از ابزارهای کلیدی خط مشی ، مانند خطوط مبادله نقدینگی دلار فدرال رزرو و FIMA Repo ، به حمایت از نقش های بین المللی دلار آمریکا کمک می کند.

      Linda S. Goldberg یک مشاور تحقیقاتی مالی برای تحقیقات سیاست واسطه گری مالی در گروه تحقیقات و آمار بانک مرکزی فدرال رزرو نیویورک است.

      رابرت لرمن یک مشاور سیاست و نظارت بر بازار در گروه بازارهای بانک است.

      دن ریچگوت یک مدیر تجارت بازارهای سرمایه در گروه بازارهای بانک است.

      نحوه استناد به این پست: Linda S. Goldberg ، Robert Lerman و Dan Reichgott ، "نقش های جهانی دلار آمریکا: تجدید نظر در جایی که همه چیز در آن قرار دارد" ، بانک مرکزی فدرال رزرو اقتصاد خیابان آزادی نیویورک ، 5 ژوئیه 2022 ، https: //LibertyStreetEconomics. newyorkfed. org/2022/07/the-u-s-dollars-global-roles-revisiting-where-things-stand/.

      سلب مسئولیت نظرات بیان شده در این پست از نویسنده (ها) است و لزوماً نشان دهنده موقعیت بانک مرکزی فدرال رزرو نیویورک یا سیستم ذخیره فدرال نیست. هرگونه خطا یا خطایی بر عهده نویسنده (ها) است.




:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: