اوراق قرضه قابل تبدیل
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

اوراق قرضه تغییر یک راه حل ترکیبی برای سرمایه گذاران که می خواهند تعهد متعادل به بازار مالی داشته باشند ، ارائه می دهد که مزایای سهام و اوراق قرضه است. تیم ما بیش از یک دهه است که از مدل ها و سیستم های اختصاصی استفاده می کند تا جذاب ترین فرصت ها را در این کلاس سرمایه گذاری شناسایی کند. ما مجموعه ای از راه حل های فعال مدیریت شده را ارائه می دهیم که برای استفاده از مشخصات بازده جذاب و نامتقارن پیوندهای قابل تبدیل با تحمل ریسک های مختلف طراحی شده اند.

بازارهای نوظهور و مرز

هزاران و بازارهای مرزی سریعترین اقتصاد در حال رشد در جهان هستند. ما متقاعد شده ایم که رشد مداوم در این بازارها فرصت های جذاب را در صنایع مختلف ارائه می دهد. رویکرد مستقل و مستقل از شاخص ما بیش از دو دهه تصفیه شده است. در ترکیب با تجربه اثبات شده تیم ما ، این امر به ما امکان می دهد تا در فرصت های رشد جذاب و غالباً توسعه نیافته شرکت کنیم.

مالکیت فعال اروپا

ما در حال سرمایه گذاری در انتخاب کوچکی از شرکت های با کیفیت بالا اروپایی هستیم که در آن ما فرصت های بالقوه قابل توجهی را برای ایجاد ارزش افزوده از طریق حل برخی از مشکلات خاص شرکت شناسایی می کنیم. ما به عنوان یک کاتالیزور برای تغییرات سازنده با شرکت ها و سایر سهامداران عمل می کنیم.

درآمد عدالت جهانی

یک تیم بسیار باتجربه با سابقه اثبات شده هنگام دستیابی به نتایج مثبت برای سرمایه گذاران. روش سرمایه گذاری اثبات شده برای بهره برداری کامل از قدرت سود سهام عناوین ، پتانسیل جمع آوری بازده بیشتر در دراز مدت را با نرخ نوسانات زیر متوسط ​​فراهم می کند. این تیم به طور خاص به دنبال ترکیب نادر بازده بالا ، سود سهام پایدار و یک ارزیابی جذاب است که فقط در صورت وجود بحث و جدال خاص اتفاق می افتد. با انجام هر کاری که می توانیم برای درک این بحث و جدال در هسته ، به طور فعال احتمال موفقیت سرمایه گذاری را افزایش دهیم.

حقوق صاحبان جهان

ما گزینه های سرمایه گذاری را در سراسر جهان شناسایی می کنیم - صرف نظر از معیارهای موجود. تمرکز ما بر روی صفحه پیشنهاد یا چرخه سرمایه به این معنی است که ما روی شرکتهایی تمرکز می کنیم که قیمت سهم آنها بسیار پایین تر از ارزش ذاتی آنها است. یک جهت گیری علاقه مشترک برای اولین بار برای ایالات متحده ایجاد می شود-ما از طریق ساختار هزینه ای که در آن ریسک عملکرد به اشتراک گذاشته می شود و با تکیه بر شرکت های نمونه کارها که در آن مشوق های مربوط به تخصیص سرمایه مؤثر است ، با منافع سرمایه گذاران ما ایجاد می شود. تنظیم.

نامزدی فعال ژاپن

ژاپن سومین اقتصاد بزرگ جهان است. چشم انداز شرکتی این کشور برای چندین سال در حال تغییر است. ما از طریق سرمایه گذاری مشترک ما با مدیریت دارایی Nissay (NAM) مستقر در توکیو ، ما در تعداد کمی از شرکت های منتخب ژاپنی سرمایه گذاری نمی کنیم ، که ارزیابی آن به دلیل عواملی که ما صحیح می دانیم منعکس نمی شود. ما برای این شرکت ها به عنوان یک شریک در روند تغییر عمل می کنیم تا تغییر لازم برای انتشار پتانسیل انجام شود.

ارزش و درآمد انگلیس

ما سرمایه گذاران با ارزش بلند مدت هستیم و معتقدیم که فاکتورهای کوتاه مدت بسیاری از شرکت کنندگان در بازار را وسوسه می کنند که در صورت مناسب بودن وضعیت خبری ، حتی اگر اطلاعات تأثیر کمی بر ارزش شرکت مربوط داشته باشد ، بیش از حد واکنش نشان دهند. در چنین شرایطی ، قیمت سهام می تواند با ارزش ذاتی شرکت متفاوت باشد ، که سرمایه گذاران طولانی مدت را ارائه می دهد مانند ما این فرصت را داریم که سهام را با قیمت جذاب بدست آوریم. این یک حاشیه امنیتی ایجاد می کند و در عین حال پتانسیل بازده طولانی مدت قابل توجهی را از طریق درآمد سود سهام و افزایش سرمایه ارائه می دهد.

امیدوارم به بهترین ها ، برای بدترین حالت برنامه ریزی کنید - چه اتفاقی می افتد اگر تورم "گذرا" نباشد؟

از آنجا که قیمت تقریباً همه چیز در طول سال گذشته افزایش یافته است ، بانکهای اصلی مرکزی جهان به سرمایه گذاران اطمینان داده اند که فقط یک موقت موقت است یا جروم پاول ، رئیس ذخیره فدرال ایالات متحده ، بارها گفته بود ، تورم فقط "گذرا" است وادبانک انگلیس چنان زنبورها را از همان ورق سرود آواز می خواند.

"انتظار اصلی این کمیته این است که فشارهای افزایش یافته هزینه جهانی و داخلی ، گذرا را اثبات می کند." [1]

در حال حاضر ، به نظر می رسد بیشتر سرمایه گذاران معتقدند که این روایت با توجه به اینکه بازده اوراق قرضه در بیشتر کشورها چندین درصد پایین تر از سطح فعلی تورم است (به طرز باورنکردنی ، 85 ٪ اوراق قرضه ناخواسته ایالات متحده اکنون کمتر از CPI ایالات متحده است!) و در بسیاری از قسمت هااز بین جهان ، سهام برخی از بالاترین ارزیابی هایی که در تاریخ بورس سهام شاهد آن هستند ، ورزش می کنند.

با توجه به سوابق پیش بینی ضعیف بانکهای مرکزی ، بازار نسبت به این اطمینان قابل اعتماد بوده است.

تمام آنچه گفته شد ، با توجه به عوامل اساسی موجود که باید از تقاضای مسکن پشتیبانی کند ، ما معتقدیم که تأثیر مشکلات موجود در بخش فرعی در بازار مسکن وسیع احتمالاً محدود خواهد بود ، و ما انتظار نمی رود که از بازار زیرپرسی چشم اندازهای قابل توجهی داشته باشیم. به بقیه اقتصاد یا سیستم مالی ، "

بن برنانک در ماه مه 2007

"فدرال رزرو در حال حاضر در حال پیش بینی رکود اقتصادی نیست."

بن برنانک 10 ژانویه 2008 (بعداً مشخص شد که رکود اقتصادی در دسامبر 2007 آغاز شده است)

"GSE به اندازه کافی سرمایه گذاری می شود. آنها هیچ خطر ناکامی ندارند."

بن برنانک در 20 ژوئیه 2008 (GSE در سپتامبر 2008 در محافظه کار قرار گرفت)

همچنین باید بدیهی باشد که بانک های مرکزی در حال صحبت کردن در کتاب خود هستند زیرا آنها به سطح فعلی تورم نیاز دارند تا با دمیدن یکی از بزرگترین حباب های دارایی در تمام دوران ، خود را به گوشه ای نقاشی کنند. این در حال حاضر نیاز به چاپ مداوم پول برای جلوگیری از فروپاشی آن دارد و افزایش پایدار تورم باعث فشار بر این استراتژی می شود.

[1] منبع: بانک انگلیس

عملکرد گذشته راهنمایی برای آینده نیست. قیمت سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها ممکن است کاهش یابد و همچنین افزایش یابد و سرمایه گذاران ممکن است مبلغ کامل سرمایه گذاری شده را برنگردند.

اطلاعات نشان داده شده در بالا فقط برای اهداف مصور است و در نظر گرفته نشده است ، و نباید به عنوان توصیه ها یا توصیه ها تفسیر شود.

با این حال ، در چند هفته گذشته ، به نظر می رسد چیزی تغییر کرده است. در مرحله اول ، از آنجا که ارقام تورم همچنان از روند صعودی غافلگیر شده است ، بانک های مرکزی مجبور شده اند اعتراف کنند که شاید از بین نرود. در ایالات متحده ، تغییر سال به سال در شاخص CPI در سپتامبر 2021 5. 4 ٪ بود ، در حالی که شاخص قیمت تولید کننده (PPI-اندازه گیری قیمت هایی که تولید کنندگان می پردازند ، و بنابراین یک شاخص اصلی در مورد قیمت مصرف کننده ممکن است باشدعنوان) تغییر در 8. 6 ٪ رخ داد. اقتصاددان جدید بانک انگلیس ، هو پیل ، گفته است که "شوکه نمی شود" از دیدن تورم انگلیس در ماه های آینده به 5 ٪ یا بالاتر برسد. [1]

این ایده که تورم در سطح بالایی باقی خواهد ماند ، در انتظارات بازار از تورم همانطور که توسط Breakeven (نمودار زیر) نشان داده شده است که در اوج 11 ساله است ، منعکس می شود.

[1] اقتصاددان ارشد BOE هشدار می دهد تورم انگل

عملکرد گذشته راهنمایی برای آینده نیست. قیمت سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها ممکن است کاهش یابد و همچنین افزایش یابد و سرمایه گذاران ممکن است مبلغ کامل سرمایه گذاری شده را برنگردند.

اطلاعات نشان داده شده در بالا فقط برای اهداف مصور است و در نظر گرفته نشده است ، و نباید به عنوان توصیه ها یا توصیه ها تفسیر شود.

در برخی از کشورها ، بانک های مرکزی واقعاً با اولین بانک کانادا که اخیراً اعلام کرده است پایان کمی کاهش کمی (QE) را که از اول نوامبر 2021 آغاز شده است ، شروع به معکوس کرده اند. نشان دادن به عنوان تاریخ مورد انتظار اولین افزایش. در پاسخ ، عملکرد 2 ساله کانادا با 21 امتیاز پایه ، به 1. 08 ٪ رسید و بیش از چهار هفته گذشته بیش از دو برابر شد. در جای دیگر ، بانک ذخیره استرالیا به سیاست کنترل منحنی بازده خود پایان داده است ، و به یکی از اولین بانکهای مرکزی بزرگ که در برابر افزایش قیمت ها عمل می کند ، تبدیل به افزایش قیمت ها می شود و می گوید دیگر سعی نمی کند بازده را در اوراق سه ساله حفظ کنددر 0. 1 درصد ، [1] پس از یک هفته آشفتگی در بازارهای اوراق قرضه کوتاه مدت که در طی آن بازده ها پس از رد RBA از دفاع از کلاه خود افزایش یافت. در ایالات متحده ، فدرال رزرو اعلام کرده است که شروع به کاهش 120 میلیارد دلار در هر ماه برنامه تسکین کمی با 15 میلیارد دلار در ماه خواهد کرد و جروم پاول اعتراف کرد که تورم "بسیار بالاتر از هدف 2 ٪ بلند مدت ما است".

[1] بانک مرکزی استرالیا سیاست پولی را برای مقابله با افزایش قیمت ، Financial Times 2 نوامبر 2021 محکم می کند

عملکرد گذشته راهنمایی برای آینده نیست. قیمت سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها ممکن است کاهش یابد و همچنین افزایش یابد و سرمایه گذاران ممکن است مبلغ کامل سرمایه گذاری شده را برنگردند.

اطلاعات نشان داده شده در بالا فقط برای اهداف مصور است و در نظر گرفته نشده است ، و نباید به عنوان توصیه ها یا توصیه ها تفسیر شود.

با این حال ، بانک های مرکزی در حال قدم زدن در یک تنگه هستند. با توجه به میزان زیادی از اهرم در سیستم ، آنها می دانند که حتی افزایش اندک نرخ بهره ، خطر ابتلا به اقتصاد جهانی را به رکود اقتصادی می رساند. علاوه بر این ، دیدن این که چگونه آنها می توانند با تهاجمی مسیر سیاست پولی فعلی را معکوس کنند ، تقریباً همه بازارهای دارایی در سطوح بسیار بالا هستند. توجه داشته باشید که فدرال رزرو محکم تر نیست بلکه صرفاً با وجود تورم بالاتر از 5 ٪ ، ترازنامه خود را با سرعت کمتری گسترش می دهد. در همین حال ، بانک مرکزی انگلیس نیز اخیراً رای داده است که نرخ بهره را بدون تغییر ترک کند و با وجود پیش بینی اقتصاددان خود از 5 ٪ تورم در سال 2022 ، با سطح فعلی کاهش کمی خود ادامه دهد. کریستین لاگارد ، رئیس بانک مرکزی اروپا گفت: بانک مرکزی اروپا بسیار بعید استسال آینده نرخ بهره را افزایش دهید زیرا تورم خیلی پایین است. به نظر می رسد که آنها تمایل دارند که تورم را گرم کند نه اینکه خیلی زود محکم شود و این امر به وضوح منجر به خطر بودن آنها در پشت منحنی می شود و اجازه می دهد تورم مارپیچ از کنترل خارج شود.

برای بهترین ها امیدوارم ، برای بدترین حالت برنامه ریزی کنید

در حالی که ما هیچ تصوری نداریم که آیا سطح فعلی تورم پایدار خواهد بود یا گذرا ، ما می دانیم که تنظیمات فعلی سیاست های پولی و مالی از لحاظ تاریخی با افزایش قیمت مصرف کننده همراه بوده است و بنابراین می دانیم که این سناریویی است که نمی توان آن را رد کرد. ما همچنین می دانیم که یک دوره ماندگار تورم در بیشتر کلاس های دارایی قیمت گذاری نمی شود. همانطور که عنوان این قطعه نشان می دهد ، ما باید به بهترین ها امیدوار باشیم ، اما برای بدترین برنامه ریزی کنید. حتی اگر ما اعتقاد داشته باشیم که احتمال افزایش پایدار تورم کم است ، باید پیامدهای اشتباه بودن را در نظر بگیریم و با توجه به سطح بالایی از قیمت دارایی ، این موارد برای ما قابل توجه است.

این موضوعی بود که در یک مقاله تحقیقاتی اخیر [1] توسط جیمز مونتیر در GMO مورد بررسی قرار گرفت که در آن او به دنبال این بود که کدام کلاس دارایی بهترین فروشگاه ارزش در هفتاد و یکم است. در حالی که خود مونتیر فکر نمی کند که تورم به احتمال زیاد پایدار باشد ، وی اظهار داشت که سرمایه گذاران باید در برابر طیف وسیعی از نتایج ، سبد تولید کنند زیرا ، مانند ما ، او اذعان می کند که همیشه ممکن است او اشتباه کند.

‘ما اغلب در مورد لزوم ساخت اوراق بهادار قوی صحبت کرده ایم - این پرتفوی است که می تواند از نتایج متعدد زنده بماند. این خواسته ناشی از تعریف عالی الروی دیمسون از خطر است زیرا "اتفاقات بیشتری می تواند اتفاق بیفتد". بنابراین ، فکر کردن در مورد چگونگی "ضد تورم" یک نمونه کارها همیشه یک تلاش ارزشمند است ، حتی در صورت عدم وجود یک دیدگاه تورمی قوی. "

در این مقاله مشخص شده است که برخی از کلاس های دارایی که سرمایه گذاران آن را پرچین های تورم می دانند ، مانند اوراق بهادار یا کالاهای محافظت شده از تورم خزانه داری می توانند از تورم کوتاه مدت مفید باشند اما در حفظ ثروت در طولانی مدت مؤثر هستند. برعکس ، کلاس های دارایی مانند سهام می توانند یک پرچین کوتاه مدت ضعیف باشند که در اوایل دهه هفتاد نشان داده شده است اما هنوز هم می تواند در دراز مدت یک فروشگاه خوب از ارزش باشد.

‘بهترین توصیه ما خرید دارایی های واقعی و واقعی به عنوان یک فروشگاه ارزش است. مهمتر از همه این دارایی ها آشکارا سهام است. آنها ممکن است یک تورم وحشتناک ایجاد کنند (همانطور که در اوایل دهه 1970 انجام دادند) ، اما در طولانی مدت آنها نماینده مشاغل هستند که قیمت ها را پرداخت می کنند و دستمزد می پردازند ، بنابراین اگر این دو عنصر تقریباً همسان باشند ، باید جریان نقدی آنها واقعی باشد. به همین ترتیب ، آنها در طولانی مدت به عنوان فروشگاهی از ارزش عمل می کنند. "

با این حال ، در سهام ، این مقاله نشان می دهد که نگه داشتن سهام ارزش یک استراتژی حتی بهتر است همانطور که نمودار زیر نشان می دهد.

[1] در مورد تورم پایدار چه باید کرد: اگر اشتباه کنیم چه می کنیم؟

عملکرد گذشته راهنمایی برای آینده نیست. قیمت سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها ممکن است کاهش یابد و همچنین افزایش یابد و سرمایه گذاران ممکن است مبلغ کامل سرمایه گذاری شده را برنگردند.

اطلاعات نشان داده شده در بالا فقط برای اهداف مصور است و در نظر گرفته نشده است ، و نباید به عنوان توصیه ها یا توصیه ها تفسیر شود.

‘البته ، شما می توانید بهتر از خرید سهام. در آخرین دوره تورم قابل توجه ، سهام کالاها یک فروشگاه خوب از ارزش (برخلاف کالاهای اساسی) بود ، و به طور کلی سهام ارزش نیز به همین ترتیب بود. چرا؟به طور موثری ، شما در حال خرید دارایی های واقعی ارزان هستید. این مانند بیمه تورم با تخفیف است. بنابراین ، اگر نگران تورم هستید و به دنبال فروشگاهی با ارزش هستید ، یا سعی می کنید یک سبد قوی بسازید که می تواند از نتایج مختلف زنده بماند ، پس خرید سهام ارزان قیمت به نظر می رسد مکانی عالی برای شروع است. "

مورد برای ارزش

ما تأیید می کنیم که امروزه یافتن یک کلاس دارایی که ارزان است ، آسان نیست ، چه رسد به یک مورد که ممکن است در برابر افزایش انتظارات تورم نیز محافظت کند. با این حال ، این جایی است که ممکن است یک استراتژی ارزش به دو دلیل مفید باشد.

اولا ، ما معتقدیم که ارزیابی کم شروع یکی از بهترین پرچین ها در برابر افزایش تورم است. ارزش یکی از معدود مناطقی است که هنوز هم به طور مطلق ارزان به نظر می رسد و از این رو فرصت بالقوه ای را برای بازده واقعی مثبت در دراز مدت فراهم می کند. این همچنین توسط داده های موجود در نمودار زیر برجسته شده است.

منبع: بانک مرکزی فدرال رزرو سنت لوئیس ، تحقیقات سانفورد برنشتاین. داده ها ارزانترین در مقابل گرانترین پنج برابر قیمت را برای رزرو با استفاده از میانگین ماهانه بازده 5 ساله سالانه از سال 1960 تا ژوئن 2021 نشان می دهد.

عملکرد گذشته راهنمایی برای آینده نیست. قیمت سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها ممکن است کاهش یابد و همچنین افزایش یابد و سرمایه گذاران ممکن است مبلغ کامل سرمایه گذاری شده را برنگردند.

اطلاعات نشان داده شده در بالا فقط برای اهداف مصور است و در نظر گرفته نشده است ، و نباید به عنوان توصیه ها یا توصیه ها تفسیر شود.

از آنجا که میانگین سهام موجود در نمونه کارها BAR معابد دارای درآمد بیش از 10 ٪ است ، ما معتقدیم که استراتژی ما یکی از بهترین فرصت ها برای ارائه بازده بلند مدت است که بیش از نرخ فعلی تورم است. اوراق قرضه با بازده منفی یا یک سهام با 2 ٪ درآمد ، بسیار کمتر از این کار را انجام می دهد.

ثانیا ، برخی از بخش های ارزش اصلی مانند انرژی ، مواد و مالی مواردی هستند که از لحاظ تاریخی در یک محیط تورمی بهره مند شده اند. شاید با کمال تعجب ، این بخش ها نیز با ارزش های کم شروع در دسترس باشند و از این رو به طور بالقوه یک پرچین تورم ارزان قیمت ارائه می دهند. با توجه به خطر نزولی برای بسیاری از کلاس های دارایی در صورت افزایش تورم ، می توانیم نقشی را برای یک استراتژی ارزش در بیشتر اوراق بهادار سرمایه گذاران مشاهده کنیم.

مگر در مواردی که بیان شده باشد ، تمام نظرات موجود در این سند از تیم ارزش و درآمد RWC انگلستان است ، مانند 10 نوامبر 2021.

سلب مسئولیت

Redwheel یک علامت تجاری ثبت شده RWC Partners Limited است.

اصطلاح "RWC" ممکن است شامل هر یک یا چند نهاد مارک RWC از جمله RWC Partners Limited و RWC Asset Management LLP باشد که هر یک از آنها توسط سازمان رفتار مالی انگلیس مجاز و تنظیم شده است و در مورد RWC Asset Management LLP ، ایالات متحدهکمیسیون اوراق بهادار و بورس ؛مشاوران دارایی RWC (ایالات متحده) LLC ، که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت شده است. و RWC SINGAPORE (PTE) Limited ، که به عنوان یک شرکت مدیریت صندوق دارای مجوز توسط اداره پولی سنگاپور مجوز دارد.

RWC ممکن است به عنوان مدیر یا مشاور سرمایه گذاری عمل کند ، یا در غیر این صورت خدمات را برای بیش از یک محصول ارائه دهد که یک استراتژی سرمایه گذاری مشابه را دنبال می کند یا به محصول مفصل در این سند تمرکز می کند. RWC به دنبال به حداقل رساندن هرگونه تضاد منافع است و تلاش می کند تا در همه زمان ها مطابق با تعهدات قانونی و نظارتی و همچنین سیاست ها و کدهای رفتار خود عمل کند.

این سند فقط به سرمایه گذاران حرفه ای ، نهادی ، عمده فروشی یا واجد شرایط هدایت می شود. خدمات ارائه شده توسط RWC فقط در دسترس این افراد است. این برای توزیع در نظر گرفته نشده است و نباید توسط هر شخصی که به عنوان یک سرمایه گذار خرده فروشی یا فردی در هر حوزه قضایی واجد شرایط باشد یا برای توزیع یا استفاده از هر شخص یا نهاد در هر حوزه قضایی که چنین توزیع یا استفاده از آن استفاده می کند ، اعتماد کرد. خلاف قانون یا مقررات محلی باشد.

این سند فقط برای اهداف اطلاعات عمومی تهیه شده است و برای ثبت نام در هیچ حوزه قضایی تحویل داده نشده است و نه محتوای آن توسط هیچ مرجع نظارتی در هر حوزه قضایی بررسی یا تصویب نشده است. اطلاعات موجود در اینجا تشکیل نمی شود: (i) توافق نامه حقوقی الزام آور.(ب) حقوقی ، نظارتی ، مالیات ، حسابداری یا سایر توصیه ها.. یا (IV) پیشنهادی برای ورود به هر معامله دیگری (هر یک از "معامله"). هیچ نمایندگی و/یا ضمانتی ارائه نشده است که اطلاعات موجود در اینجا یا به روز و/یا دقیق است و در نظر گرفته نشده است که توسط هر طرف مقابل ، سرمایه گذار یا هر شخص ثالث مورد استفاده قرار گیرد.

RWC از اطلاعاتی از فروشندگان شخص ثالث مانند داده های آماری و سایر داده ها استفاده می کند که معتقد است قابل اعتماد است. با این حال ، صحت این داده ها ، که ممکن است برای محاسبه نتایج یا تدوین داده هایی که با گذشت زمان راه خود را به داده های تحقیق RWC ذخیره شده در سیستم های آن می یابند ، تضمین نمی شود. اگر چنین اطلاعاتی دقیق نباشد ، برخی از نتیجه گیری های حاصل شده یا اظهارات ارائه شده ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند. RWC هیچ مسئولیتی در مورد تحقیقات سرمایه گذاری و یا تصمیمات سرمایه گذاری شما ندارد و شما باید قبل از ورود به هرگونه معامله ، با وکیل ، حسابدار ، مشاور مالیاتی یا مشاور دیگر حرفه ای خود مشورت کنید. هر عقیده ای که در اینجا بیان شده است ، که ممکن است از نظر ماهیت ذهنی باشد ، ممکن است توسط همه مدیران ، افسران ، کارمندان یا نمایندگان RWC به اشتراک نگذارد و ممکن است بدون اطلاع قبلی در معرض تغییر باشد. RWC مسئولیت هرگونه تصمیم گیری یا اقدامات یا عدم تحرکی که توسط شما یا دیگران بر اساس محتوای این سند انجام شده است و نه RWC و نه هیچ یک از مدیران ، افسران ، کارمندان یا نمایندگان (از جمله شرکت های وابسته) هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه خطایی نمی پذیرند. و/یا حذفیات یا برای هرگونه ضرر مستقیم ، غیرمستقیم ، ویژه ، حادثه ای یا متعاقب آن ، خسارت یا هزینه های هر نوع هر نوع که از استفاده یا اعتماد به نفس موجود در اینجا ناشی شود.

اطلاعات موجود در این سند نباید به عنوان نشانه ای از نتایج آینده در نظر گرفته شود. عملکرد گذشته هر تراکنش نشان دهنده نتایج آتی نیست. ارزش سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند کاهش یا افزایش یابد. برخی مفروضات و اظهارات آینده نگر ممکن است برای اهداف مدل‌سازی، برای ساده‌سازی ارائه و/یا محاسبه پیش‌بینی‌ها یا تخمین‌های موجود در اینجا ساخته شده باشند و RWC نشان نمی‌دهد که چنین مفروضات یا اظهاراتی منعکس کننده رویدادهای واقعی آینده هستند یامفروضات در نظر گرفته شده یا بیان شده است. اظهارات آینده نگر ذاتاً نامطمئن هستند و عوامل تغییری مانند آنهایی که بر بازارها به طور کلی تأثیر می گذارد یا آنهایی که صنایع یا ناشران خاص را تحت تأثیر قرار می دهند ممکن است باعث شود نتایج با موارد مورد بحث متفاوت باشد. بر این اساس، نمی توان اطمینان داد که بازده یا پیش بینی های برآورد شده محقق می شود یا اینکه بازده یا نتایج عملکرد واقعی تفاوت عمده ای با آنچه در اینجا برآورد شده است، نخواهد داشت. برخی از اطلاعات موجود در این سند ممکن است داده های انبوه تراکنش های انجام شده توسط RWC باشد که به گونه ای گردآوری شده است که تراکنش های اساسی هر مشتری خاص را شناسایی نکند.

اطلاعات ارسال شده فقط برای شخص یا نهادی است که به آن داده شده است و ممکن است حاوی مطالب محرمانه و/یا ممتاز باشد. با پذیرش دریافت اطلاعات ارسال شده، موافقت می کنید که شما و/یا شرکت های وابسته، شرکا، مدیران، افسران و کارمندان شما، در صورت لزوم، تمام اطلاعات را کاملاً محرمانه نگه دارید. هرگونه بررسی، ارسال مجدد، انتشار یا استفاده دیگر، یا انجام هرگونه اقدامی با تکیه بر این اطلاعات ممنوع است. اطلاعات موجود در اینجا محرمانه است و برای استفاده انحصاری گیرنده یا گیرندگان مورد نظر که این سند در اختیار آنها قرار گرفته است، در نظر گرفته شده است. هرگونه توزیع یا تکثیر این سند بدون رضایت صریح کتبی RWC یا هر یک از شرکت های وابسته به آن مجاز نیست و ممنوع است.

تغییر در نرخ مبادله ممکن است باعث نوسان ارزش چنین سرمایه گذاری ها شود. یک سرمایه گذار ممکن است نتواند مبلغ سرمایه گذاری شده را پس بگیرد و ضرر در تحقق ممکن است بسیار زیاد باشد و می تواند منجر به از دست دادن قابل توجه یا کامل سرمایه گذاری شود. علاوه بر این ، یک سرمایه گذار که سرمایه گذاری خود را در یک صندوق RWC پس از یک دوره کوتاه تحقق می بخشد ، ممکن است مبلغی را که در ابتدا در نتیجه اتهامات انجام شده در مورد این موضوع و/یا بازپرداخت چنین سرمایه گذاری سرمایه گذاری می شود ، متوجه نشود. ارزش چنین علایق برای اهداف خریدها ممکن است با ارزش آنها به منظور بازپرداخت متفاوت باشد. هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی از هر نوع در نظر گرفته نشده است یا باید با توجه به بازده اقتصادی یا پیامدهای مالیاتی سرمایه گذاری در یک صندوق با مدیریت RWC استنباط شود. سطح مالیاتی فعلی و امداد ممکن است تغییر کند. بسته به شرایط فردی ، این ممکن است بر بازده سرمایه گذاری تأثیر بگذارد. هیچ چیز در این سند مشاوره ای در مورد شایستگی خرید یا فروش یک سرمایه گذاری خاص نیست. این سند هیچ گونه دیدگاهی در مورد مناسب بودن یا مناسب بودن صندوق یا هر سرمایه گذاری دیگری که در اینجا در مورد شرایط فردی هر گیرنده توصیف شده است ، بیان نمی کند.

AIFMD و توزیع در منطقه اقتصادی اروپا ("EEA")

دستورالعمل مدیران صندوق جایگزین (دستورالعمل 2011/61/اتحادیه اروپا) ("AIFMD") یک رژیم نظارتی است که در 22 ژوئیه 2014 در EEA به طور کامل وارد شد. RWC Asset Management LLP یک مدیر صندوق سرمایه گذاری جایگزین است ("AIFM") به وجوه خاصی که توسط آن اداره می شود (هر یک از "AIF"). AIFM موظف است قبل از سرمایه گذاری خود در AIF ، اطلاعات خاصی را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد. اکثر اطلاعات تجویز شده در آخرین سند ارائه دهنده AIF موجود است. باقیمانده اطلاعات تجویز شده در گزارش سالانه و حساب های مربوط به AIF موجود است. تمام اطلاعات مطابق با AIFMD ارائه شده است.

در رابطه با هر کشور عضو EEA (هر یک از "کشور عضو") ، این سند فقط ممکن است توزیع شود و در یک صندوق RWC ("سهام") به اشتراک گذاشته شود و فقط به حدی ارائه شود که (الف) مربوطهصندوق RWC مجاز است مطابق با AIFMD به سرمایه گذاران حرفه ای به بازار عرضه شود (همانطور که در قانون محلی/تنظیم کشور عضو مربوطه اجرا می شود). یا (ب) این سند در غیر این صورت ممکن است به طور قانونی توزیع شود و سهام ممکن است به طور قانونی در آن کشور عضو (از جمله به ابتکار سرمایه گذار) ارائه یا قرار داده شود.

اطلاعات مورد نیاز برای توزیع طرح های سرمایه گذاری جمعی خارجی به سرمایه گذاران واجد شرایط در سوئیس

نماینده صندوق های مدیریت شده RWC در سوئیس ("نماینده در سوئیس") برای اولین بار خدمات مستقل صندوق با مسئولیت محدود ، Klausstrasse 33 ، CH-8008 زوریخ است. نماینده پرداخت بودجه RWC در سوئیس: Helvetische Bank AG ، Seefeldstrasse 215 ، CH-8008 زوریخ است. دفترچه یا سند معادل صندوق های مدیریت شده RWC ، اسناد قانون اساسی ، گزارش های سالانه و در آنجا که توسط صندوق های مربوط به RWC مربوطه ، گزارش های نیمه سالانه و/یا سند اطلاعات کلیدی سرمایه گذار تولید می شود ، ممکن است به صورت رایگان به دست بیایداز نماینده در سوئیس. با توجه به واحدهای صندوق های مدیریت شده RWC که در سوئیس به سرمایه گذاران واجد شرایط به معنای ماده 10 پاراگراف ارائه شده است. 3 و پاراگراف. تحت قانون فدرال در مورد طرح های سرمایه گذاری جمعی 23 ژوئن 2006 ، محل عملکرد در دفتر ثبت شده نماینده در سوئیس است. محل صلاحیت در دفتر ثبت شده نماینده در سوئیس یا در دفتر ثبت شده یا محل زندگی سرمایه گذار است.




:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: