افراد ثروتمند مانند این پول پس انداز می کنند
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

هیچ کس در بین ما وجود ندارد که دوست نداشته باشد پول بیشتری داشته باشد. اگر بعضی اوقات تعجب می کنید که چگونه ثروتمندان و موفق بسیاری از آن را دارند ، باید در ادامه بخوانید. ما لیستی از هک هایی را که می توانید در زندگی روزمره خود استفاده کنید ، برای صرفه جویی در پول همانطور که افراد ثروتمند انجام می دهند ، گردآوری کرده ایم.

1. در مورد هزینه های کوچک مراقب باشید

همه ما معمولاً مراقب سرمایه گذاری های بزرگ و خریدهای عظیم هستیم. با این حال ، ما تمایل داریم بی پروا صرف هزینه های به ظاهر کوچک کنیم.

اما مطمئناً این هزینه های کوچک می تواند به مقدار زیادی برسد.

همانطور که سوئز اورمن به درستی خاطرنشان کرد ، "به هر جایی که می توانید نگاه کنید تا کمی از هزینه های خود برش دهید. این همه به یک مبلغ معنی دار اضافه می شود. "

2. روی آینده تمرکز کنید

هزینه کردن پول برای به دست آوردن چیزی که دوست داریم بسیار آسان است اما در پایان روز ، شما در پایان همه چیز را صرف می کنید تا چقدر خوب کسب کنید. به جای رضایت در زمان حال ، تمرکز خود را به آینده تغییر دهید.

"شما می توانید بدون پول جوان باشید ، اما بدون آن نمی توانید پیر شوید."- تنسی ویلیامز

3. چیزهای غیر ضروری را خریداری نکنید تا بر مردم تأثیر بگذارید

اگرچه همه ما دوست داریم از همسالان و دوستان خود در مورد چیزهایی که متعلق به آنها هستیم ، بازخورد خوبی داشته باشیم ، اما باید برای ما محدودیتی تعیین کنیم. شما باید چیزهایی را که لازم دارید خریداری کنید ، بلکه فقط آنها را خریداری نکنید تا دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. در غیر این صورت آسمان محدودیتی برای خرید چیزها نیست!

"خرید چیزهایی را که نیازی به آن ندارید ، متوقف کنید تا افرادی را که حتی دوست ندارید تحت تأثیر قرار دهید."- سوزی اورمن

4- چیزها را به رنگ سیاه و سفید قرار دهید

در دنیای امروز هزینه های زیادی وجود دارد که در صورت برنامه ریزی و بودجه خود ، بدون هیچ گونه پس انداز به شما پایان می دهید. جریان و جریان خروجی. افراد ثروتمند می دانند که پول آنها از کجا می آید و به کجا می رود.

یک برگه اکسل واقعاً می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

"بودجه ای است که به جای اینکه تعجب کنید کجا رفت ، به پول شما می گوید که کجا بروید."- جان سی ماکسول

5. سخت کار کنید

برخلاف تصور مشترک مبنی بر اینکه افراد ثروتمند فقط از زندگی خود لذت می برند و از زندگی خود لذت می برند ، واقعیت این است که آنها سخت تر از فرد عادی کار می کنند ، حداقل در پربارترین سن. بنابراین سعی کنید درآمد خود را افزایش دهید ، و هنگامی که افزایش یابد ، بخش بیشتری از آن را نسبت به گذشته ذخیره کنید.

"من تجارت را دوست دارم و حقیقت این است که من بیش از آنچه خرج می کنم صرفه جویی می کنم. من سرمایه گذاری می کنممن برای آینده برنامه ریزی می کنم. من چشم خاصی به فرصت ها دارم و سخت تر از آن چیزی که ممکن است انتظار داشته باشم کار می کنم. "- صوفیا ورگارا

6. بخش عظیمی از درآمد خود را پس انداز کنید

باز هم ، ما فکر می کنیم که افراد ثروتمند همیشه در حال پاشیدن و خرج کردن چیزها هستند. نه آنها نیستند. به همین دلیل آنها ثروتمند باقی می مانند.

آنها همیشه بخشی از درآمد خود را ذخیره می کنند. بنابراین بخش بزرگی از آنچه را که می گیرید ذخیره کنید. این اطمینان حاصل می کند که شما در هر مقطع زمانی پول از دست نمی دهید.

"صرفه جویی در یک سوم ، یک سوم زندگی کنید و یک سوم را هدیه دهید."- آنجلینا جولی

7. از فروش و معامله بیشترین استفاده را کنید

درست مثل ما ، عشق ثروتمند برای بدست آوردن بالاترین ارزش پول. آنها همیشه سعی می کنند از طریق یافتن معاملات عالی ، معامله و تخفیف به دنبال ارزش بیشتری باشند.

"چرا باید هزینه بیشتری را برای چیزی که شخص دیگری کمتر پرداخت می کند پرداخت کنید؟"- سارا میشل گلار

8. پس انداز خود را عاقلانه سرمایه گذاری کنید

ما معمولاً مقادیر کمی را نادیده می گیریم اما چنین مقادیر ریز می توانند مبلغ قابل توجهی را اضافه کنند. اگر بیشتر دارید ، حتی بهتر است. برای صعود به آن ، اگر پول را به درستی سرمایه گذاری کنید ، خودتان از نتیجه شگفت زده خواهید شد.

وی گفت: "یک پنی در اینجا و یک دلار در آنجا که مورد علاقه قرار می گیرد ، جمع می شود و از این طریق نتیجه مطلوب حاصل می شود. شاید برای تحقق این اقتصاد به برخی از آموزش ها نیاز داشته باشد ، اما وقتی یک بار به آن عادت کرده اید ، خواهید فهمید که در صرفه جویی منطقی نسبت به هزینه های غیر منطقی رضایت بیشتری وجود دارد. "- P. T. Barnum

9. فرمول میلیونر را تمرین کنید

روش تفکر یک انسان معمولی معمولاً این است که وی پس از تأمین هزینه های لازم پس انداز می کند. سبک یک شخص ثروتمند برعکس است: ما دوست داریم این فرمول میلیونر را بنامیم.

در اینجا آمده است: پس از دریافت درآمد خود ، درصد مشخصی را برای بازگشت به جامعه و همچنین درصد مشخصی برای سرمایه گذاری های خود برای اهداف مالی خود قرار دهید. فقط آنچه را که باقی مانده است خرج کنید.

"آنچه را که پس از هزینه باقی مانده است ذخیره نکنید ، بلکه آنچه را که پس از پس انداز باقی مانده است صرف کنید."- وارن بوفه

10. نشت نزدیک

ثروتمندان هرگز هزینه های غیر ضروری را پرداخت نمی کنند. آنها نسبت به هزینه ها و هزینه هایی که می توان از آن جلوگیری کرد ، بسیار مراقب هستند.

"از هزینه های اندک مراقب باشید. یک نشت کوچک یک کشتی عالی را غرق می کند. "- بنجامین فرانکلین

این نکات ساده و عملی را در زندگی خود دنبال کنید و خودتان قادر خواهید بود تفاوت را مشاهده کنید. پس انداز مبارک!




:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: